Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman se chce vrátit, nemá však kam

Miloš Zeman se vrací. Jeho čtvrteční přednáška na téma reformy veřejných financí na pražském Žofíně má být velmi kritická ke Špidlově vládě. V kuloárech je všeobecně chápána jako pokus o comeback do nejvyšší politiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crezpenan

Zeman umí sjednocovat,
a to naši Proskopčáci nemohou potřebovat. Jeho výrok o Posseltovi je pěkný a hlavně pravdivý !!!
0/0
26.9.2003 15:43

_m-

Bylo by moc fajn
kdyby se vrátil ten Miloš Zeman, kvůli kterému bylo v roce 1988 málem zakázáno Téčko a který v roce 1989 svými inteligentními vtipnými a přesnými postřehy opravdu dokázal zaujmout lidi a vysvětlit jim podstatu "sametového převratu". Bohužel, ten pán z Vysočiny má s tím tehdejším společné jen jméno a zálibu v Becherovce. Tedy nic proti Becherovce, já ji taky ráda, ale moudrý muž by měl poznat, kdy už nestačí, i když je to pro něj kruté. Miloš Zeman je předčasně zestárlý člověk a jeho návrat do dnešní politiky už nic nového nepřinese. Je to škoda, kdysi jsem mu moc fandila. Madla
0/0
25.9.2003 15:01

alena.alena

Re:
jo, tohle je jasnej příklad toho, co dokáže udělat s inteligentním chlapem chlast.Taky jsem ho mívala docela ráda.
0/0
26.9.2003 8:00

_m-

Re:
Nemám odvahu hodnotit kvalitu páně Zemanových ledvin, ale je mnoho chorob, které se tváří jako alkoholismus. Pamatuju třeba americkou herečku Ritu Heiworth o které se taky říkalo, že umírá na delirium tremens a pitva prokázala, že Rita pila minimálně, ale měla poškozené zdraví nějakým, mně nepochopitelným, působením hliníku. Takže raději si budu myslet, že jeho nynější stav způsobilo vyčerpání, přepracovanost a rodové dispozice, jen tak malinko štejchnuté pitím. Madla
0/0
26.9.2003 15:20

GhorX

Nejlepší by bylo...
... kdyby se pan Zeman vrátil do své chaloupky na Šumavu a přestal otravovat. Mezinárodní ostudy už bylo dost.
0/0
25.9.2003 14:36

Chátra

Re: Zeměpis :c)))
Na Vysočinu, ne na Šumavu. Nicméně souhlasím...
0/0
25.9.2003 14:54

crezpenan

Re:
Nevím o jaké ostudě mluvíš? Že byli Sudeťáci pátou kolonou si cvrlikají vrabci všude v Evropě. A Izrael už začíná konečně stavět zeďˇ,jak jim to Zeman poradil-už i tam vědí,že bez expellingu vrahů to nepůjde ...
0/0
26.9.2003 15:46

Bastardos

Slouf je strateg
Jeste k panu Sloufovi. Na toho pana je dobre si davat veliky pozor. Je to velmi chytry clovek, ktery byl strujcem Zemanovych strategii. V pripade ze se Slouf se Zemanem jeste nekdy potkaji jako ze to neni vyloucene tak se dockame zajimaveho navratu.  
0/0
25.9.2003 14:30

František Koudelka 4.kiu

hmmmmmm
docela by mne zajímalo zda-li pan Miloš Becherovka přijde na přednášku řádně nacamranej a při projevu mu poteče hlen v pravém koutku
0/0
25.9.2003 14:24

