Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První den roku přinesl brutální vraždu

První den nového roku přinesl brutální vraždu. Neznámému násilníkovi podlehla mezi obcemi Kmetiněves a Hospozín nedaleko Velvar třináctiletá dívka. Její tělo našli kolem jedenácté v noci obyvatelé obce, kteří ji spolu s rodiči večer začali hledat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Boris J.V.D.d.

???
Toz policie uvalila na pripad informacni embargo, tak jak sakra novinari zjistili ze se jedna o brutalni vrazdu a ne jen o obycejnou vrazdu?
0/0
5.1.2004 15:28

bigbenda

Re:
kdyz nekdo zabije 13 letou holku, tak je to vzdycky brutalni, bez ohledu na to jak to udelal. a zaslouzi si taky brutalni trest. neni nic jako obycejna vrazda, kdyz jde o dite. ten parchant si nezaslouzi nic nez smrt.
0/0
5.1.2004 16:16

Sophieitani

Prani.
Preji si aby opravdu chytili toho praveho a pozasluze odsoudili.At uz trest smrti nebo dozivoti.A doufam,ze bude trpet vycitkami svedomi az do posledni minuty sveho zivota.\pokud nejake svedomi vubec ma.Mozna ze jedinym trestem pro takove je,pocitit stejnou bolest,jakou prozivaji ted rodice zavrazdene.
0/0
5.1.2004 14:31

Kristyan

Re:
Jenze takovou psychickou bolest nemuzes nikdy takovydlemu parchantovi způsobit, protoze nema city.
0/0
10.9.2004 16:38

Miky76

!
vykastrovat bez anestezie a pak pomalu uvařit zaživa hajzla jednoho!
když dostane doživotí, jen na něj budeme všichni platit - včetně rodičů oběti, to mi přijde silně UNFÉR!
nebo by se mu při zatýkání (ve vězení) mohla stát malá nehoda
ovšem to neřeší problém justičního omylu. ach jo, život je někdy pěkně....
0/0
5.1.2004 11:36

ricos

???
No shodnem se, že smrt nevinného člověka je strašná pro něho i pro jeho blízké. Jiné je podle mě potrestat usvědčeného vraha. Smrt je součást každodenního života a když měl ten člověk právo vzít druhému život, proč bychom neměli mít to právo také, to by byla diskriminace občanů. Každý člověk, který žije ve státě s trestem smrti je v podsatě taky nevědomky vrah, protože popravuje zločince, a tak by to mělo být. Člověk, který zavraždí, by měl být usmrcen, protože spousta lidí má ráda život a tak je pro ně dostačující trest, že jim ho někdo po právu vezme.
0/0
4.1.2004 23:19

bigbenda

mucit mucit mucit
No nejdriv vysetrit, chytit... a pak mucit mucit mucit. co jineho si zaslouzi ? Chapu,ze trest smrti je nehumanni, muze se obesit sam. K rozsudku by dostal opratku a budto by se obesil nebo by posel hlady v cele. Moh by si vybrat. Demokraticka volba. At to ma humanni hajzl jeden hnusnej odpornej nechutnej vypatlanej. Doufam a preju mu, at prozije ve vezeni peklo na zemi. At prosi dozorce o smrt ... Tohle muze udelat jenom odporny deviant. Hm, mohl by v cele upadnout na mrize, treba 50 krat. Odporny ... Hodne stesti policii at ho chytnou, preji taktez dobrou musku, dobre naolejovane hlavne a vyborne naboje... to kdybyc nahodou chtel "uprchnout" z vazby, treba pres minove pole...
0/0
4.1.2004 23:00

MSB

Re:
Chápu bod B. Brutálně umučit. Ale pořád mi uniká bod A. Jak zajistit, aby to byl opravdu ten deviant, co zabil tu holku? Co když se policajti zase spletou a vymlátí přiznání z Tebe? Co radíš?
0/0
4.1.2004 23:05

Dan 1

Jestliže byla
znásilněna, je předpoklad, že se najde biologický materiál pro porovnání DNA.
0/0
4.1.2004 23:08

MSB

Re:
Kdyby ale chtěl pachatel trochu zamlžit, tak to asi není velký problém stříknout do vagíny sperma z primáku, který našel někde v parku, že? A hned máš koho mučit.
0/0
4.1.2004 23:16

fanda_n

Re: To ne,
já nepohazuju primáky po parcích.
0/0
4.1.2004 23:24

Dan 1

Samozřejmě + přímé
a nepřímé důkazy, dívka se jistě bránila a škrábala, kousala, za nehty může být kůže, jeho vlasy na těle + další stopy na místě činu - otisky podrážek, textilní vlákna. Těžko šlo o kamufláž, tyhle sex. delikty se dělají většinou impulzivně, nebývají dlouhodobě plánované.
0/0
4.1.2004 23:25

