Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus vyzkoušel tramvaj na Barrandov

Obyvatelé dvacetitisícového Barrandova se konečně dočkali rychlejšího spojení s centrem Prahy: nové, nezvykle řešené tramvajové trati. Jako první se po novém úseku projeli prezident Václav Klaus a pražský primátor Pavel Bém. Pravidelný provoz s cestujícími začne v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nedvedicka

tramvaj
je to moc hezké, ale důchodce si nyní již na Zlíchově nesedne, žádný "baťůžek" ho sednout nepustí!
0/0
1.12.2003 10:44

karoten

Re: Tak mu treba
Líná huba-holý neštěstí. Předpokládat automatickou úctu ke stáří může v dnešní době leda důchodce :-(
0/0
29.12.2003 9:52

lukinoo

hmmm
Stačí měsíc a je to všechno postříkané spreji, rozmlácené a nevím co ještě. Zbytečné peníze. Jo a jakto že Klaus jel ve starém typu tramvaje?? Jsem čekal větší úctu a větší parádu.
0/0
29.11.2003 14:04

kleky

jste mimo mísu
Jak muzete neco takle kriticky posuzovat, kdyz jste to ma vlastni oci nikdy nevideli. Obrazky jsou pekny ale v realu to vypada jinak. Pod tim novym mostem jezdim na kole uz od zacatku jeho vystavby, takze jsem se pokazde kochal dokonalim navrhem a precizni praci. Nemate predstavu jak je tezke na takovemto miste neco postavit. A co se sklonu tyce, dam medaily tomu kdo na onom miste navrhne jinou variantu s nizsim sklonem. Podle me to nejde. Neco o tom vim jsem taky ze FSV jako Cejkis.
0/0
29.11.2003 13:48

lukinoo

Re:
Je hezké, že jsi z FSV či co, ale ve slově dokonalým se píše co??? Měkké I???
0/0
29.11.2003 14:06

kleky

Re:
No jo chybicka se vloudila. Furt nechapu co mate stema sprejerama. To mame kvuli nim stavet hnusne sede baraky ??????? Misto toho aby jste byli radi ze je Praze taky neco pekneho moderniho. Panelove sedi tu je dost a na Barrandove ji malo neni. Snad si nechaj zajit chut, kdyz maj prilezitost vsude kolem dost (viz Barrandovskej most).
0/0
29.11.2003 14:56

lukinoo

Re:
Když ne sprejeři, tak agresivní idioti a podobná hovada, ničící vše nové. Vsadím boty, že to dlouho čisté nevydrží.
0/0
29.11.2003 15:04

kleky

Re:
To jsou chabe argumenty. Kdybych takhle uvazoval tak muzu zacit projektovat jeskyne. Mozna to tak nevypada, ale postavil 761 metru unikátního mostu, 365 metru tunelu a polozit tramvajove kolejiště stoji nemale peníze. A krasne zastavky jsou jen kosmeticka polozka na celem projektu. Myslis, ze jste uz jen ze zasasy proti kdyz to provas osobne nema prinost.
0/0
29.11.2003 15:57

lukinoo

Re:
Proč by němělo??? MHD používám a z Prahy jsem.
0/0
29.11.2003 16:30

cejkis

kritikům
Jako student stavební fakulty musím napsat všem kritikům.. zkusili by jste si to navrhnout sami ? dokázali by jste naprojektovat levnější řešení??? Tak to zkuste
0/0
29.11.2003 13:25

bosch

De to
Takhle na fotkách to vypadá hezky,  je to nový a moderní. Jen u fotky 33 se mi nezdá popisek "modernizovaná tramvaj". Asi je modernizovaná, ale na pohled vypadá stejně jako před 40 lety.  No nic, vypadá to dobře. Kolik to stálo nebo mohlo stát se dá jen akademicky diskutovat, ale asi je dobře, že se ta trať postavila. Jen uvidíme, jak se šalinám bude jezdit v mokru a v zimě do takovýho kopce.
0/0
29.11.2003 12:23

modry_karkul

Co jsem videl,
je to fakt moc pekny, takze kritiky moc nechapu. Asi jsou to ti, kterym nelze vyhovet nicim. Nejsem z Prahy, kdyby si nekdo neco domysle. Co s tim udelaji spejeri, to si radeji nepredstavuji. Ale je to moc hezky a ma to napad.
0/0
29.11.2003 10:22

VOCHOMURKA

pro pana prezidenta
Pane prezidente a takto "náhodou" nablýskanou rodnou zemi, máte všude kam přijedete. Je důležité aby se Vám zde líbilo.Děkujeme
 
