Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na silnicích v Česku zemřelo 25 lidí

České silnice zažily černý víkend. Při dopravních nehodách na nich zemřelo nejméně 25 lidí, což oproti průměru daleko přesahuje dvojnásobek. V řadě případů sehrál roli alkohol. Dispečerka z autoklubu ABA pro iDNES uvedla, že počet smrtelných nehod byl o tomto víkendu skutečně extrémní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chátra

Je to smutna bilance
Prvni vikend kdy jsou silnice mokre a plne listi. Co je v tech autoskolach uci? Lidi jezdi jak prasata a silne auto v kombinaci s neskusenym ridicem je zbran. Skoda ze zarvalo tolik mladych lidi :c((( Chatra http://www.sweb.cz/chatra ICQ 179836719
0/0
7.10.2003 16:34

amos77

Začínám se fakt bát.....
Začínám se fakt bát.....to už není únosné!
www.KamPoMaturite.cz - letošní přijímací zkoušky VŠ i SŠ
0/0
7.10.2003 12:13

hellcruiser

Alternativa?
Najezdím denně dost kilometrů, a poslední rok se začínám dost bát. KAŽDÝ den se objeví nějaký šílenec který mě ohrožuje na životě. Podle toho co pozoruji, neměla akce Kryštov žádný dopad na chování řidičů. Prasata na našich silnicích naopak po skončení akce furiantsky čuňačí ještě víc. Policie evidentně nemá žádné nástroje jak tuto situaci ovlivnit. Což takhle vzít tu kontrolu do vlastních rukou? Nějaké sdružení slušných řidičů, které by monitorovalo a evidovalo svými hlídkami chování řidičů na skutečně nebezpečných místech. Mohlo by to sloužit jako protipól výběrčím úplatků (policistům), kteří jsou tak maximálně schopni hlídat 90ku na rovném a přehledném úseku, nebo buzerovat za lékarničku.
0/0
7.10.2003 10:29

Semvpohode

Stalo se ale.......
Určite se každému z Vás , ktery tráví na cestách vice času než jen o víkendech za babičkou stalo, že jste byli zastaveni policejní hlídkou a přesvědčeni o Vaší naprosté ubohosti ze strany neohrožených hochů v modrém doplněné nějakou tou pokutkou. Ale pak se Vám určitě stalo, že stojíte v zácpě a uhýbáte modře blikající FELICII ve které sedí policejní důstojník a vedle neho manželka která spěcha do shopu, nebo děti do školy. To že policiie běžně a denně zneužíva pravomoce a a sama se neumí na cestách chovat tak at se nediví. Není vyjímkou vidět policejní vůz stát v zákazu před samoskou...odbočovat bez blinkru...či světla v podvečerních hodinách......Ruku na srdce až bude jezdit normálně policie tak pak bude jezdit normálně každý. Jenže to bysme se mohli zlobit do nekonečna a museli se dovolávat stále větších míst dál dál dál až nahoru...............že pane Gross
0/0
7.10.2003 7:11

skajwolkr

Re:
to je normalka, clovek kdyz je takhle vidi ve "vykonu sluzby", tak si preje, aby to auto alespon odreli a pak museli vysvetlovat, ze se to nestalo pri honicce za zlocincem, ale za treba sobotnim nakupem. Jenze jak by je moh' jejich nadrizeny odsoudit, kdyz urcite dela to same...
0/0
7.10.2003 8:50

2Mac7

Re:
Opravdu si myslíte, že když bude jezdit policie podle "normálně ", že bude "normálně " jezdit každý ? Kde to žijete ? To s tím nemá nic moc společného, přeci to, že někteří policisté se chovají jako idioti, neznamená, že i já musím být idiot.
0/0
7.10.2003 11:52

jirka02

promiňte
Kryštof!
0/0
6.10.2003 23:53

jirka02

Je to smutný ....
      dokonce velmi smutný ale přesto logický závěr huráakce Kryštov!
0/0
6.10.2003 23:52