MSB

Re:
Se vším souhlasím, v tomhle případě to asi bude jasné. Ale je řada jiných případů, kdy se třeba přehlédne i třeba strangulační rýha na krku (viz případ těch vraždících manželů) a nevinný člověk, kterému pět lidí potvrzuje alibi (původní podezřelý v sérii těch bombových útoků) přijde při výslechu o zub. Samozřejmě, že většinou nakonec chytí toho pravého, ale občas také ne. Proto jsou všechna ta odvolání, dovolání, obnovy řízení, ústavní stížnosti, stížnosti pro porušení zákona, restituce, odškodnění za vazbu atd., atd., protože všichni vědí, že už z povahy věci je někdy lapen nevinný. A proto jsem proti trestu smrti, ne z lásky k vrahům, ale kvůli těm nevinným.
0/0
5.1.2004 7:29

MSB

A co když dojde k omylu, jako už tolikrát ...
Co pak bude Cybermud říkat, když tu hlavu někdo uřízne tomu nepravému. To pak asi bude psát: "Hmm, no to víte, to byla taková malá chybička, to se stává, když se kácí les, padají třísky, ale tedˇ, teď uřízneme hlavu tomu pravému, protože z hlediska vyššího principu mravního bla, bla, bla ...". Takových jako Cybermud jsou tisíce, když se má jít popravovat. Když se pak za pár let zjistí, že byl někdo popraven omylem, tak se neozve Cybermud jediný. Proto jsem proti trestu smrti. A proto jsem proti Cybermudům, proti komunistům i proti nacistům, pro tu pohotovou ochotu někoho připravit o hlavu ve jménu vyšších ideálů a šťastných zítřků.
0/0
4.1.2004 20:43

fanda_n

Re: Hm,
a co když dojde k omylu a odnese to někdo z tvých blízkých ( což samozřejmě nikomu nepřeju a ani to nechci přivolat ).Budeš taky tak velkorysý (-á)?
0/0
4.1.2004 20:59

Dan 1

Takhle otázku postavit nelze.
Trest smrti se neuděluje ani za tzv. trestné činy vojenské ve všech členských zemích RE (nezaměňovat s EU). Smluvní strany se zavázaly jej neužívat a neobnovovat. Nelze porušovat mezinár. smluvní závazky. Ze zkušenosti států, které trest smrti zrušily a znovuobnovily, navíc vyplývá, že počet trestných činů, vč. násilných, se nesnížil. Jakékoli úvahy o hrdelním trestu jsou projevem pochopitelného výbuchu emocí a zároveň zbytečného plýtvání duševní energií.
0/0
4.1.2004 21:08

fanda_n

Re: Jo,
půjdeš to říct jejím rodičům?
0/0
4.1.2004 21:11

Dan 1

Její rodiče
jsou jistě tak inteligentní, aby to, stejně jako zbylých 99,98% populace, věděli.
0/0
4.1.2004 21:23

Cybermud

Re:
Máš vlastní děti? Bál jsi se někdy o někoho? Viděl jsi někoho koho máš rád ve srabu nebo nedej bože zraněného nebo mrtvého???
Mám pocit, že ne, protože jinak bys nemohl takhle mluvit. Víš kdyby mi někdo zabil dceru a pak mi někdo řekl, že (jak jsme se tu taky dočetli) je to vlastně jen údaj ve statistice a že lidi se přece zabíjejí, a že nemůžu žádat tvrdý trest, protože se statisticky stejně nikdo nepolepší, tak bych se asi vrahem stal taky. Umlátil bych tou statistikou toho, kdo mi to přišel tak radostně oznámit...
0/0
4.1.2004 21:34

Dan 1

Zákon je zákon
a opakuji, že ČR nemůže porušovat smluvní závazky, bez ohledu na to, co se komu z nás v životě přihodilo a co bychom si přáli. Více snad netřeba dodávat. Snad jen to, že vy či já jsme jistě nic hrozného v životě neudělali a téměř s jistotou 1:1 bude jeden z nás nesnesitelně trpět v bolestech, třeba měsíce i léta. Nechtějte, abych byl takový humanista a grázlovi umožnil bezbolestný a rychlý odchod ze světa. Nehledě k tomu, že smrt není trest. Neumíráme přece za trest.
0/0
4.1.2004 21:43

