Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážku s cisternou nepřežili dva lidé

Dva lidé zemřeli při srážce osobního auta a cisterny na silnici mezi Dlouhopolskem a Vlkovem pod Oškobrhem na Nymbursku. Havarovaný vůz byl natolik zničený, že se skutečný počet obětí podařilo zjistit až později. Původně policie mluvila o třech mrtvých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

palom

Chybí značka Jezdit vpravo
Kdo jel z Brna do Vídně, nebo i kdekoliv kde v Rakousku za hranicemi je širší silnice v přehledném úseku, je tam značka Jeďte vpravo a navíc i v polštině, teprve pak až v jazyce německém. To proto, že asi mají zkušenosti s našimi východoevrposkými řidiči, kteří jsou už z autoškoly učení, že mají jet co neblíže střední dělící čáře.
Pokud pojedou všichni na té správné straně, pak se stane méně nehod a ti rychlejší se nebudou moci rozčilovat nad závratnou rychlostí avií a svátečních řidičů. Samozřejmě že jsou debilové, kteří jsou schopni předjíždět nepředjížditelné a ještě v nepřehledném úseku, ale sociologicky to nejsou jenom nabušené audiny, jak tady čtu v diskusi. Mnohdy vidím jiné fraery co neznají technické možnosti svých vozítek.
0/0
22.12.2003 22:22

Viados

Všem demagogům
Takže D11 vyřeší problém? Až bude D11, nebudou nehody? Sakra, to je zvláštní, z toho teda asi vyplývá, že D1, na které jsou nehody denně a každý den je na některém místě kvůli rozsekaným autům uzavřená - to tedy nemůže být dálnice. Na dálnicích přeci nehody nejsou. Dálnice nehody řeší. Takže D1 je okreska? A nebude náhodu další takovou okreskou i D11?
Kdepak, dálniční fanatici, až bude dálnice do Hradce, změní se to, že spěchající zm*di místo 150 kmh, jak jezdí po I/11 do Hradce dnes, pojedou 220 kmh tak, jak jedou po D1. Protože samozřejmě spěchat budou stejně. Dnes to přece, věčně uhonění, věčně zpocení manageři  "musí stihnout" do Hradce za hodinu. Až bude dálnice, budou "to stíhat" za 30 minut a podle toho pojedou.
0/0
22.12.2003 10:20

GhorX

Re:
"Dálnice" D1 podle mezinárodních standardů skutečně dálnice není. A už jste někdy slyšel o čelní srážce na dálnici ?
0/0
22.12.2003 10:37

Caretaker

Re:
A víš, že už jsem i čelní srážku na dálnici viděl. Čas od času se najde totálně nalitej magor, kterej si splete nájezd a pak se vesele řítí v protisměru
0/0
23.12.2003 11:35

GhorX

Re:
O případech, kdy zcela dementní řidič vjede do protisměru jsem samozřejmě slyšel, i když ne o tom, že by takový blb způsobil čelní srážku (nevylučuji to). Jenže to jsou naprosto vyjmečné případy, narozdíl od klasické silnice. To, co jsem se snažil říct je, že dálnice mnohonásobně zvyšuje bezpečnost osobní dopravy.
0/0
23.12.2003 11:51

Tomyš

Re:
Mrtví budou no :) Ale bude jich míň :-) Si jen představ, kdyby nebyla D1, naivko...
0/0
22.12.2003 16:46

lukewonder

Dalnice...
Kolik mrtvych jeste bude treba, aby se uz konecne dala do pohybu stavba dalnice z Phy do HK ??? A co ekoteroristi, je jim prednejsi ziva zabka nez mrtvy clovek ??? Obcan teto zeme.
0/0
22.12.2003 10:19

duval

spravedlivá nehoda?
ač to může znít blbě,tak tentokrát aspon nezemřeli ti ,co to nezavinili
0/0
22.12.2003 6:37

Tomyš

Re:
A co ten spolujezdec?
0/0
22.12.2003 9:19

turista-

Re:
Nemůže za nehodu samotnou. Ale za svoji smrt pravděpodobně z části ano. Nechal řídit člověka, který podle článku "riskantně předjížděl". Takoví to většinou dělají často. Dovolím si předpokládat, že ho znal, a mohl tak odmítnout s ním jet. Já znám dost lidí, které bych auto, ve kterém sedím já, řídit rozhodně nenechal.
0/0
24.12.2003 2:43

