Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nažidla: Řidič vyhrál nad pozůstalými

Pozůstalí po obětech nehody od Nažidel musejí zrušit své internetové stránky. Nazývali na nich řidiče bezohledným vrahem. "Vytvářejí přesvědčení, že je viníkem dopravní nehody," vysvětlila samosoudkyně Vlasta Formánková. Osmiletý trest však dosud není pravomocný, připomněla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martexman

Odpovedi
Zde je par odpovedi na moje prispevky na ktere chci reagovat:  jerryy napsal: Si vlastně stejnej jako ten řidič .... kašlal na zákony .... a ty? Soud řekl, že je zákon porušovanej a podle tvé morálky bys měl držet hubu a akceptovat to. Jenže ty na zákony kašleš máš svou hlavu (jako řidič). Prostě si stejnej, sorry .... Tak za prve nezabil jsem 19 lidi a za druhe neporusuju zadny zakon v textu zaloby se uklada ze se stranky na adrese www.autobus2003.info se maji zrusit nezakazuje se vsak jejich sireni na jinych adresach nebo jejich umisteni na FTP servery, zdileni je na DC atd takze ja jsem z obliga... Naopak pan Krbec je hluboce nemoralni, ze si dovoluje zalovat obet sveho cinu za to jaky ma na nej nazor... O tom jestli je ten nazor pana Hárta pravda se muzou vest debaty nicmene on ma pravo ho prezentovat apropo radobi mravokarci slovo vrah s tech stranek zmizelo vite to ?     na Váš příspěvek do diskuse Nažidla: Řidič vyhrál nad pozůstalými reagoval Pipóč příspěvkem: Mrtvym to nepomuze. Pozustalym taky ne. Delate to pro sebe, zejo? Nedelam to pro sebe delam kopie stranek pana Harta  proto aby tyto stranky byli zachovany jako varovani pro vsechny a aby se na obeti nezapomelo!!!!  Verte ze z toho zadny prospech nemam a ani spatne svedomi! Nemam za co!! Dobrý den, na Váš příspěvek do diskuse
0/0
16.12.2003 19:31

brasule2

Pro p. Hartla
Pane, jste uplně......,protože vidíte jen sebe a vůbec vás nezajímá jiné nehody. Co by ste řekl tomu: Město kde je pov. rych.50km/hod Měsíc květen , kolem 3 odpoledne. Zkuste si to představit.... Řidič X, rychlost 123 Km/hod- pořád je ve městě. Srazí pana Y co jede na kole. Pan Y se proletěl cca 15metrů vzduchem a dopadl na vozovku. Pan Y umírá v nemocnici. Policie vyšetřuje: Pan X 18 let, trestní rejsřík dosti hodně popsaný př. za loupež, krádeže automobilů atd. Pan Y 21let 3 roky praxe ve svém oboru. Policie: Mojimy slovy vyvazl z toho v klidu, podmínka na 2 roky.... toť vše tak se kuva zamyslete. Znal jsem Y i pana X. Já nevolám po spravedlnosti pana X. jsou na to soudy.... Pan Krbec má tak dost zničený život kvůli této nehodě.... a co by jste chtěli po něm ??????? Smrt za smrt??? Oko za oko???? Zub za zub????
0/0
13.12.2003 20:44

________________________________

pro přesnost - sklon 9,4%
Stránkám, které někoho obviňují, by slušela přesnost – zejména v podstatných faktech. Na http:autobus2003.infoautobus2003default.htm uvádí matka pozůstalého: „…suchá, prázdná silnice s klesáním 12 % …“; v jiné sekci těchto stránek ( http:autobus2003.infoautobus2003NAZIDLAobrazkyI~000005.jpg) je přitom uvedena podstatná část znaleckého posudku se zjištěním: „Podélný sklon ve směru pohybu autobusu je maximálně 9,4% a to v úseku cca 42m, na tento sklon pak navazují sklony mezi 7-8,7%. V místě změny směru vozidla (vyjetí z vlastního jízdního pruhu) je postupně klesání nahrazeno údolnicovým obloukem o R=600, 450 a 600m. “
0/0
13.12.2003 18:08

