Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát chce přitvrdit vůči řidičům

Dopravních nehod v České republice přibývá. Od ledna do konce září zaznamenali policisté o sedm tisíc nehod víc než za stejné období loňského roku. Přibývá i lidí, kteří při haváriích umírají. Je možné tento stav zvrátit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RED PIRATES. PRAHA

Stando, buď tvrdý jako tvůj penis!
a společně nad vrahy na silnicích vyhrajeme
0/0
8.11.2003 11:14

Zubrsu

Neschopný ministr
Úroveň celé nynější vlády je silně diskutabilní a ne nadarmo se říká:"Jaký pán, takový krám!"A zde to platí na 100%.Pokud ministr navádí řidiče k udávání/anonymita/ tak se snaží společnost vrátit před rok 1989 Určitě se pár "mentálů" najde ,kteří si budou chtít vyřídit účty s některými policisty,ale nevěřím že by se to týkalo zrovna těch policistů,kteří by tím měli být postiženi. Ale co nám tím chce vlastně Standa říci:" Mám u policie takový bordel,že si s ním nevím rady!"A to je dost špatná zpráva pro nás všechny o stavu orgánů v naší zemi/ další podobné,poslanci a senátoři-termiti,snižování úředníků-cha,cha,cha,průměrný plat kolem 17000,- -kolikpak lidí ho bere ,v EU se musíme mít lépe- za těch 6500,- čistého ,.................. 
0/0
7.11.2003 21:44

Kleki Petra

Standovi Grossovi Velikému
Krišote, vy idiote! Státem podporované bonzáctví a následné provokace ke braní úplatků... Budeme taky muset podepsat spolupráci????
0/0
7.11.2003 16:20

2Mac7

Re:
Proč bonzovat ? Stačí nedávat úplatky.
0/0
7.11.2003 21:01

modem

silnice
Stát nám řidičům přitvrzuje neustálým zdražováním dálničních známek, zvyšování spotřebních daní, zvyšuje sazby povinného ručení a pod. Tedy něco chce. A my tedy máme právo také něco chtít za NAŠE daně. Chceme aby silnice nepřipomínaly jízdu po vlnitým plechu ( např v UL ulice Žukovova-tam Vám vypadnou i plomby z pusy). Chceme, aby policie vážila nákl.auta a trvdě trestala přetěžování. Chceme kvalitní silnice a jasně namalované pruhy. Asi těžko se tu dočkám reakce MD ČR.....
0/0
7.11.2003 13:43

Bimbac_007

Re:
Zlatej vlnitej plech. Odjizdim do Ruska se preptat, jestli by nebyl k mani Lunochod.
0/0
8.11.2003 3:12

hariprasad

Psychotesty by neprošel každý třetí
Existuje taková maličkost. Minesotský test. Zkrácená verze má asi 300 otázek, samotné jejich vyplnění je docela náročné, trvá to kolem 2-4 hodin a na 99% ho neošidí ani psychiatr. Myslím, že podle mého odhadu by trvale odebrali řidiský průkaz asi tak 25-30% řidičů, ale bezpečnost by se výrazně zvýšila.
0/0
7.11.2003 13:42

taksi

dekadence nejhrubšího zrna
Ve starých filmech vidíme jak policajti řídí křižovatky a to nebyl takový provoz jako je teď. Tam byla prevence.
V sedmdesátých letech zalezli policajti za buky a lapali řidiče jak středověký lapkové - to bylo plně na úrovni tehdejšího režimu pouze represe. Toto jim zůstalo dodnes a najednou chtějí dělat pořádek.
To bonzování už tady taky bylo, když chtěl člověk vyjet ven, tak ho lustroval občanský výbor včetně správcové domu. Já si myslím, že by pan Gros měl jít s těma nápadama už do hajzlu a vzít sebou i své stranické kolegy
0/0
7.11.2003 12:57

Bimbac_007

Re:
To zabucnictvi tenkrat bylo protivny, jeste horsi byl zpusob, jak si tenkrat navykli jednat se "sprostnym civilistou".
Ale kupodivu, tenkrat, zrovna v tech 70. letech ten bolsevik nak prachy na to mel, aby dal silnice vice mene do poradku
0/0
8.11.2003 3:24