Vorlajz

Mám strach...
jezdím sest let, ale az letos pocituji na silnicich ohromny strach... myslim, ze o tom, co kdo dela na silnici se toho uz napsalo dost a dost... spatne predjizdeni, prednost v jizde, rychlost alkohol.. atd. ja osobne jezdim rychle, ale zbytecne neriskuji. snazim se davat pozor za kazde situace, ale i me se ted prihodila neprijemna situace. v Decine na moste (dva proudy pro kazdy smer) jsem jel za 120tkou, cekal jsem az projedou auta v levem pruhu.. podivam se do zrcatka... za mnou nejaka Audina... vyhodim blinkr a zacnu predjizdet, v ten moment se Audina objevila vedle me, nastesti to stihnul zpomalit. byla to moje vina nebo jeho, kdyz nedal znameni o smeru jizdy a vybocil do druheho pruhu bez blinkru. nemuzu preci cuchat, co udela???!!!
0/0
21.12.2003 23:55

Tomyš

Re:
Pokud nedával znamení o změně směru jízdy a jel rychleji než měl, pak by to byla jeho chyba, což by asi byla tak jak tak, pokud ale na té Tvé stodvacítce je ten blinkr vůbec vidět ;-)
0/0
22.12.2003 9:20

sladovnik

Ještě horší situace na D1
 
Nejhorší úsek dálnice ve fotkách
 
www.divisov.cz
 
dále klikni na Zajímavosti / Dálnice /Nehody
0/0
21.12.2003 23:31

sladovnik

Ještě horší situace na D1
 
Nejhorší úsek dálnice ve fotkách naleznete na
www.divisov.cz
dále klikni na Zajímavosti / Dálnice D1 /Nehody
0/0
21.12.2003 23:30

Cornholio

Silnice je plná neřízených střel....
Po této silnici jsem jezdíval. Po jedné cestě do HK, když mě cca. 10 krát málem zabili, tam nejezdím. Radši jedu po silnicích horší kategorie, ale můžu tam jet do 120 a cesta do nebo z HK je podstatně bezpečnější a rychlejší.
Hodně štěstí při pokoušení osudu na této "dálnici".
0/0
21.12.2003 22:59

Kral Ja Prvni

Re:
Proto taky jezdim radsi vlakem. Kdyz vidim, jaky blbci jezdi po silnici, tak si rikam, ze 86 tun tezka lokomotiva je jako celni deformacni zona bezkonkurencni. A i pri srazce s kamionem to pro ni obvykle konci jen zprohybanymi plechy. A navic to ma dalsi vyhody - muzu si v pohode cist, kist, odpocivat a nemusim se jen soustredit na rizeni. Obcas to ma zpozdeni, ale co je deset minut proti hodine a pul ve strudlu? Na trasach, ktere jezdim, je Eurocity dostatecne rychle, pohodlne a cena taky akceptovatelna.
0/0
22.12.2003 14:54

Tomyš

Jak svý boty
Jezdím tam již tři roky denně do Prahy a zpět do HK. Znám tu silnici jak svý vlastní boty. Boural jsem na ní jednou, v Lovčicích, když mi dědula nedal přednost.
 
 
Viděl jsem již milión sebevražedných předjížděcích manévrů. Těch, když je sledujete, kroutíte nechápavě hlavou, co toho řidiče potkalo za zkrat. Opravdu hodně nehod jsem tam viděl. Je to rovný široký úsek a souhlasím s koledy dole: lidi předjíždí i když jede něco proti. To můžete, pokud jste si 100% jisti, že ten proti vám dává místo a ví o vás. Tohle nebyl tenhle případ.
 
Jeslti je to tak, jak to vypadá, že to bylo, tzn. Audi začalo předjíždět, i když měl proti sobě cisternu o které si debílek myslel, že mu uhne, pak je to chyba, za kterou zaplatil životem a mnoha dalším znepříjemnil život. K čertu s ním a s tisícovkami podobných.
 
Doufám, že už nebude muset zemřít mnoho lidí, aby se ty líní ukecaní politici a ekologičtí teroristé probudili a pochopili, že ta D11 je vážně potřeba.
 
