Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Palestinští radikálové omezí útoky

Zástupci třinácti palestinských radikálních skupin se v Káhiře dohodli na zastavení atentátů na izraelské civilisty. Útoky na na vojáky a osadníky však budou pokračovat. Izrael částečné příměří považuje za nedostatečné, a proto bude pokračovat v akcích proti teroristickým skupinám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prokki

pro Internatora
No musim uznat, ze kdyz uz nemas na vec stejne nazory jako ja, alespon s tebou lze kultivovane diskutovat, takhle by mnela diskuze na IDNES vypadat !!
0/0
9.12.2003 2:51

Internator

Re:
dekuji a napodobne
0/0
9.12.2003 17:53

Internator

pro generalniho tajemnika
1) vypada to, ze nemas nejmensi potuchy, co ti arabsti fasisti kazou svym pohunkum. Pro tvoji informaci: zasadne se to lisi od toho, co tady tvrdim ja (NAPRIKLAD: ja netvrdim, ze VSICHNI Arabove jsou vyvrhelove, neverici psi, apod. kteri si zaslouzi tu nejosklivejsi, nejzbabelejsi smrt, ja nikoho neponoukam k terorismu, neslibuju jim nevim kolik panen v nebi a podobne nesmysly. Dokonce si myslim, ze ani ti nejvetsi vyvrhelove si nezaslouzi takovou smrt, jakou oni preji nam, ja bych ty jejich fasisticke vudce zavrel na dozivoti a s TV na pokoji, aby videli, ze se svet ubira uplne jinam, nez kam oni by si prali). BTW, tomu, co hlasaji ti jejich fasisti, se docela podoba vyse uvedeny kokrheluv prispevek. 2) nechapu, jak mam rozlisovat odpurce valky a odpurce am. zahr. politiky. Ma to znamenat, ze clovek muze byt pro valku, ale zaroven muze odmitat am. zahr. politiku v Iraku? Pokud ano, jsme zvedav na to, jak by ona alternativni politika vypadala a hlavne jake by byly jeji vysledky 3) pokud z toho, co vyjmenovavas, odvozujes tu „americkou nenazranost, nafoukanost a ignoranci“, tak jsi sam nenazrany, nafoukany a ignorant, lepe receno NAPROSTY DEMAGOG, a ani tvoje pripadna neinformovanost te absolutne neomlouva – ZDA SE MI, ZE PRANI JE TI OTCEM MYSLENKY – ty si proste prejes, aby to tak bylo (s temi kjotskymi protokoly je to samozrejme uplne jinak, jde o to, ze k nim nemely pristoupit Indie a Cina, cili byly by nespravedlive, to za prve, a za druhe, USA prijaly vlastni programy, v souladu se svoji individualni zodpovednosti, mezi nez je mozne pocitat i obnoveni vyvoje vodikoveho motoru; to s tou geopolitikou a odlisnymi historickymi souvislostmi (studena valka; vyber mensiho zla apod.) ti asi nema cenu znovu vysvetlovat, marne se o to tady pokuseli jini a furt meles tu svoji prihlouplou demagogickou pisnicku o podpore diktatoru apod., asi to opravdu nejsi schopny pochopit a proto patris do toho zmanipulovaneho levicoveho stada, jak ostatne napovida slovo „tajemnik“ ve t
0/0
8.12.2003 19:30

Internator

Re:
jak ostatne napovida slovo „tajemnik“ ve tvem nicku) 4) pokud si nejdrive potrebujes hezky vsechno vyjasnit, abys pak mohl slepe nasledovat USA, tak jses na tom fakt blbe, nezlobse na me. Ja osobne nepotrebuju nikoho slepe nasledovat (nedelal jsem to ani v minulosti, prave naopak), me k mym prispevkum motivuje rozhorceni nad neskutecnou demagogii, lzivosti, nenavisti, rasismem, antisemitismem, neskutecnou stupiditou (v lepsim pripade) apod. nekterych prispevatelu na tomto foru.
0/0
8.12.2003 19:32

Prokki

Re:
Ja bych to vase arabske fasisty videl malinko jinak, take by mne zajimalo jak nazyvate lidi ( jednoho takoveho osobne znam ), kteri ziji v Izraeli a jsou pro vyhnani Palestincu a chteji "puvodni Izrael ". Jsou to podle vas take fasisti ? Jejich myslenky se totiz nelisi od myslenek Hamasu, ktery ma ale na uzemi podstatne vetsi pravo
0/0
9.12.2003 2:51

