Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Červeňákovi se vrátili z tělocvičny domů

Početná rodina Červeňákových opustila tělocvičnu. Statik totiž konstatoval, že dům, z něhož se v polovině minulého týdne museli vystěhovat kvůli podmáčeným základům, lze podmínečně užívat do počátku prosince, či příchodu silných mrazů, řekl starosta městského obvodu Ústí nad Labem-střed Radek Vonka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

deveroux

Jak chovat krysu
Milé děti a ochránci a přátelé zvířat. Dnes si popíšeme zvláštní zviřátko a to krysu. Ale ne ledajakou, ale krysu Romali Parazitus. Začneme s mládětem. Romali Parazitus dospívá okolo 12 let, do té doby je to velice "roztomilé" mládě. Copak Pepíku? Mluvit? Kdepak, mládě Romali Parazitus nemluví jako papoušek, vydává pouze neartikulované zvuky jako například Dežo pócém, pokóm deš, dyk, dylino, čándre mir. Mluvit je jen tak nenaučíš. Doma jej rozhodně nechovejte, toto zviřátko by vám pěkně zaneřádilo byt, Aničko. Radši si domů pořiďte koťátko, to chodí kakat do misky s pilinami nebo pískem, to Romali Parazitus neumí. Je však ve svém věku velice šikovné. Již 8 letá mláďata dokáží vytáhnout z kapsy náhodného chodce bez povšimnutí peněženku, mobil, klíče od domu apod. Od 15 let věku již dokonce zvládnou zajít na sociálku a žádat sociální dávky..Každá dospělá krysa Romali Parazitus dokáže propít podporu v nezaměstnanosti během 1 dne a zdevastovat byt během 2 dnů, vykrást 5 automobilů a prořvat celou noc. I když rozhodně nepatří mezi ohrožené druhy je státem chráněná, bohužel. Že je to škaredé zvířátko, Honzíku? Je, ale je možné, že se ostatní obyvatelé pohádkové říše na..zlobí a Romali Parazitus pozvou na benzínový dýchánek a nebo trošku vypráší ocelovou tyčí a RP zdechne jako Karkulčin mluvící vlk, když jej Majer sejmul..Ať žije Rumburak, čaroděj (zatím) druhé (bílé) kategorie!!
Arabell Diákon Deveroux
PS: Xenie šla na SCI-FI "Cikáni jdou do práce".
0/0
8.10.2003 9:55

pandorka

Re: krysa
Rovnez moc  hezky vystizny clanek,ale hlavne pravdivy a realny.:o)
0/0
8.10.2003 11:06

sexy69

Re ABSOLUTNI SOUHLAS S TVYM CLANKEM
jsou to zasra * ny nemakacensky svine
0/0
8.10.2003 13:59

lobotomi_e

Re:
tykrabe, řežu se smíchy, klobouk třikrát dolů....Na druhou stranu, když to tak čtu, není to spíš k pláči
0/0
8.10.2003 14:32

carodejnice

Zajímalo by mě
jak vypadala ta tělocvična po jejich odchodu. Jestli tam zbyly ještě nějaké parkety, nářadí na cvičení a vůbec vše, co se dalo spálit a prodat.
0/0
8.10.2003 9:20

sapap

Závist?
cO JIM PROBOHA ZÁVIDÍTE. Chtěl byste si snad někdo to s nimi vyměnit? Nebuďte tak závistivý a podívejte se sem na www.romea.cz
0/0
8.10.2003 0:30

alena.alena

Re:
Nikdo jim nezávidí, miláčku. Ale musíš uznat, že se tito lidé dostali do potíží z devadesáti procent vlastním přičiněním. A jediné poučení, které si z toho vzali je to, že když budou patřičně hlasitě křičet, můžou z města vyrazit prakticky cokoli.Oni to nechápou tak, jakože jim někdo pomáhá a de facto jim prokazuje velkou laskavost, ale tak, že je to něčí povinnost se o ně věčně starat a řešit jejich problémy. Ale oni nejsou děti, jsou dospělí, svéprávní a plnoletí a oni by se podle toho měli konečně začít chovat.Vzít svůj život do svých rukou a postarat se o sebe a o svou rodinu a snažit se o to, aby byli pokud možno nezávislí.Pak na nikdo nebude pohlížet jako na příživníky:Každfému z nás se může stát neštěstí, každý z nás někdy potřebuje pomoc okolí...ale oni ji považují za povinnost těch ostatních a tvrdě vyžadují její poskytnutí. Když někdo žije na úkor ostatních, neměl by počítat s pochopením nebo přátelstvím z jejich strany.
0/0
8.10.2003 10:19

pandorka

Re: Alena
Mas uplnou pravdu a souhlasim s tebou ve vsech bodech.Pekny clanek.
0/0
8.10.2003 10:42

