Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael útočí, Ramalláh má zákaz vycházení

Izraelci pokračují v úderech na Palestince. Večer podnikli zásah v Ramalláhu na západním břehu Jordánu. Při potyčkách mezi vojáky bylo zraněno nejméně jedenáct Palestinců. Jeden z nich svým zraněním podlehl v nemocnici. Hlavní město palestinské správy vyhlásilo zákaz vycházení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kokrhel

redakci: more photo please
rád bych věděl jak ten chudák na ilustr. foto k tomu zranění přišel....jestli ji fakt koupil,nebo ho takhle nakopnul kalašnikov při střelbě
0/0
24.10.2003 1:12

Dr No

Izael postupuje správně
Dá se předpokládat naprostá většinu palastinců netvoří blázni, kteří jsou ochotni na sebe navěšet výbušniny a vraždit své spolubližní. Jsou to normální lidé, kteří chtějí to co každý slušný člověk - mít rozumný zdroj obživy a bezpečí pro svůj život a majetek. K tomu vůbec nepotřebují nějaký samostatný stát, spravovaný navíc primitivními šílenci typu Arafata nebo náboženskými fanatiky - naopak by pro ně bylo mnohem, mnohem výhodnější být občany civilizovaného a prosperujícího státu Izrael. Jediné co jim v tom brání, je poměrně malá skupinka všiváků, kteří si udělali dobře placenou živnost z neustálého kolotoče násilí.
Pokud bude Izrael důsledně tyto hajzly hubit, musí časem nastat situce, že už jich nebude dost na to, aby mohli pokračovat v terorizování nejen izraelců ale především palestinců.
0/0
23.10.2003 12:13

krysa66

Re:
Když budeš žít v mizerných podmínkách a kousek od tebe bude prosperující stát, "kde i bezdomovci" mají vyšší životní úroveň než ty a všude od malička ti budou cpát do kebule že jsou to židé kdo za to může a že protože jsi palestinec tak to nemáš.
A když už od základní školi se budeš učit, že dokud budou na světě židi a ostatní nevěřící psi tak se budeš mít špatně ty a tvoje rodina. Potom se rád staneš bojovníkem džihádu. Chyba toho plotu je jenom v tom, že je krátkej a je jenom kolem Izraele. Evropští "humanisti" zanedlouho poznají sílu myšlenky Islámu.
Ano oni chtějí žít v poklidu a míru a prostředkem k tomu je likvidace všech nevěřících psů
0/0
23.10.2003 13:12

Dr No

Re:
Za mizerné podmínky, v nichž žijí palestinci nenese vinu izraelský stát, Dílem za to může jejich mentalita ale především je do této situace dostává prakticky permanentní válečný stav, který záměrně vyvolávají a udržují různé džihády a muslimští "náboženští vůdcové". Kdyby Izrael nemusel vynakládat 30% státního rozpočtu na armádu a nemusel stokrát prověřovat každého palestince jestli nemá u sebe bombu, určitě by se to projevilo i na životní úrovni palestinců (a asi by zanikl důvod rozlišovat izraelce a palestince).
Mimochodem, jsem si jistý, že i teď je životní úroveň palestinců, žijících v Izraeli vyšší, než průměrná životní úroveň obyvatel okolních arabských států. 
0/0
24.10.2003 0:08

blackshadow

Re:
...v Izraeli jsem byl a viděl rozdíl v životní úrovni Palestinců i Izraelců... život v Izraeli lze životní úrovní přirovnat k západní Evropě... to se nedá říct o Palestincích, kteří jsou podporováni mnoha arabskými státy včetně ropných velmocí... Izrael nemá jinou možnost v jeho počínání, protože to souvisí s jeho obranou a samotnou existencí státu Izrael...
0/0
23.10.2003 13:29

pozorujivas

Re:
Bylo by pro nás mnohem, mnohem výhodnější být občany civilizovaného a prosperujícího státu usOFa.
 
Zvedám ruku za naše dobrovolné připojení se.
 
