Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisté ´převálcovali´ ČSSD

Komunisté upevnili náskok před sociální demokracií. Podle průzkumu TNS Factum by nyní získali ve volbách 23,4 procent hlasů, zatímco sociální demokraté 16,6. Z voleb by vyšla jako nejsilnější strana ODS s 35,3 procenty. První pozici drží už od počátku roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

@mike@

Jediná záchrana z tohodle Kocourkova bude asi útěk
Nebo zkuste http://svdp.webpark.cz
0/0
14.11.2003 14:19

JanekJankovic

!
Karle Kryle, už zase ryjem držkou v zemi.....
0/0
14.11.2003 14:03

kráječ

buďme první, kdo zamete s politikou!
žádnej výzkum nemůže zjistit to, co se mi honí hlavou! Minulý volby jsem volil ODS, ale nyní po té co předvádějí v roli opozice taková ubohosti, že si myslím, že by v parlamentu neměli co dělat. O komunistech, myslím, nemá cenu ani nic říkat, když připustím, že by výzkum ukazoval přibližnou realitu, nevím kde by své preference nabrali! Zároveň mi nejde narozum, proč by lidé měli přestávat volit ČSSD, vždyť tu jako první po třinácti letech začínají dělat pořádek! Fakt, že pro příští rok prosadili rekordní schodek rozpočtu by se měl brát jako jednorázový čin, který z hlediska dlouhodobějšího, nebude mít výrazný negativní vliv. Spíše naopak. Investice, které stát příští rok bude realizovat, doufejme, zastaví krizi ve zdravotnictví, školství atd. a tím, nastolí novou startovní čáru pro nezadluženou republiku! Jinak  si myslím, že by moderní společnost měla spíše pomýšlet na to, jakým způsobem se politiky zbavit, nevynakládat své úsilí na to, aby si nějaký ministr mohl vozit prdel v audi A8!
0/0
14.11.2003 12:46

Kleki Petra

Re:
Jsou asi tak dvě možnosti: buď ses právě vrátil z tureckého vězení a o realitě nemáš ani páru, nebo jenom nemáš ani páru o realitě. Každá politická strana by mohla být pyšná, že jí volí tak jasnozřivý člověk.
0/0
14.11.2003 13:16

habit

Re:
Ach ty bozska naivito. Mluvit o poradku neznamena delat poradek. Soc. vlada se zatim zmohla jen na velika gesta, ktera mozna upoutaji par prostacku, ale pod rukama ji buji bo*del netusenych rozmeru. A spolehat na to, ze si budoucnost koupime na dluh, muze jen obdivovatel kouzelnika Caryfuka.
0/0
14.11.2003 13:20

@mike@

Re:
Asi si neslysel o projektu NATURA, ktery poslanci smetli ze stolu, coz nas odrizne od moooc vysokych dotaci EU. Tydle dotace by sly na silnice, skoly rozvoj. Dostaneme prd a budeme si muset zacit porizovat tanky, abysme se mohli pohybovat po silnicich. Sou to vsechno ubozaci, ktery nemaj paru jak hospodarit. viz. http://svdp.webpark.cz
0/0
14.11.2003 14:19

Víťa Jakoubek

Plody minulosti.
Asi dost lidí ztratilo paměť a málo jse se poučili z totalitních 40ti let, kdy korupce byla rozsáhlejší, svoboda slova nulová, šlendrián a nedostatk všeho větší. Hlavně zmařené životy v politických procesech. Televize místo toho, aby připomínala zločiny komunismu zve komunisty do studia, aby kázali lidem co je dobré a co ne.  Co se týče ostatních stran, ODS má pevné jádro, které by volilo svou stranu, ikdyby je bičoval sám Klaus a ČSSD doplácí na líbivou politiku a populismus Zemana, který spustil masívní zadlužování(za asistence ODS, která se z toho šikovně vykroutila). Teď musí vláda čelit deficitu Zemano-Klausovské vlády, abychom vůbec mohli dospět k přijetí EURA.  Velké procento nevoličů a nerozhodnutých je dílem působení všech politiků, kteří hlavně vidí své zájmy a až další v řadě je zájem občana.
 