TristanEugen

Re:
 Panebože,zase nějaká česká smrdínka,která ve všem vidí závíst. To že se spoustě lidem nelíbí,jak nějaké etnikum se chová jako dobytek,tak co v tom je za závist? A to se takové pitomé smrdínky a smrdínkové považují za moudre a ušlechtilé .
0/0
8.10.2003 11:46

TristanEugen

Spravedlnost především!
 Podívejte,mé děti když tady začali chodit do školy,neznaly slovo anglicky.Třetím rokem už byly nejlepšími studenty třídy a pátým rokem nejlepšími studenty školy.Dcera dostala zlatou medaily udělovanou dvěma studentům v okrese. Každý Čech,už druhý,nejpozději  třetí rok měl svůj domek.To mnozí zde rození černosši to nedokázali za několik generaci.Zrovna tak v ČR cikáni.Ty výmluvy,že cikáńata neprospívají ve škole proto,že neznají český,je jen ubohou výmluvou.Mám dojem,že díky několika psedodemokratum a pseudohumanistům se v mnohém opičíte po USA.Zatím se tady těžce zbavujeme toho,co všelijací liberálové a tím levičáci napáchali,tak u vás to zavádite.Tak jak tady si sice černoši říkaji "nígro",tak běloch už to vyslovit nesmí.Tak u vás cikán nění cikán,je to "Rom",.A je zajimavé že všichni ti kdo tak uctivě o cikánech mluví jako o Romech,si sami s oblibou říkají cikánský "gadžo" Ubohost nad ubohost.Nechtěli by všichni ti gadžové ještě nosit psí obojek,aby se zavděčili cikánům? Prosím,ať ho nosí,ale jen sami a nenutí k tomu jiné.A všichni ti pseudohumanisté bijíci se za nadpráva cikánu,nechť se spokojí s minimálním platem a to co přebývá,nechť dávají na fond s kterého se budou živit cikáni a platit jejích životní náklady.Potom bych před ními smeknul klobouk .Ale ti všichni všivácvi se domáhají toho,aby dávali především jiní,ti kdo vůbec    nechtějí!
0/0
8.10.2003 12:07

alena.alena

Re:
moje kamarádka  má dceru, která je učitelka na ZŠ.Učí na sídlišti a tak má ve třídě děti různých národností.MJ. i dvě děti romské a  čínskou holčičku .Nedá se to vůbec srovnat. Ta holčička, když přišla, neuměla slovo česky, všechno krásně dohnala, dneska mluví dokonale a má pěkné známky a kamarádky .Její rodiče ovšem jsou stále v kontaktu a  snaží se svédcerce všemožně poimoci, např. jí najali studentku na doučování, když holčička onemocněla.Romské děti - no klasika.Když vůbec do školy přijdou, tak jsou s nimi jen problému, typu neukázněnost, rvačky, drobné krádeže apod.Jestliže jsou ty děti rasistické - proč tyhle problémy nemají ostatní děti cizinců.ale jen a jen  děti romů,. které navíc jiný jazyk než češtinu neovládají.
0/0
8.10.2003 14:42

belgian chocolate

pane redachtór
první pád Červeňákovi, čtvrtý pád Červeňákovy - položit tužku a marš zpátky do třetí třídy!
0/0
7.10.2003 17:31

rasista

Re:
To  máš z nedostatku sexu ?
0/0
7.10.2003 21:08

belgian chocolate

tim to v zadnem pripade nebude
ale stejne dekuji za nabidku
0/0
8.10.2003 16:52

palanka

měli
je tam zapečetit všechny!
0/0
3.10.2003 11:46

stanislavek

Diskrimanace? Ano, ale ne cikánů.
Mladé rodiny čekají na byt roky, pak přijde banda cikánů a dostane ho hned. Proč? Protože jsou prý diskriminováni!!! A ještě se najde spousta lidí, kteří se jich zastávají!!! To neviděli ty vybydlené byty!!!!!!!!!!!!
0/0
2.10.2003 14:02

