Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S pravičáky se nemluví, kontrují anarchisté

Petice S komunisty se nemluví má svoji levicovou konkurenci. Skupina anarchisticky a levicově orientovaných aktivistů sepsala petici S pravičáky se nemluví. Varuje v ní před "politickou účelovostí soudobého antikomunismu". Signatáře petice proti KSČM nazývají "zastydlými antikomunisty".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FrNedobrota

Miluju áčka !
jak krásně brečej, když je člověk zmlátí ! V létě jsem měl veselou příhodu - na horáku vesele projíždím beskydskou polní cestou k bývalému muničnímu skladu a bunkru a co nevidím - políčko konopíčka, no nelenil jsem, sesedl s vše vytrhal a rozlámal, rozdupal. V tom přicházely  tři áčkovité smažky a trošku se vztekly, jako že by mě chtěly dát na budku. Jenže mám 192cm, 98 kg a 135cm kolem hrudníku, v pase 88 pže furt cvičím. No tak jsem milé áčka zbacal až plakali, jeden se dokonce pokakal ! Bylo to moc milé, dlouho jsem se tak nezasmál. Párkrát jsem si do nich ještě s gustem kopl a jel jsem si dát pivko, protože bylo vedro a trochu mě vyschlo v krku. Večer jsem to vypravoval dětem, jak zlí feťáci dostali na prcku a mé krásné blonďaté holčičky se moc smály .
0/0
4.12.2003 13:18

Antiperle

Re:
Ve výčtu svých parametrů si zapomněl na IQ 85....Jo a mel bys trochu shodit, nic moc !
0/0
4.12.2003 13:46

Kleki Petra

Re:
Jestli pořád cvičí, bude spíš nabírat. Svaly jsou těžší tuku. Někdy se přesunou i na mozek. V případě v článku zmiňovaných anarchistů však posledně jmenované nebezpečí asi nehrozí. Kde nic není, ani smrt nebere.
0/0
4.12.2003 14:05

MagorA

Re:
Nejakej zelenej mozek, ne? Abych Ti udelal radost, o vik. se zajedem zhulit do nejakeho rapiku, a pak trochu ten nudny vojensky interier vylepsime, ono nas uz neco napadne...
0/0
4.12.2003 14:32

GhorX

Re:
Je vysoce pravděpodobné, že Vaše krásné blonďaté holčičky za čas narazí na liberály, kteří je lehce přesvědčí, že jste primitivní sobec. A proti odsouzení Vašich dětí Vám svaly nepomohou. Abyste mi rozuměl, já sám anarchisty přímo nesnáším, stejně jako jinou ultralevičáckou svoloč, ale zatím jsem nenalezl jediný rozdíl mezi přílišnou konzumací alkoholu a marihuany.
0/0
4.12.2003 16:26

Michalgard

Aspoň už víme
kdo je záloha komunistů.Když se podepíšou
0/0
4.12.2003 8:35

modry_karkul

Nerikej mi vole,
zkurrrvena zamrrrdana ruda svine!
0/0
3.12.2003 22:59

Ataturk

???
A co Kamil???
0/0
3.12.2003 21:39

Ataturk

cojávím
Cau. K mému příspěvku pouze tolik, že nevím, co mám psát a tak se co nejuctivěji poroučím. Váš věčný otec všech tureckých bratří...
P.S. cizinec je našinec ale ne Romun.
0/0
3.12.2003 21:37

Svatopluk

anarchisti - vrazi
Anarchisti jsou sebranka vyhulenych primitivu, kteri stejne jako vsichni ti, co nesouhlasili s valkou v Iraku, neprimo podporovali masove vrazdy, ktere se za vlady nejvetsiho arabskeho komunisty v dnes jiz svobodnem Iraku, konaly naprosto bezne. Anarchisti jsou banda nezodpovednych pubertaku a levicaci tlupa lenochu vydirajici stat. Vysvetli mi nekdo rozdil mezi levicakem a batoletem? www.ceskapravice.cz  
0/0
3.12.2003 21:29

MagorA

Re:
Nesouhlas s valkou - podpora vrazd, Saddam - komunista ......pan Goebeles by mel z Vas radost...
0/0
4.12.2003 14:36

