Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážku na ledovce řidič dodávky nepřežil

Oteplení sice ze silnic odstranilo sníh, ale přes noc vytvořilo ledovku. Silničáři varují před námrazou. U letiště Ruzyně se srazil kamion s dodávkou. Podle ABA pak sjela do příkopu a narazila do pilíře mostu. Řidič zemřel, dalších 5 lidí je zraněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vorlajz

levý a pravý jízdní pruh
ahoj... rad bych prispel do diskuze svym postrehem. jestli se nepletu, tak dlanice je rychlostni komunikaci, ktera ma usnadnit a urychlit cestovani za volantem automobilu mezi delsimi vzdalenostmi. taky si myslim, ze jsem nekde slysel, ze levy jizdni pruh se pouziva pouze na predjizdeni. vim ze je obcas obtizne setrvat v pravem jizdnim pruhu, kdyz neni uplne zpusobily. ale policista by mohl namitnout, ze musite prizpusobit jizdu stavu vozovky, takze si to preberte... jak chcete. ja osobne nepovazuji Opase za brzdice, protoze aspon jede bezpecne a nechce se zabit. doufam a verim, ze se jednou situace na ceskych silnicich zmeni. at uz to bude v pristupu silnicaru, kteri byli mimochodem opet zaskoceni, ackoli se na zimu mohli pripravovat prakticky az do pulky prosince. at uz je to v pristupu policistu a hlavne nas ridicu, na kterych to zavisi asi nejvice. kdy uz skonci to neustaly olizovani zadniho narazniku? (prkticky v devadesati procentech pripadu, kdy jsem se s timto setkal, jelo za mnou auto s prazskou spzkou, tim vsak nechci rict, ze jsou vsichni stejni!) a tech veci je mnohem vic a myslim, ze je vsichni moc dobre zname... tak hodne stastnych kilometru za volanty vasich plechovych mazlicku! a hezke Vanoce!
0/0
19.12.2003 11:04

Tomm1

Re:
Pokud jede v levém pruhu a za ním nikde nikdo, a ani kolem, tak je mi to jedno. Ale v okamžiku kdy se kolem budou pohybovat další řidiči a zezadu přifrčí někdo rychleji, ten v levém neuhne, tak je připravená jedna z nejnebezpečnějších situací na silnici. Pokud dojde k malému maléru, tak zmíněný řidič favorita bude rád, když z toho šrotu vyleze zdráv, případně živý (tomu vzadu se většinou stane jen málo, kromě zmačkaného předku a případně vystřelených airbagů). Pokud dojde k většímu maléru, tak s sebou ještě hoši sestřelí někoho dalšího. Jezdit bezpečně neznamená pomaleji, než dovolují předpisy. Když za mnou jede nějaký pospíchálek, tak raději uhnu a nechám ho jet samotného dál (a to bez ohledu na to, jak zrovna vypadá ten pravý pruh - třeba s kolejemi a tak, navíc dřív jsem měl auto pomalé, takže jsem uhýbal abych nepřekážel, teď mám rychlejší, takže pokud je to dobrý rozrážeč a mám kam uhnout, nechám ho jet dopředu a pak se mi za ním jede nádherně, jak to všechno nažene zpátky doprava), než ho poňoukat k nějakému nebezpečnému manévru, nebo lepení na kufr. To že se ten vzadu chová taky nebezpečně tím lepením se na kufr, je samozřejmě bez debaty. Ale zase na druhou stranu většinou předpokládá, že ten před ním uhne podle zákona, když má kam. A moje zkušenost je taková, že tito "předpisově" jedoucí brzdiči levopruháci neuhýbají zcela záměrně, a snaží se tak protizákoně nahrazovat práci policie.
0/0
19.12.2003 13:55

opas

Jsem brzdič?
Dobrý den,
Rád bych se zeptal na toto: Když potkáte na dálnici bílého Favorita, jak jede 110 v levém pruhu, je to brzda?
Asi ano, ale poraďte mi kde mám jet. V pravém pruhu jsou v některých místech až 10-15 cm hluboké koleje, kde je jakákoli rychlost na 50km/h riskantní, pokud nejste kamion, SUV nebo kandidát sebevraždy. V levém pruhu při 110km/h zdržuji sardinky, které mi pořád lezou do zadku. OK, ale víc pruhů na dálnici není. Jet rychleji se mi moc nechce, moje letadlo z konce války je sice v dobrém stavu, ale poněku zastaralé konstrukce. Nebojím se v něm, ale má prostě určitá omezení.
Pokud uvidíte na dálnici bílého Favorita, omluvte prosím moji pomalejší jízdu v levém pruhu. Uhnu vám hned jak to jen trochu půjde. Nechci vás zdržovat, snažím se jen přežít.
0/0
18.12.2003 11:24

