Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Image Senátu má zlepšit mluvčí z Novy

Senát zřídil funkci tiskového mluvčího. Stal se jím Petr Kostka, který v říjnu skončil jako mluvčí TV Nova. Hodlá zlepšit mediální obraz instituce. "Objevila se nabídka, která se neodmítá," řekl iDNES Kostka. Funkce se ujal v pondělí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Katoda

Tohle miluju !!!!
Důležitější než skutečný stav věcí, kvalita práce libovolné instituce a fakt, zda je dotyčná instituce vůbec potřebná je její "mediální image". Je to zajímavý termín a je skutečně zarážející, že se nad ním nikdo nepozastavuje. O co se jedná? V podstatě se jedná o vytváření virtuální reality, která s reálnem (skutečnou potřebou a kvalitou činnosti dotyčné instituce) nemá pranic společného. Tohle je ten pravý důvod proč došlo ke katastrofálnímu přemnožení živočišného druhu nazývaného "tiskový mluvčí" (Homo žvanilens). Jak to funguje? Reditel (předseda) Instituce, nebo podniku, jehož výsledky jsou katastrofální, zaprvé, zakáže zaměstnancům poskytovat médiím jakékoliv informace, bez ohledu na to, zda jsou nebo nejsou tajné či důvěrné a to pod trestem okamžitého vyhazovu. Zadruhé si pořídí jeden, nebo více kusů Homo žvanilens, kteří ukázněně papouškují to, co jim je nařízeno. Že to nemá ani za mák nic společného s realitou u daného podniku, nebo instituce netřeba zdůrazňovat. Kromě toho pořádá dotyčný ředitel četná setkání se zástupci médií, vždy s bohatým pohoštěním. Lze dokonce odvodit přímou úměru: čím horší výsledky podniku, tím častější "pracovní snídaně se zástupci médií" a tím bohatší pohoštění. Vzhledem k tomu, že dotyční zástupci médií mají větší zájem na poskytnutém dlabanci, než na pravdivosti informací obdržených od pana direktora, si nic neověřují a ukázněně publikují (odvysílají) sdělené lži. Podnik na základě takovéhoto postupu následně získá vysoký rating a prestiž neschopného direktora závratně stoupá. To vše, opakuji, bez ohledu na realitu. Znám to, u jednoho takového podniku jsem sám zaměstnán. Otázka zní, jak dlouho tohle půjde dál? Jak dlouho budeme schopni sami sobě i jiným nalhávat jak jsme dobří, zatím co pravý opak je pravdou? Děsí mne pomyšlení, že tohle se děje od nejmenšího podniku až po vládu tohoto státu. Základním předpokladem pro jakoukoliv změnu k lepšímu je totiž to, že přestaneme lhát sami sobě.
0/0
17.12.2003 8:27

michallll

Jistě, pokud senát se
začne prezentovat a časem také chovat  jako ona TV, popularitu získá.
I komunistický klub a pár excesů to podpoří.
možná ten pan mluvčí mluví za každého, snad ho tedy někdo rozumnější přeplatí, integritu už mu nedodá.
Ja takovemu  nevěřím, a k senatu jsem tak zdrženlivější. Snad příští volba bude lepší, dožijeme-li.
Michal, libčeves
0/0
16.12.2003 23:04

sunka007

senat
Proc potrebuje Senat mluvciho nechapu a jako danovemu poplatnikovi mi to vadi.
0/0
16.12.2003 17:14

Kazbunda

Tady nepomuze ani cela NOVAs CT dohromady
Nejlepsi image bude mit Senat den po zruseni
0/0
16.12.2003 16:11

fleret

image senatu
dostatecne vypeknil novak.dale neni treba nic zlepsovat.
0/0
16.12.2003 15:56

Montaigne

Kostkova mylná představa
S image Trafiky s 80 trafikanty neuděláš Kostko nic, i když jsi odkojen Novou.
0/0
16.12.2003 15:48

Havirov Devils ! ! !

EU
 ... IMAGE senatu by zlepsilo jeho ZRUSENI
0/0
16.12.2003 15:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.