Diskuze

Soud nepomohl, otec syna opět neviděl

Ani verdikt soudu nepřesvědčil Milenu Křížovou o tom, že by po devíti letech měla přestat bránit kontaktu svého dvanáctiletého syna s otcem. Odvolací senát ji za to odsoudil na 1,5 roku vězení s tříletým odkladem. V sobotu se otec za synem vydal znovu. Odešel ale s nepořízenou, nikdo opět nebyl doma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TristanEugen

6. 10. 2003 11:07
Na spravedlnost se přece v Čechách vždy kašlalo.
 Chtěl bych vidět jediný případ,kdy byla taková ženština,mstvá a podlá bestie trestaná za maření výkonu úředního rozhodnutí,tak jak se stané každému muži,když poruší rozsudek.Za svůj život jsem to ještě neviděl.Tedy v ČR.A že ten paragraf existuje a soudkyně a soudci o něm vědí přesto v takovíchto případech jej soudy neuplatňují.Ženštiny se nejen takto mstí,dokonce všemožně usilují svého bývalého manžela zničit a to úplně a beze zbytku i finančně.Soudkyním i soudcům zřejmě nedochází,že na rozvodu mají téměř vždy zásluhu obě strany a mnohdy ty tolik ublížené ženy mají na rozvodě zásluhy největší.Vtip je v tom,že muži jsou o svém soukromí a intimitách daleko zdrženlivější jak ženy a nechtějí ani u rozvodového soudu moc o svých manželkách mluvit. Zato ženštiny odhodí stud i všechny zábrany.Potom také u soudu uroní pár slz,nebo zavrtí zadkem a mají vyhráno.
0 0
možnosti

Destructor

6. 10. 2003 9:15
návrh ....
já bych navrhoval, aby se v předmanželské smlouvě ještě dohodlo, jak se bude "nakládat" s dětmi v případě rozvodu ... Myslím si, že rodiče kteří mají syny, by určitě byli rádi ... Že někdy v budoucnu taky uvidí své vnoučata ...
0 0
možnosti

Destructor

6. 10. 2003 9:09
klídek ....
no, pokud se její syn taky jednou rozvede  a jeho děti dopadnou tak jako teď on s ní, tak ona svého vnuka nikdy neuvidí ... Tak že, kdo chce kam, pomožmemu tam ... Jenže tohle si ty husy jaksi neuvědomují ....
0 0
možnosti

_m-

6. 10. 2003 9:04
Zásadně nesouhlasím
s jednáním paní Křížové, ale pokud se syn narodil několik měsíců po rozvodu.....Co je to za chlapa, že se rozvede s těhotnou ženskou? A že mu žena neupmožňuje stak s dítětem, kterému je dvanáct? To se nemůžou "náhodou" potkat? Třeba na tréningu? Měla jsem známého, který, když mu žena nechtěla půjčovat dítě, začal vést ve škole svého syna modelářský kroužek, a získal nejen svého syna, ale i řadu dalších kluků pro zajímavý koníček. Když se to máma dozvěděla, vzdala to, a dnes spolu vycházejí celkem slušně. Madla
0 0
možnosti

alena.alena

6. 10. 2003 11:54
Re:
no, já si taky myslím, že chce-li někdo své dítě vidět, že si  způsob najde.Problém je v tom, že mužskej se nesnaží hledat jiné ., třeba komnplikovanější a náročnější  cesty. Co by se ponižovatl, nebo nedejbůh namáhal, nebo přemejšlel. On má v ruce rozsudek, právo je na jeho straně...tak, i kdyby to kluka mělo zabít....!
0 0
možnosti

Kytickaa

5. 10. 2003 20:42
opačný problém
Nechápu ty matky,které brání otci ve styku s dětmi.Já mám opačný problém...táta dětí utekl od postiženého syna, dokud neměl další dítě,tak se s dětmi vídal jednou za měsíc na víkend,pak začal dělat u policie a narodily se mu dvě další děti.Čas už měl méně a méně a v poslední době má zájem je o dceru a postiženého syna úplně ignoruje vč.dárků k narozkám apod. Jenže já jeho žádným soudem přinutit o péči o děti nemohu,je to spravedlivé?
0 0
možnosti

CheHumrevara

5. 10. 2003 16:58
TEST cenzury
Vážení přátelé,
právě jsem provedl test cenzury a zjistil jsem, že redakce iDNES je zřejmě řízena nějakým chudáčkem, ubožáčkem.
Příspěvky obsahující v jakékoliv podobě jméno jistého konkurenčního zpravodajského serveru , který mimochodem nedávno tento místní internetový plátek (iDNES) zcela s přehledem zbavil prvenství v návštěvnosti, jsou označeny za nevhodné a cenzurovány stejně, jako by obsahovaly nadávky a rasistické výrazy.  
Hlavně, že se nedávno v Reflexu vyjadřoval jakýsi iDNES papaláš, že jim to vůbec nevadí . Je to fakt vidět ...
Inu, když se iDNESáci nejsou za několik let schopni povznést nad svoji mizernou stylistickou, gramatickou a obsahovou úroveň článků, musí se bránit jinak.
0 0
možnosti