0/0
14.11.2003 9:08

Kondomlisa Pinguinova

Re:
Az si lidi uvedomej, ze jedina forma lidsky spolecnosti, ktera muze trvale fungovat, je rodina (genetickej egoismus), vykaslou se filosofove na socialne-politicky teorie, protoze pochopej, PROC vyssi formy spolecnosti selzou.  (kazdymu je blizsi kosile nez kabat). Takze by me prekvapilo, kdyby se nasel politik, kterej by byl u moci, a prosazoval by "moje" zajmy (zajmy volice) a ne svy vlastni (chranit koryto svy rodiny). Jo, lidi, ono je v podstate jedno, jaky (juristicky) zakony se ustanovej, prirodni zakony (genetickej egoismus) jeste nikdo neprolomil.
0/0
14.11.2003 9:26

Leto_Atreides

Konečně člověk s vlastním mozkem
...a ne tím prefabrikovaným, předežvýkaným propagandou a la bývalé hradní křídlo. Výborně!
0/0
14.11.2003 10:51

Baxter

Re:
Souhlasím. O tomhle psal už Upton SInclair před 40ti lety a nazval to sociálním determinismem.
0/0
14.11.2003 11:53

martixy

Re:
Člověk je biologicky a sociálně determinová ve své většině k sobectví. Je to prostě dáno lidskou povahou a naším dřívějším zvířecím vývojem, který se nedá novou spravedlivější vnější strukturou společnosti prolomit. Musí to být proces vycházející z vnitřku člověka a ne z vnějšku. Může to trvat statisíce let.
0/0
14.11.2003 12:11

Víťa Jakoubek

Re:
Tak je teda všechno marný, když jsou všichni egoističtí sobci. Třeba ale někdo z těch egoistů má zásady, které z něj dělají menšího egoistu. Nebo chcete říct, že jsou všichni stejní?
0/0
14.11.2003 13:08

Leto_Atreides

Jakmile se najde pár sobců...
...tak celej systém založenej na lidský solidaritě a altuismu přestane fungovat...
0/0
14.11.2003 14:24

Kirken

Re:
No jasně. Špidlibojs sice za jeden rok vyrobí takový deficit jako oposmlouva za čtyři roku, ale to nám ynteligentům nazbrání pochopit, že za všechno může Klaus.
0/0
14.11.2003 9:30

Zahledeny

Re:
...zase výkřik do tmy, Kirken
0/0
14.11.2003 10:45

KRISHOT

Je vidět, že platí přísloví "Kdo nic nedělá (komunisti), nic nezkazí" a je vidět, že je stále víc těch kterým 40 let vlády komunistů nestačilo a chtěli by si je prodloužit.
0/0
14.11.2003 9:07

King mini

červení
Národ blbů a závistlivců. ODS a KSČM jdou ruku v ruce. A ostatní jim pomáhají (vládní strany). Ještě, že už budeme v Evropě!
0/0
14.11.2003 7:23

Kirken

Re:
Díky za názor, typický příslušníku tohoto národa!
0/0
14.11.2003 9:04

Kleki Petra

Re:
Původně jsem tě chtěl označit za příslušníka skotu po kastraci, ovšem pak mě došlo, žes to už vlastně udělal sám. Tak nic.
0/0
14.11.2003 9:32

Jano_S

no a
LONDÝN 13. novembra (Reuters) - Česká republika vymení českú korunu za euro až v roku 2010. "Bude totiž potrebovať viac času na vysporiadanie sa s masívnym fiškálnym deficitom," uviedli analytici. Najskôr zo všetkých štyroch stredoeurópskych krajín vstúpi do ERM-2 Maďarsko, a to už v roku 2005. Poľsko a Slovensko by sa malo pripojiť o rok neskôr.Analytici predpokladajú, že ČR ani Maďarsko nesplní limit menovej únie pre rozpočtový deficit vo výške 3 % hrubého domáceho produktu skôr ako v roku 2007, zatiaľ čo Poľsko nebude pripravené najmenej do roku 2008. Naopak Slovensko by malo znížiť rozpočtový schodok pod požadovaný limit už v roku 2006. "Stále visí veľký otáznik nad tým, ako rýchlo dané krajiny, s výnimkou Slovenska, splnia fiškálny cieľ podľa maastrichtských kritérií," uviedol Peter Worthington z CSFB v Londýne.
0/0
14.11.2003 1:25

