Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stránský napsal Posseltovi, teď má pykat

Oldřich Stránský přežil koncentrační tábor v Osvětimi, nacisté připravili kvůli židovskému původu o život většinu z jeho příbuzných. Jako jeden z prvních si šel pro odškodnění z Německa za otrocké práce. Teď ho lidé s podobně tragickým osudem chtějí vyhodit z organizace sdružující oběti nacismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalgard

Nádherná ukázka
ČESKÉHO nacionalismu.
0/0
22.10.2003 15:35

Panzergrenadier

...........
Český svaz bojovníků za svobodu je banda přestárlých extrémistů, co svými stupidními nárory jen otravují usmiřovací procesy. Až tihle lidi vymřou, bude konečně klid. To samý hraničářský spolky atd. Chudák pan Stránský, asi ještě nepochopil českou (de) mentalitu!
0/0
22.10.2003 13:07

Juggernaut

Re:
Český svaz bojovníků za svobodu vážený pane "Panzergrenadiere" sdružuje ty, kteří jak už název napovídá bojovali za svobodu, byli vězněni a vystavovali se takovému osobnímu riziku, o kterém Vy nemáte asi ani ponětí, když si jako jméno zvolíte druh zbraně nacistického Německa (panzergrenadier=pancéřový granátník, druh vojska mezi tankovou divizí a motorizovanou pěchotou ve Wehrmachtu a SS). Nejsem člověk, který by soudil na první pohled, ale z Vašeho příspěvku čiší trošku nadbytečné nenávisti a neznalosti, troška tolerance by Vám neuškodila.
0/0
22.10.2003 16:16

GhorX

Re:
Vážený pane Juggernaute, pokud se předmětný svaz chová tak, že odvolává člověka, který se pokouší slušně mluvit s potomky bývalých nepřátel, jde přesně v duchu příspěvku Panzergrenadiera o partu omezených a senilních ubožáku.
0/0
22.10.2003 19:08

lukinoo

hmmmm
Posselt zval pana Stránského na otevření nacistické kanceláře!!! To je dobré. Fakt dobré.
0/0
22.10.2003 11:00

GhorX

Re:
Nekonečná hloupost, čišící z Vašeho příspěvku, krásně ilustruje Vaše ostatní příspěvky.
0/0
22.10.2003 11:19

lukinoo

Re:
Hele fašoune, já tady a nikde jinde žádný příspěvek nemám. Tak už to nehul prosím tě.
0/0
22.10.2003 12:00

GhorX

Re:
Pokud si vybavuji, pravidelně jste se bavil psaním bezobsažných příspěvků se záměrem být první. Když už se Vaše příspěvky týkaly tématu, měli zhruba stejnou úroveň, jako tyto dva.
0/0
22.10.2003 12:10

Flat Vamp

Re:
Myslel jsem, ze fasouni moc nehulej. A komousi jako ty ani nevedi, co to je. Asi mi ujízdí vlak nebo co.
0/0
22.10.2003 15:45

chetgar

Jde o prachy, anebo se páni důchodci nudí?
Netuším, z čeho čerpá ČSBS zdroje pro svou činnost, ale nejspíš v tom budou mít prsty i státní dotace. Proto mi přijde samozřejmé, že se o vedení spolku vedou mocenské boje, jako ostatně vždy, když jde o peníze "za nic".
Pány bojovníky už asi začalo nudit vzpomínání na hrdinství v mládí a tak potřebují něco nového. Jedinci s neukojeným chtíčem po moci zatoužili po pravomocech předsedy, který rozhoduje o využití peněz sdružení. Teď budou stavět pomníky tam, kde oni uznají za vhodné a vzpomínat se bude zejména na místech jejich hrdinství. Jak lidské, že?
Jenže mlžení s nějakým tlustým Bavorem je k smíchu. Každému musí být jasné, že Posselt a Stránský nebudou kamarádi, protože mají naprosto odlišné zkušenosti, cíle i zázemí. Jak se do soupeření zestárlých hrdinů přimíchají špinavé praktiky politiků, ztratí už tak zašedlý pozitivní obraz u svých spoluobčanů. Už nebudou kladnými hrdiny z čítanek s s nadprůměrnými morálními vlastnostmi, ale jen dalšími v řadě po moci bažících prospěchářů.
0/0
22.10.2003 9:52

Juggernaut

Re:
Nevím, proč se jakoby pozastavujete nad ambicemi lidí v organizacích jakéhokoliv typu, je to věc normální a dělají to téměř všichni (ti cílevědomější z nás), téměř každý usiluje vědomě či nevědomě o moc, vliv, respekt svého okolí, funkci... atd., neni to nic nelidského, ba naopak.
0/0
22.10.2003 16:21

