Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA přiznaly smrt dalších dětí

Armáda USA přiznala, že už v pátek zabila v Afghánistánu 6 dětí. Dalších 9 nepřežilo sobotní útok. USA zahájily velkou ofenzivu proti zbytku Talibanu. Páteční útok mířil na opevněný objekt na východě země. "Neměli jsme údaje, že tam jsou civilisté," tvrdí armáda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montaigne

Tak nám to předveď
Hovnivále, přestěhuj se do zapadlé afghánské vesnice, (pro ilustraci si představ, že ses tam narodil ) a začni tam uskutečňovat svoje "chlapské " vize. A za pár let nám dej vědět. Vsázím 2 baráky, že tam budeš tak maximálně válet ho*na.
0/0
11.12.2003 8:19

Utan

Re:
Kdo dělá bookmakera? Já vsázím ještě kolnu. Stejně ji potřebuji zbourat.
0/0
11.12.2003 8:26

KRISHOT

Problém je v tom, že když to co se tam stalo někteří nezažijí na vlastní kůži, což NIKOMU nepřeju, tak nepochopí. Když jde chlap ráno do práce, políbí svoje spící děti a těší se až odpoledne přijde z práce domů a děti mu skočí do náruče a ne že přijde z práce a místo dětí ho přivítají pouze jejich zbytky rozseté po okolí co byl dříve dětský pokoj. Proč je pro Bushe lepší poslat tam letadlo místo pěšáků ? Protože by se pěšáci již nemuseli vrátit a to by stoupl již tak velký počet mrtvých USvojáků, což by popularitu Jirky asi nezvedlo a taky proto, že smrt vlastního je horší než smrt cizího.
0/0
11.12.2003 7:06

jerevan

Re:
Ano to jiste. Stejne tak se tisice chlapu 11. zari tesilo, ze uvidi sve blizke i odpoledne. Misto toho je cekala jen tragedie, a svych blizkych se nikdy nedockaly. Jen proto, ze na druhe strane byl nekdo, kdo se chtel mstit. Ne chlap, (ktery by v pripade, ze by citil ujmu pachanou na nem a jeho rodine aspon bouchnul pesti do stolu a vzal "pravo do svych rukou"), ale zruda, ktera se nedokaze postavit chlapum a tak masakruje alespon jejich blizke. A proc je lepsi poslat letadlo misto vojaku? Je to presne tak jak rikas, protoze by se nemusli vratit. Je skoda plytvat pravyma chlapama na likvidaci skudcu a plevelu. Na to je jich opravdu skoda. Opravdovych chlapu je uz bohuzel na svete malo. Vim, ze se to tezko chape v zemi, kdy posledni  muzi, kteri si nenechali sr.t na hlavu byli husiti. V zemi, kde jsou vsichni po staleti zvykli donaset, praskat a zbabele se schovavat. (Neuteklo nahodou z Kuvajtu tesne pred konfliktem 10% "elitnich" ceskych chemiku z rodinnych duvodu?) Proto bud rad, ze opravdovi muzi jeste jsou. Vzdyt maji stejne uniformy jako ti co co umirali jen proto, ze "tvuj deda hezky zbabele (po evropsku) tak dlouho ustupoval Adovi, az se divil, ze jde na porazku jako bezmocne zvire. No a tva posledni veta by mela spis znit: Kazda smrt je spatna, ale nez poslat na smrt chlapa, to spis ozelim par ovci.
0/0
11.12.2003 9:11