 
Je věčná škoda, že některý ze smajlíků neumí kroutit tou hlavinkou, jako, že nevěří svým uším a nechápe. Používal bych ho hodně často...
0/0
23.10.2003 22:22

blackshadow

registarace je správná
...je správné, že na serveru iDNES byla zavedena registrace a nikdo jiný už nemůže zneužívat můj nick... jsou tady ale i jedinci, kteří mají s registrací problémy... hmm...
0/0
23.10.2003 6:54

blackshadow

Izrael se postará o svojí bezpečnost
...Izrael se pokaždé musí v obraně spolehnout na sebe, proto se nebude cítit vázán rezolucemi valného shromáždění... hmm...   
0/0
23.10.2003 6:38

fucksystem

Re:
Izrael na OSN se*e.
0/0
23.10.2003 10:44

Pilat

nektery z arabskych statu potrebuje A-bomb
aby se s nimi jednalo na mezinarodnim poli jako s rovnocenym partnerem. Podivejme na Koreu, kolem ni se musi chodit jako kolem horke kase. Tak jak dnes chodi svet kolem sraele.  Sralon otevrene prohlasil, ze pouzije "vsechny prostredky". (ja personalne o tom nemam zadne pochyby) he he he
0/0
22.10.2003 22:15

fleret

Re:
kdyby vsichni uvazovali jako ty,potom by tzv. palestinsti(nikdo v podstate nevi co to je),byli davno vyrizeni.Pouzit vsechny dostupne prostredky proti decimatorum je nezbytne.Pokud by americane uvazovali jako ty,ze Sever.Korea zustanou dve terenni vlny-nic vic.To je snad jasne.Po spickach se chodi kolem silencu,protoze nikdo nikdy nevi co a kdy predvedou.Samozrejme s vedomim,ze jejich likvidace je kdykoli mozna.To ale zatim nikdo,do kterych se opiras neudelal,zatimco ty,doporucujes A-bomby.Gratuluji.
0/0
22.10.2003 22:39

Raswan

Re:
Ty musíš mít hodně velké komplexy ze světové politiky,když si je musíš léčit infantilními přisprostlými názvy :-)))Jo hošíku,budeš si muset holt zvyknout že po tvém to nikdy nebude :-))
0/0
22.10.2003 23:10

fucksystem

Re:
Ty potřebuješ bombou do hlavy.
0/0
23.10.2003 10:45

blackNemo

Identifikace
Dle obsahu příspěvků lze  pana "blackshadow" charakterizovat jako zavilého sionistu
0/0
22.10.2003 21:11

fleret

Re:
co je to zavily sionista?Co je to sionismus?Je ti to mily "cerny nikdo" vubec jasne,nebo zatim tapes ale za to hodne pises?!
0/0
22.10.2003 22:08

blackNemo

Re: ?
"Židé ztratili svou lidskost.""Jednou z důležitých lekcí, kterou získáváme v této době a též na základě palestinské zkušenosti, je fakt, že čím víc jsou lidé technologicky pokročilejší, tím méně morálními a víc barbarskými se stávají. Jsou tak zbaveni svého lidství a stávají se nástrojem technologie. Takto vidíme obrácený vztah mezi technickým pokrokem a civilizací. Jak to, že Židé a mezinárodní síly dovolili, aby se sionismus stal divokým, destruktivním zvířetem, schopným páchat zvěrstva…? Skupina amerických   Židů se ve svých plánech inspirovala legendou zvanou ´Golem´, která se mezi Židy v Evropě rozšířila přes několika stoletími. Legeda o Golemovi vypráví o rabínovi, který vdechl život do hliněné sochy v úmyslu vytvořit zachránce Židů, aby se mohli pomstít svým nepřátelům. … Od té doby tato legenda vyjadřuje sebeodcizení člověka   od věcí, které vytvořil. To co člověk vytvořil, bez jeho vůle a aniž by si to uvědomoval, se stane mocí, jednající proti jeho zájmům. Vytvořil stát a místo aby ho ovládal, on ovládá jeho. … Sionismus se zrodil jako důsledek perzekuce Židů v Evropě. Ale velmi rychle se stal nástrojem sloužícím jeho vůdcům, kteří s pomocí britských a posléze amerických kolonialistů usilovali o zrod vlastního soukromého státu, vytvořeného na troskách palestinské společnosti, na vykořenění a exilu palestinského lidu. Rabíni   vdechli život do hliněné sochy a tak vznikl sionismus, arogantní moc, která zničila palestinskou společnost…, přeměnil Izrael v po zuby vyzbrojený militaristický stát, se zbraněmi hromadného ničení. … Izraelští Židé se stali Golemovým nástrojem, jejich lidství se scvrklo (shriveled). V bitvě proti Palestincům nestojí stateční vojáci, ale nástroje schopné vyhladit vše, co jim stojí v cestě. Čím víc vzrůstá technologická schopnost Izraele, tím méně civilizovaným se stává."
0/0
23.10.2003 8:02