Bonelord

spidla redaktorem
S ohledem na jednostranost tohoto clanku se domnivam, ze jej inicioval ci dokonce stvoril Mr. Spidla a jeho parta. Zemana bylo dost, ale byl alespon osobnost, coz se o zmatenem Spidlocopovi rici neda.
0/0
25.9.2003 14:06

dvoudenni kefir

Re:
OSOBNOST??? kde zijes? na marsu???
0/0
25.9.2003 14:53

martixy

Zeman je nadějí ODS
Myslím, že ODS by byla ráda, kdyby se k moci dostal její kamarád Zeman. Potom by už věděli co mají v případné vládní krizi dělat. Předčasné volby by nebyly, tudíž by žádný jejich poslanec o koryto nepřišel. Klaus by pověřil sestavením vlády Zemana nebo nějakého jeho poskoka jako je např. Škromach, ten by utvořil buď koalici s ODS nebo obdobu opoziční smlouvy. ODS by získala daleko větší vliv, na liberální myšlenky by s chutí zapoměla pod záminkou, že nemá takový vliv a opět by došlo k radostnému pokusu o nějakou formu monopolizace moci pod tzv. velkými populistickými vůdci Klausem a Zemanem. A měli by jsme tady brzy národní socialismus jako vyšitý. Nacionalistická hesla by lidem dala co potřebují tj. iluze a pocit nadřazenosti a důležitosti a ekonomika by postupně v důsledku korupce latinskoamerického typu šla do kytek. 
0/0
25.9.2003 13:30

Luke_S

Re:
ODS se určitě o poslanecké mandáty bát nemusí, takže je tento komentář spíš k smíchu a čiší z něj zášť vůči budoucím leadrům státu z ODS
0/0
25.9.2003 14:02

martixy

Re:
To by museli získat nadpoloviční většinu (nezískají ani náhodou), nejsme v Bavorsku, kde CSU drtí ostatní strany. Nebo vyhrát volby a sehnat si partnera. Vedle zemanovského křídla ČSSD jsou jim ještě relativně blízcí komunisti.
0/0
25.9.2003 14:19

Slunečník

Šloufovi narozeniny a jeho hosté.
Tak Dostál šel na narozeninovej večírek Šloufa. To samo osobně mi připadá tak srašný, že už je úplně jedno, jestli se se Zemanem pohádal, nebo ne. Pokud chodí slavit Šloufovy narozeniny, Je stejnej ............ jako Zeman.
0/0
25.9.2003 13:12

Gape

Re: Slouf
... presně tak !! Nevím kdo je lepší ... všechno je to stejna pakáž ...
0/0
25.9.2003 13:48

Perdido

Nuda
To víte, houby letos pořádně nerostou, v Novém Veselí je s přicházejícím podzimem stále neveseleji, což takhle uspořádat nějakou podařenou taškařici v Praze, a rovnou ve vládě...
0/0
25.9.2003 12:55

Bastardos

Navrat schvaluji
Zeman je obdivuhodny muz. Jeho absence na politicke scene se promital vice nez se domnivame. V soucasne situaci povazuji jeho tah za skvely marketingovy tah. To ze Zeman nema sance na to se nekde chytnout je velmi kratkozrake. A co se tyka vlivu v CSSD tak to bych taky nevidel jako ze jej nema. Zname prece ceske povahy. Rekl bych ze jeho vstup na politickou scenu v situaci kdy se pre ODS s CSSD je z meho hlediska velmi dobrym pocinem. Preji nasi vlade i opozici aby Zeman na scenu opet vstoupil.  
0/0
25.9.2003 11:53

Ulrich

Gross válcuje Zemana.
Myslím, že by zemanovci klidně Špidlu svrhli, kdyby si byli jisti svou převahou ve straně. Oni ale vědí, že tu převahu nemají. Kromě Špidlových věrných je tady totiž taky korunní princ Stanislav Gross. A ten by se zemanovci pěkně zametl, kdyby se přidali k ODS a vyslovili vládě nedůvěru. Označil by je za zrádce a navždy politicky vyřídil.
0/0
25.9.2003 11:02

@mike@

To snad neni mozny
Delaj nam tu z toho za nase prachy slusnou komedii. Kdy uz se konecne vzeprem a vyzenem je? http://svdp.webpark.cz
0/0
25.9.2003 10:40