666666

Bradavice si za to můžou sami, smrt si je našla
Akce Kryštof přináší jen další nenávist k policii. Bohužel už je to tak. Proč neobcházet předpisy, když buzerujou za náhradní šroub ve výbavě nebo lehce narezlý blatník u 2 roky staré oktávky. Kryštof s sebou přináší jen zkázu a hledání satisfakce vůči policii. Proč potom něco dodržovat ? Proč nepít za volantem ? Proč si nedát, když kolega z obce přijíždí do práce a hlásí - cestu domů máš volnou. Jsem na ně tak naštvaný, a to rozhodně nejsou ty 300 Kč, které jsem jim dal, ale vůbec ta samotná buzerace. Jestli si někdo myslí jako, že tímhle někoho vychovají, tak akorát vzbudí nesnášenlivost a nenávist a ještě větší snahu jim dělat naschvály a porušovat předpisy. Nebudu poctivý řidič to ne a rád s nimi budu hrát hazard. Buď přežiju nebo ne. Takový je život jako těch třech, co na silnici zemřeli. Důstojnost mám jen jednu. Možná nebudu ani riskovat a budu jako samotní policajti, neřádi, nevzdělaní a nebezpeční pro lidi, kteří chtějí jen normálně žít. Tedy jen to nejhorší téhle policii !!!
0/0
6.10.2003 23:04

pandorka

Silnice nebo jatka
Akce Krystof mela svuj smysl.Pravidelni adepti na vrahouny jezdili trosku pomaleji.Ne svych oblibenych 180,ale aspon 130km/hod.Gross udelal aspon neco,i kdyz to tady furt vypada jako na jatkach.Chtelo by to poradne pokuty a postihy,ale take spravit silnice.A ten alkohol,to je fakt sila.Takovemu ridici bych uz nikdy nedala ridicak.Je to v ridicich a v jejich precenovani samych sebe,precenovani stavu vozovky,pocasi...dest,namraza apod.Reseni musi mit razantni ucinek.Ale jake?jako v Nemecku,pokuty ,pokuty a pokuty..poradne.
0/0
6.10.2003 20:53

kuny

Re:
Víš co? Je to celé o systému a ne o rychlosti. Lidi neumíraj kvůli rychlosti, ale kvůli vlastní blbosti. Kvůli alkoholu, kvůli tomu, že neumí projet zatáčku. Kvůli tomu, že ignorujou základní pravidla fyziky a nepřezouvají pneumatiky včas, kvůli tomu, že frajeří. Ale tot všechno víceméně prochází. Policajti akorát buzerujou na přehledné rovince na 90 km/h za pěkného počasí. Tím nikoho nevychovaj. Každého akorát naštvou. Proč nechytají kretény, co předjíždí v zatáčkách nebo na horizontu? Proč nechytnou gaunery, co mi každou chvíli visí na kufru jak pitbul na prdeli, a kdybych musel zabrzdit, tak je mám v autě? Proč ze mě dělali nepřátele společnosti, když jsem ve snaze nevystavovat se brutálnímu silničnímu provozu použil na kole chodník? Ať se jdou bodnout. Gross akorát lepí díry v rozpočtu. S ničím jiným to nemá žádnou souvislost. A až příště pojedu po dálnici 160, je to proto, že se chci pohybovat bezpečně a toto je rychlost, která mému autu i mě maximálně vyhovuje, abych nejen neusnul, ale také se plně věnoval řízení, a zároveň abych auta míjel dostatečně rychle a nevystavoval nás tak ryziku kolize na delší dobu než nezbytně nutnou. A pamatujte, že moje auto ve 160 na dálnici je bezpečnější než většina aut v ČR při rychlosti 100 km/h. 
0/0
7.10.2003 4:20

