Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve městech hoří spor o venčení psů

Obyvatelé Mladé Boleslavi porušují vyhlášku o chovu psů. Město si neví rady. Nadávají rodiče dětí i chovatelé psů. Ve městě platí ustanovení, že psi nad 15 kilo musejí mít náhubek. Sami zastupitelé ale nevědí, zda vyhláška nejde proti zákonu, přesto ji schválili a čekají na názor krajského úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2Mac7

úředníci
"Nevíme, zda můžeme vyhlásit zpřísněná pravidla pro nošení náhubků a vodítek plošně, bez jasného vymezení lokalit," připustil náměstek primátora Petr Kadaník. Klasická ukázka úrovně našich úředníků. Kdyby měli zájem si zjistit, zda toto můžou nebo ne, tak by si to bez problémů zjistili. Domnívám se, že by mělo být normální, pokud chci vytvořit nějakou vyhlášku, že tomu věnuji nějaký čas a seženu si potřebné informace k věci. Je to pořád dokola a k ničemu. 
 
0/0
2.10.2003 15:27

micronimus

Re:
no právě, ani ti zodpovědní něvědí co můžou udělat a co nesmí udělat. Podle toho pak jejich rozhodnutí vypadají. Úřednická džungle a ty majiteli psa se v tom vyznej a dodržuj polovičaté kocourkovské vyhlášky. 
0/0
2.10.2003 15:54

TristanEugen

Tak vyhalšovat kontumace,jako kdys.
 Ti chovatelé psu jsou bezohledný dobytek.Vzpominám dobře,že v dobách budováni socialismu musel mět každý pes náhubek a musel být voděn na šňuře.A to bez ohledu na velikost psiskaJinak následovala pokuta.Často se vyhlašovala kontumace a volně pobíhajíci psiska se střílela.Neslyšel jsem že by někdo tehdy protestoval.Zato si každý dával pozor,aby neplatil pokutu,nebo o to své hnusné psisko nepřišel.Moji rodiče vždy měli psa.Měl jsem psi docela rád,ale poslední tři roky bych nejradějí všechny psi pobil.Po vymiškované pseudorevoluci si spousta lidi v ČR vykláda svobodu tak,že si můžou dělat co je právě napadne a vůbec se nemusí zatěžovat nějakými ohledy k jiným spoluobčanům.A chovat psiska ve městech a k tomu velká psiska,je nejen hovadská bezohlednost,ale je to i zločin.No jo,když mět dnes psa je statut,jako byl v padesátých letech spartak nebo wartburg.
0/0
2.10.2003 11:07

micronimus

Re: neděláš náhodou na jatkách ?
Tristane Tristane, socialismus je sice fuč , ale není to zas dávno aby jsi si to nepamatoval. Jestli mě paměť neklame , byla to větší džungle než je to teď . Předpisy žádné nebyly , vyhlášky komouši neznali, regulace nebyla žádná jen se jednou za rok udělalo sčítání a to jen tak pro kontolu. Jen plemen větších psů bylo míň . Že by psi museli chodit s náhubky či na vodítku a to ani v centerech měst si opravdu nepamatuju (a to lecos pamatuju). VB kontrolovala tak maximálně hipízáky a trempíky na nádražích , ano psi se stříleli to máš recht , ale to se děje i teď , moc rádi to dělají myslivci a je jim jedno jestli je se psem majitel nebo ne , ty by střelili i vlastní babičku jen aby si mohli zastřílet , (dost parodoxní že ). Že se psi chovají ve městech ? A kde jinde by se měli chovat ? V zologických zahradách ?Člověk žije ve městě  a a proto i pes žije s člověkem ve městě (opět důkaz priority člověka jak sám říkáš). Víc než psů je ve městěch narkonamů , zlodějů aut, bezdomovců a takové šlápnutí do psího lejna je mi mnohem příjemější než šlápnutí na použitou jehlu. Při procházkách městem nacházím stejnej počet jehel jako psích hoven (další paradox) a teď si vyber . Lidi nebo psi ?
0/0
2.10.2003 14:02

micronimus

Re:
... a propo , ještě k těm velkým plemenům psů. Opět paradoxní situace , zatímco majitelé větších psů jsou ukaznění ( až na vyjímky) a chodí na cvičáky , vedou své psy k poslušnosti a málokdy vidíte takového psa volně pobíhat je situace u malých plemen zcela opačná. Spíš je vyjímkou najít takového psa na vodítku. Volně pobíhající malí psi pak provokují řádně na vodítku vedené psy, štěkají , skáčou na děti a bez dohledu pána znečisťují kde je napadne. (kálení přímo na chodních je pravidlem)  Ale malého psa každý přehlídne a kydá špínu na majitele těch větších a proto potom převažuje ve společnosti nevole k větším plemenům . Ohledně ferkvence znečisťování jsou na tom ale stejně.
0/0
2.10.2003 14:27

2Mac7

Re:
Vy jste se vrátil do Čech a žijete tady ?! Tedy já se nepamatuji, že by se tady stříleli psi, i když  v 50. letech jsem nebyla na světě, ale leccos jsem o této době slyšela , nicméně toto ne.
 
