Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Student zbil pedagoga softballovou pálkou

V pondělí dopoledne napadl dvacetiletý Martin Jelínek pedagoga královéhradecké univerzity Jana Laška. Student zaútočil v momentě, kdy učitel pracoval v kanceláři na počítači. O případném vyloučení studenta ze školy má rozhodnout disciplinární komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

o tomto pripadu nic zaruceneho nevim

zazil jsem vsak minimalne jednoho ucitele, ktery za bolsevika sikanoval studenty. Jisty Frischman, zakomplexovany trpaslik. Ten by zaslouzil pres drzku!

0/0
6.2.2008 1:57

bigbenda

hm
No ja neschvaluju to co udelal s palkou. Ale svym zpusobem ho dokazu pochopit. Vy si takhle studuejte a studujete a nejakej hajzlik plny komplexu si na vas zacne vylivat svoje kidy. Buzeruje vas kvuli kazdy kravine a nakonec vas kvuli nemu vyhodej. Nekteri ucitele by meli jit do hajzlu. Sakra je to jenom pitoma skola a nic vic. "Ale pane kolego , vy to vubec neumite, hihi" ze se na to clovek uci mesic, tak to je nezajima. To si strcte do prdele.
0/0
8.1.2004 0:09

hovnoval-

Re: hm

no asi ses to ucil spatne..pokud se nekdo uci na zkousku mesic, a pak ji neudela, tak by na skole byt nemel;-D

0/0
6.2.2008 2:59

black_hawk

jdu spat
Musim uz jit spat - zitra rano prednasim. Kdyz si na me nevezmou baseballovou palku, tak se vecer zase ozvu a obahatim vas o skvostne myslenky.
0/0
10.12.2003 1:51

Yaroukh

Re:
"JESTE NEEEEE !" :o))
0/0
10.12.2003 15:08

black_hawk

Fan Club
Zalozme fanclub NZUBP ("Nespravedlive" zbitych ucitelu baseballovou palkou). Symbol Lasek, cestny predseda Limos (a zaroven hlavni ideolog).
0/0
9.12.2003 23:37

Limos

Re:
Ted jsi to vyextrapoloval :-))) Jezisi, ty ses spravnej magor :-)
0/0
9.12.2003 23:58

black_hawk

Re:
V tomto pripade neslo o extrapolaci, ale o "vnuknuti"
0/0
10.12.2003 1:38

Piljo

Re:
Clovece, ty si ve svym prispevku nepouzil slovo extrapolace...Jinak si ale strasne vtipnej...
0/0
10.12.2003 0:14

black_hawk

Re:
Jo, hochu extrapolace neni jediny cizi slovo, ktere dokazu trezne pouzit a vysperkovat jim uz tak temer k dokonalosti vybrousenou vetu. Jen posud: supremum, limita, diferencial, parcialni, infimum. infantilni, obezitka (to jsou ty divky, pred kterymi me maminka varovala) a jeste mnoho, mnoho dalsich. Ale nejsem si jist, zda bys pak dovedl sledovat gejzir mych pruzracnych myslenek a zda bys vubec zachytil o cem pisu. Proto mezi prostym lidem cizimi slovy neplytvam a pouzivam jich ponekud stridmeji :-)
0/0
10.12.2003 1:48

pinguinone

Re:
fanclub,ideolog,...
0/0
10.12.2003 15:01

Kleki Petra

Re:
... v některých vstupech by stálo za to šetřit rovněž výrazy českými sloužícími evidentně pouze k přifouknutí již tak dosti oteklého ega.
0/0
10.12.2003 15:08

pinguinone

Re:
jak se tomu rika ? priapismus :))
0/0
10.12.2003 15:31

Piljo

Re:
Tim, ze tady jako VS pedagog mas potrebu nejakymu Piljovi dokazovat, kolik umis cizich slov, jenom trefne ukazujes, jakej si magor.
0/0
11.12.2003 0:54

