Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obviněný za smrt policistů je ve vazbě

Devětadvacetiletý Zdeněk Bulawa, který minulou sobotu v Českém Těšíně v opilosti za volantem zavinil smrt tří policistů, poprvé okusil pobyt za mřížemi. Eskorta ho převezla z chirurgického oddělení karvinské nemocnice do věznice v Praze-Ruzyni. O Bulawu se už starají tamní lékaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kubajss

blb
Doufám, že dostane křeslo!!
0/0
15.10.2003 13:44

ewerell

Nová povinná výbava od 1.1.2004
Nová povinná výbava od 1.1.2004 1. Peníze na pokuty 2. Peníze na úplatky 3. Policejní, poslanecký nebo jiný "imunitní" průkaz - lhostejno zda falešný 4. Pistole na zastřelení dalších účastníků nehody nebo alespoň na jejich zastrašení 5. Nůž na rozřezání pneumatik dalších účastníků nehody 6. Mobil s kontakty na kámoše u Policie ČR 7. Láhev s alkoholem na a) konzumaci během jízdy b) na dorovnání hladiny hned po nehodě na alespoň 2 promile aby šlo svézt vše na "tzv. bezpříčetnost". 8. Před jízdou zkontrolovat zda náhodou nemám u sebe ŘP. V případě, že ano tak jej NEAT! !!!!! další viz včerejší "Na vlastní oči" na TV NOVA
0/0
15.10.2003 12:07

ewerell

Nová povinná výbava od 1.1.2004
1. Peníze na pokuty
2. Peníze na úplatky
3. Policejní, poslanecký nebo jiný "imunitní" průkaz - lhostejno zda falešný
4. Pistole na zastřelení dalších účastníků nehody nebo alespoň na jejich zastrašení
5. Nůž na rozřezání pneumatik dalších účastníků nehody
6. Mobil s kontakty na kámoše u Policie ČR
7. Láhev s alkoholem na a) konzumaci během jízdy b) na dorovnání hladiny hned po nehodě na alespoň 2 promile aby šlo svézt vše na "tzv. bezpříčetnost".
8. Před jízdou zkontrolovat zda náhodou nemám u sebe ŘP. V případě, že ano tak jej NEBRAT!
!!!!! další viz včerejší "Na vlastní oči" na TV NOVA
0/0
15.10.2003 12:04

ewerell

Nová povinná výbava od 1.1.2004
1. Peníze na pokuty
2. Peníze na úplatky
3. Policejní, poslanecký nebo jiný "imunitní" průkaz - lhostejno zda falešný
4. Pistole na zastřelení dalších účastníků nehody nebo alespoň na jejich zastrašení
5. Nůž na rozřezání pneumatik dalších účastníků nehody
6. Mobil s kontakty na kámoše u Policie ČR
7. Láhev s alkoholem na a) konzumaci během jízdy b) na dorovnání hladiny hned po nehodě na alespoň 2 promile aby šlo svézt vše na "tzv. bezpříčetnost".
8. Před jízdou zkontrolovat zda náhodou nemám u sebe ŘP. V případě, že ano tak jej NEBRAT!
!!!!! další viz včerejší "Na vlastní oči" na TV NOVA
0/0
15.10.2003 11:32

Venca12

kua
kua, ať zavedou nějakej systém typu, Policajt tě načape při překročení rychlosti, sebere ti papíry a uloží pokutu, ty potom do 14 dnů musíš skáknout tu pokutu zaplatit na nejbližší fašistický Policejní stanici, jinak tě zavřou, nebo bude pokuta po dnech narůstat mocninnou řadou, nebo bude muset pachatel znova zmáknout autoškolu, nebo něco,... prostě aby normální Policajt vůbec nemusel vybírat prachy někde na ulici a pod.
0/0
14.10.2003 19:00

houmir

Prevence
Zákony platí pro každého. Kdo poruší zákony, musí pykat. Jelikož jsem četl, že ten frajer je vyhlášenej svými častými rychlými jízdami, ničemu se nedivim. Líto mi ho ani náhodou není, dobře mu tak. Jelikož naši zákonodárci furt nepochopěj, že vysokými tresty nelze řešit tyhle případy, tak se s tím musíme smířit. Vše vidim jenom v prevenci. Jednou zaviníš dopravní nehodu, sebral bych na rok řidičák. Uděláš to podruhé a dostaneš jeden rok natvrdo. Potřetí už by si snad alespoň někdo dal pozor. Bodové hodnocení hříšníků na silnici - je to začátek, který by mohl pomoci, tedy upřímně doufám...
0/0
14.10.2003 11:58