pozorujivas

Re:
Nesouhlasím!!!! Nesvádějte to na technologie nebo vyspělost. Jsem si stoprocentně jistý, že kterákoliv dnešní "civilizovaná" země se chová mnohem humánněji než kterákoliv kupříkladu ve středověku!!!
0/0
23.10.2003 22:25

michallll

Dobře napsáno,
v době útoku se lidé procházejí po ulicích.
Co je nebezpečné, je malý útok, ten přinese více obětí na obou stranách. Masivní převaha paradoxně životy šetří.
Vystoupil jsem tam kdysi z auta, moje spolucestující se okamžitě stala cílem vržené lahve. Asi 1993 . Měla štěstí, netrefil se.Měl ho i útočník, voják na kontrolním bodu byl otočen zády, v tom roce se na takové věci odpovídalo střelbou bez většího zájmu medií. I voják měl štěstí, nemusí žít zbytek života se zodpovědností za toho nešťastníka.
Smůlu má pan Arafat. Sovětský svaz a Irák jsou už v nebi, on tu zůstává čím dál tím osamocenější.
Michal, libčeves
0/0
22.10.2003 20:51

Pilat

Re:
trik je v tom, ze musis hodit, kdyz je vojak otocen zady. Kdyby meli palosi poradnou vyzbroj, nechdili by lidi normalne po ulici,ale sedeli by ve svych zborenistich jak palosi sedi dnes.
0/0
22.10.2003 22:10

blackshadow

měli problémy s registrací
...když jsem Kamilovi řekl, že někteří jedinci měli problémy s registrací nicku na serveru iDNES, tak se tak smál, až spadl z postele... hmm...
0/0
22.10.2003 18:24

Pilat

Re:
napred jsi ukradl nick a ted se zrikas Kamila? Kamil to ma s takovym schizofrenikem tezke. he he he
0/0
22.10.2003 21:41

blackshadow

Re:
...mého Kamila se vůbec nezříkám... ale tobě se divím, že hekáš u počítače a nezajdeš na WC aby jsi neměl pod sebou svinčík... hmm...   
0/0
23.10.2003 6:34

black_Kamil

nechte mého blackshadow na pokoji
doktor říkal, že se nemá rozrušovat, aby se jeho stav nehoršil. Jak by jste nemohli tolerovat nemocneho clověka.  Já ho toleruji úplně ve všem a máme spolu pěkný vztah. Také mu nevadí, že jsem romskeho púvodu a ma barva pleti je palestinského odstínu, přestože fandí Izraeli. Tak ruce pryč od něho. Možeťe dostať po papuli ..hmm
0/0
22.10.2003 16:59

blackshadow

Re:
...tebe vůbec neznám... Kamil sem přispívá pod jiným jménem... hmm...
0/0
22.10.2003 18:26

ManInTheShadow

povetrnemu tajnustkari
... je to sice uz par mesicu, ale slysel jsem docela zajimavy nazor od jednoho nemeckeho Palestince. Jestli uz ho znas, tak sorry, pokud ne, tak by me zajimal tvuj koment. ... jmenuje se Izza a narodil se sice uz v Nemecku, ale cela jeho rodina je stale na Blizkem vychode. Nekdo v Palestine, nekdo v Syrii, jeden bratr snad v Jemenu v armade. Izza ted studuje orientalistiku, tak jeho nazorum davam docela velkou vahu, byt s nekterymi nesouhlasim. Podle jeho teorie je (pro mne kupodivu) jedinou moznou osobnosti ktera muze prinest mir v Palestine ze strany Izraele prave a jedine v soucasnosti Saron. Podle nej je to jedina osoba, ktera je schopna stmelit a udrzet pohromade Izralce samotne. Naopak treba Rabin, ktery sveho casu prinasel velkou nadeji byl odsouzen k nezdaru jiz v pocatku prave diky svemu liberalnimu postoji k ostatnim zidovskym (nemluve o palestinskych) politickym skupinam. To se mu i stalo osudnym. Podle nej tedy je minimalne Saron na spravnem miste(byt jej nemuze vystat a povazuje jej za teroristu) narozdil od Arafata ktery nad svymi lidmi uz prakticky ztratil kontrolu. Proc to ale ted podle nej k nicemu nevedlo jeste nevim, vratil se z Palestiny teprve pred par tydny.
0/0
22.10.2003 14:22