black_hawk

co to?
a to je jako reakce na co?
0/0
9.12.2003 23:12

black_hawk

Re:
Na tebe, debile!
0/0
9.12.2003 23:22

black_hawk

krvelacni psi
Ti, kdo tady tak jednoznacne odsuzuji Martina, jsou zrejme ze stejneho testa jako zastupy tech, kteri v 50. letech volali po nejvyssim (hrdelnim) trestu pro dr. Horakovou. Byli jich plne fabriky, urady, skoly, nemocnice ..., protoze udejne zradila pracujici lid a delnickou tridu. Ale co se vlastne divim ze - vzdyt vy jste treba jejich synove (dcery), vnuci (vnucky). Navic dobre manipulovatelni sdelovacimi prostredky!! Hledejte motiv a souvislosti.
0/0
9.12.2003 22:56

Piljo

Re:
Tady je ale jeden trochu podstatnej rozdil, Horakova byla nevinna obet, coz se o vysinutym magorovi s baseballovou palkou, kterej napadne vysokoskolskyho profesora, rozhodne rici neda.
0/0
10.12.2003 0:19

black_hawk

Re:
Voto prave jde, v tech 50. letech si miliony delniku, rolniku a "pracujici" inreligance mysleli, ze je Horakova vinna velezradou - malo kdo o tom pochyboval. Dovedu si predtavit, ciste hypoteticku samozrejme :-), ze Martin sel treba za Lasekem o radu, jak spravne odpalit softballovy micek. Palky se v ramci instruktaze ujal sam Lasek a neopatrnou manimulaci se cca 15 x uderil do ruznych casti tela sam. Nemohlo to tak byt?
0/0
10.12.2003 1:35

Piljo

Re:
Hele, vam zavedli v Bohnicich na pokoje internet?
0/0
11.12.2003 0:46

crdka

Souhlasim
Jen bych chtela souhlasit s Pavlou K. Lesek je opravdu super ucitel, ale neco mi na tom nesedi. Byla jsem u toho, kydz se to stalo(uz vcera jsem tady psala) a Martina znam. Tohle proste nepochopim! Ten duvod! Jenze Lasek Martina loni ucil a rika,ze ho nezna. Proste to nechapu. Je mi Martina hrozne lito, akdyz prijdu na to jak, tak se mu pokusim pomoci! Nevim, kdo je black hawk, ale normalni  urcite neni!Je to pako,at je kdo je Davejte si na neho studenti pozor!!!!Jen bych chtela dodat-V clanku je uvedeno,ze Martin vybehl z budovy-omyl-on s naprostym klidem odkracel,potom,co mi rekl,co Laskovi udelal!Nesnazil se utect,ani schovat tu palku. Neco se deje,pac Lasek oproti vcerejsku mluvi jinak, a to me mrzi!
0/0
9.12.2003 20:18

black_hawk

Re:
Lasek mluvi jinak? A vida, mame tady motiv. Martin ho prastil do hlavy, aby se mu (Lasakovi) rozsvitilo. Takze nejde o ublizeni na zdravi, ale o obcanskou vypomoc, a ta je legalni. Dalsi justicni omyl v Cesku. LET BASEBALLMAN IS FREE! Kurna ja mel byt pravnikem a ne fyzikem.
0/0
10.12.2003 2:07

black_hawk

sex s ucitelem
Tebe ten Lasek taky sukal? A byl pry super, jo?!
0/0
11.12.2003 23:45

Kvicak

Milá Pavlo K.
Milá Pavlo K., už se ti někdy stalo, že jsi třeba šla po ulici a někdo na tebe pro nic za nic vyjel? No, ono to možná nebylo.. a hele hele.. ono to třeba NEBYLO pro nic za nic.. třeba máš na zrz vlasy a on tu barvu hrozně nerad... ano, i takové jsou někdy viny. Ale pak se o tom začne psát na netu, a nějakej chytrák vybalí: beztak to byla nějaká vyděračka a kdovíco ještě...
0/0
9.12.2003 19:23

