Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelci zatýkali Palestince v Ramalláhu

Izraelská armáda v noci zahájila rozsáhlou operaci v Ramalláhu na západním břehu Jordánu. Izraelci ve městě, které je pod správou Palestinců, pátrají po palestinských radikálech. Vojáci prohlíželi dům po domu a zadrželi několik desítek lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blackshadow

NO ENTRY
...Kamil už nechce aby k nám domů chodil Jindřich Hojer... pokaždý si u nás sundavá ponožky a prohlíží si bradavice na nohou... Kamilovi ale nejvíc vadí, že si mačká uhry a pořád si chce sundavat kalhoty... hmm... 
0/0
2.12.2003 11:53

Jindrich Hojer

Re:
Vyrid starsimu brachovi mou gratulaci. Deset let ma prece clovek jen jednou za zivot...
0/0
3.12.2003 9:34

blackshadow

Re:
...Kamilovi se taky nelíbilo, když jsi zkoušel chytat mouchy jazykem... 
0/0
3.12.2003 9:49

ixikojj

Zvu vás na kabalat shabat
 
Tak tady zase čtu některé příspěvky o zločinech Židů a Izraele a něco mě napadlo. nechcete se jít podívat k nám do Španělské synagogy. Každý pátek v 18. 00 tady začíná kabalat shabat. Schází se tady nejen členové naší pražské kongregace, ale Židé z celého světa, kteří jsou v Praze jako turisti, nebo tady pracují. Po bohoslužbě občas společně všichni chodíme  na  šábesovou večeři a probíráme dění v Izraeli.  Tak přijďte diskutovat s lidmi, kteří v Izraeli žijí. Možná budete překvapeni, že nenarazíte na nějaké vrahouny a doktátory, ale na demokraticky smýšlející lidi. A podržte se : touží po míru a klidu ve své zemi, vyznávají úctu k životu, mají dvě ruce, hlavu a nohy, milují své ženy a děti, a prostě vypadají jako kterýkoliv jiný člověk. Tak co? Přijdete?  A pokud nemáte čas v pátek tak vás všechny zveme v neděli do Jeruzalémské synagogy, mlůžete se tam dozvědět něco o našich tradicích, především o Chanuce. Noa pokud se z nějakých důvodů bojíte, tak můžete napsat svůj komentář do našeho otevřeného Fóra na adrese klubu Peace for Israel: http://www.israel.zde.cz/
0/0
2.12.2003 11:51

ixikojj

Re: oprava
diktátory
0/0
2.12.2003 11:52

Jindrich Hojer

Re:
Jakkoli spolu nesouhlasime, tento navrh se mi libi. Skoda ze jsem daleko. Mozna bych prisel. Mozna by pomohlo kdyby Zide davali svou mirumilovnost zretelneji najevo. Treba pri volbach...
0/0
2.12.2003 16:41

Dony

Je to prave naopak
Zidi - to je rakovina na "tele" Palestiny. Staci se podivat na mapu a sledovat na ni vyvoj od r. 1947. Nic jinyho nez rakovina. Zidovske uzemi se neustale zvetsuje na ukor Palestincu. Davate Palestincum dost duvodu k tomu aby se chovali tak jak se chovaji. 
0/0
2.12.2003 10:56

ScipioAfricanus

No kdyz uz jsme u te rakoviny
tak jak bych Zidy spis prirovnal k implantovanym kmenovym bunkam, co tu bujici rakovinu naopak zatlacuji - a ji se to zatracen nelibi
0/0
2.12.2003 11:13

Dony

Re:
To zalezi pouze na uhlu pohledu......
0/0
2.12.2003 11:16

ixikojj

Re:
To spíš záleží na tom, jestli je člověk ochoten brát na vědomí skutečnost, nebo antisemitské pitomosti.
0/0
2.12.2003 11:37

