Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté chytali hlavně starší auta

První den Kryštofa číslo 2: na silnicích bylo méně hlídek, přesto jezdili řidiči obezřetněji. Nejhůř na tom byli majitelé starých vozů, ty policisté stavěli nejčastěji. "Bílé čepice měří na dálnici Praha - Brno. Pozor na passat s odmontovaným kolem. Je to radar," varuje v rozhlase jeden z řidičů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JanekJankovic

to už je moc
Tak. Jsou čtyři odpoledne a už jsem se uklidnil. Jedu ráno z Proseka přes kancl v centru do Průhonic do Makra. Na Proseku mlha jak v Rákosníčkovi, takže svítím i mlhovkama. Jedu,jedu, mlhovkuju vpředu,vzadu, doskáču do centra, kde ta mlha už není tak hustá a co se stalo ? Policie. Pane řidič, proč mlhovky, když už není tolik mlha,víte,že to je za tisíc.... No, vzteky a překvapením jsem se nezmohl na inteligentní odpověď. Dal mi dvě stovky pokuty. O pár set metrů dál u Vltavy opět mlha. Podle logiky cajtů tedy musím mlhovkama snad blikat. Takže páni Policajti, jste pro mě i nadále banda šašků, kteří mají v hlavách seno.
0/0
6.11.2003 16:07

REN_STIMPY

Takze to tady priznavaji.
Ten dobytek s BMW sestreli chodce ci jine auto a je OK. Ten s tou skodovkou dojede o pul hodiny pozdeji v poradku ale s pokutou za zrezavely blatnik.
Takze k cemu ty kontroly jsou
0/0
6.11.2003 14:20

Evilman

Správně!
Největší snaha by měla být zaměřena na to, aby ze silnic konečně zmizely technicky zaostalé křápy ohrožující a brzdící provoz, kouřící náklaďáky a řidiči s kloboukem na hlavě.
Jeden takový mě naboural auto protože si nenechal přiměřenou vzdálenost a nebo nepočítal s tím že rok staré AUDI brzdí líp než Škoda 100 nebo 1000 nebo co to bylo za krám. A podobných časovaných bomb je na našich cestách plno. Zrovna včera jsem byl nucen se sunout rychlostí cca 55 km/h asi 15 km za čoudící Avii České pošty. V protisměru jezdila auta a nešlo předjet. Nemůže se na mě nikdo zlobit, pokud řidič takového krámu nemá soudnost a kilometrovou kolonu za sebou nepustí zastavením třeba na výústění polní cesty,  že potom na prvním úseku kde se dá předjíždět tak činím i přes přítomnost bílé čáry jako např. včera.
Spiteful Evilman
0/0
5.11.2003 13:08

jam007

Re:
 Naprosty souhlas
0/0
5.11.2003 13:29

KarelMarx

Re:
Ty jsi jedniička! Tebe miiluji!
0/0
5.11.2003 16:30

krivis

Re:
Souhlas! a vůbec - nechápu, že se tolik lidí rozčiluje nad tím, že benga kontrolujou prkotiny a zásadní přestupky ignorujou.myslím si, že jakákoliv předem ohlášená kontrola je fajn, lidi(aspoň ti slušnější) si přece jenom dávaj majzla
0/0
6.11.2003 13:47

Destructor

lékárničky ...
v době GSM a satelitních telefonů, nějací idioti stále bazírují na lékárničkách ... než ji najdu a dokážu dotyčnému správně pomoci, tak záchranka přivolaná GSM telefonem je tam desetkrát .... je to totální buzerace a přežitek z poválečné doby ... Navíc se tak možná vyhnu případnému nařčení z neúmyslnému ublížení na zdraví, pokud něco při první pomoci zvorám ... Fakt by mě zajímal statistika, kolika lidem nějaká lékárnička pomohla ... Obdobné je to se žárovkama v autě ... vy už jste někdy měnili žárovku na silnici, když jí mají u každé benzínové pumpy a můžete si jí tam v klidu a bezpečně vyměnit ...  Fakt bych ty policajty za to nakopal do "P"  buzerace jako prase ...
0/0
5.11.2003 9:58

