Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci Filipovi říkali u StB Falmer

Vlivný komunista Vojtěch Filip je v současné době jediným poslancem, jehož jméno je možné najít v oficiálních seznamech spolupracovníků Státní bezpečnosti. Léta byl jeho svazek veřejnosti zapovězen. Nyní, po zpřístupnění svazků StB, jím listovala MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Proč ty zavádějící nálepky,
organizovaný zločin je organizovaným zločinem v uniformě nacismu komunismu lidových milic reformované ksč či mafie litevské.
Naše smůla, že zákony mlžné a výkonná moc ochromená. Možná je to lépe, pokud organozivaný zločin má takové postavení i v nejvyšších sférách vlivu, lepší obecný chaos, džungle bezvládí, kde jednotlivec lépe přežije než v spolehlivé struktuře á la nacistické Německo.
podobně možná i princip korupce a tunelování jako obecná zásada chodu společnosti , je klidně naopak lepší, než princip žádný nebo zcela náhodný. život je paradoxní, polarity se střídají
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
30.11.2003 20:27

rewell

zvláštní případ
znám případ, kdy bývalý komunista (dlouholetý náměstek ministra) nevzal do zaměstnání na ministerstvu průmyslu a obchodu dalšího bývalého komunistu, protože právě byl bývalým komunistou.  Dobrý ne?
Ale Filip je holt Filip, všichni se soudí a nestranný soud "buď  vedený soudcem s cejchem bývalého režimu, nebo vedený mladičkým soudcem, který ví starou belu, co to byl komunismus" soudí tak jak soudí.
0/0
27.11.2003 8:25

qoknu

Divím se,
že vás to pořád baví hrabat vracet se k minulosti.  Raději se soustřeďujte na to co se děje teď!!! My mladí máme jiné starosti a tohle je nám ukradené. Jenom nepište, že se na minulost nemá zapomínat. Prosím vás, až v budeme v EU tak bolševik stejně nemá šanci.
0/0
27.11.2003 8:02

vandor

Re: tak se do
toho tady nejeb , a odqákej jinam.
p.s.jinak ti naskočí pupínky
0/0
27.11.2003 8:11

Flat Vamp

Re:
Ty nebudes tak mladej, jak predstírás, estébácku.
0/0
27.11.2003 9:42

demokratic

Re: Pro goknu
Sdílím Váš názor (s potěšením), že až budeme v EU tak bolševik stejně nemá šanci (ano, tam budou rozředěni ještě k větší bezvýznamnosti než je tomu teď, což oni vědí, a proto proti EU skrytě či otevřeně čvaňhají...), ale nesdílím Váš názor, že bychom se neměli zabývat minulostí, protože je známý historický a opakující se fakt, že kdo se nepoučil z chyb minulosti, bude si je muset ZOPAKOVAT (a spolu s mnohými se neděsím  ničeho víc, než návratu komunistických či fašistických gaunerů a jejich režimů), proto je NUTNÉ před nimi neustále VAROVAT, a to především ty lidi, kteří měli to štěstí je nepoznat, takže jim tito škůdci budou zase cokoli slibovat, budou je zase strašit údajně špatnou demokracií a svobodou, údajně špatným tržním hospodářstvím apod... A až jim naletí dostatečný počet naivních, hloupých či vysloveně vědomě škůdcovských povah, a vydrápou se po zádech demokracie nahoru, tuto demokracii (jak je u nich obvyklé) záhy ZRUŠÍ a nastolí zase vládu domovnic, vládu strachu, vládu udávání, prázdnoty, celkové devastace kulturní, hospodářské, politické a morální, a zase se toho všeho budeme dlouho zbavovat (jako teď), zvláště, když o tom zlu nebude chtít nikdo z MLADÝCH slyšet... Ale naštěstí vím, že i když mluvíte jménem ( ) mladých, tak jsou i mladí, kteří se v tom orientují a zblbnout se tedy nenechají...
0/0
26.11.2003 21:05

azrael2

není sám
takových je tam víc,jenom to stihli s kámošema zničit.vždyť tam jsou všichni stejní-vrána k vráně,nebo já na bráchu...
0/0
26.11.2003 20:26

