Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevzdávej se, vyzval Bůh slavícího papeže

Vatikán si slavnostní mší připomněl 25 let pontifikátu Jana Pavla II. Churavějící papež během kázání přiznal, že zůstává v úřadu poté, co mu Bůh dodal odvahu. Předtím vyzval římskokatolickou církev, v jejímž čele stojí, aby se zasazovala o mír a spravedlnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BENDŮV JEŠTÍREK

prosba o radu
Prosím dobrou duši o radu, jak se dělá aktivní www odkaz a smajlíci?
0/0
18.10.2003 12:49

GhorX

To jsou ty paradoxy...
Jestliže Bůh je tvůrcem lidí a za předpokladu, že homosexualita je vrozená, je Bůh tvůrcem homosexuálů a katolíci jejich razantním odmítáním znevažují dílo Boží. Mám takový pocit, že představitelé této konkrétní "jedinné pravé víry", tedy křesťanství, pomažou po smrti hezky do teplíčka...
0/0
17.10.2003 15:45

1_130_202_135

Nevzdávej to!
Nejnebezpečnější lidé jsou ti, kteří se navenek jeví jako zbožní, a to zvláště tehdy, když jsou organizovaní a zastávají vedoucí postavení. Mají hluboký respekt u prostých lidí, kteří nemají ani ponětí o tom, kdo stojí v pozadí bezbožného tlaku těchto vůdců, aby získali moc.
     Tito zbožní lidé, kteří předstírají lásku k Bohu, se však ve skutečnosti budou vždy, pokud to bude pro jejich zájmy nutné, uchylovat k vraždám, budou podněcovat i revoluce a války. Jsou to úskoční, inteligentní, úlisní, zbožní politici, kteří žijí ve stínovém světě tajemství, intrik a předstírané svatosti.
     Tento obraz můžeme vidět v zákonících, farizejích a saducejích z doby Ježíše Krista. Tentýž zlý duch vedl i římské vladaře k vydání deseti vražedných dekretů, které vyzývaly k pronásledování prvokřesťanské církve.
0/0
17.10.2003 14:52

alena.alena

Re:
což je přesně to, co tu celou tu dobu říkám a ne - proti víře jako takové nikdo nic nemá, ani já ne...ale mám proti těm parchantům, kteří jí využívají ve svůj prospěch, ať už se jedná o jakoukoli víru
0/0
17.10.2003 15:07

alena.alena

tak před chvílí jsem sem dala příspěvek a prostě seš neotiskl aniž mi cenzura dala cokoli vědět. To
0/0
17.10.2003 13:43

Dan 1

Tedy paní Aleno,
vy jste mi to nandala, jak se říká. Nic proti vaší argumentaci, máte pravdu a s tou je zbytečné polemizovat. Jen jsem chtěl, aby se dotyčný mírnil ve vyjadřování, být křesťanem neznamená být hloupým nebo zlým člověkem a a priori na někoho útočit pro jeho víru se mi nezdá fér. Pokud jde o homosexualitu a kondomy, uvedl jsem včera dva odkazy, na které se křesťané neobtěžovali ani kliknout. Ke kondomům bych dodal, že chrání nejen proti pohlavním chorobám, ale i proti chorobám, přenositelným pohlavním stykem, což je celá škála nejrůznějších infekčních onemocnění, od chlamydií až po infekční zánět jater. Tato pasáž není určena vám, vy to jistě víte, ale spíše našim křesťansky založeným spoluobčanům. Zakazovat prezervativy v zemích třetího světa (viz včerejší link) je zločinem, který patří před mezinárodní soudní tribunál. Trujillo naprosto netuší, o čem mluví, protože v životě nesouložil, maximálně s ministrantem. Čísla: Afrika 30 mil.  nakažených, 15 mil. lidí již zemřelo (podle BBC). Homosexualita je v přírodě běžná, nelze ji tedy prohlásit za něco, co je proti přírodě. Vyskytuje se u ptáků i savců, v případě delfínů dochází dokonce k homosexualitě mezidruhové. Nejedná se o sexuální styky, jak si někteří zvrhlíci představují, ale o vytváření párového vztahu. Definitivní důkaz o vrozené homosexualitě přinesl Dr. Qazi Rahman cca před 14 dny, viz další link ze včerejška. K tomu lze dodat, že příroda ve všech historických obdobích  a ve všech civilizacích "plodila" konstatní počet homofilně orientovaných. Patrně to mělo nějaký sociální efekt, který dnes už není významný, takže se jedná o druh nadbytečného, neužitečného atavismu, který dnes postrádá smyslu. Nicméně, z pohledu dnešního nahlížení morálky je hodnen tolerance každý svazek, vzniklý na základě konsensu plnoletých osob. Nejen tolerance, ale i podpory, a odvolávání se na to, co psal sv. Matlafous karlovarským, je irelevantní. Problematiku lze rozebrat z pohledu sociálního a ekonomického, na to m
0/0
17.10.2003 13:43

