Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus změnil tradici novoročních projevů

Prezident Václav Klaus přednesl svůj první novoroční projev. Do ustáleného rituálu vnesl několik změn. Zhruba desetiminutové vystoupení bylo vysíláno živě, prezident mluvil k občanům vstoje. Varoval, že vstupem do EU končí formální svrchovanost Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

Klausův projev
nebyl ničím zajímavý. Byla to snůška nicneříkajících konstatování a polopravd. Velmi nudné čtení.
0/0
3.1.2004 2:08

fleret

Re:
z tveho prispevku neni vubec jasne o co ti jde.to jsou nejake tri vety rozvinute.to lze rict napr. pri slavnostnim otevreni okresni silnice.
0/0
3.1.2004 4:38

aracanus

Re:
moh bys rict nejakou konkretni polopravdu?
nebylo to spis tak, ze si tam tu "snůšku nicneříkajících konstatování polopravd" chtel videt?
0/0
3.1.2004 21:09

fingerprint

Re:
Hm, vcelku souhlas. Omylani klyse a jinak nic. Byla to nuda. Kde jsou ty dobrodruzne projevy z minulych let? :-)
0/0
7.1.2004 1:32

juton

Nic moc
 Projev pana prezidenta rozhodně za moc nestál. Spíše než cokoliv jiného mně svou snahou nikoho se nedotknout připomněl s.Štrougala,jehož hlavní starost byla, aby se nenas... dělník.
0/0
2.1.2004 19:24

antisvejk

LEPŠÍ NEŽ HAVEL
UŽ JENOM, ŽE NESEDĚL JAKO BALÍK.   JINAK PLANĚ NEMORALIZOVAL, NESTAVĚL SE DO ROLE UČITELE NÁRODA, NEPODKUŘOVAL NĚJAKÉ STRANIČCE A  NEŠÍŘIL BLBOU NÁLADU.
0/0
2.1.2004 18:20

Irish Stout

Re:
Možná byste si, Antišvejku, mohl na chvíli "sednout" Vy. Třeba byste pochopil, o čem mluvíte, resp. chcete  mluvit.
0/0
3.1.2004 2:11

fr-mottl

Klaus neni nas nejvetsi problem,
nejvetsi problem je, ze stale ubyva technicke inteligence. I kdyby Klause zitra pri tenise zkolik infarkt, tak to nase republika prezije. Ale dlouhodobe to muzeme zavrit, kdyz znicime technickou inteligenci. Vyvvazet muzeme jen technicke produkty a ne ekonomicke prirucky a projevy. Prosim nedelejme tu chybu jako Nemci, tam se ted rozmaha nazor, ze je potreba mit sebevedomi a ze to neni zadna hanba rikat, ze jsem hrdy ze jsem nemec. Klaus vlastne rika totez. POZOR!
0/0
2.1.2004 12:48

Eldrb

Re:
...zcela vyjímečně s Tebou musím souhlasit...
I když se zde nachází individium pod nickem karoten,s lidmi jeho ražení se určitě v té "pomalejší Evropě" neztratíme.Špidlič sice slíbil tu "rychlejší"....ale ty jeho sliby..nevím,nevím...Jen aby s toho nebyla Argentina...
0/0
2.1.2004 14:10

Isbjoerna

Re:
Zaznela mi v uchu Evita (Madonna) : Don't cry for me Argentina. The truth is I never left you. All through my wild days, my mad existance, I kept my promise, don't keep your distance.
 
Eva Duarte de Perón pohnula Argentinou.
0/0
2.1.2004 14:25

Eldrb

Re:
..a Ty jsi ta Evita ?  Ty jsi nějaká tchýně...jak jsem se zde dočetl..nebo se pletu ?
0/0
2.1.2004 14:30

Isbjoerna

Re:
Evita nejsem, ta zemrela 1952, to jsem jeste nebyla na svete , ale neco jsem o ni cetla.
A tchyne? Zalezi na definici tchyne. V kazdem pripade mam dospelou dceru.
0/0
2.1.2004 14:47