Dony

Re:
Hele radsi se dvakrat rychle nadechni a nedelej ze me antisemitu. Ja jsem pouzil pouze metaforu (chapu, ze te mohla pobourit). To ale neznamena, ze kdyz nesouhlasim s Izraelskou politikou, ze jsem proti zidum.  Precetl jsem si o tom verim dost, abych si mohl udelat vlastni nazor na zaklade techto skutecnosti:
- na konci 19.stol zilo v Palestine cca 5% zidu
- Do roku 1948 probehlo asi 5 imigracnich vln, ktere zcela zvratili narodnostni rozlozeni v Palestine.  Tato emigrace ne ze byla neopodstatnena (duvodu k ni bylo dost. pozn.: holocaust jako takovy bylo mozne jako duvod k emigraci do Izraele  brat az u te posledni vlny, ktera probihala ve 30. letech. Jinak to byly pogromy ve vychodni a stredni Evrope a taky fanaticka vize jisteho Chaima Weizmanna (pise se presne takhle?....), ktery chtel znovuvzkrisit myslenku na vlastni stat v Palestine, ale nejak pri tom zapomnel, ze v Palestine uz jeden narod zije a navic muslimsky. Podle me to byl fanatik.
-Palestincu se nikdo neptal, zdali chteji zit vedle Zidu, nebo zda si preji zidovskou nadvladu. Tehdy tam tahali za nitky Britove a pred nima to byla Otomanska Rise. Palestinci jako narod nikdy nebyli samostatni. At jim vladli Otomani, nebo Britove (kteri se tam necpali kvuli Palestincum, ale kvuli kontrole nad Suezem a kvuli rope, ktera se v regionu stredniho vychodu nasla) Ale to ze zili neustale pod neci nadvladou nebyl duvod k tomu, aby do jejich zeme proudili miliony emigrantu odlisneho vyznani...
 
 
0/0
2.12.2003 12:34

Dony

Re:
- Vznik Izraele byl pouze zlegalizovanim tehdejsiho stavu, kery uz nebylo mozne zvratit, at byl jakkoli nelegalni. Navic bylo po valce ve ktere Zide dostali celkem zabrat, takze by do toho zadny politik nesel aby zacal Zidy z Palestiny vyhanet. Takze UN v roce 47 vyhlasilo, ze po skonceni Britskeho mandatu 15.5.48 vzbikne spolecny stat Zidu a Palestincu jehoz hlavnim mestem bude Jeruzalem. Zide akceptovali (bedjt by ne) Palestinci byli samozrejme proti (nedivim se)
Tak jak jsou dnes postupne legalizovany nelegalni zidovske osady, tak byl zlegalizovan cely Izrael  15.5.48 - jako jedna velka nelegalni zidovska osada. , ktera bude vzdy ohniskem nepokoju a postupne jako "rakovina" prorusta i uzemym, ktere ji nikdy patrit nemelo.
A TED JSEM IXIKOJJI MOC ZVEDAVEJ NA TY TVE SKUTECNOSTI:
0/0
2.12.2003 12:42

Dony

Squatteri
Na zaver jeste neco:
pokud mluvis o lidech zijicich v Izraeli a touzicich po miru , tak bys je mel pri vasich spolecnych akcich pokusit primet k tomu, aby verejne odsoudili zakladani nelegalnich Zidovskych osad pod mocnou ochranou armady. Protoze zmena ktera obrati vyvoj v Izraeli k lepsimu neprijde z venci. Ta musi prijit zevnitr - od vas. Musite oslabit vliv ortodoxnich stran jako je Likud, jinak se k lepsimu nic nepohne. Zidy uz z Palestiny nikdo nedostane to je jista vec. Ale meli byste se snazit oboustrane spolu vyjit. Roztahovanim se tam kde nemate byt, k tomu ale v tom pozitivnim smeru moc neprispejete.
Palestinci jsou taky obycejni lide, kteri chteji zit v miru. Jsou mezi nimi fanatici, tak jako mezi vama (Rabinnuv vrah byl tusim jednim z tech zidovskych fanatiku nebo?...)
Pokud se tyka Hamasu a spol. Jejich terorismus odsuzuji. Na druhou stranu zajmy zidu dokaze jaksepatri podporit armada vydatne podporovana US. Kdo ma chranit zajmy obycejnych palestincu? Co jim zbyva jineho nez terorismus? Jiste je to taky vynosnej kseft. Ale jedno je dulezite: Nez jste "zasquotovali" Palestinu zadnej Hamas a spol nebyl. Tyhle hnuti jsou pouze dusledek ktereho zide v Palestine jsou pricinou.
 
