Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženu smetl při úklidu kolejí vlak

Pracovnici Českých drah usmrtil na Roudnicku rychlík. Žena čistila zamrzlou výhybku. Dráhy tragickou nehodu vyšetřují jako pracovní úraz. Silné mrazy způsobily železnici i další problémy. Na trati z Prahy do Benešova ráno čtyři hodiny nejezdily vlaky kvůli spadlé troleji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aligatorx

Spadla kolej?
Na trati z Prahy do Benešova ráno čtyři hodiny nejezdily vlaky kvůli spadlé koleji.
 
Kam asi pak mohla kolej spadnout :)
0/0
8.1.2004 10:32

Vaclav Hanus

Re: .....do skarpy?
0/0
8.1.2004 11:08

chika

Znovuzavedení názvů vlaků EC/IC jedoucích do Německa
Prosím, podpořte také petici, která požaduje znovuzavedení názvů vlaků EuroCity a InterCity, které byly zrušeny 14.12.2003...
Jedná se o názvy: Karlštejn, Egrensis, Hungaria, Vindobona, Alois Negrelli, Porta Bohemica, Carl-Maria von Weber...
Děkujeme za Vaši podporu...
Petici naleznete na adrese http://vindobona.zelpage.cz/
 
 
0/0
7.1.2004 23:17

tulikraska

Re: EC směr Německo
Pokud vím, tak EC Vindobona dál jezdí směr Berlín ZOO, přes Prahu za relační slevu - tedy 160 korun českých. Takže v čem je problém? 
0/0
8.1.2004 13:34

chika

Re:
vlak jako takový jezdí, ale pouze pod označením EC 172/173 tj. bez názvu... Vlak jezdí v trase: Wien - Praha Holešovice - Dresden - Berlin - Hamburg Altona a zpět...
0/0
8.1.2004 18:27

Mirek Bushín

je to zamotané
Tak kdo vlastně co a koho uklízel?  Vlak, pracovnice nebo ... Jsem z toho jelen
0/0
7.1.2004 11:26

karkulizna

a jako dalsi problem tu matme zenu nacucky
"Pracovnici Českých drah usmrtil na Roudnicku rychlík.... . Silné mrazy způsobily železnici i další problémy."  to jako ma byt co?!?! Uprimnou soustrast rodine zemrele.... hlavne proto, ze je oznacena jako problem na draze. ...
0/0
7.1.2004 10:43

turista-

Re:
A co to je, kdyz ne problem ? Radostna udalost ty vole ?
0/0
7.1.2004 14:44

skajwolkr

Re:
v prvni rade je to tragedie. nevim proc se o ni bavite jako o mase na spejli, kdyz to mohla byt neci mama, manzelka nebo babicka...
0/0
8.1.2004 10:04

Nedobik

Mně stál jenom hodinu!
0/0
7.1.2004 0:16

jirka_bn

Nic strasneho se prece nestalo !!!
Mili pratele, po precteni nekolika prispevku mam neklamny dojem, ze na techto strankach surfuji z velke casti arogantni a predevsim hodne pohodlni, jako by siti na miru dnesni spolecnosti. Netreba mluvit o tom ze cestovani vlakem je podstatne ohleduplnejsi vuci priprode, nez kdyz v kazdem aute sedi jeden clovek,ktery je pro vlastni pohodli ochotny vzit v potaz i podstatne delsi cas straveny na cestach a cekani v dopravni zacpe. Vlakem dojizdim z Benesova u Prahy sedm let a zu tu dobu se sluzby Ceskych Drah o dost vylepsily. Zpozdeni, ktera byla pred tremi, ci ctyrmi roky na dennim poradku jsou dnes spise vyjimkou. Navic dnesni situace se muze stat kdekoliv - pri -20 stupnich mohou zamrznout i rakouske, nemecke, ci francouzske  vyhybky. Trat na ktere se tato vec stala je leta neopravena a stoji nyni bezprostredne pred generalni opravou.
Lidi nerozcilujte se nad zbytecnostmi, my jsme si dneska se znamymi ve vlaku dost dobre popovidali, bylo dobre vytopeno a povedlo se mi udelat nadherne a fascinujici snimky zimni priorody ozarene slunce. Tak to snad zas nezni tak negativne, ne ???
Jirka
0/0
6.1.2004 16:23