________________________________

Re:
Promiňte, ale při kopírování ze schránky se z neznámého důvodu nepřenesla lomítka. Takže odkazy jsou: http://autobus2003.info/autobus2003/uvod.htm a http://autobus2003.info/autobus2003/NAZIDLA/obrazky/I~000005.jpg.
0/0
13.12.2003 18:29

GhorX

.
I když se jeho vina prokáže, přesněji po nabytí právní moci rozsudku, tak to neznamená, že je řidič vrah. Aby tak mohl být někdo označen, musí jednat s úmyslem zabít, takže pan Hart na svých stránkách lže. Jsem si jistý, že v tomto případě šlo o souhrn chyb, z nichž za některé je zodpovědný pan Krbec - pokud si na chvíli odmyslíte katastrofu, na které se podílel, byly ty chyby spíš drobného charakteru. Na tragickém konci devatenácti životů (a existence řidiče) má větší "zásluhy", než on sám, technický stav autobusu (mám na mysli jeho konstrukci). Nevím, jestli je pravda, zda měl v autobusech naježděno bez nehod přes milion kilometrů - pokud ano, je absence nějakého papíru nepodstatná, protože je určitě bezpečnější svěřit svůj život do rukou někomu s dvacetiletou praxí bez razítka, než zelenáči s ním. Trest, který byl v první instanci udělen, je podle mého názoru přemrštěný a neadekvátní; není povinností řidiče autobusu se seznámit s konstrukčními riziky autobusu při výjmečných nehodách. Pokud řidič nevěděl, že je horní patro autobusu "papírové", považoval riziko, plynoucí z rychlejší jízdy za nižší, než v skutečnosti bylo, a hlavní vinu nese ten, kdo mu tuto informaci nesdělil.
0/0
12.12.2003 18:32

2Mac7

Re:
Máte pravdu vrahem není. Nicméně p. Hart netvrdí, že je p.Krbec vrah, ale že on ho jako vraha ze svého úhlu pohledu vidí - v čem tedy lže ? Myslíte, že ho vidí jinak ?Nepřiměřeně rychlá jízda není chybou drobného charakteru , byť to tak mnozí vykládají ( většinou z toho prostého důvodu, že oni sami běžně max. rychlost také  nedodržují a také věří, že se nic nestane). Dopravní nehody zaviněné především nepřiměřenou rychlostí činí z celkového počtu dopravních nehod v letošním roce zatím pouze 14,1 %, ale mají na svědomí 42,7 % zemřelých při dopravních nehodách . Ještě myslíte, že nepřiměřeně rychlá jízda je chyba drobného charakteru ?
0/0
12.12.2003 19:00

GhorX

Re:
Pan Hart prezentuje své názory způsobem, který je nepřípustný; nikoliv jako názor, ale jako konstatování. Jde sice jen o formulaci, ale žaloba směřovala také jen proti formulaci. Dále, srovnávám chyby pana Krbce, mezi něž nepřiměřená rychlost samozřejmě patří, v celkovém kontextu; a aniž bych chtěl zpochybňovat jeho vinu, překročení povolené rychlosti není podle mého názoru hlavní příčina smrti tolika lidí. K nehodě vedlo nezvládnutí autobusu, jedoucího nepřiměřenou rychlostí, ale zabíjela odfláknutá konstrukce autobusu - dokážu si totiž představit, že k podobně tragické nehodě by mohlo u takto postaveného autobusu dojít i pokud by řidič dodržel všechny předpisy, stačil by větší výmol v silnici. Proto považuji prekročení rychlosti za méně podstatné. Pan Krbec by měl být odsouzen k trestu, který by odpovídal situaci, kdy by se vyboural stejným způsobem s autobusem, který nepřipomíná lepenkovou krabici.
0/0
12.12.2003 20:00

