Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kryštof II viděl už stovky nehod

Policisté se ohlížejí, jak se Kryštof II projevil na silnicích. V první den nové akce zaznamenali pět set nehod, dva lidé při nich zahynuli, šest bylo těžce zraněno. Policista Ladislav Mareš odmítá, že by šlo o jakýsi hon na řidiče. "Hlavním cílem je srovnat jejich chování," vysvětlil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michallll

Kdo to platí?
Zřejmě přesčasy?
Kde byli před tím? Kde tedy chybí?
Nakolik je to evropský tlak?
?
Michal, Libčeves
0/0
6.11.2003 19:36

oturek

Kryštof II na opravdu kuriozním místě
Policisté kontrolují i na zapadlé silnici Sušice - Modrava, kde projede jedno auto za púůl hodiny. Docela legrace. :o))) Viz http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=1034
0/0
6.11.2003 19:18

JanekJankovic

to už je moc
Tak. Jsou čtyři odpoledne a už jsem se uklidnil. Jedu ráno z Proseka přes kancl v centru do Průhonic do Makra. Na Proseku mlha jak v Rákosníčkovi, takže svítím i mlhovkama. Jedu,jedu, mlhovkuju vpředu,vzadu, doskáču do centra, kde ta mlha už není tak hustá a co se stalo ? Policie. Pane řidič, proč mlhovky, když už není tolik mlha,víte,že to je za tisíc.... No, vzteky a překvapením jsem se nezmohl na inteligentní odpověď. Dal mi dvě stovky pokuty. O pár set metrů dál u Vltavy opět mlha. Podle logiky cajtů tedy musím mlhovkama snad blikat. Takže páni Policajti, jste pro mě i nadále banda šašků, kteří mají v hlavách seno.
0/0
6.11.2003 16:20

Ahasver

Re:
Sorry ale musim dát za pravdu policii (i když nerad). Mlhovky jsou opravdu jen do mlhy nebo hustýho deště a jsou na to aby auto bylo vidět. V ostatních případech zbytečně oslňujou a pletou se s brzdovkama. Správně by se měly zhasínat i v mlze v okamžiku kdy je jistota že řidič naproti nebo vzadu vidí obrysovky.
Ale zrovna dneska za ně po Pekle rozdávat pokuty je přece jenom síla. S názorem na pány policajty se přidávám.
0/0
6.11.2003 17:18

jam007

Neni to nekde jinde?
Nechci se poustet do dlouhych disputaci o stavu silnic, aut atp. Jenom malilinkata zkusenost.Jsem ted pracovne na par mesicu v CH a poprve i jako ridic. A muzu vam rict, jezdit tady, je pohoda.  myslim si, ze to je jen a jen o slusnosti a ohleduplnosti. Na dalnici (rychlost 120) se jezdi100-130, a to vsichni, takze zadnej stres. Ve meste stojim na vyjezdu z vedlejsi, na hlavni jede kolona, muzu se spolehnout, ze nejpozdeji desate auto me pusti. Zip tu funguje i kdyz neni v predpisech. Ani nemluvim o chovani ridicu na prechodech, na kruhovych objezdech atd. A je to pambuzaplat nakazlive, takze jsem se velice rychle prizpusobil a myslim ze vsem se jezdi vic v pohode a bez stresu. Nechci komentovat duvody, jestli jsou pokuty vysoke (coz jsou), jestli je radar nebo policajt na kazdym rohu (coz jsou) nebo opravy aut jsou drahe (coz taky jsou). Jezdi se mi tu hrozne fajn, a mam hruzu z navratu do CR, kde na me na D1 bude blikat kreten jedouci 180, aby na rase Praha-Brno usetril 20 minut. Howg. 
0/0
6.11.2003 8:49

antisvejk

JEN TAK DÁL NA ŠVEJKY !!!
A SITUACE SE ČASEM ZLEPŠÍ I V TÉTO NEMOCNÉ SPOLEČNOSTI
0/0
5.11.2003 21:30

tom-k

Je to jen buzerace
Dot jezdím do sousedního Německa,jak pracovně s kamionem tak i soukromě. Nikdy se mi nestalo aby mě buzerovali policajti na každym rohu. Tam když se chováš v mezích normálu nikdo tě neoptěžuje. Ano jistě mě někdo upozorní na LKW kontroli, BAG a na hranicích kolečka ale to pro lidi kteří se snaží v mezich normy dodržovat předpisy není problém.
Hodně šťastných kilometrů a pevné nervy s těmi debili,kteří si u nás říkají policie.
0/0
5.11.2003 21:23