Kvicak

!!!!!!!!!!!!!!
Už jsem se tady k tomu párkrát vyjadřoval, ale když čtu, co se tady místama píše, tak to shrnu ještě jednou. Nemá smysl tady rozebírat celospolečenské problémy v různým hypotetických rovinách, tady jsou KONKRÉTNÍ DVA LIDÉ, jeden nešťastník, co má problémy, a aby jich měl míň, přidá si navíc ještě ublížení na těle, a člověk, který se s největší pravděpodobností bezděčně stal ventilem jeho zoufalství. Kecy o farářích a zneužívání přítelkyně si nechte pro sebe a nebo to prezentujte formou sci-fi povídky, ale tady se mícháte, řekl bych až přímo SERETE, do věcí, který příslušej k řešení kompetentním institucím. Tím, že tady rozséváte potenciální pseudopravdy jenom šíříte efekt "na každým šprochu pravdy trochu" a dotýkáte se velmi nešetrným způsobem lidských životů. Jsem s pozdravem, V.
0/0
9.12.2003 19:13

black_hawk

specialni seminar
Nesel ten student nahodou udelat zapocet z predmetu "Mimoverbalni komunikace"? Jestli ano, tak by ho mel dostat
0/0
9.12.2003 18:11

Limos

Re:
Velmi vtipny pedagog, bavic, komik... jsi plny prekvapeni :-)
0/0
9.12.2003 19:44

Stmart

?
Hm kdo sakra DELA REDAKTORA NA iDNES? to nechodili sami na VS, aby vedeli ,ze ne kazdy, kdo uci  na VS je profesor (nevim jak aktualni jsou me informace, ale domnivam se zminemu pedagovi prislusi osloveni doktor -chcemeli ho mermoci nazyvat akedemickou hodnosti). U normalnich lidi je profesor kazdy kdo uci, ale redaktor by v tom mohl mit jasno!
0/0
9.12.2003 16:18

Mirek Bushín

co je lepší si vybrat ?
Můžete mi prosím Vás vysvětlit, jestli to bolí víc softballovou pálkou  nebo baseballovou pálkou   ? Děkuji za odpověď předem.
0/0
9.12.2003 13:42

Barunecka

Re:
Cili zda vic boli hlinik, ci drevo, ne?!
0/0
9.12.2003 18:06

black_hawk

Re:
Rekl bych, ze drevo se snaze zlomi, kdyz se clovek trefi treba do zdi nebo ma kantor moc tvrdou hlavu. Hlinik je zas moc lehky a nemas pak tak dobry svih v rukou. Osobne bych si vybral nejaky karbonovy kompozit s ocelovou vystuzi je stredu. Ale tezko radit , spis pracuju s prenosem mentionu na nenavidenou osobu.
0/0
9.12.2003 23:47

plex

i prof. jsou jen lidi
Taky jsem byl v situaci, kdy jsem chtel na sveho profesora vzit hul. Tenkrat jsem koncil paty rocnik, diplomka hotova a ten k0k0t mi nedal nahradni termin na zkousku, kterou jsem nestihl ze zdravotnich duvodu. Nepomohla ani primluva dekana.
Byl to takovy ten typek co za penize vsechno, a universitni techniku vyuzival ke sve komercni cinnosti. Mozna ze jsem mu mel dat nejaky ten uplatek a bylo vsechno jinak.
Dnes vim ze lidi muzou mit treba dest titulu ale lidskosti  ani slusnosti jim to neprida.
0/0
9.12.2003 11:54

MaruskaMi

Zkušenost?
Ráda bych Vám všem pověděla, že pana Laška osobně znám, taky jsem studovala v Hradci, a podle mého osobního názoru je to nejlepší pedagog, který na škole byl.Ne snad kvůli tomu, že by dával zkoušky zadarmo. Pravdou je, že vždy upřesnil požadavky které ke zkoušce byly potřeba, čímž všichni věděli, co se mají učit a taky se to naučili a z předmětu psychologie si rozhodně něco v hlavě odnesli. Na škole jsou jiní učitelé, kteří by mohli být trnem v oku spoustě studentů. Jistě si pan Lašek něco takového nezasloužil, ale student, co to udělal je jistě zoufalec, který nevěděl kudy kam a myslím, že útok snad ani nebyl mířený konkrétně, jen prostě je to asi člověk, který tuto záležitost nepožene k soudu právě proto, že je to psycholog a to velice "lidský". Takže si tím chudák student vyřešil svoji zoufalost a tak trochu asi doufá, že z toho nic moc nebude. "Pro dobrotu na žebrotu", takhle to vidím já a doufám, že pan Lašek se brzy uzdraví.....
0/0
9.12.2003 11:06

