Diskuze

Pašoval drogy, dostal 50 let

Za kovovými vraty zarachotí klíč, klapne zámek a před ramenatým dozorcem se vynoří vězeň Radek Hanykovics. Nepřichází zlomená lidská troska, jak by se snad dalo očekávat po 2807 dnech strávených v tvrdých thajských káznicích, kde skončil za pašování smrtícího heroinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Belly

12. 11. 2003 11:35
Jak jednoduché....
Koukam, že většina z vás tady snědla všechnu moudrost světa. ÓOO jak je jednoduchý člověka odsoudit, než se nad tim aspoň trošku zamyslet. Kdo z vás toho člověka zná, že je pro vás tak jednoduchý ho odsoudit, jako mega zločince? Kdo z vás má na to to právo?Jo, pašoval heroin uvědomoval si svuj čin, ale zrovna tak si kažej inteligentni člověk uvědomuje riziko požívání jakýkoliv drogy? Nežijeme v  před rokem 89, ale už "dávno" po. Informace o drogách jsou všude dostupný a nejeden z nás má s tim biď už sebemenší zkušenost. V televizi dávaj o drogách nejeden pořad. Radek Hanykovics drogy pašoval, nikoliv  někomu aplikoval a způsobil tím někomu závislost na této droze!!! Pro ty, kteří chtějí mermomocí vynášet rozsudky  - Řidič od Nažidel  vědomě sfalšoval opravnění k řízení autobusu. Neměl žádné zkušenosti, nebo jen naprosto minimální, protože jinak by si nikdy nedovolil, jet takovou rychlostí s takovým kolosem plným lidi. Přesto sednul za volant, nechal nastoupit  něco kolem 50ti cestujících, kteří neměli možnost si vybrat. Teď je 19lidí mrtvých. Tohle si dovoluju nazvat zločinem a řidiče NEHORÁZNYM ZLOČINCEM. To jestli si drogu někdo koupí nebo nekoupí, jestli si ji někdo aplikuje nebo neaplikuje, je pouze a jen na každém z nás!!! A to si uvědomte! Proč se prodávaj cigarety, když na rakovinu způsobenou jejich kouřenim umře ročně víc lidí než na jakoukoliv jinou nemoc? Proč se prostě jednoduše nepřestanou vyrábět, když se ví, že kouření způsobuje rakovinu?! Na cigaretách si můžu vypěstovat  závislost stejně tak, jako na drogách a zrovna tak se na ně umírá. A přesto cigarety dál prodáváme všude a všem i s vědomím, že dotyčnému ohrožujeme život rakovinou plic? Proč nabízíte cigarety přátlům, kolegům, příbuzným, když víte, že mu můžete způsobit zavislost a později i rakovinu? Neni to, tak trošku to samé? Neli horší, když se cigarety prodávaj legálně?????? Hold, tohle je zase muj pohled na věc!
0 0
možnosti

honimir

12. 11. 2003 13:14
Re:
BELLY, JEDEN Z MALA ROZUMNYCH PRISPEVKU. TY OSTATNI BYCH ZAVREL AZ BY ZCERNALY.
0 0
možnosti

eF1

11. 11. 2003 23:55
to all
Pro kritiky převozu odsouzeneho :žijeme ve 21. století a cílem trestu je NAPRAVA.Tento trest musi ale probihat za podminek dodrzovani LIDSKYCH PRAV, o cemz mam v pripade Thajskeho vezeni pochybnosti.I doba trestu 50 let je mnoho,coz musi uznat i zavili odpurci drog a zlocinu.Co se tyka zlocinu samotneho,mlady muz se muze v teto situaci ocitnout snadno,jelikoz mnohdy nechape nasledky sveho jednani a myslim ze by bylo od vsech velice pokrytecke tvrdit :patri mu to!i diky tomu co pro nej udelala ceska diplomacie muzeme mit pocit bezpeci,a to v tom smyslu,ze pokud se nam neco podobneho stane(a jsou pripady kdy nam nekdo napr.drogu nastrci...)mame jistotu ze se o nas nase urady postaraji,a to je snad dobre,ne?
0 0
možnosti

GhorX

12. 11. 2003 1:03
Re:
Každý pachatel úmyslného trestného činu znamená po propuštění pro společnost zvýšené riziko, že svůj čin zopakuje a proto jsou některé zvlášť protispolečenská jednání hodnoceny doživotním trestem, nebo popravou. S trestem smrti nesouhlasím; a dokud se lidé v případě omylu nenaučí popraveného oživit, nikdy souhlasit nebudu. Ovšem doživotní trest je něco jiného. Proč riskovat, že propuštěním bestiálního vraha připravíme smrt někomu dalšímu ? A proč bychom pak měli být benevolentní u tvora, který s klidem distribuuje něco, co v konečném důsledku způsobí smrt stovek lidí ? Kolik bylo v tom 2.5 kg heroinu dávek, které by byly první ? Nebo poslední ? Ano, vězeň by měl být podle našeho práva trestán lidsky. Na druhou stranu, u nás zákony neporušil...
0 0
možnosti

michallll

11. 11. 2003 20:16
Kdo má takhle jasno,
je nebezpečný.
Obyčejný člověk je opatrnější i ve svých jistotách, snad proto je na svobodě.
Tolik heráku mohlo zabíjet i opakovaně. Což, zdá se, pro pachatele není problém, vydělával jen peníze, zřejmě...
Michal, Libčeves
0 0
možnosti