Kajetan11

0/0
7.11.2003 11:41

termin

Dnes rano
Jel jsem do prace, projizdim kolem policejni hlidky a presne na jejich urovni prejel z pruhu do pruhu trouba v bile felicii. Bez blinkru, musel jsem gumovat. Policajti to ignorovali.
Je tohle v poradku? Muzu priste tem policajtum nejak zneprijemnit zivot?
0/0
7.11.2003 10:33

Ahasver

Re:
V pořádku to určitě není ale nedá se s tím nic moc dělat. Mám podobnej zážitek, rozjížděl jsem se na zelenou a odbočoval doleva. Napravo stálo policejní auto, zleva se přiřítilo auto který rozhodně jelo mnohem víc než obecních 50 a řidič to ještě chtěl stihnout. Nestihnul, zapískaly kola bez ABS, minuli jsme se snad o milimetry a zůstal stát napříč v křižovatce. Policajti nic, chlápek si couvnul před semafor a já odjel. Po asi kilometru mě ti policajti zastavili na "běžnou kontrolu" a když jsem se začal zajímat jestli jim nevadí to co viděli, schytal jsem kontrolu superdůkladnou a tři kila pokuty za sjetou rezervu. Zkusil jsem si stěžovat (na laxnost, ne na pokutu) a narazil na přístup "no jo, oni toho mají moc a nemůžou přece stihnout úplně všechno". Policie v průse.ech drží pospolu a tutlá všechno co se dá tak přece nebudou něco takovýho řešit a kazit řešením stížností pracovní pohodu těm dozajista vzornejm policistům.
0/0
7.11.2003 11:16

termin

Re:
Chjo, presne tohle jsem si myslel....Popapulista Gross :-(
0/0
7.11.2003 11:23

Ahasver

Re:
Stejně myslim že je dobrý si na takový věci stěžovat aspoň když je to na konkrétního člověka s konkrétním číslem. Sice to většinou skončí někde v archivu ale když je ten policajt neschopnej lempl a chodí na něj stížnosti každou chvíli tak si toho třeba, možná, jednou, někdy někdo všimne a řešit to začne.
Policajt - lempl kterej dělá svojí práci špatně plýtvá penězma od nás - daňovejch poplatníků, tak je přeci samo sebou že se aspoň ozveme.
0/0
7.11.2003 11:37

CDROM

Re:
Také jsem si stěžoval. Problém byl ale v tom, že v malém městě se mazi úředníky stylem já na bráchu brácha ne mě jaksi vše rychleji rozkřikne. Ale abych jim nekřivdil, ona ta hloubková kontrola z berňáku (prý přišli na udání), dvě předvolání kvůli údajné jízdě na červenou, kdy v jednom z uvedených případů jsem byl prokazatelmě s autem v Maďarsku (razítko v pasu, koupená a vylepená skovenská a maďarská dálniční známka, vyplněná kniha jízd) byla asi jen náhoda .....
0/0
8.11.2003 18:19

mmkk

Co se poučit v EVROPĚ?
Když už chce policie, resp. stát změnit kvalifikaci řízení pod vlivem alkoholu na trestný čin, tak by se měli poučit v "civilizovaném" světě na západ od našich hranic. Všude je povoleno určité množství alkoholu, většinou 0.3-0.5 promile. Jen v postkomunistických zemích je to skoro všude 0!
Ty smrtelné nehody pod vlivem alkoholu nezpůsobují řidiči, kteří si dali po obědě/večeři 1 malé pivo nebo 2 deci vína. Ty nehody způsobují ti, kteří celý večer pijou a pak si sednou za volant a jedou domů. A budou to dělat bez ohledu na represe tak dlouho, dokud se nepozabíjejí.  Bohužel většinou mají víc štěstí než ostatní účastníci jejich nehod
Já sám jsem dříve po jednom pivu klidně jel, teď už ne, protože mi to nestojí za riziko přijít o papíry. Ale do auta si s někým kdo vypil, to co uvádím výše klidně sednu. Ale s někým, kdo toho vypil víc, ani náhodou, nejsem sebevrah
Takže tvrdší tresty jednoznačně ano, ale zavést limit 0.3 nebo 0.5 promile bez postihu
0/0
7.11.2003 10:14

jam007

Re:
Naprosty souhlas, ono jedno male pivo je i tak obtizne meritelne, i kdybi mi namerili 0.2, nez se dohrabu na odber, budu mit 0.01, a to uz je silne diskutabilni. Za vic nez 1 promile bych bral papiry dozivotne, to uz clovek musi udelat vedome.
0/0
7.11.2003 10:49