Eldrb

Re:
Sděl čislo ICQ a dáme řeč...o politice.....
0/0
2.1.2004 15:12

Isbjoerna

Re:
Moje dcera se o ceskou politiku (zas tak moc) nezajima.
0/0
2.1.2004 16:18

Eldrb

Re:
Ale já nechci debatit s Tvou dcerou,já chci debatit s Tebou....to jsi mě špatně pochopila.Já jsem už taky postarší tatík..a mé děti jsou též dospělé...tak domluvíme se ?
0/0
2.1.2004 16:33

Isbjoerna

Re:
Musim te zklamat, politice nerozumim a jinak - jsem lesba. Ale jestli mas pohlednou a milou manzelku, vysvetli ji, jak ma klicknout smajliky, hybat myskou a odesilat prispevky, a ja si s ni trochu popovidam.
0/0
2.1.2004 16:49

Eldrb

Re:
Tak když nerozumíš politice,tak proč tu slintáš ? Tak jdi na nějaký chat o lesbách,hovězino..
0/0
2.1.2004 17:25

2Mac7

Re:
Jak vidět, jste nejen starší tatík  
0/0
2.1.2004 17:35

Eldrb

Re:
..to jo..jsem ještě nakrklej tatík,a to velmi.....
0/0
2.1.2004 18:02

2Mac7

Re:
Proč ? Že o Vás nemá zájem  ?
0/0
2.1.2004 18:07

Eldrb

Re:
..to taky..
0/0
2.1.2004 18:14

Isbjoerna

Re:
A co ti vadi vic, ze znam Eva Duarte de Perón, a nebo ze jsem lesba?
0/0
2.1.2004 18:24

Eldrb

Re:
..a sakra..já měl za to,že jako uražená se mnou nemluvíš. A vážně chceš vědět co se mi nelíbí ? Já ti to napíši.Zlechčování vážných věcí..
0/0
2.1.2004 18:35

Isbjoerna

Re:
Chtel jsi me urazit?
 
Zlechčování vážných věcí
 
Kterych vaznych veci?
0/0
2.1.2004 18:40

Eldrb

Re:
Ale ty asi budeš lesbič než lesba,nemám pravdu ?
0/0
2.1.2004 18:37

Isbjoerna

Re:
Nevim sice, co je lesbič, ale oznacuje-li to nejakeho muze, pak nemas pravdu. Jsem naprosto normalni zena, ktera zije s zenou. Pokud je ve vasich kruzich slovo lesba nevhodne, muzeme ho vynechat, pro diskusi tady to neni zas tak podstatne.
0/0
2.1.2004 18:42

GhorX

Re:
Definice tchyně : Matka Vašeho partnera, která se podstatně lépe vyzná v tom, co Vy považujete za svoje hájemství. Představte si pod tím naprosto cokoliv, od vaření, přes defaultní pozice hrníčků na kafe až po rytí zahrady, výběr zaměstnání, nebo umístění dětí (ve školce, škole, kdekoliv). Navíc se tato osoba obvykle vyznačuje schopností přijít bez ohlášení pokud možno až do ložnice v okamžiku, kdy jste v nejlepším (nebo se k tomuto stavu blížíte). Přichází nezvaná a dobrovolně neodejde. Pokud se s ní nepohodnete, nikdy na to nezapomene a pravidelně o tom hovoří (bez Vaší přítomnosti, samozřejmě). Jakýkoliv konflikt ve vztahu je Vaše vina, jakýkoliv životní problém (od zapomenuté faktury za plyn až po sebevraždu alkoholem prosáklého partnera) je Vaše vina. Jediné, co není Vaše vina, jsou zdravé děti; ty jsou zdravé jen díky ní (Vy neumíte vařit, vzpomeňte si, a kdyby jim nekoupila na zimu oblečení, zmrzly by, chuděry).
0/0
2.1.2004 15:14

Isbjoerna

Re:
Ziji s zenou (jsem lesba). Jeji matka (nazyvam ji: moje tchyne) ma prekrasnou zahradu v "divokem" (prirodnim) stylu, takze se ji samy obcas na nekterou rostlinku preptame. Loznice mame "rozdelene" a na patre (tchyni na navsteve ubytujeme v prizemi ), takze tu namahu slapat schody si urcite nebude delat.
Nez nas navstivi, vzdycky nekolik tydnu predem zavola, abychom mely na ni cas, ja si nekdy vezmu pul dne volna (patek odpoledne), protoze ten vikend s ni je vzdy moc kratky.
 