Drujd

???
Chytrý hoch, sesazení Husaina je správné, nikoli však  touto cestou. Pokud jsi nazi tak bys měl být přeci na jeho straně, ne? Vždyť nesnášel židy, tudíž byl spojencem, ne?......
0/0
8.12.2003 13:26

kokrhel

fuj
fetliny anarchisticky se zase vyblili do medii
0/0
3.12.2003 21:28

demokratic

To jsem zvědav, kolik skutečných osobností ti bolševici seženou..
To jsem zvědav, kolik SKUTEČNÝCH osobností ti rudí bolševici (ať už ti oficiální nebo ti neoficiální, skrytí zbabělostí a studem za anarchistické šátky) pod tu svoji antipravicovou petici seženou... (maximálně tak Švorcovou, "básníka" Ivana Skálu, další mě nenapadají...)  , a také jsem zvědav kolik lidí celkem ten jejich antipravicový slint podepíše... (v obou případech jistě zlomeček počtu a a zlomeček významu signatářů petice S KOMUNISTY SE NEMLUVÍ, která ty anarchisty - a ptejme se proč - k té jejich antipetici vybudila...)
0/0
3.12.2003 21:08

demokratic

Proflákli se, růžoví ...
Je zajímavé (a mnohé napovídající), že zatímco petice S KOMUNISTY SE NEMLUVÍ se týkala pouze (viz název) KOMUNISTů (a nikoli levice jako takové), tak "potrefené (rudé) husy" (ač o anarchistech nikdo nemluvil) se proflákly (to ony samy musí nejlépe vědět, proč se tou peticí proti komoušům cítily být ohrožené, a začaly kýhat...), tedy tyto potrefené (rudé) husy, skryté až dosud za anonymitu svých šátků na obličejích a během útoků proti demokracii, svobodě, systému, apod. vydávající se za anarchisty, se tou svojí "antipeticí" PROFLÁKLY, protože tu NAŠI petici proti komoušům pojaly jako náš útok proti levici jako takové, a svých soudruhů se zastaly (ty husy), a nebo dokonce se jimi samy cítily být natolik, že hned napsali svoji ANTIPETICI, kterou ovšem pojaly velmi široce a IDEOLOGICKY, a útočí rovnou na PRAVICI jako takovou... Ano, soudruzi, teď vám ty šátky z ksichtů spadly, a my vidíme, že jste (jak jsme tušili) rudí... Styďte se...  
0/0
3.12.2003 20:58

MartinBBB

......................................
Ty vole, to je diskuze. Samá psychogenní fuga, samé smyčky bez konce. A když už se zdá, že to začínám chápat, najednou zjistím, že vlastně nevím zda-li jsem zrovna napravo nebo nalevo. To je ale pěkná pravárna. Volte Ransdorfa, Dolejše a Grebeníčka.
0/0
3.12.2003 20:39

prejety_medvidek_koala

-
to se tady ale zase sesla banda kretenu. krome me je to tu samy hovado.
0/0
3.12.2003 18:25

hovnival-

Re:
to tedy znamena, ze i ja jsem hovado!
0/0
3.12.2003 18:54

Dr. Chocholousek

Pravice u nas neexistuje
Za důsledne pravicoveho se dal považovat A. Hitler, Franco, Musollini, Hirohito. Považovat reformní komunisty(ODS) za pravici je nesmysl.
0/0
3.12.2003 18:13

pečlivý čtenář

Re:
Pane Chocholousek, Vy snad zertujete;-) A. Hitler pravičák?!? Víte co znamená zkratka NSDAP?!!!!!!!! Zaměřte se hlavně na druhé písmenko:-))))))))))))))
0/0
3.12.2003 18:40

Baxter

Re:
A.Hitler, nacismus i fašismus jsou představiteli ultrapravice, divím se že o tom někdo vůbec pochybuje.
0/0
3.12.2003 19:27

Dan 1

Ovšem,
NSDAP a Hitler sám byl známý tím, že bránil vyvlastňování majetku, prosazoval individuální svobody, odmítal stádnost, snažil se o snížení úlohy státu, snížení daní:-)))) Prostě typický pravičák. Přiznejte se, jste Luděk Sobota nebo Uršula Kluková?
0/0
3.12.2003 19:32