john_davids

Re:
V levem pruhu nema bily Favorit co pohledavat! Tam patri napr. muj cerveny sportak :)
Pro vsechny: prosim, vy kdo nejezdite alespon 180km/h a vice (idealne alespon 200+ km/h) neplette se opravdovym ridicum v ceste. Prosim, prosim...
Dekuji
John Davids
0/0
18.12.2003 12:01

opas

Re:
Aha, takže ten co jede 180+ je mnohem lepší řidič než ten co na stejném místě jede ve stejné době jen 110?
0/0
18.12.2003 12:16

turista-

Re:
pokud se opravdu oba sejdou na stejnem miste ve stejne dobe, tak se obavam ze plati "mrtvy ridic, dobry ridic" ...
0/0
18.12.2003 12:17

Graetar

Re:
Mně to neva, taky rád jezdím pomaleji. Se sardinkami je to složité - občas blikají, i když člověk jede 130. Vzhledem k tomu, jak se lepí, a s přihlédnutím k dalším vypozorovaným skutečnostem, bych usuzoval, že mají velké problémy s malým M .
110 km/h? No, na můj vkus trošku málo, ale s takovým oldschool autem to chápu . A ze sto třiceti to bez problémů ubrzdím, navíc nerad troubím a blikám - maximálně na kamióny .
0/0
18.12.2003 12:21

opas

Jsem brzdič?
Dobrý den,
Rád bych se zeptal na toto: Když potkáte na dálnici bílého Favorita, jak jede 110 v levém pruhu, je to brzda?
Asi ano, ale poraďte mi kde mám jet. V pravém pruhu jsou v některých místech až 10-15 cm hluboké koleje, kde je jakákoli rychlost na 50km/h riskantní, pokud nejste kamion, SUV nebo kandidát sebevraždy. V levém pruhu při 110km/h zdržuji sardinky, které mi pořád lezou do zadku. OK, ale víc pruhů na dálnici není. Jet rychleji se mi moc nechce, moje letadlo z konce války je sice v dobrém stavu, ale poněku zastaralé konstrukce. Nebojím se v něm, ale má prostě určitá omezení.
Pokud uvidíte na dálnici bílého Favorita, omluvte prosím moji pomalejší jízdu v levém pruhu. Uhnu vám hned jak to jen trochu půjde. Nechci vás zdržovat, snažím se jen přežít.
0/0
18.12.2003 11:07

Evilman

Re:
Jste brzdič ale ne vlastní vinou, chápu vás. Je pravda, že pokud nechcete začít koktat, tak na některých úsecích na dálnici (např. u Velkého meziříčí) nemůžete jet v pravém pruhu.
Spiteful Evilman
0/0
18.12.2003 11:18

Tomm1

Re:
Tak to ja to moc nechapu. Mel jsem i ty skodovky, a taky jsem obcas jel a jezdim i dal v levem pruhu, ale pokud jel za mnou nekdo rychlejsi, tak presne podle predpisu jsem koukal vypadnout zpatky do praveho pruhu. Nechapu, kdyz s tim nemam problem ja, proc s tim ma problem vetsina ridicu. Docela me privadi k silenstvi kdyz vidim dalnici Praha-Mirosovice, kde v pravem pruhu jede obcas jedno auto, v prostrednim o neco vice ale stejne rychle, a levy je narvany, a preplizuje ten prostredni. Casto to nevydrzim a proste jedu vpravo. A kdo se dopousti zavaznejsiho prestupku ? Ja, kdyz si jedu rychlosti podle predpisu, a kdyz dojedu auto ve svem pruhu tak ho v prostrednim predjedu a zaradim zpet doprava, nebo ty sneci vlevo, kteri tam nemaji co delat, kdyz je vpravo volno ?
0/0
18.12.2003 11:46