kdoco

Re:
z Jerevanu, mé děti jsou pro tebe plevel? Jsi opravdu taková zrůda? Početné generace vašich "chlapů beroucích právo do svých rukou" mi neustále ukazují, jak se správně bouchá pěstí do stolů! Je to inspirativní. Vyprávěli mi o tom početné národy - Irokézové, Kajugové, Mohokové, Oneidové, Onondagové, Senekové, Tuskarorové, Mohegani, Aligeni, Delavárové, Šóni, Huróni, Čipevajové, Mdevakantonové, Vapetonové, Sisetonové, Yanktonové, Tetonové, Sičangové, Černonožci, Miniconjou, Ogalalové, Hunkpapové, Ohenonpové, Itazipcho, Arapahové, Čejeni, Absarokové, Šošoni, Ottawové, Osadžové, Apačové, Athabaskové, Komančové, ... není to tak dlouho, aby si můj pradědeček nepamatoval ty doby a nepovídal mi o nich. Dědeček mi jednou vyprávěl, jak si 200 tisíc Japonců zahrálo v jeden den velkou národní stínohru. Otec mi také vyprávěl pohádku o tom, jak vietnamské děti, postříkané napalmem, plály jako živé pochodně velmi podobné těm křesťanským z doby Neronovy vlády.
0/0
11.12.2003 10:11

jerevan

Re:
Budes-li ve svem dome ci na svem pozemku skryvat vrahy mych blizkych a neumoznis-li mi spravedlive potrestat tyto vrahy, pak jsi jejich spojencem a mym nepritelem. Mohl bych te o to slusne zadat a cekat leta bez vysledku, zatimco oni by z bezpeci tveho domu dale masakrovali me pribuzne a blizke. Tak to opravdu ne. Jsi jejich spojenec a v tu chvili muj nepritel. Tve deti pro me nejsou plevel a ja jim nebudu zamerne ublizovat. Moji jasnou prioritou, ale bude ochrana tech mych (tomu snad rozumis ne?) Mimochoem, kde byla tva muznost, kdyz Taliban popravoval sve odpurce jak na bezicim pasu? Jak jsi branil tu svou zenu, kdyz z ni Taliban udelal "podcloveka"? Co jsi delal, kdyz tve dceri zakazli chodit do skoly? Ucit se cist a psat? Nic. Ne tve deti nejsou plevel, ale ty by ses mel nad sebou zamyslet. Ne plevel ne, jen obycejna ovce.  Co ti to vlastne povidali ty pocetne narody? Rikali ti jak  byli masakrovani ze strany evropskych (ano ctes spravne evropskych) imigrantu, kteri po tisicich prijizdeli na jejich kontinent? V touze po novem lepsim zivote a ve sve sobeckosti plenili a pustosili jejich zem. Noa pradedeckovi rekni, ze kdyz rika A tak musi rict i B. 200 tisic je strasne moc, kolik lidi prislo o zivot prave kvuli fasisticke agresivite? No a co se tyka te doby otcu? Ten muj vypravel o jinych zivych pochodnich. Bylo to v Praze, ale to zalezi na tom, na ci strane nasi otcove byli. Ten muj v tom mel nastesti jasno, tvuj pamatuje asi neco jineho, ale nic si z toho nedelej. Soudruhu bylo tenkrat spousta.
0/0
11.12.2003 11:32

kdoco

Re:
Velmi mě nadchnul tvůj výklad historie, z Jerevanu. A protože jsem ovce, končím s tebou diskuzi a půjdu se poradit s beranem, jak se má zachovat chlap, kterému odpravili ženu, děti a domek.
0/0
11.12.2003 13:45