antisvejk

MOC SI NEPOCHOPIL
V NĚMECKU SI TOTIŽ NIC NEDOVOLÍŠ, ALE DOMA JE ČECH  PODIVNÝ TVOR BEZ ZODPOVĚDNOSTI A S POMATENÝM ŽEBŘÍČKEM HODNOT (viz tvůj názor na vlastní policii)  A TAKOVÍ POTŘEBUJÍ BIČ, JINAK NIC NEPOCHOPÍ...
0/0
5.11.2003 21:37

Ahasver

Re:
Já myslím že pochopil dost. V Německu policie funguje tak jak má a neprudí lidi zbytečně. Nepřej si vidět co by se dělo kdybys německýmu policajtovi nabídnul úplatek. Tady není žádnou vyjímkou že policajt prudí kvůli chybějícím náhradním žárovkám do palubní desky a při tom klidně sleduje někoho jinýho jak prosviští křižovatku na červenou, rozhodně nejede 50 a málem sestřelí chodce na přechodu hned vedle něj. Policajt civí a prudí dál za žárovky. Až začne naše policie dělat to co má a pořádně třeba to změní i nás "přestupce"  Zatím se na ně naprosto hodí nálepka bandy neschopnejch a zkorumpovanejch budižknčemů.
0/0
6.11.2003 9:25

Evilman

Re: Naprostá pravda
V Německu se jezdí plynuleji, ano je pravdou a líbí se mi, že v obcích se jezdí 50 km/h ale mimo obec se nikde nemusíte vláčet za čoudící avií (kromě českých dopravců) a 100 km/h je také lepších než 90. A navíc, plno dálnic, takže normální silnice nejsou přecpány tranzitujícími vozy.
Když v Německu měří rychlost, často je předem umístěna cedule : Achtung Radar.
A opravdu se nebuzeruje, čekajíc na úplatek.
S.E.
0/0
6.11.2003 15:00

střelec

Re:
Proč se necháš prudit kvůli chybějící zárovce do palubky. Kdybys znal zákon, tak víš, že na to ten polda nemá nárok, protože mezi povinnou výbavu patří pouze 1 ks žárovky z každého vnějšího osvětlení. Buď kecáš, nebo seš mimo mísu.
0/0
6.11.2003 22:18

střelec

Re:
Když už jsme u té buzerace, tak slovo "obtěžovat", se píše s "b", neboť základ má ve slově "obtíž". Slovo "kontrola" je ženského rodu, takže v množsném čísle čili plurálu se píše na konci tvrdé "y".
Dále bych chtěl reagovat na poznámku o SRN. Tam se jezdí naprosto jinak než v ČR. Zákon umožňuje tamní Policii udělovat za přestupky pokuty ve výši několikanásobku průměrného platu. Navíc si s policistou nikdo netroufne diskutovat jako v ČR. Sečteno a potrženo, kontrol na našich silnicích by mělo být úměrně naší bezohlednosti. Vím, že jsou policisté, kteří dokáží za nicotné přestupky člověka pěkně sjezdit a pokutovat, ale je jich jen malé procento. Blbci jsou totiž mezi všemi profesemi od dělníků až po doktory. Jsem řidičem dlouhá léta a to co se děje na silnicích v poslední době je děs. Dnes jsem v mlze potkal auto bez světel a další, které předjíždělo v místě, kde ani za normální viditelnosti nikdo se zdravým rozumem nepředjede. Jak je vidět, policisté by museli stát u každého patníku.
V naší zemi máme totiž plné hospody nejlepších fotbalistů, hokejistů, politiků, řidičů, právníků a milenců. Je to koneckonců vidět, nebo ne? Jo a abych vyslovil ještě jeden názor. Když už budeme paušalizovat, tak si myslím, že většina především mladých řidičů kamiónů je dnes hrozbou pro ostatní řidiče. Řítí se po silnicích i v obcích jako šílení, najíždějí na pomaleji jedoucí osobní vozy, na sklech mají spousty kdejakejch vopičáren, takže řádně nevidí a neustále mají v ruce vysílačku a kecaj. Před půl rokem jeden z nich zabil mého kamaráda, když jeho kamion ostrá zatáčka vynesla do protisměru a smetl návěsem osobní auto ze silnice. Navíc tam s kamionem vůbec němal co dělat, protože tam byl zákaz vjezdu nákladních aut nad 8 tun. Co dodat? Za nehodovost nemůže ani Policie ani stav silnic. Musíme začít u sebe.
0/0
6.11.2003 22:15

