Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CNN: Na koalici útočí Saddámův generál

Svržený Saddám Husajn nadále hýbe Irákem. Minimálně prostřednitcvím svého generála, který je podle CNN strůjcem a zároveň investorem teroristických útoků proti koaličním vojskům. Zpravodajská televize se odvolává na zdroje z nejvyšších kruhů Pentagonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blackshadow

americká ekonomika vzrostla
Americká ekonomika vzrostla ve třetím čtvrtletí letošního roku o 7,2 procenta, což je nejrychlejší růst od prvního čtvrtletí 1984. Za oživením stálo snížení daní, které naplnilo peněženky spotřebitelů a podnítilo je k dalším nákupům. Vyplývá to ze zprávy, kterou ve čtvrtek zveřejnilo americké ministerstvo obchodu. Výsledky jsou mnohem příznivější než odhady analytiků, kteří čekali růst pouze kolem šesti procent. Ve druhém čtvrtletí hrubý domácí produkt stoupl o 3,3 procenta.       
0/0
31.10.2003 9:30

Jindrich Hojer

Re:
I kdyby to byla pravda (a to neni), nema to zadny vztah k diskutovanemu tematu. Napis taky neco treba o nezamestnanosti nebo o vyvoji nazoru americke a svetove verejnosti na okupaci. Zdroje ti muzu dodat. 
0/0
31.10.2003 9:43

blackshadow

Re:
...v tomto státě existuje svoboda projevu a můj příspěvek souvisí se Spojenými státy, které vojensky odstranili režim Saddáma a nyní se finančně podílejí na obnově Iráku... ty si piš co chceš, protože tvé příspěvky nepoutají mojí pozornost... hmm...
0/0
31.10.2003 10:16

Jindrich Hojer

Ad Prokki nize.
Predstavitele USA jeste kratky cas pred invazi Irackych vojsk do Kuvajtu ujistili zastupce iracke strany, ze pokud by k akci doslo, povazovaly by to USA za vnitrni zalezitost Iraku. Saddam tehdy dostaval od USA obrovske financni pujcky, o kterych se vedelo ze jsou prakticky nedobytne. Navic drzost tohoto "pritele" narustala a administrativa USA mela cim dal vetsi potize s legalizaci techto dollarovych injekci. Arabske staty vcetne spojence USA cislo jedna Saudske Arabie (jedna z nejnedemokratictejsich zemi sveta, sekani rukou, kamenovani na ulici, absolutni propast mezi chudymi a bohatymi, atd...) vnimaly Irak jako nebezpeci, a proto se vetsinou nestavely na jeho stranu. RB OSN dala k akci souhlas, protiiracka koalice byla pestrejsi nez dnes, verejne mineni nakloneno. Nebyla planovana ani provedena zadna bombardovani velkych mest. Iracti Kurdove byli vyzvani (a samozrejme, poamericku zdaleka nejenom to...hahaha) k otevrenemu odporu proti rezimu SH. Valka byla ukoncena prekvapive hned po vytlaceni invaznich vojsk z Kuvajtu, Kurdove (pravdepodobne diky diplomacie Turecka) nechani napospas Saddamovi. Pote prisly tvrde sankce mimo jine na dovoz leku, jejichz zruseni nebo zmirneni bylo v OSN v jejich cca desetilete dobe platnosti nekolikrat navrhovano. Navrhy pravidelne narazely na nesouhlas USA. Jedine ceho totiz tyto sankce dosahly bylo krome zbytecneho umirani malych nevinnych deticek to, ze diktator dale upevnoval svou pozici, nenavist vuci USA mela vice zivne pudy, veskere hospodarske neuspechy a pokles zivotni urovne byly rezimem pripisovany na vrub sankcim. Paradoxne tedy sankce OSN poslouzily k potrestani nevinnych a k zakonzervovani totalitnich pomeru na dalsich deset let. Presto lze bohuzel rici ze se Iracane meli za diktatora lepe. Materialne. Ostatni je a vzdy bylo stejne mimo dosah jejich tuzeb. Americka nebo chcete-li spojenecka hura akce prinesla do regionu chaos. Lide jsou mnohde bez vody, potravin a energie. Lide maji strach z ruznych bojuvek ktere
0/0
31.10.2003 9:05