 
0/0
2.12.2003 13:00

Dan 1

Co prosím?
Co jim zbývá jiného, než terorismus? To snad nemyslíte vážně. Léta jsou vyzýváni k jednání, z kterých buď uraženě utíkají, když mají přistoupit na jakýkoli kompromis nebo jednání bojkotují sebevražedným útokem. Fanatiků je většina. Jestliže 60% palestinských Arabů podporuje atentáty i po ustavení suverénní Palestiny, pak jsou oni sami tou rakovinou.
0/0
2.12.2003 18:39

Dony

Re:
Trochu Statistiky na uvod:
Dnes je v Izraeli cca 78,8 % Zidu a 15,1% Muslimu (Lexikon Zemi 2003, Fortuna print).
V prubehu let 1948 - 2000 imigrovalo do Izraele z celeho sveta cca 2 854 000 Zidu (Atlas of the Middle east, National Geographic)
Pozn. V roce 2000 mel Izrael 6,173 mil obyvatel (279 osob/km2).
UN deklarovala Izrael jako rovnopravny stat Izraelcu a Palestincu. Tezko ovsem muze byt ve skutecnosti rovnopravnym statem kdyz dnes jsou Palestinci cca 15-ti procentni mensinou. Ty temer 3mil Zidu, ktere do Izraele v prubehu jedne generace imigrovali musi nekde zit a prichazime k tem nelegalnim zidovskym osadam nad kterymi vlada musi privirat oci, protoze ty lidi  zkratka nekde zit musi. A je to zase na ukor Palestincu. Co je komu do nich?! Proste se tady postavi par baraku, zavede voda a elektrina obezene plotem, vybavy patricnou vojenskou ochranou, vymezi se ochranna zona. Ze zrovna tam ma Palestinec kousek zeme kde pestuje olivy? Nezajem! Strc nos do ochranne zony a vojaci te zastreli. Nejaka nahrada? Neexistuje. Na uzemni naroky Palestincu Izraelska vlada kasle. Jak jinak nez Zemedelstvim se muze drtiva vetsina negramotnych Palestincu uzivit. Kdyz ti nekdo vezme i tu posledni moznost, co budes delat?
Mluvis o nejakem jednani? Jake podminky jim asi Izraelska strana nabizi, ze jakykoliv kompromis odmitaji a bojkotuji? Jaky dasli kompromis by jeste Palestinci meli sakra zkousnout? Na uzemi ktere po staleti obyvali oni, se roztahuji Zidi a porad to nestaci?!   A palestinec aby zebral o vodu!!!! Zadny div, ze fanatiku je vetsina. Zahnani do kouta, bez nadeje na lepsi budoucnost pro svoje deti, se z nejednoho pacifisty stane krvezizniva bestie. 
Nene, ta "rakovina" ma zidovskou jmenovku. 
0/0
2.12.2003 19:25

Dan 1

Nijak nejsem nadšen
izraelskými osadami. Jenže se se dopouštíte nepřesnosti v tom, že Palestinci tam žijí po staletí. Zrovna tak jako Židé, většina z nich je druhou generací přistěhovalců, rekrutující se z jihosyrských a egyptských arabských kmenů - viz Egypťan, který si nechává říkat Jásir Arafát (srv. Džugašvili a Uljanov). V Izraeli je spousta Palestinců integrována do civilizivané společnosti, chodí do práce a jsou na teroristy naštvaní. Viz Haifa. Když seš lidé chtějí dohodnout, vejdou se vedle sebe všude. Jenže Palesticům o vlastní stát nejde. Těm jde o likvidaci Izraele a zachování penězovodu EU>Palestina. Žádný národně-osvobozenecký boj, touha po sebeurčení atd.
0/0
2.12.2003 19:37