Henrietta

11. 11. 2003 18:57
Tvrdý trest
Myslím, že trest je příliš tvrdý. Snad řeší problém pašeráctví v Thajsku, ale tady v ČR je to trest nemyslitelný. Ještě jsem neviděla, že by někdo dostal víc jak 25 let /nejhnusnější vrazi/. Myslím, že tento člověk se již dostatečně poučil.
0 0
možnosti

yorick

12. 11. 2003 3:24
Re:
Rad bych Te upozornil, ze 2,4 kg heroinu z nej mohlo udelat klidne i vraha nekolikanasobneho. Samozrejme jsem pro jeho vydani do CR, protoze to vezeni tam musi byt sileny, ale pred pripadnou amnestii ci prominutim zbytku trestu bych docela pozadal o nazor i finskou stranu... Drogy jsou zlo (heroin bez nejmensich pochybnosti) - a pokud mu nekdo dobrovolne slouzi, je treba proti nemu bojovat - i kdyz vypada jako mlady studentik... Ostatne, lehce popularizacni vyzneni celeho clanku me v pripade paseraka heroinu docela znechucuje.
0 0
možnosti

Zyralt

11. 11. 2003 16:55
Věděl, do čeho jde
Podle mě ten člověk věděl, do čeho jde, a proto nechápu, proč je okolo toho takovej povyk a taková snaha dostat ho sem. Prostě je to normální zločinec a jako každej si musí nést následky svého jednání.
Neznám ani jeden rozumný objektivní argument, který by hovořil pro přesun tohoto zločince do ČR. Pokud nějaký znáte, sem s ním!
0 0
možnosti

fleret

11. 11. 2003 14:10
thajske veznice by mely slouzit
jako univerzalni,pro vsechny distributory a paseraky bez rozdilu statni prislusnosti -narodnosti.pasujes drogy,obchodujes s drogou,budes souzen v thajsku a trest si odpykas v thajskem vezeni.mozna,ze jako prevence by to castecne pomohlo.
0 0
možnosti

GhorX

11. 11. 2003 14:45
Re:
To by ale musely být stejně tak univerzální zákony. Nebo patříte k lidem, kteří by za jointa nejraději stavěli ke zdi ? Co ti chudáci, kteří byli odsouzeni za pár vypěstovaných rostlin Cannabisu, zatímco jiní za nesrovnatelně horší činny odešli s peněžitým, nebo podmíněným trestem ?
0 0
možnosti

moods

11. 11. 2003 12:48
skoda, ze....
Skoda a clanek znovu nuti k zamysleni, jestli si vazit takoveho statu, ve kterem zijeme a jeho uredniku. Clovek, ktery je ochotny prevazet drogu a ohrozovat treba i jedineho cloveka si nezaslouzi nic jineho nez zavrit az zcerna. Thajci, tleskam vam. a je mi lito, ze to same bohuzel nemuzu udelat, pokud se tyka priblbliku, kteri zaridili prevoz toho grazla do Cech. Navic, nikde nectu odpoved na otazku, proc se na jeho luxusnim ustajeni mam prispivat ze svych dani. Skoda, ze ho v Thajsku vcas nepotkala nejaka nehoda.
0 0
možnosti

PetrHK

11. 11. 2003 13:16
Re:
Takže podle tvý logiky by si zavřel každýho řidiče kterej jede po městě třeba 100 km/h na 50 let? Ten taky ohrožuje ostatní, ne?
0 0
možnosti

Haaja

11. 11. 2003 12:20
Kdyby dostal doživotí
tak by byl pokoj. Doživotí nejde snížit na půlku a milý Radek by věděl na čem je. Pro lidi co přijdou jako puberťáci k heroinu jsou Radkové za mřížemi to nejlepší. Je to první článek řetězu který končí u dealerů na Václaváku. Všichni jsou lůza a lidi nižší kategorie. Nejlepší místo pro ně je ajnclik.
0 0
možnosti

Marusja @ Dusja

11. 11. 2003 10:14
Vendula
Podle toho, co tady čtu, tak bude brzy litovat, že ho z relativně inteligentního thajskýho kriminálu deportujou do místní pakárny
0 0
možnosti

eF1

11. 11. 2003 23:58
Re:
uplne s tebou souhlasim.ceska povaha je opravdu velmi zvlastni....
0 0
možnosti

luminol

11. 11. 2003 10:10
ze života
Pašoval drogy, dostal 50 let; vraždil, dostal 18 let; znásilnil, dostal 12 let; řídil opilý a zabil člověka, dostal podmínku.
Objektivní realita nás přesvědčuje, že legalizací narkotik se stane svět spravedlivějším!
0 0
možnosti