jam007

Re:
Telefon s vybitou baterkou nebo bez signalu ti pomuze jak konovi brzda podle Murphyho zakonu se presne tohle stane, kdyz to budes potrebovat. jeste jednou opakuju, lekarnicka stoji dve stovky a sada zarovek s pojistkama taky. Kdyz ti shori pojistka prednich svetel nekde mezi vesnicema, vymenit je otazka par minut a muzu v pohode jet dal, v opacnem pripade ohrozim vsechny kolem sebe, kdyz necham stat neosvetlene auto na ceste nebo s nim nedejboze pojedu k te pumpe.  
0/0
5.11.2003 10:45

janstr

Re:
Kdyz mi shori pojistka svetel, roznu potkavacky. Kdyz ty, tak treba mlhovky. Zakon toto umoznuje pro nouzove dojeti k nejblizsimu mistu.
U velka casti novych aut se k elektrice bezne nedostanete.
Lekarnicka - vetsinousi nejak poradite, pokud opravdu budete  schopen zasahovat.
Ani lekarnicka, ani zarovicky, ani pojistka, ani rezerva neni ze zakona povinna a policie vas za to nema co pokutovat.
0/0
5.11.2003 11:31

jam007

Re:
Auto, kde bych se nedostal k pojistkam, neznam.
0/0
5.11.2003 12:02

janstr

Re:
Asi jste sikovny, mne dela problem i Felda a asi nejsem sam - nejsem proste sikovny, od toho taday jsou servisy.
0/0
5.11.2003 12:56

jam007

Re:
Pokud umite vyndat pivo z basy a dat tam prazdnou flasku, umite vymenit i pojistku. Na to neni potreba sikovnosti, akorat se clovek musi ohnout.
0/0
5.11.2003 13:02

pinguinone

v Trabantu je to tak
0/0
5.11.2003 14:04

jam007

Re:
Trabant ma pojistky? A co tam jisti?
0/0
5.11.2003 14:11

Evilman

Re:
Ani nevím jak se vyměňují žárovky a motor na kterém je vidět jen velký plastový kryt, otvírám jen když dolévám vodu do ostřikovačů. A co když si něco při výměně pokazím - zaplatí mi to snad někdo? Takové odborné zásahy mají dělat odborníci, taky nikdo nemůže chtít po servisákovi aby uměl vypracovat marketingovy plan, nebo poradit s daněmi.
Spiteful evilman
0/0
5.11.2003 13:15

jam007

Re:
Vymena pojistky je odborny zasah???!!! Kdyz Vam praskne zarovka doma v lustru, taky volate servisaka?
0/0
5.11.2003 13:17

Evilman

Re:
Ani nevím, kde bych jí měl hledat. A jak poznám že je prasklá pojistka, mám snad vozit i nějaký měřák? Ne, nezlobte se, možná mám jiné auto než vy ale asi bych si netrofnul.
S.E.
0/0
5.11.2003 13:20

jam007

Re:
Kde ji hledat pojistky je napsano v dokumentaci k autu (pokud ji mate- vetsinou to je pod volantem nebo na leve strane palubky) a pozna se to jednoduse- podivam se na spojovaci dratek, ktery je videt aniz bych ji musel vytahovat. Proto jsou taky pojistky vetsinou pruhledne. BTW, mam WV Sharan r.v. 2001, takze pochybuju, za u novesich aut je to nejak vyrazne odlisne. U starsich  aut s klasickyma pojistkama je to totez, jeste navic je obvykle trochu zacouzena
0/0
5.11.2003 13:28

ArneFarin

Re:
 selže-li vše, přečti si návod....
0/0
5.11.2003 16:09

Evilman

Re:
Teď jak si to čtu mě napadá, že u nás doma asi žárovky nepraskají, od roku 2001 jsem žádnou neměnil.  Ani v Česku ani venku. Jaká je životnost žárovek v letech?
S.E.
0/0
5.11.2003 14:19

jam007

Re:
Asi zalezi na tom, jak vysoko je povesena. Pokud je to ve vysce cela, tak dost mala
P.S. Co znamena S.E.?
0/0
5.11.2003 14:28