skajwolkr

Re:
mam velmi podobny nazor. Auto je jen nastroj a blbec se dokaze tezce poranit i motykou, tak proc ne autem. Auta ridi lide, az je budou ridit stroje, bude cas bavit se, jestli je to blbe AI auta nebo ridice. Chapu, ze se branis omezovani rychlosti, jenze spousta lidi nevnima sva omezeni, ktera jsou dana jejich schopnostmi. Proto pojedou jako ty 160 v jakemkoliv aute, pokud to dovoli motor. Muj nazor, pokud nato mas, taxi klidne litej 220, jen si dej pozor, protoze jestli zavinis dopravni nehodu tak by mel nasledovat stvrdy trest. Nemela by to byt omezena, ale doporucena rychlost, navic by urcite pro ruzne useky mela byt ruzna.
0/0
7.10.2003 8:47

michallll

Sebevraždy a vraždy lze řešit.
Represe: propadení vozidla státu při rychlosti nad 160km.
Trestní sazby za ohrožení bez následků.
Změna školních osnov směrem k technikám zvládání agresivity.
Zodpovědnost autoškol za škody způsobené žáky.
Povinné terapeutické skupiny pro recidivisty, podobně jako agresivní pedofilové a další.
Zodpovědnost hostinských nalévajících řidičům parkujících vozidel zejm. mimo otevírací dobu, přirozeně trestní.ATD.
Pavel Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
6.10.2003 20:44

zhrbacek

Je to třeba
Tam kde se běžně jezdí 80 se minulý týden jezdilo předpisových 50.
0/0
6.10.2003 18:00

kik

Re:
Dnes ráno cestou do práce na dálnici z Poděbrad kupodivu skoro všichni dodržovali max. rychlost. Nejdřív jsem se divil, ale asi měli strach, jestli tam někde nebudou měřit. Ale stejně si myslím, že jednorázové akce nemají smysl. Rozhodně by bylo lepší, kdyby se podobné akce bez varování konaly třeba v rámci jednoho kraje klidně od pátku do neděle. A pokud by řidič nevěděli, kde tato akce zrovna probíhá, rozhodně by jich většina jezdila pomaleji a opatrněji. Jenomže to by se nesměla rychlost měřit na vyhlášených místech nebo třeba 1m za cedulí se začátkem obce, jak se často děje. Nebo by stačilo na některá místa dočasně umístit maketu policisty. Vím o místech, kde je a pokaždé si myslím, že tam je živý policajt.
0/0
7.10.2003 15:31

Culeto

V Kocourkově také kontrolovali požární stříkačky vždy 3 dny před požárem, jestli je v nich voda
Obležené silnice policisty nemohou být věčně, to co předvedl pan Gross je skutečné mrhání penězmi a také lidmi. Takže bych mu rád poděkoval, alespoň si člověk po celém dni mohl na jeho závěr pokecat s policajtama, zatímco kolem nás během těch 5-ti minut projeli 3 cyklisté bez světla a dva borci si to hasili ve městě cca 80. Jen tak dál Stando ! Doufám, že další akce bude na potírání šedé ekonomiky, bude probíhat v bankách a každej kdo si bude ukládat více jak 15 000 v hotovosti bude taky prověřenej.
0/0
6.10.2003 17:54

Kobronka

...jestli se uz tak nestalo
Kolik lidi musi jeste umrit, nez s tim bude nekdo neco delat? Je to tak tezky ?
Vzdyt o nejake tragicke nehode slysime kazdy den, mam strach, ze to budeme brzy brat jako normalni...
0/0
6.10.2003 17:29

Mikasek

Nápad jak na to?
Akce Kryštof svůj smysl určitě měla i když by té buzerace mělo být méně - ale to není vinou akce, ale vinou jedinců v uniformách. Měl bych jeden návrh: umístit u rušných světelných křižovatek kamery se záznamem (možná otázka 30ti tisíc). Každý den by jakýkoli civilní zaměstnanec vybral kazetu, shlédl by jí a vyhodnotil. Provinilce by předvolal a dal pokutu - určitě by to dělal zodpovědně, kdyby dostal třeba 30% z vybraných peněz. Zkusil jsem si to na jedné křižovatce u nás - za deset minut osm jízd evidentně na červenou, tři najetí do křižovatky bez možnosti ji opustit, jízda ve špatném pruhu pětkrát. Pokaždé hrubý prohřešek minimálně za tisíc (pokud neodeberu řidičák). Čili 16 tisíc za deset minut. za deset minut bych si tedy vydělal pět tisíc hrubého. S radostí bych pak platil daně a zdravotní pojištění.
0/0
6.10.2003 16:36