Dony

Re:
Myslim ze nejde o to kolikata generace Palestincu nebo Zidu tam vedle sebe zije. Podstatny je to, ze v prubehu dvou generaci se tam obratilo slozeni obyvatelstva ve prospech Zidu a Izrael neustale pracuje na tom, aby Zidu bylo vic a vic.
Jak muzou Palestinci sami o sobe uvazovat o likvidaci Izraele. Vzdyt to neni technicky mozne? To jako myslis, rozstrili Izraelce raketami Kassam? Je treba rozlisovat retoriku od faktu. Palestinci nemaji nic - infrastrukturu, armadu, nemaji spojence. Protoze za Izraelem stoji Bush a ten jenom ceka na to, aby mohl dalsi zemi obvinit z terorismu, vyroby ZHN,chemickych zbrani atd..... O tom muzou jedine tak mluvit. Narozdil od Izraelcu.....
......Mozna byla vule se dohodnout, ale urcite ne behem uradovani Ariela Sharona. Sharon ani ve snu neuvazuje o tom aby vyklidil okupovana uzemi, aby zrusil spoustu nelegalnich Zidovskych osad na techto uzemich. Sharonovi jde o to vyvolat konflikt, pouze ceka na ten spravny okamzik, na nejakou zaminku, aby mohl svou velmi dobre vyzbrojenou armadu jaksepatri vyuzit a poslat ji na Araby (viz nedavny letecky utok na cile v Syrii) .  Za zady mu stoji US se svymi miliardovymi infuzemi z kapes americanu, bez kterrych by se Izrael ve velice kratke dobe odporoucel do propadliste dejin.  Takze tak to je. Zadna snaha o dialog. To bejvavalo za Sharonova predchudce.
0/0
3.12.2003 9:40

Jindrich Hojer

Re:
Naprosto souhlasim. Sharon nema prazadny zajem na miru. Vyhovuje mu napeti a touzi jasne po tzv. "konecnem reseni".
0/0
3.12.2003 12:14

Karkulák

Máme tolerovat atentátníky v Palestině a chápat je jako legitimní obranu ?
Když to trochu posunu, je boj lidí s nemocemi, kdy svobodná stvoření - baktérie - vlastně jen obhajují právo na svůj život, nespravedlivý. Ony tady byli dříve, než my. Mají vlastní kulturu, vlastní potřeby, vlastní komunitu. Stejně jako Palestinci by sice mnoho z nich pomřelo hlady, nebýt svého živitele, ale to přece není podstatné. Ano, ony nerespektují, že hostitel musí být pro jejich spokojenost žívý a občas mu pěkně zatopí. Ale na to mají, jako původní obyvatelé této planety, přece samozřejmé právo, podle výkladu Jindřicha Hojera určitě. Jakékoliv prostředky, jakákoliv oběť, důležité je... Důležité pro baktérie není přežití jednotlivce, ale rodu. Možná jen tady v mém srovnání nacházím malou disproporci. Pro Palestince přežití neznamená nic, ani pokud se týká rodu. Důležité pro ně není budoucnost, nebo život dětí. Podstatné jsou jasné hodnoty : Zničit krtka, zničit krtka, zničit krtka. Sorry, Židy.
0/0
1.12.2003 18:42

Jindrich Hojer

Re:
Bakterie ani Palestinci nemaji existenci zalozenou na parazitovani. Doporucuji v prvnim pripade dostudovat prirodopis pro 5. rocnik zakladnich skol, ve druhem pak treba http://www.palestine-un.org/ . Jsou to sice stranky OSN, coz jestli spravne chapu retoriku tech co tzv. "arabase" nepokladaji za lidi, je celosvetova nepratelska organizace ktera nema rada Zidy, ale co se da delat...  Palestinci by podobne jako v cele sve historii nemeli problem vyhnout se smrti hlady, jak pises. Uz samotna jejich existence ktera je v oblasti prokazatelna po nekolik tisic let tomu prinejmensim z evolucniho hlediska nasvedcuje. Kdyby nekdo nasilim neovladal jejich vodni zdroje, komunikace, zpusob zivota a nezaviral je po generace do taboru bez moznosti studia, lekarske pece, nebo mnohde treba jen vzajemnych rodinnych navstev, byli by urcite podobne jako mnohe jine arabske zeme prinosem pro cely svet.
0/0
2.12.2003 9:48

