Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidička auta s dětmi byla obviněna

Policejní rada obvinil z ublížení na zdraví řidičku, která minulé úterý havarovala v Mladé Boleslavi. Nedala přednost policejní dodávce. Ta narazila do favoritu, v němž žena vezla pět dětí. Tři byly vážně zraněny. "Jejich stav je stabilizovaný," řekl mladoboleslavský policejní mluvčí Ladislav Mareš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza_J

Jel 50?
Mě by jen zajímalo, kolik měl na tachometru řidič policejní dodávky...?
0/0
3.10.2003 12:28

Viki-cmelak

sedacky pro deti
Zrovna pred par mesici jsem koupil pro svou znamou v Cechach detskou sedacku - myslim tu "vetsi" pro deti od asi 5 kg do 15 kg za 3500 Kc, nejlevnejsi staly pres 2000 Kc. A vcera jsem videl v obycejnem Tescu v Britanii v podstate uplne tu samou za £ 15. Tu nehodu komentovat neminim, ale kdyz uz se v debate nekdo zminuje o te povinosti detskych sedacek, tak si prepocitejte, na kolik vyjde v Britanii a na kolik normalniho cloveka v CR...:-(((((
0/0
3.10.2003 6:57

to teda ziram

Re:
sedacka za 15 liber? to je tak 30 euro, ne? to musi bejt srot!!!
v nemecku nesezenes sedacku pod 100 euro (poradnou) kdyby ses rozkrajel! pod pojmem poradna sedacka myslim ty, co jsou pripasany pasem v konstrukci a samy maji 5 - ti bodove pasy. mozna ze nejaky ten levny srot (takova ta polystyrenova boticka, do ktere si dite sedne a pres ni se zapne normalni pas) je levnejsi, to se ale v nemecku nesmi, neni to dost bezpecne
0/0
3.10.2003 18:16

bajkman

Odpovednost za sva rozhodnuti
Je jasne, ze detske sedacky (zadrzne systemy) musi byt povinne narizeny. Vyjimka ze zakona pro rodiny s vice detmi je asi opravnena, musi se vsak jednat o deti ve vlastni peci a ne, jako v tomto pripade, ze nekdo poveze x cizich deti a tudiz je do auta v zadrznem systemu nedostane. Co se tyka argumentu, ze  rozumny rodic zadny zakon nepotrebuje a tudiz zakon neni potreby neni, tak s tim nesouhlasim. Narizeni neni urceno pro rozumne rodice, ale pro ty, kteri nejsou schopni zhodnotit nasledky rozhodnuti sve dite nepripoutat. Toto narizeni musi chranit predevsim deti, jejichz rodice jsou natolik omezeni, ze nepovazuji za dulezite sve deti pripoutat do sedacky.
Velmi casto vidim nepripoutane deti mezi sedadly i v drahych vozech a uz me nekolikrat napadlo, ze se ridice zeptam, jestli uz mu nezbylo par korun na sedacku pro dite v jeho luxusnim voze.
Jsem presvedcen, ze zminena ridicka  neni zadny pirat silnic, jen se nebyla v danou chvili schopna plne venovat rizeni, mozna prave proto, ze mela tolik lidi v aute a vazne nasledky jsou jen duledkem jejiho lehkomyslneho rozhodnuti. Nebyl bych ani pro to, aby byla potrestana nepodminenym trestem, to je nanic. Podmineny rozsudek a letrnativni trest by byl asi spravnym resenim, ale to uz je jine tema.
Omlouvam se za rozsahlost meho prispevku, ale tema ochrany deti v silnicnim provozu se me velmi dotyka, ponevadz jsem take rodic a mou snahou je maximalne mozne chranit sve dite, ale kdyz vidim chovani nekterych dopelich jedincu vuci svym detem, tak mohu z kuze vyletet.
0/0
2.10.2003 17:15

cejkis

NOVÝ SPORT .. JÍZDA BEZ PÁSŮ
TAKY SOUTĚŽÍTE?? JEN POKRAČUJTE ALESPOŇ NÁS VÁS BUDE MÉNĚ.
0/0
25.9.2003 21:51

4omega

2 poznámky...
1. Sedačky by měly být povinné úplně všude.
 