Ulrich

Re:
Vyhnat je? Dobrá. Ale co potom?
0/0
25.9.2003 11:31

@mike@

Re:
To je snad uplne jednoduchy ne? Narod se musi probrat a sverit moc do rukou lidi, kteri vedi co delaji. Jsou vystudovani v dane problematice, maji prehled a jméno. A především jsou bezúhonní. Exisuje spousta takových lidí. Bohužel jsou zhnuseni politickou morálkou, a proto se ani neangažují. Stačí je oslovit. Jinak to bude stále stejný rodinný podnik. Stát musí fungovat jako firma - neumíš, špatně pracuješ, kradeš, tak padej a ať už tě tad nevidíme. Logické, snadné. Lidé volí politiky podle sympatií a ne podle jejich předpokladům k vykonávání funkce. Tak to zde samozřejmě nemůže fungovat.
0/0
25.9.2003 11:43

Ulrich

Re:
Asi to myslíš tak, že ministrem financí se stane renomovaný bankéř, ministrem zdravotnictví proslulý lékař apod.. Ale koho a proč udělat premiérem? Přitom funkce předsedy vlády je nejdůležitější, protože premiér rozhoduje o celkové koncepci politiky státu.
0/0
25.9.2003 13:06

@mike@

Re:
Nějak podobně. Každopádně musí mít znalosti v oblasti ekonomie, neboť ve vládě jde především o peníze. Předseda vlády by měl projít konkurzem, nebo být volen z řad těchto odborníků - ekonomů.
0/0
25.9.2003 13:14

Ulrich

Re:
Takže vlastně říkáš: "Nevím, jak vybřednout z této situace. Nevím, zda je lepší daně snížit nebo zvýšit, ceny regulovat více nebo méně, sociální dávky vyplácet větší nebo menší. Obrátím se proto na nějakého odborníka, který mi řekne, co mám dělat".  A po nás chceš, abychom se připojili k hnutí, které potom za nás nějakého toho odborníka osloví. To se mi tedy moc nezdá. Vždyť nevím, kdo bude nakonec osloven. Při takovém nákupu zajíce v pytli bych se mohl pěkně spálit. Ostatně, Václav Klaus je taky profesor ekonomie a "mezinárodně uznávaný odborník".
0/0
25.9.2003 16:25

@mike@

Re:
Takze podle tebe to je lepsi nechat na techdle ubozakach ktery jsou jak sloni v porcelanu. Bravo. Abys zacal pomalu setrit. Za chvili nam totiz budou prodavat i vzduch a my se nechame.
0/0
25.9.2003 16:34

Ulrich

Re:
Když bude kandidovat někdo lepší, podpořím ho. Ale musím vědět, o koho konkrétně jde a co chce dotyčný dělat. To je vše.
0/0
25.9.2003 16:40

Behoun

Re:
.... stát musí fungovat jako firma ....
Celkem souhlasím, ale ve firmě je většinou nad zaměstnancem nějakej šéf, kterej může rozhodnout, zda ho vyhodí nebo ne. Jak chceš ale dát padáka premiérovi nebo prezidentovi?
0/0
25.9.2003 14:35

@mike@

Re:
Nebyl by problém ho odvolat na základě důkazů. Navíc pokud by to mělo fungovat tak, jak navrhuju, nemělo by k takové situaci ani dojít. Pokud ano, předpokládám, že by odstoupil sám, nebo by byl prostě odvolán ve veřejném hlasování. Až si národ uvědomí, že poslanci, ministři a veškeří státní činitelé jsou každého zaměstnanci, bude všechno jednodušší. Každý si živíme proti své vůli svého politika. Máme tu moc ho vyhodit. Jen ji nevyužíváme.
0/0
25.9.2003 14:48

Yaroukh

JEN TO NE !
Proboha Zemana uz ne ! Staci, ze se tam porad drzi (a je CSSD tolerovan) Kavan ... Sebranka jedna !
0/0
25.9.2003 10:09

Boris1

Dva se perou, třetí se směje.
Již jednou tuto hru předvedli vedoucí politikové ČSSD. Výsledkem je vzkříšená politická mrtvola na místě presidenta republiky, která je schopna nás rozhádat s půlkou světa. Pokud si tuto hru nechce Zeman zopakovat, a vzkříšenou ODS nedosadit do vlády, měl by začít táhnout za jeden provaz se Špidlou a pomoci mu svymi zkušenostmi proplout nástrahami naší současné ekonomické a politické situace. Prospělo by to jemu, ČSSD a nakonec i nám všem.
0/0
25.9.2003 9:05

dawd

To byl asi žert
Předpokládám, že to byl jen žert. Zeman by měl Špidlovi pomoct řešit situaci, do které nás oba svorně dostali? A jen proto, aby se ODS nedostala do vlády (tedy nikoli proto, že ta situace brzy bude katastrofální, ale kvůli politickým antipatiím jakéhosi Borise1)? A proplout kam? Co je to za nesmysl?
0/0
25.9.2003 9:27

