Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libye přiznala jaderný program, ruší ho

Libyjský vůdce Muammar Kaddáfí přiznal, že jeho země v minulosti usilovala o vývoj jaderných zbraní. Nyní ale hodlá zbrojní programy tohoto druhu zrušit. Příčinou překvapivého přiznání je snaha zlepšit její pověst a znovu upevnit její mezinárodní postavení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pinkshadow

USA
...Kamil si myslí, že situace ve světě se bude vyvíjet v souladu s politikou Spojených států ... porážka nepřátelských režimů v Afghanistánu a v Iráku silou měla vliv na přehodnocení politiky hned několika států ...Kamil říkal, že se jedná hlavně o Irán, který ještě nedávno vylučoval kontroly svých jaderných zařízení bez ohlášení a nyní spěchá podepisovat příslušné dohody ...dále je to Severní Korea, která přistoupila na mnohostranná jednání s hlavními státy v regionu ...zajímavá je reakce Kim Čong Ila po 3týdenním válce v Iráku ...měl z úspěchu Američanů šok a několik týdnů se ukrýval v bunkru ...nejnovější reakce na americkou vojenskou sílu je rozhodnutí Lybie zničit programy na výrobu zbraní hromadného ničení a předání seznamů členů Al Kajdy Američanům ...Kamil si myslí, že stále více států si začíná uvědomovat možnost likvidace svého režimu po konfrontaci se Spojenými státy ...hmm...         
0/0
22.12.2003 6:24

Júlinek šíšal

Re: teta ....
ná-hot-ou Ti nyc-chtjěl řitci, še Káml řek : Puh a usa mini, puš a šé-tou-f meni..."? Káml op-fikle ták moc nyc-kecá
0/0
22.12.2003 16:03

kokrhel2

zase gesto,
protože Kadafi a jeho stupidní mohamedanská bandička, je z chem. zbraní schopná vyrobit tak maximálně plesnivý houvno zavřený do skleničky a nějakym atomgunu si mužou ty turbanisti nechat akorát zdát,.... a amíci zase věřej, že  to všechnio zařídil Jirka ze ZOOwhitehouse a pudou si ho zase zvolit..... bléé
0/0
22.12.2003 0:51

Flat Vamp

Re:
Teda ty jsi fakt jednoduchej.  ...bléééééééééééé!
0/0
22.12.2003 10:44

kokrhel2

Re:
bůů složitej mě utřel a poblink ..
0/0
22.12.2003 11:46

pinkshadow

Kamil má radost
...Kamil je rád, že Libye zrušila jaderný program ...hmm...
0/0
21.12.2003 16:01

fleret

verim tomu,ze kdyz
budou podobnym zpusobem tohoto grazla medializovat, najdou se pitomci,kteri ho vmasiruji do nominace na pristi nobel.cenu miru.lump kadafi se tesne pred sipkou do futralu rozhodl,ze se jeste zviditelni.
0/0
21.12.2003 11:51

Raswan

Re:
Jo jako ji dali teroristovi Arafatovi :-))...
0/0
21.12.2003 11:56

Júlinek šíšal

Re: jojo,
a teš mú pútete mušiti ručkou třeppáti .... pa i spráň chrom-matnicho smi-seni to-táťi .... Fi mýti to, chošofé, špatni, špatni,....:-(((
0/0
21.12.2003 23:41

Smileface

!!!
Nejprve by se měli zbavit jaderných zbraní zločinný režim Izraele a poté jejich křižáčtí přichlebovači USA.
0/0
21.12.2003 11:09

Raswan

Re:
Ono by to spíš chtělo zbavit prostý lid mediálních vidin
0/0
21.12.2003 11:19

fleret

Re:
usmevny je tvuj prispevek a ne tvuj ksicht.
0/0
21.12.2003 11:54

Pilat

Re:
0/0
21.12.2003 14:40

pinkshadow

Lybie přinesla Bushovi další body.
Americký prezident George Bush vynáší další trumfy. Po porážce nepřátelských režimů v Afghanistánu a v Iráku silou se mu podařilo dosáhnout dalšího cenného vítězství. Tentokrát tichou diplomacií v Libyi, která překvapivě přiznala, že vyvíjela zbraně hromadného ničení, a slíbila, že jejich vývoj zastaví. Bush v pátek vydal jasný signál režimům usilujícím o získání jaderných, chemických a biologických zbraní, že Spojené státy jsou schopné použít i cukru pomocí politiky usmiřování. Zopakoval, že bránit šíření zbraní hromadného ničení je jednou z priorit boje proti terorismu, což si uložil za hlavní cíl po atentátech z 11. září 2001.
0/0
20.12.2003 17:14

mike777

Re:
http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=225386 "Blair na tiskové konferenci v severoanglickém městě Durham prohlásil, že Velká Británie a Spojené státy o této záležitosti vyjednávaly s Libyí devět měsíců. Libye se na britskou vládu prý obrátila v březnu po úspěšném vyjednávání o řešení atentátu na civilní letadlo, které spadlo na skotské městečko Lockerbie. Spornou otázku zbraní hromadného ničení chtěla vyřešit v podobně družném duchu, řekl premiér "
0/0
21.12.2003 21:31

pinkshadow

Re:
...Lybie dokonce nabonzovala Američanům seznamy členů Al Kajdy ...tak moc stojí Lybie o navázání diplomatických styků s USA...
0/0
22.12.2003 7:51