Internator

Re:
V te logice, kterou sleduji, zajiste ano. V kazde spolecnosti se takovi magorove najdou (obecne receno jsou to mocichtivi spratci, kteri nemaji skoro zadne lidske emoce a tento nedostatek si kompenzuji v realnem zivote prave tou mocichtivosti, treba tim, ze se ‘svezou’ na vlne toho tzv. narodniho sebeurceni). Ale chapej prosim, ze volba toho oznaceni – fasismus – je u me do znacne miry urcena reakci na ten sice politicky korektni, ale velmi nepresny ‘terorismus’. Nepresny proto, ze znamena pouze prostredek boje a nic nerika o bojujicich stranach a jejich idealech a cilech (coz mimo jine vede k tomu, ze si u nas par blbecku mysli, ze si teroristy vymyslela americka vlada, aby mohla omezit osobni svobody, tupci jedni). Izraelskych fasistu je ale podstatne mene, a hlavne, maji mnohem mensi vliv nez ti palestinsti, coz, obavam se, je urceno tzv. kulturne, resp. civilizacne (nehlede na zakon akce a rekce). Kdyby jejich vliv byl stejny nebo vetsi nez vliv palestinskych fasistu, palestinske etnikum by uz bylo davno utopeno v mori, resp. Jordanu (nedej boze). Hamas ma pravo na jake uzemi? I to izaelske? No snad ne!!!!!!! A jak vidis ty ty fasisty?
0/0
9.12.2003 17:50

Prokki

Re:
Ja bych se tedy pojmu fasismus jednoznacne vzdal, zvlaste pak pro narod ( resp. jedince co se snazi branit narod ) . Velky rodzil je totiz v tom, co hlasal fasismus a co hlasa HAMAS a Islamsky Jihad.. podobu bych ve fasismu hledal spise v sionismu a jeho "svatem pravu" na uzemi. Potiz je v tom, ze Izrael je ziv, diky sve politice, ktera je sice navenek korektni, ale podivate-li se do pasma Gazy, tak je dosti nekorektni a pak se prestanete jedincum, co se pridaji k odporu divit.  Jak jsem tedy rekl, pojem fasismus nebudu pouizvat, tak to nazvu rasismem, co totiz jineho je Izraelske do sveta volajici prosby po zidovskych imigrantech, zatimco palestnci vyhnani ze svych domovu se nesmeji vratit ?
jinak, fasisty vidim jako nemecke vojaky :-) , pardon vlastne italske mussoliniho vojaky :-).. ne ale vazne, jednoznacnymi fasisty bych pak videl Al-Kajdu a jim podobne teroristy ( zde to slovo opravdu padne jak usite ), protoze tato organizace ma jen za ucel terorizovat a zabijet a nabirat nove lidi, pro jejich politiku vrazd
 
0/0
10.12.2003 4:32

Internator

pro Prokkiho
Predevsim me mrzi, ze kdyz uz reagujete na muj prispevek, nedate si tu praci precist si jej poradne, natozpak jej zkusit pochopit. Ja prece netvrdim, ze [vsichni] Arabove jsou fasisti. A pokud jde o “arabskou expanzi”, ja osobne si nemyslim, ze arabska imigrace do Evropy je expanzi, je to spis projev toho, ze v domovskych statech techto imigrantu je neco spatne. Jinak kvuli tem arabskym bojovnikum (tedy tomu, co bych nazval jakymsi vzorcem lidskeho chovani, ktery je typicky/pritomny prave v islamske civilizaci a zretelne ji oddeluje od te nasi, euroatlanticke) je ten arabsky fasismus docela dost velky problem, protoze takovy maly arabsky bojovnik je velmi snadno manipulovatelny v tom smyslu, ze si mysli, jaky je hrdina “kdyz se brani na vlastnim uzemi nebo podnika utoky na staty, ktere podporuji valky”
0/0
8.12.2003 19:28

Prokki

Re:
Musim jen rict, ze se mi zda ze mi neverite, ze neschvaluji utoky podobne tem v Rijadu, Istambulu, Casablance, na Bali atd. Jen bych nenazyval arabstkou stranu israelsko/palestinskeho konfliktu fasisty.
0/0
9.12.2003 2:45