JetFly

Podle policejních statistik
o víkendu zemřelo 34 mrtvých. Tak by mě zajímalo jak může vzniknout takový rozdíl?
0/0
6.10.2003 16:05

KartmenZino

Re:
U ČR je za víkend považována sobota s nedělí, v Anglii pátek se sobotou a v policejních satanistikách je to oboje dohromady, tedy PÁ-NE. Není to asi špatně, jen díky tomu vznikají tyhle rozdíly.
0/0
6.10.2003 16:23

kubisek.no1

kryštof byl jenom buzerace......
Kryštof byl jenom buzerace.... Policajti fakt jak bylo již níže napsano vybírali poze zaprošli lékarničky či chbějící žárovky. občas za rychlost. v jiný dny je je vidět pouze na udání že támhle někde na polňčce jede nekdo bez helmi atd. Na pány podnikatele v rychlej autech policie nemá. Za jízdu ve městě 100 km rychlostí avětší by měl bejt doživotní zákaz řízení. český silnice sou prostě jatka a vyhrává ten kdo ještě může ujet. a policie? ty si udělaj jednou do roka kryštofa a víc nic - vrátěj se do kanclu.
0/0
6.10.2003 15:47

KartmenZino

Re:
Dovolil bych si vyjádřit souhlas a přidat dvě poznámečky.
Ad1) tu někdo uváděl, že za 1000km za tři dny ho stavěli devětkrát. Nemá asi moc cenu si tady vyprávět koho kdo kde kolikrát zastavil, ale věřte, že mne za celý týden nezastavili ani jednou. Najezdil jsem asi 2'500km a určitě jsem několikrát porušil předpisy (párkrát rychlost, pásy, apod.), ale prostě si toho asi nikdo nevšiml. Nemám žádný sice starou 120, ale taky žádný Porsche, takže autem to taky nebude...
Ad2) Správná byla otázka, kde všichni příslušníci jsou, když nejsou na Kryštofovi, že prý asi v teple kanceláře. Dovolte mi si rýpnout - mě to přišlo tak, že už od středy Kryštof probýhal jen na papíře a ve statistikách, protože když už jsem náhodou na nějakou "hlídku" narazil, seděli všichni (většinou 3-4) orgáni ve voze a nic se nedělo. To podle mě nebyl ten správný Kryštof. Navíc tuším že pan Kolář na počátku akce řekl, že vždycky to bylo tak na 3 nebo 4 dny, ale s tím ať teď nikdo nepočítá, akce že poběží i týdny a bude hustá. Podle mě neběžela ani týden a změna počasí by neměla znamenat, že se policie schová zpátky do kanceláří, kde na ni nikdo nevidí a kde je podle mě v tomto počtu zbytečná.
0/0
6.10.2003 16:32

ToG

Rizeni
Nehody jsou podle mě z nemalé části vina ridičů. Někteří jezdí hrozně agresivně a bezohledně. Myslím, že takoví lidé a řidiči se sami od sebe nezmění a proto je potřeba zpřísnit tresty a důsledněji hlídat dopravu. At´ už akce Kryštof dopadla jakkoliv, alespoň se o to někdo konečně pokusil.
0/0
6.10.2003 15:13

kashmir2209

Zbytečné smrti na silnicích
Za zabití na silnicích pod vlivem alkoholu by se mělo trestat ne jako za ublížení na zdraví, ale jako za zabití. Popřípadě tento čin posuzovat jako vraždu - vždyť co jiného to bylo v případě cyklistky nebo tří policistů.
A hlavně - takový člověk by už nikdy nesměl dostat řidičák.
0/0
6.10.2003 15:12