d_s

nehody,
no ja jsme jeden z tech co ma "silne auto". Tady plati jednine pravidlo, ten lepsi musi brat ohled na slabsi. Jezdim celkem hodne (kolem 5000km za mesic). Vetsinou dlouhe trasy. Pokud bych takove pravidlo nedodrzoval tak bych uz asi zazil hodne nehod. Rychle se da jezdit, ale musi se dodrzovat vzdalenost. Taky se musi rychlost prizpusobit stavu vozovky. Ve meste jezdim 50 jak se ma, ale na dalnici podle provozu. Jizda autem zacina byt zajima az od 180 km/h nahoru.
0/0
5.11.2003 17:18

vandor

Re: jaké d_s
.. ty jsi Fittipaldi . Místo těch blbejch keců se snad raději přihlaš do jednoho pořadu na Primě, a pokud budeš dobrej  , tak ti Jirka Krampol na závěr něco předá. Myslím, že to potřebuješ, neboť máš dutou lebku. 
0/0
6.11.2003 8:59

Honziak

A co se podivat jinam
Proc se nepodivat nekam, kde to funguje mnohem lepe nez u nas (coz je bohuzel temer vsude). Pro snizeni rychlosti by stacilo nainstalovat vice radaru, myslim ze by se vynalozene penize vratily. Jsem ted kousek od Bristolu a i na pitomy silnicce mezi dvema vesnickama je jich asi pet, takze se nikomu nevyplati pred kazdym brzdit a zase pridavat kdyz ho minou. (pozn. dokonce jsou oznaceny znackami)
0/0
5.11.2003 16:40

hockeysta

mě nejvíc....
štve, když stojím v obrovské koloně a nějakej boreček v mercedesu nás všechny předjede po tramvajovejch kolejích. To mám kolikrát chuť, když ho vidím ve zpětným zrcátku, náhle vybočit a našít to do něj. Doufám, že to jednou neprovedu.
0/0
5.11.2003 16:24

Piškotka

Re: taky
A na začátku tý kolony se najde ještě větší debil, kterje ho před sebe pustí....
0/0
5.11.2003 16:44

gyul

V CR jezdim obcas jako prase,v cizine jako holubicka
Nevim jestli jste si toho nekdy vsimli,kdyz jste jeli do zahranici,ale po Rozvadov to kalite 150 a pak za nim maximelne 90 a v obci sotva 49.Ja mam jinde nez v CR(ne v SR) mnohem vetsi respekt ke vsem predpisum a znackam.Proc asi?
0/0
5.11.2003 16:49

pinguinone

obcas se najde blbec i tady
..ale bude to v  tom,ze pokuta dve ste €  uz boli,a policajta neuplatis...
0/0
5.11.2003 16:54

hockeysta

nepozornost
nejlepší byla včera ta "tragikomická" nehoda ve zprávách TV NOVA.
0/0
5.11.2003 15:48

Tomyš

Počty nehod
"V první den nové akce zaznamenali pět set nehod..."
 
"Na českých silnicích se stane nehoda v průměru každé tři hodiny..."
 
