Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ombudsman je jen móda, zopakoval Klaus

Rozepře mezi prezidentem Václavem Klausem a Otakarem Motejlem o úřad ombudsmana nekončí. Klaus po 14 dnech odpověděl na dopis, v němž ho Motejl zval do svého úřadu. Chtěl mu dokázat, že funkce ombudsmana není zbytečná. "Úřad nemůže mít jinou než spornou efektivitu," odpovídá mu v dopise Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stanislavek

Ombudsman - ví někdo co opravdu udělal???
No řekněme si pravdu. Ombudsman skutečně nic moc neudělal a navíc nemá žádné pravomoci. Místo nenávistných slohových cvičení na p. Klause je dobře si to uvědomit.
0/0
21.10.2003 14:40

ASICSAK

KLAUS AT DRZI HUBU........
................ JE TO GLORIFIKOVANÝ ÚČETNÍ, JEHO EKONOMICKÁ REFORMA TZV. ČESKOU CESTOU KUPONOVÉ PRIVATIZACE NÁS STÁLA PĚKNÝCH PÁR STOVEK  KRÁT STOVEK MILIARD KORUN. TY NÁM TED A V BUDOUCNU BUDOU MOC CHYBĚT ....... JE TO MEGA - ZLOČINEC ........ PAMATUJI SI JEHO VÝROKY ZE ZAČÁTKU 90. TÝCH LET ....... JEŠTĚ VÍCE VIKTORŮ KOŽENÝCH......!!!!!!!!!!! TAK KDE JSME.
0/0
21.10.2003 14:16

stanislavek

Re:
Ano a tímto uzavírám diskusi internetového družstva synchronizovaných idiotů.
0/0
21.10.2003 14:48

baronfonlempl

Proč takové omoce o takové pitomině.
Vždyť úřad prezidenta v ČR má pouze o málo větší pravomoci, než úřad ombudsmana. Prezident Václav Klaus má neopakovatelnou možnost být prezidentem v očích prostého lidského komparzu dobrým bez velkého úsilí - jeho předchůdce byl totiž nicotný snílek a možná  i lump - až podezřele ho mají rády americké administrativy, a ty mají rády pouze osoby jejich zájmům sloužící, i minulý prezident ČR však přísahal službu zájmům ČR. Tak se snaží. Otakar Motejl má také možnost oblbnout prostý lidský komparz a utvrzovat jej v bludu, že má někoho, na koho se může obrátit. Pouze však obrátit, protože ombudsman pro něho může udělat pouze o malinko, ale opravdu malinko, více, než když se obrátí třeba na mně. Tak se také snaží, pokud mu však zbude čas mezi kouřením a péčí o svou zchátralou schránku. Oba se moc nenadřou a jsou slušně placeni. Teď se budou chvilku ostřelovat přes media a lid se baví, má chléb i hry...
0/0
21.10.2003 13:29

Flat Vamp

Re:
Blahoslavení chudí duchem.
0/0
21.10.2003 13:34

p_Vaclav_Klaus

... a
...a prezident je taky jen móda. Asi s tím praštím.
0/0
21.10.2003 12:33

pinguinone

normalne fugujici media zmohou
desetkrat tolik co obutzman. ! Relikt neni jenom on,ale i president..nemaji si ci vycitat..
0/0
21.10.2003 11:41