Evilman

Re:
S.E. = Spiteful Evilman
0/0
5.11.2003 14:29

jam007

Re:
Akou recou ste to terazky hovorili?
0/0
5.11.2003 15:01

Destructor

Re:
si mě pobavil ... už vidím jak se budeš u nových aut hrabat v elektronice, když ti zhasnou světla .... Kolikrát si za svůj život měnil žárovku nebo pojistku na "místě" ... já ani jednou a ani nikoho takového neznám ...  Lékárničky  - naprostá blbost, jediný co z toho je na něco, je škrtidlo, jenže zachraňuj někoho, který je na sračky a stříká z něho všude krev ...  Aby si aspoň někomu mohl někdy pomoci, tak by jsi potřeboval místo idiotské lékárničky vozit lékaře a i tak by to bylo skoro bez jeho vybavení a pomoci třeba hasičů na nic ...
0/0
5.11.2003 12:04

jam007

Re:
Te pobavim este vic. Zarovku i pojistku jsem na miste menil uz mockrat a u ruznych aut. Napr. se mi stal, ze ti kreteni v servise spatne utahli kontakt na baterce, a na horach jsem mel auto bez proudu. Utahnout sroubek a vymenitpojistku mi trvalo asi 5 minut, kdybych mel nekoho volat, mam deti 2 hodiny ve vymrzlem aute.  A zvlast u novych aut, kde na to nepotrebuju zadne nastroje jako sroubovak atp, Co se tyce lekarnicky, souhlas, ze obcas je na nic, ale jednou si syn na plazi ukop palec, a nemit ji v aute, minimalne ma zas**ny boty a ja koberce v aute od krve. Ale furt tvrdim, ze mit ji v aute me (skoro) nic nestoji a mam svaty klid. Jednou za 2 roky si koupim novou a pouzitelne veci ze stary presunu do domaci lekarnicky.
 
0/0
5.11.2003 12:40

janstr

Re:
To se vam to musi pekne hromadit. Je nejaky rozumny duvod kupovat kazde 2 roky novou lekarnicku? Nezda se mi, ze by ty obvazy, kterym je nyni v me lekarnicce 6 let, vypadaly v puvodnim baleni spatne. A je jich tam tolik, ze bych musel mit porad neco odrene, zlomene, poskrabana, abych to spotreboval...
0/0
5.11.2003 12:57

jam007

Re:
Jediny rozumny duved je, ze chci mi SVATY klid a nenechat se buzerovat kazdym monocajtem s peti obecnyma. Dve stovky mi za to stoji.
0/0
5.11.2003 13:04

Evilman

Re:
Upozorňuju, že u mého nového auta najdete kryt motoru zaplombovaný a plný kufr nářadí je vám stejně na nic. Přijdete o záruku, což může vyjít dost draho.
S.E.
0/0
5.11.2003 13:18

jam007

Re:
Zarovky ani pojistky nejsou pod krytem motoru, takze se zarukou to nema nic spolecneho. Ale jinak mate naprostou pravdu, i kdyby to zaplombovany nebylo, nema smysl se v tom hrabat.
0/0
5.11.2003 13:31

2Mac7

Re:
Ne, že bych byla kutilem na autě, ale pojistky a motor jsou trochu rozdílné věci, v motoru moc pojistek nenajdete :-)). Když se Vám něco přihodí někde v lese mimo civilizaci  , tak se i o tu výměnu pojistky pokusíte ( pokud ji máte). a teprve pak ( když se nezadaři) budete volat pomoc. Ono se někdy dost těžko vysvětluje asistenčním službám ( ať už od pojišťovny nebo servisu - některá auta je mají dost dlouho zdarma) kde se právě  nacházíte a počkáte si :-)).
0/0
5.11.2003 13:34