Divný počty, ne? Jestli se dějou řádově stovky nehod denně, pak průměr nehoda za tři hodiny na území ČR mluví o desítkách denně.
0/0
5.11.2003 15:35

majklos

příčiny nehod
Myslím že problematika nehodovosti je podstatně komplexnější a nelze jí omezit pouze na debily co jezdí po městě 150 ( ty by měli zavřít  ) . Ovšem ( prosím neukamenujte mně ) pro novináře je jednoduché poukazovat na mladé kluky v silných autech ( nejlépe stylem " Mladý podnikatel v Mercedesu  .. .. proč se potom nepoužívá starý zaměstnanec ve škodě 120    ) . Málo se ale dočtu o dalších velmi vážných příčinách tragických dopravních neho : 1. uzávěry na dálnicích a silnicích na kterých se téměř nepracuje a před kterými vznikají neustále dopravní nehody 2. katastrofální stav silnic 3. nesmyslná dopravní omezení , které se lidé naučili ignorovat 4. přetížené Avie , V3S , Liazky , které se vlečou čtyřicítkou a které nakonec předjede přes plnou i ten nejtrpělivější řidič... A tak bych mohl pokračovat dál a dál.. Hlavním problémem našich silnic je setkání dvou světů. Světa silných a   bezpečných aut a trosek 30 let starých s naprosto ( pro dnešní dobu ) nevyhovujícím technickým stavem .. Tím vším bych chtěl skutečně jen poukázat na to aby se naši novináři neomezovali jen na kritiku řidičů kteří jezdí rychle .. .. Rychle se totiž jezdí ( a to mi potvrdí každý kdo jezdí po Evropě ) snad ve všech zemích..
0/0
5.11.2003 15:13

husband

Re:
Hlavním problém našich silnic jsou zakomplexovaní magoři v silných a bezpečných autech, kteří jezdí jako hovada!!! Toť vše...
0/0
5.11.2003 15:34

Evilman

Re:
toto je demagogická generalizace.
Problémů je plno a stav silnic je podstatným z nich.
Vaše reakce na objektivní pohled je opravdu nepřiměřená a ukazuje s kým máme tu čest.
S.E.
0/0
5.11.2003 16:26

2Mac7

Re:
Zakomplexovaný magor je nebezpečný i třeba ve favoritu - komplexy ze silnějších aut mu dávají zabrat a on se podle toho chová.
0/0
5.11.2003 19:45

kik

Re:
Sorry, ale pokud třeba v Rakousku předjíždíš na dálnici ve 130 a dojede tě rychlejší auto, tak tě nechá v klidu dokončit manévr a dodržuje si od tebe odstup. Na rozdíl na tuzemska, kde se ti okamžitě usadí v kufru a začne troubit a blikat.. Ono je to hlavně o slušnosti a toleranci ke druhým. A oboje tady chybí.
0/0
5.11.2003 15:35

majklos

V rakousku je taky omezená rychlost na 130.
Tkže jí porušují i rakouští řidiči.. stejně jako řidiči V Itálii , Španělsku, Německu , Francii, Holandsku...
0/0
5.11.2003 16:11

Evilman

Re:
Samozřejmě, zvláště Rakousko je proslulé: cestu na Graz z Vídně tam policajty nepotkáte, dá se tam fičet (s vyjímkou kopečků za Wienerneustadtem) v pohodě 200 i víc. Pozor na cestu Graz - Klagenfurt zvláště na úseku při výjezdu z tunelů. Tuhle jsem četl že právě na rakouské dálnici byla policií naměřena rychlost přes 300 v h. Čím jel - nevím.
S.E.
0/0
5.11.2003 16:29

pinguinone

..panove,vysvetlovat Vam pojmy,reakcni doba,brzdna draha,
nasyceni komunikace, je zbytecne,to mate v malicku.Zkuste se zamyslet nat tim,ze nekdo jede, o dvacetkilometru za h. rychleji,presto ma na zadech blikajiciho,troubiciho Fitipaldiho.Nejedna se nahodou o agresivitu spojenou s debilitou ?
0/0
5.11.2003 16:59

střelec

Re:
Nevím, ajk často jezdíš do Rakouska (pardon za to tykání), ale možná by bylo dobré vědět, že Policie v Rakusku používá systém kamer a radarů, který jí umožňuje sledovat úseky silnic be toho, aby tam stála u kraje s pomalovaným vozem, který je za malou chvíli prozrazen blikajícími řidiči. Pak už jenom chodí domů modré obálky s předvoláním nebo výzvou k zaplacení pokuty (přepočteno na Kč) ve výši několika tisíc. Můj známý z Vídně zaplatil za překročení rychlosti ve městě v přepočtu 25.000,- Kč. A to jel "jen" o 25 km rychleji v místech, kde je průmyslová zóna a žádný obytný dům. Mimochodem, vracel se z Čech, kde nyní tráví důchod u Budějovic a jak sám řekl, byl rozdováděný z Čech. Takže pozor na zahraniční "idilku bez Policie". Můžou Vás totiž haltnout na hranicích a dokonce Vám dát razítko do pasu.
0/0
6.11.2003 22:28