Yusuf

to Marťásek, obdivovatel Klause
Já taky vím, že Grebeníčka a jeho soudruhy lidi do parlamentu zvolili. To ještě není důvod, abych pro takovéto lidi pořádal setkání. Pokud by se s ním setkal v rámci svých ústavních povinností, to je něco jiného. Ale tohle bylo z Klausovy iniciativy. Na mezinár. poli - jsou státy, které jednaly se Saddámem, byl přece hlavou státu (ruský ministr Ivanov atd). Jiné státy - a ty mi jsou bližší, s Irákem na této úrovni nejednaly. Grebeníček má proč s Klausem souhlasit, to jsi napsal moc pěkně. Já otázku sudet. Němců vidím jinak. S odsunem v zásadě souhlasím, ale ne s těmi zvěrstvy, co se při tom děly. Rabování, zabíjení ... Od Havla byla statečnost, že dokázal vyslovit názor, který mu v ČR oblibu nepřinese. Národu se 40 let cosi vtloukalo do hlavy, jak to chtěli sovětští soudruzi. Otázka sud. Němců byla komunistům dobrá proto, aby ukázali Sovětský svaz a KSČ vás před nimi ochrání. Proto se tolerovaly zvěrstva při odsunu. O odboj proti nacismu bolševikům nešlo, mnohý kolaborant dělal po válce kariéru v rámci KSČ, zatímco vojáci z Anglie, ale někdy i ze Svobodovy armády dostávali provaz, doživotí nebo dlouhé tresty v uranových dolech. Klaus jen těží z určitých protiněmeckých nálad, který komunisti 40 let živili. V tom je jeho pragmatismus. Havel ho po revoluci vynesl do funkce, za což se mu Klaus odvděčil. Za totáče: Havel, disident, léta v kriminále. Motejl - obhájce a advokát disidentů u soudu. Klaus - teplý místečko v bance, pak v Prognostickém ústavu - ústav, který si drželi komunisti. Klausovi kamarádi - Kočárník, Dyba, Tlustý - tehdy v KSČ.  Špidlovy sliby o konci vojny - konec vojny je v dohledu, příští rok jde poslední ročník, a budou si hlavně vybírat ty, co chtějí zůstat jako profesionálové. Stačí jen sledovat tisk.
0/0
21.10.2003 11:13

Pan_Vojtisek

Re:
Souhlasim,  Klause vnimam - s prihlednutim k jeho politicke kariere, i zivotu - jako  falesneho clovicka v honbe za prospechem, uznanim a popularitou. Cekal jsem ovsem, ze jeho utocny populismus plny silnych slov a proklamaci, kterym ziskaval politicke body, se aspon trosku zjemni s jeho nastupem do funkce prezidenta.
0/0
21.10.2003 11:35

Yusuf

Re: taky souhlasím
docela jsem těm jeho slibům věřil, i když od sponzorský aféry jsem ODS přestal věřit. Mluvit a přesvědčovat umí -díky tomu, a ničemu jinému zřejmě vyhrávali volby (nebo byli 2. nejsilnější). Když člověk bez emocí poslouchá komunisty (Křivohubka, Greb., Exner, Dolejš) - tak musí uznat, že umí mluvit, argumentovat, přesvědčovat, působit na city a manipulovat. Technologii moci ovládají velice dobře. Ani Husák nebyl žádný blb, na rozdíl od Jakeše. Akorát ta ekonomika pod jejich vedení nefunguje a lidský práva jim nic neříkají. Což obojí platí taky u Klause.
 
0/0
21.10.2003 14:21

renek

Je to tak..
Nedělejme si iluze.Motejl je opravdu obyčejný trafikant, kterého potřebovali socani někam uklidit, když nebyl schopen hnout se zkorumpovaným soudnictvím.
0/0
21.10.2003 8:10

Chátra

Soudruh Klaus
...nema zajem aby mu do jeho genialniho rizeni statu kdokoliv jakkoliv kecal. V druhem kole zrusi senat (ne ze by mi tento fakt vadil, je to uloziste vyrazenych politiku), pak mozna snemovnu, prohlasi se svatym a bude vladnout!!!!
0/0
21.10.2003 7:22

nochav

Re:
To jsem nevěděl, že už i chovanci psychiatrické léčebny mají přístup k internetu. Chátro, ty mamlase, tvoje druhá věta jasně dokazuje, o co ti jde. I když president udělá dobrou věc, ty ho za to budeš kritizovat, protože mezi inťouši a blázny se to nosí. Diktátorem bych chtěl být já a taková hovada, jako jsi ty bych zbavil svéprávnosti.
0/0
21.10.2003 13:23

michallll

Kdybych měl tolik přátel v kriminálech či na útěku,
jako pan prezident, měl bych stejný názor.
Michal, Libčeves
0/0
20.10.2003 20:16