Júlinek šíšal

Re: ...jo, seš topr,
fákt ... a uš-ses pil pro-puditit anép aš po-sejtra? Snáť lepšejší pis píti ták-tej-ten ot-lechalí f-láku, ši? .... Mály opráf rátija Jerefán: nyc pili to frási jecho títek, anep ón pil chormonnalni cfok - mentalnnjě sam eštjě píti títko. Nyc chrosilo mu s-techo-tóma masakr, apr on ják slo-těj řfál o sfim sájme v cisim tómě. F jetnom ale fšici mušeti souchlasofati - to Jecho nej-pes-peč-nějši píti ftom, ktiš nyc-inný fé-tle njěcho na sfjěte píti...Šak to nej-pes-peč-njěši pro truchy píti, ktiš on nyc-míti sfolnosť pochyba, toka-fáť nyc-file-čiti Sfuj stícho-mam.....anép sás-stydli púpert. Práchu, jésli Ti flesti f-muj tum a řfáti cos o frachach nátoš pachati na-sili, ták Tjě safřu to cfok-hausa. Jesli Ti púteš slušny, ták pútu fi-slíšat Tfi arku-menti a sal-eši na Tfim, jesli Ti mošna po-moči - jesli ich usnam nép ni, saleší na nich, na tépé a na mnjě, a nyc tam o tom tejtnu nép s-to-letí. Jesli ale Ti enem puteš krafati chlouposti, ták s Tepou putu fi-mesti futr-á ták ják s kaš-tim sfinčíkem. Ktiš Ti felí sás-tydl púpert, nech míslenn, aš Tjě ta púpert oppusti! Ale chláfnjě nyc-krafaj folo-finy.
0/0
11.12.2003 15:42

kdoco

Otec
pánové, jež tady přirovnáváte nepochopitelné zabíjení ke kácení lesa a usmrcení dalších neviných lidí k lítání třísek, vám zvlášť; Měl jsem chatrč, a třebaže to byla chatrč ubohá a páchla po shnilých rybách, přece to byla má chatrč. Měl jsem ženu, a třebaže byla šeredná a sešlá a vychrtlá, byla to má žena. Měl jsem děti, a třebaže trpěly hladem před mýma očima, byly to mé děti. Kde je nyní má chatrč a kde je má žena a kde jsou mé děti? Jak se u vás zachová chlap? U nás známe jen jeden způsob!
0/0
10.12.2003 20:08

hovnival-

Re:
U nas na to jdeme jinak. Ma-li nekdo ubohou a pachnouci chatrc, snazi se, aby mohl mit lepsi. Nechceme mit seslou a vychrtlou zenu, a nechceme, aby nase deti trpely hladem pred nasima ocima. Proto se snazime tuto situaci odstranit. Ovsem u nas se nemodlime k nejakemu individuu kdesi na nebesich, ale snazime se pracovat, abychom se meli lepe. To, ze mame spinavou chatrc, nesvadime na nase bohatsi sousedy a necekame, ze nam oni prece musi pomoct. Taky urcite nejdeme znicit jejich majetek jenom proto, ze jsou bohatsi. Treba bys mel hezkou zenu a deti by nehladovely, kdyby ses aspon trochu snazil a jen tupe neocekaval pomoc od ostatnich!
0/0
10.12.2003 21:15

kdoco

Re:
A kdo ti řekl, že svádím svou chudobu na bohaté sousedy? Odkud víš, že ničím majetek bohatých? Proč mě osočuješ, že jen tupě očekávám pomoc od ostatních? Kdo jsi?
0/0
10.12.2003 21:52

hovnival-

Re:
Ptal jsi se, jak se u nas zachova chlap. Tak jsem ti to napsal. U nas se snazi, aby jeho rodina nehladovela a aby meli co nejlepsi podminky. Tak, jak jsem napsal, se bohuzel chova spousta lidi, a ne jenom v rozvojovych zemich.
0/0
10.12.2003 22:16

hovnival-

Re:
kdo jsem? jsem hovnival!
0/0
10.12.2003 22:17

kdoco

Re:
Omyl Hovnivále, já jsem se ptal, jak se zachová u vás chlap, kterému odpraví ženu, byť šerednou, děti, byť hladové a příjde o dům, byť je to páchnoucí chatrč. Máš ženu a děti a domek?
0/0
10.12.2003 22:55

hovnival-

Re:
no, zalezi na tom....nekdo by byl treba rad, ze se toho vseho zbavil....
chapu, kam tim miris, ale z toho bys nemel obvinovat Americany, ale ty, kvuli kterym tato valka vznikla. Musis najit skutecnou pricinu.
0/0
10.12.2003 23:29

kdoco

Re:
Jsem jen nevzdělaný pastevec s malým stádečkem ovcí, a proto mi příčina uniká. Rodiče mi odpravili Rusové, tak jsem šel bojovat. Sourozenci nepřežili vládu Talibanu, tak jsem šel bojovat. Děti a ženu mi vyvraždili Američané, ...
0/0
11.12.2003 0:10

