Diskuze
Dopravci: Přezouvat kamiony nemá smysl
Děkujeme za pochopení.
Michalll
Zabíjet je snažší,
Evilman
Už to funguje!!!
karoten
Re: Teda Evilmane Tortolovitchi
Esi nekecáš, tak jsi Pan kapitalista a zasluhuješ úctu. Tvoje audina budiž vzorem ctnosti. Nejezdi ale prosim Tě těch příjemnejch 140 po vokreskách jo? :o)Culeto
Jen pár postřehů
Evilman
Re:
Viados
Zimní pneu jsou drahé?
Tak dobře. Ať nejsou povinné. Ale provozovatel vozidla ať zaplatí např. 2000 Kč za každou minutu blokování silnice 1. třídy, 1500 Kč za blokování silnice 2. třídy atd. Protože ne jen vy máte práva, ale i ostatní mají právo dojet, kam chtějí a vaši přetížení miláčci na sjetých letních slickách jim zatraceně často blokují cestu a ohrožují jejich životy.ODSakEda
zdravý rozum svých obyvatel
lom01
zakázat!!!
Zrušil bych ihned kamiony i všemožný náklaďáky na silnicích. Povolil bych jim jen jízdu z nádraží do firmy a zpět. Na silnici se jejich řidiči chovají drze a agresivně, všichni se akorát pletou normálním autům. Do každýho kopce jedou jako šneci, navíc přes ně není vubec vidět. A když se předjíždějí navzájem, tak to už je uplná lahůdka, je to manévr tak na deset minut. Nevím, proč si firmy ty svoje náklady neposílají vlakem, když si dráhy vydržujeme pěknejma pár miliardama ročně.SpikeMT
Šneci
Zajímavý názor někoho, kdo o tom nemá ani páru. Jste fakt srandista . Když máte svoje auto plně naložené a za ním ještě naložený vlek, tak to taky moc nejede, že? To je prostě fyzika. I ty nejsilnější motory v kamionech mají něco okolo 600 koní, takže když byste se potkal jenom s tahačem bez návěsu, tak vás na rozjezd udělá jak nic, ale prostě když má náklad, tak je to o něčem jiném, do kopce (třeba do baranďáku jede 40 (i méně), protože to víc nejede - a dolů taky, protože víc nesmí - je tam pro náklaďáky omezující 40, kvůli velkému klesání). Za druhé "není přes ně vidět" - no když jedete těsně za ním, tak je to fakt blbý, když nevidíte přes, ale pokud dodržíte bezpečnou vzdálenost - tak to nepotřebujete. Za třetí - koleje nevedou všude. Za čtvrté - zakazuje snad nějaký zákon nebo vyhláška kamiónům předjíždění? Já o ní nevím, takže tak jako můžou předjíždět osobáci, tak můžou předjíždět i náklaďáci. Jen třeba na jížní spojce je jízda v prostředním a levém pruhu upravena svislou dopravní značkou, která zakazuje jet náklaďákům nad 6t celkové v levých dvou pruzích. Pravda občas se to porušuje, ale co má řidič udělat, když chytne multikáru, která tam ani nemá co dělat? Jet 40 km /h poslušně za ní? Radši už nemluvte.ScipioAfricanus
No rekl bych
ze napr. v Rakousku by se temhle smesny vymluvam kamionaku od srdce zasmali a pak jim naparili takovou pokutu, ze by je priste uz podobne bezohledna pitomost ani nenapadla. Ale at si u nas jezdi na cem chteji - ovsem pokud nekde kvuli spatnymu obuti zablokuji silnici, tak jim naparit takovou pokutu, ze by si za to novy obuti poridili 2x. Svym zpusobem je to prinejmensim havarie v dusledku neprizpusobeni jizdy povaze vozovky - nebo ne?ODSakEda
Re:
SpikeMT
Rychlost kamiónů
Můj další příspěvek se týká rychlosti kamiónů. Zákonem je stanovená hranice 80 km/h na dálnici a silnici pro motorová vozidla i na okresce mimo obec. Všechny náklaďáky s celkovou hmotností nad ?? (teď fakt nevím od jaké váhy je ta hranice možná 7.5 t možná 12 t) musí být vybaveny omezovačem rychlosti a nad 3.5 t tachografem. Omezovače jsou většinou nastaveny na 85-90 km/h. U některých náklaďáků se dají docela jednoduše odpojit (vyndá se pojistka) u těch nejnovějších, kde je omezovač integrován do řídící jednotky motoru je to téměř nemožné. Ale je dost náklaďáků, které omezovače vůbec nemají, protože v roce výroby to nebylo nařízeno, takže např. co máme ve firmě Tatry, tak to z nich nemá ani jedna. Spousta lidí si myslí, že kamióny jedou vždy moc rychle protože jim to na tachometru ukazuje 100 a on je ještě předjíždí. Jenže si uvědomte, že kamion jezdí každé dva roky na ověřování tachografu kde je dovolena maximální odchylka 2%. Ale kdo z vás kdy byl na ověření tachometru svého osobáku. Stačí trochu změnit rozměr pneu a hned to ukazuje jinak. A ani z výroby nejsou seřízené moc přesně. Právě jsem jel jednou za naším šoférem a koukám, jedu kilo a on se mi stále nepřibližuje. Tak jsem na něj zavolal ve vysílačce, že jede jak hovado a on mi odvětil, že jede něco málo přes 80. Vizuelní kontrola kotoučku jeho odpověď jenom potvrdila. Takže není vše jak se zdá. A co se týče omezovačů. V EU se vyvyjí projekt aktivního omezovače rychlosti, který by na základě údajů z GPS nebo z Galilea určil jestli auto jede v obci, po okresce nebo po dálnici a sám určil maximálni povolenou rychlost automobilu. A protože by spousta lidi to považovala za omezení své svobody, tak se uvažuje o tom, že by se jednalo o aktivní pokutovací systém - vaši rychlost by to nijak neomezilo, ale rovnou by za to přišlo vyúčtování - prý se tím dá sledovat až 41 dopravních přestupků. Hezký den a spoustu kilometrů bez nehod.mukr
