Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poctivcům se zvýší poplatek za TV

Tak už to v tom našem krásném dobrém Kocourkově chodí. Ti, co poctivě platí poplatky a daně, těm je zvýšíme a ti co neplatí, tam se nedá nic dělat, přece nevylezeme z teplých kanceláří, abychom se přesvědčili, kdo je poctivý a kdo nepoctivý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0100

Přispěvatelé nic z článku nepochopili.....
jde přece o dodržování zákona, který vědomě každý porušuje.Pokud je zákon špatný, je třeba ho změnit. Ať se tedy udělá televizní daň, kterou bude platit každá rodina na fin.úřadě. Nicméně plky mnoha autorů v příspěvcích, že nepotřebují ČT je blábol. Každá demokracie potřebuje alespoň jeden nekomerční kanál TV z důvodu objektivity. TV je velice mocný nástroj k ovlivňovaní, ale i demagogii, kterou mohou šířit  soukromé TV. Mohou protěžovat jednu stranu, jednoho ředitele, výsledky vidíte ve volbách do senátu, kde si pomocí TV zajišťují imunitu lidé, kteří by spíš patřili úplně jinam. Demokracie potřebuje nezávislou TV. Já TV platím a nehodlám být dále hlupákem, který bude platit více za ostatní, kteří porušují zákon. Buď stát zajistí jeho vymáhání, nebo další lidé TV odhlásí. Kolik bude poplatek pak? 
0/0
11.12.2003 6:49

barbudo

Re:
Není pravdou, že tento zákon KAŽDÝ porušuje. Stejně tak si každý neukradne vánoční stromek, stejně tak se každý nevyhýbá placení daní, stejně tak někdo jezdí v obci padesátkou.
0/0
11.12.2003 8:44

karoten

Re: ? zní kam až..
Ztráty se do nákladů promítaj a tendence vynahradit je vyšší cenou je vždycky. Že to vede k nestabilitě a zrychlení pádu takovýho obchodování je jasný. Jak to uděláte, nebýt nadále "hlupákem"? Naprosto tomu pocitu rozumím, je fakt že jsem se s ním vypořádal nezákonně, ale přesto mám lepší pocit krimiživlu než blbečka-otloukánka. Jde skutečně o klima který v naší zemi prostě nepřeje poctivosti. Poctivý=blbý. S tím se sice neztotožňuju, ale musím s tím počítat. Naštěstí tahle rovnice neplatí mezi jednotlivci, ne tak často jako ve vztahu subjekt vs.subjekt nebo jednotlivec vs subjekt. Ve vztahu stát vs jednotlivec, nebo stát vs subjekt platí masivně.
0/0
11.12.2003 9:50

Shaddack

Technicky nevymahatelne.
Antena nemusi byt viditelna k tomu aby byla funkcni. Nemusi byt vubec namontovana na dome, pokud je uvnitr domu dost silny signal; tomu se da pomoci i pomerne levnym antennim zesilovacem. Antena samotna muze byt velmi efektivne zamaskovana v nabytku ci jinem vybaveni bytu, pro neozbrojene oko bez vyssi elektronicke kvalifikace prakticky neviditelna. Satelitni anteny se maskuji hure, ovsem i to jde - technologie byla vypiplana v islamskych oblastech v rezimech, kde je vlastnictvi satelitni anteny ilegalni. Povinnost pri hlaseni nakupu? Bah. Bazary, zastavarny, spousta malych kramku ktere jen za mirny priplatek prodaji televizi bez registrace, preshranicni dovozy. Nez prislusna legislativa rychlosti znaveneho sneka proleze Parlamentem, ceny malych pocitacu a velkych monitoru poklesnou na hodnotu velmi zanedbatelnou; televizni karta, MicroATX deska a bootovaci CD ci maly pevny disk nebo CF s prislusnym softwarem dokaze plnohodnotne nahradit televizi, vcetne teletextu na urovni nejdrazsich pristroju, automaticke detekce reklam a odpojovani zvuku behem nich, prehravani DVD a DivX a vseho co clovek od multimedialniho pocitace muze chtit. Prilis mnoho technologie je dnes "dual-use". Navrhovane opatreni dokaze pouze tri veci: zahlceni jiz tak pretizenych soudu, vytvoreni cerneho trhu se "zakazanymi" soucastkami a prislusne vyzkumne-vyvojove zakladny (studenti jsou chudi, maji cas, a nekteri z nich studuji elektroniku, mnoho dalsich osob s dostatecnou kvalifikaci si milerado privydela), a dalsi nastvani populace.
0/0
11.12.2003 5:24