alena.alena

Re:
ježiši, co jsem vám nandala - mám snad něco proti křesťanům???? Jen tvrdím, že každej má právo na svůj názor a tohleto máchání Biblí mi silně připomíná Komunisty.
0/0
17.10.2003 13:45

Dan 1

V tom nejsme ve sporu.
0/0
17.10.2003 13:49

Pilat

Re: samozrejme
komunismus je vira ve stejne principy, ale  bez boha.
0/0
18.10.2003 18:06

Dan 1

Pokr.
na to si udělám čas jindy. Užívání antikoncepce je na svobodné vůli každého člověka  a sexuální orientace sama o sobě je eticky naprosto neutrální.
0/0
17.10.2003 13:48

alena.alena

Re:
já v podstatě nechápu, co jsem vám vlastně nandala...nevyjádřila jsem se ani proti křesťanům, ani proti kondomům, ani proti potratům, ani proti antokoncepci, ani proti homosexuálům....prostě jsem jen řekla, že je to v podstatě každého věc. Každý má právo nakládat se SVÝM (t.j. pouze se svým) životem jak se mu zlíbí.Je to jeho osobní věc a má na ni právo...chce-li zemřít na AIDS nebo na žloutenku...je to jeho právo, je dospělý a plnoletý a svéprávný.Nesmís  tím pouze obtěžovat druhé lidi, kteří zas mají jiné problémy a neobtěžují jeho.Lidi jsou zodpovědný sami za sebe a žádná tiskovina jim v tom nepomůže.Ani papež, ani George Bush, ani nikdo.Čímž v podstatě říkám to, co ty.
0/0
17.10.2003 13:59

Dan 1

Psala jste něco v tom smyslu,
že oni nediskutují. Diskutují, i když to jsou hlasy z hlubin středověku a my musíme diskutovat s nimi. Jinak s vaším pohledem na svět plně souhlasím.
0/0
17.10.2003 14:05

alena.alena

Re:
to co dělají nepovažuju za diskusi, ať člověk řekne co řekne, řeknou, že to tak chce Bůh, a je vymalováno.Zatím, co vím, tak církev nikdy nediskutovala ani nevysvětlovala, pouze nařizovala.A ab yste si nemyslel, byli jsme na výletě na Svaté Hoře u Příbrami.Mají tam i nástěnku s informacemi a tam zjsem zjistila, že i dnes...pomalu 500 let po husitskejch válkách stále prodávají odpustky...co k tomu dodat.
0/0
17.10.2003 14:10

Dan 1

Pravdu máte v tom,
že jsem poznal nejrůznější věřící,  od buddhistů přes křesťany, muslimy až po konfuciány, ale nikdo není tak bohorovně přesvědčen o jediné pravdě, jako katolíci. Tedy někteří katolíci. Moje babička byla venkovská katolička, tolerantní, laskavá a nikdy by ji nenapadlo kecat někomu do toho, zda bere pilulky nebo zda používá kondom.
0/0
17.10.2003 14:17

alena.alena

Re:
no, přesně o tom mluvím, moje kamarádka je velmi věřící katolička..a co, jakživo jin nenapadlo obracet mě na víru, nebo tak něco.Ona respektuje mě, já ji.Pro ni jsem kamarádka - ne kacíř. To co mi vadí je to, jak se představitelé různých ideologií "zviditelňují" prostřednictvím štvaní proti lidem, kteří se od té určité skupiny nějak (jakkoli) odlišují.Díky komunistům mám pro tohle šestej smysl a jsem na to citlivá.Bohužel, je dost lidí, kteří jim na to skáčou.
0/0
17.10.2003 14:33