Jindrich Hojer

pokracovani
se hned po invazi vyrojily. Sily ktere provadeji protiamericke (a samozrejme za ucelem udrzeni napeti i proti OSN a RC) akce zdaleka nejsou rizeny a financovany jednim zlym muzem, v tomto pripade pravou nohou, sorry, rukou SH. To je jen jednoducha pohadka pro jednobunecne americke volice. Dobro proti zlu, princ proti drakovi, Bruce Willis navrtava zle kosmicke teleso a zachranuje tak cely svet... Chahaha. Bush tomu zajiste veri, ovsem suita operenych manipulatoru soustredenych kolem nej vi sve... Prichazi okamzik, kdy uz je nevyhnutne rekapitulovat. Ano, tato valka byla spatne naplanovane vylhane dobrodruzstvi ktere stalo mnoho nevinnych zivotu a prineslo jen upevneni jevu ktere melo odstranit. Americke matky uz si lepi mavatka a transparenty. Doufam ze odchod GWB a jestrabu (ktery je nevyhnutny) prispeje k znovuziskani duvery sveta v americkou demokracii.
0/0
31.10.2003 9:10

ManInTheShadow

Re:
tohle je sprosta lez : "Predstavitele USA jeste kratky cas pred invazi Irackych vojsk do Kuvajtu ujistili zastupce iracke strany, ze pokud by k akci doslo, povazovaly by to USA za vnitrni zalezitost Iraku" ... autor tohoto vylepu bud neumi anglicky, nebo je naprosty ignorant. ... April Glaspie ujistila Saddama ze nestrani nikomu v Arabsko-arabskych konfliktech a ze si preje rychle a efektivni reseni krize, ale skrze jednani arabske ligy nebo s egyptskym prezidentem Mubarakem coby prostrednikem. Dej se do kupy Hojere a nesir bludy.
0/0
31.10.2003 9:42

Jindrich Hojer

Re:
Jsem v poradku, v kupe, v tuctu. Presny text americke reakce nemam. Pokud jsem ho hodne prekroutil, omlouvam se. Rozhodujici tady ovsem podle me je, ze amici prohlasili ze se do situace nebudou vmesovat.
0/0
31.10.2003 9:52

ManInTheShadow

Re:
text ti mohu poskytnout, verim ze si jej peclive prostudujes a uznas svuj omyl ... http://www.chss.montclair.edu/english/furr/glaspie.html
0/0
31.10.2003 9:55

Jindrich Hojer

Re:
Diky za link, samozrejme si to prectu. Nedavno jsem cetl preklad knihy od am. novinare Conrada Laurenta. Tam byla situace pred valkou v zalivu analyzovana s odvolanim na volny preklad. Vecny obsah mi ovsem pripada shodny (i kdyz mas pravdu ze zjednoduseny). Faktem zustava ze USA deklarovaly ze se nebudou vmesovat a ze jim drzost irackeho pritele SH prerustala pres hlavu.
0/0
31.10.2003 10:08

ManInTheShadow

Re:
jenze je rozdil jestli US rekli nebudeme stranit nikomu pri jednani, nebo rekli klidne je sezerte nam to je jedno .... je v tom stejny rozdil jako mezi strizlivou realitou a info v tvem prvnim prispevku.
0/0
31.10.2003 10:45

