Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Teroristé v Istanbulu zabili 27 lidí

Istanbulem otřásly mohutné exploze. Poničily budovu londýnské banky HSBC a britskou ambasádu. Mezi 27 mrtvými je i generální konzul Short. Dalších 440 lidí bylo zraněno. Město čelilo atentátům podruhé během několika dnů. K útokům se přihlásila Al-Kajda a islámští radikálové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

exe

Obrana
Jak se jinak mají bránit Arabové před USA? Mají psát do chatu idnes, že chtějí svobodně žít? Že nechtějí chtějí USA držené Saudy. Že si chtějí o svých zemích a osudech rozhodovat sami. Oni USA nepotřebují, ale USA potřebuje jejich ropu nebo plyn z Afganistanu, protože jinak jsou totálně "nahrani". Ona to zase tak velká ekonomika není a navíc jde úžasně rychle od 10 k 5 nebo od 40 k 27 (dolar).     
0/0
21.11.2003 14:41

Kleki Petra

Re:
Už je to tady... další Ropák.
0/0
21.11.2003 16:29

exe

Re:
To je to, o co jde! Ropu zatím ničím jiným nenahradíš a když ti dochází, musíš ji krást.
0/0
21.11.2003 16:43

Kleki Petra

Re:
Je mi to úplně jasné, Petrolejový princi.
0/0
21.11.2003 16:47

exe

Re:
OK
0/0
21.11.2003 17:13

Aiki75

Škoda
Už se těším až v další 1203ce bude ležet Bin Bam Ládínek - mám namysli v černém provedení.
0/0
21.11.2003 0:42

sonokark

Re: Me zase stacilo videt
v sedivym provedeni lezet jarmulkovy v Cadillacs estates v NYC a sem se i tesil na televizni noviny az je budou ukazovat .
0/0
21.11.2003 2:14

Flat Vamp

Re:
Tebe by meli ukazovat.
0/0
21.11.2003 11:33

Canadian

VYBUCHY
   v Turecku jsou dalsim dukazem silenstvi islamskeho radikalniho sveta znicit neislamskou civilizaci a nahradit ji "flaternickym"systemem,ktery zachazi se zenami jako nektere systemy ve stredoveku.Byl jsem v Arabskych emiratech a mel jsem moznost si toto overit.Cely svet se musi pokusit  tuto hrozbu odvratit a pomoci americanum,jinak muze byt napadena i Praha a generace budouci vymeni ucebnice anglictiny za ucebnice arabstiny.Arabsky predvoj uz v Praze na Vaclavaku veksluje.Tedy mame se na co tesit.To ti filozofove co jim vadi valka v Iraku budou jen tak cumet a  kecat jine picoviny na internetu
0/0
20.11.2003 21:07

Majkyho_pupik

Re:
V UAE jsou na tom zeny docela slusne..teda samozrejme rodily, zeny pristehovalcu /namezdnich delniku/ ani pristehovalci samy tam zadny prava nemaji. Ty mas pocit, ze cely Evrope hrozi kvuli vybuchum v Turecku vymena ucebnic za arabsky? ja teda fakt ne..
0/0
20.11.2003 21:34

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Ja jsem spis spekuloval, kdyz jsem byl v Emiratech, co native Emiratee lidicky budou delat pote, co ropa a plyn nebudou az tak dobre placeny, vsichni lide kteri meli tu cest se narodit v UAE, chteli byt v zivote ne doktori, kosmonauti,kuchari, herci, zpevaci......oni chteli byt sponzori, coz znamena ze jedine co ti lide umi a chteji umet je vlastnit pas a  narodit se.
0/0
21.11.2003 7:25

Pilat

Re:
ty jsi naivni kastan
0/0
20.11.2003 22:16

Aiki75

Re:
Ty to vidíš fakt bledě  To si myslíš, že každý arab chce zlikvidovat západ ? To by ti na Václaváku nekšeftovali, ale stříleli a ubližovali ženám.
 