motss

vazeny pane Kuthane, starsi
co to tady placate ? ... to ze si koupim televizni bednu prece jeste vubec neznamena, ze se chci koukat na CT ! muzu si na ni pichnout plejstejsnu, pocitac, video, dvd prehravac a necumet na ty debilni reklamy za 75,- / mesic. a radio ? no, bohuzel sem si koupil takovy, ktery je v jedny bedne se zesilovacem. opravdu si myslite, ze posloucham CRO ? presto platim jako debil. ale v jednom mate pravdu - potrebujeme dalsich par ticis uredniku, ktery budou voblejzat baraky a zjistovat kde a jaky jsou anteny. nejste nahodou socdemagog ? no a pro informaci - to radio ma jako antenu pulmetrovej drat a protoze bydlim za zrudnou zelezobetonovou budovou, musel jsem si udelat svoji smerovou antenu - stacila mi jedna plechovka od kosteleckejch parku :-))) ALE NAPADLA MNE UPLNE JINA MYSLENKA: kdyz se statu nelibi, ze obcane neplati za prijem CT, at laskave zajisti, aby se jim doma nevlnil jejich signal ! nevim jaky to muze mit vliv na zdravi, ale kazdopadne mne obtezuje platit za to, ze mi zizkovskej vysilac ve dne, v noci zamoruje moje telo elektromagnetickym vlnenim (nebo co to je). rada pro Vas: zkuste radsi psat clanky na neskodna temata - treba o roztocich v koberci :-)
0/0
10.12.2003 13:23

barbudo

Re:
Mimochodem, roztoči v koberci škodí Vašemu tělu víc než žižkovský vysílač.
0/0
10.12.2003 13:36

TOK

Nerozumím tomuto státu,
který obírá lidi na daních, jak může - půl roku pracujeme na stát - , ale přitom se o tyto daně stará tak, že jednak není schopen vybrat miliardy od dlužníků a jednak platí dluhy za jiné - viz 10 mld za Novu nebo 5 mld. za dluhy Charouze, a kompenzuje si to buzerací lidí, kteří daně platí kvůli pár korunám. Až dokáže stát starat se o výběr miliard, nebo je vlastní neschopností alespoň netrácet, pak by měl teprve něco chtít od lidí. A když už platíme daně mezi nejvyššími v Evropě, tak ať stát dává z daní peníze ČT přímo, když ji chce. 
0/0
10.12.2003 10:16

Jarmil56xjf

platit nebo neplatit?
Měla by se zavést daň, ale potom by neměla TV tvrdit, že je nezávislá. Závislá je už dnes - rada je politickým orgánem. Mnoho lidí neplatí proto, že právě s tímto nesouhlasí a navíc mají celkem přesnou představu o hospodaření TV.
0/0
10.12.2003 8:39

Franta7

Vážený Kuthane, tohle je drzost.
Pokud chcete platit tak  plaťte. Já v žádném případě platit nechci a za nepoctivého se nepovažuji. Protože platím tím že sleduji reklamy třetích splečností. Proč nova a prima nevyžadují platit? Protože ČT je komunistická a parazitující firma tak jí doporučuji privatizovat. Vzduch(éter) je přeci všech lidí, tak proč bych měl platit ze to že taková firma v mém éteru vysílá - naopak, měla by být přínosem pro mě. A pokud chcete platit za vaše koncesionářské poplatky úředníky, kteří budou obcházet a šmejdit a hledat antény, tak to je vaše věc, ale poplatky to nesníží. Pokud jeden úředník dokáže zkontrolovat 1000 přípojek/měsíc tak jich úředníků bude třeba 1000.
0/0
9.12.2003 12:46

