Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič zařadil a fabie skončila ve Vltavě

O štěstí v neštěstí může mluvit řidič, jehož fabie se v Praze 5 zřítila do Vltavy. Vůz sjel do řeky z náplavky pod Palackého mostem. Auto dopadlo do vody nedaleko botelu Admirál. "Řidič vyplaval a je v pořádku," řekl iDNES mluvčí pražských hasičů Václav Hladík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jintaj

V Británii se už prodává obojživelné vozidlo....
.... tak s ním už můžete prakovat u řeky bez obav, že si zařadíte něco jiného
0/0
5.11.2003 11:56

2Mac7

No jo, chlap za volantem
0/0
4.11.2003 20:09

R-e-a-l

Re: Láska a něha
Máš pravdu, ženy a dívky mají zřejmě už od přírody přirozený talent jemného, hřejivého i důrazného zacházení a péče o tak důležitou věc pro celé lidstvo, jakou je právě řadicí páka.
0/0
5.11.2003 10:55

Jintaj

Re: Správně.....
Šaltpáka se dá opatřit vhodným nástavcem, nagelovat, a pak už jen si na ni hačnout a řadit třeba pohybem pánve.....
0/0
5.11.2003 11:58

gyul

Stane se....
Co by dali nekteri vlastnici starsi Skody 120,kdyby jim ta zpatecka sla zaradit.....treba by obetovali i koupel
0/0
4.11.2003 19:57

spagheti

Tak to je hustý
Alespoň bezproblémové umytí... No...každopádně měl taen člověk štěstí  Zajímalo by mě, v jaké hloubce to auto mohlo být...
0/0
4.11.2003 19:03

Sasenka

Zpátečka - jednička
A proč má vůbec Fabia zpátečku tam, kde všechna auta mají jedničku???
0/0
4.11.2003 18:46

kil

Re:
omyl, Většina aut má jedničku ve stejné pozici jako zpátečku. Rozdíl je v tom, že při zařazování zpátečky je nutné provést něco navíc, někde zmáčknout knoflík, někde zamačknout celou řadící páku a někde naopak páku povytáhnout. Do bližších technických vysvětlení se pouštět nehodlám
0/0
4.11.2003 19:11

zmijovka

Re:
No jeste ze mam zpatecku tam, co je ctyrka a musi se povytahnout prstenec na saltrpace...  . Preci jen se ta kara na ctyrku rozjizdi trochu neochotne (ale ne, ze by to v extremnich pripadech neumela, i kdyz ma puldruhy tuny).
Ale vzpominam si, ze kdysi davno, kdyz jsem stridal skodivku stodesitku s Cortinou jsem jednou kvuli odlisnemu schematu radeni asi v sedesati zkusil zaradit zpatecku . Nastesti jsem mel lehkou ruku a jak to zacalo pocitat zuby, tak jsem toho vcas nechal, takze se nic nestalo. Ale leknul jsem se poradne    .
0/0
4.11.2003 22:08

zmijovka

Re:
Hi... vlastne kdyz o tom ted premyslim, tak to ani neni na miste ctyrky, ale proti petce - tedy dozadu. Takze zpatecku nelze opravdu s nicim poplest.
0/0
4.11.2003 22:13

GhorX

Re:
Osobně by mě velmi zajímalo, kdo a proč vymyslel zpátečku tak, že je skoro jako jednička. Není příliš složité si to v rychlosti poplést a následky jsou obvykle finančně dost náročné. Domnívám se, že opačné funkce by měly být na opačných stranách.
0/0
4.11.2003 22:31

dedvseved

Re:
moc tomu nerozumim, možná se pletu, ale neni to kvuli lepsi koncepci převodovky?
0/0
4.11.2003 23:14

