Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec zahynul při jízdě na tramvaji

Jízda mezi vagony olomoucké tramvaje stála život 14letého chlapce. Se svým kamarádem jezdil na spřáhle. Na vlakovém přejezdu však spadl pod soupravu. "Chlapec se dostal pod vlečný vůz. Zraněním na místě podlehl," sdělila iDNES mluvčí policie Dagmar Bednarčíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zipk511

Chlapec.....
Jde mi o tu tramvajářku. Myslím si že je to volovina aby byla obviněná. Ona zanic nemůže, nebo myslíte že ano???Vžijte se do její role. Pak na Vás přijdou jiná slova sakra. Jak za to může?? Nemůže je nevinná.
0/0
14.12.2003 7:36

jaraf

Byl hnus vidět to tělo na kusy
Mí kamarádi jeli bezprostředně po nehodě kolem a vrátili se úplně zelení...ten den jsme slavili narozky a dlouho nám trvalo, než jsme se od toho odpoutali... po té trati jezdím denně na fakultu a dlouho si to budu při drncání na přejezdu pamatovat....
Doufám, že to bude dostatečné memento pro ostatní pubertáky, protože když budu hodně cynickej tak tomu se říká opravdu "někomu rozhodit sandál"
0/0
12.12.2003 21:32

kosoft

no co teď už?
Teď už nic nenaděláme. Viníků je více. Společnost, která se vyvíjí nesprávným směrem. Jen ten, kdo je nejlepší a nejoriginálnější má úspěch. Ti adrenallínoví blázni mají ve všech směrech volno. Společnost za ně pak platí nemocnici. Dále rodina nemá čas na své děti. Rodiče musí vydělávat. škoda kluka, který prý nebyl špatný. Jen mu asi nikdo nebyl schopný včas vysvětlit co je pro život potřeba.
0/0
12.12.2003 14:49

MartinB.

Reakce
Tezko rict, Ramese, jestli to nekdo mohl videt. Pokud vsichni sedeli nebo nikdo nestal u okna?
Ale souhlasim s tvou poznamkou o lhostejnosti. Jestli by vubec nekdo reagoval a oznamil ridicce, ze veze cerne pasazery. Muj bratr mel nedavno lehkou havarku s tramvaji (jako ridic). V okamziku havarky mel ve voze nekolik lidi, a kdyz potreboval svedka, tak vsichni utekli.
 
 
 
0/0
12.12.2003 10:30

ramese

co?
Myslim,ze kazdy jel tramvaji a vi ze zadni okna vozu jsou velka! Proto nechapu jak nekdo nemohl upozornit na to,ze chlapcina tom tahlu sedi! To je myslim prave to ,ze lidem je vse kolem putna! Proste nejsou to moje deti, me se to netyka co mi je po tom zda tam nekdo sedi ci ne! Je mi jedno zda nekdo lezi na zastavce protze prave muze mit infarkt tak radsi otocim halvu pryc a pritom mohu jen zvednout mobila a zavolat zachranku.
Je to o lidske lhostejnosti ne o nedbalosti ridicky , mysli ze ta sama jako zena ma kolikrat vic co delat a modlit se aby ji nekdo nedal traba ranu vecer atd.
Je to nechutny nebot nekdo ty deti videt na tom tahlu musel ale nic nepodnikl!
0/0
11.12.2003 22:38

pohranicnice_Jasanka

Re: to si děláš srandu
Nedbalost řidičky ??? seš asi docela mago*r , nezlob  se na mě, ale ve 14 letech snad už člověk odhadne, co je nebezpečné.
0/0
11.12.2003 23:48

GhorX

Re:
Ano, 14ti letý člově velmi dobře odhadne, co je nebezpečné. A přesně proto to udělá, protože nemá dostatečně vypracovanou představivost, která by ho zastavila. Uvědomte si, že rodiče své děti obvykle velmi pečlivě chrání před brutalitou okolního světa, takže se to prostě nemají kde a kdy naučit. A pokud jste si nevšimla, tak ramese vinu řidičky odmítá, takže Vaše odsudky nejsou na místě.
0/0
12.12.2003 0:15