Johana2

Re: Jsme blbá rodina, Franto sedmý?
Platíme za televizi i za rádio, platíme poplatek za miniaturního psa (od příštího roku nám ho radní zvýšili na 1500 Kč za rok), známý ve stejném městě má dva psy a neplatí ani za jednoho, donedávna měl ještě "načerno" zapojenou kabelovku, za kterou my platíme téměř 400 Kč měsíčně, ale asi po 5 letech mu na to přišli a odpojili ho. Platíme daně (spočítají nám je na "mzdovce"), platíme sociální pojištění, ale nevíme, jestli budeme mít vůbec nárok na trochu slušný důchod, pokud přijdeme o práci, tak nám bude po 30 odpracovaných letech vyplácena podpora půl roku, tím jsme na tom hůř než ti, co nepracují celý život a žijí jen ze sociálních dávek. Platíme zdravotní pojištění, na nemocenskou jdeme jednou za 5 let a to ještě s chřipkou, kdy po týdnu spěcháme do práce a v příštím roce budeme potrestáni tím, že nám první 3 dny nemoci téměř nezaplatí. Platíme v tramvaji i autobuse, platíme....... Jsme blbá rodina, Františku? Stejně jsme vychovali i naše děti, vychovali jsme z nich blbce, Františku?
0/0
9.12.2003 13:03

Kajetan11

Re:
Neni hloupy ten, kdo plati za to, co si koupil. Takovym lidem budiz vyslovena chvala. I kdyz by to mela byt samozrejmost. Ale blbci jsou Ti co plati za to, co nechteji. A nebo chodite do kramu a zaplatite tam i za veci, ktere si nechcete odnest domu?
Nebo, abych Vas neurazel: Ten, kdo chce zaplatit za neco o co ten druhy nestoji je zlodej. Ten kdo se ale nechava vedome okradat je bohuzel hlupak. S tim se neda nic delat.
0/0
9.12.2003 13:40

Johana2

Re:
A vy věříte tomu, že všichni ti neplatiči se na televizi nedívají (nebo neposlouchají rozhlas)? Že všichni ti, co neplatí poplatek za psa, toho psa vlastně vůbec nechtějí? Jak byste je nazval, jsou to zloději, chytráci .............. nebo jak jim vlastně říkat? My nejsme televizní maniaci a přesto za televizi platíme. Rádio posloucháme jenom v autě a to ještě když jedeme na dovolenou, protože po městě autorádio nevozíme, aby nám ho při parkování někdo neukradl. Pořídili jsme si psa a přišlo nám úplně samozřejmé, že ho přihlásíme a budeme za něho platit. Spousta lidí neplatí (pes je přihlášený u příbuzných na vesnici nebo u rodičů - důchodců, pokud je vůbec přihlášený) a přesto na to doplatíme zvýšením poplatku my. Ale v jednom máte pravdu, opravdu si někdy připadáme v tom Kocourkově jako hlupáci.....
0/0
9.12.2003 13:55

GhorX

Re:
Jenom k těm psům - bylo by naivní domnívat se, že obec stanovuje poplatky na základě nějakých nákladů, takže rozhodně nelze říct, že na někoho doplácíte. Stačí se podívat kolem sebe a spočítat si, kolik toho obec pro chovatele psů dělá. Máte-li štěstí, že aspoň něco, zcela jistě to nebude ve výši vybraných peněz.
0/0
9.12.2003 14:05

Kajetan11

Re:
Pletete dohromady dve veci, ktere spolu nesouvisi. Ja taky platim a protoze se divam, tak mi to pripada v poradku. Al treba u rozhlasu uz je to jinak. Posloucham jenom komercni radia a placeni, ktere konci jen ve verejnopravnim rozhlase je v tu chvili za zbozi, ktere nechci.
Psa nemam a nedovedu posoudit, na co plynou poplatky za to, kdybych ho mel. Ve meste bych to jeste pochopil a placeni bych se nebranil, protoze my bylo jasne, kam ty penize jdou. Pokud by vsak muj pes nikdy neopustil muj pozemek, tak bych se taky ohrazoval. Ale v tomhle oboru se opravdu nevyznam.
Jen jsem chtel vyjadrit nesouhlas s tim, ze po mne nekdo chce platit za neco, co jsem si nevyzadal a to my pripada stejne nemoralni, jako neplatit za to, co pouzivam. Taky se mi nelibi, ze se nekdo diva a neplati, ale budu se porad prat za to, aby nemusel platit, kdyz se nediva. Vlastnictvi pristroje neni automatickou podminkou sledovani CT. Rozumite tomu?
0/0
9.12.2003 14:15

