Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Nezvěstic vykolejil rychlík

U Nezvěstic na Plzeňsku vykolejil ráno rychlík z Českých Budějovic. Souprava vyšinula jednou nápravou několik set metrů před vjezdem do nádraží. Nikomu se nic nestalo. Trať byla sedm hodin neprůjezdná, dráhy zavedly mezi Blovicemi a Nezvěsticemi náhradní autobusovou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janina7

Vůbec se nedivím
Vůbec se nedivím. Dráhy jsou v žalostném stavu a samotní hajzboňáci ještě v horším. Jezdím vlakem bohužel dost často a mám pocit, že ti nejblbější z vás, co zde diskutujete, jsou tak v průměru 3x chytřejší, než je průměr na nádražáků vůbec. Jináč, makat u ČD je zase lahůdka. Tam je vegáč a šlupek habaděj. Sama jsem tam začínala, ale vydržet se tam skutečně nedá!! Ahojky!!
0/0
11.11.2003 21:14

hovnival-

@@
Vcera jsem kolem projizdel. V kolejich i okoli bylo plno spadaneho listi. Zamestnanci drah by meli dbat na to, aby cela trasa byla cista - listi by melo byt vzdy odklizeno. Pokud se odklizeni listi zanedbava, nesmime se divit, ze obcas dojde k nehodam, casto i tragickym. V tomto pripade se listi dostalo do turbohridele a doslo k zablokovani obou sikmych stycnych poloos.
 
0/0
11.11.2003 15:23

Jirmat

strojvedoucí
dva kilometry táhl vagon po pražcích a nic nepoznal???Proboha to na té mašině spal?A pak svěřte svůj život drahám.Lidé v soupravě -pokud to byla osobní - měli opravdu štěstí.Takě mohli skončit v krvi pod náspem.Nebylo by to poprvé.
 
0/0
11.11.2003 13:14

kestrik

Re: Hochu, hochu, ty jsi ucho...... nerozumis nicemu a kecas do vseho....
Pro zajimavost : Rychlostni lokomotiva ma malokdy zpetna zrcatka - vaha lokomotivy je cca 30 - 55 tun - vaha prazdneho dopravniho vagonu je cca 5-7 tun a v rychlikove souprave jich byva malokdy pod 5 - pokud vykoleji jedna naprava, valiva energie se snizi diky dodatecnemu treni, ale na to, aby se to na ROVNE trati poznalo by muselo vykolejit tech naprav povicero - rovnez neni vyloucena zavada na podvozku a vagon jich ma vice - mno a na zaver si dovolim podotknout, ze skrz hukot strojovny za zadkem musis hulakat i do telefonu abys neco slysel (a to i v modernich lokomotivach)
0/0
11.11.2003 13:50

Berg1

Re:
S tou hmotnosti musime trochu pridat: Masina 60-80 tun, prazdny vuz neco pres 35 tun.
0/0
11.11.2003 13:59

killy

Re: No. Já se třeba nedomnívám, .....
... že v našich sovětských lokomotivách a v jejich kraválu, spolu s působením nerovností na našich "rovných" kolejích, slyší ještě mašinfýra i vykolejenej podvozek u prvního vagónu. Divím se tomu, že v prvním vagóně nikdo nezatáh za záchr. brzdu při tom kraválu a drkotání. Spíš se domnívám, že první vagón byl obsazen tak, jak některé vlaky obsazeny jsou (v důsledku cen jízdenek osobní přepravy) - nebyl tam vůbec nikdo.
0/0
11.11.2003 13:52

Berg1

Re:
Ona to nebyla sovetska masina, ale skodovacka.
0/0
11.11.2003 14:01

hbf

Re:
Pozor změna, u nás nejezdily a nejezdí elektrické lokomotivy z bývalého Sovětského svazu, či SNS. Ba naopak, naše elektrické lokomotivy jezdí v Rusku.
Pokud jde o ty ceny jízdenek - já jezdím vlakem do práce dnes a denně a krom kola je dráha bezkonkurenčně nejlevnější, rychlost stejná jako autobus, pohodlí o málo lepší ...
0/0
11.11.2003 14:36

hbf

Re:
Vzhledem k hmotnostem lokomotivy a soupravy a vzhledem k síle lokomotivy to není nic divného. To není jako když Vám u přívěsu za autem upadne kolo, věřte tomu.
Že to jelo 2 km mimo, tomu tak trochu nevěřím, rýhy na pražcích nemusí vzniknout jen od vykolejeného kola ...
Pokud jde o svěření života drahám, já jim ho svěřuji a na rozdíl od 1300 - 1500 lidí, kteří ročně zemřou na silnicích, mohu tvrdit, že se mi to vyplácí - poslední cestující na drahách zemřel v roce 1997. Pokud jde o cestující v krvi pod náspem, napadá mě spíš nehoda autobusu u Dvořiště, ev. první víkend v říjnu, kdy na silnicích zemřelo cca 25 lidí ....
0/0
11.11.2003 14:07

Michal Novotný

Re:
Ty uražené šrouby nejsou od vykolejení, ale od utrženého dynama. To také po dvou kilometrech vláčení po trati vykolejilo podvozek. A teprve potom cestující zatáhl za záchranou brzdu.
0/0
11.11.2003 18:41

hbf

Re:
Díky, něco takového jsem si představoval. Těch 500 metrů docela odpovídá zábrzdné vzdálenosti ...
0/0
12.11.2003 9:30

Berg1

Marginálie
Nepříliš vážení diskutéři, račte si prosím uvědomit jednu věc. Na základně slušné poznámky jsem byl nazván křupanem, hňupem, bylo probíráno moje IQ. Jediný důvod - nesouhlas s mým příspěvkem. Zamyslete se, pokud to zvládnete.
0/0
11.11.2003 11:50

pstrosss

Re: je to tak???
Ty jsi asi jedním z těch, co k životu vedle jídla, vody, vzduchu a spánku rovněž potřebují být neustále středem pozornosti. Nebo se mýlím???
0/0
11.11.2003 13:34

luminol

Re:
Vážený pane, vězte, že pokud budete dobře promýšlet, co sem napíšete, pravděpodobnost, že budete nazván něčím podobným, se zmenší. Nulová nebude nikdy, protože anonymita lidi podněcuje k tomu, aby se osopili i na slušného člověka.
0/0
11.11.2003 14:19

pendrekk

uff
vidite tu fotku jo???? byli to sprejeri!!!!! grazlove !!!! uz jim nestacej jen spreje tak to delaj takhle
0/0
11.11.2003 9:21

Berg1

Blbost
A já jsem se zase dneska ráno zakopnul. A kolegovi spadla na zem propiska. Zprávy jsou tak stejně důležité. Cožpak tady se už bude rezebírat každý ťukanec na parkovišti??
0/0
11.11.2003 9:14

no_25

Re:
Není se co divit, žes zakopnul, i k chůzi je zapotřebí mít trošku IQ. 
0/0
11.11.2003 9:24

luminol

Re:
Pane křupane, ačkoliv mám ke zprávám na iDnes spoustu výhrad, myslím si, že informace o tom, že jistá trať nebude půl dne v provozu, je dost důležitá. Chápu, že Vám to asi nedochází, ale je to tak.
0/0
11.11.2003 10:31

daliking

Re:
K tomu nepotřebujeme MfD, ale stačí nám http://www.cd.cz/mimo kde se dozvím více podstatného a nemusím číst žádnou omáčku.
0/0
11.11.2003 10:54

vajmi

Re:
nechte ho hnupa,on za to nemuze ze je retardovanej
0/0
11.11.2003 10:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.