Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD plánuje zlepšení preferencí

Místopředseda ČSSD Stanislav Gross právě finišuje v přípravě plánu, jak změnit neradostný vývoj stranických preferencí. Ty se už několik měsíců pohybují na třetím místě, daleko za ODS a několik kroků za komunisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

k

Preference se neplánují...
O ty se musíte zasloužit, holenkové!
0/0
12.1.2004 18:31

Loner

Ja myslel ze CSSD planuje snizeni
volebnich preferenci. Podle toho jak blbnou :)
0/0
12.1.2004 14:02

Katoda

To mi něco připomíná !
A to něco je vtip, který se tradoval za bolševiků. Spíš aforismus, než vtip. Co nelze splnit, lze alespoň naplánovat. Plánovat si může ministr vnitra co chce. Jestli jeho oblbování v České televizi pomůže, je otázka jiná. Začněme jím samým. O ruských zločincích u nás se už  hovoří jako naprosté samozřejmosti. Lvovská brigáda, Kyjevská brigáda a já nevím jaká ještě "brigáda". Proč s tím něco neuděláte soudruhu ministře? Vy ovšem máte jedinou starost a to jak zabavit slušným lidem zbraně. To by tak hrálo, aby se nám občan ještě začal bránit sám a ještě poranil, nebo nedej Bůh, zabil sovětského soudruha gangstera. Co by nám v Moskvě řekli, že? Že už zločincům přivandrovalým z bývalé okupační země patří půl Karlových Var a že si zaberou kus Slavkovského lesa, to vás zřejmě neruší. Občan má jediné právo. Nechat se bez odporu jako ovce přepadat, okrádat, znásilňovat a vraždit. Pak si může jít stěžovat. Musí to být dobrý pocit býti znásilňována či být vražděn jsa si vědom toho, že naše čacká policie vyšetří s bídou každý třetí případ, aby následně naše čacká justice propustila polovičku gaunerů zase na svobodu. Pokud ale tito policii neutečou přímo z vachcimry. Zato se ale jednou za čas udělá dramatický zátah, sebere se pár prostitutek a novinářů je to teatrálně oznamovámo ve tři ráno. Přesto ovšem otlemené baby.Gross zůstává nejoblíbenějším politikem. Vždyť on je to takovej fešnej kluk, že dámy? Typická reakce nemyslícího, iracionálního národa. A to je jen část naší reality. V této chvíli je každý z vás dlužen 47 000 Kč. Příští rok to bude již téměř 67 000Kč (o úrocích nemluvě). Takže příští rok bude mít každá čtyřčlenná rodina něco přes čtvrt milionu dluhů. Jak jste si těch peněz užili pitomečkové? Takhle dopadá národ (pokud se ještě o národě dá vůbec mluvit), který se nechá nachytat na fantasmagorické sliby buřtů bez práce. Buřty bez práce můžete mít jenom na dluh. A dluhy jsou to jediné co v této chvíli máte. Mně žádné oblbování nepřesvědčí. Umím počítat!
0/0
12.1.2004 13:52

Jerry7650

Re:
Katodo, hadej za jakou stranu jsou zastupitele v Karlovych Varech:-) A ke dluhu: Jak bys resil to, ze mame a budeme mit diky mizive porodnosti stale vic duchodcu, kteri se jeste navic dozivaji stale vyssiho veku. Jak bys treba vyresil to, ze duchodce, ktery by driv zemrel v 70letech dnes vylecime lecbou za pul milionu a on dalsich 10let pobira duchod a pak dostane Parkinsonovu nemoc a zase se musi velmi draze lecit. Nechal bys ho zemrit? Opravdu si myslis, ze by ODS byla schopna mit v soucasnosti vyrovnany rozpocet? Jak myslis, ze by usetrila 150mld, kdyz se ministerstva hadaji o kazdou miliardu a pri jakem naznaku zkraceni vydaju o par set milionu chteji stavkovat bud lekari nebo doktori nebo zeleznicari atd. atd.
0/0
12.1.2004 15:20

xluke79

Re: Žádný důchodci nebudou,
 protože ty pitomci budou zvedat odchod do důchodu tak dlouho, že budem z práce všichni akorát tak v penálu.
0/0
12.1.2004 16:39