Cybermud

Re:
Já jsem sice mluvil o smrti, ale jako o nástroji pomsty. Věřte mi, že kdyby mi někdo sáhnul na dítě (sestru, mámu ... kohokoliv blízkého) - byl bych vhodným kandidátem pro trest smrti i já, protože ta smrt by byla výsledkem strašlivého utrpení a věřte tomu, že by mě ten šmejd prosil abych už ho zabil...
Kdyby někdo napadl naší zem, tak bych zabíjel i pro ni...
Jsem zrůda?
Asi ano, ale jsem s tím co si myslím spokojený...
0/0
4.1.2004 21:50

Dan 1

Účelem trestu je prevence,
nikoli msta. Prioritní je pachatele najít, usvědčit a izolovat, pokud možno navždy. Věřte tomu, že konkrétně tohota grázla si ve vězení jeho "kolegové" podají tak, že by raději přivítal milosrdnou injekci. Čeká ho náhodný úraz nebo záhadná sebevražda.
0/0
4.1.2004 21:57

ricos

Re:
Jo, my totiž žijem za trest
0/0
4.1.2004 23:00

MSB

Re:
Jenže teď tu mluvíte o tvrdém trestu, s nímž asi nikdo problém nemá. Já jsem ale předtím reagoval na Vaši pseudovlasteneckou ódu na stínání hlav, která především postrádala sebemenší náznak toho, jak si představujete, že zabráníte tragickým omylům. Hrůza, kterou prožívají rodiče je pochopitelná, ale to snad ještě neznamená, že v tu chvíli musíme propadnout hysterii všichni a někoho, nejspíš vraha, ale možná také někoho úplně nevinného, popravit.  
0/0
4.1.2004 22:04

fanda_n

Re: Ale to ne!
To snad ani ty nevěříš tomu číslu co tu z tebe vypadlo,že ne ?
0/0
4.1.2004 21:44

MSB

Re:
To není velkorysost k vrahovi, ale strach o nevinného.
0/0
4.1.2004 23:00

Cybermud

Re:
Slituji se nad tebou.... Osuším tvé slzy až někdo ublíží tobě. Uklidím tvůj dům, až zase přijde nějaká pohroma. Protože tak to dělám celý svůj život. Dělal jsem to před loni na povodních. Dělal jsem to při několika neštěstích a nehodách u kterých jsem se náhodou vyskytl.
 
Jsi tak prvoplánově "předposraný" z toho, že bys na sebe měl vzít odpovědonst za to co se má stát, že je mi tě až líto!
 
Bojíš se ukázat svojí hrdost. Bojíš se...
To je k smíchu. Pokud máš pravdu a jsou nás tisíce, kterým není jedno co se tady děje, tak naši předkové odvedli dobrou práci. Myslíš, že na půli cesty mezi extrémní pravicí a levicí stojí "cybermudové"??? To by mne moc těšilo. Znamenalo by to, že jsem normální.
Tak si vyndej hlavu ze zadku a neboj se...
Až budeš v průseru určitě někde na blízku bude nějaký "Cybermud", který ti rád a ochotně pomůže... Kdyby nikdo, tak já určitě...
0/0
4.1.2004 20:59

MSB

Re:
Jo, přesně tak, jsem prvoplánově předposraný z toho, že by mohl být popraven nevinný, jako se to stalo už mnohokrát. A pokud vím, tak žádný Cybermud se u toho nikdy na poslední chvíli neobjevil, naopak tisíce takových normálních Cybermudů ukazovaly svou "hrdost" pod popravištěm, mávali národními vlajkami a řvali blahem. Odpovědnost za ně nesli ti omylem popravovaní chudáci.   
0/0
4.1.2004 22:53

YFNA

Re:
doufam, ze si nemyslis, ze nase soudnictvi dopousti falesne dukazy  jinak bys mi asi byl lito
0/0
4.1.2004 21:22