Jindrich Hojer

Re:
Sorry, ale tve "klidne je sezerte nam to je jedno" je prave tou nestrizlivou prehankou jakou hledas jinde... Strizlivou realitou bohuzel je, ze "USA hrály klíčovou roli při vyzbrojování Saddáma Husajna. Amerika prodávala nebezpečné chemikálie do Iráku, přestože jich Saddám Husajn užíval k usmrcování Íránců a Kurdů, píše americký list Washington Post. Bushova vláda podle něho nyní ospravedlňuje plány na válku proti Iráku tím, že Saddám Husajn realizuje program vývoje chemických, jaderných a biologických zbraní, avšak "američtí činitelé málokdy přiznávají, že tyto zločiny se datují z období, kdy byl Saddám Husajn považován ve Washingtonu za cenného spojence." List pak podrobně a šokujícím způsobem rozbírá, jak Spojené státy vybudovaly irácký vojenský potenciál, bez ohledu na osud lidí, které Saddám Husajn těmito zbraněmi zabíjel. Pro Američany byly nejdůležitější jejich strategické zájmy. "  (Citat cerpan z Blistu.)
0/0
31.10.2003 11:02

Aiki75

Re:
Konečně někdo tu neuráží a píše tak, že s tím můžu jen souhlasit
0/0
31.10.2003 23:36

blackNemo

Re:
Pana "blackshadows" nepřesvědčíte. Ten mele stále svou - prostě USA, Bush a jeho administrativa jsou  světové jedničky. Každý jejich krok slepě obhajuje a když se provalí, že vše je jinak hraje si na mrtvého brouka. Podívejte se jen jak se to individuum (doufám,že se pod tímto jménem prezentuje stále táž osoba) projevovalo v příspěvcích od zahájení agrese proti Iráku. Když se pak začalo jevit, že všechno je jinak, tenhle "flašinet" se jen otřepal a mele zase to samé!Potřeboval by asi jednu natáhnout přes tu jeho "špinavou hubu" a pak by se mu snad v té jeho jednostranně zatemněné bedně rozsvítilo!!!!
0/0
31.10.2003 22:58

Aiki75

Re:
On za to nemůže, nech ho být, ja se jeho příspěvky jen bavím. Před registrací tu bylo víc BlackShadowu. Ten jeden (rozumný i když na druhé straně barikady) je teď podle mne MužVeStínu. Tenhle blackshadow býval ještě horší, do všech diskuzí psal, že chodí plivat na výlohy McDonaldu apod. Po registraci došel s Kamilem, on tu jen prudí
0/0
31.10.2003 23:28

Pilat

k uspesnemu valecnemu tazeni chybi presvedceni vojaku
problem je, US armada nema dostatecnou motivaci. Vojaci, kteri prosli tazenim na Bagdad jsou v depresi. Protahovani konsolidace Iraku bude jen zhorsovat moralku US armady.Groteskni je, ze obe zucastnene strany maji stejne prani....odchod US vojsk z Iraku. Zucastnene mam na mysli US vojacky a Iracke obyvatele. Pocet mrtvych americanu se zvetsuje kazdym dnem. Pocet ranenych, tezce ranenych posilanych domu se ani nezverejnuje, aby se nepobourila americka verejnost. Budou se mnozit pripady deserce, sebevrazd,  atd. Nakonec bude muset prijit na radu vojska OSN, ktera budou prijatelnejsim resenim pro mistni obyvatelstvo.
Pripady jako tento se budou jen mnozit.
Roper had three confirmed kills and was praised by his fellow soldiers. But he suffered, he became depressed, detached and irritable. He was pulled out of Iraq and sent for treatment at an army base in Kentucky. But just a few days before he was to be released, he walked away.
Roper is on anti-depressants, diagnosed with post-traumatic stress disorder. He says he is haunted by images of those he killed. He says that's what prompted him to run away and hide in Western Canada.
"I took (the life of) somebody's grandfather, father, son, uncle. I changed lives, not just the person I ended, but their families as well. They were just doing their job, protecting their country, I guess, but I had to do mine, too."
0/0
31.10.2003 4:52