Internator

Re:
Nemam duvod neverit!!!! A s tim Hamasem a celou tou tzv. palestinskou stranou si myslim ze je to fakt tezke. Kdyby na te jejich strane nebyli zadni fasisti, tak by Palestinsky stat uz nekolik let existoval a Hamas by se mohl CELE venovat svemu puvodnimu poslani (i s pomoci penez z EU, coz by bylo v poradku). Jinak si myslim, ze zadny palestinko-izraelsky konflikt neexistuje (!!!!!!), existuje spis arabsko-izraelsky konflikt, ve kterem jsou ti chudaci Palestinci doslova drzeni jako rukojmi, jsou to totalne zmanipulovane loutky, uplne zdegenerovany narod (bohuzel + je-li o nejakem narode vubec mozno mluvit), predvoj, prostredek pro ventilaci arabske frustrace na Izraelcich, kteri by byli spatni i kdyby delali ja nevim co (teda kdyby byli chudi jak kostelni mys, tak by u svych sousedu takovou nenavist nevzbuzovali, ale to po nich nikdo nemuze chtit, ze), proste hruza. A ta hruza uz je tak velka, ze nejake ‚pacifisticke‘ reseni uz asi neni mozne (kdyz uz i svym detem vymyvaji mozky a uci je nenavidet – me rodice ucili, ze zavidet a nenavidet je spatne!!!!). Proto si myslim, ze jedinym resenim je ta zed, protoze ta bude mit jeden strasne moc dulezity efekt (vedle dalsich)– prinuti Palestince, aby si zacali svoje veci resit sami mezi sebou (bohuzel asi i formou obcanske valky), coz je zadouci, protoze prave diky tomu dojde k jasnemu oddeleni tech fasistu od tech ‚narodoborcu‘ a ti fasisti uz se nebudou moci falesne ohanet pravem Palestincu na sebeurceni (ted jsou tam vsichni na jedne lodi, vsichni dohromady, s nima i ten falesny, slizky nositel Nobelovy ceny – ooooooooch jaka to ostuda!!!!!!!). A jak se k tomu postavi arabsti sousedi, to jsem fakt zvedav (nejake arabske modre prilby? prevazi zdravy rozum nad fasismem, tj. ktera strana bude mit vic podpory?). Ale hlavne, aby to dobre dopadlo v tom Iraku. Toto si myslim ja, i kdyz se mozna mylim...
0/0
9.12.2003 17:51

blackshadow

!
...Kamil si myslí, že Jindřich Hojer a tajemník létajícího ostrova jsou jedna osoba, která vystupuje pod více nicky... hmm...
0/0
8.12.2003 10:04

Jindrich Hojer

Re:
No to ja to mam jednodussi. Ja jsem presvedcen o tom ze ty a ukazovak jste jedinou osobou. Tva reakce to jasne dokazuje.
0/0
8.12.2003 10:59

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no jo... tak vyrid kamilovi ( alias panu Kloboukovi  - sedi to uplne presne... manasek priteplenyho imbecila ) ze se opet splet... uz sem mel bejt terminator4, tedka hojer... mozna ze vlastne jsme vsichni jedna osoba a ty jediny tady ruzovy stine jsi nekdo jiny... schyza jak vysita... a pozdravuj pana Klobouka  
0/0
8.12.2003 18:19