Karkulák

Re:
No pokud já vím, tak parazituje spousta bakteriálních kmenů. Pokud to nevíš, tak si to někde přečti, nebo nežvaň. No a pokud jde o historii Palestinců a nepřetržitost jejich národa, tak se na tomhle kousku země mlely nejrůznější kmeny a kultury až do doby, než rozhodnutím OSN vznikl Izrael a ubránil se proti likvidačním snahám okolních zemí. Z nich někteří byli pracovití a uměli se uživit. Ti současní jsou potomci těch, kteří to neuměli. Teď tam prostě je suverénní stát Izrael a kdyby to zabalil, tak současní uživatelé Palestiny vymřou hlady. To je ale nesmysl, protože Židi mají poprvé v moderní historii vlastní stát a prostě to nezabalí.
0/0
2.12.2003 20:27

Jindrich Hojer

Re:
Ach jo, takze debata na tema "parazitujici bakterie" je odsouzena k pokracovani... Takze jeste jednou: Ve svem prispevku tvrdis, ze "...je boj lidí s nemocemi, kdy svobodná stvoření - baktérie - vlastně jen obhajují právo na svůj život, nespravedlivý." Dale pises "... hostitel musí být pro jejich spokojenost žívý... blah, blah, blah..." Tyto vety vytvari mylnou domnenku ze bakterie obecne parazituji na hostitelich a tim jim zpusobuji nemoce. Jinak receno - meleš nesmysly. Funkce bakterii neni generalne zalozena na parazitovani. Na presnou definici podporujici me tvrzeni se podivej treba tady (kdyz uz tam budes, dopln si i ostatni mezery): http://www.labo.cz/sl/vy02.htm . Dale tvrdis, ze "...někteří byli pracovití a uměli se uživit. Ti současní jsou potomci těch, kteří to neuměli." Muzes to nejak dolozit? Co te vede k tomu tvrzeni? Nebo zase meleš nesmysly? Soucasni "uzivatele" a podle me spise obyvatele (goebelsovsky ses tomuto terminu vyhnul.) Palestiny by bez pritomnosti Zidu prezili. Podobne jako prezili nekolik tisic let bez zidovske majority a s Zidy vesele obchodovali a koexistovali. Tva teorie o palestinskem podcloveku je postavena na spatnych zakladech. Spatnych, protoze rasistickych. Navic se tve prispevky trestuhodne hemzi gramatickymi chybami. Pozdravuj doktora Sladka, protoze jinam podle projevu a nazoru nepatris...
0/0
3.12.2003 12:08

Jindrich Hojer

Honikonimire !!!!
Odpoved na tvou vsetecnou otazku zni "Prave nyni". Ano - prave nyni je (byl) nekolik tydnu klid (nejedna se o vyhlasene ani jednostranne, ani vanilkove primeri). Ano, prave nyni je (mozna "bylo") pripravovano setkani vedeni Pal. samospravy se zastupci radikalu. Ano, prave nyni dojde (mozna "by doslo") k setkani zastupce izraelske a palestinske strany a k rozhovorum o miru. Ano, prave nyni prichazeji ze strany izraelske armady tzv. bezpecnostni akce, aby vse uz u zrodu zlikvidovaly. Misto bezpecnosti napeti. Misto miru dalsi prachy pro armadu. A.Sharon nemuze mir potrebovat - to by pro nej byla ta nejhlubsi prohra. USA se zlobi a prinejmensim je jiste ze Izrael dostane o par stovek milionu dolarku Mene. Amici ted kdyz prokakali valku v Iraku budou chtit za kazdou cenu sehrat roli "zvestovatele miru" v oblasti. Izrael bud bude poslouchat, nebo dostane pres prstiky. No Blacku a Kamile, vy jste odbornici na zakouti americkych myslenkovych postupu! Je to tak?
0/0
1.12.2003 12:54