Varit neumim, a proto vzdy objednam stul v lahodne restauraci. Tchyne to miluje (vyjit si do restaurace). Me jedno dite neni jeji krev, ale k narozeninam podstrci me dceri i bankovku na trochu luxusu (deti v 18 nemaji nikdy dost penez) - inu, babicka musi deti trochu rozmazlovat, to je naprosto v poradku.
 
Zatim me jeste z niceho neobvinovala (zname se teprve 4 roky ), ale spolu s tchanem mi otevrene naznacuje, ze jsou radi, ze je jejich dcera se mnou stastna.
 
Moc si sve tchyne vazim a nedam na ni dopustit. Je to vynikajici zena.
0/0
2.1.2004 15:51

GhorX

Re:
Pak to není tchýně, ale hodná ženská, která je mimo jiné také maminka Vaší partnerky. Tchýně v původním významu slova je tak často odporná semetrika, že je to slovo příliš zkompromitované, než aby bylo pro tu dámu použitelné.
0/0
2.1.2004 15:54

Isbjoerna

Re:
Naopak! Treba je prave moje tchyne vhodna osoba na korrektur poskvrneneho image tchyne.
0/0
2.1.2004 15:57

huhu007

Re:
0/0
3.1.2004 13:51

Isbjoerna

Re:
stale ubyva technicke inteligence
 
Neni divu, kdyz zeny (vice nez polovina naroda) musi sedet doma s detmi.
0/0
2.1.2004 14:28

fr-mottl

Re:
vazena, i kdyz je tam smajlik, kdyz jde o technickou inteligenci, tak jdou zerty stranou. Vy tam u vas v tom nemecku muzete za UPLNE vsechno co mate (made in Germany, moznost verejne rikat ze jsem homosexual, fungujici infrastrukturu atd.) podekovat NEMECKE TECHNICKE INTELIGENCI 18 a 19-teho stoleti. I okolni zeme tezily z teto skutecnosti. Uvadet zeny v teto souvislosti je pouze znamka toho, ze nemate nejmensi paru, co inzenyr znamena. Zena to muze byt z duvodu sve podstaty pouze vyjimecne. Inzenyr je POSLANI , asi zrovna tak jako MATKA.
0/0
2.1.2004 16:22

Isbjoerna

Re: Ergänzung:
Inzenyr je POSLANI
 
Inzenyr je ausschließlich muzske POSLANI
0/0
2.1.2004 16:30

rakoska

Re:
mein gott.....nemuzes se jit radeji nekam realizovat na nemecky chat ? bylo by to pro tebe a hlavne pro nas lepsi...
0/0
2.1.2004 17:17

2Mac7

Re:
Proč ? Co by pak bylo pro  nás lepší ?
0/0
2.1.2004 17:27

JoHos

Re: Re: Ergänzung:
No, jako poslání bych to zrovna nehodnotil, ale zažil jsem se ve své profesi několik osob ženského pohlaví a ta technika jim teda moc nešla. Jak na škole tak v praxi. Většinou se jim dařilo biflování a mechanické opakování, ale souvislosti jim vždy nějak unikaly.
0/0
1.1.2005 17:12

JoHos

Re: Re: Re: Ergänzung:
no to je tak, kdyz ceek klikne na odkaz a nediva se na datum. To je teda dobry...
0/0
1.1.2005 17:18

2Mac7

Re:
18. a 19. století je už dávno pryč. Buď se proberte ( to asi nepůjde) nebo se vraťte do hrobu .
0/0
2.1.2004 16:54

PavelKoran

lůza? ano, tady ...
CoCs zmiňuje jakousi lůzu, jejíž je údajně Klaus prezidentem.
Já jsem po přečtení těch blábolů karotena, Bauda a dalších nabyl jistoy o tom, že ta nejhorší lůza se slézá právě tady - na diskuzním fóru MfDnes. Což není vzhledem ke "kvalitě" a zaměření toho plátku nic divného.
0/0
2.1.2004 10:41