Dan 1

Myslím, že ti, kdo svou víru vnucují ostatním,
jsou vnitřně labilní a slabí a potřebují kolem sebe ty, kteří mají stejný názor na svět, aby si zvedli nedostatečné sebevědomí. Tohle silný a sebevědomý člověk nepotřebuje a dokáže být tolerantní, nepotřebuje konzultovat své životní postoje s knihou knih, evangelii a dopisy. Spoléhá na sebe a na ne na vnucenou "morálku".
0/0
17.10.2003 15:08

protestant

To se mi líbí.
Ne všichni křesťani, ne všichni katolíci ale určití konkrétní lidé. Nepaušalizovat. Někteří katolíci jsou opravdu nesnesitelní, jiní jsou naopak příjemní a vztřícní lidé. Stejně jako jsou nesnesitelně militantní ateisté a tolerantní ateisté. A řekl bych, že to složení se ve všech skupinách stejné.
0/0
17.10.2003 15:17

Dan 1

Pochopitelně,
tam, kde začíná generalisace a paušalisace, právě tam se zavírá cesta k věcné a smysluplné diskusi.
0/0
17.10.2003 15:21

alena.alena

Re:
máte pravdu, slušný lidi jsou prostě slušný lidi a nikoho jakživo nenapadlo se jich ptát na nějakou víru nebo jiné podobné zařazení....ti co se na to ptají, jsou vždycky podezřelí.Tuhle jsem měla schůzku se svými dvěma spolužačkami...teprve při této příležotosti jsem se dověděla, že jedna je katolička a druhá židovka...no a začali se dohadovat kvůli nějaké prkotině ohledně Ježíše Krista...tak jim povídám :"Holky, ten chlap, co se kvůli němu hádáte, je dva tisíce let mrtvej.Tak ho nechte chudáka spát  a zklidněte se." Tak jsme si všechny tři daly kafíčko a dortíky a bylo zas dobře.Nakonec dneska už je jedno, jak to vlastně tenkrát bylo.Co na tom změníme?
0/0
17.10.2003 15:25

aramis2

Re:
Aleno,
cetl jsem Tve prispevky, no zasnu. Jestlize pises, ze Jezis je dva tisice let mrtvy, netreba diskuse s Tebou, protoze tim padem popiras krestanstvi... Jestli jsi ateista, nic proti tomu, tim padem ale nemuzes byt kacir..., apod.
0/0
18.10.2003 6:39

GhorX

Re:
Hlásáte nesmysly, hlouposti... z pohledu církve je každý, kdo neslaví Boha, jednoznačně kacířem a nebude spasen. Podle církve se to týká dokonce i lidí, kteří o křesťanství v životě neslyšeli.
0/0
18.10.2003 9:16

alena.alena

Re:
teda já už opravdu nevím, netvrdí snad křesťani, že Ježíš pro nás zemřel na kříži...tak je teda mrtvej, nebo ne?Ano, dejme tomu, že jeho myšlenka žije...ale on byl člověk a žil dobu vyměřenou člověku, takže teoreticky by nějakejch necelech dvatisíce let měl bejt mrtvej,Živé jsou, dejme tomu, jeho ideály, které si ovšem stejně každej vykládá, jak se  u to zrovna hodí.Ale ta konkrétní osoba už nežije.Na jednu stranu je to dobře...kdo ví, jak by chudák dopadl dneska. Ono je něco jiného něšjaké myšlenky hlásat a něco jiného je podle nich žít.Instituce zvané církve jsou toho  krásným příkladem. Neřekla bych, že jsem zrovna ateista.Něco zřejmě je, ale já prostě nevím co..a viditelně to neví vůbec nikdo z lidí.Jak je to dávno, co byl Zeus Hromovládce, Thor máchal kladivem a blesk byl boží posel....dneska každé školní dítko ví, že třeme-li ebonitovou tyč liščím ocasem...a takhle je to se vším.Prostě jsou to třeba síly, energie, záření, či co, které jsme ještě neoběvili (myslím tím jejichž podstatu jsme neobjevili) - což neznamená, že neexistují.
0/0
20.10.2003 8:22