Jirmat

víkend
V pátek mne kontrolovali šestkrát na trase 465 km.Ztratil jsem tím 1,5 hodiny.Proč nemůže první kontrola dát doklad o provedení kontroly?Když mne stavěli po čtvrté byl jsem tak vzteklí,že mne museli uklidňovat.Nenašli nic,ale já jsem na místo srazu dojel o hodinu později.V sobotu a v neděli to bylo obdobné,ale to už jsem naštěstí nikam nespěchal.Na trase 986 km jsem zažil devět kontrol za tři dny.Neuvěřitelné.
0/0
6.10.2003 14:30

Chip_1

K smíchu....
Sdělil bych pouze pár vět, reakce je klasicky Česká ... populismus, komedie apod. A co když to náhodou bylo myšleno dobře ?? Na něco nakydat hnůj je nejjednoduší obrana bohužel také nejjednoduších lidí.Každopádně to nebylo k ničemu, konečně je podloženo, to o čem se mluvilo...jezdí se tu pod vlivem, přímoúměrně tomu rychle a také v popelnicích, které sem navezla parta nadšenců z vrakovišť z okolních států, díky tomu, že jeden na bráchu a brácha na mně a potom privatizace STK, že ..?! Možnost víc kontrol, větší pokuty a brát řidičák, čím dřív tím líp.
0/0
6.10.2003 14:28

Bikboke

Dneska zase...
Každý den jezdím do Prahy resp. přes celou Prahu-asi tak 80 km za den. Jedu po normálních silnicích, po rychlostní komunikaci i klasicky po Praze. Dneska opět jedno hovado za volatnem kamiónu si řeklo, že je halt větší a že se mu nemůže nic stát, tudíž si může dělat co che. Jel jsem před Lahovickým mostem v levém rychlejším pruhu. Přede mnou jel kluk s Broučkem předpsaných 80 km a míjel kamión, který asi měl před sebou multikáru. Ten idotskej řidič si asi řekl, že prostě přbrzďovat nebude a že toho multikáristu prostě hned předjede. Jenže ten kluk  s tím Broučkem byl už na úrovní jeho zadních kol, tak musel dupnout na brzdy. Auto šlajfovalo až to málem narval do prostředních svodidel. Musel ho vidět v zrcátku a i kdyby si myslel, že ještě jede za ním tak tam vůbec neměl odbočovat, protože bylo jasné, že tak jako tak by musel Brouček brzdit jako o život.To hovado ani nezbrzdilo na tož,aby se snažil rychle vrátit do toho svého pruhu. Ten kluk to ustál, já a další dvě auta za mnou to taky stihli zabrzdit, ale kvůli jednomu arogantnímu mistrovi světa, jsme se tam mohli sčuchnou hnedka čtyři. Ten maník s tím kamiónem měl obrovskou kliku, jelikož ve frontě na Lahovický most zůstal stát daleko za námi, jinak si myslím, že by musel k zubaři. iDnes by mohl zavést Hitparádu počinů tohoto typu...co říkate. pěkně s SPZ a i majitelem auta! 
0/0
6.10.2003 14:16

Dusja & Marusja

Vendula
Jak píše Ondra. Né že bylo více nehod NAVZDORY přitroublé akci, ale spíše PROTOŽE. Lidé které  znám jezdili všudemožně, aby se bengům a buzeraci vyhnuli, včetně míst, kudy normálně nejezdí a vůbec mne tedy nepřekvapuje, že to musí být někde vidět. Tohle samozřejmě pana Grosse nezajímá (nebylo ti v SSM lepší Stando?), ON měl SVOJÍ akci o které se mluvilo celý týden, byl prostě "vidět". Má zase na celý rok VYDĚLÁNO a může se vklidu zdokonolavat v tom, jak na nejrůznější otázky odpovídat formou VUBEC, ale pokud možno co nejobsáhleji. Za zmaření lidských životů je potažmo zodpovědný on a měl by jít do Valtic
0/0
6.10.2003 14:01