Monika 2

Re:
Dobre ti tak!!!!
0/0
11.12.2003 1:45

kdoco

Re:
To není diskuze pro tebe, tak toho raději nech.
0/0
11.12.2003 3:38

Júlinek šíšal

.... chele, chofni-prouk,
ot-kti jesť tam tresť umrti sáto še Ti u Tépé us-ňafati enem ten koul trúsa ? nebo chrápáni lupeni? a náč Ti mýřiti na-lišku a tre-fofát má-rišku? ... acha, šepi velkí fin tocho chutáka ftom, še Ti nyc-umjěti tříleti? ... šepi ná-konec i ten příčin konflikta mýti fin, še Ti nyc-umjěti trefo-fáti?.... Mi je smútno, še Ti ssebe - chofni prouka - tjělati takicho trupca ... népo chusáka mon-nycku... nép tocho, co šťourati se f-nóse tim, co nyc-mýti ... fákt Ti mýti sápo-třep teš fiseti Latín-kofi na cháku?
0/0
11.12.2003 8:11

jerevan

Re:
Jenze jsi zapomel na samy pocatek. Nebyla to chatrc, ale velky dum. Nebyl jeden, ale dva. Tech deti, zen a muzu tam bylo pres 3000. Neni nic jen bolest v dusich pozustalych. A presne jak rikas, chlap nemavne rukou. Chlap pujde do zeme, kde se skryvaji ti co to provedli a neprestane, dokud je nerozprasi. Nebo jsi to myslel jinak??
0/0
11.12.2003 1:45

kdoco

Re:
Ano, pane z Jerevanu, určitě jsem to myslel jinak. Proč se při tom vašem rozprašování proměňují v prach a smetí mé děti, má žena a můj domek?? Kdo vám k tomu dal právo! To, co provádíte, není žádné rozprašování, ale bohapusté prášení. Proč mě zatahujete zase do boje??
0/0
11.12.2003 3:34

hovnival-

@@
I pres tyto tragicke omyly jednaji USA spravne. Je lepsi "preventivne" zakrocit, nez vyckavat, az se neco stane, tak jako to delaji "pseudohumaniste" v Evrope.
0/0
10.12.2003 17:27

Utan

Re:
Kdyby ses hned neštětil, tak jsme mohli dojít k tomu, že když už se musí zakročit, tak se nemá zůstat stát v půli cesty.
0/0
10.12.2003 17:37

Utan

Re:
Sorry, tohle patřilo jinam.
0/0
10.12.2003 17:42

4finger

Co se v TV nezazije.
Vcera davali na kanale SPEKTRUM dokument Johna Pilgera o utrpeni deti v Iraku za embarga OSN. Jeste ze tam ty Amici vlitli. Takovy utrpeni se da jen tezko popsat. Ten dokument byl trochu jednostranne zamerenej a zacal sem mit pochybnosti o jeho bjektivite, kdyz tam 10 minut resili zabity stado ovci nejakou Precision Guided Missile. Stado bylo pobito na prehlednem useku krajiny, svedci se dus'ovali, ze ohorely nakladak opodal, nebyl vojensky. Pan Pilger byl ocenen na www.whackingday.com
0/0
10.12.2003 16:21

fr-mottl

alespon jedno zustalo tem detem usetreno
buh vi, kolik politickych trapasu a naivne debilnich ekonomickych nazoru a prednasek naseho pana profesora by jeste musely ty deti zazit. Alespon toho jsou usetreny. Dekujeme.
0/0
10.12.2003 15:40

