Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík na webu vyzýval k rasové válce

Policie obvinila studenta ostravské průmyslovky. Na webu podněcoval k nenávisti vůči Romům. Vyzýval i ke svaté rasové válce a propagoval hnutí Skinheads. "Mladík internetové stránky provozoval od loňského listopadu až do května," řekla iDNES policejní mluvčí Dagmar Bednarčíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr z plzně

KDE ZŮSTALA DEMOKRACIE?
TO UŽ TU MÁME ZAS KOMUNISMUS?CO,ŽE SE POLICIE ZAJÍMÁ O TO,CO DAL NĚJAKÝ STUDENT NA INTERNET?
0/0
1.1.2004 17:42

Dan 1

Co to má společného
s komunismem? Ten člověk spáchal hned čtyři trestné činy, navíc mimořádně nebezpečné a tudíž se tím PČR zabývat musí. Jediné, čemu se divím, je to, že není stíhán vazebně.
0/0
1.1.2004 17:49

babinka

neni to diskrimnace
Ja si myslim ajiste mi date za pravdu, ze staci aby nebyli cikani tak stedre dotovani a bude klid, staci malo dat jim mene nez na Slovensku nakonce za co berou penize?Co pro stat udelali, Jenze vsichni  se boji cikanu jak cert krize a tak snad jedine nektera dalsi vlada udela konecne porade k.
0/0
1.1.2004 6:28

Thyronx

Re: Vidim babinko ze chybi IQ co?
Rasova nenavist je v demokraticke zemi nepripustna a trestna.Tresta se vezenim. U Vas ani vlada zatim nevi o co jde. Romum lze pomoci ke slusnemu zivotu pouze a jenom vzdelanim a praci. OBoji jim Vase urady vlada a stat odmitaji dat. Romske dite je odsouzene jit v 6-7mi letech do zvlastni skoly a dospeli na pracaku nemaji nejmensi sanci. Stat ostatne neposkytuje preskolovani starsich lidi na moderni a atraktivni obory VUBEC. Vlada neresi nezamestnanost a nevi jak vytvaret nova pracovni mista. Ostatne liknavost policie prave na tomhle pripade ukazuje jak dlouho trva, nez odhali a a necha zrusit rasovou stranku. Ano jste rasisticka zeme a to na 100%.Rekl bych ze radovi obcane vasi vlasti jsou podstatne tolerantnejsi nez vase vlada Ceske Republiky a zakonodarci
0/0
1.1.2004 16:29

taksi

Re: v kterém ráji na zemi žuješ?
0/0
1.1.2004 16:36

taksi

Re: pardon " žiješ "
0/0
1.1.2004 16:37

petr z plzně

Re: vzpamatujte se
CIKÁNI SE VÁM NA PRÁCI VYSEROU,TĚM STAČÍ,KDYŽ MOHOU NERUŠENĚ PARAZITOVAT-TO JE JEDINÉ,CO UMÍ.
0/0
1.1.2004 17:47

killy

Re: Milý zahraniční Thyronxi!
Nevím z jaké dálky promlouváš k Čechům. Asi z dost velké! Tak bych si tě dovolil trochu poopravit ve tvých soudech: Ano, cikánské dítě je odsouzeno jít do zvláštní školy - ale již svojí předškolní nevýchovou ve svojí cikánské rodině! Vzdělání stát nikomu, kdo má opravdový zájem, dosud neupíral a bohdá upírat nebude. Je to jen volba konkrétního jedince a vědět na co stačí. Dospělí cikáni na pracáku mají velmi malou šanci získat práci přiměřenou jejich kvalifikaci (protože žádnou většinou nemaji - viz předchozí) a zaměstnat cikána (nejméně v 50% případů), je jen zadělat si ve firmě na nepříjemnosti. Oni k zaměstnavatelům většinou (výjimky jsou) stejně přicházejí pouze pro razítko, že nebyli přijati, což kvitují s povděkem, protože na sociálních dávkách mají víc, než by si vydělali vlastní prací. Vláda má těžkou pozici (to jí ani nestraním) vytvářet pracovní místa v zemi, kde je od komančů stále silná umělá přezaměstnanost. A rasismus? O čem to mluvíš? Když si přečteš co je tu všechno napsáno, tak je to o tom, že nepřizpůsobiví grázlové, jakékoliv barvy pleti nebo délky vlasového porostu nebo rozsahu tetování, zůstanou grázly. No a k těm pak můžeš subjektivně přiřazovat skupiny zde žijících osob. No, a tolerantnost řadových občanů České republiky začíná už prostě konvergovat k nějaké hranici možností této tolerance!
0/0
2.1.2004 8:32