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Já si myslím, že ta strana se jmenovala  ...socialistická....    z toho důvodu, že to Ádovi vyšlo ve sportce.
0/0
4.12.2003 7:46

Dan 1

Ne,
jmenovala se socialistická, protože socialistickou stranou vskutku byla.
0/0
4.12.2003 14:36

modry_karkul

Re: Peclivy
kokkkot
0/0
3.12.2003 23:01

Drujd

souhlas
NSDAP je extremní pravice..... Stím že je to kokott souhlasím..... kdyby byl komouš, tak by asi neplnil koncetráky soudruhy, nemyslíte???
0/0
8.12.2003 13:35

MagorA

Re:
Vlady extremnich levicaku a pravicaku jsou v podstate stejne. Zakony zasahujici do osobnich svobod, policejni stat, nadrazenost tridy nebo rasy atd. Zda vyrobni prostredky vlastni "pracujici lid", stat, nebo nejaka velka nadnarodni spolecnost ci nekolik jedincu je svym zpusobem jedno..
0/0
4.12.2003 14:42

Pravy_Juice

hm
Svině vysmažené. A je vidět, co mají v mozku, komouši by s nimi zametli tak, že by se nestačili divit. Za to Ti zlí pravičáci je nechávají žít jak chtěji....
0/0
3.12.2003 18:07

malajský tygr

s
Vybít by se měli všichni.Jestli něco nesnáším víc než anarchisty,tak je to feťáckej anarchista.Ale to jsou vlastně všichni.
0/0
3.12.2003 17:54

-Sandstorm-

Levičácký póvl
Tyhle akce a názory by se daly pochopit, kdyby nositelé levičáckých myšlenek byly poctivě pracující, vzdělaní a úspěšní lidé, kteří cítí potřebu nezištně se o plody svého úsilí rozdělit s blížním a kteří jdou sami příkladem.
Ovšem 100% toho levičáckého hnusu jsou nemakačenka, feťáci, příživníci, zkrachovalci apod., tedy motiv jejich myšlenek je dán jejich sociálním postavením.
Kdyby kdokoli z nich zdědil prosperující továrnu, do druhého dne je z něj kapitalista jak řemen.
0/0
3.12.2003 17:41

pečlivý čtenář

Re:
Opravdu? Tak to jste mne potěšil;-) Sice studuju VŠ už 3 rokem, ale jsem zkrachovalec. Můj otec(VŠ) sice vydělává mnoho peněz, ale je to příživník. Moje matka(VŠ) učí možná vaše děti, ale je to nemakčenko. A moje setra(SŠ) je holt feťák. Myslíte, že když začneme volit pravici, opadnou z nás tyto přídomky? Už abych měnil názor...;-)
0/0
3.12.2003 18:36

navsteva

Re:
Hmm, no jestli je nekdo "podnikatel", a i tak je sympatizantem levice, nevadi mu zvysovani dani, odvody statu stale rostouci, kazda koruna ocesana na 30 haleru, to ze svou praci zivi ty kteri nemaji o praci zajem apouze profituji z toho ze je od stau mozna vyzadat prispevek temer na cokoliv, tak TEN TO NEMA V HLAVE V PORADKU. Nastesti nikoho takoveho ja neznam. Ty o kterych vim ze jsou volici CSSD a KSCM, tak presne zapadaji do obrazu ZAVISTIVCE, CLOVEKA S ODPOREM K PRACI (neznamena ze jsou nutne nezamestnani), CLOVEKA 95% CASU PREMYSLEJICIM O TOM JAK OD RUZNYCH URADU DOSTAT NEJAKE STATNI PENIZE ZA NIC.
0/0
3.12.2003 19:33

MartinBBB

Re:
Tak se těmi svými penězi udav........., na...$$$$......, tu máš, .........ty jedno zazobané skrblící prase!
0/0
3.12.2003 20:26