2Mac7

Re:
Proč vaši známí jezdili místy, kudy normálně nejezdí, aby se vyhnuli policejním kontrolám ? Copak by jim policisté mohli vytknout ? Technický stav auta, alkohol v krvi, jezdí nepřiměřeně rychle,  či co ?   Za zmaření lidských životů jsou v první řadě zodpovědní řidiči.
0/0
6.10.2003 14:16

Dusja & Marusja

Re: Vendula
Souhlas s poslední větou. Jinak - jak je vidět kontrole se raději vyhne každý (kromě vás a vašich známých) i když se domnívá, že nemá důvod se bát...
0/0
6.10.2003 15:04

OndraTM

Tragický víkend a akce Kryštof
O víkendu byl zaznamenán vysoký počet tragických dopravních nehod.... 25 mrtvých počet nehod dvoukrát vyšší. Obzvláš´t zajímavé je, že i o víkendu probíhala buzerovací akce PČR s vtipným názvem Kryštof. Výsledek působení PČR na řidiče je jasně vidět. Ne že by buzerace řidičů zapříčinila vyšší nehodovost, ale ani ji nesnížila, ta naopak byla díky změně počasí, dešti tragická. Myslím že spoustě z nás je celkem dobře jasné že hurá akce promitivů jako je duo Kolář-Gross nemají smysl. Jen to jen vyhazování našich daní. Cestou je důsledná a promyšlená prevence, které své výsledky sice nepřinese. Změna by měla nastat i ve změně přístupu policie. To co předvádí v současné době je bhapustá buzerace nemající smysl.
0/0
6.10.2003 13:49

Atma

Je třeba tlouci hřebík na hlavičku ...
Policie má dopravní akci. A dozvídáme se, kolik tisíc přestupků již zjistila a potrestala. Ale tak nějak z kontextu informací jsem pochopil, že trestá hlavně chybějící povinnou výbavu nebo zapomenuté doklady. Tím opravdu podstatně zvýší bezpečnost provozu. Pak nemá čas kontrolovat způsob jízdy, přednost v jízdě, červenou na semaforech, předjíždění, přikázaný směr jízdy, jízdu po požití alkoholu ( večer pochopitelně služba skončila, když kontrolovali celý den ).... Tak se nedivme, že je za dva dny 30 mrtvých. 
0/0
6.10.2003 13:42

svobodny obcan

nepresnost
"Také další tragédii způsobil alkohol za volantem. V sobotu brzy ráno v Českém Těšíně opilý třicetiletý řidič mercedesu zcela zdemoloval policejní felicii. "
- Ten idiot mel sice 2 promile v krvi, ale tu nehodu zavinila spis jeho nevychovanost, hulvatstvi a arogance.
Zivot toho primitiva a  tzv. "podnikatele"  nema vetsi cenu nez pouzity zachodovy papir.
0/0
6.10.2003 13:08

kimous

omyl
tu nehodu zavinil policista za volantem, ktery vjel mercedesu jedoucimu v levem pruhu do cesty. Bez ohledu na alkohol a rychlost mercedesu, na vine je policista.
0/0
6.10.2003 13:24

Atma

Re:
To nemusí být tak zcela pravda. Každý řidič při rozhodování může předpokládat, že ostatní dodržují předpisy. Např. když pojedu ve městě po hlavní 130 a někdo z vedlejší mi vjede do cesty, jsem viníkem nehody. Názor je potvrzen vyšetřovatelem policie, který šetří dopravní nehody.
0/0
6.10.2003 13:47