alena.alena

Re:
tak o tom nucení do zvláštní školy vím svoje. Romské rodiče nějaká škola vůbec nezajímá, a tudíž ani romské dítě ne.Povinnou školní docházku toto etnikum považuje za křivdu na sobě páchanou a za buzeraci.Takže ronské dítě není k zvláštní škole odsouzeno bílými ale svým vlastním etnikem.Mám kamarádku, jejíž dcera je učitelkou na prvním stupni, ta by mohla dlouze vyprávět.
0/0
2.1.2004 9:36

el diablo

zbabělci
Všechny skinheady bych postavil mimo zákon.Větší zbabělce, kteří se prohlašují za vlastence jsem neviděl.Když člověk potká jednoho skinheada, tak má skinhead nadělánano v gatích, ale když jich je deset tak jim narostou ramena. Takový sraby je nejlépe potírat všemi prostředky. Každý extrémismus je zavrženíhodný. A machrovat ve skupině umí každý srab. Pravý vlastenec posuzuje člověka podle toho co umí a né podle nějaký barvy kůže.
0/0
31.12.2003 23:26

oranzovej

Re: Utan
... ani podle oholené hlavy. Hezký rok 2004, el diablo.
0/0
1.1.2004 8:56

Rado_

Podněcování...
Mám za to, že drtivou většinu našich spoluobčanů by podněcovat nemusel, ale je fakt, že v jednotě je síla :-)
0/0
31.12.2003 18:52

fr-mottl

diktat...
jestli chcete zjistit, zda maji vase deti dobre znalosti z jazyka ceskeho, muzete diktovat napr: V nasi ulici bydli cikani. Vsichni jsou zli. I cikansky baron je zly. Vcera zbili cilani nese deti, protoze neutikaly. Zavolal jsem policisty, aby zbily cikany, ale vsichni cikani utekli. Poridil jsem si psy, aby cikany, kteri neutekli pokousali. Cikani si na to stezovali, ze ja jsem zly, protoze ti psi jsou zli...... Kdyz tam udela Vase dite mene jak 5 chyb, tak klobouk dolu.
0/0
31.12.2003 17:14

Nukleon

Re:
Když už chceš machrovat, tak se nauč česky sám, blbe. Je třeba napsat: ..policisty, aby zbili.... . Raději bych ale viděl 3. osobu množného čísla od slovesa vybít.
0/0
1.1.2004 14:36

zvo

V CR je dost neuzavrenych kapitol.
Zabyvat se a ztracet cas vedlejsimi vecmi je mrhani penez.  Policie a justice ma predevsim povinnost se venovat dulezitejsim a zavaznejsim prestupkum.  A tech je  vic nez dost.
0/0
31.12.2003 15:04