Jindrich Hojer

Dane 1.
Cetl jsem nize par tvych radku a musim ti oznamit ze to cos navaril by nezobali ani pejsek s kocickou. Svou pronikavou inteligenci vnasis jasne svetlo mezi matne radky ostatnich tvych spolubojovniku. Tve vizionarske umeni se ovsem neopira o iracionalni vesteni, ale o jasny vybrouseny rozum jedince, kteremu je proste dano... Nedavno jsem cetl knihu o jednom chlapikovi, myslim ze je zbytecne abych ho predstavoval, a uvedomil jsem si ze vy dva mate hodne spolecneho: 1) Chorobny narcismus. 2) Potlacena schopnost navazovat vztahy s ostatnimi lidmi. 3) Nekrofilni sklony (podle Fromma) vyznacujici se fascinaci vsim mrtvym, umirajicim, trpicim. 4) Sklony vnimat sam sebe jako mesiase, vyvoleneho ktery je nadan talentem presne pojmenovat nepravosti ve svem okoli a ukazat masam spravnou cestu. 5) Populisticka levicova retorika. 6) Nedostatek skutecne vule, lenost, neschopnost zvladat navaly vzteku. 
Promin, Dane 1, ale presne mi to tohoto ramce zapadas. Misto argumentace kolem sebe metas hnuj, prskas, sermujes desitkou naucenych frazi typu "levicovy pseudointelektualismus". Pak se jemnym pirkem vojensky chlapske sounalezitosti "tech kteri znaji spravnou cestu" s Terminatorem polechtas v podbrisku, zajdes na jedno, pustis psa a spokojene usinas.
Dnes jsi me uplne sejmul kdyz ses nam sveril ze mas TY schopnosti. Ano, tys byl tim prvnim, kdo se vztycenou pazi a s lehkym naznakem vykroceni - vse v bronzi a 2:1 - ukazal svetu co je spravne.   V podstate me ale neprekvapujes. Obliba citovat sam sebe presne ukazuje na clena vyvoleneho naroda, nadcloveka, toho kdo bude jednou spravedlive pravicove intelektualsky vladnout svetu, ktery si takovou poctu snad ani nezaslouzi. Sahni si na nos, Dane 1. A zhluboka se nadechni. Vydrz 5 sekund s vydechem a pak to cele opakuj jeste nekolikrat.
0/0
8.12.2003 10:00

Dan 1

Trefa vedle.
1. Narcismem určitě netrpím (tak inteligentní a krásný zase nejsem) 2. v oblasti vzahů problémy nemám a dokážu je navazovat velmi rychle, 3. mrtvých jsem pár viděl, ale nijak mě to nefascinovalo a nepřitahovalo, 4. toto je diskuse a ne ukazování směru masám, 5. nikdy jsem nebyl a nejsem levičák, 6. vůli mám dle ostatních železnou a vztekloun nejsem, až na výjimky . Ale proč vůbec reaguji, nemám důvod a potřebu se před člověkem tvého typu obhajovat. Jako telepsycholog jsi totálně selhal. Ještě, že jsem zvyklý: už jsem tady pro někoho byl náměstkem primátora, uklízečem v americkém obchoďáku, nekrofilem, zoofilem a homosexuálem, bývalým komunistou, klenotem mé sbírky je však fakt, který jsem opravdu nečekal, jsem milencem J. Bobošíkové. Ale to jen mezi námi, nikomu to neříkej. Tak jsi přispěl do mé sbírky, díky, ale je to slabota.
0/0
8.12.2003 19:10

Pilat

Re:
Jindra te pekne obnazil. bod po bodu tva obhajoba potvrzuje, bod po bodu Hojerovu obzalobu .....he he he Hlavu vzhuru jeste ti zustala inteligence a vzdelani...vse se da napravit.... tvuj he he he
0/0
8.12.2003 19:38

Dan 1

No jo, jen si přisaď:-)
Na tvou a Hujerovu inteligenci nemám a podařilo se mi konečně dostudovat mateřskou školu - to abys měl komplexní informace. Teď hodlám studovat fakultu telepsychologie a telepsychiatrie, abych mohl dělat na dálku také tak pronikavě obnažující soudy o druhých, jako bin Hujer.
0/0
8.12.2003 19:46

ScipioAfricanus

S tou Bobosikovou ses nepochlubil, ty hade
prestan zapirat a priznej jaky to bylo - povidej prehanej. Jak se ti to, sakra, povedlo? Das mi jeji telefonni cislo? Szira mne chtic a tezka zavist.
0/0
8.12.2003 23:06

Dan 1

Člověče, sám ani nevím.
Jednou jsem prostě nějakou sbalil a tuhle mě jistá místní levicová diskutující poučila, že to byla Jana (stačilo se jí zastat v případě trestního oznámení a dozvěděl jsem se od laskavé čtenářky, s kým že to vlastně spím). Nebýt jí a Hujera, tak bych se vlastně ani pořádně neznal a nevěděl bych ani, že se s Terminátorem kdesi lechtáme. Jsem prostě zvrhlík se širokým záběrem:-)
0/0
8.12.2003 23:53

ScipioAfricanus

Ja bych se Jany zastavala a zastaval a zastaval
az by nevedela ci vlastne je. Boze, to je predstava......
0/0
9.12.2003 11:24

