Diskuze

Zlodějů je víc než těch, kdo nekradou

Málokdo v ČR zná někoho, komu ještě neukradli auto. Většina z nás také už zažila, co se děje pak. Nic. Když se okradený vzpamatuje, jde na policii. Tam plyne čas tak pomalu, jak pomalu policista klepe do starého stroje protokol, který pak založí. Dál už se nestane nikdy nic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krieger

28. 11. 2003 14:47
Pomoz okradeným
Vím, že se to přímö nevztahuje k článku, ale před týdnem mi ukradli auto. Koukněte prosím zda ho někde neuvidíte stát bez SPZ ( protože teď by mohlo ještě být "horké") díky moc Krieger http://ibiza.webpark.cz
0 0
možnosti

Dr No

13. 11. 2003 9:11
Komu to vadí?
Problém je ten, že krádeže aut většině zainteresovaných stran vůbec nevadí. Výrobcům a prodejcům automobilů zajišťují krádeže větší odbyt, pojišťovnám nahánějí zákazníky a umožňují zvyšovat pojistné, policie má z "řešení" krádeží aut zajištěnou bezproblémovou náplň práce (nikdo už dnes nečeká, že by ukradené auto našli a tak jenom vystavují potvzení pro pojišťovnu) a zřejmě je alespoň pro část policistů vítaným vedlejším příjmem legalizace ukradených aut, zřejmě si na své přijdou i celníci a zlodějským gangům při jejich vysokých ziscích určitě zbývá dost peněz na to, aby si koupili přízeň lidí na patřiřčných místech jak v politice, tak i u policie a v justici. Jediný, kdo to odskáče jsme my hloupí občané, kteří to všechno zaplat¨í na daních a na pojistném - ale kdo by se z výše zmíněných na to ohlížel.
0 0
možnosti

iveta80

13. 11. 2003 6:31
Souhlas
Plně souhlasím s autorem článku. Jen bych ještě dodala, že kvůli tak rozšířené a nepostihované zlodějině zvyšují pojišťovny pro lidi pojištění majetku, protože se krade všechno, nejen auta.
0 0
možnosti

zabam

12. 11. 2003 21:29
Neznám
osobně nikoho, komu by ukradli auto. Informace o všech krádežích (o kterých vím) mám jenom z druhé ruky. Sám vlastním za posledních více než 40 let již asi deváté. Jenom bratrovi ukradli Fiata 600 někdy v roce 1965, stalo se to v Itálii. 
PS: Nebydlím v Praze
0 0
možnosti

krvave_koleno

12. 11. 2003 14:53
Také příhoda.
Dovolte mi, abych Vás také pobavila jednou příhodou. Je moc složitá, pokusím se to zjednodušit. Kamarád o půlnoci stál na stanici a telefonoval z mobilu. Přiběhl k němu cikán, vytrhl mu mobil a zmizel. Kamarád byl nešťastný, protože mu s telefonem zmizelo spoustu telefonních čísel SIM karta, na vizitkách telefoní číslo, atd. V dalších dnech telefonoval na své vlastní číslo, až mu to po dvou dnech někdo zvedl. Vysvětlil mu co se mu stalo a navrhl, že si SIM kartu koupí zpět za 400 Kč. Sešli se, nepředstavili se, vyměnili kartu za 400 Kč a můj kamarád se zeptal kde tu kartu koupil. Pán mu ukázal bazar. Kamarád tam šel a předstíral, že si vybírá telefon a tu najednou uviděl ten svůj, který bezpečně poznal, věděl IMEI, atd. Nechal si ho ukázat a když ho měl v ruce, zavolal policii. Co se dělo v bazaru, ktzerý byl pod kamerami nebudu popisovat. Policajti odvezli kamaráda i bazárník na stanici. 3 hodiny ho vyslýchali za krádež mobilu a viník byl můj kamarád a ne bazárník. Mobil vrátili bazárníkovi a kamarád je stíhaný za krádež. Nakonec se zjistilo, že to není krádež, protože mobil měl hodnotu asi 2 tisíce, tak to předali obecnímu úřadu jako přestupek. Protože tam nebyl nikdo schopný nic rozhodout, bude soud. Můj kamarád jenom už  jenom z principu se bude soudit a řekl, že to dotáhne třeba k mezinárodnímu soudu, aby se svět dozvěděl, jací jsou u nás debilové. Zkrátka na budoucích 10 let má o zábavu postaráno. Pak mají naše soudy něco stíhat, když soudí takovéto hovadiny. Ať žije právní stát!!!!!
 