Evilman

Re:
i vy máte pravdu. Ale stav dálnic je tristní. nevím na co platím daně. Vlastně vím: živím nemakačenky a úředníky (to je to samé)
Taky to mnohdy nevydržím a předjíždím zprava.
Spiteful Evilman
Road Town, Tortola
BVI
0/0
18.12.2003 11:50

trenchard

Re:
Někdo úředníka dělat musí, stejně jako doktora, policajta ....
0/0
18.12.2003 11:53

Evilman

Re:
úředník je ten co slouží lidem, kteří na něj platí nemalé daně. to co vidím na českých úřadech je líná, nevzdělaná a arogantní verbež.
S.E.
0/0
18.12.2003 12:03

trenchard

Re:
Ne všude!!! Pokud máte jiné zkušenosti - můžete si stěžovat!!!
0/0
18.12.2003 12:11

Evilman

Re:
stěžovat
to snad nemyslíte vážně?
Mimochodem, včera jsem se v jednom městě, kde sídlí střední policejní škola zastavil na drink.
Seděli tam budoucí policisté úplně naplech, vsázeli se kdo ukáže penis ten vyhraje vodku, tak se tam svlékali, obtěžovali 17.leté holky a dělali bordel. A ti samí hňupové pak za pár let budou vychylovat a dělat machry.
S.E.
0/0
18.12.2003 12:18

trenchard

Re:
Problémy opilích kadetů mi jsou ukradený!!! Všichni víme, že většina policistů se rekrutuje z lidí, kteří maturují až kolem 24 let, takže pokud Vás takovéto chování zaraží ...
0/0
18.12.2003 12:26

Graetar

Re:
Na vojně jsme měli v rotě asi 150 budoucích policistů-pětimetrů. Bohužel jsem měl tuhle legraci jakožto špagát se zlatou hvězdičkou občas na starost... S něčím podobným jsem se setkával v podstatě denně
0/0
18.12.2003 12:29

Graetar

Re:
Ano, je to líná, nevzdělaná, arogantní verbež. Výstižné a trefné. Tečka.
0/0
18.12.2003 12:24

trenchard

Re:
Mě taky SE*OU - už od té doby, co jsem viděl jak ožralý a rozvášněný (prohou fotbalistu ve finále ME  v Anglii) dav vytáhne z tramvaje řidiče a způsobí mu pracovní neschopnost za asistence Policie ČR v autech - pouze přihlížející. Za Kryštofa dostávají prémie - aby akce mohla vůbec proběhnout, ... a to bych mohl psát dál a dál ...
0/0
18.12.2003 12:29

Graetar

Re:
No jo, copak policajti... Když pominu, že se občas (ne)zajímají o úplně jiné věci, než by soudný člověk předpokládal, tak je to docela veselé panoptikum .
Ale to, co jsem teď zažil na pracáku, to se nevidí... Po třech letech soumaření, jsem předpokládal, že v nouzi uvidím alespoň část svých peněz (daní), které jsem si do kampeličky Stát celou tu dobu ukládal. Ehm... Kromě dojmu, že jsem v dotyčném místě spatřil stejné tváře, jako před třemi lety (a zdaleka ne všechny v "neproduktivním" věku, kdy už se job shání velmi těžko), jsem si s sebou odnesl jen frustraci a mírnou nevolnost způsobenou kroucením hlavou. "Arogance" je asi nejvýstižnější termín pro to, s čím jsem se tam setkal.
Výsledek? Na celý slavný úřad jsem se vy...l, a práci jsem si našel sám. Sice to chvíli bolelo, ale za ten pocit to stojí. A teď alou zpátky do práce, je po obědě
0/0
18.12.2003 12:45

trenchard

Re:
Úřad práce je oproti Kocourkovu naprostej HADR!!!
Rekvalifikace - až bude 10 zájemců = za 6 měsíců!
Povinná návštěva - tak co??? dobrý!!! tak za měsíc (ještě stihneme manikúru)
Pokud je nějaký problém, tak nejlépe vodit stěžovatele od kanceláře ke kanceláři a hledat tu správnou zodpovědnou osobu!!!
... atd. !
Kdyby to tak škromach viděl, tak ty věci co říká a kterým věří nikdy nevysloví!!!
0/0
18.12.2003 12:50

GhorX

Re:
Příště (ne že bych Vám to přál) si vyžádejte asistenci ředitele ÚP. Kdysi dávno jsem to udělal a mělo to dost výrazný vliv na chování předtím dost arogantní úřednice.
0/0
18.12.2003 16:03

