Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brazilské kontroly Američanů trvají hodiny

Brazílie odpověděla Spojeným státům a zavedla pro Američany přísnější kontroly na letištích. Někteří turisté tak na letišti v Rio de Janeiru v pondělí strávili kvůli nedokonalé technice i devět hodin, než se dostali z terminálu. USA proti brazilskému postupu protestovaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Craig

Komu se to nelibi at .......... tam nejezdi!
Passport changes to meet US deadline
Australia is on track to meet a deadline set by the United States to introduce new passport technology or lose visa free entry for Australian travellers.
The technology, known as biometrics, will allow digital photographs and fingerprints to be stored in a passport.
It will be incorporated in all Australian passports issued after October 26, a Foreign Affairs spokeswoman said yesterday.
Passports issued after that date would include a digital photograph, but "the Australian Government will not be fingerprinting anyone", she said.
The cost of a passport was likely to rise but holders of existing passports would not need to obtain the new documents until their current passport expired, the spokeswoman said.
The department was responding to an American warning that 27 countries whose citizens did not need visas to visit the US, could lose that privilege if they missed the deadline for extra passport
0/0
8.1.2004 8:28

Craig

Re:
The new measures were launched at 115 airports and 14 cruise-ship ports across the US on Monday. An estimated 24 million foreigners who need a visa to enter the US could be forced to submit to the digital-based photo and inkless fingerscans this year.
James Williams, director of the US Homeland Security Department's visitor registration program, said the majority of the 27 "visa waiver" states, which included Australia and much of Europe, would miss the deadline. A number of countries, including Britain and Japan, said they were unlikely to be ready. But the Foreign Affairs spokeswoman said Australia had known well in advance of the requirement. "We are confident we will meet the deadline," she said. "We've been working on (the technology) for some years." The technology was being developed jointly by the departments of Foreign Affairs, Immigration and Trade and would require Federal Government approval, the spokeswoman said. A trial run dubbed SMART gate, using Qantas staff, had already been conducted at Sydney Airport. A spokesman for the US consulate in Sydney said US embassies and consulates would eventually carry out fingerprinting and photographs. - with Reuters Tady to nikomu nevadi!
0/0
8.1.2004 8:30

Vaclav Hanus

Re: hmm...
Z oficialni tiskovy zpravy s konstatovanim, ze vlady nekterych zami byly pod tlakem donuceny pristoupit na opatreni ktere samozrejme zatizi vicenaklady obcany, ...z takove oficialni zpravy vyvozujes, ze ..."tady to nikomu nevadi"..? To je fakt logika hodna pneumaticke kybernetiky.  Navic je ta zprava demagogicka (vypovida o Reuters) protoze se vubec nezminuje zda doslo k nejakym dohodam mezi uvadenymi zememi a US gov. o zpusobu zpracovani (nebo dokonce spolecneho vyuziti) nasbiranych dat. Mluvilo-li se o visa waiver lands, mam za to, ze v techto pripadech pujde, kdyz na to prijde,   temer automaticky o spolecne pouziti dat pro ucely prosazovani vlastnich "narodnich" zajmu.
0/0
8.1.2004 10:06

pozorujivas

Už jsem na to přišel!
Ti z vás, kterým politika usOFa nevadí jste asi nudní, poslušní a průměrní lidé. Vás se tyto, takřka fašistické kroky, nikdy nedotknou, protože jste jen součástí stáda, které poslušně jde kam je mu určeno.
 
Ti, kteří jakkoliv vyčnívají z normy nebo mají dokonce jiný názor, budou na tato opatření doplácet nejvíce. A jak jsme již viděli v minulosti, tak nakonec KAŽDÁ vládní garnitura zneužije svého postavení. Problém s usOFa je ten, že poprvé v historii lidstva má někdo drtivou celoplanetární převahu. Zvrhne-li se to později, co s tím provedete? Nic, protože bude pozdě. A opatření přijímaná v této době nelze ani s nejvyšší mírou fantazie nazvat DEMOKRACII podporující!
0/0
6.1.2004 21:08