aifel

Pořád se debatuje, jestli má policie odebírat řidičáky nebo ne.
Včera v TV: jen na prachaticku odhalila akce "Kryštof" 272 řidičů, kteří měli zákaz řízení. Brát řidičáky je na prd. V jasných závažných případech bych zabavoval auta. Není tvoje? Buďto jsi ho ukrad, nebo má smůlu ten, kdo ti ho půjčil. Nazdar!
0/0
14.10.2003 10:16

jyrinec

ach jo, zase mame
vsichni rozumu na rozdavani, tak pridam jeste svoji trochu do mlyna. videl jsem nehodu, je to uz par let kdy do fiata ritmo ve vesnici narazila 120 skoda a to tak, ze ji fiat nedal prednost a ona ho nabrala s kvilenim brzd do boku. jezdi se 50 a v tom miste ani vic jak 50 jet nemohla , je to prudka zatacka. ten fiat se ohl jak rohlik a letel cca 10 metru z krizovatky na plot, kterej protrhl. v 50 !! za hodinu a ta zenska jeste brzdila. energie narazu stoupa kvadraticky. kdyby jel ten s tim medvedem 100 km , energie by byla 4x vyssi. navic 100 km pri primem narazu je pad z 8-9 patra na beton. druha vec je , ze v noci se rapidne zhorsuje odhad vzdalenosti a to co ti pripada v noci daleko, je ve dne hodne blizko, v noci chybi perspektiva videni a nevis vzdalenosti. takze si myslim, ze je to tak pul na pul, policajti meli dat prednost pri vyjizdeni na silnici z odstavneho pruhu,  a dbat zvysene opatrnosti pri otaceni a ne tam bezhlave vjet a ridic mrcanu zas nemel jet jak hovado. nabizi se otazka, co kdyby tak jel nejaky budouci tata s maminou do porodnice na posledni chvili. taky by asi nejel padesat ,ale co to da, aby se jeho drahe neco nestalo. ale to jsou jen dohady.kazdopadne je mi tech mrtvych lito, kdyby se poradne rozhledl......
0/0
13.10.2003 22:45

Santa1

Re: souhlas
Viděl jsem, jak přesně ve stejné situaci, v jaké byli ti poldové, pitomé Twingo na rovné, široké silnici převrátilo Felicii kombi na střechu!! Twingo řídila ženská a nejela víc jak 60km/h.
Sám jsem jednou boural ve stejné situaci - auto mi náhle od krajnice vyrazilo do protisměru. Já ho jako překážku provozu regulérně objížděl, on si trochu najel na krajnici, protože se rozhlížel, jestli je tu správně a když zjistil, že je to ta správná hospoda, tak bez blinkru vyjel. Potom tvrdil, že regulérně s blinkrem odbočoval doleva a já byl viník. Papíry měl sotva týden, ale to nikoho nezajímalo, já měl tehdy auto s pražskou SPZ a policajt sotva vylezl z auta, tak řval: No jo zase ti Pražáci! Potom na mě tlačil, abych uznal jeho verzi, tj.svou bezvýhradní vinu, jinak mi sebere řidičák i když třeba jen na dobu vyšetřování a vzhledem k tomu, že jezdím v práci (viděl moji referentskou průkazku) to pro mě bude problém.
V naší části města končí policajtům rajón a vcelku běžně se tu v noci na čtyřproudovce otáčejí, většinou bez blinkru, vždycky nepřipoutaní.
Všechny popsané věci se případu týkají: Otáčení je riskantní úkon, který v nočních hodinách policajti asi podcenili, ten opilec ani nemusel jet tak rychle, ale každopádně jeho odhad byl ovlivněný alkoholem. Vyšetřování možná nebude zcela objektivní i když doufám, že bude objektivnější, než mediální hysterie. Náraz nebyl čistě z boku, pokud by byli připoutaní, nemuseli tam možná zemřít všichni - to by se taky mělo zohlednit. Nejodpornější mi ovšem připadá to vyhrožování a neposkytnutí první pomoci.
S vracením pravomoci policajtům braní řidičáků bych taky nebyl tak rychlý nebo kategorický, opakovaně jsem zažil, že tuhle pravomoc zneužívali, takže ano, ale pouze v taxativně vyjmenovaných případech.
Snaha toho čípka se oženit s tou holčinou je jasná - jako jeho manželka má právo nesvědčit, pokud by to bylo v jeho neprospěch.
0/0
14.10.2003 9:00

pinguinone

jakou hodnotu ma vypoved
17 lete ? (nezletilost)
0/0
14.10.2003 12:10

marekky

nechápu
o čem tady diskutujete , ten idiot byl ožralej , v tom případě neměl vůbec nic dělat za volantem
0/0
13.10.2003 21:29