Katoda

Re: Jerry
Fascinuje mne, jak rychle se stoupenci některých stran naučí papouškovat oficiální doktrínu. Tak zaprvé. Naprosto nechápu, jak souvisí stranická příslušnost zastupitelů Karlových Var s daným problémem. Právní prostředí ve státě rozhodně zastupitelé v Karlvých Varech neurčují. Pěkně ses to naučil. Sociálně demokratická vláda slibovala sociální stát a pak hodila zadlužená zdravotnická zařízení na krk krajům. Zcela nedávno jsem se z České televize dověděl, že za nezaměstnanost vlastně také mohou kraje, no a repertoár zlotřilosti krajů se nyní rozšiřuje o řádění našich sovětských tovaryšů. Tak mne napadá, na co vlastně ústřední vládu a její tisícihlavý dav úředníků máme?  Na tvoji otázku jak by situaci řešila ODS ti neodpovím, protože nejsem jasnovidec. Vím jen jedno. V době nástupu sociání demokracie nebyl státní dluh ani o jedinou korunu vyšší než ten, který jsme zdědili po komunistech a netvrď mi, že za těch sedm let vlády soudruhů Zemana a Špidly se demografická situace tak katastrofálně změnila. Dále mi netvrdˇ, že oněch 115 miliard státního dluhu prožrali a prohýřili za dotyčných sedm let důchodci. Něco jinýho, Jerry, něco jinýho! To by se babičky a dědečkové měli, sakra!  Vezmi si kalkulačku a počítej !  Už vůbec nechápu poznámku o požadavcích ministerstev. jaksi odděluješ vládu a miniterstva. Pro tvoji informaci ministři, coby šéfové ministerstev jsou členy dotyčné vlády. Jinak tobě a tvým případným potomkům přeju do příštích let mnoho optimismu při splácení Špidlíkových dluhů.
0/0
13.1.2004 8:07

jyrinec

znam jednu pohadku a ta zacinala
 zil byl jednou jeden kral a ten mel 3 syny. jeden byl darmozrout, druhy darmoslap a ten treti taky socialni demokrat.....    jak si chtej zlepsit preference,
0/0
12.1.2004 13:41

Jerry7650

Kdyz si tak ctu
vylevy nekterych jedincu, tak asi budu volit ODS i kdyz to mi ruka upadne. To budeme vsichni na CSSD vzpominat, az do vladny zasednou geniove Topolanek, Langer, Riman a nejvetsi perla ODS Tlusty. To teprve budeme zirat!
0/0
12.1.2004 12:08

celtic

Co dál?
No jo, ale jakou jinou vládu by ste si přáli? ODS+KSČM? V preferencích je ODS 1. a komunisté 2. Stávající vláda je nic moc, hlavně díky křídlům v ČSSD. ale dělá důležité, i když nepopulární kroky. Už abychom byli v EU a přiučili se demokracii a slušnému chování. V zemi, ve které 80% lidí žere NOVU, je těžké měnit věci k lepšímu.
0/0
12.1.2004 11:51

Kleki Petra

Re:
S tím učením se od EU bych byl mnohem opatrnější. Návrh evropské ústavy moc demokratických principů nepobral, a ta slušnost? Že bychom nebyli svědky nejrůznějších skandálů a skandálků v tomto duchu třeba v podání Italů, Francouzů... Nevěřím tomu, že nás vstup do Unie bude nějak zvlášť formovat, a když, tak spíš v oblasti, v níž už jsme kadeti dnes, tj. přebujelá administrativa.
0/0
12.1.2004 11:57

celtic

Re:
Nemůžu si pomoci, ale mám dojem, že se v EU tolik nekrade a nepodvádí a že lidé jsou tam nějak šťastnější než u nás a to už nemluvím o našich řidičích na silnicích. Čím to asi bude? Nebo se mýlím?
0/0
12.1.2004 12:01