Boris1

Re:
Abychom si ujasnili pojmy. Hodnota majetku určeného k provatizaci činila 900 mld. Kč. Prodána byla za 300 mld. Kč. Náklady tzv. transformace, sanace bank - 400 mld. Výsledek,  ztráta 1 bilion korun. Tento stát prakticky zkrachoval a drží jej nad vodou pouze vydávání dluhopisů. Z této situace jej nikdy nedostanou ti, kteří tento stav zavinili. Podívejte se např. na Prahu, jak je zadlužená, k jakým dluhům kráčí a kdo je v jejím vedení.
0/0
25.9.2003 9:58

dawd

Re: Borisovy pojmy
Tak jo, ujasněme si: Hodnota majetku se určuje na trhu. Tvrdit, že něco jedinečného (t.j. s čím se běžne neobchoduje) mělo hodnotu 900 jednotek a bylo to prodáno za 300 jednotek je Z DEFINICE naprostý nesmysl. Je to totéž, jako byste řekl: bylo to prodáno za 900 a bylo to prodáno za 300. Dále: náklady na sanaci bank se blíží výnosům z privatizace. Pokud to někdo nevěděl dopředu, pak byl hlupák, je to však naprosto zákonité. Pokud privatizace neměla (a to tehdy nikdo nechtěl) být prodejem do zahraničí, ale prodejem místním občanům, bylo to zcela jasné. Privatizátoři si samozřejmě museli půjčit a stejně tak samozřejmě měli jen dvě šance to splatit: prodejem do zahraničí nebo vyděláním peněz. A kdo dokáže během pár let vydělat tolik, kolik je vstupní kapitál + úroky při inflaci okolo 10%? Nikdo. Dále: Praha má relativně nové vedení, ale dluhy jsou staré. Dále: Nic z toho nesouvisí s "nutností" společení se vrchního korupčníka Zemana s extrémě neschopným Špidlou proti ODS, která nikdy neměla v ruce proivatizaci ani dohled nad bankami. Přeji dobrý den.
0/0
25.9.2003 11:51

lukinoo

hmmmmmm
Hurá, bude zase sranda.
0/0
25.9.2003 7:46

jyrinec

prosimvas ne!!
dalsi vul na politicke scene, navic zkorumpovany jako vsichni ostatni, to uz tento narid asi nevydrzi.
0/0
25.9.2003 7:36

MF_Dnes

Klaus je jak rambo
Dvakrát se Zemanem prohrál. Zeman se před prezidentskými volbami čvachtal, jak to Klausovi už davkrát nandal. A že mu to nendá potřetí. Jenže Klaus šel do sebe a zdánlivě prohraný boj změnil ve svůj triumf. A Miloš musí spolknout hořkou pilulku.
A víte jak se pozná velký člověk? - Že umí i prohrávat. A to prasečí hlava, pardon - Miloš Zeman neumí.
0/0
25.9.2003 7:18

alice

"odborná" přednáška
Jak může dělat přednášku na toto téma, když sám o sobě tvrdí, že nečte noviny a nesleduje televizi?  Jo tááák, určitě si platí vlastní síť zpravodajů a analytiků a na Vysočinu má zavedené informační kanály 22. století.
0/0
25.9.2003 7:07

Kazbunda

Asi jsem neco v medii prosvihnul
Ale nejak jsem si nevsiml, ze se na celni mista politiky shani klaun nebo kaspar. Ze by se mela konat zmena z republiky na kralovstvi?
0/0
25.9.2003 6:37

Náton

Re:
Ale no tak ty čuně, do mrtvol se přece nekope....
0/0
25.9.2003 7:06

alice

Re:
A co se s mrtvolami dělá, když vstávají z hrobu?  Zombie jsou hodně nebezpečné.
0/0
25.9.2003 10:10