Blamik

To se obávám.......
že je trochu nadnesené. Myslím že hned první den spadne na dlaždice v koupelně protože uklouz ( ale všichni ví že jen proto aby večer nekousal ). Ne že bych mu to přál ale pokud je podnikaví možná na tom na Borech udělá živnostenské štěstí.
Napadá mne ale jiná věc. Podobných nehod jsou na českých silnicích mraky. Kolikrát slýchám:  že opilý řidič nezvládl vozidlo a projel hloučkem čekajících studentů ( před časem v Plzni ) nebo že podnapilý řidič se nevěnoval dostatečně řízení a přejel chodce na přechodu. Ten konkrétní případ s policisty se stal o výkendu kdy zařvalo 30 lidí. Proč se i o vinících ostatních smrtelných nehod nedovíme více?
Domnívám se že teprve veřejné odsouzení je lepším trestem než cokoliv jiného. Když Vám v krámě odmítne prodavačka podat máslo, když si na Vás budou lidé na ulici ukazovat "Hele on zabil tři lidi". Teprve to je dostatečný trest. Nechci se ho zastávat. Patří mu to. Ale ať není sám. Hoďme na pranýř všechny.
0/0
13.10.2003 14:20

Venca12

Re:
heh, to sou prodavačkou a ukazováním není žádnej trest, protože je tu pořád spousta alternativ (jít si nakoupit do jinýho krámu) a takovýhodle typa nějaký posměšky lidí vůbec neobtěžujou !
0/0
14.10.2003 18:56

Vily

Toho chlapa
trochu lituju. Pocitam, ze tak do mesice nestastnou nahodou upadne v umyvarne, a to tak nestastne, ze si prorazi spodinu lebecni. A pokud se to nestane, pak jsou policajti pekny srabi...
0/0
13.10.2003 13:31

FrNedobrota

UŽ TOHO MÁM DOST !
ZA TÝDEN !!! si páni novináři nedokázali sehnat fotku Bulawy a jeho kumpánů ? Nebo se nesmí zveřejňovat fotky rómských spoluobčanů?
0/0
13.10.2003 12:14

GhorX

Re:
Nesmí. Pan Uhl by se zlobil.
0/0
13.10.2003 17:46

pinguinone

presumpce neviny
podle meho pravniho citeni,je jiz zverejneni jmena,natoz fotografie,pred pravoplatnym soudnim rozsudkem; svincik.Stasburk opet vola !
0/0
14.10.2003 12:13

TristanEugen

Bez komentářu prosím.
 Ti policisté už mluvit nemůžou a ten "podnikatel" má právo lhát a bránit se jak uzná za vhodné.Takže vaše spekulace i vině  a nevině jsou bezpředmětné.
0/0
13.10.2003 11:57

nelde

Otáčení
Souhlasím s tím, že při otáčení jsem povinen dát přednost. A dodal bych, že bych měl dbát maximální opatrnosti.
Pokud ale otáčím auto v obci a jiné auto nevidím, tak více udělat nemohu (snad jen využít vedlejší ulici, pokud tam je). Samozřejmě, že mohu předpokládat, že jiný auta pojedou rychleji, než je povolenou. Dost aut včetně policejních bez majáku tu padesátku nedodržuje.
Nicméně 150 v obci je rychlost nebezpečná až vražedná. Kdyby tam otáčelo nebo jen stálo jiné větší a pevnější auto, tak by mu ten mercedes nepomohl. A v obci se smí stát u kraje vozovky. Nemluvě o nějakém chodci atd. Ta vina je tam podle mně jednoznačná. Ze strany policie se dá mluvit maximálně o omezení (to však se smí), nikoli o ohrožení. Ze strany řidiče to je rychlá jízda pod vlivem alkoholu a tedy je jasné, kdo způsobil nehodu.
I když si myslím, že za to může i částečně policie, svojí tolerancí rychlé jízdy a malými pokutami (psala mi kamarádka, jak ve Francii na místě omezené rychlosti kvůli stavbě vybírají pokuty skoro furt), tak hlavní vinu má řidič. Jen mi není jasné, proč to není klasifikováno jako zabití. Je to totiž podobné, jako když vezmete pušku a budete střílet v noci z okna na chodník. Taky tam nemusí nikdo jít.
 