Dony

Re:
Vlakem jezdi akorat zoufalci. Prestal jsem vlaky pouzivat po te, co jsem si konecne mohl dovolit provoz auta. A dokud to pujde do vlaku nevlezu.  Jezdil jsem vlakem deset let a za tech deset let jsem zaznamenal velmi maly rozdil ve sluzbach.  Zpozdeni, Zpozdeni, Smradlavy hajzliky, Zpozdeni, Okna pres ktery spinou clovek nic nevidel (bych rad videl ty fotky). Vzdalenost 240km Viden - Olomouc mi vlakem trvala 8hodin. Z toho z Vidne do Breclavi to trvalo tak 1,75h. Zbytek tj. 6,25 jsem stravil na tom skvelem rychlokoridoru Prerov - Breclav. Autem jedu 3h.  Kdyz pojedu ve dvou autem, tak na tom uz vydelam.    CD jsou parta lemplu. Cerna dira na penize. Budujou, budujou, ale efektivita je NULA!!!
0/0
7.1.2004 14:42

turista-

Re:
Klasika od toho co si mysli je v aute je z nej hned "lepsi clovek". Zajimavy je, ze vzdycky nejvic kritizuje ten, kdo o tom nejmin vi. Jestli jsi jel Viden - Olomouc 8 hodin, pak to musela byt hodne velka mimoradnost. Vetsi nez nejaka retezova havarka na D1.
Treba dneska rano v tom snehu bys byl z Vidne v Olomouci za 2hodiny 53minut. Zpozdeni pod tri minuty ja vidim v aktualni poloze vlaku na netu. Konkretne jsem se dival na spojeni
Wien 6:34 - Olomouc 9:24
Wien 10:34 - Olomouc 13:26
 
A zpatecni listek Olomouc - Viden - Olomouc je za 650 Kc v EuroCity. Sice vas buzerujou, ze si musite koupit Z kartu, ale ta stovka se vam nekolikanasovne vrati pri prvni ceste. A fotka na ni staci treba 10let stara pouzita. Overeno. A pokud jezdis castejc, alespon 2000km/pul roku v souctu cele rodiny, pak si koupite KMB a Olomouc - Viden - Olomouc je za 450 Kc, taky v EuroCity. Takze asi tak. A v ECcku smradlavy hazlik fakt neuvidis, asi jako v letadle.
 
Jo, a mohl bys nejak dolozit, ze Kdyz pojedu ve dvou autem, tak na tom uz vydelam ?.
0/0
7.1.2004 15:04

skajwolkr

Re:
Boze, vy jste zamestnanec Ceskych Drah, jakeho by pohledal. Pokud tady nekdo pise o lidech jezdicich vlakem jako o zoufalcich, nemysli to tak, ze to delaji, protoze maji pokriveny smysl pro tvorbu vlastniho "image", lae proto, ze jsou zoufali z toho, ze jedine vlak je dostane z jejich zapadle lhoty do prace. A oni za to musi byt vdecni a vysolit tucne jizdne. Navic jsou vdecni za spinave a precpane vagony, hajzliky ala film desperado atd. Chapu, ze pri vasem rodinem vylete ICCkem na podobny problem nenarazite a kdejaky zmateny nadrazak vam jeste zasalutuje, protoze si mysli, ze jste movity.../nadsazka/, jenze vecina lidi dojizdi vlakem - courakem nebo spesnym vlakem, ktery je opravdu besny. A ti nemaji pravo za to jizdne pozadovat fungujici a cisty vagon?
Vase milovane CD jsou schopny vytvorit zisk jedine kdyz zmasakruji cestujici zase nejakym lednovym zdrazenim. Mne totalne odradili od touhy cestovat s nimi, a to mam jizdu vlakem rad, jedu pouze pokud se dostanu do role zoufalce, ktery se jinak domu ze skoly nedostane.
Spis nez to, ze lide jedou delsi vzdalenost v aute sami, mi vadi, ze to delaji ve meste jako je praha, kde najaky neznamy inteligent protahl dalnici stredem mesta /magistrala/ a kde lide sedi v autech po jednom. To je skoda, kdyz metro je docela pohodlne a tramvaje take ujdou. Clovek jezdi autem, protoze muze v klidu rozhodnout kdy a kam pojede, tohle mu ale MHD se svymi intervali v rozsahu 5-20minut umoznuje taky.
0/0
8.1.2004 10:23