-Sandstorm-

Re:
K čemu by ti bylo zvýšení té hranice? To opravdu to pivo po obědě potřebuješ? Musíš ho mít? Pokud ano, nejezdi autem, nebo přemýšlej o léčení.
Podle mého názoru ten, kdo se nedokáže obejít bez alkoholu k obědu (když ví, že bude řídit), není v pořádku, a tedy by řídit neměl.
0/0
7.11.2003 10:55

jam007

Re:
Co to tady porad meles? Uz jsi nekolikateho cloveka poslal na leceni! Nepotrebujes ho nahodou sam? Bez piva se samozrejme da obejit, taky bez koureni, dobreho jidla, sexu, kultury, knih, a hlavne bez takovych radoby nekompromisnich kretenu s cernobilym videnim. Stay human! :-)
0/0
7.11.2003 11:07

-Sandstorm-

Re:
Souhlasím, ale jistě mi dáš za pravdu, že čtení či souložení za volantem je dobré si odepřít  To samé s chlastem - když nebudeš potom řídit, tak si dej klidně to trumpety. Ale já mluvil o "dávání si piva k obědu", když dotyčný ví, že si pak sedne za volant.... Chápeš ten rozdíl?
Měl jsem na mysli člověka, který si klidně dá alkohol, přestože ví, že bude řídit - na to jsou 2 vysvětlení 1) je bezohledný, je mu to fuk nebo 2) nedokáže s tím pivem počkat na večer, kdy už řídit nebude.
0/0
7.11.2003 11:28

e-moe

Re:
Já kdybych přišel o papíry, tak se nedostanu do práce. Když jdu večer s někým do restaurace a dám tam víc jak tři dvanáctky, tak je mi jasný, že kdyby mi ráno dělali odběr, tak tam ještě 0.2 promile určitě najdou. Takže po třech pivech přecházím na matonku... hnus. Tohle není normální - mnohem víc nebezpečnější je řidič který telefonuje (i s handsfree - reakční doba...) než ten, co si dal včera večer pět piv...
0/0
7.11.2003 11:08

mmkk

Re:
Podle stylu reakce, asi nemá smysl s tebou polemizovat, ale přece:
Pivo k obědu jsem neměl ani nepamatuju. Ne kvůli tomu, že jezdím autem, ale protože se bez něj obejdu.
Ale když jde člověk někam na návštěvu,na večeři ke známým nebo do restaurace, příp. na nějakou recepci a nechce se tami i zpět dopravovat MHD nebo taxíkem, tak si prostě přípitek musí odřeknout a zůstat u koly nebo matonky a nebo riskovat, že ho policie chytí.
Sám jsem byl v poslední době kontrlován na alkohol třikrát, vždy samozřejmě negativně. Zarazila mě jedna z těch kontrol, kdy policie zastavovala všechna auta, dokud se tam vešla a nezačala bránit provozu, pak nám rozdali náústky a cca 5 minut se nedělo nic. Pak přišel policista se slovy " Už jsme jednoho chytili, tak jeďte"
Zcela evidentní ukázka jak naše policie funguje
0/0
7.11.2003 11:40

jam007

Re: Copy from below
Ja osobne verim, ze kdyby tady nejaka hranice byla, tak vetsina lidi si da napr. k veceri v restauraci 1 male pivo nebo 1 dcl vina a tim skonci. Takhle je v podstate jedno, jestli si dam jedno pivo nebo 10, postih bude stejny, takze dost lidi uvazuje stylem "no co, je to jedno, stejne riskuju, tak si dam jeste panaka". A v tom vidim to nebezpeci.
0/0
7.11.2003 13:27

2Mac7

Re:
Doufám, že dost lidí takhle hloupě " no co, je to jedno...dám si ještě panáka " neuvažuje, že je jich přeci jen menšina. Bohužel menšina nebezpečná všem ostatním.
0/0
7.11.2003 20:53

