Re:
Můj dojem z toho veho je, že po začátku sněžení, ještě hodinu klečí na zemi na základně u svého stroje a modlí se, aby přetalo sněžit... A když nepřestane, pak teprve vyjedou.
Viděl jsem ustanovení pro služby jako TSK a tam bylo, že se nejdřív upravují dálnice (jel jsem po D1 v 9 hodin - ani neošetřeno, jenom ujetý sníh a to sněžilo celou noc - bylo to začátkem týdne), potom hlavní komunikace (cesta po hlavní silnici praha-kolín byla total death... - ten samý den...), potom města (hahahaha) a pak teprve ten zbytek... Do deseti hodin jsem v pondělí viděl jednu multikáru sypat chodník solí a to bylo všechno...
A ještě si dovolil mluvčí TSK říkat něco o uklizenosti a pouhých zbytcích sněhu na vozovkách...
Do radia info (sorry za reklamu) pak volali řidiči z celý prahy, že ten člověk musí bejt někde zavřenej, aby náhodou neviděl pravdu, a nebo vědomě lže, protože v praze není jedinej sypač... Mě to bylo jedno - aspoň po městě jelo míň lidí a já se netáhl v kolonách a cesta po sněhu byla i celkem příjemná...
Takže silničáře máme jenom tak jako do počtu...
Křivdil bych těm traktoristům, kteří u nás plužili silnice (no jo vesničan), protože to dělali celou noc, narozdíl od liazek, který ani nemohly vyjet, protože v našem okrese z patnácti aut údržby silnic, jich technickou s přivřením oka prošly 2... A to mám podezření, že to uplatili...