Dan 1

:-)))
Áčku ujížděj nervíky:-)
0/0
3.12.2003 20:30

Modre-nebezpeci

Anarchiste
O moc usiluji obe, pravice i levice, a to nevybiravymi zpusoby, ale castokrat pristup levice, to je moc bez odpovednosti. Nechapu, jak muzou anarchiste podporovat silny stat (pripadne stranu), ktery vse za obcany vyresi a vse jim rovnou merou poskytne. Vzdyt je to v rozporu s tim, co pisou ve svych casopisech. 
Jsou casto proti, jen aby byli proti, pripada mi. Uplne nejlepsi jsou anti-establishment party, takovy specificky druh konzumu.
Socialni a ekonomicka rovnost neni vsechno. Dulezitejsi je solidarita a ohleduplnost. Komuniste o ni sice taky mluvi, v praxi ale svoje myslenky paroduji. A vzdycky budou. Proc? Protoze zavrhuji nektere tradicni hodnoty, s nichz odpovednost a solidarita musi rust.
Sneni o revoluci je pekne, cloveka ten svet stve a nejradsi by ho zmenil a napravil, ale revoluce neni zadouci. Lepe by bylo, kdyby komuniste, kdyz maji takovou chut bojovat a kricet, vybojovali svou vnitrni revoluci, takovy osobni dzihad. A trosku se nad sebou zamyseli. S extremisty se tezko mluvi. Verim, ze ti lide, co s nimi nemluvi, maji nejakou zkusenost, ze treba zkouseli s nimi mluvit a zjistili, ze to nejde.
S pravicaky se nemluvi, fakt smesne, uz to oznaceni pravicak. Ale sorry, ze je kritizuju, radsi bych se mel taky nad sebou zamyslet. Jsem pravicak, nebo ne? Jsem staroliberal s nekterymi krasnymi radikalnimi sny.
 
0/0
3.12.2003 17:27

hovnival-

@@
Anarchisti jsou zrejme pomateny. Nechapu, jak nekdo muze podporovat komunisty.
0/0
3.12.2003 17:12

modry_karkul

Re: Kdyz je pomateny,
tak muze
0/0
3.12.2003 17:14

pa3k

historie magistra vitae
.. ja jenom nechapu, jak muze tolik lidi za tak kratkou dobu zapomenout na to, jak vypadalo ceskoslovensko za komancu... fronty na ziguliky, fronty na banany, vyjezdove dolozky, 1. maje, deda mraz a se sovetskym svazem na vecne casy.. za komancu by ti  tzv. anarchisti  drzeli hubu a krok, ze jo... budicek!!! nebo opravdu 1/5 obyvatel ceska chce navrat do spolecnosti kuby a kldr..???
 
0/0
3.12.2003 17:00

modry_karkul

Re: Oni na to nezapominaji,
jelikoz nemaji na co vzpominat. Vetsina z nich byla v plenach nebo chodila do skolky. Tak se mi to tady jevi.
Komousi at na tento prispevek nereaguji, jejich nazory znam, cetl jsem je v Rudem pravu (ovsem cist se zacinalo sportem vzadu, politika se cetla az na zachode). Pak se RP pouzilo, jelikoz nebyl toaletak.
Mavatek byl dostatek.
0/0
3.12.2003 17:13

Scholastikus

Re:
To vis, asi jim to pripomina Santa Claus,  fronty na pracovnich uradech; zbozi, ktereho je dost, ale nejsou na nej penize; posluhovani EU a USA; odmitnuta viza ze strany USA apod:-))). Tak tohle vsechno jim ten minuly rezim dnes pripomina!
0/0
3.12.2003 17:37

modry_karkul

Re: Kraviny, priteli...
Podivej se na plne obchodnaky lidi, hnupe. Srovnej to s prazdnymi zaplivanymi soc. obchody. Brrrrrr! A ty na Internetu. Za komosu by ses ani nedotelefonoval do Prahy, trvalo to nekdy az 4 hodky, nez se zadarilo. Internet bys znal ze zapadnich pasovanych tiskovin, ty jsi kus vola nebo bolsan - to je vlastne totez.
0/0
3.12.2003 18:15