Jednak kvůli tomuhle a jednak kvůli tomu, že to kvantum aut směřujících na východ a zpět nebude ta silnice schopna pobrat, To už není teď.
0/0
21.12.2003 22:43

turista-

Re:
Každý den 3 roky z Prahy do HK autem  ? Sám nebo ještě s někým ? Kolik vás to za tu dobu stálo ? Vlakem byste to měl za 66876 korun. Takže jestli jezdíte jenom v pracovní dny, tak to vychází na 40 haléřů za kilometr.
Navíc byste neměl nervy v kýblu a nepsal byste sem výlevy o umírajících lidech. Nevšim byste si jich ...
0/0
22.12.2003 3:16

Tomyš

Re:
Nemám nervy v kýblu, právě naopak, při takových cestách nelze mít nervy v kýblu  Jen jsem trochu poznamenanej tím množstvím hrůzy, co tam vídám...
0/0
22.12.2003 9:12

vilhaus

Jezdim tam.....
......dost casto, at uz jako ridic, nebo jako spolujezdec. Je to tam dost siroky, spousta ridicu si zvykla na to, ze predjizdi, i kdyz jede proti auto. Pripada mi to tam, ze ty situace primo vyhledavaj. Vsak voni se ostatni uhnou, me se nic stat nemuze, ja mam patent na zivot. Je to tam takhle pokazdy, jeste se mi nestalo, abych tam na nejakyho blba nenarazil. Timhle stylem tam jezdi zhruba 10% lidi. A policajti? Nikdy jsem je tam nevidel, jen si obcas zalezou nahore u hospody do svy zaprdeny felicie a buzerujou kvuli peti kilometrum navic.
0/0
21.12.2003 21:33

Elsinek

Re:
Taky tam jezdím dost často a je pravda, že lidi sou prasata.Ale jak jsem už psal tady v diskuzi, řidič nenese 100% vinu
0/0
21.12.2003 21:39

Michalll

Sebevrah?
Pravděpodobně, ale to je tabu, to se nesmí říkat, jsou to "nehody".
Michal, Libčeves
0/0
21.12.2003 19:33

2Mac7

viníci nehod
Proč se probůh hledá vždycky viník nehody jinde než za volantem ? Za nehody můžou policajti, silničáři, počasí a teď jsou tu dokonce ekologové - vrazi. Řidič nemá vinu ? Samozřejmě , že dálnice bude pro řidiče aut lepší , ale když není, tak prostě nemůžu jet jako na dálnici. Zkuste prosím za volantem myslet na životy druhých i na svůj ( určitě byste moc někomu chyběli) a jezděte podle toho. A na závěr - je nutné brát ohledy i na přírodu a jiný život ,nejen na potřeby řidičů - to myslím obecně, nejsem seznámena se situací okolo trasy této uvažované dálnice. 
0/0
21.12.2003 19:31

Cislo 2

Re:
Osobně jezdím,aspoň si to myslím, ohleduplně a slušně. Ale to neplatí úplně pro všechny a úplně všichni to nebudou resektovat. Je to podobné jako v situaci, kdy mi vykradnou dům, filosofovat jestli za to může zloděj nebo já, že jsem nezamknul. Jednoduše dálnice je několikanásoně bezpečnější (s pohledu zamezení čelním srážkám a nehod s chodci nebo cyklisty) a měly by se bez diskuze stavět tam kde realita dopravního proudu si to žádá.
   
0/0
21.12.2003 19:48

Elsinek

Re:
Proč se někdy nehledá viník za volantem?Píšeš, že nejseš obeznámená se situací okolo trasy (snad)budoucí dálnice. To znamená, že asi ani moc neznáš silnici, která tam nyní je.Jsem z HK a musím říct, že nejménně 1 - 2 lidi, kteří se tam ročně zabijou, jsem alespoň trochu znal.O paradoxech, že jeden muž zabil rodiče spolžáka svého syna se tady snad ani nebudu rozepisovat, protořže je to prostě příšerné a snad každý z HK znal někoho, kdo se tam zabil.Kolem jsou jen louky, pole nebo nevyužitý prostranství.ŽÁDNÁ přírodní zajímavost tam opravdu NENÍ!!!!!A to že se ekologové snaží zabránit výstavbě dálnice považuji za úmyslné zabíjení!!!Nehledě na to, že i kdyby dálnice zachránila byť jednoho člověka za deset let, měla by se postavit.Ale ona jich zachrání daleko víc!!!!
0/0
21.12.2003 20:16