MMarjanka

Diskriminace?
Chudáčkové malí opálení... Proč si myslíte, že dostali tak rychle náhradní ubytování? Protože když si to půjdou na úřad vyříkat tak je to rozdíl proti běžnému typu české rodiny - hlavně co do množství a temperamentu . S tím se prostě nemůžeme srovnávat. Zajímalo by mne jak se došlo k té částce... 200 korun mám na den pro 5 lidí a ne pro jednoho, hernajs, já si snad nechám změnit národnost.....
0/0
2.10.2003 13:58

_m-

Re:
(Koukám, že tu jsme zase spolu.) Naprostý souhlas, já mám pro 4 dospělé (děti studují) 2000,00 Kč na týden na všechno včetně zmrzilny, drogérie, čistírny atd., (s výjimkou mých obědů, mužští jedí doma). Červeňákovi mají 1400,00 na jednoho pouze na jídlo. Někdy opravdu toužím být tou ubohou diskriminovanou menšinou. Madla
0/0
3.10.2003 12:26

GhorX

Re:
Toužíte po tom, abyste měla základní vzdělání, 15 dětí, v rodině menší slovo než pes (kterýkoliv z mnoha, sloužících jako rezerva pro případ nouze), žila v kraválu a sloužila jako šlapka do svých 30ti a pak jako bordelmamá ? To snad ne, obvykle působíte rozumným dojmem.
0/0
3.10.2003 12:37

_m-

Re:
Máte pravdu, vracím se zpět do reality. :-) Madla
0/0
3.10.2003 12:52

alena.alena

Re:
tohle je sice pravda, ale kdo je vlastně diskriminuje...vláda? české obyvatelstvo? úřady? Ne! Jejich vlastní  manželé, otcové, synové a bratři.Takže mi tedy není jasný proč máme za takovouto diskriminaci něco platit. Děti mají možnost chodit do školy....jsou to jejich rodiče, nikoli majoritní obyvatelstvo, kdo jim to znemožňuje, mají možnost se vyučit či vystudovat, či jinak získat kvalifikaci...a tu mají, znám jich dost, kteří ji získali. Stálo je to pochopitelně větší úsilí než čechy, to přiznávám, ale možné to je.Jsaou to především oni, kdo musí mít vůli  něco změnit.I kdyby jim dávali denně tisícovku na osobu, zůstane vše při starém. Budou dál natahovat ruce a křičet, že je diskriminujeme, a vždycky se najde nějakej dobrák, který jim radši dá prachy, než by riskoval, že se o něj budou otírat média.Jo, je to jejich kultura a jejich zvyklosti...fajn, tak ať nás do toho netahají a žijou si za svý.Já budu žít jak jsem zvyklá já a taky nebudu nic chtít od nich.
0/0
3.10.2003 15:23

hisaak

Re:
Jenze tohle je o svobodne vuli! Nikdo prece cikana nenuti, aby mel 15 deti a aby jeho dcery slapaly! Lidi z Usti (potazmo vsech, kteri plati dane) se nikdo neptal, jestli chteji sponzorovat rodinu o 47 hlavach (proboha, to je cifra!). Rozhodlo se bez nich.
0/0
7.10.2003 23:15

FrNedobrota

Zavřít hranice
a všecky deportovat ! Hranice s SK je třeba udělat jako ostnaté pásno střežené armádou a pravomocí kdykoliv střílet ! Doma je třeba dělat policejní razie a všecko cpát do vlaků a deportovat !  Všem mír v duši !
0/0
2.10.2003 12:37