lazenak2

5. 10. 2003 11:11
A už jste někdy viděli sociálního pracovníka?
Ať se dámy neurazí, ale tato sociální služba je pouze feminizovaná, protože nevím proč se od totáče traduje, že jen žena rozumí výchově dítěte a i když bude chlastat a děvkařit, pořád je to lepší, něž když to dítě bude vychovávat otec, kterej žije v garsonce a pere si prádlo trochu jinak, než si to představujou dámy. Hlavně si všichni pořád myslí, že chlap dítě bude mravně ohrožovat, protože pokud je normální, tak občas nějakou ženskou potřebuje a pokud je normální, tak to nebude provozovat přímo před dítětem. Dneska jsou díky všem těm možnostem ženský urvaný jak ze řetězu. Pořád plná ústa rovnoprávnosti - ano ať je jejich práce honorovaná jako u chlapů, chtějí rovné příležitosti - ale pak musí opustit tu totalitní budku , že ony jedině vědí, jak vychovávat děti. Protože pak tu rovnost musí v tomto punktu přiznat i chlapům.  Toto je prostě přežitý matriarchální model.  Souhlasím s jedním příspěvků dole, že ženské se dokážou mstít ba přímo nepříčetně, hnahňají se v podružnostech a občas jim uniká podstata věci.  JInak pro dokreslení - toto jsem vypozoroval jako divák života - jsem dost let ženatý s jednou ženou, děti máme , nerozvádíme. Protože trocha štestí a radosti k životu je třeba, nemůžou takoví lidi jako Křížová něco takového už vůbec znát a tím pádem její výchova ( i kdyby kluka proti tátovi neštvala a řešila jako jen svůj problémek ) může stát tak leda za prd.  A smutné na tom je právě to, že jiné mámy - sociální pracovnice to podporují - jak jim asi v hlavě probíhá tenhle souboj.  A k tomu názvu příspěvku - samozřejmě že neviděl. protože za ty prachy by chlap rodinu neuživil - ale to je zase to nastavení hodnot a kriterií z totáče. Dokud se v týhle branži neobjeví i chlapi, tak to hubtování základu národa bude pokračovat dál a bude z nás za chvíli jen hromada zamindrákovanej tupců, kteří si totiž nebudou umět vybudovat vztah ani kdyby chtěli - budou totiž pořád ve střehu, kdo na ně chystá zase nějakou bejkárnu, aby je ošulil. T
0 0
možnosti

lazenak2

5. 10. 2003 11:26
Re:
Omlouvám se za chybu , mínil jsem huntování národa.
0 0
možnosti

Muad

4. 10. 2003 18:59
Jak to taky může dopadnout
Pokud soud opravdu nepohne tím zadkem, ta to taky může dopadnout tak, že matka sáhne na život sobě i dítěti. Vždyť ona se k němu chová jako by to byl její majetek. A tihleti nenormální fanatici jsou schopni všeho
0 0
možnosti

ples

4. 10. 2003 18:08
Jedinečná příležitost...
...pro soud, aby konečně dokázal, že umí trestat. Že umí vymáhat plnění svých rozsudků. Ta ženská je opravdovej magor. Dostala rok a půl podmínku a ona si klidně ignoruje rozhodnutí soudu. Fanatismus v jakékoliv podobě je světu nebezpečný. Jsem pro, aby se dostala za katr a soud dal syna k výchově otci. Přece není možné, aby takovou dobu někdo úplně ignoroval zákon, soud a jeho rozhodnutí. Jestli bude soudce opět měkký, nemá v tom oboru co dělat a už by to určitě bylo na žalobu. Jestli to ovšem jde. Nezávislost našich soudců jim ulehčuje práci a nám stěžuje život...
0 0
možnosti

fleret

4. 10. 2003 18:17
Re:
pokud se tyka plneni soudniho rozhodnuti,musim priznat,ze ti zavidim tvuj optimismus.Zvlaste pak ve state,kde soudni rozhodnuti jsou ve velke mire spatna,nebo vubec zadna a nebo tak rozmelnena(v podobnych pripadech),ze si je kazdy muze vysvetlit po svem.Magor Krizova vyuziva naprosto perfektne daneho stavu vymahatelnosti prava v CR.Vis kolik nechutnych uredniku se zase bude prizivovat na tomhle pripadu,kde uz snad jde jen o to,ze bude likvidovano dite.To bude vysledek vsech akci,ktery podniknou odbornici na vsechno.
0 0
možnosti

Bimbac_007

4. 10. 2003 17:06
Ta zenska si kope hrob
Za par let bude ten kluk v stavu si sam davat na svoje otazky odpovedi, k otci si najde cestu sam. Stane se opak toho, co si matka vysnila. Zacne ji za to vse nenavidet.
0 0
možnosti

Yaroukh

4. 10. 2003 17:16
Re:
cestu si asi najde, ale bude to prinejlepsim tak 10%-odvar normalniho vztahu otec/syn
0 0
možnosti