ixikojj

je to o slušnosti, nikoliv o barvě kůže,nebo původu
 Myslím, že Stifler80 se poněkud plete. Pokud mi ženu znásilní cikán, pochopitelně k němu nebudu cítit náklonnost, ale nenávist. To by ovšem platilo o všech zmetcích, kteří by mojí blízkého osobě něco podobného provedli, a je snad jedno jestli by šlo o Čecha, Němce nebo černocha ze Zambezi. O národnosti to prostě není, jde o to, zda-li je spoluobčan jakékoliv národnosti slušný člověk a zda dodržuje dané normy. Znám mnoho Romů z vysokoškolským a středoškolským vzděláním, kteří se ze všech sil snaží svoje děti uchránit před vlivem, jak oni sami říkají, cikánské společnosti, která se odmítá přispůsobit společenským normám, mimochodem, jejich děti mají z těchto důvodu doma tak tvrdý dril, že se snad dá srovnat z poměry na vojenských školách. A sami dodávají, že pro některé cikány, absolutně nemá smysl vymýšlet nejrůznější programy a plýtvat prostředky romských organizací. Na druhé straně můj kamarád má hernu na Florenci, a občas nás zásobuje zážitky z nočního provozu. Mimochodem, jeho podnik i přes podivné zaměření patří k těm slušnějším. Za tento rok zažil patnáct přepadení a jedno velmi dramatické za plného provozu, kdy uvnitř bylo asi dvacet lidí. Třináct kreatur byli Češi, jeden krimouš byl Ukrajinec, dva cigoši. Poslední dobytek byl mnohonásobný recidivista čerstvě propuštěný z Valtic, ten to mimochodem odnesl nejvíc, protože při pokusu přeskočit bar nejdřív dostal slzák do obličeje a následně přišel o většinu výplně dutiny ústní. Proč to říkám? Majitel herny nám řekl pozoruhodnou větu - když člověk vidí česky mluvící dobytek potetovaný odshora dolů s pistolí v ruce, který je schopen zabít pro pár korun, začne mít pochybnosti o společřnosti, ve které žije. Tedy o české společnosti, kde se dotyčná osoba narodila, vyrůstala a získala dispozice ke svému životnímu stylu. Samozřejmě jeho názor podpořený špatnou zkušeností beru, opět se ovšem domnívám, že nelze odsuzovat společno
0/0
31.12.2003 14:17

Raswan

Re:
Já se jsem s cigány poměrně často v kontaktu,proto říkám,v drtivé většině případů jsou to nemytá,nevzdělaná,omezená,vřiskající,zlodějská a často lidi obtěžující prasata...Znám i pár slušných,ale to je jen malé  procento...Chápu i to že to oni sami nemají lehké,zvláště ti slušní protože je házejí do jednoho pytle.Na druhé straně,vidím co vidím...Na to že je jich tu nějakých 100.000 stačí nadělat bordelu víc než dost,nás je tu pět milionů,chtěl bych vidět jak by vypadal stát kdeš by bylo 100.000 bílých a 5 milionů cigošů.A o tom to je...
0/0
31.12.2003 14:25

bigsam72

Re:
Dockej casu, za takovych 20 - 30 let tu bude zit cca 5 milionu cikanu a 100 000 gadzu. Pricemz je zajimave to ze kdyz nekomu pujcim 10000 a nasadim mu 50% urok budu nazvan lichvarem a je na to i paragraf, kdyz stat oskube bez mrknuti oka obcana o vice jak 50% z jeho prijmu je to v poradku. Jedna z nejvyssich DPH v cele EU vcetne pristupujicich statu, pricemz kvalita sluzeb ( od statu ) za tyto penize je vice nez uboha. A v takovem state pro zodpovedneho cloveka si poridit potomka je neskutecny luxus, coz jiz dnes vede k nizke porodnosti. Jestli je nekdo cernej,rudej zelenej je mi docela jedno, kdyz nedela bordel a neparazituje na spolecnosti coz ovsem bravurne cikani zvladaji, pricemz se skvele naucili zaklinadlo "rasismus". Je smutne kdyz se mensina citajici nekolik % podili nekolika desitkami procent na trestnych cinech ( toto je samozrejme pouze domenka ) protoze trestne ciny pachatelu se neeviduji podle prislusnosti k mensinam, to by byl prece rasismus. Takze ackoliv jsem docela tolerantni a spise se nepovazuji za rasistu, tak se ze me tento stat rasistu snazi dlouhodobe vychovat. Koho by nestavlo ze za jeho dane si zije skupinka lidicek ktera se dokonale naucila parazitovat na socialnim systemu ze ?. Pritom by stacilo tak malo, merit kazdemu jednim metrem tvrde ale korektne.
0/0
31.12.2003 18:48

