Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno nebude mít s řidiči slitování

Zatímco ve zbytku republiky dopravní akce Kryštof skončila, policisté v Brně se polevit nechystají. Hlídky strážců zákona už si chystají radary, videokamery a ze skladů vytahují dokonce speciální zastavovací pásy s hřeby. Brno chce zatočit především s agresivními řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jufik

Nevim, ale
po Brne jezdim porad a jediny prasata, ktery se porad nekam rvou, predjizdi stojici kolonu po kolejich, vjizdi do krizovatek jeste 3 sekundy po tom, co uz sviti cervena, atd., maji prazskou poznavaci spz. Jenze dnes, kdy uz se znacky neprepisuji, je tezke poznat, odkud vlastne ridic je, takze si myslim, ze jsou to prevazne vesnicka hovadka pracujici u prazske firmy, s firemnim vozem, ktera maji pocit, ze tim, ze maji spz pismeno A se naucili jezdit a ted nam to vsem ukazuji, jak jsou skvely ridici. Protoze abych pravdu rekl, v Praze jsou fakt slusni ridici.
0/0
8.10.2003 17:32

Austri

Re:
Bohuzel s tebou musim souhlasit. Je pravda, ze bych nektery lidi liskal ... a chudaci ti, kteri na to nemaji nervy nebo jizdni techniku. Ve srovnani s Prahou se jezdi v Praze sice trochu vic na tesno, ale ten, kdo to neumi, tak tam na silnici neleze a clovek vi, co muze od tech ridicu cekat. V Brne je to v extremech. Obecne se jezdi sice min na tesno, ale jsou lidi, kteri to berou jak pri parkovani (ale v 90km/h na 50). A myslim si, ze dneska uz to neni, ze co prazak, to dabel silnic ...
0/0
14.10.2003 9:36

Marťásek

Podporuji tuto akci
Ale děje se to i v jiných městech
0/0
8.10.2003 11:44

pasak_krav

A proč až teď
A jak dlouho jim to vydrží. Pokud týden jsou to kabrňáci.
0/0
8.10.2003 10:16

kafy

Starý auta ...
Souhlasím s akcí kryštov a jsem pro, aby pokračovala dál. Nemyslím si, že řidiči odtamtud nebo odtud jsou horší nebo lepčí. Je pravda, že v praze se jezdí agresivněji. A nejen v praze, asi v každym větším městě.
Jenom mě začínají štvát příspěvky o nebezpečnosti starých aut. Víte některé škodovky (105, 120), žiguly nebo trabanti  jsou v lepsim stavu nez kdejaka felina nebo fordík. A když se kouknete na záběry ze smrtelných dopravních nehod, jaké auta tam většinou vidíte?
0/0
8.10.2003 7:51

Arne

Re:
doufám, že si policie místo trochy buzerace všimne taky těch nebezpečných modrých blikátek co si někteří debilové montují na auta...
0/0
8.10.2003 8:27

houba_

Re:
jako vy souhlasim s akci Krysotf,
neosuhlasim vsak s tvrzenim, ze se v Praze jezdi agesinve. Jezdim hodne jak po CR tak po Evrope. Suverene nejhur se mi jezdi po Brne. Skutecne si troufam tvrdit, ze koncentrce volu a prasat za volantem je v Brne nebezpecne vysoka.
Urcite jsou "nektere" 120 apod. v dobrem technickem stavu. Dulezite vsak je, ze valna vetsina jich v poradku neni.
Kdyz se kouku na zabery smrtelnych nehod, velmi casto vidim prave nektere z vami zminovanych aut.
0/0
8.10.2003 14:38

stabajzna

A není to jedno?
Nevím o co tu jde pokud řidič způsobí dopraní nehodu a zemře při tom člověk, je snad jedno odkud  ten řidič byl ne? A navíc spousta lidí pracuje třeba v mětě XY, ale jeho SPZ  je z města ZY . Jinak naprosto souhlasím s těmi kontrolami.
0/0
7.10.2003 23:43

franta mottl

v Brne je to take potreba
protoze jinak neni mozne tu moravskou zver ze silnic dostat. Drive to jeste slo, ale ted co vetsina tech inteligentnich moravaku zije v Praze nebo v americe tam zbyla jen neschopna sebranka.
0/0
7.10.2003 19:10

rrejza

Re:
Nevím co postihuje naše české spoluobčany za přesvědčení, že jen a jen oni jsou těmi nejlepími řidiči, kteří mají právo nad námi Moraváky ohrnovat nosy. Jezdím poměrně často i do Prahy a řidiči, kteří se chovají jako "prasata" mají na svých vozech SPZ/RZ povětšinou pražské, ale co já vím. Jsem jen "moravská zvěř.
0/0
7.10.2003 20:08

