Diskuze

Expert: Při stíhání scházelo štěstí

Dopadení Saddáma Husajna bylo jen otázkou času. Tvrdí to alespoň český expert Ludvík Cimburek, který působí na prozatímním iráckém ministerstvu obrany, kde se mimo jiné věnuje zajištění bezpečnosti obnovovaných základen irácké armády.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KADO

15. 12. 2003 20:06
kokrhel, martas38, Pilat, monstrum, janmrz, Filip_II, Nicegirl, Me Talpo, Danuška Herianová, gloria,
To je vykvet debility co  
0 0
možnosti

KADO

15. 12. 2003 20:07
Re: nufta, MartinBBB, Montaigne, kestrik, juventus, Hornik Kdojevic, Yaroukh
A dalsi jelita  
0 0
možnosti

karkulizna

15. 12. 2003 12:26
trvalo to dlouho
vzdyt kdyz ho z ty diry vytahli, tak si rikal: "no to byla doba, uz potrebuju oholit a taky me poboliva zub, to je doba, to jim to trva.." neni blbej, nenechaz se zabit na uteku nebo neco podobnuho - necha se najit, ma zadarmo lekarskou peci, s vylohama do konce zivota si taky starosti delat nemusi, vzdyt americky danovy poplatnik ma penez dost, mucit ho nebudou - popravit ho taky nemuzou.. tak proc by se nenechal najit?
0 0
možnosti

Danuška Herianová

15. 12. 2003 8:34
dd
nelži experte ! http://www.idt.cz/view.php?cisloclanku=2003112601" target="_blank" rel="nofollow"> Americký špión - Válka v Iráku je podvod!
0 0
možnosti

Marusja @ Dusja

15. 12. 2003 10:21
Re: Vendula
aneb jak to vidí nezávislá počítačová firma IDT s.r.o. - aneb nechte si postavit podnikovou síť od členů StB
0 0
možnosti

twkiwi

15. 12. 2003 8:06
zase jednou CESKY expert odhalil nevidane neslychane
a protoze to byl CESKY expert musi mit pravdu byt  ta nafoukla bublina o CESKYCH expertech na cokoli smrdi na sto honu ze to bylo otazkou casu vedel kazdej trouba nejen CESKY expert pusobici v CESKE sekci na irackem ministerstvu to uz holt tak v cesku chodi ze CESI nafouknou cokoli jen aby se citili svetovi nejdriv CESKY premier MILOS ZEMAN kydal chujoviny o tutovem setkani ATTY s irackym zpravodajcem v CESKE Praze(coz na tuty zjistila CESKA BIS)pred 9/11 ted zas maji CESI experta Cimburka........p.ss off.....
0 0
možnosti

Horník Kdojevíc

15. 12. 2003 8:31
Re:
Váš příspěvek je kabinetní ukázkou sraní do vlastního hnízda.
0 0
možnosti

juventus

15. 12. 2003 7:37
vrtěti psem
...já ten film včera viděl poprvé a vůbec mě nelákal, ale byl geniální a i když trošku přitaženej za vlasy, v podstatě přesně ukazuje, jak se dělá ta skvělá americká demokratická politika. Saddam byl hajzlik, ale nebyl terorista nevlastnil ZHN, nepodporoval fundamentalisty a žádný fanatický islamisty. V podstatě to byl celkem civilní režim oproti svým sousedům. každopádně- nic neospravedlní americkou politiku posledních let. Půjde- li to takhle dál, nedivme se, až dojde třeba k tomuhle. Náš prezident Klaus ještě párkrát vyjádří nesouhlas s americkou politikou, nenakoupíme pár jejich letadel či jiných věcí a americký prezident v srdceryvném projevu obviní náš stát z genocidy vůči romské populaci a zájmu demokracie a bla bla nám zbombarduje ze svého rozhodnutí pár měst. Francie, Rusko a Německo budou proti, rozmístí nám tu americký jednotky a bude.
0 0
možnosti

kestrik

15. 12. 2003 7:53
Re: SOUHLAS !!!
Kazdopadne tomu alespon nasvedcuje nalehavost, s jakou se vyjadrila vlada USA ke sve nabidce letadel. Cit.: "Verim, ze vlada CR dojde k zaveru, ze bude lepsi jeste jednou prehodnotit sve stanovisko tykajici se nakupu letadel....." Tfuj, HNUS !!! Kdy uz konecne prestaneme byt vlezpr...kove a budeme mit vlastni hrdost ?! Tohle rict nekdo mne, odpovim mu, at si trhne galosi a stara se o svy ! (Zemanova primocarost se mi obcas libila a myslim, ze jeji pouziti je nekdy nezbytne - koneckoncu, pokud vam v lete piskaji komari do sna, taky obcas tlesknete...)
0 0
možnosti

Bůh nejvyšší

15. 12. 2003 3:01
Důkazy a stará Blažková
Netvrdím, že Saddámům režim byl v pořádku. Nejsem rozhodně Saddámovým příznivcem. Měl ale spoustu aspektů, které jej vyčleňovaly z reakčního klerikálního arabského světa a, jak Cimburek poznamenává, činili jej humanističtějším či snad lépe řečeno "pochopitelnějším" pro naši kulturu.
Americká intervence z hlediska mezinárodního práva v pořádku nebyla a vytvořila do budoucna nebezpečný precedens. Také proto sklízí dodnes hořké plody v podobě partyzánských a teroristických útoků na okupační jednotky.
Je třeba rozlišovat mezi skutečnými důkazy a zkazkami typu "jedna paní povídala". V textu je doslova: "Lidé mi vyprávěli o popravách malých dětí". Text dále nenápadně pokračuje a uvádí čtenáře v omyl, že popravy dětí jsou nezvratným a prokázaným faktem. Naučte se (ti co to neumíte) číst mezi řádky a interpretovat správně informační obsah textu...
0 0
možnosti

Bůh nejvyšší

15. 12. 2003 3:03
čeština
aspekty ... vyčleňovaly ... činily ach jo pozdní hodina
0 0
možnosti

APW

15. 12. 2003 0:19
Jaké máte argumenty na toto?
Doporučuji přečíst si tento rozhovor všem, kteří odsuzují americkou intervenci v Iráku a zastávají se Husajna. Hlavně tu část o těch dětech.
0 0
možnosti

Dan 1

15. 12. 2003 0:37
Musíte počkat,
až se probudí jejich šéfideolog Hujer. On už nám to patřičně vysvětlí.
0 0
možnosti