Dan 1

Vy jste opravdu zralý
na hrst tablet. Není toho hysterického kníkání přespříliš? To, že když se dáte fotit na průkaz, digitální kopie zůstává v centrální evidenci, je fašismus? Když se vyskytnete na místě trestného činu a kriminálka vám vezme otisky, to je fašismus? Já jsem měl spíš pocit úlevy, že mne podezřívat z ničeho špatného nikdo nemůže. O US demokracii strach nemám, volby, senát ani kongres tam ještě nezrušili.
0/0
6.1.2004 21:13

Raswan

Re:
Vždyť on neví ani co to fašismus je
0/0
6.1.2004 21:17

pozorujivas

Re:
Proč tedy zastává prezidentskou funkci někdo, jehož mandát je, diplomaticky řečeno, velmi chatrný a spíše měl v součtu nezanedbatelnou menšinu?
 
TO je podle Vás DEMOKRACIE?
 
Hm.
0/0
6.1.2004 21:19

Dan 1

O legitimitě voleb
už se tady kdysi dost obšírně psalo a nerad bych to hledal nazpátek. Máte-li pochybnosti, jistě si to najdete...hmm.. A pořád lepší kdokoli jiný, než "vynálezce internetu" Gore.
0/0
6.1.2004 21:22

Raswan

Re:
Fascinuje mě jak náš prostý lid dokáže briskně zhodnotit koho měli američané volit,či jak jejich volby probíhali...Čím to teda,že máme vládu i ekonomiku nahovno,za premiéra máme paranoidního autistu,ministryně zdravotnictví připomíná nedoučenou hokynářku,ministr vnitra se zhlédl ve francouzských četnických komediích,lepič plakátů nám dělá ministra financí :-)))Schodek utěšeně roste,vnitřní zadluženost taky,byrokracie dosahuje nebetyčných výšin stejně jako daňové zatížení :-)))
0/0
6.1.2004 21:31

Dan 1

Nezapomínal bych
na policajty v letadlech, to je fašismus!!!!!!!!!
0/0
6.1.2004 21:33

Raswan

Re:
A hajzlbáby sledující nás na toaletách .To je taky fašismus :-)))
0/0
6.1.2004 21:37

Dan 1

Pravda, na tak závažné
porušení demokracie a občanských práv ještě nikdo z nudného a poslušného stáda nepoukázal. Jdu si stěžovat na nádraží.
0/0
6.1.2004 21:40

fleret

Re:
pisemne stiznosti ovsem musi byt radne okolkovany.kam bychom jinak prisli.nejak ten dluh umorit musime.
0/0
6.1.2004 21:49

Dan 1

Já bych to pojal
jako ten brazilský soudce a zavedl reciproční opatření. Babě seberu búra já a bude muset jít vykonat potřebu do kabinky.
0/0
6.1.2004 21:51

fleret

Re:
tak nejak sem to myslel.
0/0
6.1.2004 21:55

pozorujivas

Re:
Když se vyskytnete na místě trestného činu a kriminálka vám vezme otisky, to je fašismus?
 
Asi nevíte za jaké situace má policie právo na Vaše biometrická data, že? To, že jste se vyskylt u trestného činu samo o sobě nestačí.
 
A navíc: Bin Ladina jsem nikdy neviděl a tak proč chtějí MOJI fotku a OTISKY PRSTŮ???? U žádného kriminálního činu jsem se pokud vím také nevyskytnul...
0/0
6.1.2004 21:22

Dan 1

Byl jsem o otisk požádán
a nevidím jediný důvod to odmítat. Já se totiž, vážený, nemám čeho bát. Kdybych měl nečisté svědomí, budu řvát o fašismu a stěžovat si, kde by to jen šlo. Jestliže nechcete respektovat podmínky hostitele, nechoďte na návštěvu. Za radu nemusíte děkovat.
0/0
6.1.2004 21:26

Raswan

Re:
No jak je vidět,toto opatření je dobré nejen na chytání teorirsů,ale i na odhánění dementů :-))Dementi se cítí nespravedlivě utiskováni a tak potrestají ameriku tím že tam nebudou jezdit :-))
0/0
6.1.2004 21:36