skajwolkr

Re:
ale; rodinne;vetsina;intervaly
0/0
8.1.2004 10:30

turista-

Re:
Tak nejdriv. Zamestnanec CD nejsem, a ani byt nechci.
 
A ti nemaji pravo za to jizdne pozadovat fungujici a cisty vagon?
 
Pravo jiste maji. Ale ne za to jizdne, bohuzel. V zadnem state na svete jizdne ve verejne doprave nepokryje naklady. To je uloha statu, ktery ma jeji rozvoj podporovat (a to i novymi vozy), protoze se to (dlouhodobe) ekonomicky vyplati. Nas stat to proste nedela. Misto toho jen "dorovnava ztratu", coz ale vede k podinvestovanosti.
Dalsi problem jsou odbory. Vedeni drah CHCE delat uspory propoustenim a nahrazovanim technikou. Ale u nas je propousteni jak znamo tezke (povsimnete si, ze ani radoby pravicova vlada ODS s tim nic neudelala, masivne se v CD paradoxne propousti az ted, za stredo-levicove vlady)
Vase milovane CD jsou schopny vytvorit zisk jedine kdyz zmasakruji cestujici zase nejakym lednovym zdrazenim.
 
Tento leden se nezdrazovalo, ba naopak. Navic zdrazeni, ktere zmasakruje zakazniky, zisk neprisnese, to je snd jasne.
Ale mate pravdu, ze jakekoliv zdrazovani verejne dopravy ze strany CD je nesmysl. Zakaznik se totiz rozhoduje podle ceny kterou plati on, ale trzbu prinasi (priblizne) podle ceny kterou plati on + dotace. Takze prospech zadny.
  tohle mu ale MHD se svymi intervali v rozsahu 5-20minut umoznuje taky I vlak muze jezdit v intervalu 10-15 minut. I u nas. Vozy na to jsou, staci stavajici 30m intervalove dvojsoupravy od Berouna/Kolina rozpojit. Co chybi je poradna trat (se treti koleji, s modernim zabezpecovacim zarizenim). Takze investice, investice, investice. Jenze se daleko vic penez vynalozi na dalnicni sit, ktera v porovnani se zap. evropou neni tak zastarala jako zeleznicni.   Spis nez to, ze lide jedou delsi vzdalenost v aute sami, mi vadi, ze to delaji ve meste jako je praha Jo, to mate pravdu. Resenim
0/0
8.1.2004 11:28