maret

Naděje
 
  Jakákoliv naděje na vyřešení neprávného stavu se silnějším protivníkem je naděje. Když se tato naděje vyřeší pomocí jakéhokoliv zástupce posílí to vědomí jednotlivce, že lze porazit státní moc. Žádný představitel státní moci nemá morální právo jakoliv hodnotit tyto istituce dané demokracií, ledaže by sám byl představitelem diktátorské ideologie. Pane Klausi stydťe se, za vlády KSČ jste jezdil v trabantu, vystudoval komunistiké školy a tak jako všichni ostatní na konec týdne jezdil na polorozbořenou chalupu. Jen díky panu presidentu Spojených států Amerických Reganovi, který uzbrojil komunisty si nyní můžete užívat demokracie a všech věcí stím spojených, ale to jsem jen odbočil.Dnes jsem po vašem vysvětlení jak jste myslel tu trafiku pana Motejla konečně pochopil, že vy nechcete aby naše země se konečně vymanila z pletich, strádání ,rozkrádání, korupce atd.atd,Vy totiž potřebujete svůj státeček, kde lidé jsou bez vzdělání a stačím jim k životu president, který je navštíví tu při dožínkách , tu hospůdce, tu na závodech v běhu na lyžích atd. Tento národ vy přesně potřebujete pane presidente poslušný, vyznačující se tím, že se ničím nevyznačuje. Je to přesně podle komunistů.
Nedělám si iluzi o odpovědích na můj příspěvek, dle dnešního průzkumu preferencí na drůhém místě s 18,4 %je KSČ v tomto státě. Jak je to možné když oficiálně je komunistů cca 120000tisíc. Soudruzi díky za odpovědi, už jste zase všude.
0/0
20.10.2003 18:43

franta mottl

Re:
tvuj prispevek je OK. Vidim to podobne, rad bych jen pripomenul, ze to v jinych statech neni jine. Napr. v nemecku nebo italii jsou take jen sycaci na rozhodujicich pozicich. Zbyva jedine - koupit s nekolika rodinama statek ve svedsku a dat civilizaci sbohem - dneska s internetem - no problem
0/0
20.10.2003 19:47

GhorX

Přečtěte si ten dopis
Doporučuji všem kritikům prezidenta, aby si jeho dopis přečetli (je krátký). Ono totiž hrubě překroucené a účelové informace v článku, pod kterým na prezidenta nadáváte, nelze vzít jako podklad pro názor. Sám mám proti prezidentovi spoustu výhrad, ale (přesto, že s ním nesouhlasím ani v tomto případě) už dávno vím, jak vypadá "redakční úprava textu" v podání tohoto bulváru. Celkem mně nepřekvapuje, že článek není podepsaný; nejspíš bychom zjistili, že jeho autor má dlouholetou praxi v tvorbě agitek.
0/0
20.10.2003 18:17

Flat Vamp

Re:
V jakém smyslu prekroucené? To hlavní z dopisu citovali, he? Prekrucovani v mediích je jiste bezná praxe, ale myslím, ze tohle zrovna není dobrý príklad. A taky si myslím, ze se tím ohání kdejaký blb - ve vsi slusnosti - který má vlastní dogmatický názor a pritom je líný císt noviny.
0/0
20.10.2003 18:37

GhorX

Re:
Je to prosté, vezmete celistvý text, rozdělíte ho na samostatné kousky a ty zpřeházíte tak, aby na začátku a na konci (jakoby nejdůležitější) bylo to, co chcete zdůraznit a po "bombách" následovalo jako dovětek to, co potřebujete znevýraznit. Následně doplníte krátké, přátelské komentáře a srovnání, které (jistě náhodou) dále vypíchnou to, co svoji agitkou autor zamýšlí. No a napojit různé vybrané části dopisu na (téměř) spouvisející vyjádření druhé strany na výsledku nic nezkazí, každý jen pokýve hlavou, no jo, no, tak nějak to bylo... Z dopisu V.K. jasně vyznívá snaha, aby si dr. Motejl neztotožňoval kritiku existence úřadu se svoji osobou, stručný popis názoru V.K a ujištění o ochotě diskutovat. Z článku čiší nadřazenost myslitele, pro kterého ombudsman není slušný člověk, což tvrdí už dlouho, přičemž tím "samozřejmě" nic osobního nemyslí...
0/0
20.10.2003 20:32