Montaigne

Re:
Na třetí stranu, tvůj kamarád, majitel herny, nemá právo nahlas opovrhovat onou částí společnosti, která utrácí peníze (mnohdy pochybného původu) v jeho lokálu. Tato spodina ho totiž živí a on to moc dobře ví.
0/0
31.12.2003 15:59

Thyronx

Re: ixikojj ty nezijes v Cesku co?
Protoze mas demokraticky (i muj) nazor. Ale to prece nemuzes vyzadovat od Cechu, zijouy v jinym svete.. a nevedi nic o deleni lidi na neslusne a slusne.Oni si uz ty svoje rozdelili podle sveho. Pral bych jim pracovat ve firme kde je 33% cernych. Jako pracuju ja. A preji jim aby meli tak skvele kamose jake jsem nasel i mezi cernyma.Ja si lidi rozdelil uz hodne davno, a vim ze dobre.
0/0
1.1.2004 16:34

buey

Re:
nevim, kde zijes ty, ale rekl bych ze s rasismem v cechach to neni zase tak zle, souhlasim stebou ze delit lidi bychom meli podle charakt vim ze beru a ne podle barvy. Mam kamarady z ruznych zemi bili, cerny, zluty mexicany a vim ze na narodnosti nezalezi, akorat me vzdycky vytoci kdyz do nas reje nekdo kdo zije jinde a odsuzuje nas rasismus. Zil jsem chvili v cizine a navstivil dost cizych zemi abych mohl rict ze to s nami neni tak zle vetsinou ty co nejvici krici maj problemu jeste vic
0/0
2.1.2004 16:41

MegadetH

:-P
 
 
 
 
0/0
31.12.2003 14:16

pinochet-

Svoboda názoru
A co listina základních prév a svobod ? Za mříže patří spíše naši poslanci, Havel, Uhl, Jařab a Motejl, kteří všichni naprosto tolerují existenci paragrafu o "podpoře a propagaci", který jednoznačně odporuje této ústavní normě. A způsob, jak je u nás tento paragraf politicky zneužíván svědčí o tom, že to s naší názorovou svobodou není o nic lepší než za komuny.
0/0
31.12.2003 14:01

gloria

Re:
listina základních prév a svobod takovou neznam, bohuzel...
0/0
31.12.2003 14:13

Stifler80

Mrtvy cigan,dobry cigan...
Kdyby vam cigan vykradl auto tak byste mluvili jinak....Mel ten Dezo akorat smulu ze jsem nemel v ruce brokovnici, jinak bych ho odstrelil jako skodnou....pouze u popelnic jsou hajeni,ne?
Na otazku co ze jako dela v mem aute vlezeny do pul pasu v okynku a prehrabuje schranky v aute, tak mi mily fekos rekl, ze se jen diva...To ,ze rozbil kladivem okynko , to ho uz jako nezajimalo....
Taaak, a ted se do me pustte jaky jsem rasista. Jsem, priznavam to,az se vam stane to co me, taky zmenite nazor na cigany. (Policie uz ho ma , nastesti sedi v lapaku, parchant )
0/0
31.12.2003 13:49

termin

Re:
Stalo se mi neco podobnyho. Nesl jsem si novou zadrznou tyc na volant z obchodaku, v ruce. Nejdriv jsem mu 3x flaknul a pak jsem zavlolal policajty. Nastesti uz taky sedi, grazl.
0/0
31.12.2003 14:06