 
0/0
13.10.2003 11:06

Nukleon

2 Scipio Africanus
Stejně to ten zkur.ysyn hraje na to, aby ho ta jeho ku.vička u soudu nepoložila.
0/0
12.10.2003 20:53

Dobros...

???
JA nefandim Policii protože jsem dostal pokutu za nic! a druhou mi hrozili ale za toto bych dal T R E S T     S M R T I  toho hajzla by meli oběsit v přímém přenosu a ještě ho při tom týrat......
0/0
12.10.2003 20:50

ScipioAfricanus

Zajimavy pokus
pokud se nepletu tak nejblizsi pribuzni nemuseji vypovidat pred soudem. Ma smulu, ze ta holka jeste nema 18, takze musi pockat na svoleni soudu, ktery jej nejspise neda. Takze holka bude muset vypovidat a pokud neni dost otrla, ta ho zrejme polozi. Tech policajtu a jejich rodin je mi moc lito, nicmene jsem opravdu zvedavy jak to dopadne. Zpravy jsou dost kuse a nikde jsem nevidel nakres ci kopii zapisu o nehode. Takze z toho co se zatim pise se mozna otaceli tam kde mu meli dat prednost a nedali - coz je prestupek. On jel nejspise prilis rychle a opily - coz je samo o sobe take pouze prestupek. Obe strany asi udelaly hrubou chybu a my tady tezko rozhodneme kdo vetsi. Nezbyva nez pockat co k tomu rekne vysetrovatel a nejspise soud.
0/0
12.10.2003 18:00

Šmejky

Re:
Asi větší chybu udělal on - zabil tři policisty. To už je sám o sobě ortel na doživotí (vždy to bude vrah policistů). Popis nehody je opravdu strohý, takže vlastní obraz nehody si pořádně člověk udělat nemůže.  A s tou holkou, to musí být pro ní pešek. On jí od patnácti trdlikuje a když už počítá že si svého podnikatele vezme, tak on půjde za mříže. To je prostě osud. Těch zesnulých mi je moc líto. Jestli chyba je na jeho straně, asi bych ho pověsil za střeva na strom.
0/0
12.10.2003 18:22

ScipioAfricanus

No take by to mohlo byt vylozeno tak
ze se ti policisti zabili sami asi jako kdyby vjeli bez rozhlednuti na nechraneny prejezd a skoncili pod vlakem. Tohle je samozrejme druhy extrem, ten chlap ma prinejmensim spoluvinu ze jel rychle a byl opily. Jenze nedani prednosti v jizde je (prinejmensim)take spoluvina - zkus treba vyjet z vedlejsi silnice bez rozhlednuti na hlavni a nechat se prevalcovat dzipem nebo nakladakem - komu to asi nakonec prisijou? Blby je, ze tu svoji chybu ti policajti tak skarede odskakali. Kdyby ten pitomec pred jizdou nechlastal, tak ma mozna jenom rychlou jizdu a hlavni cast viny kvuli nedani prednosti maji na triku nejspise ti policajti. Jsou to ale jenom spekulace - jako alternativa k vseobecne hysterii. Docela by mne zajimalo, jak by lide vyvadeli, kdyby to do nich za stejnych okolnosti naprala nejaka stara Skodovka a jeji ridic se zabil a prezili to ti policajti. Na koho by lide byli potom vytoceni?
0/0
12.10.2003 22:10

GhorX

Re:
Rád bych viděl starou škodovku jet rychlostí 150 km/h. A říkám jet, nikoliv letět. Ale ano, připustme, že se policejní felicie otáčela v ulici, i když řidič viděl blížící se mercedes. Pokud svítil. V rychlosti 150 km/h ujede auto 42 m/s. V rychlosti 50 km/h je to pouhých 14 m. Na bezpečné otočení na široké silnici (najednou) potřebujete asi 3 sekundy. Pokud je tedy auto, které je za Vámi, vzdálené zhruba 100 m, přičemž jede padesátkou, stihnete to i s velkou rezervou. Pokud to auto jede 150, no tak to prostě... nestihnete. A teď mi řekněte, dá se vůbec nějak ve tmě odhadnout rychlost přibližujícího se auta ? A pokud řidič felicie viděl, jak se na něj řítí 2 tuny oceli, proč "neposkočil" s autem na chodník, vždyť pokud se otáčel, musel mít nohu na plynu ? Nápady se zablokováním mercedesu považuji za hloupost, v takových případech v autě nikdo nemá co dělat. Prostě nejpravděpodobnější se mi zdá verze s mercedesem, který nebyl vidět (možná rosvítil těsně před nehodou, kdo ví...)
0/0
12.10.2003 22:28