2Mac7

Re:
Tu silnici skutečně neznám, jezdím po trase na HK jen do Sadské a Nymburka.Jistě, když dálnice zachrání třeba jen jediný život, pak za to stojí ji postavit, ale na otázku jste mi neodpověděl, jen jste ji zopakoval.
0/0
21.12.2003 20:24

Elsinek

Re:
Já se omlouvám...nechal jsem se unést.Debata o téhle silnici je dost...jak to říct...pro mě emotivně náročná. Každý ví, že když někdo předjíždí tam, kde nemá a vznikne z toho havárie je to jeho vina...O tom není třeba diskutovat.Ale někdy(a to hlavně právě na č.11) není řidičova vinna tak zcela 100%.Tedy když to beru z lidského a ne z právního hlediska.Podívejte se na to takhle:Jistý pan ekologbrání již 15 let výstavbě dálnice.Podplácí lidi, aby neprodávali pozemky pod plánovanou dálnicí(To je opravdu pravda!) nebo sám skupuje tyto pozemky a tím postupně zdržuje výstavbu dálnice o nějakých deset let.Za takovou dobu tam zemřelo několik set lidí,taková malá vesnice.No a nebýt tohoto ekologa(tedy je jich víc) tak by třeba nejméně půlka těchto lidí žila. A teď mi řekněte,z lidského hlediska, nese vinu jen řidič, nebo by se měl ještě někdo jiný chytnout za hlavu a mlátit s ní chvíli o zeď a přitom si uvědomovat, co vlastně nepřímo způsobil?Navíc v tomto případě řidič za svou chybu zaplatil, jak jen mohl(pravděpodobně zabil celou svou rodinu)zatímco ti ostatní se ničeho takového bát nemusí
0/0
21.12.2003 20:34

2Mac7

Re:
No, já bych řekla, že přesto má hlavní vinu řidič, prostě měl by jízdu přizpůsobit podmínkám a neohrožovat druhé i sebe. To, že mezi ekology jsou stejně ,jako mezi ostatním obyvatelstvem, lidé hájící jen své zájmy , bez ohledu na ostatní je  smutné, ale tak to bude vždy. Ostatně svůj podíl viny nesou i ti , co se  nechali uplatit a pozemky neprodali. A nikdo z nich se za hlavu nechytí , bohužel.
0/0
21.12.2003 20:52

Elsinek

Re:
To, že nese pravděpodobně největší vinu řidič, jsem nepopíral.Je ale opravdu vidět, že tu silnici tak zcela neznáte.Někdy to člověka(i když tam jede po 1000)překvapí,jaká "překvapení" tam na řidiče čekají.Silnice je z velké části nepřehledná.Pak ale vjedete na úsek, kde se vám zdá, že to přehlednější už být ani nemůže.A najednou se tam odněkud "vyloupne"auto a pak jde o život.A to do té doby jedete přesvědčená, že tady je předjíždění zcela bezpečné.A právě proto-kdyby byla dálnice, bylo by tu o pár mých znýmých víc...
0/0
21.12.2003 20:58

palanka

Re: máte to pane
v hlavě opravdu pěkně pomíchané! Žádný ekolog ani spekulant s pozemky není vinnen nehodami na silnicích s výjimkou nehod jimi zaviněných! Za volantem si rozhodují řidiči o svých osudech sami a jak je vidět tak to dělají "dokonale". Pokud na jednu stranu haníte nějaké hnutí a na druhou přiznáváte vysoké procento riskujících řidičů na zmíněné silnici jste poněkud schizofrenní.
0/0
22.12.2003 7:52

metafrik

Svoboda zvířat
Svazáci z hradecké Svobody zvířat nás zase trochu ochránili před betonovou lobby, a když při tom někdo umře - nevadí. Jen trochu nerozumím, proč jich cca 60 koupilo pozemky před Hradcem v místě, kde se žádný pozoruhodný červ nevyskytuje, ....... asi hrají na cenu, vždyť to "chránění" stojí tnějakou tu korunu a každé sdružení má sponzorů jako šafránu! Snad jen ten Špidla aby to nevyvlastnil, no to by byl malér!
0/0
21.12.2003 19:11