MSB

Re:
Nedělám si iluze. Stačí pohled na zrovna aktuální případ bombového penzisty. Nejdříve měla policie "tutovou" stopu, někoho ze severních Čech, o víc než dvacet let mladšího. Měl 5 svědků potvrzujících jeho alibi, přesto byl 17 dní byl ve vazbě a policajt mu při výslechu vyrazil zub. A teď si představ, že jde o vraždu dítěte. Je to snad pár let, co jeden z těch pedofilů nepřežil ani první noc po zadržení. A to mne má uklidnit? Že nemůže dojít k zneužití moci? K justičnímu omylu? Že se to mně nebo Tobě nemůže stát?
0/0
4.1.2004 22:43

herulinka

Re:
Aspoň by naši soudci a jejich okolí začalo dělat svou dobře placenou práci zodpovědně a rychle. Ne, aby se rodiče hádali o výživné na dítě, kterému už dávno bylo osmnáct, jako to bylo třeba v mém případě, a podobně.
0/0
5.1.2004 10:57

Cybermud

Můj soukromý nacizmus...
Kamarádovi se právě narodila dcera. Je to jeho první dítě. Po té co jsme dokoukali při oslavách jejího narození video z porodu přišla s novopečeným tatínikem dědečkem řeč i na to co se stalo. Bez milosti bych s pocitem uspokojení umučil toho hajzla co jí to udělal. Jak moc blízko se vám VY "MORALISTI" musí stát nějaká tragedie, aby jste si přestali hrát na Šalamouny??? Trest smrti??? MIlost??? AMERIKA vs. zbytek světa??? CO TO TU MELETE??? Umřela mladá holka. Nevinná. Budoucnost a naděje národa byla zabita a pohozena jak mršina někde u potoka... Mám v očích slzy vzteku když si to představím. Možná tady těm pseudofilosofům nedochází, že s každým zavražděným Čechem (mladým nebo starým - to je jedno) se pomalu ztrácí ze světa i oni sami. Je nás málo, tak málo, že pro některé firmy nejsme stále zajímavý trh aby sem dovážely svoje výrobky. A stejně se budeme tahat o odpadky a házet na sebe špínu. Já ale stejně věřím, že to národ, který tu je už pár tisíc let, přežije. Že ten nápis co máme na prezidentské standardě a ty ideály, pro které umírali a umírají naši lidi jednou zvítězí. Věřím, že toho hajzla najde někdo dřív než policajti a uřízne mu hlavu... ...ten čin se totiž nedá posuzovat civilizovaně. Chcete se hádat??? - máte možnost http://cybermud.webpark.cz  BOHEMIA VICTOR!
Nevím co říct pozůstalým a kamarádům oběti. Snad jen to, že mi to není jedno a že mě to moc bolí co se Vaší holčičce stalo. Že mi to nikdy jedno nebude...
"...z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem... Já protestuji, tak jako musí každý slušný člověk protestovat...!!!!!!!!!!!!!!!"
0/0
4.1.2004 18:53

herulinka

Re:
Pod tenhle článek bych klidně přidala podpis. Při představě, že se mi dcera nevrací z venku a já jen trnu strachy, co s ní je, jestli se jen někde zapovídala...není co dodat. Nejhorší je, že kdyby toho hajzla někdo našel tak, jak popisujete, tak tomu člověku by pak uložili výjimečný trest, protože chtěl někoho pomstít, postarat se o spravedlnost a udělal to tím, že někoho zabil. Bohužel na ty ostatní okolnosti se nehledí. Ale zbytečně to rozmazávat. Doufám aspoň, že ho najdou dřív, než bude pozdě.
0/0
4.1.2004 19:08

Cybermud

Re:
... bohužel musím uznat, že máte pravdu. Jenže ten bezmocný vztek a touha po pomstě je tak silná, že bych to možná uhrál na nepříčetnost. Pokud toho šmejda najdou a on to bude hrát na nějakou psychickou poruchu, tak se VELMI OBÁVÁM nějakého trestu, který bude výsměchem nejen oběti a pozůstalým, ale i všem, kteří právě, vašimi slovy: "Trnou doma o své děti"...
Sám své děti ještě nemám (je mi 26) a kamarád je vlastně teprve čtvrtý spolužák z mého ročníku, který má vlastní dítě... ...v den porodu to vyjádřil slovy: "Ode dneška se budu po zbytek života o někoho bát mnohem víc než sám o sebe"
Stejně jako vy doufám, že ho dostanou dřív než bude pozdě=udělá to znovu.
 