2. Polici se soustředí jen na místa, kde vybere pokuty snadno. Na místech, kde by měla být skutečně, protože jsou to místa nebezpečná, je nenajdete... pane ministře vnitra a policejní prezidente, odstupte, je to vážně síla, co se tu děje a zodpovědnost je to vaše....
0/0
25.9.2003 11:25

barbudo

Re:
Mimochodem, v popisovaném případě by "sedačky" vůbec nic neřešily.
0/0
25.9.2003 12:12

chochochobotnice

Re:
Ale samozrejme ze by sedacky mnohe resily. Za prve by nemohla mit v aute tolik deti. Za druhe, nemohla jet tak strasne rychle vzhledem k preziti vsech cestujicich. Sedacky maji nejvetsi ucinek pri nizkych a strednich rychlostech. (Pri vysoke rychlosti tem detem stejne nic moc nepomuze...)
0/0
3.10.2003 4:00

cejkis

Re:
TO NENÍ ODPOVĚDNOST NĚJAKÝCH POLITIKŮ, ALE ODPOVĚDNOST KAŽDÉHO ČLOVĚKA JAK MOC CHCE ŽÍT A JAK MOC JE OHLEDUPLNÝ K JINÝM. VYMLOUVAT SE, ŽE NEVĚDĚL/A ASI NEPROJDE :)
0/0
25.9.2003 21:56

jars94

Re:
S vaším příspěvkem souhlasím. Slyšel jsem, že bude nutné přijmout Sedačkový zákon. A dodávám, že zřejmě dostaneme i Mostový zákon zakazující skoky z mostu (až jubilejní sebevrah skončí po Nuselským mostem). Podle poslanců lze snad sepsat zákony na všechny životní situace. Není to k smíchu?
Ano, je na každém nakolik je odpovědný vůči sobě i okolí. Žádný zákon tu odpovědnost nezařídí. Ta řidička se z toho co zažila a viděla hned tak nevyspí. Je mi jí líto. Někomu však pravděpodobně chybí zákon, aby ji potrestal. Snad aby se ty děti dříve uzdravily. Ten trest by měl menší dopad, než modlení se za postižené!! O jeho vlivu na jednání ostatních řidičů silně pochybuji.
Nebylo by v takových případech na místě, aby viník nehody hradil léčení zraněných, a, samozřejmě, i svoje? Případně aby platil státu na výživné pozůstalým? Nebyl by takový zákon lepší, než zákon o sedačkách a připoutání se v autě? Věřím, že takový zákon by usměrnil chování většiny řidičů.
0/0
3.10.2003 13:17

pragos

SOCIÁLNÍ ČR=DĚTI SE NEMUSÍ PŘIPOUTAT
KDY SE TATO SPOLEČNOST VYMANÍ Z LEVIČÁCTVÍ ? PAMATUJI SI ARGUMENTY, PROČ NENÍ POVINNOST MÍT AUTOSEDAČKU = CO KDYBY NA TO TI CHUDÍ NEMĚLI !  NÁROD DEBILŮ  
0/0
24.9.2003 19:20

barbudo

Re:
Tak ono to je levičácké. A já si myslel, že levičácké je to, že stát chce lidem do všeho kafrat, že jim chce sebrat všechny peníze a sám je chytře rozdělit. Levičácké řešení by bylo, zvednout daně a rodinám s dětmi a autem dávat sedačky zdarma. Pravice podporuje zodpovědnost, rodiče zodpovědně rozhodnou o budoucnosti svých dětí, zodpovědný rodič nepotřebuje radu či nařízení od státu - nebo se pletu? Vámi zmiňovaný problém "chudých" se týkal něčeho jiného. Nešlo ani tak o sedačky jako o povinné poutání pásy. Běžné vozy vzadu neumožňují připoutání více než třech osob. To znamená, že rodina s více než třemi dětmi musí vlastnit mikrobus nebo jezdit na vícekrát. Mít děti je u nás už tak dost trestáno a tohle se zdálo zákonodárcům už moc.
0/0
25.9.2003 10:16

micronimus

Re:
jestliže mají chudí na auto , mají i na sedačku to mi nikdo nevymluví , a jestli říkají že nemají , jsou opravdu chudí ale rozumem.
0/0
3.10.2003 11:00

huhu007

Zírám na foto.. To je divné...
pokud by došlo k podobné nehodě, kdy řidič odobočuje vlevo a nedá přednost v jízdě protijedoucímu vozidlu a to protijedoucí vozidlo jede maximální povolenou rychlostí 50 km /hod, nejde mi do hlavy, jak z toho po boční srážce mohou děti vyváznout s tak těžkým zraněním. Pokud by ženská nedala přednost a polda by brzdil, pak by se spolu sťukli možná ve třicítce, což celkem bez problémů všichni přežijí. Ten poliš musel jet zřejmě jako blázen tak 100-150, jinak by zranění nebyla tak vážná, anebo se to událo úplně jinak?Chudák ženská, určitě jí to všechno hodí na hlavu a nikdo se jí nezastane...
0/0
24.9.2003 15:06

dallascowboys

Re:
jasne ze museli jet vic nez 50, rek bych ze v padesati byl ten naraz a to uz je pekna rana a este kdyz je to dodavka ...
0/0
24.9.2003 15:47