GhorX

Re:
Já rozumím tomu, že doleva dopředu řadím silou vpřed a dolů a o kousek víc doleva dopředu řadím silou vzad. Já si myslím, že to vymyslela nějaká geniální obchodní hlava, která potřebuje prodávat nárazníky. S chutí bych si z takovou hlavou zahrál "na sekanou".
0/0
4.11.2003 23:19

kil

Re:
jo, přesně tak. Jde tam o menší ohybové momenty, menší tlaky na boky zubů, hlavně tedy menší celkové rozměry převodovky a s tím související její umístění do podvozku
0/0
5.11.2003 10:02

barbudo

Re:
Jako fór dobrý...
0/0
5.11.2003 22:42

marzena

Re:
az na to, ze to neni tak uplne na stejnem miste jako jednicka, a musi se vetsinou neco zmacknout podrzet nebo tak.. trochu zbytecna diskuse, se mi zda..
0/0
5.12.2003 8:40

dobrota2000

Koudelka
tak to bude vytažení, odbahnění a vysušení...
0/0
4.11.2003 18:15

FANDA KNEDLÍK

stane se i borcům :o)
Tohle se prostě u tohoto typu řazení občas stane. Mám Renault a taky jsem už zařadil zpátečku místo 1. Naštěstí se nic nestalo... Nebo třeba Tonda Charouz, ten by mohl vyprávět o startu závodu (tuším Fiesta Cup), kdy to narval do soupeře za ním...
0/0
4.11.2003 17:54

Warťan

Škoda peněz za škodu!
Hlavně že je na sebe celý koncern VW tak hrdý! V polovině 90. let začali dělat šmejdy a dodneška je dělají s tím, že Škoda je Volkswagen 3. jakosti! Co se týče mě, raději bych jezdil v Trabantu než ve VW Octavia a tu slepeninu Fabii bych nechtěl ani zadarmo- snad tímto neurazím majitele škodovek, už vidím jak po mně skáčete, jak to má ABS, kůži, čirou optiku... Čirý nesmysl- to je dnešní Škoda a název na ní padne jak ulitý!
0/0
4.11.2003 17:44

Yaroukh

Re:
Skodovky jsou smejdy? Aha, tak proto si ji asi jaji mejitele pochvaluji natolik, ze treba Fabka je ve sve tride 2. za Toyotou Yaris. :o)) (Octavia byla snad 5., ale to uz lovim v chabe pameti.)
Kdyz ono je jaxi v mode na ten VW nadavat, vid? ;o)
0/0
4.11.2003 18:18

Warťan

Re:
Na VW nadávám o to víc, protože ztratil to, co před lety měl- bezkonkurenčně kvalitní vozy a hlavně motory! Sice teď těží z dřívější slávy, ale naštěstí se to pomalu vytrácí a firma bude muset po zcela jisté výměně managementu zase začít vyrábět pro kvalitu, ne pro stav dnešní společnosti- Prodat, prodat, hodně peněz, kvalita žádná! U dnešních aut je o to horší, že jsou lesklé, pozinkované, frajírci ohrnují nos na cokoliv staršího, ale většinou starší auta, za cenu boje proti korozi poskytnou tolik spolehlivosti a služeb, že se o tom nikdy majitelům nových Mercedesů a BMW s iDrive nikdy nesnilo, totéž platí o všem ostatním, co se pod pseudonymem "automobil" prodává v autosalonech!
0/0
4.11.2003 18:41

2Mac7

Re:
A co máte za skvělé starší auto ? Já jsem tedy se službami a spolehlivost Mercedesu spokojená ( a bez boje s korozí ).
0/0
4.11.2003 18:57

Warťan

Re:
Wartburg 1.3 r.v. 1990, shodou okolností je vybaven motorem zn. VW mod. 86- tehdy to ještě bylo kvalitou v pořádku! Víc než často také jezdím s T613 opět k plné spokojenosti s technikou "kladivo-kleště"!
0/0
4.11.2003 19:06

kil

Re:
ono je to asi tak. Proč se VW zasloužil o ukončení výroby octavií, nebo aspoň jejich omezení? Protože jsou naprosto srovnatelné s Passatem, a navíc o dost levnější, nacož přišli i sami němečtí zákazníci, a proto jdou škodovky tam, kam jdou
0/0
4.11.2003 19:14