Flat Vamp

Re:
...bush ví.
0/0
10.12.2003 15:42

llella

Re:
promin, ale o kvalite tveho ekonomickeho vzdelani bychom mohli vsichni s uspechem pochybovat. nehlede na to, ze zlehcovat tak zavaznou situaci poznomkami tohoto typu, je nanejvys nemistne
 
0/0
10.12.2003 17:01

fleret

Re: frantisku
moc se mi libi,že v diskuzich na jakekoli tema drzis porad stejnou parketu.kdyz se bude jednat o problem kolem nakladani okurek,bude v tom i tvuj oblibeny profesor.to nema chybu.
0/0
10.12.2003 17:36

KRISHOT

Najde se tu někdo kdo má to právo dát právo jinému člověku aby zabil jiného člověka ?
0/0
10.12.2003 14:54

Kacenkin1

Re:
ano, tak tuto otázku můžete položit všem .
Od američanů až po teroristy.....
 
0/0
10.12.2003 15:02

4finger

Re:
Myslis jako pravo od Boha? Obavam se, ze Buh tady neni nikdo. Nekdo si tady mysli, ze Buh dal to pravo Usamovy ale podle me to sou kecy. Buh si to vetsinou vyrizuje sam a prava neposkytuje.
0/0
10.12.2003 15:08

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Tak to bez rict Bushovi... on totiz sam tvrdi ze mu buh rekl zautoc na Afghanistan a pak mu rekl i zautoc na Irak... muhehe ale pro tebe to budou zase dezinformace
0/0
10.12.2003 15:11

Utan

Re:
Nevzkázal mu to náhodou přes Maška?
0/0
10.12.2003 15:16

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
nevim... zkus se zeptat Bushe nebo Abbáse,tomu to totiz rikal...
0/0
10.12.2003 15:18

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Hele, někde si chtěl vidět statistiky soudů s vojákama tak tady mas za rok 2002 čerstvější zatim nemám
0/0
10.12.2003 20:44

4finger

Re:
On se ptal na pravo k zabiti ne k utoku. Iracani se mohli vzdat. Stejne tak Taliban, muhehe.
0/0
10.12.2003 15:17

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
klap klap... klapes na prazdno
0/0
10.12.2003 15:20

KRISHOT

Re: ♫
Myslím, že si to právo někteří lidé udílejí sami i když se na Boha(nebo jiného) odvolávají.
0/0
10.12.2003 15:12

4finger

Re:
Jak to vidis ohledne potratu?
0/0
10.12.2003 15:19

Flat Vamp

Re:
Myslís jako, ze je tajemník spatne potracený díte? To by lecos vysvetlovalo.
0/0
10.12.2003 15:37

Flat Vamp

Re:
Co treba terorista mírící na hlavu nevinného civilisty - má nekdo právo vzít mu zivot?
0/0
10.12.2003 15:17

Utan

Re:
Tomu civilistovi?  To jako myslíš, že už je stejně mrtvej?
0/0
10.12.2003 15:26

Flat Vamp

Re:
...je tam cárka.
0/0
10.12.2003 15:32

Utan

Re:
O.K. Co tohle. Terorista míří na Vás. Víte, že Vás zastřelí (nebylly splněny podmínky a uběhlo ultimatum). Naskytne se Vám příležitost ho zabít a utéct. Zabití je podmínka k útěku. Co uděláte?
0/0
10.12.2003 15:36

Flat Vamp

Re:
MNO... nadelám si do gatí?
0/0
10.12.2003 15:38

Utan

Re:
Bezva pud sebezáchovy.
0/0
10.12.2003 15:39

Flat Vamp

Re:
...puch sebezáchovy.
0/0
10.12.2003 15:40

Utan

Re:
Odlehčili jsme debatu, nebo ukončili?
0/0
10.12.2003 15:42

Flat Vamp

Re:
V poho. Vázne - já nevím, co bych v takový  situaci delal.
0/0
10.12.2003 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.