A i přes to co jsem tu četl za svinstvo doufám, že nikdo z těch magorů tady nebude jeho příští oběť.
0/0
4.1.2004 19:16

herulinka

Re:
Opět nemám co dodat, mluvíte mi z duše. Trochu jsem se porozhlédla po jiných diskuzích, a nedá se tomu ani říkat diskuze, nevím, jak to pojmenovat. Je fakt, že lidi jsou různí, ale nikomu to nepřeju. Takovýhle strach o druhého nám ten život neulehčuje. Nechci tím říct, že je to špatně, ale jisté existence na této zemi prostě znepříjemňují život stovkám, tisícům...dalších úplně zbytečně. Většinou to odnesou nevinní, kteří se sotva rozhlížejí po světě (jako tento případ) a tak dál. Tyhle ani jiné řeči už zmařený život nevrátí a hloupé poznámky ostatních taky ne. A už vůbec ne sezení politiků na zadcích a zvedání rukou pro zvyšování jejich platů. Tak to bylo asi trochu moc mimo mísu, ale mam pocit, že to nějak musí ven. Takže se omlouvám za nepatřičné řeči.
0/0
4.1.2004 19:24

Cybermud

Re:
Vždy když se stane něco moc zlého, tak to uvolní záplavu citů. Klidně mluvme (kontaktní email je v záhlaví mých příspěvků. Nahoře je odkaz na web a moje icq je 18338142) Třeba z Vás v tom proudu myšlenek, úvah a tužeb vypadne něco, co napomůže tomu aby se něco podobného nestalo, nestávalo tak často, nebo Vás může napadnout něco co pomůže někomu úplně jinému. Nestyďte se prosím za to, že myslíte... Já jsem na Vás proto hrdý!
0/0
4.1.2004 19:44

herulinka

Re:
Bohužel odcházím od počítače, ale můj mail herulinka@centrum.cz a váš jsem si napsala, takže nic nebrání komunikaci!
0/0
4.1.2004 19:55

CrazyBaby

kámoška
Ta školačka byla moje kamarádka a spolužačka ze školy!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.1.2004 17:55

MSB

Re:
Tak to je mi opravdu líto. Tady to ale raději ani nečti, nebo Ti začne připadat, že co se stalo Tvé kamarádce je úplně normální. Diskuse je hlavně o tom, jestli čtvrtit nejdřív toho, kdo bude označen za vraha, nebo ty, kteří to navrhují. Je těžké si vybrat.
0/0
4.1.2004 18:11

Omen666

Pravda
Je to fakt, umira tolik lidi a tady se medializuje jedna vrazda. Smrt jako smrt, nezalezi pritom, jestli je nekdo stary nebo mlady.
0/0
4.1.2004 11:31

Dan 1

Jistě, tak na co plýtvat
penězi a časem a něco vyšetřovat, ať si pan vrah zabíjí dle libosti, třeba někoho z vaší rodiny. Podejte si ruce s pubertálním blbem Klomendou a zítra ukažte na na učňáku spolužákům, co jste napsali a jací jste tvrďáci a borci.
0/0
4.1.2004 11:55

petsuch

Re: omen
blbečku, jsi idiot
0/0
4.1.2004 17:17

bačkora

Re: humus
co za cloveka tohle muze napsat? Z takovych jako jsi ty je mi na zvraceni
0/0
4.1.2004 18:16

petsuch

klomenda
blbečku !!
0/0
4.1.2004 8:29

bačkora

Re:
kolik ti je? 12? 13? Puberta s tebou mava asi slusne a v kombinaci s demenci je to vazne sila.. Co mas za komplex?  jednoduse CHUDAK
0/0
4.1.2004 18:23

bačkora

Re:
samozrejme to patrilo klomendovi :-)
0/0
4.1.2004 18:24

Klomenda

okurková sezona
Denně zemřou stovky lidí, no a co?   
0/0
3.1.2004 23:00

odo

Re:
Ale né!!! Koukám,že tu máme Vraha osobně.Nebo  při té představě jenom onanuješ???
0/0
4.1.2004 0:06

hejlik

Re:
tak sem si precetl tve placani tady a ... vsechno to jsou jen plky a blaboly, ktere se zastavaji nejakeho nechutneho prasete. Jak bys mluvil, kdyby to byla tvoje dcera? Muj nazor je, ze za takovy cin, jako je vrazda ditete, neni zadny trest dostacujici, ale tobe by za ty kecy stacilo dat par facek!
0/0
4.1.2004 0:20

roy_batty

Re:
no jeho dceri by se to asi stat nemohlo, protoze podle jeho vyplodu je mu tak 14 - 16 let, ale tech par facek by potreboval (a rict jeho rodicum at ho za trest nepusti mesic k pocitaci)
0/0
4.1.2004 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.