Bin Ban Ládínek už měl být dávno pod drnem a byl by klid. Další vedoucí (světově známí) by se hledal těžce a zatím by jich pár dostalo rozum a zbytek by si to rozmyslel.
0/0
20.11.2003 23:44

sonokark

Re: Pod drnem mel bejt Sharon
i s vama a to by pak byl teprve klid , nikdo by si nic nemusel rozmejslet a kazdej by mel zdravej rozum .
0/0
21.11.2003 2:40

Aiki75

Re:
Ja, ale vůbec, ale vůbec neobhajuji Šerona a Bu, bu, Bushe - to jsi mě urazil ;-)
 
Jen si myslim, ze nejak dlouho toho Ladinka hledaji.
0/0
21.11.2003 3:02

malajský tygr

.
Do vzduchu by měli vyhodit spíš Bushíka a tu jeho opičí vládu.Proč téměř vždy,když se k moci dostane nějaký republikánský blb musí zemřít tolik lidí.Zlatej Clinton!
0/0
20.11.2003 21:00

Canadian

Re:
Ty hlupaku,tuhle situaci prave zavinil Clinton.Misto aby vladl, nechal si kourit pod Ovalnym stolem pero od Moniky Blb jses Ty,jinak bys vedel,ze utoky teroristu byly ignorovany prave demokratickou amer.vladou.
0/0
20.11.2003 21:15

Monika 2

Re:
Ty jsi napsal takovou hloupost,ze to nema ani metra. Jak muzes vubec rict "Zlatej Clinton"Najdi si prosim informace o tom kolik lidi bylo zabito za Clintona.Jak Alkajda vyhrozovala a zabijela a Clinton neudelal proti tomu vubec nic. Misto,aby se staral o bezpeci americanu tak se nadrzene honil za kazdou sukni ktera se prosla po bilem dome.Doporucuji si precist knihu "Losing Bin Laden" Potom nadavej nekomu do blbu.
0/0
21.11.2003 1:26

Muž z Ria

HSBC Group
V clanku je sice HSBC oznacovana jako "londynska banka", mnoho lidi si to spoji s oznacenim "britska banka". Ovsem HSBC Group ma v Londyne pouze sve headquarters, jinak je to celosvetove pusobici banka, viz jeji clenove: http://www.hsbc.com/code/tools/site/Renderer.jhtml?cp=/public/groupsite/about_hsbc/en/group_members.html&bu=groupsite&toolName=about_hsbc&ln=en&isPc=true&pId=706b3790-eb89-11d6-bc4f-080020c629df Mimochodem nazev HSBC pochazi ze The Hongkong and Shanghai Banking Corporation Limited.
0/0
20.11.2003 17:39

hovnival-

pro redakci
Jenom bych chtel upozornit redakci, ze Istanbul neni hlavni mesto Turecka.
0/0
20.11.2003 16:52

xenofob_rasista_fasista_zumpa

aaaa
dasdasdasdasd
0/0
20.11.2003 16:42

Jindrich Hojer

dalsi bod
Po Saudske Arabii prichazi Turecko - druhy ze tri opernych bodu USA v oblasti. Tech lidi je mi lito, ale je to produkt americke zahranicni politiky. Okupaci Iraku v zadnem pripade nestoupla bezpecnost sveta ani oblasti. Prave naopak. Dnesek je toho dalsim dukazem.
0/0
20.11.2003 16:34