V1kt0r

Re:
Pokud nedala prednost, je potreba ji to na tu hlavu hodit.
0/0
24.9.2003 17:28

jirha

Re:
Pokud vjíždíš na křižovatku tak odhaduješ zda-li ji projedeš před blížícím se autem. Pokud předpokládáš že jede 50-70 necháváš si jinou vzdálenost než když jeden 90-100. V noci na předělu světla od umělého osvětlení a stínu (což je přesně tenhle případ) nemáš šanci odhadnout že jede rychleji. Otázka je délka jeho brzdné dráhy a zda-li svítil.
Ale to kliedně zamete naše všemocná policie pod koberec.
Mimochodem bílo zelená auta pro policii musel vymyslet deb-l zamilovanej do Německa. Právě tahle kombinace je v noci při změně umělého osvětlení špatně patrná.
0/0
25.9.2003 9:46

karambol1

Re: Fakta
Podle podání vysvětlení řidičky jela se svými dvěma dcerami a dalšími třemi děvčaty ze sportovního tréninku. Jedno z děvčat bydlelo v ulici, kam prudce odbočovala a kritický okamžik vypadal asi takto :
Ř: "Kde tedy bydlíš?"
Jedna z dívek: "Tady v Jana Palacha, zatočte doleva."
Ř: "Dobře." a začala bez řádného zhodnocení situace odbočovat.
Jinak policejní auto bylo řádně osvětlené a malér byl také v tom, že nárazík dodávky je prakticky v úrovni horní hrany dveří Favoritu, takže v místech velmi "zranitelných". Jinak pro nevěřící tomáše, nehodu šetří Služba kriminální policie a vyšetřování, přizván byl soudní znalec a obdobné případy dozoruje Státní zástupce (prokurátor) takže dost mechanismů na to, aby věční rýpalové mohli být klidní, že by si policie hrála na svém písečku.
0/0
25.9.2003 22:29

micronimus

Re:
no právě, po zkušenostech se všemi vyjmenovanými institucemi není ani jedna z nich zárukou objektivity a nenadržování policii. Přehlédnout jak se píše osvětlené a dle předpisů jedoucí policejní auto , notabene ne zdrovna malou a výrazně pomalovanou dodávku snad ani nejde . A to nemluvím o tom , že při odpobočování do leva naprostá většina (i těch méně zkušených ) řidičů zastaví a pak se teoprve rozjede mi to o to víc nedává smysl. Můj názor je takový že určitě nejeli 50Km/hod a nejspíš si vynucovali (tudíž se ani neobtěžovali břibrzdit) volný průjezd jak to páni od policie tak rádi dělají. Já sám jsem si kvůli jejich pirátské jízdě mohl už několikrát rozbít hubu, jak pak by to asi páni policajti posuzovali to by mě fakt zajímalo
0/0
3.10.2003 10:48

Novák30

Re: Když jsi
tak chytrej, tak si sedni do auta a zkus při 30 km rychlosti vrazit do zdi a uvidíš jaká to je rána.
0/0
24.9.2003 22:56

dj.bob.piskot

Re:
Nevím jak vy ale mě je z toho špatně. Znám jich dost z toho auta. Je to s nima fakt zlý moc zlý.
0/0
25.9.2003 19:17

hbf

6 dětí
6 dětí plus řidička, to je na maximálně pětimístný vůz docela nářez. Hlavně že ušetřila za autobus, to se počítá ...
0/0
24.9.2003 7:53

pepta

Re:
Za prvé: nečetl jsi pozorně, bylo tam 5 dětí Za druhé: protože bylo aspoň jedno dítě mladší 12 let, nebyl žádný problém s předpisy (5 osob nad 12 let), pokud nepřekročili max. užitečnou hmotnost Za třetí: za autobus se tak dá jistě ušetřit Za čtvrté: vzhledem k tomu, že se srazila s policejním autem, kdoví, jak to doopravdy bylo :-) 
 
0/0
24.9.2003 8:12

karambol1

Re: pepta je velký repta
Proč ve chvíli, kdy udělá někdo chybu a srazí se s policejním autem, se najde někdo, kdo hned začne zpochybňovat, jak to bylo. Na místě bylo snad dvě stě lidí a minimálně třicet vidělo celou nehodu... Rejpale....
0/0
24.9.2003 10:44

micronimus

Re:
určitě těch třicet svědků bylo i vyslechnuto  , s tím se policie už ani neobtěžuje. Všechno posoudí přece soudní znalec přímo od stolu bez toho aby se někoho ptal.
0/0
3.10.2003 10:53

karambol1

Re:
Soudní znalec byl přímo na místě nehody a nevím, proč by měl něco řešit a posuzovat od stolu. Jinak samozřejmě, že se zjišťuje i rychlost policejního vozidla, ale pokud by do Favorita narazilo vyšší rychlostí, jak na těchto stránkách mnozí stále vykřikují, byl by Favorit rozmačkán podstatně více. Vzhledem k tomu, že žiju v MB, fascinují mne i "zaručené" zprávy o tom, že dvě děti zemřely a řidička že je v blázinci a podobně. Lidi to jste fakt tou Novou a Sci-fi filmy už tak zblblí, že neumíte uvažovat hlavou?
0/0
3.10.2003 16:17