Blackshield

Re:
Nezapomínej na skvělý stav našich silnic... BTW, jestli to těm lidem pomůže, ať si o něm píšou co chtějí. Beztak to ostatní, kterých se to netýká, mají úplně v pr*eli...
0/0
12.12.2003 23:25

Ccecil

Re:
Nemohu než souhlasit. Právě konstrukce autobusu je věc, nad kterou bylo možno dlouze přemýšlet a u které se dala celkem snadno předpokládat pravděpodobnost takovéto nehody. Řidič už s tím - myslím konstrukci a bezpečnostní prvky  - nemůže nic dělat. Nic to nemění na faktu existence jeho chyb vedoucí k této tragedii, nicméně se mi zdá, že právě ti, co by se měli chytit za nos, si myjí ruce a jsou rádi, že existuje obětní beránek. Plně chápu pozůstalé, že hledají viníka. Mám ale pocit, že se zaměřili pouze na snadný cíl a na něm si paradoxně hojí všechnu zlost a zármutek. Měli by se ale poohlédnout kousek dál a spíš zatlačit na to, aby se vada v konstrukci upravila u dosud jezdících autobusů. Troufám si trvrdit, že při lepší konstrukci by u této nehody nemusely být následky tak hrozné.
0/0
14.12.2003 1:51

KADO

Re: Zanech hloupe kecy!
Az se ti neco podobneho stane cili nekoho v rodine ti nekdo nechtic zabije tak budes 100% zpivat jinou
0/0
12.12.2003 21:04

iuos

hmm
abych řekl pravdu, tak jsem si myslel, že se ten "řidič" někde na samotě oběsí a nechá omluvnej dopis... ale ty stránky se mi taky zrovna nezamlouvaj  ale v šílených situacích děláme šílené věci, takže to chápu...
0/0
12.12.2003 18:04

KADO

Motejl take zabil autem cloveka a jeste se chtel stat presidentem!
Alespon ziskal vyhodnou trafiku ktera nas vsechny stoji slusne penize. Co Vy na to  
0/0
12.12.2003 18:00

Bibs

Autobus2003.info
Pouze pro upřesnění. Zrušeny mají být stránky p.Karla Harta www.Autobus2003.info, nikoliv pozůstalých, kteří založili občanské združení a stránky provozují pod názvem www.Nazidla2003.cz.
0/0
12.12.2003 16:16

2Mac7

Re:
O zrušení stránek zatím soud nerozhodl (a snad ani vůbec ještě nerozhodoval).
0/0
12.12.2003 18:14

Haďák

to je porad dokala
dnes jsem vyjel od domu par metru a pres silnici byl havarovany autobus... ale ridici za to preci nemohou, ze autobus si dela, co chce ze...
0/0
12.12.2003 15:35

marzena

v poradku
Osobne se divim, proc se tu vsichni vztekaji.. Budte radi, ze stale jeste je mozne obratit se na soud, kdyz vas nekdo prokazatelne pomlouva - mineno tak, ze o vas rozsiruje zpravy, ktere dosud jednoznacne prokazany nebyly.. ochrana osobnosti je jeden z piliru demokracie a je dobre, ze evidentne funguje.. Pokud se vam to nelibi, je mi to lito, ale doufam, ze proti tomu neni jina pomoc, nez ze si proste zvyknete, ze neni mozne roztrubovat o komkoli cokoli, aniz byste nebyli postizitelni.. To ze za to asi opravdu muze a zabil 19 nebo kolik lidi, je skutecne smutny a plne si za to zaslouzi jit sedet. Tady ale vsichni smesujou dve veci dohromady. Na jeho miste, bych asi zalobu kvuli www strance opravdu nepodaval, ale mel na to proste pravo, tak ho vyuzil..
0/0
12.12.2003 14:53

Haďák

Re:
jenze kdyz se prokaze jeho vina, tak stranky nelhali... a co pak?
0/0
12.12.2003 15:36