Novák30

že se necháte
nachytat jenom na takové jméno. Podívejte se do seznamu spolupracovníků, podívejtre se kolem sebe a nebudete se stačit divit !!!!
0/0
26.11.2003 16:49

hisaak

Svine, ale oddana
I kdyz veri tem zvrhlym komunistickym idealum, tak je aspon pekne, ze u nich zustal i po 89. Na jeho charakteru ale tahle oddanost a ani zadny soud nic nezmeni.
0/0
26.11.2003 14:39

WildBoy

Re:
Pokud komunistickým ideálům oddaně věří,  nazval bych ho spíš ubožákem. Největší svině jsou podle mě ti, kteří StB donášeli ne z přesvědčení, ale z prospěchářství, ti co po listopadu zahodili průkazy KSČ a vstoupili do jiných stran. To jsou lidé, kteří jsou pro svůj prospěch ochotni kolaborovat s jakýmkoliv režimem. Většina dnešních členů KSČM byli před r.89 jen řadovými členy, a ze svého členství neměli příliš velký prospěch. Z volebních preferencí KSČM nemám moc velkou radost, ale ani mě nějak příliš neděsí.
0/0
26.11.2003 16:39

crezpenan

Re: po sovětské okupaci už nikdo nevěřil,oni byli kolaboranti !
0/0
27.11.2003 6:18

demokratic

Re: Pro crezpenan
On leckdo nevěřil už dávno PŘEDTÍM než po okupaci v roce 1968, (např. už po puči z r. 1948, za nucené kolktivizace, znárodňování, za procesů s nevinnými lidmi, při masové perzekuci a zavírání, mučení a vraždění elity národa v padesátých letech), ale je pravda, že po té okupaci se konečně probrali dokonce navíc i někteří komunisté...(bohužel ne všichni...)
0/0
27.11.2003 11:23

logar

Re:
Souhlas. Taky mne s.r., že se o komouších mluví jako o členech strany KSČM, ti mi připadají ti méně škodliví neboť jsou relativně čitelní. Těch daleko horších přebarvených jsou plné všechny ostatní strany a nadávají na ty z KSČM.  Gangster Dlouhý byl nejoblíbenějším politikem v česku. Jak se tomu dá rozumět? Havel byl a je obklopen takovými lidmi, (př. Čalfa, Mathé a desítky STbáků, Dáša atd.) ale nevadí mu, neb mu lezou do zadku. S komoušema ze strany, která díky jemu tady demokraticky vznikla, (být po mém, tak seděli všichni ve vlaku družby hned v lednu 90, s třiceti kg základní výbavy a ujížděli by za Ural, do země zaslíbené) nemluví.
0/0
27.11.2003 8:33

Goj

Re:
Jsem jednim z nich. Tehdy v r. 1989 nás bylo 1 200 000 členů. A s rodinnejma příslušníkama to bylo odhadem tak 3 500 000 lidí. Kdo myslíš, že by to ustál, kdyby s něčím takový přišel? Ty anebo my? kdo by seděl v tom vlaku? A kterym směrem? Jak by to asi dopadlo, kdyby se o to někdo pokusil? Přemýšlel jsi o tom někdy takhle?
0/0
27.11.2003 16:36

KADO

Pro slusne lidi
Kouknete se zde a poslete to vsem znamym: http://svdp.webpark.cz/ 
0/0
26.11.2003 12:34

Kirken

Filipe, Filipe...
...že jsi práskač a že jsi za to bral prachy, to nikoho nepřekvapí. Ale že jsi dostával 500 Kčs za rok,... Fakt levný ubožák.
0/0
26.11.2003 12:13