MegadetH

Re: jj ;)
nepustim se do tebe...souhlasim s tebou  
   
0/0
31.12.2003 14:16

ixikojj

Definice rasismu
Definice sociologická a filozofická: Ideologie, která představuje soubor koncepcí vycházejících ze strachu z cizího  a tvořících jeho ideologickou nadstavbu. Předpokládá fyzickou a duševní nerovnost lidských plemen a rozhodující vliv rasových odlišností na dějiny a kulturu lidstva. Rasové teorie jsou podloženy představou, že lidstvo je původně rozděleno na nižší a vyšší rasy. Vyšší rasy jsou pak tvůrčí a jsou nositeli civilizace a pokroku, jsou určeny k vládnutí. Nižší rasy jsou charakterizovány neschopností kulturní tvořivosti a je třeba je vést. "Měkký rasismus" je nevyhraněný a latentní společenský postoj. Neprojevuje se jako promyšlená a veřejně hlásaná ideologie, jejímiž nositeli by byla jakákoliv organizační seskupení, např. stát, politické či společenské organizace. Tento postoj, který nejlépe odpovídá současné realitě v ČR, není odpovědnými subjekty  rozeznáván jako rasismus, ale je považován spíše za výhrady proti způsobu života těch, jichž se týká . Zdánlivě tedy není v rozporu s principem rovných práv a občanské společnosti, k nimž se Česká republika hlásí. Protože jej obvykle v uvedené nevyhraněné a špatně rozeznatelné podobě sdílí široká veřejnost, není vnímán jako nezdravý jev, ale jako celospolečensky sdílená norma. "Tvrdý rasismus" je agresivní podoba tohoto postoje, jeho projevy již mají podobu veřejně proklamovaných ideologií, např. fašismu či nacionalismu. Jejich nositeli jsou různá společenská a politická organizační seskupení. Tento druh rasové nenávisti a její projevy jsou snadno rozeznatelné, a to i pro širokou veřejnost. Lze říci, že "měccí rasisté" často s projevy tohoto druhu rasové zášti hluboce nesouhlasí, ale tvoří těmto ideologiím nezbytnou "mlčící většinu"
0/0
31.12.2003 13:31

hali

jo jo ..
dobre Dane ..
0/0
31.12.2003 13:08

dj_kopr

hmmm
tak tahle diskuze bude věru hodně zajímavá.......střet rasistů, obyčejných lidí a normálních lidí odsuzujících rasovou nenávist a diskriminaci........to bude mela
0/0
31.12.2003 11:19

jirha

Re:
Hele fofr kopr a na který straně ty jsi?
0/0
31.12.2003 11:28

lukinoo

Re:
Obyčejných a normálních...to jsou dva rozdílné živočišné druhy?? Jaký je rozdíl mezi lidmi obyčejnými a normálními....
0/0
31.12.2003 13:22

Karel_ Lejno

Chudáci Cikáni
To je ale pacholek, vůbec nechápu, proč se zlobí a ne nečinně přihlíží, jak ho okrádají, znásilňujou holku, mlátí jeho babičku a užívají si z jeho daní ? Tomu nerozumím.
0/0
31.12.2003 11:04

Reynolds

jaka je adresa techto stranek ????
Vzdycky iDnes dava do clanku linky na citovane stranky.
Jaktoze tam nejsou ???? Urcite je na redaktori iDnes cetli pravidelne take !!!!!
 
0/0
31.12.2003 10:52

Péťa.