ScipioAfricanus

No take zkus zvazit moznost
ze uz bylo skoro rano, ten policajt byl po nocni sluzbe utahany a mohl se podivat spatne, pritom kecal s kolegy....Tohle se muze stat kazdemu, tak proc ne policajtovi. A ten nesvitici mercedes...Myslim, ze uz nema cenu tu tragedii dal rozebirat bez presnych informaci a lepsi bude pockat jak dopadne vysetrovani a co rekne soud.
0/0
13.10.2003 7:16

trenchard

Re:
Jestli chceš, tak já ti svoji 120GLS klidně půjčím! 150 km/h sice nebude hned, ale bylo tam (ve třech) a vůbec  "neplavala"!!!
0/0
13.10.2003 7:51

chroustík

Re:
Máš ocejchovanej tachometr ? Tuhle pohádku o 150 mi tuhle vykládal jeden se 105-kou.
0/0
13.10.2003 13:06

chetgar

Re:
Já jel se 105kou 140+-5, a to jsme v ní byli 4 (dvě dospívající děti). Pravda, bylo to na rozpadnutí, hluk jak u bucharu, ale řízení bylo pevné - měl jsem zrovna nové pneu, jinak bych se do toho nepustil.
0/0
13.10.2003 17:42

tom-k

Re:
Gratuluji asi si pořídím škodovku ,abych se konečně svezl pořádně rychlím autem.
A k tý nehodě ten mercedes vůbec nevipadal ,že jel 150. Takže můj názor je , že je to dost medialně přitažený za vlasy. Oni "řidiči jsou nedisciplování" jak nás otom chce přesvětčit naša apsolutně disciplovaná a přetpisů dodržující policie (chachachacha!!!! ). To vše je jenom kvůli tomu aby zase mohli vydírat lidi se slovi "tak jak to panae řidiči uděláme,za to vám musím odebrat řidčský průkaz" a nenápadně čekat kolik ten chudák nabídne korunek. Hold pánům policistům se snížila úroveň proto ta kampaň.
0/0
13.10.2003 19:51

skajwolkr

Re:
zalezi kdy se to stalo, protoze neverim, ze by nalitej letel 150 se zhasnutymi svetly a dojel tak daleko...kazdopadne je to minimalne idiot, ze ve vsi jede 150, nekterym lidem urcite veci nepatri do ruky stejne jako detem zapalky. Jinak jak argumentujete vyse o obraceni vozidla, asi zalezi na sirce vozovky, rejdu auta atd, ale i tak by to trvalo spis vic.
0/0
13.10.2003 11:53

skajwolkr

Re:
tedy pokud se neobracite pres rucku a misto zadnich sedacek nemate trubky a za nazvem auta WRC
0/0
13.10.2003 11:55

Master7

Re:
Řidič jenž požije alkohol, nesmí, opakuji nesmí řídit motorové vozidlo. Z čehož vyplývá, že při otáčení policie tam neměl být!!! Proto bych to nekvalifikoval jako přestupek, ale jako trestný čin veřejného ohrožení + zabití!
0/0
13.10.2003 21:20

Jirmat

zajímavé
silniční zákon říká,že při otáčení musím dát přednost všem protijedoucím účastníkům silničního provozu.V tomto případě to neplatí ??? Opravdu zvláštní.                                                                          Nechci hájit řidiče mercedesu,ale kolik je pravdy v tom co dnes hlásí policie?Jak to,že doteď byl podle karty vzorným řidičem a najednou se ví o tolika přestupcích?Známe přece dnešní policii.Já osobně jim nevěřím ani slovo.Připadá mi to jako hon na čarodějnice,který se vítečně povedl.Celá veřejnost se vrhla na řidiče mercedesu a nikoho ani nenapadlo zda není vina na řidiči policejního vozu a všechno ostatní není jen kamufláž.
0/0
12.10.2003 17:16