Zyralt

Re:
Pak je tam můžeš teprve umístit - právem každého je, aby dokud není odzouzen byl považován za neviného. Takže je správné, že soud rozhodl tak, jak rozhodl bez ohledu na to, jestli bude řidič odsouzen či nikoliv.
0/0
12.12.2003 16:03

2Mac7

Re:
Soud ale ještě nijak nerozhodl. Soud vydal v pondělí usnesení, které ukládá žalovanému, aby se ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení písemně vyjádřil k žalobě pana Krbce. Teprve poté bude nařízeno projednávání věci a rozhodne se o tom, zda mají být stránky staženy či nikoliv.
0/0
12.12.2003 18:18

idx

Re:
Jo  "ale mel na to proste pravo, tak ho vyuzil.." to připomíná nače poslance když jde o nějakou tu výhodičku....přece na to mají ze zákona právo , že ??? Ale frajer taky měl právo přijít k soudu a to jaksi neudělal !!!!!!!!
0/0
12.12.2003 16:14

Transit

nejen autobusáci......
Do té doby do kdy se najdou lidé ochotní jezdit pro různé firmy nedbající na bezpečné řízení vozidla. Tak bude různých "Krbců" a jejich obětí stále přibývat. Zeptejte se na pracovní podmínky u různých takzvaně expresních služeb jako je DPD nebo PPL, kde řidiči nastupují do práce ve 4 hod. ráno a vracejí se domů pozdě večer. Jak asi bude takový řidič odpočinutý a schopný bezpečně řídit vozidlo??????? Píšu pouze o tom s čím mám vlastní zkušenost, podobné podmínky jsou ale i u firem osobní autodopravy......
0/0
12.12.2003 13:38

Libor76

Osobnost
Ten člověk před soudem prohlašoval, jak ho to mrzí a že měl umřít a teď se bude cítit uražený? Nechápu... Hrál holt pěkné divadlo... :-(
0/0
12.12.2003 13:33

Zyralt

Re:
Jedna věc je, že se cítil za smrt těch lidí odpovědný, ale jiná věc je, když ho někdo nazývá vrahem. Vrah je podle mě člověk, který vraždí úmyslně s cílem nějak si zlepšit svou situaci. To nebyl tenhle případ.
0/0
12.12.2003 16:08

jenicek25

Hnus fialovej
Teda zvedá se mi z něho kýbl ! Tak on šmejd vlastní vinou, zabije 19 nevinných lidí a ještě se bude cítit uražený ? Je to vrah, sprostý vrah, obyčejný vrah, mnohonásobný vrah, chamtivý vrah, odsouzený vrah, vinný vrah - vrah, a nic jiného. A je úplně jedno, že to neudělal schválně, prostě ty lidi zabil, a to mu už nikdo nikdy neodpáře. Kdyby měl jen trochu cti, tak už by se dávno sám někde pověsil na hrušku !!! A stejně se bude odvolávat do nekonečna. V Německu třeba platí, že soudce je hodnocen také podle toho, kolik případů je mu vráceno k novému přešetření, protože na něco zapoměl nebo něco nedotáhnul precizně do konce. A pokud nějaký soudce má hodně takových vrácených případů, tak ho klidně i můžou zbavit soudcovství, protože to není schopen dělat pořádně. To by v Česku už nikdo na soudech nedělal.
0/0
12.12.2003 12:56