Willybald

Re:
Naprosty souhlas. Kdyz budu napriklad na krizovatce odbocovat doleva a nabori to do me clovek jedouci 150 za hodinu, tak preci nejsem na vine, ze jsem mu nedal prednost. Kdyby jel predpisovych 50 tak vcas stihnu odbocit. Nemluve o tom chlastu. Doufam ze toho smrada zavrou az zcerna.
0/0
6.10.2003 13:57

karoten

Re:
Přesně to denně zažívám na jedný určitý křižovatce. Je z ní vidět cca 100m pod dálniční most - při 50km/h spousta času k odbočení, ne ale když proti jedou podnikatelé za kšeftem 100fkou. Bourá se tam velice často a je skutečně nepříjemný vědět že to bude "nedání přednosti v jízdě".
0/0
6.10.2003 14:58

svobodny obcan

skutecna pricina
Jak jsem jiz rekl: alkohol v krvi toho vraha zde nehral hlavni roli. Hlavni zde byla arogance, nerozsvicena svetla a rychlost 150 az 180 kmh ve meste.
Ten vrah za volantem je v Tesine dost nechvalne znamy a to co prohlasoval o te nehode v nemocnici to jen potvrzuje.
0/0
6.10.2003 14:35

Rus2000

?????
Všechno co děje na naších silnicích je jenom na nás samých.
0/0
6.10.2003 12:56

HELOUCH

BEZNADĚJ
Tak vám ně mě z toho čtení padá fakt  beznaděj....Nejlepší by bylo zahodit řidičák a chodit pěšky, nejlíp kanálama. Všichni na dávají na bezohledný řidiče, tak mi tedy řekněte KDO tu vlastně jezdí bezohledně??? Když všichni nadáváme? Mudím ale říct, že se mi zdá, že se situace strašně zhoršila za poslední rok, předtím to bylo taky dost hrozný, ale co se děje teď se nedá ani vypovědět, vždyť to vidíte sami...co takhle každý začít u sebe? Policajti by ale měli taky sejmout cyklisty( nemají světla, děti helmy...) a chodce - někteří/)mnozí)si fakt myslí, že na přechodu se nemusí ani rozhlídnout a rovnou tam vlítnou, taky se mi dost často stává, že přímo na přechodu stojí lidi a " drbou"  a vůbec přejít nechtějí a vy je pouštíte, oni koukají jako co že chcete.... PROSTĚ KAŽDÝ MUSÍ ZAČÍT U SEBE, nevěřím, že nějaký zákon vše vyřeší, i když bez diskuze je potřeba, aby postih mohl být hned a ne až někdy. Otázka je , kolik policajtů se nechá uplatit....
0/0
6.10.2003 12:51

THE-CORNHOLIO

Jednoduchý řešení
Navrhuju, aby opilím řidičům byly zabavovaný auta a pak prodávaný ve veřejných dražbách.Peníze za prodej by samozřejmě šel státu.Myslím si, že by si každej rozmyslel jezdit nalitej.
0/0
6.10.2003 12:42

Milkman_Dan

Re:
To neni tak blbej napad.... Mozna ze by to zabralo
0/0
6.10.2003 12:58

Willybald

Re:
0/0
6.10.2003 13:45

venoch

Je to logicke
Zadny policajt s radarem nebo s kontrolou pneumatik prece nemuze zmirnit nehododvost i kdyby tam stal 24 hodin denne. Co by pomohlo je stav silnic,svodidla, obchvaty okolo cest a ne pres mesta s prechody a kruhovymi objezdy. Verim,ze i agresivita nasich ridicu by poklesla, kdyby byla dalnice za kazdym rohem a ridici by se nemuseli "tesit", ze az jednou vyjedou na tu nasi slavnou dalnici, tak se tede poradne projedou.
0/0
6.10.2003 12:37

Dali13

Jednoznačně,
policie nemá autoritu,za to ale nemůžou nízké pravomoce to je jenom výmluva.Jel jsem v pátek z Prahy do jižních čech,tolik aut večer před hospodama na vesnicích jsem už dlouho neviděl.prostě pršelo tak se jede na pivo autem.Nejhorší ze všeho je,že to jsou řidiči okolo dvaceti let,žádné skušenosti a ještě alkohol jak to může dopadnout.To je věc která se dá vyřešit okamžitě.Jenže policajti se těchto opilců  BOJÍ aby jim pak v místě bydliště někdo nenadával.Pravomocí má policie dost jen je využívat a NEBÁT se,slušní lidé to pochopí a je jich většina.Takže policajti makejte jste placeni z našich daní.
0/0
6.10.2003 12:23