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Vidíš, to strejda Saddám nemá problémy jako Ropper, zamrcasený Amíci.
0/0
31.10.2003 12:00

moonraker

terorismus?
Pokud general Iracke armady utoci proti okupantum sve zeme, pak takovy "terorismus" plne schvaluji.  
Strasne bych si pral, aby meli Iracane taky nejaky napalm (bohuzel nemaji) a aby s nim bombardovali vetrelce stejne jako vetrelci bombardovali napalmem behem boju Iracke vojaky. Americti zoldaci si na rozdil od Iracanu takovouhle smrt plne zaslouzi!
0/0
31.10.2003 0:58

Raswan

Re:
Asi ti nějak v tom svatém rozhořčení proti "okupantům" uniklo že teď nejvíc díky teroristickým útokům umírají samotní iráčané :-))Ten tvůj hrdinný irácký generál útočí na vlastní obyvatelstvo :-))A ty bys dokonce ty  civily rád griloval i napalmem :-))...
0/0
31.10.2003 1:27

moonraker

Re:
Nevim, kde sis to v mem prispevku precetl. Ja plne schvaluji utoky proti americkym vojakum v Iraku, nic vic. Iracky general nema zadny motiv utocit na vlastni narod, ale na okupanty. Okupantum jsou urceny jeho akce, bohuzel pri tom nekdy nejaky jeho krajan zahyne a tech je lito taky mne. A bud si jisty, ze taky jemu.
A pokud jde o grilovani civilistu napalmem (hlavne tech maloletych) na to jsou experti zase jenom amici. Neveris?
Tak si klikni na tohle:
...a muzes zvanit
0/0
31.10.2003 2:00

Scallop

Re:
"Bush vedl valku vyhradne proti Saddamovi a jeho klanu. Bohuzel pri ni zahynulo i nekolik civilistu." Podobnost ciste nahodne, ze ? Uvedenou fotku vsichni zname. Bohuzel nezname fotografie Pol Potovych obeti z Kambodze, i kdyz jich bylo mnohonasobne vice nez ve Vietnamu. On zacal svoje "experimenty" prave, kdyz Americane Indocinu opustili. Ovsem propaganda je dulezita. Spanelskou Guernicu zna kazde male dite. Ale ani vetsina dospelych nevi, ze stejne zlociny pachali i komunisticti "bojovnici". Kdyz si vyberes vhodnou cast pravdy, jsi shcopen dokazat o kazdem, ze je zlocinec.
0/0
31.10.2003 2:20

Aiki75

Re:
"Bush vedl valku vyhradne proti Saddamovi a jeho klanu. Bohuzel pri ni zahynulo i nekolik civilistu."
 
Kdyby někdo teď napadl USA s tím že vede válku výhradně proti Bu, bu, bu  a jeho klanu - to by jsi se nasmál. 3600 mrtvých civilistů označit slovem jen několik - no při atentatu na WTC jich zemřelo taky několik ?
 
Add zbytek) proč obhajuješ zvěrstva američanů tím, že někdo potom byl ještě horší? - asi měl vzor  
0/0
31.10.2003 3:54

ManInTheShadow

Re:
utok na CK kriz byl spravedlivym bojem proti okupantum ... 4 utoky na iracke policejni stanice jsou take utoky na americany ... tvoje informovanost je zalostna. .... nevim jestli tvuj chory mozek dokaze pochopit nasledujici sdeleni. ... pri utocich na CK a iracke policejni stanice zahynul jeden (slovy jeden) americky vojak a tri byly zraneni ... dalsich 41 mrtvych a pres 200 zranenych je to tvoje "bohuzel obcas zahyne i hkrajan ...." ... ubozaku.
0/0
31.10.2003 9:45

Scallop

Re:
On ten zoldacky general utoci vice na iracany nez na okupanty. Tak jak to delal cely zivot.
0/0
31.10.2003 1:27