Kleki Petra

Re:
Jen tak namátkou, co třeba Parmalat? Je to spíše otázka malé informovanosti o tom, co nás zatím ještě netlačí. Navíc říkám, že bych byl opatrnější, tedy ani nejásám, ani neodsuzuji. Počkám si na to, až budeme rok, dva, členy. Pak bude čas na hodnocení, nakolik jsme pozitivně/negativně ovlivněni.
0/0
12.1.2004 12:07

celtic

Re:
Jo, s tím se dá souhlasit. Jen asi budu větší optimista než-li Vy.
0/0
12.1.2004 12:09

otm

Re:
Ano, je pravda, že v EU se víc cení slušnost. Na rozdíl od ČR tam není podvodních považován za šikulu a zloděj za profíka. Společnost je vyprofilovaná a "normální" lidi v žádným případě nechtějí být spojováni s něčím nečestným. Ale to je tak všechno. Lidi nejsou šťastnější, jen znají pravidla a nedělá jim problémy je dodržovat, chtějí-li se řadit do určité skupiny. U nás jsou ty pokřivené úhly pohledu zažité, nechápu, jak si může někdo dělat iluze, že 1. května se najednou všichni zastydí a začnou být čestní?!? Kdo byl prase (promiňte mi ten výraz) před EU, bude i po vstupu (ať je to řidič, policajt nebo úředník).
0/0
12.1.2004 12:13

celtic

Re:
To je také pravda. 1.5. se morálka lidí nezmění. Jen ty grázlové to budou mít zase o trošičku těžší. Jiné cesty není. Bude to trvat.
0/0
12.1.2004 12:17

Vaclav Hanus

Re: nedemokraticky navrh?
A co bylo takovyho nedemokratickyho v navrhu ustavy EU? Ze jsem nic nepostrehl..
0/0
12.1.2004 13:45

kodlik

Kudy chodil, tudy krad Sociální demokrat!
0/0
12.1.2004 11:10

jeen

Re: Kdyby jen socan!
Politik, když mluví, tak lže,
když mlčí, tak krade
███████████
0/0
12.1.2004 11:43

CuoreSportivo

Jo plánujou
no komouši taky pořád plánovali. Tak to jsem v klidu. Naplánovat si můžou co chtějí, ale hlavní je ať už vypadnou. Už škodili dost dlouho. Jo viděl někdo včera Urbana v sedmičce. To byla nářez. Jeho vystupování plné faktů a konkrétních odpovědí, to byla ukázka neschopnosti. Bože chraň nás před takovými hlupáky, kterých je tato vláda plná.
0/0
12.1.2004 10:51

Smileface

Re:
To je pravda,ale Martin Riman nebyl o nic lepsi.
0/0
12.1.2004 11:20

pozorujivas

Teda Stando,
ty tomu dáváš na prdel!
 
Jen tak dál...!
0/0
12.1.2004 10:08

Venda Benda

Trvám na tom, aby mediální obraz ČSSD měla i nadále na starosti ministryně Součková.
Tato dáma je naprosto neschopná a většina obyvatel je na ni alergická. Ta jediná proto může na poli boje proti socanům odvést ještě velký kus poctivé práce.
0/0
12.1.2004 9:20

honcomp

To je labutí píseň,
s těmi se dosteneme tak leda sem: http://www.kudlanka.cz/21405_item.html
0/0
12.1.2004 9:01

sisko1

Pan Gross je příkladem moderního politika,
který může ČSSD pozvednout k drtvivému nadpolovičnímu vítězství ve volbách !! Lidé jasně dali najevo že vláda ČSSD je správná a kompetentní !!! Vládní koalice nám svými kroky dokazuje , že skutečně dělá politiku pro obyčejné lidi a ne jen pro tuneláře a podnikatele jako ODS !!!
Ministři Gross , Mareš , Škromach či Sobotka se Součkovou jsou zárukou další demokratizace naší země a také zárukou vyhledání a potrestání všech tunelářů z řad Modrých ptáků a podnikatelů !!!
0/0
12.1.2004 8:48

Kleki Petra

Re:
. Už dlouho jsem se tak nepobavil!!!!!
0/0
12.1.2004 8:51

bluetake

Re:
Sisko, ty jsi skutecne genialni bavic. Clovicku, nechtel by jsi delat nekde treba v Ceske Televizi kabaret ? Verim, ze by jsi se uzivil vice nez dobre. Fakt, zkus to, Neco podobneho vetsine "bavicum" chybi. Ty tve zvasty jsou skutecne uzasne, docela jsi mne po ranu rozesmal. Dekuji..........(-:
0/0
12.1.2004 8:54