0/0
2.10.2003 15:31

Ferdinand Železo

Potřebujeme zákon proti psům
Města jsou bezmocná, jejich vyhlášky nemají oporu v zákoně. Pro policii je to druhořadý úkol a kynologové stojí na opačné straně barikády. Tvrdě lobbují za bezohledné zájmy pejskařů a zisky chovatelů. Stejně jako fungují pokuty za volantem a odebrání řidičáku, fungovalo by pokutování pejskařů a povinné zkoušky způsobilosti k držení psa. Ferda.
0/0
1.10.2003 20:31

micronimus

Re:
nesvádějte všechno na psy a jejich majitele, největší dobytci bývají většinou ti co nejvíc křičí a psa nemají. Stačí se podívat občas k popelnicím  nebo pod okna některých bytů . Vlastní čurbes jim nevadí , ale na každýho psa hned ukazují prstem. Zameťte si nejdřív před vlastním prahem a pak kritizujte ty ostatní. Nepopírám že psi znečisťují zeleň ale v porovnání s bordelem co vyprodukujou lidi se to nedá srovnat. Zapomínáte ovšem taky na to , že musí být vytvořeny podmínky pro to , aby to tak nemuselo být. Vyčleněny oblasti volného pobíhání psů, zóny kde lze venčit a to bohužel není . Takže není chyba až tak úplně v majitelích psů ale v přístupu k nim. Je lehké vybírat poplatky , pokutovat ale jinak pro zlepšení nic nedělat.
0/0
2.10.2003 9:31

TristanEugen

Re:
 Tak vidíš.Ty se na to diváš přesně z opačné strany.Tobě vadí svinstvo padající s přeplněných popelnic,ale psí lejna by ti nevadila ani na divanu a klidně by jsi si mezi ně lehl.Tá lejna ovšem psí by ti nevadila ani pod stolem u kterého by jsi žral.Pro pejsánky všechno,raději lidi vystřílet ,ty co nemají radí psiska a k psím lejnům mají odpor.Že? Bezohledný darebáku.Tady u nás město sužovali smečky psu,nu dnes není vidět jediného toulavého psa.A v SPCA,když si někdo psa,nebo kočku nekoupí do dvou týdnu,tak tá zvířata utratí.Nikdo ovšem neřve,nesténá,nepiští,nevřiská.Protože práva lidská jsou nad právy psisek a jejích chovatelu. 
0/0
2.10.2003 11:20

micronimus

Re:
koukám , že když dojde inteligence nastupují trvrdá slova a končí veškerá diskuze co .  Špatně jsi Tristane četl. Nepsal jsem že mi psí lejna nevadí, psal jsem jen že se problém neřeší (a vybírání pokut , zakazování čehokoli, vybírání polatků pro mě není řešení ale jednostranné zjednodušování situace) . Smiř se s tím , že psi tu byli a budou , když budeme na tento fakt všichni kašlat bude to čím dál tím horší. Nezastávám se ani psů ani lidí , ovšem lidi jsou ti co na to kašlou (a to nejen majitelé psů ale i ti co o tom rozhodují) . A lidská pravidla versus psí pravidla ? Nemůžeš srovnávat nesrovnatelné. Neexistují psí pravidla , ale jenom ta lidská , byť se  tváří jako psí. Při troše inteligence to jde odlišit a poznat. To že nejsou plochy na venčení a pobíhání psů nemá s psími pravidly co dělat ale s lidskými ano. Lidé odpovídají za své psy ale musí mít pro svou zodpovědnost prostor . A pro svoji pohodlnost a klid hubit a ničit ? Jo to člověk dokáže (poznáváš se Tristane ?) a umí to , umí to už 5000 let co tu je a podle toho ten svět vypadá. Sory , ale je mi z tebe na blití
0/0
2.10.2003 13:36

demokratic

Re:A ty zase neodváděj pozornost od podstaty...
1. nemůžou za to psi, ale jejich majitelé, kteří jsou povinni (pes z toho nemá rozum) učinit taková opatření, aby jejich pes JAKKOLI neobtěžoval své okolí...(počínaje košíkem, aby nemohl nikoho pokousat, přes vodítko, aby nemohl na nikoho skákat a špinit jej, případně malé dítě porazit, a konče výchovou, aby např. bezdůvodně idiotsky celý den (nebo i minutu) neštěkal, obtěžuje tak bezohledně široké okolí hlukem)
2.některých slušných a normálních majitelů psů se to netýká, své psy mají vychované, a okolí se necítí být jimi jakkoli obtěžováno či dokonce ohrožováno...
3. máš samozřejmě pravdu v tom, že jsou i jiné druhy pitomců, kteří své okolí obtěžují i jinak než prostřednictvím svých psů, například tím, že dělají nepořádek u popelnic či namísto psů hlučí sami, ale to nic nemění na tom, že VŠECHNY tyto kategorie bezohledných tupců, (ať už své okolí obtěžují prostřednictvím psů či techna) by měli být po právu řádně zregulováni, neboť práva ostatních jsou stejně tak nedotknutelná jako práva jejich, a ta končí tam, kde začíná nedotknutelnost práv ostatních...
0/0
2.10.2003 13:19

hovnival-

@@
Hlavne by majitele meli sbirat psi h o v n a. Je to sileny, vsude se vali, v praze jsou nejhorsi Holesovice, Letna, Zizkov a Vinohrady. Jinde to ale neni lepsi. Nejhorsi je, ze nekdy jsou h o v n a ukryta pod spadanym listim.
0/0
1.10.2003 20:19

micronimus

Re:
ty o tom musíš něco vědět hovnivále, jinak to není možný . Podle přezdívky soudím že děláš v oboru co
0/0
2.10.2003 9:34

demokratic

Re: Souhlasím...
Zcela souhlasím, a to nemluvím o některých bezohledných kreténech, (čest výjimkám, které tak nečiní),kteří své nevychované psy nechávají blafat, štěkat a ňafat, aniž by je okřikli, obtěžujíce tak bezohledně široké okolí...
0/0
2.10.2003 13:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.