Vladimir007

televize
, právě ve Večerníku ČT oznámily, že je řidička obviněna za zabití z nedbalosti to je síla
0/0
11.12.2003 18:18

svobodny obcan

Re:
U nas je mozne vsechno. Ale tomuhle proste neverim. Asi jsi spatne slysel.
0/0
11.12.2003 22:04

FrNedobrota

Ano je vinná !
ŘIDIČKA JE JASNOU VRAŽEDKYNÍ ! Je totiž  bílé pleti, což je samo o sobě hrdelním zločinem. Dále se dopustila zločinu že pracuje a platí daně. Určitě nebyla v chartě77 a určitě není aktivistkou za práva menšin !  A taky si měla zkontrolovat v každé zastávce co veze na střeše a na oji ! Myslím , že doživotí bude adekvátní ! Samozřejmě včetně zabavení majetku ve prospěch ČSSD !
0/0
12.12.2003 9:22

sigenius

nevkus
Požadovat na postižené řidičce dechovou zkoušku na alkohol považuju za nevkusné a dokreslující, jaká je inteligence policajtů. Podle mého mínění řidička naopak zasloužila panáka... Jako starý fotr lituju promarněného života, na druhé straně ale kdyby kluci neměli pocit, že něco riskujou, zábava by pro ně neměla smysl. Takže chlapec se aspoň obětoval za vyšší seběvědomí soukmenovců:-)))
0/0
11.12.2003 17:00

e-moe

.
Každý malý dítě přece ví, že nejlepší je jezdit na zadním spojáku a ne na tom mezy vozy. Jednak mužeš cestou mávat na auta za tramvají (nejlepší je mávat na ty policejní - znám lidi, co to už zkusili) a navíc se dá vystupovat i mimo zastávky.
 
A ta řidička té tramvaje - škoda, že nenašli v krvi alkohol. Už mohli mít jasnýho viníka. Teď ještě aby dělali test na omamný látky... - A jestli to bude negativní, jsem zvědavej, jak jí teda prokážou vinu... - taková bezohlednost, jezdit rychle na přejezdu a snažit se setřást pasažéry na spojáku!
0/0
11.12.2003 15:06

e-moe

:
"mezy vozy" - aspoň to vypadá graficky líp, ne? (překlep bych asi neukecal:)
0/0
11.12.2003 15:08

Milkman_Dan

Jojo,
zivot je kur*a, zadarmo nikomu nic neda. Jednou se mu to mozna povedlo, ale podruhy uz musel "zaplatit" CENU NEJVYSSI
0/0
11.12.2003 14:43

Gorre

Rozum
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
0/0
11.12.2003 14:42

jarmilprdel

to Yaroukh :
dost by me zajimalo, zda bys tak legracne reagoval, kdyby to bylo tvoje dite ...
0/0
11.12.2003 14:40

Yaroukh

Re:
urcite bych tak nereagoval, jarmile
0/0
11.12.2003 16:12

zlý fořt Emil

Jo jo ...
Ukázkový příklad přírodní selekce ... eliminace blbců ze společnosti a zamezení jejich dalšímu množení ...
0/0
11.12.2003 14:34

gloria

Re: nejak to nefunguje
Ta eliminace nejak nefunguje - ty jsi typickym prikladem
0/0
11.12.2003 14:39

zlý fořt Emil

Re:
 To, že tady ještě píšu, znamená, že nejsem zdaleka tak blbý, abych se sám dobrovolně svojí vlastní tupostí zprovodil ze světa a ochránil tak cenný genofond lidstva. Za takové skutky se v USA uděluje in memoriam tzv. Darwinova cena - jeden příklad: http://www.pslib.cz/~kerslage/folklor/raketa.html
0/0
11.12.2003 14:49

ScipioAfricanus

V puberte nedelaji pitomosti pouze blbci
jenom ti priposrani se drzi doma maminy sukne a poslouchaji na slovo. Podobny kraviny delala naprosta vetsina tech ze kterych pak vyrostou normalni chlapi. Kdyz si vzpomenu co vsechno jsem vyvadel ja tak mne prepadaji pocity viny vuci vlastnim rodicum- ti jsou na tom vzdycky nejhur.
0/0
11.12.2003 14:42

zlý fořt Emil

Re:
... neříkej mi, že jízda mezi vagóny rozjeté tramvaje patří mezi normální a běžné klukoviny ...
0/0
11.12.2003 14:53