GhorX

Re:
Má replika se týkala výhradě psů, ale k tomu, co píšete; zatímco u komerčních subjektů neexistuje možnost nařídit, že vysílání má být vyvážené, u veřejnoprávních ano. Tyto subjekty z principu nesmějí být přímo závislé na dotacích z rozpočtu, podívejte jen na poslední výroky těch zvláštních tvorů v PSP ČR, když si ČT dovolila odvysílat neuctivou reportáž. Jedinný způsob, jak provozovat nezávislá (byť o kvalitě můžeme polemizovat) média a přitom je nutit k vyváženosti je nechat je vybírat peníze přímo od lidí. A proč všichni a ne jen diváci / posluchači ? Protože neexistuje metoda, jak to udělat. Kódování je nesmysl, jakmile by se zavedlo, zůstalo by diváků tak asi jedno promile, protože dekodér stojí peníze a většina lidí by usoudila, že za to jim to nestojí. A 75,- ročně mi stojí za to, že mám k dispozici jiné, než komercí deformované zpravodajství - nebo si myslíte, že by si Nova dovolila jít proti svému hlavnímu odběrateli reklamního času, jako to udělala ČT ?
0/0
9.12.2003 14:27

Kajetan11

Re:
Mesicne pane. Ne rocne. Ale i kdyby to byla jedna kruna, tak je to jedno. To, ze vy s tim souhlasite nedava nikomu pravo chtit to po vsech.
0/0
9.12.2003 15:05

GhorX

Re:
Měsíčně, samořejmě. A divil byste se, kolik dětí nesouhlasí s povinnou školní docházkou. Nebo kolik dospělých nesouhlasí s růstem počtu úředníků. A co daně ? Vám se líbí dřít půl roku jen na stát ?
0/0
9.12.2003 15:37

Kajetan11

Re:
Nelibi.
0/0
10.12.2003 8:05

Franta7

Re:
Zeptám se jinak jakou vládu jste volili? Nebo, chcete aby ČT byla veřejnoprávní? Pokud odpovíte ČSSD+US a na druhou otázku ANO a neplatíte, tak jste nepoctivý. Pokud, ale na druhou otázku odpovíte, že chcete místo veřejnoprávní televize soukromou a nikdo vás nevyslyší a vy přesto platíte za něco co nechcete tak jste blbý. Neplatit za něco co nechci je čestné a pocitvé.
0/0
9.12.2003 13:52

Johana2

Re:
Jste čestný a poctivý, protože neplatíte za něco, co nechcete. Ale jak byste se charakterizoval, jestliže televizi sledujete i když ji nechcete a když ji nechcete, tak za ni pochopitelně neplatíte poplatky. Jsem ráda, že v tom Kocourkově alespoň něco nemusím - nemusím totiž nikdy a nikoho volit....
0/0
9.12.2003 14:02

Franta7

Re:
Samozřejmě že se dívám. Protože se jedná o jednu frekvenci v éteru(kterých může být jen několik) - a éter(tj. vzduch) tj frekvence jsou ve vlastnictví státu a je tedy také můj, a já nemám tu možnost se dívat na té samé frekvenci na jinou(třeba soukromou) televizi která by byla zadarmo. Tak se na ČT1 dívám protože jak říkám némám jinou možnost se dívat na stejné frekvenci na jinou televizi.  Něco jiného je to u kabelové televize -tam přenosové médium - kabel není nás všech. A může si každý do bytu natáhnou kabel jaký chce.
0/0
9.12.2003 14:16

Franta7

Re:
A za další nebudu platit za něco co může být zadarmo. A tedy nevím proč bych se nemohl dívat na něco co je také moje(nás všech) a může být tak jako ostatní televize také zadarmo.
0/0
9.12.2003 14:21

GhorX

Re:
Františku, nebýt reklamy, bylo by běžné spotřební zboží až o 40% levnější. Opravdu si myslíte, že komerční televize je zadarmo ?
0/0
9.12.2003 14:28

karoten

Re: Ale obrat by byl 1/2
V některejch případech víc, ale často eště menší až nulovej.
0/0
9.12.2003 15:18

Vaclav Hanus

Re: ..NO A????
To nad take mluvi v neprospech TV reklam!!!!! Cim mensi obrat preci, tim lepe!!
0/0
10.12.2003 10:06