Dr_Matrace

Svatozar:-))
He, he, vsimli jste si te fotky?? nevim jestli to byl fotografuf zamer (pochybuji:-)), ale vypada to jako by Milos me svatozar..:-)))) Skutecne povedena taskarice....
0/0
25.9.2003 6:33

Majkyho_pupik

Milosi, Milosi
Aaaa dalsi hlupak, co umi jen zvanit a jinak by se neuzivil se snazi o navrat mezi "elitu" naroda..Ale Milosku, tvuj cas uz je davno fuc.
0/0
25.9.2003 6:28

Dr. Chocholousek

Ono je to jedno,
 
Zeman, Spidla, Klaus, Gross, nevidim v tom zadny rozdil(jsou to ztracene pripady), a nevolil bych nikoho z nich, faktem je, ze s Milosem byla alespon legrace, coz o ostatnich se rici neda.
0/0
25.9.2003 4:56

Scar

Lepší Zeman,než ten puberťák!
Je lepší návrat Zemana než čekat až vyleze nahoru díky popularitě své pubertální držky u důchodců puberťák Gross,kteý v současné době řídí tak velmi úspěšně resort vnitra!Masoví vrazi zabíjejí za nezájmu policie,která se soutřeďuje jen na své brebendy!
0/0
25.9.2003 4:22

Karel-Ctvrty

Hulvat a buran
Byl jsem stasten, ze tento hulvat z politiky zmizel a hrozim se jeho navratu. Krome konkretnich vlastnich faux pas dokazal "zkultivovat" retoriku dalsich nasich predstavitelu a to napric politickym spektrem. Doufam, ze se mu jeho navrat nepodari, pokud by se mu to vsak precejen nahodou povedlo, jsem dost zvedav, ve ktere partaji se objevi.
0/0
25.9.2003 3:03

Pepan11

unfair
Zeman svuj prednes oznamil davno pred tim, nez ODS prisla s tim napadem halsovat o duvere vlady. Navic, je to soucasti nejakeho oficialniho fora, ktere muselo byt naplanovano jeste driv. Fair by spis bylo pockat, co Zeman rekne. Cesko je na tom ekonomickt spatne, a pokud se to zase nepovede, tak to odskace dolnich 96% naroda.
0/0
25.9.2003 2:09

Lumo

Viceprezident
Miloši, myslím si, že sis vybral Špidlu proto, že sis myslel, že za chvíli všechny omrzí a budou volat po Tvém návratu, co? Nějak jsi ovšem při tom nevyprognostikoval, že český národ bude v podstatě podporovat sebevětšího socialistického chudáka a suchara a ještě mu bude nadávat, že je příliš kapitalistický a příliš vtipný!
Jestli ses chtěl vrátit, tak jsi to prostě tak nějak pokazil. Neměl sis hrát na feudála a měls nechat otázku svého následníka na svobodné soutěží jako Václav Klaus. Taková soutěž by jistě vybrala někoho, kdo by Tě pak neměl potřebu zadupávat do země.
Miloši, fandím Ti a přeji Ti, aby pro Tebe vytvořili třeba funkci viceprezidenta!
0/0
25.9.2003 0:43

Plazhad

Re:
Něco k Tvojí větě:
český národ bude v podstatě podporovat sebevětšího socialistického chudáka a suchara
[připadám si jak novinář, vezmu si jen co potřebuju :))  ]
nemyslím, že ho podporuje český národ, českému národu začíná být docela vše jedno (levicová strana, pravicová, to je jedno - na tom těží jenom KSČM ), spíš dvě nejmenované politické strany - KDU-ČSL a US, u KDU bych se tomu až tak moc nedivil, ale US mě naprosto nasra..,  byla tam asi jenom jedna osoba, která snad ... Hana Marvanová a ta je teď pryč, takže ať jdou někam, nikdo další současnou vládu a mistra Špidlu nedrží.
0/0
25.9.2003 1:06

Kinski

začinam mu fandit...
...
0/0
25.9.2003 0:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.