Re:
Prostě nesmějí! Směrnice jsou směrnice, nechtějí přijít o licenci.
0/0
31.12.2003 17:36

termin

četli jste vládce strachu?
Kulhánek tam předpovídá rasové bouře kdesi na severu Čech. Jeho proklamovaná 130km/h na dálnicích se splnila. :-)
0/0
31.12.2003 10:44

glader23

Re:
prostimtě co je to? SFI-FI literatura? To mě zajímá...osobně si myslím, že k rasové válce jednou na planetě zemi dojde. Multikulturní svět je totiž blbost. Poznal jsem to na vlastní kůži...za jakýkoliv odkaz na "Kulhánka" budu rád
0/0
31.12.2003 11:09

GhorX

Re:
"Vládci strachu" od génia brutality pana Kulhánka si určitě přečtěte. http://www.webpark.sk/yxxxl/index.htm - a jestli jste slušný člověk, tak co přečtete, zaplatíte; na vyžírání státu a ostatních lidí zde máme, předpokládám, jiné "odborníky".
0/0
31.12.2003 11:27

vipvip

Re:
Koukám, samá hodnotná literatúra.   Kolegové na nejbližším policejním okrsku by se jistě rádi přivzdělali.
0/0
31.12.2003 13:33

GhorX

Re:
Pokud jste nečetl, laskavě zavřete zobák.
0/0
31.12.2003 13:41

termin

Re:
Přečti - kritizuj. Nečetl-li si, drž hubu. Vše nejlepši do novýho roku a co nejmíň zbytečných, ukvapených soudů.
0/0
31.12.2003 14:09

Montaigne

Troufnu si
předpovědět, že k boji s cikány jednou dojde, ať k tomu někdo vyzývá nebo nikoliv. Míra trpělivosti s jejich "špecifiky" má totiž, jako vše, své hranice.
0/0
31.12.2003 10:40

fleret

Re:
to mi nejak nekoresponduje s tvymi prispevky v zahranicni rubrice(irak,izrael,palestina,iran,usa).:-)
0/0
31.12.2003 10:47

Montaigne

Re:
to je mi tuze líto, že ti nekoresponduju to tvého škatulkového systému, ...alespoň na Silvestra jsem ti totiž chtěl vyhovět
0/0
31.12.2003 11:46

Dan 1

Rasisto,
že vás hanba nemlátí  od rána do včera. Styďte se. Znám spoustu slušných Romů, ale jediného slušného leváka ne.
0/0
31.12.2003 10:59

jirha

Re:
Znám spostu leváků Danů a taky to nepreferuji.
On přeci nenadává rómům ale tomu že je pozitivně diskriminujeme což všem ostatním kteří nemají stejné výhody leze na nervy. Pokud se shorší situace (nějaká ta krize) tak to vždycky odnášejí ti co jsou jinak preferovaní.
Pokud stále bude stát cikány podporovat za rozumnou míru bude to vyvolávat vášně a to je podle mě obsah jeho sdělení.
Číst myslet a nenadávat Dane by bylo užitečnější.
0/0
31.12.2003 11:26

Dan 1

Ne,
s nadáváním na národnostní menšinu a generalizaci en bloc se nesmířím. Nikdy. Montéň je pokrytecký levácký extremista, který neumí být ani natolik levý, aby se zastal menšiny. Jemu záleží jen na Arabech, zblblých teoriemi idiotského multimilionáře Ládina. Jen hlupák může být rasistou, hloupý, levý hlupák.
0/0
31.12.2003 11:40

Montaigne

Re:
ve své prognóze je mi naprosto lhostejné, s čím ty se smíříš a s čím nikoliv a zda mě zařazuješ doleva, doprava, nahoru nebo dolů
0/0
31.12.2003 11:44

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Dany má pravdu, že jsi nacionální socialista, nacista, nácek... vyber si co chceš, že to balíš do jakéhosi hávu starosti o lidi je jen divadélko pro tebe samého jelikož tebe zajímá jen tvé ego.
0/0
31.12.2003 11:53

Montaigne

Re:
ani tvé kváky mě nevyvádí z míry, vypadly ti totiž z děravého rukávu bushity a samospasitele světa oblečeného do kimona
0/0
31.12.2003 11:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.