Internator

Re:
Informacni hodnota tvych prispevku je nulova. Zato toho, co vypovidaji o tvoji osobnosti, je hodne ...(docela hezky ses v tech bodech charakterizoval, pokud ty body ovsem vubec chapes, o cemz silne pochybuji). Neprehanej to s tou sebereflexi, tvuj stav se tim jenom zhorsi, baby
0/0
8.12.2003 19:40

ScipioAfricanus

Jeste jednou bravo iDnes
za odmitnuti meho prispevku, ve kterem jsem srovnaval vase vylozene propalestinske pseudozpravodajstvi s podstatne vystiznejsi informaci Novinek o vysledku kahirskeho jednani. Duvodem zrejme bylo vlozeni odkazu na zminovanou zpravu, coz je nejspise povazovano za neplacenou reklamu. Srovnavani s lepsim opravdu boli....
0/0
8.12.2003 7:56

Jindrich Hojer

Re:
Novinky jsou stranickou tiskovinou strany Likud? Jinak - neskodilo by ti trochu sebekritiky. Zaverem jedno tajemstvi: Vsude kolem jsou ukryty tajne antisemicke skupiny, ktere maji za ukol zmarit snahy Izraele o klidny zivot v miru.
0/0
8.12.2003 9:10

ScipioAfricanus

Tak to fakt nevim
zda jsou Novinky stranickym tiskem Likudu - zkus se zeptat Ivo Lukacovice. Sebekritiku na tomto foru povazuji za zbytecnou, to udelate s tajemnikem za mne - a ja vam to bohate vynahradim. A co se tyka tech "skupin" , to ti jen chlapce harasi v hlave a mas dojem, ze jsou uz vas jdou miliony "vsichni proti vetru" ale ve skutecnosti se jen marne pokousis protu tomu vetru mocit.
0/0
8.12.2003 10:36

Jindrich Hojer

Re:
No tos mi to neda bohate vynahradil! Snazis se videt bubaky tam kde nejsou, nebo surfujes na vlne "nas zidy nikdo nema rad"?
0/0
8.12.2003 10:50

ScipioAfricanus

Dneska se fakt prekonavas, Jindro
a mele se ti to v te tve blboucke hlavicce vsechno dohromady. Kde konkretne se ve svych prispevcich vyjadruji ve smyslu "nas Zidy nema nikdo rad"? (notabene ja pokrteny ateista), Tyhle trapny triky vnutit nekomu co nikdy nerekl ani nenapsal zkousej na stvoreni tve inteligencni podurovne. Za domaci ulohu se pokus najit, kdo tu zacal psat pitomosti o antisemitskem spiknuti.
0/0
8.12.2003 13:01

Jindrich Hojer

Re:
Dnes jsi nejaky labilni. Proc bych se mel nimrat v tvem hnoji a hledat prostoduche nesmysly ktere prostoduchosti presahuji ty ostatni? Za domaci ukol to udelej sam. Pitomosti o antisemitskem spiknuti? Nemyslel jsi to zase jinak nez jsi to napsal? Dnes jsi zraly na titul.
0/0
8.12.2003 14:27

ScipioAfricanus

No pokd jde o hrabani se v hnoji
tak uplne staci kdyz si prectes ty svoje vyblitky o u o antisemitistickych skupinach. Mozna to byl trapny pokus o ironii, ale je to jen nebetycne blby.
0/0
8.12.2003 15:56

blackshadow

budou mít co chtějí
Militantní hnutí Hamás spolu s dalšími čtyřmi palestinskými skupinami odmítlo egyptský návrh na úplné příměří s Izraelem. "Naše konečná odpověď spolu se čtyřmi dalšími frakcemi je, že nejsme připraveni vyhlásit nové příměří," cituje oficiálního činitele Hamásu. Muhammada Nazzála agentura Reuters. Reagoval tak na prohlášení egyptského šéfa špionáže Umara Sulajmána, podle něhož zastavení útoků pouze proti civilistům není dostatečné.
0/0
8.12.2003 6:36