Flat Vamp

Re:
To je teda pekná demagogie, co jsi tedka napsal. A navíc: v  tom dopisu je sice napsáno, ze si pan Motejl nemá kritiku vztahovat na svou osobu, ale zrovna tohle mi zaprvé neprijde tak podstatne a zadruhé to teda ani náhodou prezidentovi neverím. A jestlize autor toho clanku uvádí kontext událostí, nevidím na tom nic spatného, anobrz naopak. A naopak mi taky prijde podstatné práve to, co autor citoval: "Podle tohoto mého názoru je úřad ombudsmana módní záležitostí, ke které přistoupila řada evropských států, aby vytvořily dojem "přátelsky orientovaného" vztahu úřadů vůči občanovi v éře, kdy na sebe stát přebírá stále více moci na úkor svobody občanů.".
0/0
20.10.2003 20:57

GhorX

Re:
To není demagogie, to je běžně používaná praxe. A evidentně účinná - zdá se, že autor je opravdu znalec. Pokuste se zampomenout, co si myslíte o V.K. a přečtěte si jeho dopis. Jste-li ještě schopen objektivity, asi Vám neunikne rozdíl mezi smyslem dopisu a článku, myslím zamýšleným významem.
0/0
20.10.2003 21:08

Flat Vamp

Re:
Meles nesmysly. Ten clánek je docela neutrální. Jen cituje a pak rekapituluje celou aférku. Tak kde je tam jaká manipulace? Navíc - jak jiste uznás - prezident a novinár jsou DVE ruzné osoby s DVEMA ruznymi pohledy na vec.
0/0
20.10.2003 21:28

Dan 1

Pokud to ještě někdo neví,
šéf tohoto plátku studoval žurnalistiku ve Lvově (SSSR).
0/0
20.10.2003 20:00

Flat Vamp

Re:
A co z toho vyvozujes? Ze byl v NKVD?
0/0
20.10.2003 21:01

Dan 1

To nechám
na vašem uvážení.
0/0
20.10.2003 21:09

Flat Vamp

Re:
Jo vy nesmíte ani naznacovat. Tak to jo.
0/0
20.10.2003 21:31

timec

Ombudsman
nemá zrovna moc pravomocí.  Takže je otázkou, zda je vůbec k něčemu dobrý. Pokud si chci stěžovat na postup ve správních záležitostech, zde se stejně musí i on obrátit na soud. No a protože u nás je nejvíc prohnilé soudnictví, kde ombudsman nemá vůbec žádné pravomoce, tak nevím...
0/0
20.10.2003 17:53

trotlX

ombudsman
Takhle demagogicky polozeny otazky, lze vztahnout na jakykoli urad - to jeste neznamena, ze je zrusime a vyhlasime tu anarchii. Od Prezidenta bych ocekaval, ze si tohoto je vedom, vic nez kdo ostatni, protoze ma (nebo by mel mit) za tento stat a jeho ustavnost urcitou zodpovednost. Jenze kdovi, za co nas pan prezident doopravdy citi zodpovednost. Na druhou stranu mozna chce pan prezident jen prevest sve pravomoci na ombudsmana - kdysi taky mobilizoval proti Zemanovi, aby mu v klidu predal vladu. A nebo proste jenom likviduje autoritu, ktera by ho mohla politicky ohrozit. (treba znovu pri pristich prezidentskych volbach?) Instituce jako Ombudsman potrebuje vic jak deset let, nez se zcela zabehne v pravnim systemu statu. Ombudsman ma sve logicke opodstatneni - ma byt soudcem uredniku, jejichz zvule v nasi republice jiz presahuje temer vsechny meze. Jak moc se to, tomuto uradu v soucasne dobe dari je druha vec. Kazdopadne, bude-li treba, pujdu si radsi stezovat k Ombudsmanovi, nez podavat zalobu na stat k soudu. Rozhodovani o funkci, pravomocich a existenci uradu Ombudsmana spada pod pravomoci parlamentu, tak proc plest zahradku sousedovi, kdyz se do vlastni pro samy plevel uz skoro nevejdete. Jestli je neco v posledni dobe mode, tak je to populismus a agresivni, arogantni retorika.
0/0
20.10.2003 16:51

starfucker

Myslel jsem,...
že už si to pan Klaus v hlavě srovnal.
Nesrovnal, je to přiblý narcista a sratch a za tímhle osočením si budu stát, ikdybych měl emigrovat. Protože dovolávat se v tomhle pytli sratchek, made in czech republic, práva nikdy nebylo možné a koukám, že je tak 100 let nebude. 
0/0
20.10.2003 16:04