Majkyho_pupik

Re:
Doufam, ze si tim nechtel rict ze kdyz prijedu do USA tak sem prijel na misto cinu a proto mi musi vzit otisky? To zni neuveritelne..Moznost zneuziti odebranych dat existuje vsude at v USA nebo v Cine. Se zavedenim tohohle opatreni souhlasim je to rozhodne ucine, narozdil od valky v Iraku nebo kdekoliv jinde, ale vas optimismus ohledne naproste jistoty, ze k nicemu dojit nemuze, nesdilim.
0/0
7.1.2004 7:42

Raswan

Re:
Hele ono se nám to snaží myslet ...Tak za snahu můžeme dát banán
0/0
6.1.2004 21:15

pozorujivas

Přesto budu vu**ární.
Ti, kteří jsou v usOFa u moci jsou Z*RDI toho nejhoršího kalibru. Fašisté a fanatici jejichž modlou je světovláda. Jednou bude celý svět pod jednou střechou a hrstka lidí v usOFa a iSraeli jej chtějí. A pak nebude cesty zpět... Těšte se!!!
0/0
6.1.2004 20:49

Raswan

Re:
Chudáčku,dokážu si představit jak ti při tom hysterickém vřeštění lítají sliny od huby ...
0/0
6.1.2004 20:58

Dan 1

Nesložíme se nu
na krabičku diazepamu? Vždyť on trpí!
0/0
6.1.2004 21:04

pozorujivas

Co je ještě potřeba?
Co musí usOFa ještě udělat, aby i jejich zarytí příznivci je konečně viděli jako totalitu?
 
1. Války, které neschvaluje dobrovolně nikdo na světě.
2. Obsazování cizích území, spojené s vražděním civilistů.
3. Nakládání s "necivilizovaným" světem jako s vlasním a označení VŠECH obyvatel těchto států za potencionální "teroristy" a kriminálníky.
4.
5.
6.
...
 
Ach jo...
0/0
6.1.2004 20:31

Raswan

Re:
S 4. 5. 6. souhlasím,zbytek jsou slinty ...Kupříkladu já i všichni moji známí tyhle vojenské akce dobrovolně schvalujeme ....
0/0
6.1.2004 20:54

pozorujivas

Re:
Jak jsem již napsal...
 
...ach jo.
 
P.S.: A na otázku nebylo odpovězeno...
0/0
6.1.2004 20:59

fleret

Re:
body 1-3 sou uplne nesmysly,a co si mel na mysli bodem 4-6?
0/0
6.1.2004 20:58

fleret

Re:
ty si jako mame sami doplnit,nebo co?
0/0
6.1.2004 20:59

Raswan

Re:
Nejspíš vyčerpal svůj intelektuální potenciál v bodech 1-3 a u těch ostatních už jen tupě zíral na obrazovku a snažil si vzpomenout jak se jmenuje .Paradoxně,body 4-6 patří mezi inteligentnější části projevu
0/0
6.1.2004 21:00

ekekerb

Re:
... to je v pravde totalitaritni pohled na vec – vas nedokonaly, neuplny nazor na vec stavite nad ostatni tim, ze zamerne opomijite jine, nemene relevantni nazory a ze je neprimo oznacujete za „totalitni“ (zlodej krici: Chytte zlodeje), napr. ten, ze v pripadech, kdy jde o odstraneni nelidskeho diktatora a zavedeni relativne demokratickeho rezimu, je valka spravedliva, z pohledu tohoto nazoru, nazoru, ktery ma za to, ze demokraticky rezim je spravedlivejsi nez totalita. A nejenom to, vy uplne opomijite existenci onoho podhoubi pro terorismus (islamisticky fasismus), bud o nem nic nevite, nebo mu nerozumite nebo jste k nemu z nejakeho duvodu zamerne slepy. Zda se, ze ona globalizace je opravdu nemilosrdna a znamena i konkurenci (a reinkarnaci) „ideji“, vcetne tech totalitnich... Take je otazka, jestli valka ma byt schvalena kazdym na svete, hm – kazdym? Kym vsim? Ale OK, asi mate na mysli vsechny ty falesne pacifisticke ovce na namestich... Podstatne ale je, ze v USA valka podporu mela, a to je podle meho nazoru dobre a vas, pokud nejste Iracan, prece nejaka valka nemusi vubec trapit, neee? Stejne tak, jako vas vubec netrapilo, kolik lidi rocne v Iraku hynulo a kolik jich stale hyne napr. v Severni Koreji, ze. A kolik mladych muslimu si v mesitach a nabozenskych skolach necha vymyvat mozky. Atd. Pro vas je dulezitejsi vas Souhlas, aniz byste presne rozumnel tomu, k cemu jej davate/nedavate... Ale to je holt ta nase „vymekla“ civilizace (nekdy si az zacinam myslet, ze asi neni dobre, aby mel kazdy pitomec volebni pravo...) A k tomu civilizovanemu vs necivilizovanemu svetu – nechci se v tom moc babrat, misto toho rovnou reknu, ze si skutecne myslim, ze ten tzv. civilizovany svet by mel mit zodpovednost za ten „necivilizovany“, a to proto, ze tyto dva svety vedle sebe v dobe globalizace (propojovani sveta) neziji izolovane, cehoz projevem je mimo jine i terorismus (pokud by izolovane zily, tak by kazdy z nich mel pravo na svoji vlastni „cestu“ a nikdo by nikomu nic
0/0
6.1.2004 21:53