skajwolkr

Re:
pokusim se argumentovat, ze neco je u CD spatne timhle zpusobem>
behem 5 let jsem kombinoval zeleznicni a autobusovou dopravu pri cestach do skoly. Slo o vzdalenost vice men stejnou, takze odchylka snad nepresahla 10km. Rikam to proto, ze koleje nevedou podel trati atd. Na pocatku toho obdobi stala jizdenka autobusu 36Kc a vlak obycejne jizdne 38Kc, dnes stoji autobus 48 kc tou nejdelsi moznou trasou /jenze pokud volite mezi stanicemi a ne podle vyhledu z okna, pojedete kratsi atd, coz u zeleznice nejde, muzete tam , kde jsou koleje/ a vlak obycejne jizdne 88Kc. Bud je myslenka elektrifikovanych trati omyl nebo je elektricka energie, kterou odebira lokomotiva z troleje drazsi nez nafta do autobusu.
Kdyz do bezneho autobusu naskladate 70 lidi tak ziskate urcitou sumu /nemuzu rict jakou, protoze kazdy jezdi jinam, nikdy nejede uplne naslapany bus atd/.
Rekl bych, ze kapacita jednoho vagonu /treba i s kupe/ je stejna nebo vetsi. A tahne jich alespon 5. Jak to, ze nikoho nenapadlo, ze spousta lidi by byla schopna uvazovat o jizde vlakem, kdyby se cena jizdneho alespon blizila k nejblizsi konkurenci? Tedy u nas CSAD?
Ani ja nejsem zamestnancem CSAD, presto je hodnotim lepe, alespon z hlediska, ze berou ohled na konkurenci. Hned jak se objevil soukromy dopravce, ktery provozuje primou linku CSAD udelali totez a konkurovali i cenou, kterou diky vetsi spolecnosti mohli dat nizsi.
Proste z hlediska cestujiciho, kteremu je v celku jedno jak se z bodu A dostane do bodu B, ale premysli za kolik, se CD se statnimi injekcemi zdaji prazvlastni.
0/0
8.1.2004 11:53

skajwolkr

Re:
u nafty do autobusu a lokomotivy, snad pochopite, ze jsem tim mel na mysli, ze cena jizdneho se odviji od ocekavane ziskovosti trasy a podle mne nema vlak s 5 vagony konkurenci, ale bylo by zajimave zjistit a porovnat, kdy se jeste vyplati vypravit autobus a kdy vlak /vzhledem k poctu cestujicich/
0/0
8.1.2004 11:58

turista-

Re:
Ano, u CD je neco spatne, treba ty tarify - vzdyt jsem sam o cene mluvil. Mela by zacinat na cene busu a SNIZOVAT se slevami, protoze si to draha kvuli velikosti a relativne snadnemu navysovani kapacity muze dovolit.
Ta vase cena 88 Kc je ale obycejne jizdne (ano, ktere by MELO byt zruseno, protoze za nej stejne nikdo nejezdi, slouzi jenom jako argument pri takovychhle sporech). Zpatecni je za 49,50, jestli jste jeste porad student s ISIC, tak s JuniorPasem 39 Kc, jinak s tratovou mesicni jizdenkou a 20 dnech v mesici asi za 37 Kc  Takze je to asi jako bus, ale 88,- to rozhodne neni.
Proste z hlediska cestujiciho, kteremu je v celku jedno jak se z bodu A dostane do bodu B, ale premysli za kolik, se CD se statnimi injekcemi zdaji prazvlastni.
 
Casty omyl lidi je, ze si mysli, ze autobusy dotovany nejsou. Dotace na osobokilometr je radove stejna jako u CD (jen asi o 20% nizsi). A je jim odpoustena silnicni dan z nafty = tj. silnice zdarma. CD si koleje musi platit. 
 
Bud je myslenka elektrifikovanych trati omyl nebo je elektricka energie, kterou odebira lokomotiva z troleje drazsi nez nafta do autobusu.
 
Cena nafty a benzinu i pri soucasne spotrebni dani (je u nas jeste porad nizsi nez treba v Anglii ci Svedsku - tam je benzin 50Kc/l) porad neodpovida faktu, ze v dohledne dobe ropa dojde. Elektricka trakce JE presto levnejsi. Jak jsem rikal, usporit na drahach se da dost. Ale to by si stat jako vlastnik musel uvedomit, ze uspor se dosahuje investicemi do techniky a propoustenim zamestancu. Vsichni nadavaji, jak je verejne doprava spatna, ale preference vede ODS, ktera tohle v prioritach rozhodne nema.
0/0
8.1.2004 12:33

skajwolkr

Re:
jenom jednu vec, cenu 88kc jako obycejne jizdne uvadim proto, ze se proste alespon jednou za rok octnu v situaci, kdy se nemam jak dostat domu z prahy /jinak celkem uspesne delame takovy maly rodiny carpooling, kdy jsme v aute 4 a z okraje prahy jezdime mhdckem/ a nemuzu uplatnit zadnou slevu, proste jako kdyz si stoupnu pred autobus a koupim si jizdenku. Zadny vybehavani si slev atd. Jinak je mi jasne , ze vselijake "komba" a "fatality", ktere ovlada jeden muj kamarad, dokazou jizdne vselijak zmirnit. 
0/0
8.1.2004 13:26

turista-

Re:
A co takhle trainpooling - skupinovou slevu ?
 