Goffy02

Vždy byl trochu divnej
Ja jsem s tim klukem chodil na Gymnazium. Byl to věčný outsider, zažil i šikanu. Pravda, vždy byl trochu nervově labilní. Nikdy se však neprojevoval takhle násilnicky. Dělal hodně blbostí jen aby se zviditelnil ve třídě. Moc mu to nevycházelo. Jestli se v to v něm po celou tu dobu střádalo tak se ani nedivim že najednou vybouchl. Těžko říct co si tím chtěl dokázat, každopádně by se s tím měl léčit. Je to BLÁZEN.
0/0
9.12.2003 10:57

kastrulek

Ty bláho
Co sem pletete politiku. Jestli máte problémy držet se tématu tak sem nelezte!!!
0/0
9.12.2003 9:51

MarvinX

Ach jo ...
ZKRATKOVITE  jednani ... Bozinku, to jako jednal ve zkratkach?  Redaktori, co takhle navrat na zakladku
0/0
9.12.2003 8:44

neabyscannabis

Re:
Pan redaktor patrně absolvoval zkrácenou základku
0/0
9.12.2003 11:56

black_hawk

nekolik spornych bodu
Napada me nekolik veci v souvislosti s tim pripadem: 1) - na to, jak ho udajne serezal, tak ten kantor vypadal dost cile - nejsem mohutne postavy, ale kdybych vzal na nekoho basebalovou palku, tak me ze dveri urcite nevytlacil :-) 2) - neni jasne proc to udelal, jen pry (podle slov napadeneho) utocnik vykrikoval, neco ve smyslu, ze uz (Lasek) nebude dal nikoho terorizovat. Na to je treba se zamerit - na motiv. Umim si predstavit, ciste hypoteticky, ze Lasek nekoho z blizkych treba vydiral ... 3) - bezpravi vykonane na tyranovi pak neni zlocinem - receno slovy klasika 4) - sam pusobim jako vysokoskolsky pedagog a musim rici, ze kdyby nekteri moji kolegove dostali podobnou nakladacku, tak by se ke studentum chovali vice jako rovny k rovnemu 5) velice souhlasim s 2. prispevkem fr-mottla
0/0
8.12.2003 23:19

Limos

Re:
Takze pane udrzbari! Co tady delate v pocitacove ucebne? Padejte, nebo si budu stezovat :-)) Pokud jsi vazne pedagog, tak potes koste.
0/0
8.12.2003 23:22

black_hawk

Re: Limos
A komu, ze si budes stezovat? Udrzbar rozhodne nejsem, ani nejsem manualne zrucny :-) A co se ti nelibilo na mem prispevku? Byl podle tebe napr. atentat na Heydricha "zakonny". Mozna je to do extremu extrapolovany pripad, ale v probiranou kauzou v stejne myslenkove liniii.
0/0
8.12.2003 23:47

Limos

Re:
Nelibilo se mi, jak jsi "brilantne" rozebral situaci, aniz by jsi o ni neco vedel. Jsem dobre informovan a proto mi vadi, jak se zamerujes na motiv a ciste hypoteticky si predstavujes, jak Lasek nekoho vydiral.  Pak to okorenujes prirovnanim k tyranovi a tvuj pohled do minulosti k atentatu na Heydricha - to uz je fakt vtip. Budto mas bujnou fantazii a na VS delas civilkare, nebo by jsi taky zaslouzil - 25 na holou :-))))
0/0
9.12.2003 1:18