 
0 0
možnosti

Katoda

4. 12. 2003 10:24
Re:
Milá Krvavé Koleno, dovol, abych Tvoji historce dal flek! I já svůj vlastní příběz zestručním. Zaplatil jsem cca jeden milion korun za bytovou jednotku v rozestavěném objektu (společnost 1. Milovická realitní). Vzhledem k tomu, že jsem po nějakém čase pojal pochybnost, že objekt bude někdy dokončen jsem smlouvu, v souladu s jejím vlastním zněním vypověděl. Společnost nereagovala a peníze samozřejmě nevrátila.Za nějaký čas jsem podal žalobu a kupodivu bylo brzo soudně rozhodnuto, že společnost musí peníze vrátit. Společnost nereagovala, nepodala odpor a peníze samozřejmě nevrátila. Ponějakém čase společnost zkrachovala. Společnost byla vyšetřována policií. Závěr, k přestoupení zákona nedošlo, soudní výrok, nesoudní výrok, dle názoru policie jsem byl okraden plně v souladu se zákonem. To však nebyl konec. 1. Milovická se ani neobtěžovala v katastrálních knihách přepsat bytovou jednotku na sebe, ačkoliv ji stačila na základě mé výpovědi znovu prodat. To vše údajně v souladu se zákonem. Záhy jsem začal dostávat výrůžné dopisy od správkyně konkurzní podstaty, abych koukal zařídit aby bylo mé vlastnictví z katastrálních knih odstraněno. V opačném případě budu, cituji "citelně potrestán". V mezičase se ustavilo jakési společenství vlastníků v němž jsem se nemohl účastnit ani kdybych chtěl, protože moje vlastnictví skončilo výpovědí smlouvy. Opakovaně jsem dostával požadavky na zaplacení dalších cca 700 000 Kč, protože podle výkladu dotyčného společenství jsem jako majitel povinen zajistit dokončení stavby. Současný stav? V současnosti je na mne podána žaloba pro neoprávněné obohacení (!!!), protože údajně chci aby za mne dokončili stavbu jiní. Shrnuji, přišel jsem o cca 1 000 000 Kč, byt nemám a jsem žalován pro neoprávněné obohacení. Tak tohle je možné jen v naší degenerované společnosti. Kdyby na těchto stránkách neexistoval filtr odstraňující vulgarismy, napsal bych to jinak. Takhle poze sděluji, jděte s takovýmhle státem tam, kde záda pozbývají slušného jména!
0 0
možnosti

eaten

12. 11. 2003 12:18
Hledáte PČR?
Hledáte policii? Tak honem rychle zaběhnout k nejbližšímu přechodu, zákazu stání a zastavení nebo někam na chodník. Určitě tam někde bude stát policejní auto a pasažéři se budou vykecávat nebo ládovat bagetou. Což takhle přesměrovat buzeraci z obyčejných lidí na policisty. No jo pod svícnem je největší tma, že? Pane ministře?
0 0
možnosti

barbudo

12. 11. 2003 10:09
Nic nového ...
Možná se pletu, ale mám pocit, že bývaly časy nesvobody, kdy nebylo jednoduše možné provést tzv. přestavbu vozidla současnou výměnou karoserie i motoru. Šlo vyměnit pouze motor nebo pouze karosérii. Ono to trochu logiky má, pokud vozidlo vyměním, nejde o úpravu původního. I při výměně motoru či karoserie bylo nutno velmi důkladně doložit nabytí. Pokud někdo auto ukradl, byl většinou trestán za neoprávněné užívání cizí věci. Jiného praktického užitku z odcizení mít ani nemohl. V dnešní době je z kradení aut průmysl prosperující lépe než pašování drog. Obávám se, že pokud je něšťastnou náhodou některý neschopný zloděj chycen, je stejně jako před lety souzen pro neoprávněné užívání se směšnou sazbou.
0 0
možnosti

medved_cz

12. 11. 2003 9:37
Jedina skupina obyvatel...
Jedina skupina obyvatel, chranena policii CR je policie CR.
0 0
možnosti

ZZZZZZZZ

12. 11. 2003 5:30
Take mam jednu veselou prihodu s policii
Jednou takhle navecer me prepadli ve skladu, obrali o trzby, svazali snurou a zamkli mymi klici zvenku. Z kozelce jsem se rozpletl snadno, problem byl, ze zamcene venkovni dvere byly masivni. Tedy jsem spustil alarm. Prisel z vedlejsiho hotelu portyr se podivat co se deje. Tak jsem mu rekl, at zavola policii. Ne ze bych je potreboval, v te dobe uz jsem vedel, ze to je stejne chaska budizknicemu. Ale poteboval jsem otevrit ty dvere a bohuzel me nenapadlo, ze jsem mel nechat zavolat radeji zamecnickou 24/7 pohotovost. Asi za pul hodiny prijel policista se zamecnikem (hotel byl velky a znamy a vzhledem k tomu, ze je volali odtamtud, tak prijeli nevidane rychle). Prvni, co zajimalo zamecnika, jestli mam penize na zaplaceni. Dobra otazka po loupeznem prepadeni... Nastesti jsem mel jeste v jine kapse asi dva tisice. Kdybych nemel, tak jsem v tom skladu zamceny asi dodnes. Pote co jsem se dostal ven, zamecnik vymenil zamek, ja jsem zavrel a policista ze musim s nim sepsat protokol. Odvezli me na mistni oddeleni policie. Zde me nechali asi 3 hodiny cekat pricemz me zavreli za katr (!). Pak nasledoval asi 1.5 hodinovy vyslech, kde se ani tak nezajimali o pachatele, ale jestli jsem si to nevymyslel. Podotykam, ze to byly ipso facto MOJE penize, protoze jsem byl fyzicka osoba. Taktez jsem nenarakoval zadne pojisteni, ani jsem nezadal o sepsani protokolu pro pojistovnu ani o vysetrovani, nic jsem nezadal. Jen jsem se predtim potreboval dostat ven tam kde me zlodeji zamkli. Domu jsem se dostal po pulnoci a pak jeste musel dodelat papiry misto spanku kvuli casu, o ktery me okradla tato banda prihlouplych budizknicemu kterym se tez nadava policajti. Svoje jmeno ani kde se to stalo nereknu, protoze jedine ceho bych se dockal by byla nekolikaleta buzerace stran represivnich slozek. V CR se totiz normalni obcan nemuze citit bezpecne a ja osobne nevim, jak z toho ven.
0 0
možnosti

GhorX

12. 11. 2003 0:46
.
Odpověď na Vaši otázku, pane Steigerwalde, zní takto : je-li zlodějů aut tolik, jsou jako voliči jistě zajímaví dokonce i pro ministra vnitra.
0 0
možnosti