Jinak se celkem divim, co jste to za rodinu, ze mate stejnou pracovni dobu ? Necitite se "jako svazani"  ?
0/0
8.1.2004 16:48

vcelka

Re:
Dojíždím denně vlakem do práce, s jedním přestupem. Pokud si člověk odmyslí, že od začátku prosince jsem jedinkrát nepřišla do práce včas, protože vlaky mají imrvére zpoždění a někdy radši nejedou vůbec; když si odmyslím, že si připadám jako v dobytčáku - buď  tím, že stěží najdu místo k sezení a celou cestu se mačkám s dvaceti dalšíma zoufalcema v uličce, stojím na jedný noze, mlátí to se mnou o stěny a z toho nesmírného hluku mě bolí hlava, anebo si i sednu, ale na starou leckdy špinavou koženkovou sedačku, pod kterou čpí stará moč a přes umaštěné okno nevidím ven; když si odmyslím, že ČD radši vyhodí peníze za billboardy, než aby je investovali do lepšího cestování pro lidi; když si odmyslím, že se v mrazech někdy netopí a tak člověk hodinu mrzne a stoupá mu pára od pusy - a za tohle všechno platím dle mého názoru docela vysoké jízdné... když si tohle všechno odmyslím ,  tak je cestování vlakem docela pěkná věc
0/0
7.1.2004 16:41

Demeter

Re:
Zpoždění je blbá věc, ale když víte, že je v podstatě pravidlelné, proč nejedete dřívějším spojem?
Železničáři asi pod sedačku nemočí a okna nemastí. Vám je koženka málo? Nesmírný hluk?
Kupte si auto.
Osobně spíš nechápu reklamy ČEZu a TELEKOMu, kteréžto víceméně monopolní firmy vyhazují peníze obrazovkou.
0/0
7.1.2004 16:52

vcelka

Re:
Jezdit drivejsim spojem je pro me dost nerealne. Bydlim na vesnici, kde jediný dřívější spoj jede v půl páté ráno... To si radši počkám na ten ve tři čtvrtě na sedum...
0/0
8.1.2004 10:57

turista-

Re:
Vite co ? Prectete si to po sobe jeste jednou. A odstrante literarni nadsazky a "akcni tv nova vyrazy". Moc by toho nezbylo. Vite, ja jezdim vlakem taky.
Myslim, ze kdyby nekdo popsal cestu autem timhle stylem (to nejhorsi co jsem kdy videl, zaslechl a dokazu si vymyslet), tak to bude jeste horsi. Skonci to na hrbitove
BTW, ty billboardy jsou z vetsiny u spolecnosti RailReklam provazane s CD (je to, alespon v Praze, u trati), kde s velkou pravdepodobnosti vyuzili neprodana umisteni, tj za minimalni cenu.
0/0
7.1.2004 16:58

vcelka

Re:
Já nevím, jaké jsou akční TV Nova výrazy, na Novu se nedívám. Jen jsem to trošku zlehčila a napsala s nadsázkou. Ale opravdu mi leze krkem, kdyz se celou cestu s někým mačkám v uličce, připadám si jako v ranní špičce pražského metra a ještě u toho mrznu. Vážně si připadám jako v dobytčáku, nepřeháním. Víte, nějaký čas jsem žila v rozvojových zemích latinské ameriky. A i tam měli železniční dopravu na daleko vyšší úrovni, než u nás. Není to smutné?
0/0
8.1.2004 11:03

skajwolkr

Re:
bohuzel nekomu ta nadsazka evidentne nedosla, ja jsem se pousmal a zaradoval, ze tu jeste nekdo po ceste vlakem dokaze byt vtipny jako ty:))
0/0
8.1.2004 11:16