0/0
29.11.2003 5:38

modry_karkul

Re: Jedovata
houba se jmenuje muchomurka.
0/0
29.11.2003 10:23

ramese

moc pekne
Konecne se snazi stavet neco pekneho ... ale jak dlouho to vydrzi tak pekne jako to je ted? Kolik sprejeru si posmakne a zdevastuje na co prijde!?Ne ne jen oni ale ti co jejich ruce nemaji klid a museji vsude vse skarabat otlouct etc...
0/0
28.11.2003 19:17

animl

tram
něco málo přes 7km trati a 12 přístřešků a 6,75mld. Kč??? Tak tomu říkám síla oproti jiným dopravcům po kolejích (ČD), kteří dostávají na provoz ročně 4,5mld. dotaci a provozují několik tisíc km tratí a ještě musí žebrat aby dostali peníze na výstavbu koridorů. A kolik dává město Praha na jednoho pasažéra v MHD?? V Ostravě do je 4,78 Kč na jednoho, tak jestli na tom je Praha také tak tak už to ročně nějaká ta miliarda taky bude. Pak ať někdo někomu něco vyčítá. Stejně za to někdo má novou vilu :-))) Ach ten pragocentrismus. Jen ať se chlubí, když je to baví....
0/0
28.11.2003 14:51

Sopko

Re:
kde bereš tu cifru ???
je to 4 mld. levnější, a to je 2,5 mld. Kč
je tam dost náročný přemostění Růžičkový rokle. A mimochodem, platí si tosama Praha ze svýho rozpčtu (arozdíl od stavby koridoru do Ostravy)
0/0
28.11.2003 20:38

modry_karkul

Re: S prvni polovinou prispevku souhlasim.
Na druhou polovinu musim reagovat tak, ze jsi jeste vetsi blbec, nez jsme si mysleli.
0/0
29.11.2003 10:18

original

Re:
Já bych řekl, že reakce byla ovlivněná předešlým názorem, ale jinak se mi to tady líbí. Je to stejné jako na diskusi o fatbale , kde u článku kde se oslavuje postup Teplice v poháru UEFA se akorát urážejí Praha a Ostrava. Řekl bych, že od dob Hadamczika v Holešovicích narostl Ostravě hřebínek.
0/0
29.11.2003 22:30

skarp

utopený prachy
Tato trať díky špatným plánům a byla minimálně třikrát předělána , trasa je nedodělaná . Jen točna byla 3x rozřezána a po - té svařena díky špatnému propočtu oblouku . Předělávání kolejových vložek díky jedné chytré hlavě , která nerespektuje drážní normy a nestačí mu . Most , kde je navezeno o 120 t  štěrku navíc a nejde s tím nic udělat , takže na inkriomovaném mostě tramvaje nemohou brzdit a prázdné se houpou s polu s mostem. To je přesně barrandovská trať.Prohýbané tabule kde jedna stojí okolo 15 tisíc atd.
Potřeba šetřit je obrovská avšak tady jdou peníze nazmar.
0/0
28.11.2003 13:50

marzena

Re:
na inkriminovanem kilometr dlouhem moste tramvaje nemohou brzdit..? tak to se docela bojim, to budou mit dole rychlost tak okolo 200 km/h, ze jo, jsi fakt frajer..
0/0
4.12.2003 10:08

skarp

0814545
0/0
28.11.2003 13:42

skarp

8C
0/0
28.11.2003 13:41

Blamik

Opravdu bomba za....
šest a tři čtvrtě miliardy korun. Myslím že jedna zastávka vyšla v průměru na 40- 80 milionu korun.
Nejsem si jistý zda by klasické zastávky s běžnou prosklenou "vytrínou" nestačily.
Doufám že se ty zastávky budou dobře opravovat neboť jinak skončí jako svého času nejmodernější tramvajové nástupiště Braník za bratru 5 milionů korun.....
0/0
28.11.2003 12:27

Sopko

Re:
nikolivěk, cena je 2,5 mld. Kč.
0/0
28.11.2003 20:40

JTR

Bomba!!!
A na konečné stanici ho čekali soudruzi Husák a Červoněnko se svazačkami v plné parádě! Po proslovech a zazpívání Internacionály se odebrali společně na mítink s občany a příslušníky LM!!!!
0/0
28.11.2003 11:59

gloria

Nadpis příspěvku
Ty jo, v Praglu maj takovy rychly saliny? Mozna cajzli prestanou jezdit krtkem... jo, jo, salina je salina...
0/0
28.11.2003 11:57

lukinoo

Re:
0/0
28.11.2003 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.