František Koudelka 4.Kyju

Re:
No ještě jim tam stlačil salám, pivo a kafe za 35 kačen.
0/0
26.11.2003 17:25

logar

dotaz
Myslím, že je v dnešní situaci, s přihlédnutím k faktu, že neexistuje něco takového, jako bývalý komunista, nutné blíže specifikovat, které že to soudruhy-komunisty máte na mysli. Ty z ODS, nebo KDU ČSL, ČSSD, KSČM, DEU, US??? Myslíte, že např.  KATÓ je menší grázl-pitomec než jiní práskači, kteří ale neměli ten žaludek změnit stranu? Političtí snaživci typu Gross, Pilip, Mlynář, Březina a pod., byli před vstupem do KSČ před listopadovými slavnostmi 89 preventováni pouze svým mládím. Tvrdík to stihnul i při svém mládí.
0/0
26.11.2003 11:15

rewell

Re:
vážený, minimálně u Mlynáře a Březiny nemáš pravdu. Jejich tatínci byli vysoce postavenými komouši za bývalého režimu.
0/0
27.11.2003 8:16

logar

Re:
nemyslím, že by Březina a Mlynář byli v KSČ, ale možná mi něco uniklo a máš lepší informace, rozhodně by tam ale byli, kdyby se to neotočilo, stejně jako Gross, Buzková, Pilip a pod. Pravdou ovšem je, že synové a dcery vysokých stranických funkcionářů nemuseli sami do KSČ, byli tam za ně papínkové, podle vzoru starého vtipu "jaký je rozdíl mezi komoušem v rodině a Trabantem? Žádný, za oba se rodina stydí, ale v skrytu duše jsou moc rádi, že je mají."
0/0
27.11.2003 8:40

Flat Vamp

Re:
Mlynáruv fotr byl vysoce postavenej jen do roku 69. Nebo tak nejak.
0/0
27.11.2003 9:44

Yusuf

Výstižný článek, zajímavá fakta, ukazuje pravou tvář komunistů
Nynější soudruzi v mnohém předčí Jakeše a další blbečky z doby do list. 1989. Jsou intelektuálně na výši, schopní, umí argumentovat - věcně a logicky, vystupují jako demokraté a pokroková levicová strana. Přitom to jsou  bývalí udavači, nejen pro prospěch, ale i z přesvědčení. Grebeníček - umí mluvit, vést diskuze, působí kultivovaně. Ve své podstatě stejný grázl jako jeho otec, který mučil jako vyšetřovatel StB politické vězně. Jako učitel marxismu na VŠ byl vůči studentům velmi hrubý a arogantní. Ransdorf - filozov, vdělaný občas i společnsky obratný. Pak ho člověk vidí v čele anarchistů - velmi nebezpečný člověk, umí vést davy. Z intelektuála najednou vůdce davu, který rozbíjí výlohy. Co by dělal, kdyby měl skutečnou šanci se plně projefit. Filip - erudovaný právník, umí mluvit - přitom krysa, která udával pro StB. Něco jako pan Exner (osobně znám) - vystudoval MFF, vědecký pracovník, pak prodával zbraně v Omnipolu a taky spolupracovník StB. Tito slibují něco nového, říkají co tu bylo, to nebyl ten pravý marxismus, lecos se nepovedlo. Přitom jak se zmíní zločiny komunismu - tak to ne. My jsme se omluvili, odsoudili justiční vraždy. Ale že by byl zločinný systém - to ne, jen přehmaty. Nesmírná arogance, smějou se nám do očí, a volí je stále víc lidí. Hrůza. Doufám, že jednou nebudu muset emigrovat do Ameriky.
0/0
26.11.2003 10:23

x-ray-x

Re:
Tam by sis moc nepomohl. Velký bratr tam nabývá na síle.
0/0
27.11.2003 9:39

Pyjavice

Tak nevim...
myslím že takových zmetků,jako je ta Marusja neboco je v tomhle státě hodně.....KSČ je v preferencích druhá nejsilnější,Ransdorf se vysmívá koncertu "S komunisty se nemluví" a tvrdí že JIM zahrajou jiní...všichni tady v debatě nadávaj na komanče a hromada z nás je chce volit...je to smutné...asi se nám stýská po frontách,devizových příslibech,prázdných regálech,interrpčních komisích a nemožnosti vycestovat. at žijí.....
0/0
26.11.2003 10:23