Jindrich Hojer

Re:
Proc to tady kopirujes? Neumis napsat neco sam? Vytahni 4. prst z Kamilova zad*ku a predved neco samostatneho!
0/0
8.12.2003 9:12

blackshadow

Re:
...dáš mi tvůj e-mail?
0/0
8.12.2003 9:14

Jindrich Hojer

Re:
Proc? Nechapu.
0/0
8.12.2003 10:21

ScipioAfricanus

Prestan se cilit, Jindrichu
blackshadow tady konkretnim odkazem uvedl na pravou miru ty nesmysly co pise iDnes. A tu adresu mu zkus poslat - treba te potesi tim, ze ten prst strci do te diry co mas v dolni casti obliceje (z tve reakce bylo mozno vycit neco jako zavist)
0/0
8.12.2003 13:08

Jindrich Hojer

Re:
Sakra, to uz jsem se dostal tak daleko abych se pres net vybavoval s fasounama, blbama jako jsi ty, kteri napisou pet vet a presto nenapisou zadnou, nebo s nudnymi exhibicionisty kteri pisou bludy a pod ruznymi nicky na sve blaboly reaguji? Ne, musim konstatovat ze dokud nenapises ty a tvuj BlackKamil neco rozumneho, nebudu na vas reagovat. Snad ted mate ve skole prestavku nebo vam prerusili elektrosoky a snazite se dohnat co jste zameskali... Zkuste to ale chvili beze me. Takze - sformulovat myslenku, probrat s nekym dospelym, napsat na pappir, nechat opravit chyby, prepsat do compu, nechat opravit chyby, poslat. Dokud to nedokazete, nebudu s vami ztracet cas. Hlupacci.
0/0
8.12.2003 14:21

ScipioAfricanus

Aus welchem Urwald has du dich gelockt, du Orangutan?
Zformulovat myslenku - to od tebe opravdu sedi - to si dej jako novorocni predsevzeti a prani at se ti to podari alespon jednou. A co sem pletes Blackshadowa Kamila, zrudicko? Tvuj problem je , ze si ty svoje zvratky cpes zpatky do hlavy, zatimco kazdy normalni clovek je jednoduse splachne do zachodu - i kdyz ve tvem pripade zumpa jako zumpa.
0/0
8.12.2003 15:48

kokrhel

palestinští
radikálové omezí velký hov.., jen ta pakáž mohamedánská potřebuje čas, na to aby dozbrojila, generace jsou tam všichni zdegenorovaný, a vy všichni arabofilové, modlete se, aby je tam židáci drželi na uzdě, protože nebýt jich tak se pustěj i do ostatních nevěřících a pak i do vás ,co je tu tak hajíte,protože jediný co umí ti vyuzenci jsou atentáty, a makat se jim nechce a nikdy nechtělo...
0/0
7.12.2003 22:43

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
... rekl kokrhel, podrbal se na pr*eli a sel cumet na tv...
0/0
8.12.2003 7:41

ScipioAfricanus

Prestan tu prezentovat trapny rymovanky, tajemniku
a koukej mazat do archivu dohledat jak to bylo s tim oboustrannym primerim
0/0
8.12.2003 13:04

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
kdyz nejses schopnej cist stary diskuze tak alespon neotravuj dokola s tim samym konzule Corneliusi
0/0
8.12.2003 18:07

ScipioAfricanus

Ty nestastne tupe stvoreni
Odkaz na fakt, ze to priimeri nikdy nebylo dvboustranne jsem ti poslal uz v minulem kole, ale ¨chapu, ze bylo nad tvou podmerecnou inteligenci si to poskladat dohromady. Jak to jednostranne vyhlasene primeri palestinskymi teroristy probilahalo ti posilam tady jako vynatek z dnesnich Novinek (iDnes je na vkladani linku nejak alergicka): Předchozí příměří bylo fraškou Tři hlavní palestinské radikální skupiny Hamás, Islámský džihád a Fatah vyhlásily dosud jediné příměří letos 29. června. Mělo uklidnit zbraně na tři měsíce. Už po 55 dnech však Hamás a Islámský džihád vydaly komuniké o jeho ukončení, když izraelská armáda zabila předního činitele Hamásu Ismáíla abú Šanaba. Už týden po vyhlášení příměří se však Islámský džihád přihlásil k sebevražednému atentátu v Jabecu u Tel Avivu. A izraelský atentát na abú Šanaba byl údajnou odvetou za zabití dvaceti lidí při sebevražedném atentátu v jeruzalémském autobuse 19. srpna. Nedoufam, ze to pochopis, ale na to abych te tim prosplesknul je to velmi vhodne.
0/0
8.12.2003 18:28

kokrhel

Re: tajemniku,
ty sragoro, jestli premyslis prde...a drbes se tam kdyz te boli tak je mi te lito...jo a nesud lidi podle sebe stupide
0/0
9.12.2003 0:06