Delirium Tremens

SUPER !!!
Gratuluji. Lepší ironickou poznámku bych asi nevymyslel. Jen tak dále. Pobav nás ještě něčím :-)
0/0
12.1.2004 9:00

tudorin

Re:
a máme tu SUPERSTAR
0/0
12.1.2004 9:22

bluetake

Kolotuk to vyresi.....
Velky Standa Kolotuk to vyresi. Spoleha na to, ze je udajne nejpopularnejsi politik a tak vvveeerii, ze svou pochybnou popularitu prevede na preference sve strany .... Je naivni , natolik naiivni, ze ve sve naivite nevidi, jak je trapny... Socialisti tady uz nekolik let predvadeji v praxi, jaci jsou kabrnaci, jejich "uspechy" nema smysl vypocitavat. Kdo neni slepy a zaslepeny, vydi dobre, kam za pouhych 6 let Standa s archeologem Spidlou a celou tou partou vseho schopnych hlupaku tuhle zemi dovedli. Komunisti jsou proti nim naprosti bridilove , ti neco podobneho nedokazali ani za 40 let..........Z preferenci je nastesti videt, ze lide nejsou az takovi hlupaci a ze uz se onech tesinskych jablicek zaplacenych desivymi dluhy prejedli. A nic na tom ani "nejpopularnejsi" Standa nezmeni. Jedine, cim by snad mohli zachranit alespon castecne sve jmeno, kdyby to polozili a rekli na rovinu - nemame na to. Ale to je chlapske gesto, ktere hllupaci zpravidla nedelaji. Takze nezbyva, nez je z te jejich vysnene strakovky vyhnat a uklidit po nich.......A ze ten uklid bude hodne bolet, hlavvvvvne jejich volice, kteri misto vysneneho socialniho statu svedskeho typu budou nejvice citit skutecne utahovani opasku......A dobre jim tak......Hezky den.
0/0
12.1.2004 8:43

Zubrsu

Poslední záchvěvy.....
Ten "téměř nebožtík"/ČSSD/ se z posledních sil snaží uniknout "zubaté" a naordinoval si viagru/S.Grose/ Jen jaksi zapomněl říci svým voličům,že to za něj všechno budou muset zatáhnout z vlastní kapsy Protože v naší republice není povolena euthanasie, musíme počkat než zemře sám / už aby ty volby byly/ Skoro jako v pohádce,že ale ta sekera zaťatá ve futru je skutečná  NECHŤ JE ČSSD ZEMĚ LEHKÁ
0/0
12.1.2004 8:29

Smileface

Re:
Aby CSSD opravdu zemrela,musela by mit mene nez 5 procentní preference (neco jako Dzurindova SDKU).Věř tomu,že výsledky voleb budou opět těsné.A když CSSD pristi volby nevyhraje,tak i ty dalsi bude vaznym kandidatem,to se neboj
0/0
12.1.2004 8:57

atvar

To je ale dulezita zprava
to si zaslouzi byt jako hlavni zprava! Jeminkote.
0/0
12.1.2004 7:34

kestrik

Stando,Stando - do koho to buh dusi dal....
Proste, budes boxovat za stranu a Spidlu, ikdyby to melo te to melo znicit. Jdi pryc,dokud je cas....
0/0
12.1.2004 7:32

Kazbunda

Zlepseni preferneci
To jako CSSD odstoupi z vlady nebo jak jinak chteji sve preference zlepsit?
0/0
12.1.2004 7:32

Dali13

To snad ne
  Je vidět,že s českým voličem je možné udělat všechno.Největší sranda je,že kadet Bigler ,allias Standa Gross byl člověk vymyšlenej jenom ve Švejkovi ale Standa je skutečnej.Odposlouchává se víc než za komoušů,policie ale pracuje stejnýma metodama.NEVĚŘÍM POLICII JE TO HNUS CO PŘEDVÁDÍ ZA PENÍZE NÁS DAŃOVÝCH POPLATNÍKU. 
0/0
12.1.2004 7:07