Cyclon-B

Re:
Tak jo, tak sis vylil srdicko a tedka bys moh napsat, proc je urad ombudsmana takovym prinosem...
0/0
20.10.2003 16:14

Flat Vamp

Re:
Jak se muze bavit s plynem? Fuj!
0/0
20.10.2003 16:46

Janovan

Co také dělá ombudsman
Když se Franta Liška vrátil z Milionáře, zjistil, že za SIPO, které leta bylo zdrama, se nyní platí 8 Kč. Toho pěkně vytočí. Vzpone si na usměvavého strejce s brýlemi a napíše mu dopis, že co si ty nahoře představujou...Úředník pana Motejla, vezme onen dopis a spolu s kopií a hlavičkou úřadu veř.ochr.práv ho pošle na Min. fin. (regulátor těchto cen), aby se k to mu vyjádřilo do 15 dnů a poslali jednu kopii...Po určité době dostane Fanda vysvětlení jak se to má s cenou SIPA.  Kdyby  Fanda napsal na MF rovnou ušetřil by státní pokladně (sobě) čas než doputuje dokumnet od Motejla na MF plus náklady jedné hodiny práce uředníka (odhadem)+část Motejl. platu. K tomu je však zapotřebí dostoupnej inf. systém (stand se jím stane www.portal.gov.cz) a více Fandovy snahy....
0/0
20.10.2003 15:52

Yusuf

Motejl je taky ústavní činitel
a to by Klaus jako prezident měl respektovat. Klaus sám jako prezident taky nic neudělal, to kladení věnců by zvládl někdo za 50tisíc bez kanceláře. Klaus dělá, to co předtím: pletichaří, manipuluje a rozeštvává. Do komunistů nereje, protože jim vděčí za koryto. A oni dobře věděli, koho volí. Špidla je socan, ale Bush se setkal s ním a ne s Klausem. Klaus se setkává s Grebeníčkem, chodí na čínskou ambasádu - v tom je asi ta pravicovost.
0/0
20.10.2003 15:43

fido7787

Re:
to je hezky napsane!
0/0
20.10.2003 16:10

Marťásek

Re:
Klaus najmenoval celý Ústavní soud, vyznamenal mnoho lidí, uskutečnil mnoho zahraničních návštěv, procestoval půl republiky, uspořádal několik setkání politiků o EU ...
Pletichaří? Důkaz prosím.
Manipuluje? Ne, jeho názor na ombudsmana je už nekolik let stejný a veřejně známý
Rozeštvává? Vždyť ombudsmana ujistil, že nejde o osobní spor, ale jeho názor na úřad.
Bush se setkal se Špidou jen proto, aby Klause nasral, což se mu nepovedlo. Klaus si ho totiž dovolil nepodpořit ve válce proti Iráku. Dneska už Bush ani neví, kdo to je Špidla. Už ale pochopil, že se bude muset s Klausem setkat, proto mu v USA udělili cenu a Bush mu osobně napsal: “Oceňuji prezidenta Klause za jeho schopnost vést a za jeho podporu principů tržní ekonomiky. Zároveň oceňuji NCPA za silnou oddanost ideálům svobody a za prosazování nízké role státu. Vaše odhodlanost prospívá pokroku a prosperitě všech lidí.
To se ale v tisku nedočtěš, protože naším novinářům se to nehodí do jejich strategie. Musíš si kliknout sem: http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=SjS5oy355Hbc
0/0
20.10.2003 16:40