Tomáš Jemarný

Re:
Zažil jsem případ, kdy byl soudkyni okresního soudu vrácen odvolacím soudem případ k novému projednání, protože v něm mj. nasekala spoustu procesních chyb, za ktaré by v 1. ročníku studia vyletěla od zkoušky. Paní soudkyně procesní chyby odstranila, ve věci samé rozhodla naprosto stejně a navíc nechala tu holotu, která si dovolila se proti ní odvolat, zaplatit náklady řízení - což u prvního rozsudku neudělala .
0/0
13.12.2003 4:40

lafi75

nektera vosa
boda jeste kdyz uz je mrtva, a to je pripad i ridice ... akorat me fascinuje, ze mu to soudkyne zere ... no ono by to sem tam podminovaci zpusob chtelo, ale ja bych ho zastrelil kdyby mi zabil dite ... a ze ho zabil o tom neni pochyb, jinak by totiz nemohl byt odsouzen - tachografy nelzou, pane.
0/0
12.12.2003 12:36

chroustík

jsem zvědav,
jak paní spravedlivá soudkyně rozhodne v případu zákazu řízení tohoto pána. Domnívám se, že on a jemu podobní trestaní za zabití při autohavárii nemají nárok na řidičský průkaz DOŽIVOTNĚ.
0/0
12.12.2003 11:28

Petr_Vikomt

nestejný metr
Je zajímavé, že web www.nazidla2003.cz musí být z úředního rozhodnutí zrušen kvůli tomu, že lidé v příspěvcích vyjádřili svůj názor. Třeba na tomto webu lidé podobně vyjadřují ke stejné tragédii svůj názor, a přitom může tento web klidně fungovat. To má být demokracie?
0/0
12.12.2003 10:39

marzena

Re:
podle toho co je v clanku slo o to, ze on ty komentare primo citoval (dost mozna bez uvedeni zdroje) - coz je ukazkova pomluva (do doby nabyti platnosti rozsudku), kdezto tady je to v chatu..
0/0
12.12.2003 14:47

Pipóč

re
Koukam jak se tu placa o svobode slova, dekomracii a podobnych velkorysostech. Jenomze ono to ve skutecnosti neni tak, jak si prosta ceska hlavicka, ktera v zivote nevykoukla dal nez do sousedni lhoty, mysli. Pravidla plati vsude stejna a vsude se dodrzuji. Resp. mela by se dodrzovat. To, po ncem se tu krici je oko za oko, zub za zub. Pokud tohle nekdo povazuje za svobodu slova, tak potes panbuh.
0/0
12.12.2003 9:59

weaktor

! ! !
iDNES: MŮŽETE KONEČNĚ LASKAVĚ ZMĚNIT NÁZEV TOHO ČLÁNKU ???   FAKT VÁM NEVADÍ, ŽE SE SNIŽUJETE NA ÚROVEŇ BLESKU
0/0
12.12.2003 9:44

kestrik

Rada pro pana Hartmana
Prevedte text do podminovaciho a trpneho tvaru a rodu. Napr.: "My si myslime, ze......","Nekde jsme slyseli,ze.....","Pan ridic byl viden (rika se o nem...}...." a jste bez obav. TO, ZE JSTE TO NAPSAL, JE VPORADKU, ALE PRED NABYTIM PRAVOPLATNOSTI ROZSUDKU NEMUZETE VYDAVAT SVE DOMNEKY (treba opravdove) ZA PRAVDU !!! Zmente formu vyjadreni prispevku (cca 1-2 dny prace) a mate po starostech. Pak at vam advokat p.ridice vleze "nahrb"
0/0
12.12.2003 9:27

Bowlerka

Řidič
v televizi lítost projevil. Byl s ním rozhovor ve zprávách jak na ČT 1, tak na Nově a pokud si pamatuji, tak řekl, že mu to je hrozně líto a že je strašný co se stalo. To jen na okraj. Byla to strašná tragédie a chápu reakci pozůstalých a jejich touhu po odplatě. Nechovala bych se jinak, zvláště když se prokázalo, že řidič mnohokrát pochybil. Sama mám dítě a pokud by mu někdo ublížil, řešila bych to fyzickou inzultací dotyčného. Ale je to jen coby kdyby.....
0/0
12.12.2003 9:15

idx

Re:
Jo ale přijit k soudu,na to frajer odvahu neměl co?Soudit se o ochranu osobnosti,dávat rozhovory televizi ze svýho obýváku,tvářit se ukřivděně - já nic - to samo - to ten autobus byl asi rozbitej.....
0/0
12.12.2003 11:13