hop54

Pochopení
Domnívám se, že kroky, které dělá pan Stránský nepochopí každý, bohožel ani každý z vlastního sdružení, ani každý z ČSBS, protože jde o kroky spojené s vysokým stupněm poznání. Jen ten, kdo pochopí, že konfrontace a neustálé odmítání čehokoliv, co má cokoliv společného s minulostí, je cestou neustálého řešení neřešitelného, teď ví, o čem pan Stránský mluví. Ano, mluví, ale asi ho málokdo poslouchá a vnímá, co říká. Dnešní moderní doba totiž preferuje konfrontaci, hegemonii a prosazení "svého", protože jenom "já" mám přece pravdu. A mám i zbraně, a vojáky, idiotské americké trillery, reklamy v supermarketech a ble ble ...... Pana Stránského si, přestože jsem ho v životě neviděl a neslyšel, vysoce vážím a věřím, že když nevysvětlí a nepřesvědčí lidi ve Sdružení nebo ČSBS, odejde. Věřím tomu, že nakonec bez hořkosti ve vlastní duši, protože s hlupáčky se nedají sdílet vysoce lidské postoje. S lidmi naplněnými žlučí nenávisti a nekompromisními postoji, s neslyšícími tupouny, kteří nechápou kosmické karmické zákony, s lidmi zahleděnými do sebe samých a přesvědčených o své naprosté neomylnosti, se nedá spolupracovat. A nedá se s nimi na troskách minulosti stavět nové, protože oni nikdy nepochopí, že trosky jsou minulost, ale normální lidé kolem nás mají radost ze života hlavně v okamžiku, kdy si uvědomí krásu přítomnosti. Takové lidi se dá nanejvýš poslat tam, kam patří - na smetiště dějin. Ať se tam užírají svou nenávistí a zlobou až do soudného dne. Jen k doplnění - nejsem ani fašista, ani nacionalista, ani člen KSČM, ani člen jakéhokoliv politického sdružení. Myslím, že nejsem ani pacifista, ani anarchista,....... jsem, doufám, normální člověk, který snad nejen přemýšlí, ale snaží se chápat věci v souvislostech. Přeji pěkný den panu Stránskému, ale nakonec i všem lidem "dobré vůle".
0/0
22.10.2003 8:47

iuos

souhlas
sdílím s Vámi tentýž názor
0/0
22.10.2003 9:55

Ivana-68

Re: Co jste ?
Podle mého názoru moudrý člověk.
0/0
22.10.2003 9:58

Flat Vamp

Re:
Zapomínás, ze v tom spolku jsou jeste lidi, kterejm Nemci hodne ublizili. A jak je chces soudit ty, "...clovek bez prihod a bez predstavivosti"?
0/0
22.10.2003 15:47

Flat Vamp

Re:
...asi karmicky, he?
0/0
22.10.2003 15:48

Juggernaut

Re:
Nechápu kosmické karmické zákony a ani to nepotřebuji, to doufám neznamená, že jsem hlupák. Na uvažování mi stačí jednoduchý lidský rozum. Neprezentujte prosím ty, kdo Vaše názory nesdílejí, jako nesvéprávné hnidopišské idioty, to je přesně ta cesta konfrontace a hegemonie před kterou varujete- jen můj názor je ten správný...
0/0
22.10.2003 16:26

MMarjanka

Někdy mám pocit,
že bojovníci za svobodu zapomněli co mají v názvu a jsou už jen militantní organizací neschopnou hledat smírná řešení.  Proto se pak takový člověk jako pan Stránský jeví ostatním členům jako špatný. Přitom například město ve kterém žiju bylo před válkou podle matrik z 98 % německé!!! Takže bych se podle těch slavných "bojovníků" měla bát? Ne! Právě proto vím, že dneska je těch Posseltovských Němců menšina! Jezdí sem totiž lidé, kteří tu bydleli.. Jedou se podívat na místa kde prožili dětství a mládí, první lásky... Na tom přece není nic špatného. A právě z rozhovorů s nimi tu víme, že nemají žádný extra zájem se sem natrvalo vracet, protože za tu spoustu let mají vazby a domovy jinde. Jenže to kdyby si ta naše organizace přiznalla, tak by zjistila, že asi na svých zuřivých principech nemá opodstatnění a tak to odmítá..... Panu Stránskému děkuji za to, že dokáže přemýšlet, přesto že mu KDYSI ublížili!
0/0
22.10.2003 8:41

Kirken

Re:
Jasně, všichni přece víme, že to s námi bratr Posselt myslí dobře :-)
0/0
22.10.2003 8:47

hop54

Re:
Poněkud slabomyslná reakce. Ale co už s ní, že? A co s Váma, Kirken, už jste se snažil (a) někdy vnímat něco jiného než své poněkud omezené postoje? Třeba někoho poslouchat a pokusit se pochopit, o čem mluví a proč mluví tak a ne jinak? 
0/0
22.10.2003 8:51

Kirken

Re:
Jo, jasně. Přečetl jsem si Váš příspěvek výše. Zařadil jsem Vás do kategorie hysteriků-kýčařů havlovského typu. To je pro Vás jistě vyznamenání, ne?
0/0
22.10.2003 10:17

hop54

Re:
Žijte blaze ve svých kategoriích a zesměšňování jiných názorů, aniž byste přišel s lidsky nebo filosoficky kvalifikovanou obhajobou těch svých.  Je mi Vás trochu líto. Víc nepovažuji za účelné sdělovat. 
0/0
22.10.2003 10:47

Kirken

Re:
Nevím, co je tady k obhajování. Jestli si myslíte, že landsmannschaft je dobročinný spolek a Posselt velký přítel českého národa, přičem popíšete půl obrazovky meziplanetárními plky a dalajlámováním, je to Vaše věc. Navezl jste do mě a já Vám odpověděl.
0/0
22.10.2003 15:50

pan_otaznicek

hlupaci
kdyby radeji bojovali s fasisty ze Sudet a ne mezi sebou
0/0
22.10.2003 6:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.