Tomm1

Re:
Proti tomu nic nemam. Ale dostal se ke me jednou docela vtipny mail, kde zadatel se tazal statu, kde je mozne nektere statni sluzby "odhlasit", a pisemne se zavazat, ze je nikdy nebudu pozadovat (ze si je radeji zaplatim u soukr. pojistovny nebo subjektu) ? Klidne bych si zivot dokazal zaridit komfortne i bez placeni vyzirku, a to co bych pro svuj zivot potreboval bych si zaplatil nebo pojistil, a to jak ty zminovane doktory, policisty, uredniky, ..., silnice, dalnice, ale za ty penize bych taky mohl pozadovat perfektni praci. Takhle na to kazdej jen se.., a pritom ma svy jisty, a zadnou odpovednost a postih (treba dozivotni zakaz mit zamestnani placene ze statni kasy pri zpusobeni druheho pruseru - prvni jen na podminku).
0/0
18.12.2003 12:05

trenchard

Re:
To chápu, taky mám špatné zkušenosti s některými odbory a radši bych dal peníze vynaložené na platy těchto "úředníků" na dětské domovy nebo na nějakou charitu, než jim - bohužel to MUSÍME PŘEKOUSNOUT!!!
0/0
18.12.2003 12:14

Evilman

Re:
Jaképak překousnout. Rozhodně ne!
Spiteful Evilman
0/0
18.12.2003 12:19

Kajetan11

Re:
Jsem rad, ze se aspon v tomhle ohledu shodnem. Tady je to v poradku, ale na silnici pravo silnejsiho fakt nepatri.
0/0
18.12.2003 12:21

Kajetan11

Re:
Nemusime. Dokud budeme vsechno prekousavat, tak se z tohodle bordelu nevyhrabem.
0/0
18.12.2003 12:19

trenchard

Re:
V tom případě si běžte stěžovat na oprávněná místa a "nebrečte" TADY!!! Nic jiného nelze na toto napsat....
0/0
18.12.2003 12:21

Kajetan11

Re:
V tom mate asi pravdu, ze tady nadavat je zbytecny. Ale udelalo se mi aspon lip...
0/0
18.12.2003 12:33

trenchard

Re:
To chápu!!! A jsem rád, že jsem udělal pro někoho dneska dobrý skutek ....
0/0
18.12.2003 12:35

turista-

Re:
vyzadovalo by to extremni odpovednost kazdeho jedince. co treba kdyz sousedovi zacne horet dum, ale on zrovna nema predplacene hasice a tak se ohen rozsiri na celou vesnici ? soused zamozrejme skodu uhradit nemuze ? a jak se bude resit treba situace handicapovanych a duchodcu, kteri se nepojistili a presto zestarli - postrilime je ?
a kdyz uz se bavime u clanku o silnicich, tak kdyby bylo opravdu "tezce komercni" mytne, asi by po silnicich nikdo nejezdil.
navic se mizda, ze neznas zaklady ekonomie. jak muze "absolutne liberalni trh", to je to co jsi popsal, resit situace prirozenych monopolu ? nebo povede vedle sebe nekolik dalnic a budou konkurencni zachranky a policie ?
0/0
18.12.2003 12:43

Evilman

Re:
V USA vedle sebe vede státní silnice (neplacená) a soukromá dálnice (placená) a nikdo v tom problém nevidí. Chceš jet pomalu a v koloně ale zadarmo, OK - tu máš STATE. Chceš jet v pohodě a rychle - taky OK ale zaplať. Mě by nevadilo, kdyby se na našich cestách platilo mýtné a cesta z Phy do Brna by vyšla třeba na 100 - 200. To by ubylo aut.
S.E.
0/0
18.12.2003 12:54

turista-

Re:
No jo, ale penize stoji i ta statni dalnice.
A co vic, penize stoji i ta posledni okreska, po ktere od z dalnice sjedes k chate - jinak by totiz dalnice k nicemu nebyla - a tu zaplati kdo ? Zkus si spocitat, kolik aut rocne projede po poslednim km takove silnice a kolik takova stoji ...
0/0
18.12.2003 14:28

Evilman

Re:
No rozhodně stojí méně než třeba taková rodinka cikánů Červeňákových, kterým jsem VELMI NERAD přispěl ze svého a podobná další svoloč, která na téhle zemi parazituje. Resp. ne na zemi, parazituje na každém, kdo musí platit daně.
Škoda, že v Letech je dneska prasečák, kdysi tam byl tábor pro osoby práce se štítící: tam s takovými a bude na dálnice.
Proč nezaměstnaní nedostanou povinně lopatu a krumpáč a nejdou stavět dálnice? A o muklech už ani nemluvím, tam by to mělo být povinné.
Spiteful Evilman
0/0
18.12.2003 14:42