black_hawk

Re: Limos
Muzes byt klidny - na VS ucim cca 9 let, takze vim, o cem mluvim. V situaci, kdy VS ucitele shaneji ksefty, aby se slusne uzivili, jsou studenti pro nektere jen obtezujicim hmyzem. Podle toho take vypada chovani k nim. Kdyz neco uvadim "hypoteticky", tak nijak nepropoustim, ze by to tak mohlo byt. Pokud jde o motiv, tak posuzuji veci v souvislosti nebo se snazim tu souvislost hledat. Tomu dobre odpovida i zminka o atentatu na Heydricha. V extrapolaci do vyhrocene situace se dobre tribi nazory. Samozrejme je-li tou "vyhrocenou" situaci par facek v hospode, je celkem "jedno", kdo a komu je dal ... A konecne, situaci jsem "brilantne" nerozebral, jen jsem polozil par otazek resp. uvedl par tezi, ktere mi nejsou jasne. A to prave proto, abych se o situaci dozvedel vic. Jsi-li udajne tak "dobre informovan" jak pises, proc se s nami nepodelis? Je neuveritelne, ze m i vyhrozujes 25 na holou jen proto, ze jsem napsal, co si myslim. Nejsi nahodou taky ucitel z nejake provinci "univerizty"?
0/0
9.12.2003 3:03

Kleki Petra

Re:
A jak je ta škola, kde učíš, vysoká? Větší rozbor není nutný, stačí počet pater.
0/0
9.12.2003 9:01

black_hawk

Re:
MFF UK Praha - pater 12.
0/0
9.12.2003 12:20

Blackshield

Re:
dotaz: která naše budova má dvanáct pater? P.S.: jsem na matice, takže znám jen Karlín a Malou stranu
0/0
9.12.2003 13:46

mmkk

Re:
Stačí se podívat třeba do Holešovic, je to hned vedle mostu Barikádníků naproti kolejím.
0/0
9.12.2003 14:12

black_hawk

Re:
Vidis, vidis, kdybys studoval neco, co ma vztah k realnemu svetu (treba fyzika :-) a ne jen to vase: definice, lemma, veta, dukaz, tak by ses dostal aaazzz do Troje za most Barikadniku (ma tady pomnicek i hrdinny vojak Wermachtu - jisty R.H.)
0/0
9.12.2003 23:09

Limos

Re:
Mam pocit, ze ti chybi par seminaru s volnym tematem, kde by jsi pred studenty mohl rozvinout sve bujne teorie a v poklidu sledovat, jak ti zobou z ruky. Na banalni pripad zbiteho ucitele (bez duvodu) vysinutym mladikem :-) vazes spletite teorie ze "zivota" a z historie. Kdyz si prectes diskuzi, tak fakt neni naladena k tomu, abych tady rozebiral detaily. Ale v podstate sedi to, co tady pise vetsina. Jestli si to nekdo NEZASLOUZIL, tak prave Lasek.  Ke skode vsech potencionalnich studentu nejsem ucitel, za svuj dlouhy studentsky zivot jsem potkal hodne hajzlu. Dost casto to byli ambiciozni dokturci, kteri prave povysili z mista asistenta. Trochu mi tu sorticku pripominas :-))) Ale zase to neber, ze ti vyhrozuju a nevymyslej si, bud rad, ze jsi v teple a muzes krasne a vzletne akademicky tlachat.  
0/0
9.12.2003 9:44

black_hawk

Re:
Takovych tech "hodnych" kanturku, kazatelu, panu fararu opravdu bylo je je hodne. Co by ani mouse neublizili a po 20 letech se prijde na to, ze soulozil chlapecky ze seminare nebo ma pod katedrou (v zakrytistii - dosad podle libovule) zakopane mrtve sboristky. To ze nekdo vypada "sporadane" a "nevine" navenek neznamena, ze jim opravdu je.
0/0
9.12.2003 12:25

Barunecka

Re:
No teda!!! Na tobe se ta matfyzacka podepsala... Muzes mi rict, co je ZAKRYSTIE??????????? Takze ta matfyz opravdu lidi deformuje.
0/0
9.12.2003 12:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.