runner11

dalnice
Chtěl bych podotknout, že nebýt ekologistů bylo by to tady asi ůplně jiné než to je...možná lepší možná horší...Ale musím říct, že pokud existuje důvod nemít je rád, tak je to určitě výstavba takových důležitých staveb jako dálnice do hradce bezesporu je...Určitě přinese zvýšení provozu ale stoprocentně sníží nehodovost....ať mě nikdo netvrdí, že je prokázané, že ne....stačí jet po staré cestě Vyškov - Brno.... pohoda.... a na dálnici taky...a spousta podobných případů. Stejně jako dálnicě do Hradce...se má stavět i její druhý konec a to Lipník Ostrava....kdyby to Zeman nezadrbal...už mohlo bejt prvních 20km... mimochodem Lipník - Bělotín mám být dokoce 6 prouhej :o) myslím, že pokud jezdíte přes Slavíč ....(úsek lipník - hranice) tak mi dáte za pravdu.... Myslím že  kvalitní infrastruktura ušetří spoustu životu(i když by stačila ukázněnost řidičů!!) ale taky pomůže ekonomice!!
 
zdar Martin
0/0
21.12.2003 19:03

Drx

Re: Souhlas
Bydlím u Krompla a když jedu s děckama do Karviné k rodičům, tak je to celkem hlína na nervy. V útery jsem se vracel z OVA 2,5 hoďky. Všichni jsme v osobácích jeli v levém pruhu a kamiony v poho na pravo, viditelnost 15 m, sněhu jak cip a oni v pohodě kilo na tacháči. V posledním době jezdím přes Rožnov není to vítězství , ale je to klidnější.
0/0
21.12.2003 19:15

sladovnik

Ještě horší
Nejhorší úsek dálnice ve fotkách
dále klikni na Zajímavosti / Dálnice /Nehody
0/0
21.12.2003 18:57

Kabellka

Re:
jdi už do   p r d e l e   s tím divišovem  
0/0
22.12.2003 15:00

honkar

OU!!!
OU, tam tudy jezdim z Prahy do Hradce, jeste ze mam prazdiny :)). Jo, kdyby se tam dodelala dalnice, tohle se nemuselo stat...
0/0
21.12.2003 18:54

Chodovarka

Za mrtvé může stát
Více než 20 let stát odsouvá stavbu dálnice do Hradce. Stovky mrtvých a tisíce raněných žalují tento stát.  Stav silnic v celé republice je katastrofální. Přitom řidiči a autodopravci jsou odíráni o peníze na každém kroku. Panstvo si jezdí v pancéřovaných limuzínách Mercedes a Audi s modrými majáčky. Oni nechtějí vidět obyčejné lidi a ani nechtějí, aby lidé viděli tuhle sebranku s číšemi šampaňského ryjící nenasytnými rypáky v kaviáru. Že, soudružko Buzková?
0/0
21.12.2003 18:17

Loner

To je maso
Ja tam jel zrovna minulej tejden v patek a taky tam byla nejaka mrtvola.
0/0
21.12.2003 18:06

Boží Voko

Dovolte mi zastat se ekologů.
O ty tady nejde. Normální inteligentní ekolog si potřebnost dálnice spočítá. Tady zasahují převším lobby majetelů pozemků a poskytovatelů služeb, kteří se za ekologii pouze schovávají a zneužívají pseudoekologická anarchistická knutí, která ekologii spíše škodí. Jsem zvědav, kolik bude potřeba lidských životů k tomu, aby vládní místa odhodila "demokratickou pláštěnku" a dálnici prostě nařídila. Pokud se týče jejích výhod je rychlá a tuto metodu dokonale ovládá.  
0/0
21.12.2003 17:54

ooo

Re:
Naprosto se ztotoznuji s tim, co napsalo "Bozi Voko" a posilam na Novy Rok "ekologicke aktivisty - vrahy cestujicich na 11ce" do prdele, protoze nic jineho si skutecne nezaslouzi.
0/0
21.12.2003 18:10