Evilman

Re:
Já se vám přiznávám, že jsem úplný laik co se čehokoliv na autě týká. Ne že bych byl technický antitalent, ale dnešní auto není Škoda Favorit, na které jsem si uměl vyměnit destičky a svíčky. Loni mi odešlo jakési čidlo na stabilizačním systému (pak se ukázalo, že bylo jen špinavé), pořád to na mě mluvilo německy, nastavil se nějakej nouzovej režim, tak jsem stejně neudělal nic jiného než že zavolal assistance. Přijeli borci vytáhlinotebook, napíchli na nějakej port a přes komp cosi resetovali a aspoň to přestalo nadávat. A poruchu pak odstranil servis. Představa, že lítám s baterkou a sadou nástrojů kolem auta večer na špinavé silnici je zcestná.
S.E.
0/0
5.11.2003 14:01

jam007

Re:
Jasne, to by byl nesmysl. Ja mluvim o prvni pomoci. Ta kdyz selze, pokorne volam profiky. Ale napr. na vymenu kola pri defektu bych je asi nevolal, stejne tak na klinovy remen, kabel od svicky nebo uz zminovanou pojistku nebo zarovku. Nez profici prijedou, mam to hotovy a MAM TO ZADARMO!!! 
0/0
5.11.2003 14:16

Evilman

Re:
K té ceně: když jsem naposledy měnil píchlé kolo (šílený zážitek, buchlo mi na D1 v dešti se sněhem) tak jsem si u toho od šmíru zničil košili od Armaniho za 7 tisCZK. Tak to mě vyšlo dráž než assistance.
Ale třeba vím, že jsou nákladní spedice, kde řidič po defektu jen zvedne telefon a počká až přijedou servisáci, kteří se postarají.
Spiteful Evilman
 
0/0
5.11.2003 14:24

jam007

Re:
Hm, to je blby, uplne chapu. Ja mam jeste z zigulika takovej blbej zvyk si pro tyto ucely vozit v aute monterkovou kosili a rukavice. Treba pri nasazovani snehovych retezu se to docela hodi.
0/0
5.11.2003 14:33

REN_STIMPY

Re:
ses blbej kosili za 7 tisic, to bych to radsi prochlastal.
0/0
6.11.2003 14:27

barbudo

Re:
Chvalte Alláha, že Vám ku pomoci seslal mizerné počasí. Jinak jste jel svých obvyklých 250 a dnes bychom si tu neSpitali.
0/0
6.11.2003 14:39

Evilman

Re:
To mi doslo taky, ze mohlo byt zle, ale fakt je ten, ze to bylo jen zadni, predni by me rozhodilo vic. A 250 nejezdim. To se neda.
S.E.
0/0
6.11.2003 15:11

2Mac7

Re:
Ale já jsem také laik , co se týče auta. Jestli vůbec má mé auto  (a kde) svíčky ani nevím a destičky by mě v životě nenapadlo měnit, od toho jsou servisy. Ale v lese jsem píchla , zkusila vyměnit kolo - podle příručky :-)) s tím, že když budu mít problém, samozřejmě zavolám asistenční službu ( zde právě problém , jak popsat kde jsem ) a povedlo se. Po té jsem trochu více nahlédla do referenční příručky a usoudila, že výměna pojistky či žárovky by velký problém být neměla. Přiznávám, že kdybych kolo píchla ( případně mi odešla žárovka či pojistka) někde ve městě či vesnici nebo někde na na silnici, asi bych se o výměnu nepokusila a rovnou použila mobil.
0/0
5.11.2003 23:40

R-e-a-l

Re: Přeji hezký den,
nějakou chvilku si všímám Vašich příspěvků, z čehož jsem seznal, že jste zapálenou motoristkou se značným stupněm samostatnosti až nezávislosti na našem mužském samolibém oddenku Vaší pramáti Evy. Byla by nějaká šance si o těchto a dalších otázkách v klidu někde pošpitat?
0/0
5.11.2003 14:06

jam007

Re:
Nespletl sis rubriku?
0/0
5.11.2003 14:26

R-e-a-l

Re: Tak ještě jednou..
..moje reakce na Váš příspěvek se propadá v čase i prostotu..a přitom nebylo tak lehké Vás najít...
0/0
5.11.2003 14:29