blackshadow

Re:
...je to tak... Kamil tě viděl v metru... měl jsi na čele vytetovaný kosočtverec se střední dělící čarou a s paprsky po celém obvodu obrazce... pod ním byl vytetován sprostý nápis charakterizující obrázek...
0/0
1.12.2003 13:08

Jindrich Hojer

Jsem lekar URL.
To je omyl. Kamil byl u me v ordinaci na vysetreni sluchu. Na cele jsem mel zrcatko a kamil jim fascinovan a predvadel se. To nebyl kosoctverec...
0/0
1.12.2003 14:18

ScipioAfricanus

Marne premyslim, na co ma "lekar URL" na cele zrcatko
to mivaji obvykle lekari ORL, ta tvoje originalni zkratka by spise sedla na urologa. Nespise se ti to nejak popletlo Jinro, tipoval bych, ze na urologii te leci tak nejak celyho.
0/0
1.12.2003 17:25

ScipioAfricanus

Ledaze by jsi se povazoval za "lekare" webovych adres
- v tom pripade by jsi si mel zajit na urologii at ti napisou neco na hlavu.
0/0
1.12.2003 17:27

ruleta

Re:
Ahoj...dole jses zminoval o knizce  Lappierra a Collinse..O Jeruzaleme!..shanim ji pekne dlouho..a nic. Nevis kde by se cirou nahodou mohla sehnat(i-obchod ci "kamenny" obchod)?...thx
0/0
1.12.2003 18:02

Flat Vamp

Re:
Dej si inzos na netu, he? Cet jsi od nich "Horí uz Paríz?"?
0/0
1.12.2003 18:26

ScipioAfricanus

Koupil bych ji taky
zatim jsem ji mel jen pujcenou z knihovny. Vrele doporucuji kazdemu, kdo chce videt jak vypada skutecna literatura faktu. Zvlaste jistemu V.P.Borovickovi
0/0
1.12.2003 18:43

Jindrich Hojer

Re:
 samozrejme. Ovsem zasnu kolik jedno pismeno moje strhlo za sebou pismen tvych...
0/0
2.12.2003 10:23

ScipioAfricanus

No vis, Jindrisku
on je rozdil mezi preklepem, kdyz pises rychle a pak to nekontrolujues, a tim kdyz to napises spatne proste proto, ze nevis o cem to vlastne je. Nicmene souhlasim, ze vypustet stredni pismeno z tveho jmena je chybou, neco jako vypusteni te vyse zminene delici cary. Kdyz o sobe nekdo prohlasi, ze je doktor URL, tak si o to proste rika...
0/0
2.12.2003 11:09

Jindrich Hojer

Re:
A vidis, ani jsem si nevsiml ze chybi "d". Zbytek mi prijde zbytecne komentovat.
0/0
2.12.2003 16:39

honimir

Re:
a co bys jako chtěl ? Aby po - dejme tomu - roce usilovnýho vraždění židů, byl  teď izrael celej štěstím bez sebe, že, "možná, kdyby, snad, bylo, by" samospráva se chce dohodnout s radikálama ?  Nejdřív je třeba se vyrovnat s vrahama, potom se dá jednat. Když já někoho zabiju tak pudu bručet. Když někdo naplánuje smrt desítky, stovky nebo i tisíce nevinných lidi tak co je on podle tebe ? Dle tvého slovníku soudím, že hrdina. Nebo stejně jako tajemník odsuzuješ atentáty ? Je podle tebe usáma hrdina nebo obyčejnej vrah ?
0/0
1.12.2003 14:37