Júlinek šíšal

Re: a-fšak či-to,
še na Ka-mýla ni Tfuj kara-páč ni Tfuj f-sátek-fles nyc pla-tyti, še furt sni o rofno-práf-nosťi.... ňěkte Ti tělati hipku, ni!
0/0
21.12.2003 23:45

Thyronx

Bush si nbepripisuje body
Bush i Blair velmi ocenili pristup Lybie a slibili odmenu za zruseni vyvoje ZHN. iDnes to ovsem nenapise.Sve clanky peclive vybira a zameruje.iDnes nenavidi cokoliv americke a pokud jen trochu lze,kritizuje.A to i kdyby mela otisknout zcela bezvyznamny clanek z Halonovin ci Blesku.. Nic ve zlem,Lidovky na tom nejsou o chlup lepe. Vesmes je to Bulvar .Je jedno jaky tisk a je jedno jaka TV. Jediny objektivni tisk v CR a v ceskem jazyce je www.respekt.cz/ pak uz je jen velka mezera a ostatni "junk"
0/0
20.12.2003 15:49

Júlinek šíšal

Re: Chele, tíro ksakra,
to mýti pýti eks.plicite na-pisati, še ote-tne-ška sou to prátři a še proč lípyjski kat-táfi pi měl tejělati spráni chrom-a-tnícho strác-cenni, kriš uě je ják prát tóstane ..... ják tén ot-mjěn .... nep-še kat-tafi mošna špat-tenka kalkul-ofati, še třif um-říti neš púte ot práchi ot-plát? Kte to šiješ, chlup-pátko?
0/0
20.12.2003 16:11

Raswan

Re:
Někdy bych si skoro i přečet co píšeš,ale to slintání mě vždy odradí :-)))
0/0
20.12.2003 18:46

Danuška Herianová

aaa
koukám že se Kadáfí na staré kolena posral strachy, no nedivím se Tatínku, proč jsme napadli Irák?
0/0
20.12.2003 15:15

Leto_Atreides

Výbornej článek
Nicméně... když američaní někde zasáhnou a svrhnou třeba i tuhou diktaturu, je to důkaz jejich imperialismu. Kdyby se na všechny vykašlali, bojovníci za mír by zase řvali, že strkají hlavu do písku před lidským utrpením a přitom mají s prominutím plnou hubu lidskejch práv.
To je prostě reálná politika, bojovat tam kde můžu vyhrát. A ještě něco. Bush je podle mě hlupák a "americké hodnoty" jsou nahony vzálené těm mým. Ale kdyby každý prezident USA od konce druhé světové za jedno volební období stačil zlikvidovat dvě diktarury, už taky na světě žádné nemusely být.
0/0
20.12.2003 17:39

Thyronx

Re: Tvuj vyblitek jasne vyhrava..
.......Kdyz USA svrhne diktaturu, je to dukaz jejich imperialismu....??? Uz vis kdo je hlupak? Nech se nekdy vystrit s ohledem na IQ.Priste nez tu neco nablijes tak si to po sobe precti . Bush hlupak neni, a jak sis vsimnul stara se o to na co zbytek sveta v cele s OSN naprosto kasle.Tady nejde ani tak o toho prezidenta, jako o to, ze mrtvi jsou Americani, a Americany to stoji obrovske penize... Jen si vzpomen jak se tu psalo ze Amici jedou na Irak kvuli tomu ze chteji zabrat uzemi a jejich ropu.Dnes uz tomu neveri snad nikdo. Vsimni si jak nektere zeme jsou ted malomluvne.Zejmena Francie,Nemecko a hlavne pak Rusko.Dostali politicky na prdel.Nesplnili se jim jejich "touhy" a pokud neuznavas Americke "hodnoty" Tak bych ti rad umoznil 20 lety zivot v USA jako ho mam ja a pokecat s obycejnyma Amikama o hodnotach. Ta nejvetsi je smysl pro svobodu, nezavislost a ta treti je uz mozna o penezich.Ale to ma svuj duvod v zemi, kde neexistuji nemocenske,pohrebne,porodne,materske,,rodinne pridavky na deti,.. tam kde po roce u firmy je tyden dovolene a po dvou letech mozna i dva.... tam kde se plati u doktora ,zubare,( a ne malo) tam se mluvi o penezich a to ostatne prijde i k Vam. Jenze na rozdil od CR, tady ma kazdy stejne sance.Indian,Cinan,Turek,cernej nebo bilej,zlutej.. kazdy je strujcem sveho stesti a muze byt milionarem stejne jako bezdomovcem. U Vas to maji Romove spocitane uz od prvni tridy.Zvlastni skola, a po ni vyhazov z "pracaku" nezbyva nez krast.A jak se vlada stara o nezamestnanost? v CR nijak.Tady se Bush sakra stara, ostatne bude chtit byt zvolen (krom toho ze je povinnost administrativy starat se o statisice novych pracovnich mist)
0/0
20.12.2003 17:57

