Diskuze

Dražší jízdné? Chtějí o tom hlasovat

Plzeň by se mohla stát prvním městem v republice, kde budou lidé hlasovat o cenách jízdenek v hromadné dopravě. Lidé tu svými podpisy podpořili vyhlášení referenda. Nelíbí se jim zdražování dopravy. Hnutí Děti Země a občanská sdružení získaly po dvouměsíční kampani nutných 14 500 podpisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaclav Hanus

5. 1. 2004 14:41
vcelku pochopitelne kecy primatora...
Schneeberger asi jezdi farem...hmmm
0 0
možnosti

Cartman

2. 1. 2004 22:34
referendum na vse?
Jestli se u nás začnou vypisovat referenda na ceny lístků na tramvaj, tak je to počátek cesty k referendu o otázce výše daní a tím i cestě do pekel anarchie...
0 0
možnosti

lazenak2

2. 1. 2004 22:15
Není 12 jako 12
Město raději vydá plno peněz za karty, kterými se jednou dvakrát za rok zaplatím vstup do ZOO, nebo občas divadlo a kino. Ale to by museli provozovatelům kin a divadel koupit pěkně čtečky. Prostě za 12 korun měl být přestupný tarif. Cca 10% lidí si kupuje jízdenku, 10% jezdí na černo a zbytek má lítačku. Takže co budeme šachovat u nějakého strojku s čipovkou, když jsem si s lítačkou prostě nastoupil a bylo to. To se to kvůli 10%  cestujících vyplatí? A přitom by stačilo při přestupu označit jízdenku na opačném konci. A jednosměrná jízda by zůstala za 8 Kč. Konšelé si snad myslí, že ten kdo musí do práce přestoupit, takže dá za denní jízdné 48 Kč. - to přece jasně navádí na čtyřkolku. Anebo ať zavedou jeden tarif 12 Kč, ale přestupný a co se týče značkování - v tu chvíli může být ve všech vozidlech MHD pro ten den stejný kód - ono na nějaké vychcávky je těch kombinací opravdu hodně.  Návrh města chce jen zaplatit od cestujících tu megalomanii s novými mašinkami a čipovkami - nechci kartu tzv. zadarmo. Ať se podívají do jiných měst, kde se nějak tisknou lístky po nějaké formě placení - to se můžou klidně vrátit průvodčí. Anebo ať vybaví revizory čtečkou, která ukáže, kdy jsem naposled platil - ale to může vyvolávat konflikty - muselo by se to dotáhnout. Každopádně nic rychlejšího než nástup se stávající  lítačkou se asi nedá vymyslet. Je to jen zdržování lidí a pak je vcelku buřt, že se zkrátí intervaly - tramvaje se budou štosovat za sebou.  
 
 
0 0
možnosti

biofyzik

1. 12. 2003 16:06
platit - za co?
To co předvádí Dopravní podnik města Plzně je hnus. Proč jim za to platit? Nedivme se, že každý jezdí radši autem! DPMP hřeší na to, že má ve městě monopol. Jinak by se torchu víc snažil. Špinavé vozy, pozdní příjezdy apod....
0 0
možnosti

mojo

2. 1. 2004 21:17
***
No za sebe mohu rict, ze odhledne-li se od te ceny - diky Bohu za to, jak funguje mestska doprava v Plzni. To v Ces. Budejovicich do nedavna - nevim jak dnes - jely posledni spoje nekdy po 22. hodine a pak uz  ANI TUK!!! Jedine taxik, auto nebo pekne posvejch! To nocky v Plzni - PARADA!
0 0
možnosti

Tomáš Jedno

1. 12. 2003 15:15
ˇAť žije Praha.
Praha je všech čechů ráj ;) Pokud se chcete projet levně tramvají, busem, nebo metrem, pojeďte k nám do Prahy a ta 12 kč se můžete povozit i s přestupem :) Do Plzně jezdím denně, ale tramvají, trolejbusem ani busem jsem tam nejel... Automaty na lístky jsou v Plzni asi tabu a za 8 kč půjdu raději 10 přes centrum Plzně pěšky ;)
0 0
možnosti

hellpower

1. 12. 2003 13:36
Děti Země
Kvúli těmhle "ekologům" se zdržela výstavba obchvatu Plzně a teď budou plkat něco o tom, že naroste počet aut v ulicích....
0 0
možnosti

dejsinamemajzla

1. 12. 2003 9:08
Šaškárna
To je jak v tom aforismu J.R.Pika-Rozloupne se vejce.Vyleze z něj kuře a řekne:Takovej bordel,to jsem ještě nevydělo....
0 0
možnosti

mojo

2. 1. 2004 21:14
Chudak cestina...
No tak takhle to Pick urcite nenapsal. I kdyby to nakrasne napsal cesky, tak urcite ne s takovou OHAVNOU hrubkou - "nevidelo" !!!
0 0
možnosti

qoknu

1. 12. 2003 7:59
nedýchatelno
bude v Plzni. Už takhle je to tam husté, po zdražení jízdného opravdu přibude aut v ulicích.
0 0
možnosti

Al Ladin

1. 12. 2003 15:02
Re:
Až dojde na zdražení jízdného, bude v provozu téměř celý dálniční obchvat. To dělá úbytek cca 10 tisíc kamionů denně a k tomu další tisíce osobáků. Už dneska valná hromada řidičů dává přednost autu, protože je to rychlejší a mnohdy i levnější (pokud počítám jen benzín tak bez diskuse). Nevěřím, že by mnoho aut přibylo, a pokud ano, tak stejně nebudou mít kde zaparkovat. Město Plzeň totiž patří mezi úspěšné otravovatele a komplikátory života řidičů.
0 0
možnosti