Tomm1

Re:
Ale neee, je nechci nikomu brat jeho pravo si platit stat, jen nechci, aby do toho nekdo nutil me i v pripadech, kdy je to nejen me k nicemu. Navic jsem to psal trochu v nadsazce (=vtipny mail, ktery spise poukazoval na spoustu naprostych zbytecnosti). Co se tyka komercializace silnic a dalnic, tak nechci konkurenci, jen chci vedet, ze do udrzby stavby a oprav se investuje tolik a tolik, a ze je nutno tuto castku vybrat od tech, co je pouzivaji, tedy od majitelu aut, nebo ridicu. A jestli to bude pomoci myta, nebo znamek, je me fuk. Ale nemel by to platit ten, kdo chodi pesky, jezdi na kole, nebo hromadnou, tu by si zase mel platit nekdo jiny. Tak jak to funguje dnes je to jen hazeni penez do stoupy.
0/0
18.12.2003 12:59

Evilman

Re:
Konkurence Správy silnic není špatná věc. Minimálně se vytvoří tlak na efektivnější využívání zdrojů. Pokud někdo dokáže levněji a efektivněji dělat stejnou věc než druhý, tak by měl tu šanci dostat. narozdíl od Špidly vím že jedna definice ekonomie říká : že je to věda o věčném nedostatku a z toho vyplývající nutnosti volby.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
0/0
18.12.2003 13:05

emoll

Opravdu socka?
Nechápu, proč někdo uráží lidi, kteří nejezdí autem, ale vlakem nebo autobusem, pane Evilmane . . . Pokud se podíváte do vyspělých zemí, zjistíte, že cestování do práce vlakem opravdu není výsadou chudých. Druhou stranou mince je samozřejmě i stav našich železnic . . . Autem jezdím každý den, neb je to součástí mojí práce a musím říct, že stará auta nejsou největším problémem našich silnic. Bohužel ti, kteří by měli dnes a denně nastavovat úroveň chování na silnicích (profesionální řidiči taxiků, autobusů, kamónů, atd.), se bohužel dost často chovají úplně nejhůř!!! O práci policie snad nemusím ani nic psát :-( V tom tranzitu byli moji kolegové . . .
0/0
18.12.2003 10:06

Evilman

Re:
Vašich kolegů je mi líto.
Sám vím, protože jsem v zahraničí prožil podstatnou část doby po roce 1993, jak hodně se používá pro cesty do zaměstnání veřejná doprava. Ale ona veřejná doprava v Mnichově, nebo v Duesseldorfu vypadá odlišně než u nás. Jet v tramvaji po Praze je zážitek, kdy do vás stále někdo strká, smrdí mu z huby nebo z jiných partií těla atd. - opravdu příjemná společnost.
A i v německu, nebo v británii veřejnou dopravu využívají ti, kteří nedostali v rámci firemních benefitů možnost parkovat na firemním parkovišti: a jinde by prostě nezaparkovali.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
0/0
18.12.2003 10:18

Majkyho_pupik

Re:
Nevim, jak vypada verejna doprava v Nemecku, ale v Britanii,Irsku nebo i jinde ve svete to neni rozhodne zadny extra zazitek /teda snad krome Singaporu/. Spina a spolucestujici, kteri sice nesrmdi tak jako u nas /vetsinou/ ale zato by se jim clovek nejradsi vyhnul obloukem. Takze socka v Praze mi pride jako jedna z nejlepsich na svete.
0/0
18.12.2003 10:38

Evilman

Re:
No, v Německu a v Británii je to lepší.
Zato v Paříži: to budu raději trávit 2 hodin v zácpě na Periferiku než využít služeb pařížského metra a sdílet prostor s páchnoucími negroidy.
Spiteful Evilman
0/0
18.12.2003 10:44

emoll

Re:
Co máte proti černochům? Víte, že Afrika ja pravděpodobně "pravlastí" Homo Sapiens? Je neuvěřitelné, kam až se diskuse o automobilové dopravě může dostat . . .
0/0
18.12.2003 10:51