Performer

někdo má dlouhé prsty
špička ledovce: http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/fed.htm
0/0
20.11.2003 16:42

briza

Re:
Souhlas.
0/0
20.11.2003 17:09

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Kdo ví co by se dělo bez války, ale dobrá zpráva pro mě je , že po Saudech už teď i Turci vědí kdo je kdo, a že jediné pravé věřící, pár mrtvejch Turků nebo Arabů absolutně nezajímá, a v Británii si taky myslim veřejné mínění odvrátí od usmiřovačů a ustupovačů. Takže tragédie pro postižené lidi, a pro ty zfanatizovaný zblbla ještě navíc zcela kontraproduktivní. A někteří z Vás si uvědomte, že i my jsme pro ně Satani, a že stejně kašlat budou i na nás.
0/0
20.11.2003 17:45

briza

Re:
Takze vlastne cim vic to bude bouchat tim vic lidi si "to uvedomi" a tim se zlepsi perspektiva, ze jednou zvitezime. A az to bude bouchat uplne vsude bude ta perspektiva nejlepsi.
0/0
20.11.2003 18:12

fleret

Re:
dej si radsi kafe.
0/0
20.11.2003 18:16

ruleta

Re:
Takze se zeptame pana Ladina co smime a co ne....Panove probudte se dusledkem  zahranicni politiky USA muze byt mrtvy vojak v Iraku ale ne desitky mrtvych civilistu u a v synagoze ci v bance!
0/0
20.11.2003 19:59

Majkyho_pupik

Re:
Nemusime se ptat ani pana Ladina ani pana Bushe. Spojitost mezi zahranicni politikou USA a vybuchy v Istanbulu rozhodne existuje. Tvrdit, ze je to primy dusledek je mozna silny vyraz, ale spojitost tu je to je bez diskuze.
0/0
20.11.2003 20:32

briza

Re:
Really? No ono premena zeme s (uznavam) hnusnou diktaturou v nestabilni, zbranemi nasakly chaos - idealni semeniste teroristu to je vskutku vyznamny pocin v boji proti terorismu. Kde jsou ty doby, kdy byl ve svete tak jeden utok takoveho rozsahu za pul roku?
0/0
21.11.2003 10:05

ruleta

Re:
1)To by mne taky zajimalo tedy kde? 2)Jaksi uz mluvis o necem jinem.....
0/0
21.11.2003 10:32

baronfonlempl

Re:
Teď je již třeba trefit něco pořádného opět v USA. Doporučoval bych najednou 5 x 20 kt na NY, tak pěkně do kruhu a šestou 100 kt s minutovým zpožděním znovu přímo na místo dvojčat.
0/0
20.11.2003 20:56

ruleta

Re:
Sestro..ampulku Apaurinu..iv...sladke sny barone...
0/0
20.11.2003 21:10

baronfonlempl

Re:
A nebylo by to krásné? Spojené státy americké nepřestanou s neoprávněnými agresemi, dokud nepoznají, co to znamená mít válku doma. Proto je potřeba, zatím pouze pro výstrahu, srovnat NY se zamí. A bude klid.
0/0
20.11.2003 22:10

Aiki75

Re:
Je sice pravda, že pokud si mleli tam, kde mají bylo by to lepší, ale to jsi přehnal!!!
 
Problém je v tom, že jsou zbaběli něco podnikat u.s.
0/0
20.11.2003 23:48

Aiki75

Re:
 to je nějaké sedatívum nebo přímo smrtící injekce?
0/0
20.11.2003 23:45

jerevan

Re: "dalsi bod"
Vazeny, coz takhle misto dalsi bod napsat DALSI MASAKR. " Po Saudske Arabii prichazi Turecko - druhy ze tri opernych bodu USA v oblasti." Spravne snad melo byt Po masakrech ne nevinnych lidech v SA prichazi masakrovani nevinnych v Turecku. Vrazdeni nevinnych lidi neni produktem zahranicni politiky USA, ale fanatickych teroristu. To neni zadny odpor ci odboj. (Za ten muzete povazovat napadani US vojaku v Iraku. Sice s tim tez moc nesouhlasim, ale alespon je to pochopitelne. Z pohledu utocnika je to boj proti okupantum) To je prachsproste vrazdeni nevinnych lidi, kteri nemohou nic ovlivnit, ani nijak cemukoliv prospet ci uskodit!!! Je to jako chtit resit problem s chlapem na ktereho bych si netroufal tim, ze mu zbiju manzelku a deti.   
0/0
20.11.2003 21:11