Jindrich Hojer

Re:
Ja atentaty odsuzuji jako z meho pohledu nepripustne. Vychazim tak ovsem ze sve kultury a ze sve pozice obecne. Nebyt pal. radikalu je dnes kompletne cela oblast izraelska, o tom neni pochyb. Nemaji armadu, technologie, zbrane. Atentaty pokladaji za jediny mozny uderny a donucovaci prostredek. Izrealci se s nima vyporadavaji uz 50 let a furt nic, jestli sis jako neracil vsimnout. Davno je jasne ze tudy cesta nevede! Nejdrive je nutno odstranit pricinu problemu - a tou nejsou radikalove ani vojaci (ti jsou uz dusledkem), ale rozdilny nazor na uzemi, uprchliky, cerne osady a Jerusalem. Ty rozumbrado! Ty brucis uz nekolik mesicu, a tos ani nemusel nikoho zabijet. Doufam...  A sbohem. Protoze pro dnesek uz te mam dost.
0/0
1.12.2003 15:00

blackshadow

palestinští radikálové
...nikdy nemůže existovat příměří mezi radikálním palestinským hnutím a státem Izrael protože radikální palestinské hnutí bude vždy odmítat právo Izraele na existenci...
0/0
1.12.2003 11:49

Muhamed-ALI

:)
ALLAH AKBAR :))))
0/0
1.12.2003 11:19

honimir

Re:
co to je allah akbar ?
0/0
1.12.2003 11:47

honimir

jindro
a to pomíjím tvoje primitivní plácání o židovském vojákovi, který by si tak rád zastřelil nějakýho toho palestince protože se nudí. řekneš nám odkud tohoto vojáka znáš ?
0/0
1.12.2003 10:49

Jindrich Hojer

Re:
Videl jsem dil nezavisleho dokumentu "Je jim 20" o dvacetiletych lidech z celeho sveta. Byl to dil o mladych Izraelcich a Palestincech. Jeden vojak se vyjadril v tom smyslu, ze je "otazkou cti" zastrelit si sveho Palestince. Je mi lito, Honikoni.
0/0
1.12.2003 12:57

blackshadow

Re:
...ty jsi ale bázen...
0/0
1.12.2003 13:14

Flat Vamp

Re:
A nebyla to spís jedna paní?
0/0
1.12.2003 13:17

Jindrich Hojer

Re:
Nebyla.
0/0
1.12.2003 14:24

honimir

Re:
a řekneš nám taky co říkají palestinci ?
0/0
1.12.2003 14:47

honimir

JINDRO HOJERE
to seš tak blbej ? po delším klidu kdy se nic neděje zaútočí izrael ? Nechci ti chlapenku radit ale být tebou tak se do žádných složitých rozborů raději nepouštím.
0/0
1.12.2003 10:44

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
kdopak hazel rakety na predaka Hamasu kdyz Hamas vyhlasil klid zbrani? ... kdopak bagroval domy kdyz bylo oboustrane primeri?
0/0
1.12.2003 10:55

ruleta

Re:
A kdy bylo obustranne primeri?
0/0
1.12.2003 10:55

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
uz si nepamatujes? Pred nekolika mesici...
0/0
1.12.2003 11:07

ruleta

Re:
Ne ze bych si "primeri" nepamatoval ,ale za prve nebylo oboustranne nybrz jednostranne vyhlasene..a za druhe teror.organizce je porusily...posloupnost udalosti z agentur jsem tu jiz daval lze dohledat-mrtvy rumunsky delnik,Iz. armada se stahla z nekterych oblasti propustila vezne, dva sebevrazedne atentaty, odveta, srpen-Jeruzalem....takze asi tak...
0/0
1.12.2003 11:11

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
pletes se... posledni primeri bylo skutecne jen jednostranne a izrael ho odmitl s tim ze toho chce Hamas vyuzit k presunu zbrani bo co... to primeri pred tim bylo skutecne oboustranne a izreal dal pokracoval v akcich proti predstavitelum Hamasu o nichz tvrdil ze nejsou porusenim primeri...
0/0
1.12.2003 11:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.