jurist

Rizeni pod vlivem...
...jako trestny cin jiz v nasi pravni uprave dnes existuje v podobe t.c. ohrozeni pod vlivem navykove latky podle ust. §201 tr. zak, i kdyz v ponekud uzce pojate podobe. Smysl zmeny pravni kvalifikace sotva neco zmeni. Pokutu by sice bylo mozno dat vetsi a i trest zakazu cinnosti by bylo lze ulozit az na 10 let (oproti dvema letum v soucasne dobe), ale to na situaci bude mit sotva vliv. Ridic, ktery ma dost alkoholu v krvi na to, aby dostal tak velkou sankci nema zpravidla dostatek rozhodnosti na to, aby se takove jizde vyhnul - je opily a je mu to jedno. Takze sankci sice dostane nasledne citelnejsi, ale v tu chvili, v tu rozhodnou chvili, zda ridit bude nebo nebude, ridice zadna sankce neodradi, cimz to ztrati smysl a jen se da policii dalsi duvod k vydirani ridicu. Tato cesta podle meho nazoru k efektivnimu vysledku nepovede.
0/0
7.11.2003 9:08

JK63

Můj názor na některé příspěvky
Nejsem příznivcem kopírování USA, ale je spousta věcí, které by se okopčit daly. Když se rozhlédnete po světě, tak spousta zemí má zákony v palčivých věcech podobné. Klidně kopírujme, proč vymýšlet už vymyšlené. A je asi jedno, kopírujeme-li z USA nebo z Ugandy. Taky už jsem udělal chybu na silnici a rozbil svoje auto, ale je to něco jiného než když jsem se jako nezúčastněný přimotal ke smrtelnému úrazu při nehodě. Možná by to měl vidět každý
0/0
7.11.2003 9:03

Carloos

standa :-|
No to snad nemyslí pan Gros vážně... anonymně udávat policajty... Já nejsem akcema Kryštof I - ? bůhví jak nadšenej... popravdě mě pěkně serou ... , ale aby ministr vnitra chtěl, aby se oficiálně udávalo??? Něco mi to silně připomíná  navíc nejsem o účinku akcí kryštof na bezpečnost dvakrát přesvědčenej. Většina řidičů spíš sleduje jestli něde není hlídka nebo radar, namísto sledování provozu okolo sebe.
 
0/0
7.11.2003 8:55

klukk34

stát chce přitvrdit řidičům
Jsem pro šoty
0/0
7.11.2003 8:26

Asok

smr ci zivot
Dobry den dovoluju si nesouhlasit asi jste nikdy nevydel auto rizene ridicem pod vlivem. je to casovana bomba. Je to jako by rikal "JEDU ZABIJET" v me rodine uz byl jeden clovek zabit "ridicem" ktery byl pod parou. A druhy zmrzacenm. Jsdou to nehorazne prasata ktere hazarduji ze zivotem vsech kdo jsou okolo nich. Nemecek
0/0
7.11.2003 8:03

jam007

Re:
Clovek s malym pivem po obede rozhodne nejede zabijet
0/0
7.11.2003 8:32

Asok

Re:
to ne ale snad neni problem dat do 1 promile prestupek a nad 1 promile to posunovat na trochu jine tresty
0/0
7.11.2003 8:47

Ahasver

Re:
Spíš by se to mělo posuzovat podle nebezpečnosti. Alkohol při náhodné kontrole - přestupek, když při tom ohrozím někoho jiného - trestný čin. A na to by stačilo aby se snažila policie a soudy.
0/0
7.11.2003 15:35

Carloos

Re:
navíc malý pivo po obědě je základ. Nedovedu si představit zapít knedlo-zelo kofolou :-)))
0/0
7.11.2003 8:56

-Sandstorm-

Re:
Pokud víš, že pojedeš autem, tak si to pivo prostě nedáš. A pokud nemůžeš odolat, měl by ses jít léčit. K tomu jídlu - ano, ke knedlu zelu blbu se kofola nehodí. Tak si dej něco jiného.
0/0
7.11.2003 9:42

jam007

Re:
A proc to vsude jinde jde? To akorat v Cechach jsme papezstejsi nez papez. Hladina 0.2-0.3 na rizeni nemuze mit zadny vliv, este navic si toho je clovek vedom a pravdepodobne ridi trochu jinak. Je to furt lepsi, nez kdyz si po opici sednu za volant, mam 0, ale tresti me hlava, jsem ospaly, zaludek na vode a tak. Takovy ridic je nebezpecnejsi nez ten s jednim, malym pivem.
0/0
7.11.2003 10:57