ekekerb

Re:
NEMUSEL vnucovat¨ - nekdo by mohl tvrdit, ze i pak by ta zodpovednost mela platit – ale mame my prebirat zodpovednost za civilizacni pokrok dejme tomu dodnes pravekych krovaku v jizni Africe, kdyz jich urcite zbytecne moc z nich umira na nami vylecitelne nemoci? nevim, nevim...). A take si odvazne myslim, ze nebyt vzedmuti levicovych ideji v dobe po WWII, ktere predevsim prispely k padu kolonialnich risi, nemusela byt situace ve tretim svete dneska tak celkove tragicka... Napr. pokud by Britove zustali na Blizkem vychode, nemusely tam od konce WWII existovat vyhradne totality (at uz sekularni, nebo „odcizene“, islamisticke), s vyjimkou Izraele (a Turecka)...
0/0
6.1.2004 21:54

Vaclav Hanus

Re: ..nechet fasistu mluvit...prozradi se sam
V zaveru sveho traktatu jste potvrdil sve fasisticke mysleni. A to jeden z duvodu, proc je potreba byt pred propranymi US mozky ve strehu. Vy se proste implicitne citite nadrazen. A neprestanete s pokusy o svetovladu, pokud ji neziskate..a nebo pokud vas nekdo neeliminuje.
0/0
7.1.2004 9:48

pozorujivas

Re:
Máte naprostou pravdu. Z každé (pro-aMi) věty je cítit závan oficiální "propagandy" a to je vlastně celé.
 
Nechuť, neochota a/nebo neschopnost zjistit si více než se dozvím z TV Nova či Blesku nebo Mf Dnes...
 
 
0/0
7.1.2004 18:17

ekekerb

Re:
To, co jste napsal, plati PRAVE NA VAS jako usite. Staci pouze oficialni propagandu zamenit za levicackou propagandu. To s tou TV Nova atd. menit treba neni...
0/0
7.1.2004 19:10

ekekerb

Re:
Prave jste vy potvrdil vase fasisticke mysleni-reakce na „A NEBO POKUD VAS NEKDO NEELIMINUJE“ a ukazal jste, ze vy se impicitne citite nadrazen... Ale vlastne jsem rad, kam az jste tuto debatu zavedl. Zda se totiz, ze s postupujici globalizaci nastava nova a trochu zvlastni situace, kdy vedle jednotlivych statu s ruznymi spolecenskymi systemy existuje i neco jako mezinarodni prostor-jeden velky “globalni” stat, ktery po konci studene valky pochopitelne vyplnily USA. A otazka je, jestli to, ze se urcita idea (demokracie) prostrednictvim pusobeni soucasneho hegemona takto prosazuje, je dobre nebo spatne. Ano, jedna se i o (staronovy) konflikt ideji, v tom je ta globalizace mrcha, ze nas do nej opet nuti – na jedne strane stoji svoboda a demokracie, a na strane druhe totalita. A zda se, ze ta prvni je v evoluci lidstva proste uspesnejsi, a tak se prirozene prosazuje, lide proste chteji byt svobodni, co nejvice, vcetne bezpecnosti, jako male deti. A od vas je vyrazem fasismu a levicacke arogance, ze vas „nazor“ stavite proti vysledku evoluce-ktery chcete „eliminovat“. Proste to stale vic a vic prohravate, a tak se vase „argumenty“ stavaji prazdnejsimi a vice „fasizujicimi“. Coz dobre dokumentuje vas ubohy, informacne prazdny a nezajimavy prispevek
0/0
7.1.2004 19:06