antibobo

Re: Tak tohle je trochu moc i pro mne
Takže podle vás je prosazování  kondomů (neříkám doporučování, protože v zemích 3. světa jde o vnucování) záslužný čin?  A jejich odmítání je zločin? Co si to dovolujete za demagogii? A co takhle, kdyby vyspělé země poháhaly rozvojovým (namísto tun prezervativů -"aby se nám ti barevní náhodou nerozmnožili") hospodářskou intervencí,  podporou osvěty a vzdělanosti? Myslím, že váš příspěvek je ukázkou arogantního "takyspasitelství", které je typické pro ty, kteří hypotézy a teorie vydávají za jedinou "vědeckou pravdu".  Snad nechcete zavést "vědecký světový názor" ve věci užívání kondomů? A ty co mají nějaké výhrady, žalovat u mezinárodního soudu?
0/0
17.10.2003 14:07

Dan 1

To není demagogie, to je názor blízký WHO UN.
ad ekonomická intervence: z rozvojovýxh zemí mám vlastní zkušenosti, pomoc si rozeberou kmenoví vůdci a kšeftují s ní
ad kondomy: ano, považuji to za zločin, viz text mého výše uvedeného příspěvku. Lidé budou souložit, ať se to vám či mě líbí nebo nelíbí. Nemusejí však kvůli tomu umírat, jak k tomu vybízí Trujillo.
0/0
17.10.2003 14:13

alena.alena

Re:
o tomhle vím taky svoje, dělávala jsem v obchodní bance a vím, že z tzv. fondu solidarity si rozvojoví papaláši kupovali auta a jejich ženy kožichy...dodnes nechálu, kd čemu jim v tom vedru byly.Ale situace tamnějších lidí je hrozná, problém je v tom, že dokud se nevzchopí sami..těžko dělat něco jiného, než dodávat jídlo a kondomy.Co se týče přemnožení...mám obavy, aby v té Africe vůbec někdo zbyl, podle toho jakým tempem tam postupují choroby a hladomory.Je to hrůza a nikdo neví co s tím.
0/0
17.10.2003 14:21

Dan 1

Ta pomoc prostě musí být přesně zacílená
a dávat se může něco jen těm, kteří ji přímo potřebují, ne místním papalášům.
0/0
17.10.2003 14:25

antibobo

Re:
Vůbec jsem neměl na mysli ekonomickou pomoc ve smyslu humanitárním. Protože na nic si obyvatelstvo snáze nezvykne, než na pravidelnou humanitární výživu. Myslil jsem přístup ke 3. zemím  z pozice rozvoje investic a infrastruktury. A to bez vzdělání nejde. Vy řešíte katastrofický problém AIDS nikoliv od hlavy, ale s prominutím od ocasu. Lidem se totiž má říct, že existuje ušlechtilejší vztah k sexu, než informace  a dohadování o antikoncepci. Toto je ale globální problém, souvisí s nechutí  investovat do rozvoj. zemí, být někomu věrný, nebo si v životě něco pro druhého odříct. A na vaši poslední větu mám parafrázi: Lidé budou umírat, ať se vám to líbí, nebo nelíbí. Hlavně aby to bylo po důstojném životě. Ten kondomem ani nezačíná, ani nekončí.
0/0
17.10.2003 14:26