-Sandstorm-

Re:
Důvod je ten, že chlast je snadno měřitelný, není dán jediný důvod ho povolit atd. Na rozdíl od nevyspání, hádky se starou, nezkušenost apod.
To, že nelze podchytit všechny negativní vlivy na řízení, ještě neznamená, že je dobré rezignovat na omezení těch vlivů, které jsou snadno definovatelné a rozpoznatelné.
Co se týče okolního světa - nemusíme kopírovat úplně všechno, myslím, že máme plné ruce práce kopírovat jen to užitečné.
Navíc ten alkohol fakt není nutnost. To je tak těžký si to pivo nedat? Už takhle jsme nejtlustší v Evropě a chlast je z lidí cítit v jakoukoli denní dobu.
0/0
7.11.2003 11:06

jam007

Re:
Kdyz uz mluvis o Evrope, prijed se podivat do CH (hranice 0.8), jak se tady jezdi. Bezpecnejsi pocit na ceste jsem v zivote nemel.
0/0
7.11.2003 11:21

-Sandstorm-

Re:
Jezdím tam pravidelně za rodinou, takže vím, že tam to je o něčem jiném - tam je sice hranice 0,8, ale podle mě jsou tam řidiči tak ukáznění, že sami nepijou (resp. jsou sami schopni posoudit rizika). Teď si to představ zavést u nás - to už by jezdili ožralí úplně všichni.
Je to hodně o kultuře - volnost si zaslouží jen ten, kdo je schopen sám sebe omezit (tj. kdo má rozum). Je to jako s dětmi. A jistě mi dáš za pravdu, že kultura řízení je v ČR strašná.
0/0
7.11.2003 11:56

jam007

Re:
To Ti davam plne za pravdu, s tou kulturou rizeni. Ale lehounce se pletes, co se tyce sebekontroly CH ridicu. Kdyby tu policajti udelali zatah v 22:00, minimalne 60% lidi bude nad limitem. Ale bezpecnost na silnicich se nijak nezmeni. Takze je to asi o necem jinem, nez o hranici 0, 0.5 nebo 0.8. Cernobile videni (0 nebo cokoliv navic) ridice v Cesku nevychova. Ja osobne verim, ze kdyby tady nejaka hranice byla, tak vetsina lidi si da napr. k veceri v restauraci 1 male pivo nebo 1 dcl vina a tim skonci. Takhle je v podstate jedno, jestli si dam jedno pivo nebo 10, postih bude stejny, takze dost lidi uvazuje stylem "no co, je to jedno, stejne riskuju, tak si dam jeste panaka". A v tom vidim to nebezpeci.
0/0
7.11.2003 13:19

-Sandstorm-

Re:
Bez ohledu na množství bych za alkohol při řízení sbíral řidičáky, bez milosti a na dlouho.
0/0
7.11.2003 9:43

rewell

lidi co tady píšete
uvědomujete si co vlastně píšete, že je to něco jako průzkum o tom, jestli snesou lidi ještě více fízlování než je únosné? Nezakrývám, že někteří řidiči jezděj zoufale, ale to co tady píšete o odebrání licencí médiím (rádiím), o neoznačených policejních autech apod.  - to může být jedině výplod lidí zastánců autoritativních režimů.
Jen na okraj: taková TV NOVA - v poslední době, kdy ji koupila ta zprofanovaná PPF(mimochodem synové a dcery Jakuba skláře...z minulého režimu s pomocí mafií z východu a Stb) dělá jen to, že udává a udává a udává - je to neskutečné, jak tato televize vlastně pomáhá socanům ve vládě - alespoň se ví, kam PPF patří - a Kočárníka litovat ? ne on ví i jeho ODS jak se bratří různé politicky názorově zcela odlišné podnikatelské grupy s politiky.
0/0
7.11.2003 8:02

jam007

Re:
0/0
7.11.2003 8:24

Dobryclovek

Nemařit práci policie
|Okamžitě bych odebral licenci médiím, která informují (byť jen uveřejněním telefonátů posluchačů) o rozmístění radarů. To považují za maření úředního výkonu a všichni, kteří se na uveřejňování takových informací podílejí jsou zodpovědní za lidské životy na silnicích. Vždyť co je to za pořádek, když řidiči jedou legální rychlostí pouze tam, kde očekávají radar...
0/0
7.11.2003 7:50

plichten

Re:
Jo, jenže když už nějaké radio ohlasí radar, tak už jsou benga vetšinou úplně někde jinde.
0/0
7.11.2003 7:55

davexx

Re:
Jenomže tyhle zprávy dodávají médiím občas i samotná policie. Udají třeba tři místa, ale měří se jenom na jednom, čímž psychologicky zabezpečili dvě místa, kde ve skutečnosti nikdo není.
0/0
7.11.2003 7:57