JakeTramp

ekologie placená krví
1) Jsem z vesnice asi  5km od Dlohopolska a silnici D11 se vyhýbám jak to jen jde. Kdykoli po ní musím jet mám strach o vlastní život a to myslím naprosto vážně. Skoro každý tam totiž jezdí, jako by pořád ještě byl na dálnici, která bohužel zatím končí u Poděbrad.Už dávno jsem si tuhle  silnici přejmenoval na silnici masovejch vrahů(škoda že  nemohu říkat sebevrahů, protože většinou příslušné prase veme s sebou ještě někoho dalšího) 2)Nevím jak to tam kdo znáte, já docela jo a nemohu pochopit jak může v této 100% zemědělské krajině existovat jakákoli ekologicky cenná lokalita. 3)V jednom s posledních čísel časopisu týden bylo hodnocení všech silnic v ČR. D11 je nejnehodovější silnice u nás s největším počtem smrťáků za rok. 4)Přípravné práce na  výstavbu dalšího úseku(dokonce snad až do Hradce) už začaly. Zaplať bánbůh.
0/0
21.12.2003 17:01

m.krupica@seznam.cz

Re:
Já už dárky mám nakoupené od října, ted již jen doladuji. Mám jich spoustu, navíc jsem sehnal krásnou tři metry vysokou jedli za bezva cenu - 320 Kč. Jen škoda, že jsem se pohádal s Ašou, mam pro ní darky a nevím co s nima. No nic ono se to nějak podda. Dnes byl strašný vítr , nemohl jsem spát a tak jsem si otevřel VZ 1999 pozdní sběr - vynikající. Zítra mám dovolenou, ale půjdu se do prace podívat-mám hezkou a prima práci. pokud se mi nepodaří Ašu zitra udobřit , mrknu někam na skleničku.
0/0
21.12.2003 17:34

sladovnik

Re: Zkus toto
Каталог автомобилей ВАЗ различных модификаций, комплектаций и цветовой гаммы; официальные дилеры, реализующие автомобили оптом и в розницу; цены на новые модели ВАЗ в городах России
 
0/0
21.12.2003 17:37

finnmaster

Re:
Katalog avtomobilěj Vaz razlijčnych modyfykacij, komplěktacij i cvětovoj  gammy; oficialnie dilěry, realizujošije avtomobili optom i b roznicu; čeny na novye modeli Vaz b gorodach Rossii
0/0
21.12.2003 18:46

lkarban

Dálnici!!!!
Souhlasím, ta dálnice tam mělaq už dávno být, kdyby byla tak by nemusel zemřít můj kámoš v Dlouhopolsku. Těm co říkají, že za vše můžou řidiči:  se vzrůstající hustotou přímo úměrně roste i počet nehod, auta řídí lidé, neřídí je neomylní roboti.  Takzvaní ekologaktivisté sice zatím zachránili brouky ale zmařili už dost lidských životů. A lituju lidi z Chlumce nad Cidlinou, neboť je to druhá Plzeň.
Takže přeji stejně jako ostatní, co nejhnusnější Vánoce všem ekologickým aktivistům a všem kdo blokují výstavbu hradecké dálnice
 
0/0
21.12.2003 17:01

sladovnik

Re:
Más už nakoupené dárky ?
Stále čekáme na Tvou odpověď na úvodní stránce
Tu král Nebúkadnesar padl na tvář, poklonil se před Danielem a rozkázal, aby mu byla obětována oběť přídavná s vonnými dary.
0/0
21.12.2003 17:03

Quad

Re:
Jdi někam
0/0
21.12.2003 17:25

sladovnik

Správné a odpovědné stanovisko
Jak ubohý jsem to člověk! Kdo mě vysvobodí z tohoto těla smrti?
 
0/0
21.12.2003 16:58

Martin D

tragédie
Tragédie, hrůza ... Přeji hnusné Vánoce všem ekologickým aktivistům a exhibicionistům, kteří nesmyslně brzdí výstavbu hradecké dálnice D11!
0/0
21.12.2003 15:45

Caretaker

Re:
Jasně, až tam bude dálnice, tak se už nikdy nikde žádná bouračka nestane. V opačném případě, Ti můžeme říkat Mayer. Nebo snad říšský maršál??
0/0
21.12.2003 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.