S.T

Re:
No nevím, žiju v Brně a větší agresivitu řidičů jsem nikde jinde neviděl (praha je oproti Brnu město slušňáků). Příkladem může být přechod, přes který každý den přecházím. Je to obyčejný přechod pro chodce. Vodorovná zebra je orámována červeně. Před zebrou jsou z obou stran modré svislé značky s označením přechodu Tyto značky jsou orámovány reflexním pruhem. Nějakou část cesty před nimi jsou svislé výstražně trojúhelníky, taktéž orámovány reflexním pruhem. Ve stejné rovině je ještě na silnici namalována dvojmo vodorovná výstražná značka upozorňující na přechod pro chodce. Pro Brněnské řidiče, kteří neznají dopravní značky je zde ještě velký bílý nápis na černé silnici "POZOR, přechod pro chodce". Ještě jsem neviděl na tomto přechodě řidiče, jehož SPZ by obsahovala písmeno B, který by neohrožoval přecházejí chodce, natož aby neomezoval chodce chystající se přejít (tedy kromně jednoho řidiče masny minulý týden). Pokud se chystám zde přecházet, musím čekat, až pojede někdo, kdo nemá v SPZ písmeno B a umožní mi přecházení (někdy to bývají i SPZ s A).
0/0
8.10.2003 13:20

petrpantera

Re:
Diky lidem jako Vy, si zbytek statu mysli o prazacich to, co si o nich mysli. Myslite, ze tim, ze clovek zije v Praze se stava dobrym ridicem? Vas nazor je zcestny a nema realny podklad. Pro priste se snazte neurazet sve okoli. Dekuji.
0/0
7.10.2003 20:08

ozzo

Re:
Vzkaz normálním lidem: Tenhle "trottl" se ukájí v kdejaké diskuzi na webu. Hlavně se snaží provokovat a patrně se pak baví reakcemi lidí, kteří rozhořčeně reagují na jeho domnělé názory. A nakonec je to možná ušlápnutý chudáček, který se bojí šéfa i manželky.       " ... a možná má i malýho pindíka ..."
0/0
7.10.2003 22:11

Chip_1

Re:
Už několikrát jsem reagoval na Vaše scestné úvahy a retardované příspěvky. Drahý pane, zaběhnetě k lékaři a nechte si dát klistýr mozku, to jediné Vám asi pomůže.
0/0
8.10.2003 9:59

karoten

Re: :o))
Jo, "a pořádný, až bude volat všechny svaté.." A po něm eště natřít klistrem a vobalit v peří....tak.
0/0
8.10.2003 16:55

marekky

Souhlas
Pořádek musí byt
0/0
7.10.2003 19:08

hisaak

Zrusit trabose apod.
Trabose, wartburgy, ... - tahle nevzhledna ale hlavne smradlava a okoli nebezpecna auta uz prece nemuzou jezdit po silnicich! Proc policii neni divne, ze takova auta dostavaji osvedceni STK?!
0/0
7.10.2003 18:39

tessani

Re:
wartburgy jak pises vubec nesmrdi, jejich emise jsou asi tak 100x lepsi nez ty tvoje a jejich dalsi vyhodou je ram, takze se nerozpadnou. Kdyz muzou technickou projit strepy stary 5 let o ktery se nikdo nestaral, a je o zivot jen do auta sednout tak proc by nemohl projit technickou 30 let starej milacek nejakyho fandy do veteranu?????
0/0
8.10.2003 8:57

tessani

zenska za volantem...
Jo ty modry blikatka jsou fakt na ho... A bouraji vetsinou ti frajeri s bourakama. "Nejlepsi" je videt supr moderni auto napaleny zezadu do skodovky protoze to ten trotl neubrzdil!!
Poldove jen tak dal, poradne je sejmete, at se normalni ridici jako treba ja nemusi za volantem obavat takovej idiotu a nejsou z toho pak takovy ty reci zenska za volantem auto bez ridice, kdyz ona nemuze za to ze jeji zenskej instinkt ji radi aby tam kde je omezeni na 40jela max 50 (muj pripad) pokud to neni zcela zjevne zapomenuta znacka po oprave silnice.
0/0
8.10.2003 9:07

dobrota2000

hřeby?
chcete překonat Kryštofa č. 1 s počtem mrtvol?
0/0
7.10.2003 18:15

GhorX

Re:
Pokud někdo proletí ve městě přes pás ve 150ti km/h, stejně nemá právo na život.
0/0
7.10.2003 22:22

babca

Re:
budeš mít stejnej názor, až povezeš v noci do nemocnice dítě s horečkou 41, nebo právě rodící manželku? Blbe...
Což neznamená, že nesouhlasím s tvrdym postihem hovádek...
0/0
8.10.2003 7:46

pinguinone

pravdepodobnost
,ze policajti zastavi nekoho jedouciho do spitalu,je prakticky nulova... normalni lidi  si zavolaji zachranku...
0/0
8.10.2003 10:24

davexx

Re:
A hlavně, i když zastaví, tak jsou velice rychle v tokovém případě nápomocni a ještě jedou dělat cestu, protože to poslední, co by chtěli na cestě dělat je rodit děti! A taky když jedu s dítětem na photovost, nebo s manželkou do porodnice, tak nejedu 150km/h, protože je vezu, abych jim pomohl a ne je zabil.
0/0
8.10.2003 10:55

Evilman

Re:
To není pravda. Dokonce jsem jednou porušil v tomto směru dopravní předpisy, když jsme se cvelá rodina otrávili zkaženou klobásou, tak jsem sednul do auto (bylo před domem ) a do nemocnice cca 15 km jsem jel po pár pivech a nějaké štemprdli (bylo to po BBQ). Lepší být chycen za alkohol než zkapat na botulotoxin.
0/0
9.10.2003 14:21

Marťásek

Re:
Když povezeš dítě s horečkou nebo rodící manželku, zastavíš první hlídce, řekneš jí to, a druhá pás nepoužije. Jsem pro použití pásu.
0/0
8.10.2003 11:43

Eman

Re:
Blbej jsi asi Ty, kdyz jezdis po meste 150! To zadna okolnost neomlouva.
0/0
20.10.2003 12:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.