Kajetan11

Re:
Takze chcete radsi par mrtvejch a jednoho potrestanyho, nez aby aspon na par usecich jezdili vsichni predpisove? Co takhle obracene: Predstavte si, ze existuje nejakej nebezpecnej usek, kde ridici jezdej jak prasata a vy vite, ze tudy pojede Vase dite na skolni vylet. Co ve Vas vyvola vetsi pocit bezpeci? Ze tam budou nekde v krovi schovany benga, ktery budou vybirat az na konci toho useku, nebo ze nekdo zavola do radia, ze tam merej (i kdyz to treba ani nebude pravda) a vsichni, co to radio poslouchaj v tom useku proste pojedou opatrne? Co myslite. A prosim konkretni odpoved.
0/0
7.11.2003 8:03

Libor76

Re:
Vaše argumentace zní logicky, ale má jeden háček. Když si lidi zvyknou, že se o radarech ví, budou jezdit lsušně JENOM tam, kde se dozví, že je radar, Když si nebudou jistí, tak možná začnou jezdit slušně VŠUDE. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby jezdili slušně z uvědomění a ne ze strachu před radarem...
Druhá věc je, že informace o měření vyvolává v člověku pocit "to jsem je doběhl" a pocit nezranitelnosti. Když toho člověka párkrát opravdu chytnou, uvědomí si, že se jezdit má jinak. Prostě až reálná srážka se skutečností na tebe zapůsobí :-(
0/0
7.11.2003 8:13

Kajetan11

Re:
Tak to ma taky hacek. Vetsina tech "piratu" si to proste neuvedomi. A jezdit slusne z pocitu uvedomeni se lidi nenaucej tim, ze je budem nachytavat na svestkach. Nebo vychovavate deti tak, ze jim date na stul jidlo a pytlik bonbonu a kdyz sahnou po bonbonech, tak dostanou na zadek? Bonbony se nemaj detem "zakazovat", bonbony si musej deti zaslouzit. Asi se divite, co tu placam o detech a bonbonech, ale ono je to jako s nasima ridicema. Jsou proste jeste nezraly...
0/0
7.11.2003 8:53

jam007

Re:
Naprosto souhlasim s tim, aby byli viditelni. Opravdu bych radsi videl radne oznaceny usek kde se meri, viditelne auto nebo radar a jel v klidu. Ona to nase policie jeste nepochopila, ze je tady od toho, aby bylo na silnicich bezpecno a ne od toho, aby vybirala pokuty. Pokud ja vim, v Nemecku, v CH jsou radary viditelne (v CH jeste navic hezke) a mista na dalnicich kde se meri se doctete kazdy den v novinach. A tech mist je hodne.
0/0
7.11.2003 8:21

Dufffy

Re: Nemařit práci policie
Co je to za blbost.Je jedine dobre, kdyz obcas slysim, kde ty zeleny hlavy zrovna meri.Mereni rychlosti je naprosta buzerace z duvodu,ze jsou u nas spatne nastaveny rychlostni limity.130 km/h na dalnici - naprosto smesne pri kvalite dnesnich aut.Ridis ve skode 120 ktery pojede 130 km rychlosti je vrah, ale ridic v SuperB jede naprosto v pohode.Dalsi vec jsou snizene rychlosti na dalnicich(tam policiste meri obvzlaste radi).Manik od silnicaru natira jedno zabradli u dalnice a ma kvuli tomu 5km dalnice zahrazeno a snizenou rychlost na 60.Proc?Proc se kolem nej nemuze jet 90km/h?Vzdyt ma pro sebe cely jeden pruh.Dalsim prikladem kde ty zeleny hlavy meri, jsou vypadovky z mest.Silnice kde chodce nevidite a vy se musite obvykle plouzit padesatkou, pripadne (velmi zridka) sedmdesatkou.No a 90 km/h na klasicke silnice???Jsou silnice kde je riskantni jizda i sedmdesati kilometrovou rychlosti,ale jsou silnice, kde 120 km/h je naprosto primerena rychlost.Tak at mi nekdo nerika, ze mereni radarem je dobra vec.
0/0
7.11.2003 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.