Yusuf

Re: na vysvětlenou, jen pár věcí
Najmenování úst. soudu - způsob, jak se handrkoval se senátem, tím bych se moc nechlubil. Na to funkce prezidenta potřebná není, to by zvládly obě komory parlamentu, např. Sněmovna by navrhla, Senát zvolil, nebo zvolit půl Sněm., půl Senát. Pletichaření - co jiného lezení do zadku Grebeníčkovi, "nemá čas" jít na Havlovu dekoraci. Na mezinár. poli - prosazuje jiné pohledy, z ústavy přitom plyne, že zahraniční politiku určuje vláda. Jako prezident  nemá co vládu kritizovat - to může dělat opozice v parlamentu, ale ne prezident. A jeho postoje v zahr. politice - otázka Iráku, dříve byl proti zásahu v Jugoslávii, má blízko k vrahovi Mečiarovi. Špidla je sice socan, ale čestnej člověk. Klaus přitom umožnil vládu Zemanovi - což byl podvod na voličích (mobilizace proti socialismu). Štve, jako celá ODS - hrozí, že socani budou vládnout s Grebeníčkem, a přitom jim leze do zadku, aby ho zvolili prezidentem. To co řekl Bush o Klausovi - to není lež, to je pouze diplomatická zdvořilost. Grebeniček jasně řekl, proč jsou jim Klausovi postoje bližší a proč ho volí. Ten vypočítavej pragmatismus, to má Klasu společný s komunisty. Taky tu stranickou disciplínu. Podle odhadů by nyní ODS a KSČM dali dohromady většinu v Parlamentu. Doufám, že toto nestane, i když od ODS lze čekat vše.
0/0
20.10.2003 17:26

Marťásek

Re:
handrkování se senátem - to by se neměl chlubit spíš senát. Ten je totiž stejně na nic jako ombudsman . Prostě senát nenechal projít soudce, který když hájil zájmy ČR v restitucích, tak byl velice úspěšný. To se nelíbilo stranám jako us nebo kdu, které počítají s vrácením mjetku sudetským Němcům a fašistické šlechtě, takový soudce by jim to zatrhnul.
Blízko k Mečiarovi? To sotva. Pouze striktně dodržuje, že si Mečiara bohužel demokraticky zvolili Slováci a proto je jejich legitimní zástupce a s takovým musí jednat. Nevím o tom, že by ho jinak za něco chválil, že by se nějak přátelili. Klaus prostě zastává názor, že koho si Slováci zvolili, toho měli a on musí jednat s jejich zástupce. To samé - byl proti odporu EU proti Haiderovi v Rakousku. Tento odpor parasoxně Haidera doma posílil. A přitom nikdy se s Haiderem nesetkal ani nekomunikoval. Taky si ho Rakušáci svobodně zvolili.
Grebeníček - ano Klaus se mu musí líbit v mnoha pohledech, zejména důsledné hájení zájmů ČR v zahraničí a v EU, pevné postoje co se týče vrácení majetku sudetským Němcům nebo kolaborantské šlechtě. To je ostrý konstrast proti postojům KDU-ČSL nebo US-DEU. Navíc se mu musí líbit, že i ho Klaus zve na setkání předsedů parlamentních stran a to opět pouze proto, že i Grebeníčka, ať se ti to líbí nebo ne (mi ne), si někteří občané v ČR demokraticky zvolili.
Doufám, že jsem ti ukázal pevné postoje VK a respekt k mínění lidu v demokratických volbách. Prostě jedná s demokraticky zvolenými představiteli. To ale ještě nemusí být jeho přátelé.
Co se týče Špidly, nevím, proč je čestný. Je to sprostý lhář. Před volbami sliboval, že bude zdravotnictví zdarma, preference školství, vědy, ... konec vojny, přidat důchodcům, lékařům, učitelům, ... ODS tehdy tvrdila, že na to nebudou peníze, leda za strašlivých dluhů. Dneska se ukazuje, že Špidla udělal šílené dluhy, přitom se zpracovává placení v nemocnicí
0/0
20.10.2003 17:57

Šmejky

Re:
Nic než souhlas.  A nejlepší příspěvek - Špidla čestný - to je jako Stalin spravedlivý
0/0
20.10.2003 19:29

Marťásek

Re:
A to jsem ho ještě nedokončil, protože jsem přešvihnul 2000 znaků .
Špidla udělal ty strašlivé dluhy, ale nikde se to pozitivně neprojevilo, nikomu nepřidal, nic nezlepšil, konec vojny v nedohlednu, v nemocnicích se bude platit, .... Prostě jen zadlužil. Před volbama celému národu lhal bez pohnutí v xichtě, že na všechno peníze jsou a budou. Špidla má prostě jen kamenný xicht robota, který mu umožňujě jakkoliv lhát a lidi mu to zatím žerou.
Kdo takto lže, není u mě čestný.
0/0
20.10.2003 19:46