Evilman

Re:
Jel jste v paříži metrem? Nemyslím teď že se laskavě svezete jednu stanici ze Ch. Elysees Clamancau, ale vystoupíte třeba St.Queen nebo kdekoliv jinde za Periferikem. Pokud vás nikdo okrade, garantuju, že budete trnout očekáváním breberek, zapíchnuté jehly v zadku, nebo svrabu.
Osobně : Nebrat.
A jakou to má souvislost s přistěhovalci?
odpočtu-li neznalé turisty je podíl přistěhovalců v public transp. v Paříži tak 100%
Spiteful Evilman
0/0
18.12.2003 10:58

zmijovka

Re:
Mno... mel jsem tu cest jet s-bahnem v Hamburku v pozdnich hodinach a rozhodne jsem tam byl narodnostni mensinou :-)). A obcas to tedy byli pekne zjevy, co nenajdete v Karline ani v deliriu... . Nastesti se vsichni chovali mirumilovne, asi jim doslo, ze by si u me moc nepomohli   .
0/0
18.12.2003 13:37

emoll

Re:
Z vlastní zkušenosti vím, že v Londýně není metro a autobusy žádná sláva (v Praze je metro milionové). Největší rozdíl je v příměstské dopravě. Jet vlakem v Anglii nebo Holandsku 60km do většího města = cca 45min., jet to samé v ČR do Prahy = cca 90min. Ale pozor! I tam mají občas zpoždění:-) Nicméně, stejně si myslím, že jedním z největších problémů našich silnic je chování řidičů!
0/0
18.12.2003 10:48

Evilman

Re:
Správně! Příměstská doprava je venku koncepční a rychlá. Skvělé je to zejména v trojúhleníku: Koeln, Duesseldorf a Essen. Kombinace MHD, příměstské železnice a železnice. Spoje navazují a má to logiku. Je pravda že to je odpověď na věčné "STAU" na dálnicích v této oblasti.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
0/0
18.12.2003 11:07

trenchard

Re:
Pokud jste u těch vlaků, tak na rozbití celého grafikonu vlakové dopravy stačí jeden papaláš, jezdící osobním vlakem z Ouholiček na rychlík, který vyjíždí o 3 minuty dřív, než je příjezd jeho osobáku....
Pak se stačí zeptat na patřičném oddělení a důrazně jim to vytknout a problém je na světě!
A do toho si nakumulujte těch papalášů třeba 20!!!
0/0
18.12.2003 11:18

jirha

Z bláta asfalt
Co a k čemu bude platné budování rychlostníchj komunikací pokud budou dělány tak jak jsou. Pokládáme nejhorší silnice snad už na světě a nikomu to nevadí. Kolem Ostravský dálnice bylo humbuku jako kráva ale dohlédnout aby pak byla ta silnice OK to asi nikoho ani nenapadne. Loni dodělali silnici u cukráku. Už jsou tam zase koleje a to není tahle silnice nijak extra přetěžovaná proč? Protože zbylo trochu peněz z povodní a tak se opravil kus silnice kterej to nepotřeboal způsobem kterej je na hofno stát to v klidu zaplatil a příští rok to může platit znovu. Nikdo není odpovědný všicni ze staveb silnic dělají o mohou a všechno co udělali je k ničemu. Pokud nás pak někdo napadne že se jedná o korupci tak se cítíme ukřivděni. Kdokoliv kdo toto vidí z venku si musí myslet že nejde o korupci ale o neskývanou zlodějnu. Zajímalo by mě jesli ta tolik podezřívané smlouva na stavbu silnice do Ostravy která byla tak propíraná nebyla propíraná právě pro to že garance za stavbu tam byly takové že naše společnosti by na zajištění takové kvality museli ekonomicky dojet.
0/0
18.12.2003 9:56

ppetr1

pro iDnes
na snimku opravdu DODAVKA jak remen
za tu cenu ji beru taky
0/0
18.12.2003 9:41

Negrativ

Re:
Hlupacku, je tam napsana " ilustracni foto ", jestli chapes vyznam spojeni techto cizich slov
0/0
18.12.2003 10:07

kestrik

Rygoly na silnicich....
Mozna aspon nekoho to donuti pouzivat jiny zpusob dopravy nez os.automobilem po 1 cloveku. Kdyz vidim ty kylometry kolon, tak si rikam, neni nad autobus a vlak. Sikovne kombinuju a vychazi to. Jen si stujte ve frontach....
0/0
18.12.2003 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.