fleret

trochu mimo misu:
urcite vsichni sledujete,jak "hloupym" americanum ta "primitivni" sondicka na marsu slape.a ty nadherene foto.uz je vytycena i prvni trasa pruzkumu.asi i tohle je pro nektere mistni aktery blba a zdrcujici zprava.
0/0
6.1.2004 19:51

YFNA

Re:
 diky, ten byl dobrej!
jiste sis vsiml, ze samotni ami - a to ti, co o tom neco vedi neb jsou hlavni akteri , jsou vdecni (oooo, svete ZBOR se) nemecku za spolupraci a dodani hlavnich pristroju k te sonde... namatkou vyjmenuju spektrometr a pojizdny vozik pro nej... hmmm... universita Mainz a Planc-Institut (taktez v Mainzu)  jednou jsem tam cirou nahodou v tom oddeleni byla, a narozdil od tebe, vim, CO tam vyvijeli a CO to dela...
-
rekni jeste neco zabavneho!
0/0
6.1.2004 20:01

Dan 1

Ono jde především
o to, aby sonda úspěšně přistála a když už přistane, aby jaksi nemlčela, že?
0/0
6.1.2004 20:36

fleret

Re: to ze si vedec.pracovnice,neco jako prof.eckertova
simka a grosmana se pozna ihned.ty hlavni "pristroje":WEB(warm elektronic box)(usa) v nem pocitac REM(usa),2 lithium-iont. bat.(usa)inrecial.plosinaIMU(usa),vedecky pristr. mini-TES(usa+spoluprace),telekom.zar. pro uhf a x pas. (usa+ spoluprace).vyhrivani schrany(usa).to co ty nazyvas vozikem,tedy sestikol.podvoz s pred.a zad. riditel.parem,ma kola s vlastnimi motorky(motorky fa.maxon moto ag-svycars.)celkem 31 motor.dvou typu.vyklop.rameno(usa).spektrometr APXS mösbauer(nemecko),podpurna elektronika(usa),magnety na zachyt prachu(usa),fotovoltaic.cl.(usa),stezen PMA(usa),kamery pancam,navcam a kolizni kamery hazcam(usa),airbagy pro pristani(usa).............na univerzite v meinzu jsem bohuzel nebyl.a ted zase ty rekni neco zabavneho,nebo nejaky vtip.
0/0
6.1.2004 20:47

fleret

Re:
jinak vedecka spoluprace mezi radou zemi je snad uplne normalni a uctyhodnou zalezitosti.to,ze na Rover-u Spirit a Opportunity ktery zamiri na plosinu Meridiani jsou take evropske pristroje je jen a jen vyborne.jinde uz jsem napsal,ze evropsti vedci pracujici na podobnych programech jsou srovnatelni a zadni neandrtalci.cekam na nejaky dobry vtip od vedecke pracovnice YFNA-y.
0/0
6.1.2004 20:53

fleret

Re: YFNO
cekam na ten tvuj vtip.nebo nejakou veselou prihodu.
0/0
6.1.2004 21:54

Dan 1

Fotografování
a braní otisků je "brutální ohrožení lidských práv i důstojnosti a za xenofobní projev, který se rovná nejhorším zločinům páchaným nacisty". Ten brazilský soudce je prostě cvok.
0/0
6.1.2004 19:49

fleret

Re:
no ale ted ho zna cely svet.predtim snad jeho manzelka.
0/0
6.1.2004 19:57

pozorujivas

Re:
Možná. Spíš však pro důvod, že si dovolil něco takového říci nahlas. MÁ PRAVDU!!!
0/0
7.1.2004 18:19