Dali13

To snad ne
0/0
12.1.2004 7:01

0100

Pán bůh s nami a zlé pryč, Gross mediálním managerem ČSSD.....
To zas bude policie pracovat. Nebylo by lépe, kdyby se tedy věnoval image strany naplno a vnitro převzal někdo jiný? Je těch průšvihů málo? Teď v Duchcově zase zdrhnul ze služebny jeden podezřelý zločinec. V době stop DNA zavíráme nevinné lidi, jako toho elektrikáře na sedm měsíců do vazby a přitom vraždu spáchali Stodolovi. I když DNA je také zneužitelné, pokud bude někdo někomu nepohodlný, pohodí se jeho vlas či nedopalek a už se veze. Kdo by si pamatoval, kde byl před rokem a alibi jsou na vodě. Kdyby policie pracovala tak jak má, neodkládala kvapem případy a šéfové nebyli tlačeni do líbivých statistik znemožňující řádné fungování policie, pak by se imagem ČSSD stali vyřešené zločiny a bezpráví páchané na občanech a preference by se zvedly daleko rychleji. Už je načase si vybrat, zda být politickou mediální hvězdou či dobře fungujícím ministrem. Kdyby to ve stranách správně fungovalo, tak když jdou volení členové do vlády, na jejich místo by měli nastoupit jiní z regionů, kteří budou dělat politiku dále. Bývalí komunisté typu Foldyny, Hojdara, Krause, Šplíchala, převlečení  STB a vyděračští odborářští bosové, ti  to jistě nebudou. pokud jim vedení strany ještě naslouchá, pak si osud preferencí zpečeťuje samo.  
0/0
12.1.2004 6:59

Bohemia

Termiti
Verbez si chce zlepsit preference? Termitu je treba se zbavit. Cim driv tim lip.
0/0
12.1.2004 6:37

Jerry7650

A bude hur
az vyhraje volby Obcanska Populisticka Strana. To budeme v prdeli totalne. Staci kdyz slysim jejich ekonomicke "odborniky" Tlusteho a Rimana. Proc myslite ze ma ODS tak vysoke preference? Protoze lidem naslibovali nizke dane a jeste k tomu 4000mesice. No to bych bral k***a i ja, jenomze ono to tak ruzove neni. On nekdo to zdravotnictvi, skolstvi, duchodce, dopravu apod. zaplatit musi, takze vlada musi z lidi ty penize dostat jinak. A reforma duchodoveho systemu, zdravotnictvi a financi - uz jste slyseli od ODS neco konkretniho? Jen pinda nesmysly, jako ze nebude vytahovat trumfy a ze to ukaze az po volbach. Houby, ma kulove, ta jejich Modra sance je paskvil.
0/0
12.1.2004 4:30

fredy

Re:
Patrně jste voličem a spíše členem ČSSD. Budiž, každý má nárok říci svůj názor. Ten Váš je vskutku zajímavý.
 
Čeho se bojíte? Máte strach se snížení daní? Máte strach ze zlevnění státu? Máte strach s nižšího zadlužení? Máte strach z deregulace nájemného? Máte strach ze zjednodušení legislativy a z přísnění a zamezení rozdávání sociálních dávek i těm, kteří je nepotřebují? Máte strach z toho, že by se snížila nezaměstnanost a cena práce a tím zvýšila životní úroveň? Máte strach ze skutečného nastartování prorůstové ekonomiky? Máte strach ze skutečné podpory drobných podnikatelů a živnostníků? Máte strach z toho, že budoucí vláda bude schopna zabezpečit chod státu levněji a efektivněji? Že místo zvyšování příjmové stránky rozpočtu se podívá na druhou stranu, to je na výrazné úspory ve výdajích?
 