Tomyš

Re:
Promiň, ale ani jeden z důvodů Tě nemůže omluvit z toho, že nehoduješ :-) Když je dálnici zúžení a Ty nestačíž zastavit, pak jsi jeden z těch mnoha neschopných, kteří mi m.j. každý pátek lezou na nervy.
0/0
5.11.2003 15:39

Evilman

Re:
Člověk by neřekl ani píp, kdyby na úseku který se opravuje z party borců od rána do večera stříkal pot. Ale ono se tam staví tak lážo-plážo, kolikrát vůbec. V Německu je normální pracovat i v noci pod agregáty. Proč to nejde u nás? A nemusíme do Německa, vemte si příklad z tempa výstavby dálnic ve Slovinsku.
S.E.
0/0
5.11.2003 16:32

pinguinone

treba je problem sehnat sebevrazedne komando
co je ochotne pracovat na uzavirce,kde se jezdi 120 misto 60...
0/0
5.11.2003 17:17

2Mac7

Re:
0/0
5.11.2003 19:46

Ivana-68

Re: Mám silné a bezpečné auto,
a přesto mě včera v obci ohrožoval nějaký Slovák (SE),  který spěchal natolik, že mě musel předjíždět v zatáčce, přes  plnou a ještě stačil zuřivě gestikulovat, že ho moje padesátka zdržuje.....
0/0
5.11.2003 15:54

majklos

Rozhodně neobhajuji rychlou jízdu , zejména v obcích.
Chci jeno říct že problematika je podstatně širší a zejména pro policajty je výhodné ukazovat pouze na rychlá auta , protože by jinak museli řešit podstatně složitější problémy .
0/0
5.11.2003 16:08

Ivana-68

Re:
Mě se prostě nelíbí ta "pohádka" o hodných řidičích v silných autech a těch zlých v autech slabších.....jezdím dost a za hlavní problém českých řidičů považuju nedostatek tolerance a úcty k životu (nejenom svému).
0/0
5.11.2003 16:23

majklos

no tady to spíš vypadá ,
jako pohádka o těch hodných v pomalých autech a zlých v silných autech  jdu si koupit 120
0/0
5.11.2003 16:25

Ivana-68

Re: Nic proti,
ale tou koupí si zaděláš na dost veliké starosti....ale za to účinkování v pohádce to přece stojí.....
0/0
5.11.2003 16:28

majklos

konečně to budu celý já... :)))
Princ z pohádky , o kterém všichni krásně mluví, protože jezdí ve starém autě
0/0
5.11.2003 16:32

Ivana-68

Re: Chyba
Už nějakou dobu si myslím, že romantici zmizeli ze zemského povrchu a ono to není pravda ! Příjemné zjištění !
0/0
5.11.2003 16:35

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Proč ???
Nezveřejní policie rozbor řidičů - průserářů dle věkových skupin a délky držení řidičáku? Jsem řidič profík a podle mého průzkumu vypadá tento "řidič" takto: vyholená hlava, v hubě cigáro, na uchu mobil, vedle sebe patnáctiletou blonďatou slepici a za prdelí dunící repráky. Při tom, mu ještě v autoškole hoří vajgl.Toto je nebezpečí silnic v ČR. Dokud se policie nezaměří na tyto dementy, tak se nehodovost nesníží i kdyby na silnicích spali.
 
 
0/0
5.11.2003 14:22

majklos

souhlas. a přidávám můj průzkum :
 tepláky, nátělník, obutý v pantoflích , levou nohu na palubní desce , za zadkem 20 tun , věk 25 let , s odřenýma ušima najeto 200.000 km a záasadně nepoužívající zpětné zrcátko při předjíždění na dálnici při 90 km rychlosti
0/0
5.11.2003 15:05

Evilman

Re:
Yes - it is right! Jsem větší tak co se s.....š - to je jejich motto. Plno ale opravdu plno kamioňáků jseo opravdu prasata.
Spiteful Evilman
0/0
5.11.2003 16:34