Johana2

Re:
Fajn, už jsem to pochopila. Vy se na ČT díváte, ale neplatíte, takže jste čestný a poctivý. Já se také dívám (občas), platím a tak jsem blbá. Má to logiku, opravdu, jako všechno tady v tomto státě. Musím se ještě hodně učit. P. S. Poradí mi někdo, jak se to dělá, abych mohla přestat platit poplatky za televizi a rádio? Myslím to vážně. Za blba tady v této republice nebudu.
0/0
9.12.2003 15:14

karoten

Re:
Zajdete na poštu a ústně zadeklamujete: Chci si odhlásit tv a rádijo! Fronta ztichne, a do toho můžete (ale nemusíte) dodat - "stěhuju se". Pak obdržíte formulario a je to. Udělal jsem to taky tak už před lety. Platím jenom rozhlas pze ho poslouchám-chci poslouchat a nevytáčí mne. To je vyjádření postoje, s něčím nesouhlasím - tak to dám najevo přiměřeně i vůči sobě. Nemluvil bych hned o hlupáctví nebo příkladný poctivosti, platit je zákonná povinnost ale dodržení zákona člověka nepozdvihne dokud se s ním neztotožní. V Čr je to vůbec speciální případ....
0/0
9.12.2003 15:25

motss

Re:
Bohuzel, Johanko, bohuzel :-( - stejne to byla jenom recnicka otazka, zeju :-) ?
0/0
10.12.2003 13:00

Franta7

Re:
Jinak jsem fandil demonstrantům obhajujícím veřejnoprávní televizi. Ale procitl jsem, protože jsem zjistil že jediný rozdíl mezi veřejnoprávní televizí a soukromou je ten, že za sledování veřojnoprávní televize se musí platit.
0/0
9.12.2003 13:04

barbudo

Re:
Nevím, škol nemám. Neplatí se z poplatků také provoz sítě vysílačů pro všechny televize?
0/0
9.12.2003 13:33

Kajetan11

Re:
Jen skutecne nepatrna cast. Dalsi zdroje ma telekomunikacni urad z tech komercnich medii.
0/0
9.12.2003 13:42

Boží Voko

Re: Franto7, tohle je drzost.
Vážím si názorů a trpělivost Johany 2. Možná má jedinou Vadu. Nechápe, že s tupou zlobou, sobectvím a egoismem nemá smysl diskutovat na rozumné úrovni. Přesto jsem rád, že se objevuje i v této debatě člověk. Abych předešel omylu, vy to nejste. 
0/0
10.12.2003 8:32

vandor

Re: nezbývá než
0/0
10.12.2003 8:43

Katoda

Re: Vážený pane Kuthane!
Naprosto souhlasím a navrhuji následující řešení. V televizi sleduji následující stanice: Animal Planet, Discovery, Reality TV, CNN, EURO News a občas HBO.Nedávno jsem byl u své přihlouplé tchyně nucen shlédnout jeden díl Nemocnice po dvaceti letech a splnilo to přesně moje očekávání.  Neschopný doktor Cvach privatizuje, strašlivé morální poměry v dotyčném špitále, oko nezůstane suché nad osudem komunistického (jiný nemohl v minulosti být) direktora dotyčného špitálu, ktrého ti demokratičtí lumpové div, že nezničili, ušlechtilá cikánská rodina a zlí rasističtí Češi, ušlectilý homosexuál, už mi chybí jen ušlechtilá děvka od E50. Jestliže se mínusy první řady tohoto velice populárního seriálu daly omluvit cenzurou, tak je tohle neskrývané oslavování komunistické minulosti zcela neomluvitelné. Ale soudruzi, vždyť realita minulá i současná vyhlížela a vyhlíží zcela jinak,.  Neschopný doktor Cvach by svou neschopnost kompenzoval aktivním členstvím v KSČ a o tom, kdo bude po Sovovi primářem by nebylo vůbec pochyb. Možná, že by dnes skutečně privatizoval, to se nedá vyloučit. Zábavné byly představy, jak vypadá ubytovna lékařů v takové nemocnici. Jedna moje známá to pregnantně komentovala slovy: "Ve kterém interhotelu to natáčeli?". A ty krásné soudružské vztahy (narozdíl od současné demokratické hrůzy). To, co je nepříliš inteligentnímu divákovi podsouváno je jasné. Jen se podívejte, jak bylo za bolševika krásně! Ale dnes, hanba mluvit ! Proto navrhuji. Každému co jeho jest. Nechť ČT vysílá kódovaně a kdo ji chce sledovat, ať si  zaplatí ! Ale nenuťte mně, abych platil za něco, co nechci a co mi jen při náhodném shlédnutí usiluje o mozkovou, či srdeční příhodu. Konec konců, já také nenutím spoluobčany, aby mi poplatek za televizní kabel a můj Discovery Chanel platili oni.
0/0
10.12.2003 11:48