krvave_koleno

Je už to neúnosné !!
Máme Toyotu, táhli jsme vozík s nákladem. Můj muž na dálnici předjel "ofrouda"" (nevím jak se to píše). Ten okamžitě jel před nás, začal snižovat rychlost až na 50 km/hod a kličkoval ze strany na stranu, abychom nemohli jet před něj. Měl začouzená okna, takže jsme neviděli kdo řídí. Zastavili jsme na nejbližší krajnici, aby odjel a začal provokovat někoho jiného. Můj kamarád zabloudil na sídlišti a velmi pomalu se rozjížděl z křižovatky, protože vlastně nevěděl kam má jet. Za ním troubilo BMW jak blázen. Když se rozjel, BMW jej předjelo a zablokovalo mu cestu, vystoupil chlap jako hora s "bejsbolovou" pálkou a řval na něj ať vyleze. Kamarád samozřejmě nevylezl a bál se co bude následovat. Halama se rozmáchl a pálkou mu urazil zrcátko, kopal do auta, pak nastoupil a odjel. Dvojitá plná čára do kopce na Strakonické těsně za Příbramí. Kdykoliv tam jedeme, je kolona a vždy to někdo nevydrží a jede přes dvě plné čáry do zatáčky a do kopce v protisměru. Vždy se modlím, aby někdo nejel z toho kopce moc rozhulený. V naší vsi bývá týden co týden diskotéka. Před diskotékou vždy stojí mraky aut a okolo 4. hodiny ranní se to všechno rozjíždí a nestačí jim silnice. V každém autě je minimálně pět lidí. Do práce chodím přes dvě veliké křižovatky. Ignoruji světla, jen koukám, zda všechny auta už stojí, protože když jsem koukala na světla a vykročila jsem, když padla zelená, skoro vždy mi šlo o život. A takhle bych mohla psát do rána.
0/0
6.10.2003 12:17

Milkman_Dan

Re:
Pise se to "offroad"  A mas uplnou pravdu. Je to des, ves hruza... Dokud Parlament neschvali prislusne zakony a policie nezacne proti ridicum kteri nedodrzuji DP tvrdou repsresivni politiku, nic se nezmeni a dal budou umirat lide.... Jenze kdyz v Parlamentu sedej HNUSNY VOZRALOVE asi se nic nezmeni....  Predstava ze o nasi budoucnosti hlasuje posran*c pod vlivem, tak je mi blbe.... Myslim, ze nasi posra*ci kolikrat ani nevedi pro co hlasujou....
0/0
6.10.2003 12:55

Korejs

důvodem
jsou mizerné řidičské schopnosti našich řidičů. Nejde o to, že by neuměli ovládat auto (i když někdy mám pocit, že ani s tim si nevědí rady), ale zásadně nikdo nedává blinkry, nečumí po značkách a do zpětných zrcátek, nesleduje ostatní auta a nepokouší se předvídat jejich pohyb. Rychlá jízda s tím samozřejmě taky souvisí, ale pokud pojedu pomalu a budu se chovat jako viz nahoře, tak jsem uplně stejně nebezpečný. Řidiči jsou prostě neskutečný diletanti, na který může platit jedině bič ...
0/0
6.10.2003 11:57

Roumen

Stanne pravo...
Doporucuju prikaz zavirat hospody, diskoteky a jiny vozirarny v jedenact v noci. Kdyz nekdo nekde huli a chlasta do ctyr do rana, tak potom ridi jako hovado. Vubec jizda po pulnoci po okresnich silnicich je v posledni dobe hazard...dobra doba pro sebevrahy, ktery nemaj na to skocit z Nuselaku...
0/0
6.10.2003 11:48

Linettka

Re:
Vy jste opravdu extrémně chytrej člověk... Když někdo hulí a chlastá do jedenácti, je to OK?????
0/0
6.10.2003 13:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.