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no tak samozrejme je to nazor jako kazdy jiny;) ale podle me Saronova vlada ani Arafat nejsou schopni dovest mirovy proces do zdarneho konce. Oba dva proti sobe stoji prakticky pres dvacet let a oba vidi prilis rude. taky posledni rozhodnuti o odstraneni Arafata jakymkoliv zpusobem s tim ze Saron nedavno prohlasil ze vyhosteni Arafata nepovazuje za dobre pro Izrael ( tim defacto rekl ze ho bud zabiji nebo uvezni ), rozhodne miru neprospeje. Mozna casem, ale vzhledem k Arafatove zdrav. stavu bych ho nechal dozit na tom jeho kresle. Pokud ho Izraelci zabiji nebo zajmou, muzou pocitat zrejme s nejvetsim povstanim palestinskeho lidu a s obrovskym narustem atentatu. Saron dle meho uz take neni schopen nezaujate uvazovat...
0/0
22.10.2003 14:36

ManInTheShadow

Re:
vyjimecne souhlasim asi s vetsinou toho co pises, ale "nechat dozit" ... abychom se nedivili a nebyl tady jeste 20 let. ... skoda Abbu Mazina.
0/0
22.10.2003 15:04

Pilat

Re:
vstricne kroky se musi udelat z obou stran. Chces likidovat Arafata, zlikviduj i Sharona. Za nima je dlouha historie nasili a potoky krve.  Ti dva to nikam neprivedou. Je treba dat prilezitost pacifistickyn akademikum s jejich zenevskou debatou. Jenze to by srael muli vezt lide a ne sionisticky klub.
0/0
22.10.2003 17:04

Pilat

Re: "museli"
0/0
22.10.2003 17:05

ManInTheShadow

Re:
... to je prave v rozporu s tim co tvrdi teorie toho nemeckeho Palestince. Podle nej zadni pacifisticti akademici neudrzi na uzde vlastni fanatiky (ti zidovsti si klidne oddelaji vlastniho vudce ... viz Rabin; ti palestinsti radi odjisteni naskakuji do autobusu s detma). Proto je jeho zaverem ze jedine rasove podobni Saronovi pripadne Arafatovi za mlada (ted uz je z nej dedek senilni) muzou slozit zbrane, budou-li chtit a zaroven pohlidat aby je slozili i ostatni. ... dle meho ted nejvetsi prekazkou miru ani neni nasili na jedne ci druhe strane, ale anarchie v Palestinske autonomni sprave.
0/0
22.10.2003 18:32

Pilat

Re:
ty si proste prejes aby palosi akceptovali vsechnu nespravedlnost, ktera jim byla ucinena, vymenou za zivot v ghetu, ale pozor zato bez strachu....he he he ...toto je dost zbocena filosofieneni?
0/0
22.10.2003 22:20

blackshadow

klid na lůžku
...vzteklí jedinci potřebují klid na lůžku...   
0/0
22.10.2003 13:59

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no tak sebou moc nemel... :D
0/0
22.10.2003 14:00

blackshadow

neschopní se neumí zaregistrovat
...zaregistroval jsem se v systému Můj PAS před několika měsíci a využívám jeho výhod... jestli jiná osoba používala můj nick v době mé registrace, tak to bylo technicky možné jen do zavedení povinné registrace pro tento diskusní server, pro který je možné použít dřívější registraci ze systému Můj PAS... neschopní lidé, kteří se neumí registrovat umí jen vykřikovat o krádeží nicku, který jim nikdy nepatřil a mají takový vztek, že si musí dávat pozor aby si nepřekousli jazyk...   
0/0
22.10.2003 13:30

chamomil

Re:
Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou Omývejte si paže a obličej ledovou vodou
0/0
22.10.2003 13:54