Internator

Bacha na to
Ja bych to nevidel tak dramaticky, dokonce si myslim, ze cim dramaticteji to budeme videt, tim vice oleje prilejeme do ohne... Podle me se za politicky korektnim terminem „valka proti terorismu“ ve skutecnosti skryva valka proti islamskemu fasismu, akorat to z nejakeho me nepochopitelneho duvodu nikdo nechce rict nahlas. Ano, fasismu. A jde o to, nehazet vsechny Araby do jednoho pytle s temi jejich fasisty. A pokud jste cetli Huntingtona a Fukuyamu (Pilate, to se netyka tebe, ty jsi slaboduchy hnup, ktery nic nechape), musi vam byt jasne, ze v tzv. islamske civilizaci existuji v soucasnosti vsechny predpoklady pro to, aby tam fasismus mohl zakorenit, coz se podle vseho opravdu deje. Takze nejde o to, volat po boji proti muslimum jako takovym, ale „pouze“ proti jejich fasistum, a ti jsou velmi snadno identifikovatelni (ten z nejvetsich uz byl nastesti od moci odstaven a snad ho co nejdrive chytnou). Samozrejme, ze arabska ulice je ted tak zmanipulovana, ze jakykoliv zasah, lov na svoje fasisticke vudce bude povazovat za vyhlaseni valky proti sobe same, bohuzel, ale cim driv se to udela, tim lip – bude hur (vemte si jaky exot byl Hitler jeste ve dvacatych letech, a co se z nej pak vyklubalo...). Jinak souhlasim s tim, ze Irak je prvnim krokem ke stabilizaci toho regionu a je to jak bic, tak cukr, tj. nelze jen bojovat hrubou silou, ale intelegentne jim tak zasadit prozapadni, co nejvice demokraticky (a tedy i prosperujici) rezim, protoze pak arabska ulice bude moci odvratit svoji nenavistnou pozornost o toho zapadackeho dabla a zacit aspirovat na zivot v Iraku (kdyz to jde v Iraku, proc by to neslo i u nas, ze…), coz islamskym fasistum dokonale vezme vitr z plachet a udela z nich velmi snadne cile pro tomahawky.
0/0
7.12.2003 19:08

Internator

Re:
A jeste mam jednu poznamku a prosim Pilata, at nereaguje, jeho se tato moje poznamka netyka. Tyka se blbecku trpicich kvuli jejich zastydle puberte, ktera jim veli neustale bojovat proti vsem autoritam, byt ZA KAZDYCH OKOLNOSTI REBELEM (tj, napr. i toho Usamu take povazovat za rebela). OK hosi, na no mate UVNITR NASI CIVILIZACE pravo, proste jste vecne zlobive, nevychovane decka, ktera samy sebe odsuzuji k tomu, aby se z nich stala luza. Ale uvedomte si, ze ze sebe delate tzv uzitecne idioty, kdyz si za cil svych komplexu berete lidi, kteri se snazi neco podnikat proti nebezpeci od tech vychodnich najezdniku. Proste se pohybujete na velmi tenkem lede, ktery by se pod vami mohl prolomit. Vy si totiz vubec neuvedomujete, ze diky vam (a te levicove a komunisticke pakazi), ANO, PRAVE DIKY VAM, maji islamsti fasiste (eh, prominte, teoriste) motivaci ke svym sprostym vrazdam. Vedi totiz, ze jejich “akce” budou mit patricnou “demoralizujici” (z jejich pohledu) odezvu. I kdyz prave vam se tito fasisti vysmivaji a prave vas povazuji za jasny dukaz upadku tzv. zapadni civilizace. A vite, co s vami udelaji, az zvitezi? (nedejboze, zvitezi..). To same, co se zradci provadeli nemecti fasiste za WWII…PUJDETE POD NUZ JAKO TY OVCE.
0/0
7.12.2003 19:12