Aiki75

Re:
Smrt si nezaslouží nikdo ! Už vůbec ne členové ČK. Amíkům to poněkud nevychází jak si naplanovali, vlítnem tam, chytnem Salama, iráčané nás budou vítat palmovými ratolestmi, irácké hospodářství převezmou naše firmy a kapitalismus bude fungovat. Vycucnem pár miliard a rozhlédnem se dál.  //to zas bude urážek//
 
No, v každém případě co se tam děje teď se mi vůbec nelíbí, pokud nechytnou srdcové eso a toho magora tuším, že pikový král, zemře ještě hodně lidí
0/0
31.10.2003 2:00

baronfonlempl

Milá telátka,
snažíte se vysvětlit dobro nebo zlo systémy : diktatura / demokracie - republika / království - komunismus / kapitalismus - chartista / nechartista . Ono je to však všechno pouze o nás, o lidech. Člověk je individum pod zvířetem, poměrně vyvinutý mozek používá pouze ke dvěma věcem: 1. Jak odrbat bližního. 2. Jak se nenechat odrbat bližním. Člověk je těžký lump a zločinec. Já si to jako člověk uvědomuji a jsem v klidu. Vy však nepředpokládáte, že jste obyčejní lumpové, proto máte problém.
0/0
30.10.2003 23:17

Raswan

Re:
Ale no tak,zas se tolik pořád nevychvaluj :-))Chápu že si rád sám na sebe děláš reklamu,ale opravdu toto působí poněkud trapně :-))
0/0
31.10.2003 0:12

baronfonlempl

Re:
Milý vykastrovaný samče tura domácího, nezdá se mi, že bych se vychvaloval. To je můj názor na svět. Vím, že není jediný a není ani nejlepší. Mně se zdají být trapnými spíše jedinci, kteří útočí šavličkou nebo kopím proti větrným mlýnům. Momentálně jsou to ti, co se domnívají, že Amíci neodtáhnou z Iráku se staženým ocasem. Dokonce připouštím, že finančně na tom v globále i vydělají (ostatně v únoru jsem již s předstihem investoval všechno do amerických akcií). A co tady dnes tlechám, to nepovažuji za tak podstatné.
0/0
31.10.2003 0:25

Scallop

Re:
Dekuji za lekci dialektiky, Marx by mel radost. Tvuj nazor je projev ducha zlocince, kteremu vadi, kdyz se americti zlocinci a iracti zlocinci morduji nazvajem. Ty jsi totiz ze vsech zlocincu ten nezlocincovatejsi !
0/0
31.10.2003 0:30

baronfonlempl

Re:
Mně opravdu nevadí, když se američtí zločinci mordují s iráckými zločinci. Je to jejich problém. To akorát někteří pomýlenci a snílci si myslí, že s tím pohnou...
0/0
31.10.2003 0:39

Scallop

Re:
Dekuji za takto otevreny nazor "lide at si umiraji, je to jejich problem". V tom se proste neshodneme. Ale v necem s tebou preci jenom souhlasim. Treba s tim, ze jsi zlocinec.
0/0
31.10.2003 1:25

Raswan

Re:
A božínku,to tě mám jako za to obdivovat? :-)))Docela mi totiž uniká smysl takovýchto poněkud citově zabarvených a nevyzrálých výlevů :-))Napadá mě jen jediné,potřeba se zviditelnit a upozornit na sebe,ale rád bych upozornil že tady by měly být příspěvky k tématu,nikoli tyhle poněkud dětinské pokusy o osobní psychoterapii.I když uznávám tlachání tady je levnější jak sezení u psychiatra :-)))...Jinak Amíci s největší pravděpodobností hned tak neodtáhnou a naopak do obnovy zapojí více zemí včetně OSN (ostatně už je to vidět teď).Pokud se teror na civilním obyvatelstvu a pumové útoky na civilní cíle budou zvyšovat,bude OSN nucena stejně jako evropa v rámci zachování tváře i svých zájmů zapojit i svoje vojenské síly.Zkrátka pro celý západní svět je momentálně nepřijatelné aby Irák ovládl chaos a občanská válka.Západní státy tam mají také svoje pohledávky stejně jako Rusko.
0/0
31.10.2003 0:39

baronfonlempl

Re:
Právě jste v dlouhém odstavci napsal to, co tvrdím již dlouho, Amíkům leze z tlustých do tenkých, Čína i Rusko se smějí, jak lehce se jim vrátila ztracená moc do jejich rukou zpět.
0/0
31.10.2003 0:44