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Za tento vlastizrádný výrok a za napadení mojí osoby budete viset
0/0
26.11.2003 10:33

logar

Re:
  navrhuji opravu "Za tento vlastizrádný výrok a za napadení moji osoby vám bude viset"  
0/0
26.11.2003 15:18

hordubal

Re: Navrhuji jinou opravu:
Budete vyset
0/0
26.11.2003 17:12

Karkulák

Re:
Vendula není zmetek, on(a) je spíš takový soukromý agent - provokatér. Občas se prokecne a napíše i nesocialistockoideověkorektní příspěvek.
0/0
26.11.2003 21:11

Horník Kdojevíc

Ať žije každý soudruh estébák!
Každý z nich je nositelem nejpokrokovějších tradic našeho lidu. Čest a nehynoucí sláva STB - pokračovatelce rodné KSČ. Hurá. Úkoly XVI. sjezdu splníme.
0/0
26.11.2003 10:12

vpk

Zasloužilý soudruh zůstane vždy zasloužilým soudruhem.
a komunista Filip zůstává navždy příkladným spolehlivým soudruhem, jehož si Strana musí vážit a případně jej ocenit například řádem Práce a řádem Klementa Gottwalda. Jest to čestný soudruh. ....... Víc hanebností už o něm nelze napsat. Pro nechápavé: 1) Komunista a bolševik jsou v mém chápání ty nejodpornější a nejsprostější nadávky. Blbcem obyčejně člověk prostě je a moc s tím nenadělá, ale komunistou se člověk stává naprosto dobrovolně. Říci o komunistovi, že je například blbec, znamená, že se dopouštím urážky na cti všech blbců. Raději býti blbcem než-li komunistou. 2) Komunistická čest je diametrálně odlišná od toho co se běžně považuje za čest. Obsahem komunistické cti je donášení, bonzování, lhaní na tisícero způsobů, falešné obviňování, ignorování všech nekomunistů a někdy i komunistů méně rovných, zavírání do kriminálů či v nejlepším případě popravování těch, kteří se momentálně nehodí do krámu.
0/0
26.11.2003 10:07

Marusja @ Dusja

Vendula
Místo nadávání byste měli členům StB líbat ruce. Kdo si myslíte, že to tady ještě drží trochu nad vodou? Kapitalisti a USA? Nedejte se vysmát - to, že tehle stát nějak funguje je právě jejich zásluhou a FUNGUJE právě to. kde jsou ONI. Budou to pávě tito odvážní a vzdělaní jedinci, kteří pod vedením KSČ převezmou moc až se vymaníme ze spárů CIA. Ať žije KSČ
0/0
26.11.2003 9:37

hockeysta

Re:
zaměř se víc na onanii. uvolní se ti nervová zakončení.
0/0
26.11.2003 9:45

demokratic

Re: No ovšem, už jsem vás tu postrádal...
No ovšem, už jsem vás tu postrádal, soudružko... A kde máte zbytek té vaší pětičlenné stranické buňky, která tu vždy spolehlivě naštve a otráví a vyštve všechny ostatní vašimi  rudými kydy ? - A vůbec - proč si dáváte, soudružko Švorcová,  tak průhledný "nick" ?
0/0
26.11.2003 10:02