Kirken

Re:
Janíku, zcela souhlasím s názorem, že na rozdíl od ČR se na Slovensku opravdu dělá reforma. Ale být tebou, tak počkám s tím jásotem do doby, než se dostanete z sra..k kde nyní jste a tomu blbému Česku se alespoň přiblížíte. A to bude trvat hezkých pár let.
0/0
14.11.2003 9:08

DrHorak

Zcela logický jev
Já osobně tyto prúzkumy vůbec neberu. Jednak nezahrnují dostatečné množství dotázaných, aby bylo možné posoudit objektivní rozložení preferencí a zadruhé záleží na lokalitě dotazovaných. Jiný názor může mít 55 letý nezaměstnaný z Ostravska a jiný 30 letý  "bílý límec" z Václaváku.  Každopádně ale tento výsledek varuje. Ne, že by přibývalo komunistů, ale naopak těch, kteří rezignovali na nějaké volby a preference. Ostatně medii přiblížené priority a činnost našich zákonodárců nelze hodnotit jinak než vyžírky ve snědeném krámu. To se pak nelze divit. Komunisté ani nemusí vynakládat žádnou aktivitu, ale naopak stačí vyčkávat opodál. 
0/0
14.11.2003 0:46

Jano_S

Re:
V Cesku chyba jasna pravicova alternativa ODS, ocistena od komunistickeho balastu.Ale asi chyba poptavka od spodu ...
0/0
14.11.2003 1:06

King mini

Re: alternativa
Ta tady byla ve formě Demokratické unie za vedení Hromádkové - komanči, kteří byli i jeden den ve straně neměli přístup!! Jenže lidi volili toho .... dnešního krále.
0/0
14.11.2003 7:25

JTR

Re:
100% souhlas. Bohužel dnes nic pravicového, kromě malých stran není, ale volit pseudopravicovou ODS může jen idiot, kterého nezajímají výsledky a stačí mu pouze kecy!!! Nebavím se o voličích levicového směru.
0/0
14.11.2003 11:31

Jano_S

Viva Cuba Libre ;-)
heh, este ze sme sa vcas rozdelili. Stacilo raz,  v '46 ked ste vybrali Klemu a jeho  komancov....
0/0
14.11.2003 0:15

Blackshield

Re:
Neboj, v socialistické EU se všechny rozdíly setřou
0/0
14.11.2003 0:18

Jano_S

zmena je zivot
socialisticka EU zacina pomalicky chapat, ze pohodlny zivot s nadsocialnymi vymozenostami a prijatelny ekonomicky rast je utopicka a neudrzatelna kombinacia
0/0
14.11.2003 0:25

Jano_S

Re:
Pardon, nemalo tam byt "prijatelny ekonomicky  rast" ale konkurecnie schopny" s ohladom na globalizaciu blabla.
0/0
14.11.2003 0:29

Blackshield

Re:
Jenže to by se nejdřív státy v Unii musely domluvit a ne jen slepě prosazovat výhody pro své zemědělce/horníky/dopravce atd., nemluvě o tvoření norem pro schodky a dotace a následně jejich pohodové porušování (viz Francie). Evropa je bohužel od války prolezlá socialismem. A lidi jsou tu tak rozežraní, že hospodářství prostě nemůže konkurovat levné pracovní síle z Asie a Ameriky. Vždyť nebýt imigrantů, tak už nemá kdo zametat chodníky, stavět silnice, kopat výkopy nebo šít hadry...
0/0
14.11.2003 0:33

Jano_S

Re:
No mas pravdu.Nas minister financii Miklos naznacil  ze mozny termin vstupu SR do EMU z roku 2008 sa posunie na neskor kvoli ignoracii a postoju nezodpovednych tzv. "velkych" socialistickych clenov FR a D, ktory nedodrzuju tzv. pakt stability.Ovsem ,raz bude musiet aj "velka " Europa riesit spominanu azijsku americku konkurenciu, takze nas caka o.i. spusta strajkov ;-)   
0/0
14.11.2003 0:58