Raswan

Re:
Čína a Rusko se moc nesmějí,z jednoho prostého důvodu,aby se mohly smát musí se tam nejdřív udělat pořádek :-)Když to nechají jen na amících,jejich pozice k vyjednávání o trhu budou slabé.Když tam pošlou vojáky či humanitární pracovníky,budou jim umírat,protože teroristi útočí na cokoli co je ze západu.Vojenská přítomnost stojí peníze,a nikdo si nemůže dovolit udržovat armádu jakou tam mají amíci.Takže oni tam amíky potřebují jako sůl i když tam budou přicmrndávat nějakými těmi svými kontingenty.Nemají prostě na to aby stiuaci stabilizovali.Zájmy západu a Ruska stojí a padají a americkou přítomností jako garantem svých zájmů a pohledávek.A pokud jsou nuceni je takto podporovat,amíci z toho vytříškají určitý politický kapitál,který jim zase umožní udžet si hlavní slovo.
0/0
31.10.2003 1:01

Raswan

Re:
Mimohodem když už jsem napsal to co říkáš,mám to  chápat tak že se sám rád nazýváš vykastrovaným samcem? :-)))
0/0
31.10.2003 1:03

blackshadow

Re:
...vytváříš zde dojem zakomplexovaného nešťastníka, kterého dohnala nemožnost žít v USA k nenávisti ke Spojeným státům... tady jen plácáš ujeté žvásty a myslíš si, že jsi vtipný... tvé nepochopitelné počínání je způsobeno i tím, že již nejsi schopen pohlavního života... mohu tě jen litovat...
0/0
31.10.2003 6:20

Prokki

..
Jindrich Hojer ma pravdu, za chudobu Iraku nemuze Saddam, ale sankce OSN, vyvolane pochopitelne Americany.. Kdyz Irak zautocil na Kuvajt, americanum slo jen o jejich ropu ( copak USA utocili na africke zeme, kdyz proti sobe provazeli genocidy ? ).. Americka politika na blizkem vychode je hnus, dokonce i samotneho Saddama nekolikrat americane podporili a podrzeli, ted kdyz se jim vymknul z rukou, tak se ho zas snazi eliminovat. Znama to politika Ameriky ( napr. s Bin Ladinem )
Monika kazdopadne na odpoved od. J.Hojera nereagovala protoze asi pochopila, ze ma pravdu a nevi jak na to zareagovat
0/0
30.10.2003 22:57

Raswan

Re:
Takže podle tebe měli nechat Kuvajt Saddámovi jo ?:-)))
0/0
31.10.2003 0:10

Scallop

Re:
Uf, hluboka myslena. Zkusme pouzit trochu logiky a akceptovat na chvili vyse uvedeny postoj. USA se nestarali o zlociny v Africe, Rusko take ne, kolonialni velmoci (zejm. Anglie, Fracie) uz vubec ne, OSN jen pilne schuzovala, bohate ropne staty nejaka podpora Afriky ani nenapadla, Cina si hledela hlavne expanze komunismu v Asii, svetovi "bojovnici za mir" ze jaksi unavili Vietnamem a na mrtve v Kambodzi, Ugande a Rwande jim nezbyl cas ... no krasne nam to do sebe zapada. Prokkiho zaver je, ze USA nemaji pravo proti jakemukoliv svetovemu zlocinci zasahnout. Nac takhle troskarit ? Nikdo nema pravo proti lumpum ve svete zasahovat !
0/0
31.10.2003 0:19