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
a jakej si mám podle tebe dát ty demokrate
0/0
26.11.2003 10:09

flotsam & jetsam

Re:
Například "ZávěryXXIIsjezduKSSSbezezbytkusplníme"?
0/0
26.11.2003 10:19

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
příliš jednoduché k zapamatování
0/0
26.11.2003 10:27

hordubal

Re: Kundo
blbá
0/0
26.11.2003 17:14

demokratic

Re: Marusjo, Marusjo...
Já vím, že je to všechno od tebe IRONIE, ale taková vybledlá, skoro jako když to opravdu myslíš vážně, takže tím bohužel můžeš zmást i ty lidi, kteří budou myslet, že takových soudruhů a soudružek je tu ve skutečnosti (počítaje i tebe) o jednoho víc, než jich ve skutečnosti je, a to není dobré...takovéto kydy se nemají šířit ani jako ironie...(co když tomu někdo uvěří ?)
0/0
26.11.2003 10:16

flotsam & jetsam

Re:
Čest Vendulo, Tvé příspěvky se mi líbí. Potřeboval bych poradit. Jsem zmaten, nevím koho mám nyní uctívat.
Syfilického alkoholika Gottwalda?
Paranoidního schizofrenika Stalina?
Nesmrtelnou mumii Lenina?
Myslíš, že bych svou pozornost mohl upřít k soudruhovi Grebeníčkovi staršímu, který nám tak skvěle (s pomocí gumových hadic) vychoval soudruha Grebeníčka mladšího?
Děkuji za radu
0/0
26.11.2003 10:17

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Mně zcela postačí, když budeš uctívat současnou vládní garnitůru
0/0
26.11.2003 10:35

hockeysta

bičovat
to je jedině důkaz toho, jakým způsobem  se u nás po sametu vedly soudy s komančema nebo jak člověk mohl získat lustrační osvědčení, přestože v tom byl za totáče až po uši a o tom jak jsme se vypořádali s komunistickou minulostí jako takovou. Pane Filipe jako šašek by jste ještě obstát mohl, jako právoplatný a vážený poslanec již nikoli. Divím se, že se nadále zesměšňujete rozhodnutím soudu z roku 1993, zejména když máte v záznamech takovou špínu (a převzít si 1.12.1989!!!!! odměnu za práskání - to o vašem charakteru a úmyslech s lidmi této země vypovídá samo).
0/0
26.11.2003 9:23

Destructor

Re:
a jakou špínu má v záznamech ... mohl by jsi nám něco prozradit, docela by mě to zajímalo. Jedné co asi má, je blbý kádrový posudek třeba do ODS ....
0/0
26.11.2003 9:52

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Mně spíš vadí, že má takové americké krycí jméno - "Falmer"  To nemohl mít třeba "Geroj" nebo "Venceremos"
0/0
26.11.2003 10:01

hockeysta

Re:
 proletáři všech zemí spojte se a hlavně si nesundávejte klapky z očí a čtěte jenom to, co se Vám hodí. Ostatnmí zapomeňte.
0/0
26.11.2003 10:39

Alleycat

Ad Kocicak na hrad...
Vono se to dobre vyrvava, ale asi se to s tim hradem tezko splni, protoze je mi uz sice nejakych 28, ale dosud jsem bezpartijni...
0/0
26.11.2003 9:22

Alleycat

Kocicak na hrad!
... a vyhazu je vsechny, Klausem pocinaje, Grebenickem konce.
0/0
26.11.2003 9:18

krejtal

povaha národa
Jak příznačné...Lidé,kteří udávali lidi si dnes v pohodě podnikají,jsou členy parlamentu atd.Nikdy jsem od žádného z nich neslyšel veřejné přiznání,že spolupracoval s Stb. a přitom těch spolupracovníků bude asi dost.Nikdo určitě není dokonalý,ale každý by měl mít schopnost uznat svou vinu a a minulost.Tito lidé jsou deformátoři páteře národa a vždy budou.Tím,že změní funkci nikdy nezmění své nitro a charakter.Prvním náznakem změny by bylo přiznání, tohle ale nikdo z nich nedokáže...
0/0
26.11.2003 9:05

fleret

komunista zustane komunistou
i kdyby trakare padaly (patocka).
0/0
26.11.2003 8:59

demokratic

Re: Tak tak
"Bývalý komunista" je stejný nesmysl jako "bývalý černoch"...
0/0
26.11.2003 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.