Že nemáte? Pak mi vychází jediné – máte strach za vlastní odpovědnost.
0/0
12.1.2004 7:10

rocky_krysa

Re:
Jsem se svym jazykem spokojeny. Ale ten Vas bych chtel taky mit. Souhlasim.
0/0
12.1.2004 8:38

husband

Re:
Z vašeho příspěvku mám takový pocit jakoby tady ODS celých 6 let nevládla a jakoby ta daňová džungle nebyla právě dílem našeho skvělého profesora VK.... Ale asi jsem žil na počátku 90. let v jiné zemi. A propos, NEJSEM VOLIČEM ČSSD, chci ale volit SKUTEČNOU PRAVICOVOU STRANU... A tou strana verbálního liberalismu alias ODS rozhodně není!!!!
0/0
12.1.2004 10:21

Kleki Petra

Re:
Nejsem žádný fanatik, ale už mne unavuje poslouchat neustále hlouposti o tom, jak zde šest let vládla ODS. ODS byla šest let nejsilnější koaliční stranou vlády, v níž ovšem polovina ministerských křesel byla obsazena, s plnou vahou hlasovacích práv, kvazipravicovými pidistranami, které neměly zrovna zájem na ničem jiném, než na růstu preferencí, čemuž obětovaly vše. Politik evropského formátu Josef Lux se o neakceschopnost a pád této vlády zasloužil měrou skutečně nevídanou. Buďme tedy přesní a spravedliví a nedeformujme skutečnost, aby se nám hodila do krámu.
0/0
12.1.2004 11:42

Vaclav Hanus

Re: to ne, ale nechapu souvis
Z toho vseho co jste vyjmenoval bych strach urcite nemel. Akorat....nechapu, jak to vse souvisi s opozici, tedy ODS ... derouci se k moci
0/0
12.1.2004 11:37

Jerry7650

Re:
Ne, toho se skutecne neobavam, ale v podani ODS to bude tragedie. Myslite si, ze kdyby to bylo tak jednoduche jak pisete, ze by to nedelala kazda vlada? Ona zas tak prima umera mezi nizkymi danemi a vyssim ekonomickym rustem neni. Navic v podstate nic z toho co pisete ODS drive nedelala. Soucasna vlada je skoro vic pravicova nez byvala vlada ODS. Staci kdyz slysim Tlusteho, jak se chlubi, ze kdyz byly ve vlade, tak nezamestnanost byla 3% a ze za CSSD je 10. Uz z toho je videt jak nema vubec tuseni o co jde. 3% nezamestnanost (ktera je nekterymi ekonomy povazovana za prirozenou, tedy nulovou) je totiz nadhernym dukazem, ze ODS neudelala jedinou restruktualizaci prumyslu a ze v podstate drzela vetsinu podniku a take statni rozpocet nad vodou z prijmu privatizace. Jenomze i ty prijmy z privatizace byly jaksi diky uverum bank, ktere je davaly jak na bezicim pasu a vysledek vsichni zname. Takze uz za ODS tady rostl vnitrni dluh jak krava, ktery se naplno projevil az za CSSD (sanace bank apod.). Opravdu mate pocit z projevu Topolanka, Langera, Tlusteho, Rimana a spol. pocit ze budou schopni vest tuto zemi? Videl jste vubec Modrou sanci? Mate pocit ze to je navrh ekonomicke reformy? Vzdyt tak jsou nekter veci utopie (treba inflace 4,5% a rust 7%, tedy v nominalu 12% a to 3roky po sobe - to by bylo skoro na Nobelovu cenu za ekonomii)
0/0
12.1.2004 12:03