Monika 2

*
Uz aby byl Irak svobodna zeme,rada bych si tam zajela na dovolenou.
0/0
30.10.2003 18:35

Dan 1

Mohla byste
uspořádat hromadný zájezd a vzít s sebou Piláta, Hujera, generálního tajemníka létajícího koberce a další. Mohli by tam přednášet Iráčanům, že jim intervence přinesla jen bídu a utrpení, že za Saddáma byl pořádek a klid, že za nedostatek elektřiny mohou američtí sabotéři atd. Myslím, že by je dav osprchoval dlažebními kostkami a bl by pokoj.
0/0
30.10.2003 18:43

Raswan

Re:
Ti by tam ani nepáchli,páč dobře ví že by tam parkrát na ulici zavřískali že za Saddáma bylo líp a už by se houpali na nejbližší lampě :-)))
0/0
31.10.2003 0:05

baronfonlempl

Re:
Milý vykastrovaný samče tura domácího, je vidět, že nemáte ponětí o situaci v Iráku nejen dnes, nýbrž i o spojitosti problému s minulostí. Vůbec proto nepřipustíte, že Iráčané si pamatují bezmeznou podporu USA Sadámovi v konkrétně historické době. Potom si neuvědomujete, že Iráčané se za Sadáma (vzhledem ke své vrozené lenosti) neměli vůbec špatně. Stačilo držet hubu a krok a měly vše ke skromnému životu potřebné...
0/0
31.10.2003 0:14

Raswan

Re:
Mám jediný dotaz,byl jsi tam ?Mluvil jsi osobně s řadovými iráčany? :-))...Samozřejmě že ne,protože tvou specialitou jsou řecnické výkony opepřené vesnickým humorem,nikoli snaha o objektivní zhodnocení či nedejbože snad pochopení situace :-))...Jinak co se týče toho jak dobře se tam Iráčani měli doporučuji zprávy Amnesty International a Human Rights Watch :-)))...Mezi námi,opravdu si myslíš že irácká média hlásala domácímu obyvatelstvu o tajené podpoře USA,Francie,Ruska,a Německa Saddámovi :-))))))
0/0
31.10.2003 0:29

Dan 1

Totéž lze říci
o Češích za Husáka. Přesto bych se do té doby nechtěl vrátit ani na den.
0/0
31.10.2003 0:49

baronfonlempl

Re:
Srovnáváte nesrovnatelné. Pro Česko bylo zhroucení diktatury přínosem, který se již nyní projevuje, je vidět, i když někteří ho stále vidět nechtějí. Arab se ovšem pohne pouze ve třech případech: 1. Má žízeň. 2. Má hlad. 3. Je mu horko nebo zima. Jakmile se mu podaří odstranit dílčí problém, okamžitě si zase lehne.
0/0
31.10.2003 0:58

Scallop

Re:
Holt je to nizsi rasa ...
0/0
31.10.2003 1:32

blackshadow

Re:
...Kamil mi řekl, že mu jseš sympatická... mohli bychom jet do Iráku společně... bylo by to super...
0/0
30.10.2003 19:15

Monika 2

Re:
Sakra a ja myslela,ze Kamil je na chlapecky.
0/0
30.10.2003 19:46

ynternetova fany

Re:
nevahej a vylec ho z toho
0/0
31.10.2003 7:36

Jarda4914

S pobavením
si občas přečtu zmínky některých antiamis, že Iráčané (prý jako všichni Arabové) o žádnou demokracii nestojí a že kdyby chtěli, že se toho Saddáma dávno zbavili sami atd. atd.
 
Vsadím se, že kdyby neexistoval Tchaj-Wan nebo Hong-Kong, tak už by nám tu dávno nějaký komunistický věrozvěst meldoval, že Číňané si žádnou demokracii nepřejí, neumějí v ní žít, a že jsou v tom komunismu vlastně šťastní.
0/0
30.10.2003 17:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.