VitaminS

Re:
Pravý a levý svetlo jsou zvlast, prave kvuli tomu, aby pri prepaleni pojistky svitilo aspon jedno. Jestli ti shori obe najednou, tak si nech spravit elektriku - neni to urcite bezny
0/0
5.11.2003 12:46

jam007

Re:
Souhlasim. Ale kdyz shori pojistka levyho svetla, tak co? Pojedes dal, nebo to prehodis aby svitilo levy? V tom pripade uz je snad lepsi tam dat novou, ne?
0/0
5.11.2003 12:54

pinguinone

pojistka vetsinou neshori bezduvodne
.. a ten duvod hledat nekde v noci v lese,je nesmysl
0/0
5.11.2003 14:08

pesimista-domaci

Re: a volů jsem už viděl, no jéje
Když si Ty vole koupíš Mazdu a v ní budeš měnit někde na silnici žárovku, pak Ti dojde, že to nejde. Prostě nevíš který kolík kdy a proč odháknout. Dotáhneš to do servisu a tam stojí žárovka 30 Kč a práce 200 Kč. Proč, protože tp je složité. Za takových okolností seru na žárovky a na policajty. A Ty seš piča.
0/0
5.11.2003 20:50

jam007

Statistika
Policie veri jen tem statistikam, ktere si sama zfalsuje. Ale jinak bych se primlouval, aby majitele S 120 a podobnych vraku bud zmizeli ze silnic, nebo aspon z dalnic. Strejda v klobouku sinouci si to po dalnici osmdesatkou je horsi nez projektil. Nehlede na odpadavajici kola a kusy plechu z techto rezavych plecek.
0/0
5.11.2003 9:02

vince_black

Re:
Zase jeden co si nejak nahrabal na BMW co? Kdybys zil z normalniho platu, taky bys asi jezdil jen ojetou sunkou a modlil se aby Te nestaveli kvuli zrezlemu blatniku nebo stare lekarnicce. A navic, nevim jestli nez 80 km/h jedouci Skodovka (Avie jedou na dalnici tak 40-50 km/h) neni horsi blazen co se riti 180 ...
Nejsem sice majitelem S120, ale Favorita a myslim si ze jezdim celkem slusne a stvalo by me, kdyby me nekdo kvuli necemu podobnemu buzeroval, zatimco jinde majitele tech "novych bouraku" predjizdeji v zatacce pres plnou (videl jsem napr.v nedeli na Strakonicke) a pak jim protijedouci auta temer uskakuji do prikopu.
0/0
5.11.2003 9:17

jam007

Re:
Nevlastnim BMW a ziju z normalniho platu. Ale v ramci bezpecnosti sve sve rodiny jsem halt investoval do vetsiho a hlavne bezpecnejsiho auta ve VYBORNEM technickem stavu, ktery si pravidelne nechavam kontrolovat ve znackovem servisu. Nemam nic proti starsim autum, pokud jsou v dobrem technickem stavu, coz vetsinou S105-120 nejsou. Co se tyce  AVIi a kretenu co jezdi 180 zcela souhlasim. Ale to neni o autu, ale o cloveku, ktery ho ridi. Zavrit az zcerna.
0/0
5.11.2003 9:24

pesimista-domaci

Re:
Blbečku, s Avií starou sto let do Tebe vrazím a v pasatu, nebo co to máš Tě převálcuju na placku. Dýl než tři metry nevydržíš. Tak zalez a uč se jezdit.
0/0
5.11.2003 20:54

jam007

Re:
Jo, jeste, lekarnicka stoji pokud vim cca 200Kc a mazivotnost 2 roky, to je asi 30 haliru na den. V pomeru k napr. projetemu benzinu je to houby takze tohle neberu. Rezavy blatnik by mi az tak nevadil, ale kazdej tyden vidim minimlne jednu skodovku stojici u kraje s upadlym kolem. Stat se to pri rychlosti 100km/h, tak docela auuu.
0/0
5.11.2003 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.