Blackshield

Stejně
jsou ty průzkumy na houby, vždyť se ptali devíti set lidí... A je vcelku jedno, jestli nám vládne rudej Grebeníček nebo taky rudej a neschopnej diletant Špidla, který to se zdatnou podporou křiváka Svobody vede do hajz*u. Beztak volby vyhraje ten, kdo slíbí co možná nejvyšší a nereálnější platy a podpory, zruší veškerou manuální práci a slevní pivo, aby mohli voliči sedět po hospodách. Možná by pomohl slib ožebračení milionářů a rozdání jejich peněz nefachčenkům... Česků národ = blbý národ a má jen to, co si zaslouží. Holt Špidla sliboval blahobyt, jen se nikdo nezamyslel, kde na to vzít, co? Mě jen se*e, že se musím koukat, jak idi*t v čele vlády zvolený tou méně inteligentní a nejméně hospodářství rozumějící částí národa tlačí mou zemi do záhuby...
0/0
14.11.2003 0:12

Templ

Re:
Problém spočívá v tom, že "inteligentní a více hospodářství rozumějící" se neúčastní voleb.
0/0
14.11.2003 7:27

Ccecil

Co dodat... EU a KSČ..M
ářčáář 2 Ta šelma, kterou jsem viděl, byla jako levhart, její nohy jako tlapy medvěda a její tlama jako tlama lví. A drak jí dal svou sílu i trůn i velikou moc. 3 Jedna z jejích hlav vypadala jako smrtelně raněná, ale ta rána se zahojila. A celá země v obdivu šla za tou šelmou; 4 klekali před drakem, protože dal té šelmě svou moc, a klekali také před šelmou a volali: “Kdo se může rovnat té dravé šelmě, kdo se odváží s ní bojovat?”
5 A bylo jí dáno, aby mluvila pyšně a rouhavě a měla moc po čtyřicet dva měsíce. 6 A tak otevřela ústa a rouhala se Bohu, jeho jménu i jeho příbytku, všem, kdo přebývají v nebi. 7 A bylo jí dáno, aby vedla válku proti svatým a aby nad nimi zvítězila . Dostala moc nad každým kmenem, národem, jazykem i rasou; 8 budou před ní klekat všichni obyvatelé země, jejichž jména nejsou od stvoření světa zapsána v knize života, v knize toho zabitého Beránka. 9 Kdo má uši, slyš! 10 Kdo má jít do zajetí, půjde do zajetí. Kdo má zemřít mečem, musí mečem zemřít. Teď musí Boží lid osvědčit trpělivost a víru.
11 Vtom jsem viděl jinou šelmu, jak vyvstala ze země: měla dva rohy jako beránek, ale mluvila jako drak. 12 Z pověření té první šelmy vykonává veškerou její moc. Nutí zemi a její obyvatele, aby klekali před první šelmou, které se zahojila její smrtelná rána. 13 A činí veliká znamení, dokonce i oheň z nebe nechá před zraky lidí sestoupit na zem. 14 Bylo jí dáno dělat znamení ke cti první šelmy a svádět jimi obyvatele země; rozkazuje obyvatelům země, aby postavili sochu té šelmě, která byla smrtelně zraněna mečem, a přece zůstala naživu. 15 Je jí dáno, aby do sochy té šelmy vdechla život, takže ta socha mluvila a vydala rozkaz, že zemřou všichni, kdo před ní nepokleknou. 16 A nutí všechny, malé i veliké, bohaté i chudé, svobodné i otroky, aby měli na pravé ruce nebo na čele cejch, 17 aby nemohl kupovat ani prodávat, kdo není označen jménem té šelmy nebo číslicí jejího jména. 18 To je třeba pochopit: kd
0/0
14.11.2003 0:08

Ccecil

Re:
3 Jedna z jejích hlav vypadala jako smrtelně raněná, ale ta rána se zahojila. A celá země v obdivu šla za tou šelmou;
0/0
14.11.2003 0:09

Blackshield

Stejně
0/0
14.11.2003 0:02

osvetitel

<<>>
Vsadim se ze kdyz je valcovali ze si utoho spivali tu pisnicku ztoho filmu "mezi nami zlodeji">krera zni takto>"DAL STALE DAL KDOBY namVCESTE STAL smeteme TVRDOU PESTI a UBRANIME svoje stesti stesti STESTI!!
0/0
13.11.2003 23:41

-Majkl

Výzva Čechům
Všechny Čechy vyzývám:
 
Komunisté začínají být našemu národu nebezpeční svým návratem do naší země.
 