Re:
Tak to by byl nářez, pošlete to Špidlovi a do měsíce to tu máme.Kazbunda
Vazen autodopravci
S vasima debilnima argumentama bych vas nakopal do zadku, stejne tak jako oretezovane kamionaky v teplacich co cestou na Cinovec zustanou viset a v pantoflich vyskoci podivovats se, proc jim to do kopce nejede na letnich gumach sjetych na model "galuska". A jen tim nadelaji problemy ostatnim. Az se nekdo neudrzi a da nekterymu z vasich ridicu pres hubu, tak se nedivteSpikeMT
Řetezy
Nevím jestli jsi zrovna moje argumenty nazval debilními (chce to být trochu přímější ve vyjadřování), ale co se týče řetězů, tak když nasadíš řetězy, měli by pomoci i když máš úplný sliky (typ "galuska" :-) Samozřejmě tím nechci omlouvat sjeté pneumatiky. Např. u nás ve firmě se pneu mění ještě před sjetím na zákonem stanovenou hloubku vzorku (sjetí na TWA značky), protože už nemá trakční vlastnosti jaké od ní v terénu požadujeme - na letní suché silnici by klidně ještě mohla 5-10 tis. km jezdit, ale v terénu je taková pneumatika už k ničemu a má témeř nulové trakční vlastnosti. Co se týče těch pantoflí - to má aby mu nesmrděly nohy - já se v práci taky přezouvám do pantoflí, neb nejsem řidič, ale kancelářská krysa (řidičák mám na všechny skupiny). Tak proč on by nemohl? Určitě má v autě ještě jedny pevné pracovní boty a když je bude např. při defektu pneu potřebovat, tak si je určitě nasadí.SpikeMT
Zminí pneu a náklaďáky
Zaprvé bych chtěl něco říct k osobním autům a zimním gumám. Než tady začnete házet hnůj na nákladní dopravce, tak si zameťte před svým prahem. Dost řidičů osobních aut si myslí, že když obuou zimní gumy na hnanou nápravu, tak tím svoje auto připravili na zimu. Takže laskavě obouvejte celý vůz. Pracuji ve firmě, která má 10 osobních aut všecky mají (všechny kromě teréní 4x4, která má M+S celoroční pneu) na všech 4 kolech na zimní pneu. A pak máme 20 náklaďáků 6x6 a 10 náklaďáků 8x6. Nejsou to běžné kamióny, ale teréní sklápěčky. Jak možná někteří čtenáři vědí, pneumatik pro náklaďáky je více druhů než jenom letní zimní jako pro osobáky. Zde máte dálkové, místní (rozvážkové), city bus (zesílená bočnice kvůli najíždění autobusů k obrubníku), návěsové, zimní a teréní. Přezout auto o 4 nápravách (4* jednoduchá montáž, 4x dvoj montáž = 12 pneumatik) stojí v nákupu pneu cca 150 tis. To musíme dělat tak 1-2 x do roka, protože ve smíšeném teréním provozu (20% terén, 80% silnice) vydrží pneu maximálně 70 tis km. A teď můj názor - s přezouváním pneu na silničních kamiónech vcelku souhlasím. Pohybují se pouze po silnici, tak to je jenom ku prospěchu věci,ale nečekejte od toho zázraky - uvědomte si, že ta jedna hnaná náprava táhne témeř 40 tun.Vzpomeňte,že i se zimním obutím na osobáku jsou určitá místa,kde končíte. To by spíš pomohly řetězy na letních pneu. Bude-li to nařízené zákonem, budou to muset udělat všichni dopravci a tak všichni v zimním období zdraží dopravné - budete mít holt o korunu dražší rohlíky. Ale poraďte mi, jak to máme udělat třeba my - teréní obutí, bez kterého si na stavbě ani neškrtneme má hrubý vzorek, který je samozřejmě na sníh snad to nejhorší co může být, ale když na stavbu vjedu se zimní gumou se spoustou lamel - stačí si někde na štěrku trochu hrábnout a roztrhám ji protože je měkká a málo odolná proti průrazu nehledě na špatné trakční vlastnosti v blátě. To to jako máme naše podnikání v řijnu zabalit a začít zase v březnu?TopGum
Re:
Myslim ze tatry apod. nikoho ze zucastenych prilis netrapi. Jde predevsim o silnicni kamiony, a podle mych zkusenosti predevsim turci, bulhari a slovaci jsou nejvice udiveni kdyz jim to na letnich gumach v zime nejede tak jako v lete. Pokud skonci jenom v prikope, tak to jeste jde (hadejte z ceho jsou placeny vyprostovaci prace...), horsi je kdyz i s kamionem navstivi rodinny domek v zatacce... :-(Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“
Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...
Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí
Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...
VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili
Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...
VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru
Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...