5r0

klaus = king of pop
zminka o ceskych poslancich v evropskem parlamentu, kteri se musi poprat za ceske zajmy, svedci o nepochopeni smyslu teto instituce, ale dobre dokumentuje klausuv vztah k unii.
0/0
2.1.2004 10:36

CoCs

Soudruhu
prezidente, jděte do pr..... Prezident hloupé bolševické lůzy. Rozumní lidé ho neuznávají. Prý ztráta suverenity. To je osel. Ach jo.
0/0
2.1.2004 10:23

karoten

Re: hůř
On není osel, ale novej Pinochet, zatím čekatel, nerozvitej rudej květ.....
0/0
2.1.2004 10:31

Eldrb

Re:
Teda karotene...tebe snad pozlatit.Chceš říci že Pinochet byl rudej a Aliende pravičák...nebo jak tomu rozumět ? Pro krista..to jsme národ..
0/0
2.1.2004 15:47

karoten

Re: veršík
Ať žije náš rudý květ, náš generál Pinochet - jsem si fakt nevymyslel. Ale mám za to že ten jeho pravicovej totáč je něco po čem náš současnej prezident šilhá.
0/0
2.1.2004 16:48

qoknu

Re:
Nemelte pořád o bolševicích, komunistech. Těm pomalu a jistě budou vymírat voliči, ale co je horší, že se tady snaží církev upevnit svoji moc.Ovládat, rohodovat. A to je nakonec vidět i z některých příspěvků tady.
0/0
2.1.2004 11:24

karoten

Re: Ze kterejch?
Qokno prosííím, řekni! Ápropós, jestli je to pravda tak proč je to horší? Kdo se nejvíc bojí církve, není to náhodou neznaboh? A co to vlastně znamená "neznaboh".....hmmm, nějaký tušení mi říká že je to komouš.
0/0
2.1.2004 11:55

d.dvoracek

Re:
Rad bych se zeptal, co Vam, drahy kolego, nesedi na tvrzeni, ze vstupem do EU ztratime cast sve suverenity. Pripada mi to jako samozrejma vec.
Na nasem uzemi zacne platit a mit prednost pravo, ktere nebude jen nase, o pravech a povinnostech nasich obcanu budou i castecne rozhodovat i instituce, ktere nebudou nasimi institucemi, co je to jineho nez ztrata casti suverenity?
Muzeme jiste zastavat nazor, ze se to vyplati, ze je to vyhodne a ze je to spravne. To je uplne jina otazka. Je klidne mozne, ze je spravne vymenit kus sve suverenity za ruzne vyhody.
Ale jak a kdo a na zaklade ceho prisel na tvrzeni, ze vstupem do EU neni omezena statni suverenita? Nekdo mi to konecne, prosim, vysvetlete. Diky.
0/0
2.1.2004 15:02

kqpiii

Reakce s. Grebenicka v dnesnich Halo novinach
Miroslava Grebeníčka, předsedu ÚV KSČM
Otázka pro
Co vás zaujalo a co jste naopak postrádal v novoročním projevu prezidenta Klause?
Po třinácti letech pseudofilozofických meditací přišla jiná kvalita. Klausův projev lze označit za solidní státnický projev, projev prezidenta všech občanů, prezidenta nadstranického. Podporuji prezidentův akcent na důstojné a rovnocenné postavení České republiky navenek, i když jsem si vědom omezení, která přijdou po vstupu ČR do Evropské unie. Václav Klaus je koneckonců výstižně pojmenoval. Souhlasím s tím, že nikdo zvenčí za nás naše problémy nevyřeší. Své opodstatnění má i teze, která jasně říká, že současné nezdary nelze donekonečna svádět na minulost. Václav Klaus však v sobě nezapřel konzervativního politika a vážné sociální problémy pro jistotu neotevřel.
0/0
2.1.2004 10:10

karoten

Re: Meteodata
7.11.,1.5.,9.5.,6.10.,...lepší počasí už jsme si nemohli přát! :o)
0/0
2.1.2004 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.