Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nacionalisté jsou s volbami spokojeni

Výsledky parlamentních voleb v Srbsku potěšily nacionalisty. Srbská radikální strana (SRS) získala podle odhadů 27,5 procenta hlasů a zvítězila. Žádné rozhodnutí se už bez nás neobejde, prohlásil její místopředseda Tomislav Nikolič. Hlavní prodemokratické strany by mohly dát dohromady 41,5 procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lavan

Milí přátelé
Tolik otázek před silvestrem, ano Micheli Montaigne. Ten Lavan jeden, rozbrečel by se, že nikdo nechápe "pomoc" USA. 
Nevím, kolik toho tam, kam neměla, americká armáda shodila. V žádném případě nejde mluvit o tom, že by toho bylo obrovsky více, než tam, kam chtěla a zabránila tak násilnému chování na Kosovských Albáncích. Tomu tónu jimiž mi byly dány protipříklady, co všechno nálety USA v Kosovu či v Srbsku zničily, by možná tak odpovídal rozbombardovaný Bělehrad nebo polovina Srbska v troskách. To se jasně nestalo. Tak pozor na to. Pokud se nálety trefily vedle, bylo to nastopro nezamýšlené, oproti stopru zamýšleném vyhánění a násilností na Kosovských obyvatelích.
Dále, to ještě neznamená, že když máme na světě více padouchů a zločinců u moci, horších třeba než Miloševič a spol., že je špatné se rozhodnout odstranit právě tento jeden, když ostatní nejdou. Ovšem musíte chtít uznat že Miloševič si zasloužil být sesazen, pokud ne, asi chápu vaše odkazy na jiné tolik neviděné trestuhodné činy, které by si podle vás zasloužily řešení, jakého se dostalo Miloševičovi. Rozhodně nepřeceňovat (i když samozřejmě ani nepodceňovat) úlohu médií. Ty rozhodně neurčují kam se namíří (chtěl bych skoro napsat "sesazující") hledáček vlády USA, o tom si zásadní měrou rozhodne tato vláda sama. Média přispívají, ovlivňují ale vláda (prezident) rozhodne, co bude.
0/0
2.1.2004 19:04

meriss

Vyjádření USA k UCK v roce 1998
In 1998 Robert Gelbard, the State Department's Special Envoy to the Balkans, said, speaking for his government:
"The UCK is, without any questions, a terrorist group." (Agence France Presse, 23 Feb. 1998)
0/0
30.12.2003 13:18

Montaigne

Re:
na tohle umí Krupiér taky odpovědět - řekl by, to je jasná demagogie  a ti odvážnější a znalejší poměrů  by řekli, že Robert Gelbard je určitě komouš  
0/0
30.12.2003 14:46

Lavan

Něco
 
Je to zajímavé, být souzen v Haagu a získat jako předseda strany nějakých 17-18% hlasů ve volbách. Ti Američané se vždy snaží a ti ostatní jim nerozumějí, nechápou je. No asi má Prezident Klaus pravdu: není-li něco výsledkem jasného vnitřního chtění národa nemá cenu mu pomáhat. Sami si to vyžerou. Já říkám: Tak Ameriko vykašli se na ně a nech je všem těm Miloševičům a Husajnům a Talibancům, ať si trpí, když to je to jejich navyklý stav.
Ale že nikdo neumí ocenit (dle mého v něčem ušlechtilou) snahu Ameriky, a mele (dobře, povídá) něco o válečnické brutalní zemi, ach ach, ne že by to bolelo, ale není to tak.
0/0
29.12.2003 18:59

Montaigne

Re:
je to zajímavé, ti Srbové si neváží toho, že na ně USA shodily půl milionu tun bomb, že jim vybombardovali továrny , mosty, televizi, osobní vlak, obytné čtvrti, a také ,abych nezapomněl, stovky maket tanků a děl. Že zavraždily několik set lidí.  Neváží si ani toho, že se tím USA postavila na stranu teroristů z UCK a al Kajdy. Máš recht, ať si tedy trpí , nevděčníci jedni
0/0
30.12.2003 10:19

meriss

Re: neuvěřitelné uvažování
Tvoje jednoduchoučké vidění světa je naivní. Oficiální nepřátelé USA Miloševič, Husajn a Taliban. Pro tebe je vždy nepřítel ten o kom momentálně melou média, většinou v zájmu války. V těchto válkách je pak bombardování civilstů vydávnáno za boj proti zlu. Na světě je nepřehledně padouchů, ale média melou vždy jen o tom co je třeba pro válku...Mele snad někdo o 15.000 polit. vězních v Egyptě? Zdůrazňuje někdo, že generál Mušaraf z Pákistánu a  spojenec USA přišel k moci pučem? Když se v Bolívii střílelo do lidí, USA demonstanty varovaly ať se nepokouší svrhnout vládu..Řvou nějaké noviny, že kmenoví vládci na severu Afghánistánu masivně porušují lidská práva a mají Rumsfeldovu podporu? Pokřikuje někdo, že ministr Karzáího vlády Rašíd Dostúm je obyčejný řezník? Mediální mlčení hlavních médií o zločinech bosenských muslimů a Chorvatů za války je také fakt!! TVůj výběr nepřátel mi přpomíná "nepolitickou" Společnost v tísni při čt
0/0
30.12.2003 12:51