Dan 1

Re:
V tom se nijak názorově nerozcházíme, jenže v každé společnosti jsou lidé, kteří mají pojetí vztahu a věrnosti deformované nebo, třeba vzhledem k věku, nehotové. A i jejich životy jsou přece hodny ochrany, když budu vulgární a dvojsmyslný, řeknu gumové ochrany.
0/0
17.10.2003 15:03

alena.alena

Re:
jejich životy lze chránit, pokud jsou nesvéprávní a neodpovídají za sebe.Pokud ale nejsou, chránit je proti jejich vůli prostě nelze.
0/0
17.10.2003 15:49

alena.alena

v souvislosti s Janem Holíkem jsem si vzpomněla
na jednu Saunu týkající se islámu. Mimo jiné tam seděla i manželka Ivana Vyskočila a jedna naše "minda" ošklivá jak noc, zahalená v hadrech, na kolenou otevřenej Korán ze kterého neustále citovala a poučovala druhý. Což Anička Vyskočilová nervově nevydržela, a pěkně ji sjela...neboť to byla jediná ona, která muslimkou skutečně je, v tom náboženství byla vychována a vyrostla na něm. To jak Jan Holík neustále cituje Bibli mi moc připomíná tzv. veřejné schůze KSČ (které byly povinné hlavně pro nečleny)  , velmi to připomíná VUML - aspoň, co jsem slyšela..já sama ho nemám.
0/0
17.10.2003 13:41

to teda ziram

ad m6a6r6a
jo, a schröder je hlava statu, co rozpoutal 2.sv. valku a chtel pobit vsechny slovany...
zaslouzi si schröder jit na smetiste dejin? jako papez?
--------
az si to v hlavince preberes, smis nam zase neco legracniho napsat
0/0
17.10.2003 11:06

m6a6r6a

Re:
Jenze Nemci sve chyby priznali a poskozene se snazi odskodnit(i kdyz se to porad uplne nedari). Az to udela cirkev tak muze zacit od nuly.
0/0
17.10.2003 11:16

to teda ziram

Re:
to je fakt... to mas pravdu
takze proto, ze nemcouri se kaji, jsou v poradku,
proto, ze papez se nekaje (z neceho,  co nevyvolal), je v neporadku?
0/0
18.10.2003 13:01

GhorX

Re:
Němci, z jejichž daní a příjmů jsou odškodnění vyplácena pravděpodobně taky válku nevyvolali. Jde o kontinuitu.
0/0
18.10.2003 15:29

to teda ziram

jak to myslel nostradamus?
pokud vim, nostradamus prorokoval, ze papez na prelomu stoleti zemre, bude novy, ten se ozeni a pak cirkev zanikne...
nebo to myslel uplne jinak?
0/0
17.10.2003 11:02

JanHolik

Re: Nostradamos byl zednář
A co takhle trochu z jiného zednářského soudku?
Úkoly a cíle zednářů v dnešním světě?
0/0
17.10.2003 11:12

JanHolik

ještě neco pro Alenu Alenu k otázce homosexuálů
Z listu apoštola Pavla Římanům 1,25-32: "Zaměnili pravého Boha za bohy falešné, uctívali tvora a klaněli se tvoru, a nedbali na Stvořitele. Ten ať je veleben na věky! Amen. Proto je Bůh nechal klesnout do hanebných vášní. Jejich ženy totiž zaměnily přirozené obcování za protipřirozené, a podobně i muži nechali přirozeného styku se ženou a rozpálili se náklonností k sobě navzájem. Muži páchali nestoudnosti s muži, a tak zakusili sami na sobě zasloužený trest za svoje poblouznění. A protože nekladli žádnou váhu na to, aby dobře poznali Boha, dopustil Bůh, že klesli do převrácených názorů, takže se dopouštěli věcí ošklivých. Jsou plni kdejaké špatnosti a ničemnosti, chamtivosti a zloby, jsou samá závist, vražda, nesvár, lest, zlomyslnost. Pomlouvají, na cti utrhají, Boha mají v nenávisti, urážejí druhé, jsou nadutí, domýšliví, vynalézaví ve zlém, vzpurní vůči rodičům, tupí, věrolomní, bezcitní, nemilosrdní. Oni sice znají Boží ustanovení, že zasluhuje smrti ten, kdo se dopouští takových věcí. Přesto však nejen, že to dělají sami, nýbrž i schvalují, když to dělají druzí." Netřeba komentáře.
0/0
17.10.2003 10:54