modry_karkul

Re: Odmitnuta viza do USA
PITOMCE, JA JSEM NEDOSTAL PAS ANI DO MADARSKA, POUZE DOLOZKU! JESTE SE PODARILO PRES CEDOK DO JUGOSKY A PAK PAR TISIC LIDU NA ZAPAD. VETSINA PROVERENYCH KOMANCU. MNOHO SE JICH PAK NEVRATILO... I KOMANCU...
DNES MAM PAS, MUZU JET TEMER KAM CHCI A VIZUM - PROSTE JE PAR ZEMI, KTERE SE CHRANI PRED PRILIVEM RUZNEHO SMEJDSTVA. MY PO NEKTERYCH ZEMICH TAKY VYZADUJEME VIZUM.
TYS BYL SPOKOJENY, CO. DO PRACE, PAK PIVKO, DIETLUV SERIAL, SPINKAT A NANOVO. UBOZAKU.
TAK CO TU PINDAS KRAVINY, LEVICACKY HNUSE!
0/0
3.12.2003 18:22

pečlivý čtenář

Re:
vole
0/0
3.12.2003 18:30

modry_karkul

Re: Sam jsi
vul a urcite i tak vypadas, vymastena ruda svine svinuta!
0/0
3.12.2003 23:03

ifdex

komouši
To můžou vymyslet jenom naprostý hovada.
0/0
3.12.2003 16:53

Daňový soumar

Jsem hrdý, že jsem zastydlý
Jsem hrdý, že jsem antikomunista! A antikomunistou zůstanu!!! Proto jsem velice potěšen tím, že se mnou žádný rudý magor, zloděj a vrah nebude po zbytek mých dní mluvit. Děkuji.        
0/0
3.12.2003 16:51

Dan 1

Typické.
Slačálek, proslavený hrdinným bojem proti svíčkové s brusinkami, podávané na summitu NATO (voni tam žerou svíčkovou a v Africe umíraj děti!), starý komouš Keller z MU Brno (Komenský musí v hrobě rotovat) a jeho věrný žák Viktor Pyj Orecký... Ještě by to chtělo opepřit státnickými teoriemi o "horizontálně řízené společnosti"... To jste se, áčka, do mě strefovali, když jsem vás dával do jedné škatulky s komunisty a ejhle, dáváte mi sami důkaz názorové jednoty. Ne s pravičáky či levičáky, s vámi, extremisty se nemluví. Není o čem.
0/0
3.12.2003 16:46

demokratic

Re: Souhlasím s vámi, Dane
Jednak s Vámi Dane, SOUHLASÍM, a jednak bych ještě dodal, že jsem zcela konsternován tou drzostí těch růžových anarchistických magorů, kteří si dovolí takto otveřeně PŘIZNAT to, co jim ti chytřejší z nás vždycky vyčítali, a z čeho je podezírali, totiž z toho, že svojí permanentní programovou negací jakéhokoli řádu, systému, klidu, že tedy touto programovou negací pomáhají (já se domníval, že většinou nevědomě, ale vidím, že vědomě)  bolševikům, nacistům (ano, nacisti jsou také jako oni LEVÍ, viz NSDAP, a nikoli "praví", jak jim někteří neinformovaní podsouvají... bojují sice proti sobě, ale jsou to vlastně dva levicové a antidemokratické gangy...), navíc jsou zbabělí, protože své narudlé ksichty halí do různých šátků (asi se za své názory stydí... no nedivím se jim...) Tou peticí se přiznali k tomu, že jsou vlastně bolševický klon...
0/0
3.12.2003 20:42

Dan 1

Máte plnou pravdu.
Obě skupiny vykazují rysy krajní levice. Pravičák nedemokratický být z principu nemůže, těžko totiž může násilím někomu vnutit individuální svobodu. Maximálně může, tak jako to udělala republikánská US administrativa v Iráku, vytvořit podmínky k jejímu vzniku a zachování.
0/0
4.12.2003 14:44

modry_karkul

A to se podivejme...
Jesteze jsem si prispevek zkopiroval, to cenzori komanci z idnes mi to sezrali. Tak znovu:
Jestlipak vubec vite, co znamena slovo anarchie?
Ja se z vas poseru, vzdyt vy jste bolsevici, prevleceni za anarchisty.
Svet je opravdu naruby, howwwno si rika dort.
0/0
3.12.2003 16:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.