ScipioAfricanus

A co je podle tebe
"normalni a bezna klukovina"? Kdyz lezes po sestimetrove kolme zdi bez zajisteni a nebo se vydas na hrebenovou turu ve vetrovce a vichr te neodnese jen proto ze po pas zapadas do snehu? Kdyz lezes  a na konec vetve protoze jsou tam nejlepsi tresne? Kdyz si nezkontrolujes padak a zamotaji se ti lanka? Kdyz sjedes jez s valcem a vracakem a prasknes se a vyplaves ani nevis jak? Kdyz skaces po hlave do vody kde nevis co je pod hladinou, takze si narazis rameno a odres ucho? Klukovina je to vsechno do te doby dokud kolem toho pruseru protancis a ani si to neuvedomis - ale staci jen par centimetru ci vterina a je z toho tragedie.
0/0
11.12.2003 15:28

Yaroukh

Re:
za sebe rikam, ze pro me by asi byla byvala hranice mezi klukovinou a blbosti prave za jizdou na oji ZA tramvaji a pred jizdou na oji MEZI tramvajemi
0/0
11.12.2003 16:25

ScipioAfricanus

No a ja bych zase rekl
ze blbosti je lezt na Mt. Everest a zmrznout tam (viz Irwing a Mallory) nebo sednout do raketoplanu a pak shoret pri navratu na Zemi a nebo vymyslet smradlavy kary a pak se v nich houfne na silnici zabijet......Nebejt tech pitomcu co porad musi zkouset nejaky nesmysly a uplne zbytecne pritom riskovat krk (a obcas to skarede odskakat) tak dodnes sedime na zadku nekde na vetvi se simpanzama.
0/0
12.12.2003 10:37

zlý fořt Emil

Re:
Nemyslím si, že jízda mezi vagóny tramvaje přinese lidstvu nějaký pokrok ... zvláště, když to je zábava jedinců, se kterými mlátí puberta o zem ...
0/0
12.12.2003 10:52

ScipioAfricanus

Pokrok prinasi lide
co se neboji zkusit neco noveho a treba i nebezpecneho.  Od utleho mladi se vyznacuji tim nerespektuji autority, nespokoji se se s tim, ze se neco nema ci nesmi a uz dlouho se to dela tak a ne jinak, chteji vsechnou vyzkouset, overit odhalit sami. Ze vzornych chlapecku, kteri se od vzornych holcicek odlisuji jen tim ze curaji ve stoje,  vyrostou jen vzorni urednicci. Ti prvni obcas spadnou pod tramvaj, ti druzi v poklidu obrostou sadlem a zajdou na infarkt.
0/0
12.12.2003 12:43

Bibs

Tragédie
Bohužel spousta 14-,15- a vůbec náctiletých dělá blbosti. Je smutné, že Martin musel zaplatit životem. Apropos - jeho tělo by se převáželo po školách jako odstrašující případ velmi problematicky, tramvaj ho rozcupovala asi na 8 částí. A co se týče obvinění, policie případ pochopitelně odloží, protože tady prostě žádný viník není. Pouze hloupé "hrdinství". Doufejme, že se aspoň někdo poučí.
0/0
11.12.2003 14:31

Yaroukh

Re:
"8 casti - 8 skol; tim by se to cele urychlilo"
(tak to mame jednou sorry utlocitnym a ja uz jdu zase wrkat :o)
0/0
11.12.2003 14:34

Joao

trestný čin
Dechová zkouška u řidičky byla negativní. Policie případ nadále vyšetřuje jako podezření z trestného činu ublížení na zdraví," dodala policejní mluvčí.
Možná že chtěj posmrtně odsoudit toho kluka za to že si ublížil na zdraví
0/0
11.12.2003 14:22

meggahu

no
šel jsem kolem tak 10min potom a musím říct že to bylo pěkně hnusný, boty ležely hned za přejezdem a tělo tak 100m od nich, pěkně hnusný!!!
0/0
11.12.2003 14:13

Yaroukh

Re:
"Mozna tam spadl, jak se zouval ... ?"
0/0
11.12.2003 14:28

Raketka

cože?
... proboha ...  Kdo je stíhán za ublížení na zdraví? ...
To jako když vylezu v lese na strom, spadnu a zabiju se, tak bude stíhán za ublížení na zdraví majitel toho lesa nebo státní podnik Lesy České republiky???
... to už je snad moc, ne?
To když někdo skočí z Nuseláku, tak bude majitel toho mostu souzen za ublížení na zdraví??? ...
 
