Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Poříčanech se srazily tři vlaky

Na nádraží v Poříčanech na Kolínsku se srazily dva osobní vlaky s nákladním. "Podle mých informací nebyl nikdo z cestujících zraněn, lehké zranění utrpěl pouze jeden strojvedoucí," řekl tiskový mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Dodal, že dopravu na trati havárie nijak výrazně neomezila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

František Koudelka 4.kiu

oprava
Vlak vykolejil díky Františkovi Koulovi z Č. Brodu. František ten den poněkud přebral na benefičním mejdanu na ochranu  koal. František byl natolik na plech , že přejel nejen své rodné Uvaly , ale i Český Brod, kde na něj čekala rodina již informováno o jeho podroušeném a zbídačeném stavu. Celá tragedie vyvrcholila v momentě, kdy F. Koula vystřízlivěl na nádraží v Poříčanech a s vědomím, že časovou ztrátu musí dohonit / měl ten den ještě připravit 89 koleček betonu/ vzal provoz do svých rukou. Pomocí zelené baterky na východním zhlaví nádraží ošálil strojvedoucího v doměmí , že vlak urychlí a do něj naskočí. Nestalo se tak viz článek. František Koula z Č.Brodu ten den nepřipravil již ani jedno kolečko betonu
0/0
27.10.2003 12:48

František Koudelka 4.kiu

info
Vlak vykolejil díky Františkovi Koulovi z Č. Brodu. František ten den poněkud přebral na benefičním mejdanu na ochranu  koal. František byl natolik na plech , že přejel nejen své rodné Uvaly , ale i Český Brod, kde na něj čekala rodina již informováno o jeho podroušeném a zbídačeném stavu. Celá tragedie vyvrcholila v momentě, kdy F. Koula vystřízlivěl na nádraží v Poříčanech a s vědomím, že časovou ztrátu musí dohonit / měl ten den ještě připravit 89 koleček betonu/ vzal provoz do svých rukou. Pomocí zelené baterky na východním zhlaví nádraží ošálil strojvedoucího v doměmí , že vlak urychlí a do něj naskočí. Nestalo se tak viz článek. František Koula z Č.Budějovic ten den nepřipravil již ani jedno kolečko betonu.
0/0
27.10.2003 12:46

tadydadyda

Selhání lidského faktoru
Těžko říct, jak to všechno přesně bylo. Ale i kdyby šlo o chybu strojvedoucího, pořád ještě zůstává otázkou, zda by nešlo předejít i tomuto. V době, kdy i obyčejný kontejner může za jízdy podávat informace o své poloze, vnitřní teplotě atd..., by stálo za zvážení, či by něco takového nemohly dělat i samotné vlaky. Bezpečnostní systém  by jim pak jednoduše nedovolil najet na obsazenou trať, bytˇ by se strojvůdce snažil sebevíc? Je fakt, že by to nebylo zadarmo
0/0
27.10.2003 11:57

houk

ČD mlží
Jel jsem včera v tom rychliku zrovna jsem se díval z okna, když jsme do něčeho napalily.Pak začal rychlík prudce brzdit! Každy vagon měl zničené okna na dveřích a wc. Byla to pěkna šupa jeli jsme určitě přes 100Km/h, když se to stalo. Když jsem vystoupil z vlaku se podívat co se vlastně stalo asi 400m za našim rychlíkem stal pantograf. Potkali jsme nějaké lidi, kteří jím jeli. Byly docela v šoku bylo jich minimálně deset !!!! Náš rychlík měl docela zdemolovanou mašinu a poškozeny všechny vagony! Panťak byl teměř cely vykolejeny  a nakladní vlak měl poškozene nejmeně 4 vagony!! Bylo to tam fakt husty a je to velka haluz, že tam nebylo vážné zranění!!!!!   Houk (KM) 
0/0
26.10.2003 16:39

yettel

pantografy přesluhují
Není to sice přímo k tématu, ale přípražské pantografy staré řady jezdí už kolem 40ti let a na jízdě je to už dosti znát. Doufám, že postupná výměna za nové soupravy bude rychlejší než katastrofa, která by mohla nastat.
0/0
26.10.2003 13:01

Berg1

Re:
Věřte mi, katastrofa nastat nemůže. Bohužel, tyto panťáky vypadají hnusně, jsou poruchové, nepohodlné. To je vše.
0/0
26.10.2003 14:00

jiticka

Re:
tak takhle prosim nevyhrozuj, zlaty pantak, kdyz se mi totiz omylem stane, ze musim jet na teto trati NOVYM pantakem, tak se taky muze stat, ze nedojedu, kam mirim (stalo se to behem tohoto roku  snad 5x) ty nove soupravy jsou tak nehorazne poruchove, ze radsi budu jezdit hnusnym pantakem, ale vim, ze se dostanu, kam chci (kdyz zrovna nenarazi)
pro dalsiho chytraka - vlakem moc lidi nejelo, protoze je to pripoj na vlak, kterym jezdi lidi z prace ve vsedni den - jezdim s nim taky a jezdi dost lidi, fuj byt v nem bych nechtela, takze v sobotu je jasny ubyt cestujicich, ne?
0/0
27.10.2003 12:09

invos

!!!
Žádní zranění, to nasvědčuje pouze o jednom: buď vlakem už skoro nikdo nejezdí (čemuž bych se moc nedivil) a nebo že zmíněné vlaky jezdí rychlostí hlemýždí (což asi bude taky pravda) :-)
0/0
26.10.2003 12:57

Berg1

Re:
Tvůj příspěvek značí spíš to, že v Čechách holt rozumí fotbalu a železnici každý. Za prvé: Panťák (vedený jako soupravový vlak (bez cestujících) narazil do konce nákladního vlaku. Do vykolejených vozů, které zasahovaly do průjezdného profilu druhé traťové koleje narazil rychlík, který tyto vozy jenom trošku líznul. Takže naštěstí se moc nestalo. Možá bys měl někdy trochu víc přemýšlet, než něco vypustíš.
0/0
26.10.2003 13:58

chika

Re:
Mno, ty bys tyky měl ověřovat fakta, pač rychlík 708 nenarazil do vozů nákladníhoi vlaku, ale do panťáku , který zsahoval do průjezdného průřezukoleje, kde R 708 Galán po několika sekundách projížděl...
0/0
26.10.2003 21:01

chika

Re:
a za druhé, ta lochneska byla v Poříčanech jako vlak 5884příj. /5885 odj. takže nepoučuj druhý, když sám tady plkáš nesmysle...
 
0/0
26.10.2003 21:58

wjt

Potkali se u Kolina ...
0/0
26.10.2003 12:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.