Piškotka

Re: Proto
Možná bych to ještě doplnila o to, že takoví řidiči jezdí v silných vozech - předně audinách a BMW nakoupených bohatými rodiči, které ale při nejlepší vůli nedokážou zvládnout....
0/0
5.11.2003 15:09

Evilman

Re:
Jestli narážíte na mě tak moje AUDI je zaslouženě vydělané auto, moji rodiče mi kdysi dali Žigulíka. A už mám něco odlítáno s plno typy aut: Žiguli, Escort, Kadett, BMW 323, Skoda Favorit, Forman, Ford Scorpio,Seat Cordoba, Renault Espace, Audi 100, Audi A6 a naposledy A8.
Neposuzujte lidi podle klíče drahé auto =  ošklivý člověk, levné auto = svatoušek.
S.E.
0/0
5.11.2003 16:39

karoten

Re: Hmm
Tihle dementi jsou jasný, jak vidím černý okna a slyším dunění, hned radši uhýbám. Přidám ještě 1 category: šedá hlava, sako na zadních dveřích a naprosto bezohledný chování druhdy soudruha náměstka, dnes pana managera. Jejich vozy převážně s cedulkou TDI mají trvale odpojený dráty k blinkrům. Mladý hejsci maj šanci vyspět, změnit chování pokud se se do tý doby nestane fatální neštěstí. Byl bych k nim podmíněně shovívavej - dávaj přece jasně najevo kdo jede, těma doplňkama :o) Horší sou ty starý psi bez vychování, oni už to nikdy nedoženou.
0/0
5.11.2003 16:51

Evilman

Správně...
 Největší snaha by měla být zaměřena na to, aby ze silnic konečně zmizely technicky zaostalé křápy ohrožující a brzdící provoz, kouřící náklaďáky a řidiči s kloboukem na hlavě.
Jeden takový mě naboural auto protože si nenechal přiměřenou vzdálenost a nebo nepočítal s tím že rok staré AUDI brzdí líp než Škoda 100 nebo 1000 nebo co to bylo za krám. A podobných časovaných bomb je na našich cestách plno. Zrovna včera jsem byl nucen se sunout rychlostí cca 55 km/h asi 15 km za čoudící Avii České pošty. V protisměru jezdila auta a nešlo předjet. Nemůže se na mě nikdo zlobit, pokud řidič takového krámu nemá soudnost a kilometrovou kolonu za sebou nepustí zastavením třeba na výústění polní cesty,  že potom na prvním úseku kde se dá předjíždět tak činím i přes přítomnost bílé čáry jako např. včera.
Spiteful Evilman
0/0
5.11.2003 13:35

killy

Re: A proč si Devilmane....
... musel tak rychle zahamtnout, nebyls´náhodou moc u kufru podobnýho před tebou, měl jsi ty přměřenou vzdálenost? No a na tom úseku s tou plnou čárou přeci taky nemáš předjíždět, ne? Největší snahou policie by mělo být odstranit ze silnice dragstery, opilce, zahnědlý mladíky bez papírů, závody typu ruský rulety a nad 150 v obci a ne se zabejvat problémem dva měsíce prošlým obvazem, nebo chybějící žárovkou do osvětlení značky! P.S. někdy ten zaostalej křáp je v lepším stavu, než mnoho jinejch a onen driver je možná někdy taky lepší než ty.
0/0
5.11.2003 14:07

Evilman

Re:
Já vím, že nejezdím úplně předpisově, vlastně některé předpisy ani moc neznám (tuhle jsem se dozvěděl, že se nesmí předjíždět na přejezdu a nebo otáčet na mostě - jak mám sakra poznat každej most)
ale nemyslím si že bych zbytečně riskoval. Třeba do plno situací co vidím denně na cestách bych se nepustil přes to, že můj vůz má třeba 4 x tolik koní než vůz některých kaskadérů.
A co mě poslední dobou čílí maximálně: plno řidičů machýrků v novém autě pojede středem silnice, protože okraj je rozbitý a protijedoucí má občas problém (zvlášť já když mám širší auto) se na silnici vůbec vejít. Zkrátka hřeší na to že každý radši uhne, než by si zničil auto. A nekamenujte mě - fakt nejsem na silnici prase.
S.E.
0/0
5.11.2003 16:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.