Vaclav Hanus

Re: Jerry, mas recht.
Z ruznych verbalnich projevu a ai z prakticke cinnosti ods lze vypozorovat jejich skutecne zamery. A ty jsou. Nejprve nalakat prostoduche obcany na sliby o "snizeni" dani (hlavni dil odvodove zateze jsou ale pojistne fondy, nikoli dane..) a jine ruzne fiktivni prebendy jako treba 4000 korun. Posleze, kdyz tento prvni krok (snizeni prijmu rozpoctu a poj.fondu) ucini, tak tyto systemy pojedou jeste nekolik let setrvacnosti, ALE prubezne se bude generovat verejny dluh. O tomto dluhu bude vladnouci ods cudne mlcet vsemozne ho zakryvat (stejne jak to delaly v prvni pulce 90tych). Pak, kdyz to praskne, ze vlastne se systemy hrouti, tak ods prohlasi, ze "musime razantna skrtat vydeje" a pod dojmem spolecenske paniky z hrouticiho se verejneho systemu (pojistne fondy i stat) udelaji mnohem radikalnejsi sktry, nez ve skutecnosti bylo potreba. A to proto, ze jejich cilem je veskery verejny sektor rozbit. To, co oni potrebuji je, aby byl verejny sektor nahrazen komercnim. Tam na ne (tem, pro ktere ods pracuje) cekaji obrovske komercni zisky. Prakticky to znamena, ze spousta sluzeb, kterou dnes stat plni radovym obcanum a take pojistne systemy bude hrazena obcany primo na miste z prkenice. Na tyto verejne statky si budou soukromi poskytovatele nahazovat obchodni marze a zdimat zisk. Rozbitim systemu se ztrati standardy. Bez standardu nepozna radovy obcan, ktera sluzba ma jakou skutecnou cenu a - bude praplacet. Zacnou vznikat ruzne "profesni komory" ktere zacnou intenzivne pracovat na upevnovani monopolnich postaveni. A jsem presvedcen, ze ods, resp lidi, kteri si je "plati" uz maji tyto pozice vice-mene rozparcelovane, jen se ceka, kdy k tomu dojde.. Jeste jsem neslysel od zadneho predstavitele ods jak by resil zlepseni fungovani jakehokoli verejneho sektoru pri zachovani jeho stavajiciho objemu sluzeb a snizeni nakladu na jeho provoz. Od zadneho. Jediny cil: odpourat, demontovat. A v pozadi uz ceka firma jeho manzelky, ktera obsadi uprazdnene misto i nasadi obcodni marzi
0/0
12.1.2004 12:02

Jerry7650

Re:
Presne tak. Ale vysvetli to nekterym zde diskutujicim jedincum. Nejvetsi ironii je, ze CSSD by byla ochotna delat daleko razantnejsi reformy (viz treba navrhy Souckove na platby u lekare max do 2000za rok nebo platby za recept), ale je brzdena jak konzervaticni casti sve strany, tak opozici v cele ODS, ktera pri jakemkoliv naznaku neceho takoveho zacne halasne vykrikovat neco o porusovani predvolebnioch slibu. pritom by to mela spis podporit. Jinak o ODS neco hovori i to, ze se od ni odstepili uz 2strany. Praktiky nekterych lidi uvnitr strany uz proste zrejme nemohli prekousnout. Jinak otazka pro zdejsi chytraky: Opravdu si myslite, ze by ODS kdyby byla u vlady dokazala usetrit 150 mld, coz je schodek statniho rozpoctu? Jestli ano, tak jak by to udelala, kdyz lekari, zeleznicari, doktori a dalsi hrozi stavkami a to se treba nekdy jedna jen o 1mld na mzdy navic? usetrir na statni sprave? Tj. propustit treba 20000uredniku? A nebudou treba ti urednici taky proti tak masovemu propousteni protestovat? Ono to nei tak jednoduche, jak si nekteri predstavuji.
0/0
12.1.2004 12:23

Pongo

A já jsem si
pro letošek naplánoval vyhrát první ve Sportce. Myslím, že mám větší šanci než ČSSD...
0/0
12.1.2004 1:43

janny93

Oznamkujte CSSD na www.AmIBitch.com
Oznamkujte vsechny poslance a senatory CSSD a dalsich 35.000 politiku na www.AmIBitch.com  ! Reknete jim co si o nich myslite !
0/0
12.1.2004 1:11

Thyronx

planovat preference mohou jen volici.
Bohudik preference urcuji volici, nikoliv subjekt preferenci.(politicka strana).Politicka strana si preference jen zasluhuje.Ovlivnit je muze jen velmi tezko v pripade vladnouci strany. Mam ten pocit ze na krasna slova p.Grosse se uz nachyta jen par pitomcu. Slibit nemuzete nic,a vyhlidky a vysledky vladnuti teto strany jsou viditelne a hmatatelne. Tezko Vam Grossi uveri ze maji v prazdnych penezenkach tisice.
0/0
12.1.2004 1:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.