Není možné se nadále cítit bezpečně a pouze je příležitostně zesměšňovat.
 
Zbrojte proti komunistům na všech frontách.
 
Pište, mluvte, argumentujte. Nevyhýbejte se diskuzím.   Sbírejte proti nim vtipy, ničte je všemi politickými prostředky.   Ať jste kdokoli a kdekoli, neustále dávejte najevo svůj nesouhlas s jejich nefungující ideologií. Mluvte o tom s rodinou.   Tento šlendrián je potřeba zničit okamžitě v zárodku, jinak nastanou dlouhodobé problémy. Zejména mladí by měli převzít štafetu po svých předchůdcích.   Rád se zúčastním diskuze: majkluvdopis@atlas.cz
0/0
13.11.2003 23:41

Blackshield

Re:
Jak chceš někomu vysvětlit nesouhlas s komunistickou ideologií a zároveň vědět, že jsi zvolil ty pitomce, co nám vládnou? To se týká třetiny národa, dalších dvacet procent dostali komanči... To na veliký přesvědčování nevypadá...
0/0
14.11.2003 0:20

-Majkl

Běž do vlády - máš šanci
Jestli si myslíš, že bys byl lepší, než naši poslanci, jdi do toho.
 
Založ třeba novou stranu. Budu tě volit, když budeš dobrej.
 
Když se ti to nelíbí, máš šanci to změnit. Komunismus ti podobnou šani nikdy nedá, pokud je u moci. Proto vší silou proti nim!!!
0/0
14.11.2003 1:06

V.Poustka

pozor na trpaslíky
jsou to potvory a strašně rychle se množej
0/0
13.11.2003 23:20

dobrota2000

KSČM = ČSSD
co chcete řešit?
0/0
13.11.2003 23:04

kruci_sakra

levičáci
Na druhou stranu jde furt o stejné hlasy komoušů,které si dvě komoušské strany(čssd a ksč) přehazují tam a zpátky.Aspoň je vidět co je ta levičácká bezcharakterní cháska zač...
0/0
13.11.2003 22:15

osvetitel

>>><<<
Nevim jestli to delaji hrabivi lide v tom CR nebo komousi kteri prevlekli kabat ale mam pocit ze se vam ten kapitalismus nekdo snazi poradne otravit!
0/0
13.11.2003 22:12

djdave3

hnus
kdy je postavi mimo zakon jako fasisty, vzdyt co delali za zrudnosti hlavne v dalnym  Rusku, vyvrazdovali a nasilim premistovali cele narody ...
0/0
13.11.2003 22:04

itek

Re:
dave kdepak jsi to četl o tom Rusku.Bože  kam dáváš temto lidem rozum? Itek
0/0
13.11.2003 23:07

djdave3

Re:
Tve druhe vete nerozumim, asi jsi zrejme prosel Stalinovym koncentrakem na sibiri ...
0/0
14.11.2003 8:54

kruci_sakra

Svině komoušský chcípněte!!
Jaký otec  takový syn!!!
Jaký grebeníček takový grebeníček!!!
Jaký hajzl takový hajzl!!!
 
0/0
13.11.2003 21:59

Danny_Kay

Je cas se pakovat...
...myslim, ze nastala docela vhodna chvile se pakovat z teto z teto zeme, ktera stejne po vsech strankach stoji za.....a ktera speje do zahuby jeste vetsi rychlosti nez jsem si myslel...Jeste, ze mam kam jit...
0/0
13.11.2003 21:56

Dedek NY

Re: Good idea
0/0
13.11.2003 23:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.