FrNedobrota

CELÉ Z ČTK !!!
ÚSTÍ NAD LABEM 1. října (ČTK) - Romská rodina Červeňákových se dnes opět za asistence městské policie stěhovala. Tentokrát ne na Slovensko, jako v roce 1993, ale do nedaleké školní tělocvičny. Červeňákovi museli své byty opustit, protože stavební úřad vydal kvůli podmáčeným základům rozhodnutí o vyklizení objektu. Stěhování proběhlo klidně. Lidem se sice nelíbilo, že 35 dětí a 12 dospělých bude bydlet pohromadě v jedné tělocvičně, ale sbalili si tašky a v klidu odcházeli do nedaleké školy. Strážníci jim pomáhali s taškami. Po odchodu obyvatel zapečetili prázdné byty. Jeden z bytů ale museli vzápětí rozpečetit, protože jedna z rodin zjistila, že tam nechala malé dítě. Město se o Červeňákovi postará přesto, že bydlí v soukromém objektu, a náhradní ubytováním by jim měl zajistit majitel domu. Vojtěch Gaži, který dům od města počátkem letošního roku koupil, se na radnici obrátil s tím, že zajištění noclehů pro 47 lidí je nad jeho finanční možnosti. Starosta obvodu Ústí nad Labem-střed Vonka dnes novinářům řekl, že město se o rodinu postará kvůli velkému počtu dětí. Radnice vybavila tělocvičnu lehátky a nakoupila deky s polštáři. Strážníci prý ještě přivezou plachty, které natáhnou mezi postelemi, aby jednotlivé rodiny měly alespoň částečné soukromí. Město počítá s 200 korunami denně na jídlo pro jednoho člověka. Budou tam podle Vonky nejdéle 14 dnů. Gaži, který se přijel na stěhování svých nájemníků podívat, ČTK řekl, že dům s Červeňákovými v Předlicích koupil začátkem roku za 160.000 korun. Ve stavební posudku se hovořilo o narušení statiky, uvedl Gaži. Odmítl novinářům říci, kolik mu nájemníci platí nájem. "Jsou to přiměřené částky," řekl pouze. Jedna z nájemnic se ale novinářům svěřila, že za jednu místnost třikrát čtyři metry platila měsíčně 4000 korun. Vonka řekl, že město pomoc jednolivým rodinám posoudí individuálně. Reagoval tak na dotaz ČTK, zda se město v případě potřeby postará i o nájemníky v dalších dvou domech Gažiho.
0/0
2.10.2003 10:56

palanka

Re: To by
mě zajímalo, čím je budou živit. Totiž 200kč na den a osobu je v tom případě 6200 na měsíc. Tolik si nemůže dovolit projíst ani žádná normální průměrná rodina (3 osoby!). Přestaňte už konečně s tím podělaným pozitivním rasizmem a donuťte ty desetitisíce nemakačenků ať se o sebe postarají sami! Bez kujónů typu paní Samkové Veselé která jim (právě této rodině) vysoudí statisíce od státu! Před deseti lety jich bylo 16 dnes 47, oni se snad množí geometrickou řadou! Tím popírají všechny přírodní zákony!
0/0
2.10.2003 12:50

FrNedobrota

Re:
  • Město počítá s 200 korunami denně na jídlo pro jednoho člověka (socku jim nechají na gořalku a malbórka) To máme na osobu 6000 Kč měsíčně !! To máme cca 47 osůbek x200 x 30 dnů = 282 000 Kč !! ano DVESTĚOSMDESÁTDVA TISÍC !! - měsíčně !
  • 0/0
    2.10.2003 13:24

    FrNedobrota

    Cena člověka !
    Není pravda, že každý člověk má stejnou cenu. Ekonomové vyčíslili, že průměrný pracující člověk za živit přinese společnosti zisk 7 miliónů Kč. Za tyto peníze pak společnost staví silnice,platí státní asparát atd.
    Cena nepracujícího člověka je ale jiná - socka 3 tis po dobu 60 let + přidělení bytu a zdravotní péče = MINUS 5 MILIÓNŮ Kč  
    Pokud by se zhodnotila cena jakési zdůrazňuji zcela nekónkrátní, imaginární rodiny o 45 lidech, tak je to cca 225 MILIÓNŮ ZTRÁTY pro společnost !
    0/0
    2.10.2003 13:38

    MonikaX

    Re:
    Nějak nechápu, proč jim chtějí platit jídlo? Kdyby se nemuseli stěhovat, tak se snad taky budou živit sami (resp. ze soc. dávek) a na jejich výdělky (soc. dávky) snad nemá to stěhování žádný vliv?
    0/0
    3.10.2003 13:19

    alena.alena

    Re:
    podle výše uvedeného občan Gaži viditelně překročil zákon, a to několikrát...,to ho město nezažaluje a nebude po něm požadovat finanční náhradu(alespoň)?Takže město se o obyvatele Gažiho ruin postará a tento tam opět nabere další nájemníky, kteří budou do roka (ne-li dřív) ve stejné situaci a město zase zasáhne atd.No jo, Ústí nad Labem asi neví kam s prachama.
    0/0
    8.10.2003 10:10