jenicek25

Re:
Zcela správně. Že je mu to líto, to těm 19 lidem život nevrátí. Kdyby měla alespoň trochu charakter a opravdu toho litoval, dostal by těch osm let a ještě by měl v soudní síni poděkovat, že nedostal víc. Nikdy a za žádných okolností bych mu nedal řidičák ani na kolo a nechal ho zaplatit škody na silnici a autobusu. Myslím, že osm let je dostatečný trest, a ostatní vězni by mu denně měli připomínat, že zabil 19 lidí.
0/0
12.12.2003 13:16

Petr_Vikomt

soud = výsměch
Jen osm let za zabití tolika lidí - to považuji za výsměch pozůstalým. A ještě budou pozůstalí trestáni za to, že dovolí (snad v naší republice dnes již svobodné) vyjádření názoru ostatních? To je opravdu výsměch slušným lidem. Máme takovou demokracii, že soudci dávají nesmyslně nízké nebo žádné tresty zločincům, a ty, kteří jsou poškozeni, odsuzují. A teď ještě budou soudci "cenzurovat", zda smí slušný člověk mít webovou stránku? To je tedy kocourkov...
0/0
12.12.2003 8:55

MaryN

Re:
Opět říkám, názory můžete říkat svobodně jak chcete, ale jste za ně odpovědný a nesete za ně případné následky. To je podstata demokracie, jestli ji někdo chápe jinak je to jen jeho problém. Slušný člověk smí mít web podle své libosti, ale nesmí nebo může, ale nese za to odpovědnost, na nich zveřejňovat věci, které jsou v rozporu s právem a nerespektování presumpce neviny je jasným porušením a další věci jsou tam rozporuplné....
0/0
12.12.2003 9:09

weaktor

Re: STOP !
co to tady plácáte ?!? osm let se vám zdá málo ? pro každého slušného člověka je každý den v base nepředstavitelný trest... vždyť je v konečném důsledku "jedno" kolik zabil lidí - kdyby zahynuli při této nehodě "jen" dva lidé, mluvil byste stejně ? zavinil tragickou nehodu, za kterou tvrdě zaplatil a zaplatí - nejen že dostal tvrdý trest, ale dennodenně bude mít před očima katastrofu, kterou způsobil... ale násobit mu trest počtem obětí je ABSURDNÍ...   tak si dvakrát polkněte, vydechněte a nemelte tady nesmysly... kdybyste raději brečel nad tím, že vyděrači, kteří pro PENÍZE (!!!) vyhrožují a vydírají stát dostávají SMĚŠNÝCH sedm, osm let - tam je potřeba přitlačit a ne na člověka, který už nikdy v životě nebude žít normální život...  
0/0
12.12.2003 9:40

ZZZZZZZZ

Bez snace
Soud nema nejmensi sanci uspet. Staci stranky prevest na server do USA (www.pair.com za 6 USD mesicne napriklad). At nadavame na USA jak chceme, je tam aspon svoboda slova a hlavne nejaky cesky smesny soud tam bude mit kazdy na haku. Takze ten pan co ma ty stranky necht je presune a pokud ho budou chtit stihat at rekne, ze ty stranky nedela on a nevi proc je tam napsano ze je dela on a nejaky rozhodnuti lokalniho soudu bez autority nema sanci. Diky boze za Internet, to je osten v zadku vsech  bolsevicky smyslejicich lidi, kteri by chteli nekomu zacpavat usta !
0/0
12.12.2003 8:09

moods

Re:
Tech serveru je vic po celem civilizovanem svete. Soudkyne at se jde vycpat !!!
0/0
12.12.2003 8:14

moods

Re:
A jsou zadarmo !!!
0/0
12.12.2003 8:14

ZZZZZZZZ

Re:
Jenomze servery zadarmo na ne udela nekdo bububu a ty se podelaji a srtranky stahnou. Placeny server tohle neudela...
0/0
12.12.2003 9:05