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
hehe pozor aby ti zase neruply nervy jako tenkrat... nyni uz ovsem snuzku nevhodnych a urazivych slov pouzit nemuzes... to te asi trapi a proto si porad hrajes na sveho tiskoveho mluvciho a pises prispevky ktere maji zrejme dopomoci tvemu malemu sebevedomi... ze se to nedari je zcela evidentni... kazdy kdo je na techto diskuzich nejaky cas vi, ze nick blackshadow pouzival nekdo uplne jiny... ty jsi vystupoval pod nekolika nickama ( ze by rozdvojena osobnost? ) mimo jine i Torpedo ( kdo mi pomuze a prihodi dalsi?? ;))) Pak te ten pravy blackshadow nekolikrat stirnul a ty jsi ztoho zrejme zmagoril uplne a zacals delat takovy ty ubohosti co by napadly jen maly decka nebo mentalne postizeny... krom toho cekam od tebe odpoved v novem prispevku ktery se bude tvarit jako ze to neni odpoved ale tiskove prohlaseni choreho cloveka... muhehe LOL
0/0
22.10.2003 13:57

chamomil

Re:
Máš pravdu - já si pamatuju, jak pak začal plkat o nějakém Kamilovi a blackshadow ho slušně setřel!
0/0
22.10.2003 13:59

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
jojo a od ty dobyl tam psal pod jinymi nickym... parkrat i pod mym... vzdycky se to ale dalo rozeznat protoze jeho psychicka porucha mu nedovolila napsat normalni vetu ;)
0/0
22.10.2003 14:04

blackshadow

nemá to logiku
...od platnosti služby mujPas jsem zde zaregistrovaný jako blackshadow... nějaký jedinec tu nyní roztrušuje, že uvedený nick patří jemu... jak mu může patřit, když jsem se zaregistroval jako první... hmm...  
0/0
22.10.2003 11:32

ManInTheShadow

Re:
... zrejme trpis fakt nejakou dusevni poruchou, kdyz se tak mermomoci furt snazis aby si te nekdo vsimnul. Pocinaje vulgaritama drive pod nicknamem nekolika ruznych lidi az po bezduche provokativni cancy ktere tady smolis ted pod ukradenym nickem. Vykriky o tom jak te kdo "nepravem" obvinuje jsou taky plod tveho choreho mozku. Me jsou takovy ubozaci jako ty docela volny ... jestli moje prispevky ziskaji neci uznani nebo respekt nezalezi na tom pod jakym nickem ted pisu. ex-blackshadow.
0/0
22.10.2003 13:23

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
myslel jsem si ze ses to ty... ;) hale nepamatujes pod jakymi nicky vystupoval ten blbecek? ja si vzpominam akorat na torpedo... to zacal pouzivat kdyz se pod tim svym puvodnim nickem ( myslim nejak na r nebo tak ) uplne ztrapnil... ;)) docela by me to zajimalo... krom toho RESPEKT!!! ikdyz tve nazory jsou zcela rozdilne nez me...
0/0
22.10.2003 14:00

ManInTheShadow

Re:
... zdravim, puvodne to zacalo jako "normalni clovek" ne ? ... ten vsude lepil jednovetne prispevky demagogicky hodnotici politiku US ci Izraele jako kladnou. Dle meho schvalne jen jako provokace, protoze se s nim nikdo nebavil. pak zacal pod blackshadow historky s Kamilem a sam si na ne pod asi deseti nicky odpovidal :-))). Nakonec to vratil coby "normalni clovek" ci jini lide opet mne, jak si na mne lide stezuji, ze jsem sprosty a buhvi co. :-))
0/0
22.10.2003 14:06

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no jasne normalni clovek!!! to je ono... jak jsem mohl zapomenout... hehe... jo vim jake mel potize utvorit vetu ktera ma hlavu a patu ;)))
0/0
22.10.2003 14:12

Pilat

Re:
uz jsem to nekde napsal, ukradl to a zacal opruzovat s Kamilem. V podstate je to vsak jedno...he he he
0/0
22.10.2003 16:20

pozorujivas

22.10.03
Opět žádné novinky...
 
0/0
22.10.2003 11:16

Pilat

Re:
0/0
22.10.2003 17:01

Franta7

Proč to neudělají jako v Afganistánu nebo Iráku?
Proč to neudělají jako v Afganistánu nebo Iráku? Dosadit tam palestinskou vládu která by vyhovovala také Izraeli. Kdyby se to takto udělalo byl by pokoj jednou pro vždy.
0/0
22.10.2003 11:11

Péťa.

Re:
To asi nejde, protože Židé jsou národ snažící se získat prostřednictvím USA a Izraele nadvládu nad světem a to těžko může Arabům vyhovovat...
0/0
22.10.2003 11:50

Siky

Re:
Hmmm ... dobra paranoja :-))
0/0
22.10.2003 13:00

blackshadow

boj proti terorismu
...počínání Ariela Sharona proti teroristům je správné... proti terorismu se musí zasáhnout všude ve světě... hmm...   
0/0
22.10.2003 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.