Raswan

Re:
Jak pro koho,pro tu jednodušší a omezenější část populace jsou tychle demagogické a intelektuálně nenáročné slinty bezpochybně přitažlivé :-)))Člověk si zanadává a ještě přitom stihne nějaký ten TV seriál :-))
0/0
7.1.2004 19:13

baronfonlempl

To to trvalo.
Konečně se někdo těm nafoukaným USA blbečkům postavil...
0/0
6.1.2004 19:42

fleret

Re:
kam ze to prosim postavil?
0/0
6.1.2004 19:52

ekekerb

POznamka
Je mi z toho vseho opravdu zle, ale nemylte se, me ta bezpecnostni opatreni absolutne nevadi, protoze si nemyslim, ze je nekdo nekdy bude chtit zneuzit, nejak pouzit proti napr. moji osobe (bal bych se, kdyby takova opatreni prijmul nejaky TOTALITNI stat, napr. Kuba nebo Cina, a kdybych do techto zemi musel nekdy opakovane cestovat). Naopak, tato nova bezpecnostni opatreni nadale posili bezpecnost USA proti teoristum – ja nepatrim k tem, kteri si mysli, ze vnitrostatni bezpecnostni opatreni jsou naprosto zbytecna a znamenaji pouze buzeraci pro normalni lidi. Myslim si, ze kdyby se USA po 11/9 rozhodly rezignovat na utazeni bezpecnostnich sroubu, bouchlo by jim to tam mozna jeste nekolikrat. Zle je mi 1) z neuveritelne tuposti a zaujate nenavisti antiamis, tentokrat hlavne tech brazilskych – byt na miste USA, tak proti Brazilii podniknu nejake fakt, ale opravdu fakt brutalni protiopatreni, protoze brazilske b.o. skutecnou buzeraci a ponizovanim jsou (narozdil od tech americkych, hlavne vzhledem k neporovnatelne horsi technicke pripravenosti a tomu, ze ta jjeich opatreni nemaji za cil boj proti terorismu ale prave pouze a jenom pomstu a ponizeni amiku) a 2) z toho, ze vznika podhoubi, poptavka po nove totalite – je to videt predevsim na tom, jak velke mnozstvi lidi potrebuje mit nejakeho sveho nepritele, na ktereho muze svest vinu za vsechno spatne ve svem zivote (v minulych totalitach to byli Zide a pak americti „imperialiste“) a spolecny nepritel takoveho typu praveze je znakem kazde totality. O to vic, ze soucasnym spolecnym nepritelem pro vsechny antiamis neni pouze Amerika jako takova, ale hlavne demokraticka forma vlady (spousta antiamis se uz vubec netaji tim, ze demokracii by nejradsi zrusili). Ted uz jenom staci, aby se objevil nejaky novy schopny manipulator typu Hitlera a zacne „to“ nanovo, tentokrat ale na globalni urovni. Myslim si totiz take, ze za horekovanim antiamis je TAKE PODVEDOMY STRACH z toho, ze by se v budoucnu MOHLI stat pro am. administrativu
0/0
6.1.2004 18:49

ekekerb

Re:
Myslim si totiz take, ze za horekovanim antiamis je TAKE PODVEDOMY STRACH z toho, ze by se v budoucnu MOHLI stat pro am. administrativu nepohodlni, AZ SE PRIPOJI NA STRANU ONOHO NOVEHO HITLERA, ktery jim slibi raj na zemi, bez Ameriky. Antiamis totiz svobodnou Ameriku nenavideji, a kdyby DOSTALI PRILEZITOST beztrestne napomoci k vymazani demokratickych USA z mapy sveta, asi by nevahali... Co vy na to, mistni antiamis, take jste se uz dostali tak daleko, jako nekteri vasi „fasizujici“ kolegove na zapad od nasich hranic?...(opakuji, otazka zni – Kdybyste dostali prilezitost beztrestne napomoci k vymazani demokratickych USA z mapy sveta, vahali byste nebo ne?)
0/0
6.1.2004 18:51

fleret

Re:
na tohle ti nikdo nemuze odpovedet,protoze by se tim prakticky odhalil.
0/0
6.1.2004 19:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.