JanekJankovic

Re:
Vy jste zaznamenal ukončení výroby Octavie ? Nevšiml jste si toho, že představení "nové" Octavie bylo odloženo pro velký zájem o současný model ? Ono anonymně plácat blbosti je tak jednoduché,že...... A srovnávání Octavie s Passatem taky kulhá. Vlastním Passata B6 (určitě víte,pane odborníku, jaký je to model) a když ho postavíte vedle Octavie, okamžitě vidíte tu nesrovnatelnost. Passat je větší, mohutnější, prostornější, atd... Tím nechci nijak snižovat kvality Octavie, která se mi velmi líbí, jen je prostě stavěná na kratším rozvoru.  Takže chlape, rozum do hrsti a trochu přemýšlet, než něco napíšu.
0/0
4.11.2003 19:56

TommyCZ

Re:
S Hondou Accord si muzu na Fabii zanadavat.
0/0
4.11.2003 20:00

TommyCZ

Re:
Kazdopadne to s danou situaci asi nema moc spolecneho, v Toledu jsem mel taky zpatecku doleva dopredu, jen se musela paka stlacit dolu. Chybicka se stane.
0/0
4.11.2003 20:04

Yaroukh

Re:
Pohledej zebricky JDPower a pak se jdi nekam do koutka stydet. ;o)) Zminil bych jeste CarCheck, ale ten bys nejspis radsi "neuznal", protoze je nemecky.
0/0
4.11.2003 18:25

Byznysmeen

Re:
Koukám, že jsi fakt znalec. Ale si stejně myslím, že jsi socka a nemáš na to.
0/0
4.11.2003 18:27

Mellow

Amsterdam
v Amsterdamu maji v kanalech prumerne jedno auto tydne ;)
0/0
4.11.2003 17:33

dedvseved

Re:
a tech kol kolik tam asi bude....
0/0
4.11.2003 18:04

kral_ja_prvni

Re: Amsterdam
...to ale bude mit spise souvislost s urovni konzumace THC v tom kraji... :-))
0/0
5.11.2003 9:21

kraxna

Jé, ti pražáci
už roupama nevědí,kde by parkovali....
0/0
4.11.2003 17:24

Krata

Re:
kraxno patříš na vrakáč! budu hádat...z Brna? tenhle ubohej anti-pražkej komplex nikdy nepochopim
0/0
4.11.2003 19:39

x14

Re:
jestli's vzal neco takovyho vazne, tak jsi to ty kdo ma komplex
0/0
4.11.2003 20:53

kestrik

To mi pripomina situaci, jak se ridicka na krizovatce po stretu s jinym vozidlem
omlouva..."Je, prominte, ja si spletla brzdovej pedal s plynem..." .
0/0
4.11.2003 16:47

Evilman

Re:
Tak to se mi stalo. Holka byla tak překvapená že jsem ji nadával.
S.E.
0/0
6.11.2003 15:50

dzino

JIný obrázek
Autoři članku zase rychle  a pohotově přidali k článku atraktivní obrázek - leč z jiné události. Jedná se o zničenou policejní felícii z nehody z 5. října, při které zahynuli 3 policisté... Ach jo.
0/0
4.11.2003 16:39

Havirov Devils ! ! !

EU
hlavne jestli nam ROPNY SLIMEJS neznecistil Vltavu
0/0
4.11.2003 16:13

tobacco

Re:
Mno ja teda nevim, ale fabie ma prece zpatecku stejne jako Volkswagen tj. musi se zmacknout radici paka dalu, jinak to nezaradi. Kazdopadne bych mu dal pokutu za znecisteni vody
0/0
4.11.2003 16:50

dobrota2000

žaloba
Zažaloval bych Škoda auto a.s., instruktora autoškoly a Povodí Vltavy!!! :)
0/0
4.11.2003 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.