vcelka

Re:
Jo a ještě bych chtěla jen doplnit - aby nevznikla mýlka - že samozřejmě nemám na mysli vlaky ála EC a EC,  ve kterých je jízda povětšinou příjemná, ale ty obyč modrý panťáky, který se kodrcaj od nádraží k nádraží ve kterých mi k naplnění dokonalé atmosféry už chybí jen pochodující husa prostředkem uličky...
0/0
9.1.2004 11:38

turista-

Re:
Obycejny modry pantaky (jednotky 451) se psotupne nahrazuji hodne luxusnimi jednotkami 471 (http://www.vagonka.cz/ov/P002471.htm) , ceske vyroby (!), ted uz jezdi treba z Kolina.
 
Problem je jediny - penize na investice ... a ted klicova otazka : ktera politicka strana ma v programu investice do verejne dopravy ? Ty s nejvetsimi preferencemi urcite ne ...
0/0
9.1.2004 18:37

vcelka

Re:
Jó, těma jsem už měla tu čest jet, a klobouk dolu - kdyby tohle jezdilo fšude, tak bych asi ani nekvákla, i kdyby nabraly trochu zpožděníčka. Jenže je jich zatraceně málo , což je škoda.
0/0
12.1.2004 14:19

Demeter

Re:
No, hlavně že v autě bejvaj hajzliky čistý, že.
0/0
7.1.2004 16:41

hahachat

Re:
Ty Dony jses nejakej chytrej, mel by ses radsi bat na prejezdech aby te nejakej vlak nesejmul.Jo a uz jsi byl v zacpe??
0/0
7.1.2004 19:02

Jan316

Auta stojí, vlaky jedou
zpočátku se mi to zdál být docela dobrý slogan, ale jak to slyším - auta stojí, vlaky stojí. Jinak - 12km v aute v Praze trvalo v pondělí ráno 1,5 hodiny.
0/0
6.1.2004 15:00

Berg1

Ještě že jsem jel vlakem
Tak to zase já jsem jednou za čas použil vlak a bylo to na rozdíl od silnice úplně v poho.
0/0
6.1.2004 13:06

firlet

CD
To si nevyberete, vcera jsem cekal na autobus - neprijel vubec, tak jsem jel do Prahy autem = 42km 2.5 hodiny ! Dnes jsem zvolil vlak - kupodivu v tom mraze nezamrzly akvárka (810) Ale zamrzly vyhřívané ! výhybky na koridoru... To vyhřívání funguje jak se zdá tak do -10
0/0
6.1.2004 11:51

Michal Novotný

Re:
No, když ono se ukázalo, že ton ohřev jaksi žere elektriku (překvápko ) a tak je jeho používání výrazně omezeno (třeba jen na jedno zhlaví ) , občas i zakázáno. Hlavně největší problém je, že ty nové přestavníky nemají "koule" a tak když přimrzne, tak se tomu nedá pomoci hrubou silou.
A lomy kolejnic jsou při těchto teplotách vcelku běžný jev - železo už není jako bývalo....
0/0
6.1.2004 15:36

Marina01

ČD
Jezdím vlakem do práce zhruba rok. Můj stres a psychika se ze zážitků z vlaku tak zhoršily, že až se oddělám, tak to bude vina ČD. Už takhle nemůžu dál žít, ale do práce chodit potřebuju. Jak z toho ven? Je to začarovaný kruh! Asi jsem si měla vzít bohatého manžela a mohla jsem zůstat doma:-)
0/0
6.1.2004 11:24

JoeMax

zpoždění
Právě jsem se vrátil z Hlaváku. Na tabulích svítí zpoždění 80 - 120 minut. To je asi podle pánů z ČD naprosto normální
0/0
6.1.2004 11:00