    TristanEugen

    Snadno zapomenot.
     Snadno mohla to dítě zapomenout.Je to už čtyřicet let,kdy jsem byl svědkem překotného porodu snědé dámy.Byl to porod tak překotný,že ambulance nestačila pro ni přijet jen kilometr od nemocnice a cikáně hravě porodila sama.Bylo to pro ni jako když si člověk upšoukne,možná že ještě snadnější.Prostě upšouknuti a cikáně bylo na světě.Ptám se ji,kolikátý to máte porod a ona mě odpověděla: Asi asi dvanáctý.Sama nevěděla kolikátý tak to asi asi.Proto jich je z 30 tisíc v roce 1946 v celé ČSR dnes jen v samotné ČR možná šestset tisíc.
    0/0
    2.10.2003 10:33

    alena.alena

    Re:
    to mi něco připomíná, když jsem kdysi měla rodit své první dítě já, tak s námi na pokoji byla romská matka...teda byla v pohodě, čistá a lušná a nikomu se nic neztratilo...a ta mi říkala:"Děvšnko, neboj se, nejhorší jsoumprvní tři děti, pak už ani nevíš, že rodíš"..sama jich měla sedm. Ale jak říkám, tahle zrovna byla fajn, byla vyučená a její muž byl kuchař  a vařil "knedliky pro vojáci". Takže žádný příživy.Přišly ji navštívit děti a byly jak z cukru.Takový lidi pak mají kvůli takovéhle sebrance smůlu.
    0/0
    2.10.2003 10:45

    _m-

    Re:
    Je to teda úplně od věci, ale připomělas mi, Alenko dobu školní, kdy s náma chodili do školy Cikáni. Učení jim moc nešlo, ale jinak byli fajn, docela čistí, nikomu neubližovali, nekradli ani náhodou, táta byl kopáč a když něco provedli tak je zvochloval jedna radost, prostě úplně běžná rodina. To byla úplně jiná kategorie než Rómové. Ovšem jejich maminka byla hrdá na to, že oni jsou - cituji - "ČEŠTÍ CIKÁNI, ne ta přivandrovalá verbež". Madla
    0/0
    2.10.2003 11:01

    alena.alena

    Re:
    mám dlouholetého známého, který je cikán, jeho žena porodává v sámošce a žije normálním životem..jako každej...říká, že je cikán, kdybys mu řekla, že je ROM tak ho těžce urazíš, neboť on s tou"(cituji"Verbeží") nechce mít nic společného.Takovejch lidí je mi fakt líto.
    0/0
    2.10.2003 14:28

    aifel

    Kde jste, "humanisti" a ochránci menšin "v tísni" ???
    Teď máte příležitost přesvědčit nás, že to myslíte vážně - každý si vezměte domů jednu vystěhovanou rodinu a pěkně se o ni postarejte !!! Já vím, to je SCI-FI, nakonec to dopadne jako vždycky - stát (obec - no prostě my) dům odkoupí, zafinancuje generální rekonstrukci a obyvatelé se vrátí do krásných bytů 1.kategorie, po týdnu 2.kat, po měsíci 3.kat ...  
    0/0
    2.10.2003 9:49

    killer_session

    Cikani hnus
    Ptam se proc ty paraziti nas budou porad zneuzivat k jejich obohacovani a flakani atd., proc nepovolit odstrel cikanu, zafinancuji ze sveho. Jestli ta pakaz prileze jeste dalsi ze slovenska tak jich tu bude za chvili vic nez nas a kdo bude na cikany delat??!! Videli jste nekdy cikany bez harantu , ja nikdy. Jak to ze nase rodiny nejsou schopny uzivit tolik deti jako oni? Protoze zijeme jako lidi. cikani nejsou lidi!!!
    0/0
    2.10.2003 9:44

    DeDust

    Re: Cenzore nehnipej a maz!!!
    0/0
    2.10.2003 10:05

    killer_session

    Re: Ze by zastance cikanu a lidskych prav? To nejde dohromady - lidi versus cikani
    0/0
    2.10.2003 10:14

    DeDust

    Re:
    Ja se nezastavam cikanu, cernejch, bilejch, fialovejch. Ja mam u pr.... vsechny. Jen me prekvapilo, ze tu smazou kdejakou "prdel" a Tobe tu nechaj prispevek evidentne kolidujici s upozornenim v zahlavi diskuze...
    0/0
    2.10.2003 10:27