Montaigne

Re:
... a protestuje někdo, že posledního údaje UNICEF je v USA kolem 250.000 sexuálních otroků - žen a dětí? Tolik brutálních otázek na jemno a útlocitného Lavana! A těsně před Silvestrem.
0/0
30.12.2003 13:15

Montaigne

Krupiér
jako obvykle nepochopil, ... nepochopil, že je naprosto irelevantní, jestli ty hlavy byly uříznuty civilistům anebo vojákům, nepochopil, že každý stát a USA především ostře vystoupí proti jakémukoliv ozbrojenému teroru na svém území ,...a v podání UCK navíc uniformovanému.
0/0
29.12.2003 15:43

ruleta

Re:
Ale samozrejme uz jsem ti to rikal Srbove nic nedelali vse je vymyslene...a vsichni v UCK jsou vrazi...
0/0
29.12.2003 16:52

Montaigne

Re:
pořád ti Krupiére říkám, že tvé vidění balkánského konfliktu je černobílé a odezdikezdi . A ty mi to nechceš věřit.
0/0
29.12.2003 17:00

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Ani já ti to nechci věřit.
0/0
29.12.2003 17:05

ruleta

Re:
...ja bych ti neveril ani pozdrav ,dobry den'.
0/0
29.12.2003 18:29

Montaigne

Nejvíc jsou teď
nas*aní Amíci, povánočně oplácaný Vendul mi to může potvrdit - nejdříve v Bosně a v Kosovu pěstují nerozborné bojové přátelství a tradice s muslimy a mzn.oddíly al Kajdy  ve válce proti Srbům a pak jim ta ofačovaná parta shodí v NYC dva paneláky. Holt jak říkával V.I.Lenin: každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán.
0/0
29.12.2003 15:37

Marusja @ Dusja

Vendula
Musí to být pro Srby k vzteku - koncentrační tábory nejsou zadarmo a vzdávat se neškodného koníčku, který člověku přiroste k srdci (sadismus), je taky k nas*áni
0/0
29.12.2003 14:21

meriss

Clark v Haagu
Doporučuju prostudovat na stránce ICTY /www.un.org/icty 15.12. a 16.12.2003 dialog Clark-Miloševič. Clark musel koukat na fotografie členů UCK s uřezanými hlavami civilistů. a potom na další fotografie, kde si s dalšími členy také v uniformách UCK podává sám ruce. Soudce ale jako vždy odvětil, že to s projednávaným případem nesouvisí. Větší frašku, která tam probíhá si snad nelze představit. Clark se snažil popřít spojení se skutečnými teroristy UCK..
0/0
29.12.2003 12:47

Montaigne

Re:
Škoda, že tomu dialogu není věnována alesoň desetina pozornosti kdysi věnované kos.albánským plačkám do tv. kamery ... a 2x škoda, že v Haagu nepřiložili fotku rozesmátých kámošů kdesi v báru - Toníka Blaira zvaného Apport a Hashima Thaciho (ano, přesně toho, v jehož bytě za dosud - a zřejmě už nikdy - nevyjasněných okolností našli jednoho jemu nepohodlného zavražděného albánského novináře).
0/0
29.12.2003 12:55

ScipioAfricanus

Kdysi jsem to napsal jako vtip
ale stale vice to vypada jako trapna pravda. Ze totiz to vydani Milosevice do Haagu byl srbsky trik jak dostat pred mezinarodni soud k vypovedi vsechny ty prolhany mizery typu Clarka and Co. Oficialni zaloba poda Srby  jeste behembombardovani Jugoslavie byla zamitnuta, tak to zkusili takhle a zatim jim to Milosevic dava pekne vyzrat. Rekl bych, ze usmevavy Tony a dalsi se kazdy vecer modli at uz Milosevice konecne trefi slak nez se pred tribunalem dostane i na ne. 
0/0
29.12.2003 13:32

Montaigne

Re:
mají-li se dostavit do Haagu všichni prolhaní mizerové, pak mi tam schází mluvčí NATO Jamie Shea. Podle něj (mimojiné) má být vůdce kos.Albánců Rugova už 4 roky zavražděn ... Toho kreténa bych zavřel už jen kvůli jeho prolhanému a prohnanému ksichtu ...
0/0
29.12.2003 13:46