Mysskin

ČD
Ještě že jsem skočil v Č. do rychlíku
0/0
6.1.2004 10:32

FrantaDrs

Re:
v Čerčanech?
0/0
6.1.2004 10:39

mvt

zpoždění
Chce se mi říct sprostý slovo..., ale nač si nadále kazit den... 15min zpoždění je každodenní situace, ať je teplo nebo zima. Už to ani nehlásí... proč? Nejvíc mě dokáže na**at, když přijdu na nádraží, vlaky od Kolína maj 40 a víc min. zpoždění, tudíž vlak z Prahy pojede pozdě (pro "necestující: vlak musí nejdřív přijet, aby mohl odjet) na 100% - ale pět minut před odjezdem vlaku žádné oznámení, nic. Takhle jsem včera mrzla 1,5 hod. než vlak přijel - jinak bych šla zpátky do práce a nadělala si ten dnešek:))) Dnes ráno nejely (jak včera) 3 vlaky - proč přidávali z Č. Brodu 2 zrychlený, když pak všechny spojí do jednoho???
0/0
6.1.2004 10:30

Superťuhýk

Test pro blondýnky
Na ilustračním fotu zimní železnice se vyskytla tato chyba:
a) zelená lokomotiva
b) zelená větev
0/0
6.1.2004 10:20

FrantaDrs

Re:
c) zelené koleje
0/0
6.1.2004 10:39

Superťuhýk

Re:
Díky, redakce, foto už je lepší.
0/0
6.1.2004 10:47

kamo

meteorologové byli opět mimo
Předpověď v neděli večer: v noci -6 až -2 přes den -3 až +1 v dálších dnech bude oteplování pokračovat a teploty se dostanou nad bod mrazu. Předpově´d o den později včera: v noci až -8 přes den -4. Oteplování bude pokračovat, i když ne tak rychle jak jsme očekávali.
Skutečnost: v noci -20, přes den -10 a kvůli mrazu praskají koleje.
0/0
6.1.2004 10:05

REN_STIMPY

Re:
Hahaha, jojo tak tak to bylo, ze uz to ale ani netrefi den predtim je narez, ja jsem si dal nachvili vcera lahvace na balkon a bylo mi to s tou dvacitkou celkem jasny a to jeste ani nebezela vecerni predpoved.
0/0
6.1.2004 10:50

matahari

No toto?!
On nám v prosinci napadl sníh a my jsme se na to velké překvapení nestačili připravit! Chcete-li průjezdné silnice a schůdné chodníky, počkejte si, až roztaje a uschne... A to velké překvapení Českých drah, že v lednu je mráz! No ne! Kdo by to byl řekl, že? Hurá, zase máme čím zdůvodňovat svou neschopnost! Vždyť naši největší nepřátelé jsou jaro, léto, podzim, zima, povodeň, sucho a cestující...
Milé České dráhy, zvedněte zadky ze svých teplých křesílek ve vyhřátých kancelářích, vezměte peníze na zbytečnou a chvástavou reklamu, kupte si pořádný olej a pošlete úředníky promazávat výhybky. A až přestanete šetřit na kvalitě používaných materiálů a při projektování začnete používat hlavu, nebudou se vám koleje v létě tolik kroutit a troleje v zimě praskat. Co jste to za podnik, když nepočítáte s tím, že v létě může být horko a v zimě zima?! Copak + 30 nebo -10 C jsou nějaké mezní teploty, abyste se na to museli pořád vymlouvat? Jestli neumíte postavit kvalitní železnice, běžte se poučit do Ruska, kde jim to funguje kupodivu od -50 do +50 (jedna z mála věcí, která jim tam ještě funguje :-) Takže ono to jde. Jen nebýt línej jak veš a nedělat z lidí blbce...
0/0
6.1.2004 10:01

BartolomejX

Re:
RESPEKT
0/0
6.1.2004 10:07

matahari

Re:
RESPEKT - co? :-)
0/0
6.1.2004 10:10

Janni26

zpoždění
Opravdu mě pobavilo vyjádření mluvčího ČD, že některé vlaky nabírají až čtvrthodiné zpoždění. Dnes jsem jela z Kolína do Prahy 2,5 hodiny. Mě to tedy jako čtvrt hodiny nepřipadá - navíc si to zpoždění musím v práci nadělat, ale to ČD už také nezajímá...
0/0
6.1.2004 9:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.