Dan 1

Je to tak.
Připadá mi, že tito lidé ztratili sebezáchovný pud. Slyšel jsem, že tajemník s Hujerem si tajně zkoušejí správně nasazovat ručník na hlavu, učí se arabsky a doufají, že nová, muslimská vláda jejich "humanismus" a pochopení pro jiné kultury náležitě ocení. Ocení. Kulkou do týla.
0/0
7.12.2003 19:20

Internator

Re:
Oni ani nevedi, co ze to ten sebezachovny pud je. Sice si jej podvedome obnovuji sledovanim akcnich a hlavne hororovych filmu nebo hranim her, ale to, jak vidno, nestaci. Spis si ale myslim, ze jsou to sebestredni sobci, pro ktere je dulezitejsi jejich svate zapaleni v boji proti americkemu dablovi (alespon nejak se seberealizuji, ze), nez realita (tu jim prece serviruji media, kterym oni ale neveri). Ach, jo, nekdy si rikam, ze to s nami opravdu jde z kopce, bohuzel. Jinak Hujer je jasny blbec. ale ten tajemnik se to aspon snazi nejak resit, i kdyz je dost zmateny…
0/0
7.12.2003 19:34

Internator

Re:
Sice s tebou vetsinou naprosto souhlasim, ale vadi mi ten tvuj prilis velky posun doprava. Bojim se, aby se z lidi, kteri jsou prirozene napravo, nestali ultrapravicaci, kteri primitivne bojuji proti vsemu cizimu. To by totiz byl ten dalsi olej do ohne. Ja proti Arabum osobne nic nemam, par jich znam, vetsina z nich jsou to velmi inteligentni a vzdelani lide, i kdyz znam i par hnupu. To me ale nemuze vest k tomu, abych si z tech jejich rucniku delal srandu. Jestlize si myslime, ze jsme na vyssi civilizacni urovni (coz nepochybne jsme), meli bychom se podle toho i chovat a umet rozlisovat – srovnej treba nazory toho nacka Le Pena s velmi rozumnymi (i kdyz take dost pravicovymi, coz je dobre) nazory te holadske politicky myslim ze senegalske puvodu…
0/0
7.12.2003 19:55

Dan 1

To je zákon
akce a reakce, současná evropská levice je čím dál levější, čímž mě doprava tlačí. Proti Arabům nemám také nic, ale také vidím, že značná část je zfanatizovaná Ládinovským fašismem. No a s těmi ručníky to ber jako nadsázku, opravdu člověka nesoudím podle toho, jestli má na hlavě froťák:-)
0/0
7.12.2003 20:02

Internator

Re:
OK, tomu rozumim, vnimam to podobne (viz umyslna “udernost” mych prispevku). Ale zamerme se spis proti tem stale vetsim, radikalnejsim levicakum, nez na to take nam docela cizi etnikum (fakt jsou jini, ale nee cizi, nejsou to zadni mimozemstani). A z toho etnika jen na ty jejich fasisticke vudce, nic vic nic min. Proste proti radikalismu na obou stranach… Tak to vidim ja, i kdyz se mozna mylim…
0/0
7.12.2003 20:12

Dan 1

Ona trocha přehánění
a nadsázky neškodí. Za nedlouho budeme nadsazovat všichni, on Istanbul není tak daleko, jak se mnohým zdá a dnes nebo zítra může být i kdekoli u nás. Bojím se, že situace je mnohem vážnější, než si připouštíme. Kuvajtší zpravodajci mluví o dalších útocích v arabském světě, terči budou obchodní centra, školy... Leváci ale budou dál rozvíjet konspirační teorie a plkat o CIA a Mossadu. Ovšem jen doby, kdy arabský fašismus zasáhne i je samotné.
0/0
7.12.2003 20:22

Internator

Re:
Jo to je fakt, ale myslim si, ze stoji za to i v podstate vysvetlovat, v tomto pripade uvadet paralely mezi vyvojem v Nemecku ve dvacatych letech minuleho stoleti, a tim, co se ted deje na BV. Oni ti borecci jsou totiz hrozne hrdi na to, ze dokazou nekde na internetu najit ty tzv. nezavisle, neoficialni (a tedy podle nich jedine pravdive, oooch, svata prostoto!!!!!!) informace o tech Massadech a CIA, a toho naseho Huntingtona si nikdy neprectou…Howgh, jdu na pivo.
0/0
7.12.2003 20:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.