Leto_Atreides

Thyronx, Thyronx...
Normální člověk by pochopil, že se jednalo o úvod, citaci hemzů o trochu níže zmíněných "bojovníků za mír", kteří ač to možná myslí dobře, často nadělají více škody než užitku. Nauč se číst mezi řádky...
0/0
20.12.2003 18:12

Leto_Atreides

Jo...
... a moje IQ je dle testů Menzy 137 :-)
0/0
20.12.2003 18:14

Leto_Atreides

Svoboda v USA?
Chlast v pytlíku, alkohol a kluby od 21, absurdní zákony o sexuálním harašení (k nám se tahle rakovina žel dostala taky, leč naštěstí snad dosud nepropukla), ministerstvo vnitřní bezpečnosti, vlateneckej zákon, neúčinnej trest smrti, špionážní systém Echelon... Hlavně že každej může nosit bouchačku a bránit svůj posvátnej majetek,  je to tak?
Přebujelej sociální aparát v celé Evropě se mi taky nelíbí; já vždy volil pravici. Cikáni nejsou v ČR státem diskriminováni a jednotlivci, kteří tak činí se mi hnusí. Faktem ale je, že se jedná o problémové etnikum - v Reflexu, který jak říkáš čteč, byl na toto téma v předminulém čísle velmi zajímavý článek, najdi si ho, tady asi nemá smysl to dlouze rozebírat.
0/0
20.12.2003 18:28

Perdido

Re:
Bravo, vévodo, sám bych to nenapsal výstižněji...
0/0
22.12.2003 15:54

Prometheus021

Re:
"U Vas to maji Romove spocitane uz od prvni tridy"... tyhle kecy mi uz lezou krkem. Tak poslouchej, vychodil jsem ZS s klukem, Romem. Nebyl to zadny genius, ale zakladku udelal v pohode, vyucil se a pracuje. Nikdo krome par primitivu, ktery se najdu vsude, ho nikdy nikdo neurazel, natoz posilal do polepsovny. Ja chodim obcas do restaurace, kterou vlastni jiny Rom, obsluha je tam super a lide - v drtive vetsine Cesi - spokojeni. Tyhle vzkazy ze "svobodneho sveta" o nas "rasistech" fakt miluju. Sam jsem zil nejaky cas v USA a vim, ze to zdaleka neni v souziti ras takovy idealni svet, jaky se tady snazis prezentovat...
0/0
20.12.2003 22:18

Flat Vamp

Re:
To jako ze nasi Cikáni nejsou Cesi?
0/0
21.12.2003 13:13

monstrum

Re:
Souhlasím, amerika je zcela zjevně rasistický stát a vždy byla. Otrokářství měly až do minulého století a segregaci (oddělení) bílých od černých ještě po druhé světové válce. A ještě k tomu vyvraždily indiány.
0/0
22.12.2003 14:09

Pilat

Re:
jen me neni jasne proc  uz davno neudelali poradek v Columbii, kde je chudy lid utiskovan a vrazden tamni mafii a jejich vlada je zkorumopvana atd..... he he he
0/0
21.12.2003 14:43

Raswan

Re:
A zase ty oblíbené demagogické nesmysly-když nemůžou udělat pořádek všude,tak ho nemají dělat nikde viď? :-))Když policie není schopna pochytat všechny kriminálníky,tak je lepší když nebude chytat nikoho viď :-))Uvažuj trochu...
0/0
21.12.2003 14:46

Júlinek šíšal

Re: Ti trpiš felki stícho.mam,
ono to nyc mlufiti o tjělaníi ortunk tam a nyc tam ... onó to otom, še tjělati akurá por-tel, a to fšúte ....skoró jak Ti. Nép Ti pis takí nyc-mehla šifil? ...acha, ti mošna jó...Chláfu, čeče, Ti mýti náco? :-)))
0/0
21.12.2003 23:50

necu

Freud
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
0/0
20.12.2003 15:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.