Tak to je teda hustý ... a doufám, že všichni parchanti, co dělaj podobný blbosti se o tom dozví a alespoň tohle je přinutí se trochu zamyslet nad svým trávením volného času ...
0/0
11.12.2003 13:55

KRISHOT

Re: ♫
Je to děs.
0/0
11.12.2003 14:09

Yaroukh

Re:
Mozna se pletu, ale rekl bych, ze PCR to proste musi pod neco zaradit. Pro ridicku to IMHO zadny prakticky rozdil znamenat nebude.
Meli by mrtvolu toho dobrodruha vozit po vsech skolach v CR s doprovodnym textem cca tohoto zneni: "Kdyby nechtel jet, jeho 'kamaradi' by jej nejspis nazvali srabem." ...
0/0
11.12.2003 14:25

bohuš1

Neměli by
být stíhání spíš rodiče , za zanedbání povinné péče?
0/0
11.12.2003 13:44

Delirium Tremens

???
To jako že když pouští 14-ti letého kluka ven, tak ho mají všude doprovázet ?
0/0
11.12.2003 13:47

killy

Re: Někteří 14letí jsou z domova a školy tak vybaveni pro život,...
...že by teoreticky nesměli vůbec ven.
0/0
11.12.2003 13:50

Delirium Tremens

Přiznejme si,
že každej z nás alespoň jednou v živodě udělal nějakou pitomost z které nám dodnes běhá mráz po zádech, když si na ni vzpomeneme.
Jen jsme měli trochu více štěstí než ten kluk.
0/0
11.12.2003 14:08

ScipioAfricanus

Naprosty souhlas, a navic bych rekl
ze naprosta vetsina z nas kolem tech pruseru tanci dones - prinejmensim jako ridici na silnici nebo chodci na prechodech. Ovsem to s tou ridickou tramvaje vypada fakt spatnej for, nicmene je pravdou, ze alepson formalne to policie presetrit musi. Jiste je ze ma chudak zenska prinejmensim pokazeny Vanoce a to radeji nemluvim o chudacich rodicich. Kluci proste potrebuji vyzkouset co zvladnou a bohuzel to obcas nekterej z nich nezvladne.
0/0
11.12.2003 14:37

killy

Re: Ty už jsou nezáviděníhodně postiženi..
..... ale už je příliš pozdě. Ve většině podobných případů vždycky pozdě.
0/0
11.12.2003 13:48

2Mac7

Re:
V čem to zanedbání vidíte ?
0/0
11.12.2003 13:58

bohuš1

Re:
a čím se provinil řidič té tramvaje?
0/0
11.12.2003 14:06

Yaroukh

Re:
pro nekoho mozna tim, ze se narodil jako ZENA ;o)
0/0
11.12.2003 14:26

moods

neni nad adrenalinovy sporty.........
0/0
11.12.2003 13:39

iuos

hmm
tak tomu se říká klukovina
0/0
11.12.2003 13:29

antix

nerozumím
Kdo komu ublížil na zdraví? Snad ne ta řidička tomu klukovi? Kdyby o něm věděla, jistě by nejela. Je to skutečná tragédie, ten kluk připravil rodině Vánoce...na druhé straně - když vidím, čeho jsou dnes "děti" schopny, se nedivím, že dostanou i tak pitomý nápad. To je opravdu nikdo neviděl tam lézt? Sice už byla tma, ale to místo je frekventované a osvětlené.
0/0
11.12.2003 13:15

killy

Re: No, to je vo tom, že...
...nikdo nic nechce vidět. Nikdo nevidí, když malí i větší "sráči" ,bílí nebo třeba zelený, někde něco ničí, kradou apod. Kdyby viděl a někde to dosvědčil, má druhej den nejméně vytřískaný okno (nebo i u auta), nebo zuby až si na něj počká tlupa v temný ulici. A tenhle smutnej případ je ještě vo chybějícím rodinném zázemí dětí a jejich výchově ke slušnému a nerizikovému chování. To má v současné době odhadem tak slabých 20% mladé populace.
0/0
11.12.2003 13:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.