briza

Re:
Rozdil, mezi tim co pises ty a Hojer, je ten, ze on mluvi o motivaci tech utocniku a ty o nasledcich utoku. Nasledky vidime vsichni. Pro potreby obrany mi prijde ovsem uzitecnejsi snazit se porozumet skutecne motivaci. Ciste zabijeni co nejvetsiho poctu nevinnych lidi to neni. A pravidla boje si zatim bohuzel vybiraji oni takze snazit se vymyslet co je nebo neni odpor je o nicem.
0/0
21.11.2003 10:27

Monika 2

Re:
Dalsi ktery nechce znat fakta a pokud je zna tak je musi prekroutit, ze ano? Terroristicke utoky /Alkajda/ byli uz davno pred tim,nez USA zautocili na Irak,ale to vas samozrejme tenkrat nezajimalo a proto se o tom nemluvilo.Alkajda bombarduje,protoze se nemuzou vyrovnat s tim,ze Irak bude svobodna zeme.
0/0
21.11.2003 1:41

briza

Jedno se musi nechat
Ti hosi si umeji dobre vybrat, kdy a kde uderit. Zacit rozsirovat nestabilitu do zeme sousedici s Irakem utokem na britsky cil v dobe kdy je v Britanii na navsteve Bush. Blbi nejsou.
0/0
20.11.2003 15:49

xtan

Re: Blbí...
Blbí ne, ale Š Í L E N Í určitě
0/0
20.11.2003 16:14

Dr No

Jediné řešení
Jediné, co může radikálně omezit tyto šílenosti je absolutní vyloučení jakékoliv jejich prezentace ve veřejných sdělovacích prostředcích. Fyzicky absolutně nelze zabránit tomu, aby si sfanatizovaný blázen nesedl do auta s výbušninami a nenechal ho vybouchnout kdekoliv, kde je pohromadě víc lidí. Divím se, že doposud nikdo nepochopil fakt, že pro tyto blázny (a pro ty, kdo je k tomu vedou) je jedinou a zásadní motivací právě celosvětový ohlas těchto jejich činů. Přestaňte o tom mluvit, psát a ukazovat obrázky a rázem je to přestane bavit! 
0/0
20.11.2003 15:09

terminator4

Re:
Sisley Huddleston, Anglický spisovatel, citace “Jewish leader” kdo řekl “kdyz Hitler přijde k moci Já doufám, že on bude perzekuovat Židy - my prosperujeme z persecution”
0/0
20.11.2003 15:13

Performer

Re:
Jo jo - Židé nejprve podporovali Hitlera, pak se jim ale tak trochu utrhl ze řetězu ........ (mimochodem - ten citát, to je překlad nějakým automatem, že je to tak hezky česky? :o)
0/0
20.11.2003 16:38

ynternetova fany

Re:
obavam se, ze k tomuto cinu je vedla pouze a jedine navseva bushe v GB
0/0
20.11.2003 15:37

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Velice správně! Kdyby Bush seděl ve Wašingtónu na zadku, tak by se na něho mírumulovní muslimové nehněvali. Co má kam co cestovat - je to jeho vina
0/0
20.11.2003 15:46

Flat Vamp

Re:
Pouze a jedine? To trochu zjednodusujes, he?
0/0
20.11.2003 15:52

ynternetova fany

Re:
to ne ja, to (mne dostupna) nemecka media... delaji si dost starosti, a uklidnuji se prave timhle...
0/0
20.11.2003 15:54

Flat Vamp

Re:
Chudácci.
0/0
20.11.2003 15:59

ynternetova fany

Re:
nestras!!!
to vis, je to tu dost tema, kvuli tem peti milionum tureckych spoluobcanu
0/0
20.11.2003 16:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.