alena.alena

Re:
tak to jsi na špatné adrese, homosexuální nejsem ,mám dvě děti, na potrat jsem nešla, nikdy jsem nic neukradla,  živím se poctivě a nedopustila jsem se žádného zločinu.Nikoho nepomlouvám a nikomu neutrhuji na cti.Ale nepovažuji to za nějaký svůj patent, prostě jsem se tak narodila a takhle se mi žije nejpohodlněji....jsou lidi, kteří jsou jiného názoru, pokud mi ho nevnucují a nijak mě neohrožují..je to jejich věc..jsou dospělí, svéprávní a mají na to právo.Což platí i pro bigotní katolíky. Miláčku, tvá víra končí u mých dveří...a je jen na mně a na nikom jiném, zda tě pustím dál.Můžeš se ohánět čím chceš, ať už biblí, či lLeninovými spisy...vyjde to nastejno.Homosexuálů je mi spíš líto...určitě by měli jednodušší život, kdyby byli heterosexuální...ale asi to jinak nejde.To je jako nutit tygra, aby se místo masem  živil senem. Ale taky je pošlu někam, když mi začnou vykládat, že oni jsou jediný normální a že vadná jsem já.
0/0
17.10.2003 11:05

WildBoy

Re:
není v též bibli psáno, že židé jsou vyvolená rasa? A že je hříchem nemít obřízku? A mnoho dalších podobných bludů....
Bible je JEN KNIHA, kterou sepsali obyčejní lidé. Sepsali ji podle svého na dnešní poměry zaostalého chápání, sepsali ji za účelem ovládat lidi.
0/0
17.10.2003 11:28

Abitur

Re:
Tak to jsem na to m jako homosexual docela dobre, zadneho styku se zenami jsem nezanechal, falesne bohy neuctivam, tvora neuctivam uz vubec a Stvoritele dbam, protoze jsem byl stvoren k tomu abych zil s chlapem. Kdyz pacham nestoudnosti se svym chlapem tak to delam jenom proto, ze je nam to prijemne a nikoho jineho nenutime aby se k nam pripojil. Jestli mam byt uprimny tak ta snuska blabolu o tom, ze jsem plny spatnosti, nicemnosti, chamtivosti a zlovy me maximalne pobavila, ze bych ti s chuti dal i nejakou tu korunu na pivo  Nezavidim ani tobe a nikomu jinemu naprosto uprimne nic, kazdy jsme strujci sveho stesti, vrazdy jsem se nikdy nedopustil, nesvary nemam rad, ze bych byl lstivy, to o sobe nemohu rict ani omylem a zlomyslny rozhodne nejsem. Pomlouvat nikoho nemusim, pomluva je podle me uboha a ani me nehne abych jakymkoliv  pomlouvanim vylepsoval svoje pocity. Cti utrhani? To ma byt co? Cest ma kazdy takovou jakou si zaslouzi, jsem-li cestny, tak me nejake nactiurhani vadit nebude protoze ja a me okoli vi, ze se nezaklada na pravde. Boha nemam v nenavisti, nemam pocit ze by existoval, proto ho ani nemohu nenavidet. Urazeni druhych? Ty, kterych si vazim bych nikdy neurazil. Nadutost je smesna sama o sobe, to spis mi pripadne, ze cirkev je zarnym prikladem nadutosti  Domyslivost? Toto slovo nemam ve slovniku, nikdy jsem je nepouzil. Vynalezavy ve zlem? Meli by si autori precist de Sadeho, to je ta prava vynalezavost ve zlem, Sado maso nemusim. Vzpurni vuci rodicum? To je pekna hloupost, je videt, ze autor nemel o mych rodicich ani paru. Tupost, to je spatna vlastnost stejne jako hloupost ne? nebo tam ma byt neco jako nesoucitnost? Byt tim, tak se mnou nikdo nevydrzi tolik let.
0/0
17.10.2003 13:29

2Mac7

Re:
0/0
17.10.2003 13:50

Abitur

Re:
Bozi ustanoveni? To co nadiktoval nejaky pomateny Pavel je opravdu Bozi ustanoveni? Z Jezise byste si katolici meli vzit priklad, to byl opravdu autorita, ktera ale hlasala lasku a proti homosexualum nic nemel (Mel sveho Jana na hrudi dokonce u posledni vecere) "Nejlepsi" jsou podle vas ti, kteri vidi trisku v oku jinych a ten tram ve svem oku nevidi... Pochopite nekdy, ze my jsme vase deti, pratele, rodice a prarodice (to byste mrkali na drat, kdyby se ke sve orientaci kazdy priznal)... Ale misto toho jste tupí, věrolomní, bezcitní, nemilosrdní. viz. Pavel Korintskym
0/0
17.10.2003 13:33