    Willybald

    Re:
    Smrdi ti hlava praseci ksichte.
    0/0
    2.10.2003 11:11

    alena.alena

    No,
    vy jste neviděli americká film "Sám doma"?Zvlášť když je těch dětí spousta, tak se jedno snadno ztratí.
    0/0
    2.10.2003 9:20

    NavyVanS

    Diskriminace
    Zase krasnej pripad diskriminace "slusny" vetsiny. Chtel bych videt jak mi radnice shani ubytovani, kdyz by majitel nezajistil vhodny prostory k obyvani. Takle to u nas nefunguje, to bych se musel jmenovat napr. Cervenak mit Romskou narodnost a pak si muzu chrochtat.
    0/0
    2.10.2003 9:17

    NeOVA

    8Mio Odskodneho???
    Ze dostanou 1Mio za prutahy u soudu s resenim jejich kauzy, no budiz....proboha ale za c jeste 8MioKc???Jim vznikla odstehovanim na Slovensko nejaka ujma?Prisli tady o dobre placene misto,fabriku nebo jim nekdo tak vystehovanim ublizil ze si to sacujou na 8Mio???Neznam podrobnosti, mozna chvala Bohu....jak tady jednou stat v necem ustoupi tak se kazdy snaz urvat co na spolecne kase jde
    0/0
    2.10.2003 9:08

    alena.alena

    Re:
    jak je možný, že se na to nikdo nepamatuje? Bylo t v televizi, byly tam i rozhovory s ČerveŇÁKOVÝMI. bYL TO JEJICH ORIGINÁL NÁPAD A NA sLOVENSKO SE TĚŠILI. ˇUřas v Ú/L jim dokonce zaplatil cestu a pomohl jim naložit vše do vlaku.Byli by se stejně museli vystěhovat, neboť jejich byty byly zdevastované a dlužili nájemné.TaK CO POVÍDAJÍ O JNÁSILNÉM VYSTĚHOVÁNÍ. přece  ten záznam musí televize ještě někde mít! Přece musí existovat úřední záznam. Ty lidi nejsou nesvéprávný, bez jejich vůle by je vystěhovat nešlo.
    0/0
    2.10.2003 9:24

    NeOVA

    Re:
    Uz vic nez rok nejsem v CR tak mi to uniklo, a clanky na iDnes.....nebudu komentovat, vymazali by to:))) Na tu kauzu si ale trochu vzpominam, tekrat prece fakt chteli domu, ze tady to je pro ne horsi nez na Slovensku. Jinak neznam U/L a le znam Ostravu, a musim rict....tolik Romu kolik prislo ze Slovenska a co tam z mesta udelali....  neda se s nimi normalne spolu zit, maji jinou povahu, i ti kteri se snazi pracovat a zit jako jak oni rikaji bili gadzove, i ti maji ulety. Zvlast kdyz za nimi dojede zbyla rodina.....Museli by se uplne ostrihnout od klanu, a to je pro ne pocit ze umreli...Proste oni neumi zit s nami a my s nimi...a takovehle pripady to jeste vyhrocuji. pani JuDr Samkova, ktera je zastupuje nebo jak se jmenuje by mohla vic zvazovat aspekty PR politiky....takhle si romove moc nepolepsi.
    0/0
    2.10.2003 9:46

    alena.alena

    Re:
    mám  dost obavy, že JUDr Samková se chce hlavně zviditelnit a získat nějakej slušnější flíček..např. se stát poslanky ní apod.No a v tom případě je každej cikán dobrej.
    0/0
    2.10.2003 10:51

    Lukáš 1

    deportace
    Deportoval bych je na slovensko..odkud k nam prisli... klido zazponzoruju benzin
    0/0
    2.10.2003 9:06

    sasaxa

    nechapu
    nechapu ze stat, kraje, obecni urady furt nekomu utiraj prdel
    0/0
    2.10.2003 9:02

    chalenger

    Re: museli by ji totiž řešit jako s ostatníma a to by nastaly starosti
    0/0
    2.10.2003 9:34

    ndavid

    Ghetto
    poslat je do ghetta. Prací ke svobodě. Tihle jsou nenapravitelný.
    0/0
    2.10.2003 8:45

    Lukáš 1

    vzdyt ani nevi kolik jich maji
    a do toho si myslim ze ty deti nejsou ani jejich
    0/0
    2.10.2003 8:24





    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.