huhu007

Re:
Ekonomiku zadlužily Klausovy vlády. Především díky bankovnímu socialismu, díky kterému se zde prošustrovalo kolem 720 mld. Kč. Na to budeme ještě dlouho platit. Kolik že je ten zahraniční dluh???
Miláčci z modroptákostrany narozdíl od vlád ČSSD nezapočítávaly ztráty KoA do rozpočtu.
Vraťme se však k tématu: ombudsman je ústavní činitel a ať už je v různých kauzách co platný nebo ne, má prezident povinnost to respektovat. Pokud se mu něco nelíbí, má možnost resp. měl by mít autoritu vyvolat příslušnou zákonodárnou iniciativu. Výrazivo typu "ombudsman je dobrá trafika" se hodí možná do hospody nebo Sládkovi na sraz holých lebek nebo do této diskuse. Pokud podobný výraz užije prezident, pak tím pouze opětovně prokazuje svoji úroveň. Inu, pan profesor nějakých diplomatických zdvořilostí není schopen, protože ostatní podlidi jsou tu přece jenom proto, aby našemu hulvátskému narciskovi sloužili. Tam žádná diplomacie není na místě. Ostatně do stejné kategorie přece spadá i americký prezident. ještě pořád je tu totiž množství psychopatů, kterým podobné řeči znějí jako rajská hudba. Nejspokojenější z podobných vejšplechtů pana profesora musejí být komouši.
0/0
20.10.2003 21:43

sam hawkins

Re: Souhlas
Sam bych to nenapsal lip. Osobne si myslim, ze se Klaus do ombudsmana navazi jenom proto aby se zas na chvili dostal na prvni stranky novin a protoze citi ze by moh nahrabat nejaky body do zebricku popularity.
0/0
21.10.2003 11:10

huhu007

Re:
0/0
20.10.2003 21:26

JfV

Dokud...
Dokud nebude mít občan jiné zastání, dokud bude úředník skoro neomezený pán, dokud je občan plnoprávným jen když ho partaje potřebují u voleb, ale pro referenda už podle nich nemá dost informací a podléhá vlivu jiných, než jich samých, dokud budou politici všech úrovní samolibými představami arogance, potud je dobře, že se ho občas někdo zastane. I když je to opět jen úředník se svou suitou...
0/0
20.10.2003 14:58

Flat Vamp

Ejhle...
...arogantního pokrytce. A jeste neco: chtel bych videt toho smelce, který jde zádat pana lidového prezidenta o pomoc v boji se systémem.
0/0
20.10.2003 14:22

nevende

Re:
CO TO MELEŠ! JSI SNAD NESVÉPRÁVNÝ BUDIŽKNIČEMU, KTERÝ POTŘEBUJE, ABY HO NĚKDO --ZA VELKOU ČÁST DANÍ-- VODIL ZA RUČIČKU????? NEUMÍŠ SE O SEBE POSTARAT???
0/0
20.10.2003 14:31

Flat Vamp

Re:
 Splet sis debatu. O svéprávnosti viz chat na www.bohnice.cz
0/0
20.10.2003 15:29

jojoj897

Re: tak tohle je hodně ubohej výkřik!
- chtěl jsi vůbec něco někomu sdělit  
0/0
20.10.2003 15:48

nevende

Re:
JO, ŽE OMBUDSMAN JE ZCELA ZBYTEČNÝ ÚŘAD, NA KTERÝ MUSÍME PLATIT DANĚ!
0/0
20.10.2003 16:20

Flat Vamp

Re:
Ani ne. A  ty?
0/0
20.10.2003 16:45

4omega

Já bych udělal úplnou revizi ústavních činitelů..
.... protože jich je celá řada úplně na houby. Zrušil bych senát i ombudsmana a tisíce míst úředníků.
 
Nechal bych jen parlament a přímo volil prezidenta, který by společně s hejtmany krajů dělal druhou komoru parlamentu. Bylo by to daleko levnější a vše by se dělo blíž k lidem, protože hejtmani toho o potřebách regionů vědí víc, než pitomí senátoři, kteří netuší, která bije.
 
A přímo volený prezident by měl aspoň právo vykládat takový nesmysli, jako nyní pan Klaus......
0/0
20.10.2003 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.