JanHolik

Re:
Koukám, že jsi byl u poslední večeře, že znáš takové detaily. To chceš říct, že každý chlap, který vezme jiného chlapa kolem ramen a nebo ho přitiskne přátelsky na svou hruď je homosexuál? Co to tady šíříš za své výklady? Víš co mne nejvíce štve? Že se skrýváš jako všichni zdejší žvanílkové pod anonymní přezdívkou!
0/0
17.10.2003 16:58

jyrinec

Re: no jo
ale  homosexualove to nedelaj ze sve chlipnosti, ale protoze maj toho druheho radi, v tom je trochu rozdil. spis by se mely odsuzovat poulicni prostituce a vynuceny sex, nasili v techto vecech
0/0
17.10.2003 13:36

malinak

Pro změnu z jiného soudku
Přeji papeži hodně štěstí i zdraví (asi spíš toho zdraví). A to proto, že ho považuji za dobrého člověka. (Na rozdíl od křečovitých islámských představitelů, kteří ve svém chápání víry v boha ustrnuli někde tam, kde byli křesťané před několika staletími). Pokud někdo ohrožuje tuto civilizaci, tak to není papež, ale ti, kteří si myslí, že rozumí náboženství. Třebaže nikdy v nic kloudného a dobrého nevěřili.
0/0
17.10.2003 9:26

Yaroukh

Re:
Jojo - na jednu stranu se nas mily pope prezentuje jako "bojovnik za Zivot", na druhou stranu jeho podrizeni kazi proti kondomum a dokonce tvrdi, ze proti HIV nepomahaji. :o)
Je to chamrad lina & prizivnicka ... Nejvic me $ere, ze na takovou pakaz prispivam i ze svejch dani. Tahni v )(, mily state.
0/0
17.10.2003 9:32

alena.alena

Re:
proti papeži osobně nic nemám, pro mě za mě - ať je papežem třeba sto let...ale proč proboha mluví do věcí o kterýchnnic neví....nebo on smí souložit?
0/0
17.10.2003 9:37

malinak

Re:
A zloděj řekl: "Nekecejte mi do mého řemesla. Protože jste sami nikdy nic neukradli, tak tomu nemůžete rozumět."    Tato věta mi zní podobně, jako vaše námitka. Hlavní problém tady není papež, ale liberalismus. To znamená, "nikdo mi nesmí nic říkat, protože já všemu rozumím nejlíp sám. A morálka je středověký přežitek".
0/0
17.10.2003 9:56

hbf

Re:
Zkuste si někdy zasouložit, abyste poznal ten propastný rozdíl mezi souloží a krádeží. Zatímco jedno je proti srsti všem náboženstvím a všem liberálům, souložení vadí jen náboženským fanatikům, aniž by k tomu měli jiný důvod, než výklad bible.
Jinak říkat si může každý co chce, problém začíná v okamžiku, kdy někdo svůj názor vnucuje druhým. A na to jsou světové církve experti ...
A nedělejte si patent na morálku, tu může mít jak katolík, tak kdokoliv jiný. Mimochodem, proč všechny církve označují bezvěrce poněkud hanlivě jako kacíře?
0/0
17.10.2003 10:05

malinak

Re: Takže
1)Klidně si souložte, jak je libo a s kým chcete. 2)O stanovisku bible a křesťanství k chápání lidské sexuality si zjistěte něco víc, než hospodské žvásty. 3)Netahejte sem středověk. Nikdo vám nikdy nenadává do kacířů. Buď jste věřící, nebo nevěřící. Tak nebuďte přecitlivělý.  4)A co se týká té morálky, tak o té má právo mluvit hlavně ten, který nemá nic za prsty. Takže sorry, to nejste ani vy, ani já. Myslím si, že je to například papež . A vy si myslete co chcete (třeba santa klause).
0/0
17.10.2003 10:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.