ScipioAfricanus

No ja bych si tam jako "svedka z prvni ruky"
hrozne rad poslechl Jana Urbana, ten o tom v televizi tak zanicenene a duveryhodne hovoril a tak zasvecenen psal do novin.... kde je vubec tomu ha*zlikovi konec?
0/0
29.12.2003 14:16

ruleta

Re:
:-)..tak tomuhle se rika demagogie....nejprve byla ukazana znama fotka kdy Clark ,Thaci, Jackson a jeste dva dalsi maji  ruce na "sobe".A na druhy den byla ukazana fotka skupiny KLA a hlavy....slovo ,civilisti'..jsem k tematu teto fotky nenasel  budu rad(opravdu) kdyz mi budete citovat tuto pasaz...za dalsi opravdu doporucuji kazdemu at si precte reakci soudce Maye.
btw:O tom ze se dochazelo k utokum na civilisty(srbske) vubec nepochybuji.
0/0
29.12.2003 14:19

ScipioAfricanus

Rekl bych
ze mnohem zajimavejsi je ta pasaz kde se dohaduji o anglickych idiomech pouzitych Clarkem pri vyjadreni, zda Milosevic mel ci nemel primy vliv na bosenske Srby. To je podle mne mnohem lepsi ukazka demagogie nez to zda ty uriznute hlavy patrily civilistum ci vojaku, coz jsou nakonec take lidi, ne? 
0/0
29.12.2003 14:27

ruleta

Re:
Nejde mi o demagogii Clarka ci Milosevice ale o Merisse(zkuste porovnat to co pise a to co je na icty).Samozrejme tento cin(ad hlavy) at uz byl delan na civilistech/vojacich je mi odporny.
0/0
29.12.2003 14:32

meriss

Re:
Každý den má 120 stran. Přeju pěkné čtení. Jinak obě fotky jim Miloševič ukázal, je jedno v jakém pořadí. Pravdou ovšem zůstává, že tyto věci se do médií nedostanou. Místo toho si všichni  nmhli jen přečíst vyjádření Clarka novinářům po výstupu u soudu. Takže k veřejnosti se dostaly jen Clarkovy kecy. O to hlavně jde...
0/0
29.12.2003 14:53

ruleta

Re:
Nejde o poradi fotek to je snad jasne jde o komentar co jsi napsal.Do medii se tyto info jiste dostanou, ale ne do mainstreamu...podivej se na demonstrace co probehly v Iraku 10.12 info prinesla pouze al-jazeera(!).. mluvila o mnohatisicovych demonstracich...a to se podrz demonstrace byly na podporu koalice.... o tyden pozdeji byla demonstrace(200 lidi) byvalych vojaku  v Basre, protoze nedostali zold  a media toho byla plna. Clark byl v mainstreamu jenom proto, protoze je kandidat na pristiho prezidenta...ale tak to proste je...ten kdo si info chce najit si ho najde.
0/0
29.12.2003 15:10

meriss

Re: jde o ty hlavy
Jde o to, že ty uřezané hlavy v rukou UCK se do médií prostě nedostanou. Jen ty kecy Clarka. Proto možná jsem nebyl přesný, ale jde mi o toto.
0/0
29.12.2003 14:55

Montaigne

Srbové
konečně prohlédli tu boudu, kterou na ně zrádce Djinjic  ruku v ruce se Západem ušil
0/0
29.12.2003 11:32

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Máš pravdu bratko - však to nejsou zádní blbcci. Konec konců tu "boudu, kterou na nás ušil západ" jsme již prohlédli i v naší vlasti
0/0
29.12.2003 11:58

Montaigne

Re:
Souhlasím chasníku a doufám, žes o svátcích moc nepřibral, na rozumu tedy určitě ne ... , ale co, alespoň je s tebou, na rozdíl od jiných,  p*del
0/0
29.12.2003 12:48

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
přibrala, ale jenom 15kg... jinak pochvala od inteligenta vždycky potěší
0/0
29.12.2003 13:01

Montaigne

Re:
už tady je Pink, co  si hraje na holku, v tomhle věru originální nejseš ....  Ale jestli ty kila se ti vrazily do svalů , tak
0/0
29.12.2003 13:16

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Pink? Tu jsem viděla zpívat a pochybuju, že jde o chlapa... Jinak dobro došli  
0/0
29.12.2003 13:20

Montaigne

Re:
tak já vás teda seznámím klucí, schválně co to udělá ... třeba dojde k třesku
0/0
29.12.2003 13:41

moonraker

nejsou ti pisalkove kreteni?
Vsude same nadpisy jako "nacionaliste vyhrali volby" a  vzapeti v clanku nenapadne konstatovani , ze prodemokraticke sily maji nadpolovicni vetsinu a sestavi vladu. K cemu je nacionalistum takove "vitezstvi", kdyz maji mensinu a zustanou v opozici??? To ze ma nejaka strane mezi ostatnimy nejvic neznamena samo o sobe nic a uz vubec ne vitezstvi.
Vladnout budou demokrate, tak proste demokrate jsou vitezove a basta! Blbouni!
0/0
29.12.2003 1:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.