MaryN

Re:
Navádíš k nerespektování soudních rozhodnutí?   Svoboda slova neznamená, že mohu psát co chci o kom chci, i svoboda slova musí respektovat právo. Ano, můžeš projevit jakkoli svůj názor, ale neseš si za něj odpovědnost. proto můžeš být souzen za projevování své svobody slova - fašismus, rasismus, pomluva apod. Na to vy, co rádi používáte slova bolševik apod. trošku zapomínáte...demokracie neznamená, že mohu cokoli bez následků nebo cokoli o komkoli, znamená to, že za své jednání neseme odpovědnost.
0/0
12.12.2003 8:16

ZZZZZZZZ

Re:
Fakta: 1. Nejaky lokalni soud v nejakem malem neznamem statecku NEMA jurisdikci kontrolovat Internet., abych tak rekl, "nemaji na to patrony". 2. Kdyz si proctete poradne ty stranky, tak tam se nic k zakazani stejne nevyskytuje. Je nezalovatelne rict napriklad "Ja si myslim, ze Karel Novak z Prazske ulice c.p 23  obcuje se psy" - proste neexistuje zadny zakon postihujici to, co si myslim a to co si myslim, mohu i napsat. Nastesti ve svobodnem svete bolsevik nemel takovou pusobnost k vymyvani mozku, tak diky bohu jeste existuje nekde zdravy selsky rozum. 3. A z lidskeho hlediska - jednak ten ridic ma pravo TAKE si udelat svoje stranky a dokonce ten pan Hartl co mu zakazali ty stranky by si myslim i dal odkaz na ty ridicovy stranky, aby lidi mohli srovnat. A jednak kdyby to nechal byt, tak o tech strankach by se dozvedel malokdo, ted o nich vi "cela republika", takze jeho jednani bylo kontraproduktivni. A pochybuji, ze by jeho pravnik byl tak blby, aby si toto pred zalobou neuvedomil. Proto ta zaloba je podle me spise akt pomsty...a nebo je ten jeho pravnik vazne totalne vylizanej...
0/0
12.12.2003 9:05

MaryN

Re:
Pokud budete o panu Novákovi z Pražské ulice rozhlašovat či veřejně říkat´nebo to napíšete na svůj web, že obcuje se psy, pan Novák se může cítit legitimně dotčen a může Vás zažalovat.ˇ   Stránky jsem pročetla celé a myslím si, že jsou takové jak to popsal soud, myslím si to od začátku, ne až teď. Krbec si mohl klidně udělat své stránky...proč ne...ale musel by respektovat zákon stejně jako každý jiný, pokud by nerespektoval, vystavoval by se riziku, že by ho Hart mohl také zažalovat... Vážený pane myslet si ve své hlavince můžete co chcete, ale jakmile to začnete říkat veřejně nesete za své myšlenky plnou zodpovědnost. Nebo chcete říct, že když si fašisté myslím, že cikáni mají jít do plynu nenesou za tuto svou myšlenku odpovědnost?  
0/0
12.12.2003 9:17

MaryN

Re:
oprava: fašistí myslí, že...
0/0
12.12.2003 9:18

ZZZZZZZZ

Re:
Nemate pravdu a diky bohu za Internet, ktery nas chrani pred lidmi jako jste Vy...
0/0
12.12.2003 9:39

GhorX

Re:
Má pravdu a díky bohu za soudy, které nás chrání před lidmi, jako jste Vy.
0/0
12.12.2003 11:54

ZZZZZZZZ

Re:
Musim Vas zklamat, ale cesky soud NEMA kompetenci rozhodovat o obsahu na serverech umistenych mimo uzemi CR. To je pech co ! At zije svobodny Internet co je trnem v oku neobolsevikum, huraaaa !
0/0
12.12.2003 12:44

qoknu

Titulek.
Název článku mi přijde cynický, zavádějící a vyvolávající emoce.
0/0
12.12.2003 7:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.