killy

Re: No máš pravdu, že to zákon říká, ale
já bych se asi taky točil, když bych viděl světla někde v dáli na konci ulice. Prostě bych předpokládal, že ve městě se pravděpodobně víc jak kolik? 80, 90?? nejezdí. No a navíc asi meďák boural na svý levý straně, takže ne protisměr.    Můžeme si vzpomenout jak za podobných okolností boural Štaidl. Taky se předpokládalo!!! No a co se týká osoby pana Bulawy:  Chlastá, kšeftuje s chlastem, jezdí vožralej, žení se se sedmnáctkou (u Cikánů obvyklé) a poldové mu šli na ruku (kolik měl na silnici průserů o kterých nikdo neví). Předpokládám, že půjde bručet zaslouženě ( a dlouho), na silnicích nám oběma jistě nebude chybět.
0/0
12.10.2003 19:11

cejkis

exemplární trest??
Zabil 3 lidi. Pro mě je tedy jediným exemplárním trestem :oko za oko zub za zub:. Tedy 3x zabít. tj třikrát prohnat kulku jeho palicí!!!!!
0/0
12.10.2003 13:59

chetgar

Re:
Houby, zlámat nohy, páteř a ruce, nakazit rakovinou a HIV. Do pár let pojde, a zbytek života se mu líbit nebude.
0/0
13.10.2003 17:44

Horolezec-29

Exemplární trest...
Za smrt 3 lidí by měl dostat nejvyšší možný trest, aby ostatní, kteří jezdí agresivně a jako prasata, prostě věděli, co je poté čeká a čemu se nevyhnou... Jak to tak sleduji, tak se prostě opil a demonstroval svoji sílu a postavení. Ve skutečnosti nemá ani jedno a a ž teprve teď zjistil, že mu chybí to hlavní: rozum a soudnost!
Až dostane 10 let nepodmíněně (viz. zmiňovaný pragraf, odstavec c tr. řádu) snad mu to za tu dobu dojde. Možná mu to už došlo, ale krapet POZDĚ
 
0/0
12.10.2003 13:48

Guppy

pirát ne
To není pirát silnic....ale debil silnic
0/0
12.10.2003 9:09

FBaron

Souhlas
Dobře mu tak jeto hovado.Doufám že dostane azpoň 15 let.Kdyby zabil takto mojí přítelkyni tak bych ho zabil a klidně si šel odsedět doživotí nebo bych podstoupil i trest smrti,bez ní bych nežil!!!!!!!!!!!
0/0
12.10.2003 1:21

Nika

....
Bulawovi NA SIBIŘ!!!!!!!!
0/0
11.10.2003 21:58

Nika

Brácha je stejný..
Bratříček  je stejné hovado jako ten vrah....
0/0
11.10.2003 21:57

moonraker

Re:
hele, uklidni se, ....dobre?
0/0
12.10.2003 0:40

Poisonboy

Re:
Prej uklidni se! Jeho bratr je přinejmenším takové hovado jako on v tom, co řekl. Takové auto by v 80-100 km/h nemělo tak rozmašírovaný předek a určitě by tak nerozflákalo Felicii!!! Takže, starý! Ty se uklidni!
0/0
12.10.2003 15:38

xdavx

ty blbecku ???
jel 80 mozna 100 ? kde v uzavrene obci kde je 50 ???? a ze ty idiote mel v krvi skoro 2 promile ??? kretene priblbly!!!!! co kdyby v tom aute sedela tvoje matka a decka ???
0/0
11.10.2003 21:42

pepa sádra

Díky Agentuře Zoo se můžete seznámit s návrhem vzhledu vozu
Mercedes pro Bulawu
0/0
11.10.2003 14:06

vatman

Tomáš Turoň
Jmenoval se Tomáš Turoň a byl to skvělý kluk. Velmi nás jeho ztráta zasáhla. Už to mají všichni za sebou. Mrzí mě, že se článký v novinách věnovali jen prvnímu pohřbu. Proč ne všem rovnoměrně. O co byl jeden lepší než ti ostatní?
0/0
11.10.2003 9:55

pan_otaznik

Re:
dik ...napsali o dvou pohrbech, ale o jeho ne...
 No ja ze tam mam kamose, ze se jmenuje Tomas, ale jinak prijmenim. Diky moc za info. Ted budu mit o neco klidnejsi spani.
0/0
11.10.2003 10:00

gloria

Re:
paneboze, vzdyt to mas snad jedno, jestli se budou venovat vsem pohrbum stejne nebo ne, sebedelsi clanek v novinach jim stejne zivot nevrati...
0/0
11.10.2003 10:55

pan_otaznik

jak se jmenoval ten posledni policista?
Tomas ..... ?
0/0
11.10.2003 9:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.