Kajetan11

?
Uz jste nekdy videli obchodnika ze soukrome sfery, ktery resi sve nizke zisky a kradeze zbozi zdrazenim?
Nebo jinak: Spidla rika, ze kdo nedokaze podnikat se ziskem, at radeji nepodnika. Proc se podle toho neridi CT? Nebo rovnou Spidla sam. Pro rejpaly uvadim, ze jsou to dva ruzne pripady a nechci uvadet CT a Spidlu do prime souvislosti. Jen se mi nelibi ani jeden z uvedenych pripadu. 
0/0
9.12.2003 12:40

barbudo

Re:
Princip trhu říká, že všichni obchodníci mají ztráty z krádeží v cenách.
0/0
9.12.2003 13:03

Kajetan11

Re:
Opravdu vsichni? Ja znam mnoho podniku, ktere nezvedli ceny sveho zbozi. Zisky jim presto stoupaji.
0/0
9.12.2003 13:46

barbudo

Re:
Princip trhu říká, že ceny jsou nejvyšší možné. Je-li na trhu významný subjekt, kterému zákazníci rozkradou např. 20% zboží, musí nutně držet ceny minimálně o těchto 20% nad nákladovými (nákladovými bez zlodějů). Ostatní subjekty na trhu třeba tolik rozkradeného zboží nemají. O to vyšší bude jejich zisk - jako odměna, že si se zloději poradily. Ceny sníží pouze v případě, že budou chtít konkurenta vytlačit a to vůbec nemusí být vždy.
0/0
9.12.2003 15:15

karoten

Re: To se na tv vztahuje obtížně
V tomhle případě "poradit si ze zloději" třeba digitalizací a tím pádem dohledatelností každý koncese, znamená přijít o lví podíl na trhu.
0/0
9.12.2003 15:30

barbudo

Re:
Je tu ale trochu problém v trhu a veřejné službě.
0/0
9.12.2003 16:03

karoten

Re: Jo jo
Dyš je slušba veřejná, jako třeba osvětlení, tak proč vůbec ty poplatky z x-krát zdaněnejch peněz konečnýho spotřebitele...? Stát se neumí zřejmě rozhodnout esi chce provozovat komerční tv nebo vřejnoprávní. Zkouší kombinaci a stojí to dlouhodobě za H.
0/0
9.12.2003 16:47

barbudo

Re:
Samosebou by v dnešní době bylo možné věc řešit daní. Bylo by to i efektivnější. Za časů, kdy se večer celá vesnice scházela u jednoho televizoru to soudruzi nemohli zavést a dnes holt nejni politická vůle.
0/0
9.12.2003 16:52

Kajetan11

Re:
Asi jsem se spatne vyjadril. Chtel jsem napsat neco v tom stylu, ze obchdnik, kteremu klesaji trzby, protoze jeho zbozi a) nikdo nechce, b) lidi kradou, popripade kombinace obojiho, vetsinou neresi zdrazenim.
0/0
10.12.2003 8:18

Evilman

Nesleduji televizi
naposledy jsem měl zapnutou televizi v Čechách tuším v červnu (přenos formule 1 na Primě) , přesto ji platím. Neexistuje nějaký způsob jak mít televizi a přitom nehradit to co nevyužívám?
Díky za odpověď.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
 
0/0
9.12.2003 11:57

GhorX

Re:
Řešení je pravděpodobně počítač s TV adaptérem. Pokud by sloužil hlavně k příjmu TV, lze pořídit za cca 15.000,-
0/0
9.12.2003 13:03

barbudo

Re:
Ovšem "TV adaptér" podléhá placení poplatků jako televizor.
0/0
9.12.2003 13:36

GhorX

Re:
Na základě čeho ? Sám o sobě je nefunkční, nelze tedy zařadit do žádné kategorie, popsané v zákoně, alespoň pokud si vzpomínám.
0/0
9.12.2003 13:50

barbudo

Re:
... zařízení umožňující příjem ...
0/0
9.12.2003 15:21

GhorX

Re:
Adaptér bez počítače příjem neumožňuje. Takže podle mého názoru pokud Evilman přijede do ČR například jednou za rok, bylo by naprosto legální, kdyby platil poplatky jen po dobu, po kterou by byl zapojen adapter v televizi. Mimochodem, Vámi uváděná formulace znamená, že kdekoliv je použita běžná televize jako monitor, měl by z ní být placen poplatek.
0/0
9.12.2003 16:28

GhorX

Re:
...adaptér v počítači, samozřejmě...
0/0
9.12.2003 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.