TS_Garp

Re:
Pokud jsem dobre cetl, jeli dve holky 16, dve deti 6 a jedno 7. Ty tri mladsi by meli byt nepochybne v sedackach - jak nasackovat do favorita tri sedacky a tri dospele, to bych chtel teda videt :o/ Takze nejake to poruseni predpisu tam asi bude, pokud ta zenska neni Coperfield.........
0/0
24.9.2003 14:41

pepta

Re:
sedačky musí být podle zákona jen na dálnici 
0/0
24.9.2003 15:27

V1kt0r

Re:
To myslis vazne? Boha jeho, pokud to je pravda, to bych chtel videt, na cem ujizdel ten clovek, co ten zakon koncipoval. Co kdyby treba ridic cerveneho Volkswagenu ze zakona nepotreboval ridicak?
0/0
24.9.2003 17:30

GhorX

Re:
V původní koncepci to mám pocit bylo všude, s vyjímkou polních a podobných cest. Vyhodili to z toho nějací "lidumilové", kteří argumentovali tím, že pro průměrnou rodinu by to byla příliš velká finanční zátěž. Asi předpokládájí, že mrtvé dítě je pro průměrnou rodinu zátež menší.
0/0
24.9.2003 17:39

V1kt0r

Re:
...takze prumerna rodina usetri hned 2x - za sedacky a za dalnicni znamku. Sila... No, s trochoou sarkasmu by se chtelo rict, ze aspon se dalnici ulevi od 80kou jedoucich skodovek. Ale vazne - ta nekoncepcnost tady je proste nedostizna.
0/0
24.9.2003 18:01

hermik

Re:
Byl to lidumil Kasal z KDU, prumerna krestanska rodina ma totiz vice deti nez ateisticka.
0/0
1.10.2003 18:08

amos77

Re: Boha jeho
Sedačky jen na dálnici mají smysl, protože zrovna v případě této rodiny s 5 dětmi, by museli koupit 3 sedačky a to do Favoritu fakt nestrčíš navíc s dalšíma 2 dětma. To jak vypadá Favorit po té srážce, tak se mi fakt nezdá, že pan policajt jel 50Km/h a věnoval pozornost řízení..jinak by to musel ubrzdit min. na 30Km/h....doufám, že to všichni přežijí...Lidi, dávejte bacha, je to tristní.
0/0
24.9.2003 18:14

GhorX

Re:
Sedačky jen na dálnici znamenají desítky zbytečně mrtvých a stovky zraněných dětí ročně. Za tuto cenu si myslím, že by chudší rodiny s malým autem prostě za babičkou mohly jezdit autobusem.
0/0
24.9.2003 18:20

Zdenek_M

Re:
Mohly by  jezdit autobusem, ale to by ty autobusy musely jezdit minimálně tak jako před nějakými 15 lety. Dnes se do spousty vesnic na Boleslavsku dostanete pouze v pracovní dny a to jen v době, když končí směna ve Škodovce. Taky tam jezdíme za babičkou a neboť auto nemáme necháváme se od vlaku občas asi 5 km dovézt i s dítětem  autem babičky, která tam dětskou sedačku pochopitelně kvůli pěti cestám za rok nemá. Povinnost dětské sedačky by znemožnila rodinám použít jiné auto než své a myslím, že je stále bezpečnější při cestě třeba z Prahy k příbuzným někam  k Ostravě použít rychlík a posledních pár kilometrů, kam veřejná doprava nefunguje, se nechat odvézt. Pochopitelně s větším dítětem je to bezpečnější dojít přes les. 
0/0
25.9.2003 7:29

hafan2

Re:
ujizdel na bibli - prosadili to fraternici, s odkazem, ze jejich ovecky maji vic nez dve deti a tudiz by se jim do jejich plechovych milacku sedacky nevlezli....
...ale uprimne receno - neni to o zakonu, ale o zodpovednosti rodicu - jestlize nechaji sve dite postavat a nejlepe pokukovat mezi prednimi sedadly, tak jsou na nejlepsi ceste mu jit v brzke dobe na pohreb...
0/0
24.9.2003 18:22

micronimus

Re:
bohužel pepta má pravdu, je to tak. Takže tady porušení zákona nebylo , porušení vlastního svědomí řidičky však ano
0/0
3.10.2003 10:54

M..

Proboha, co to je za fotku?
Na druhe strance je sice napsano: 'ilustracni foto' , ale na titulni to neni. To je stejne jako kdybyste na clanek krysa pokousala dite, daly fotku zkrvaveneho ditete bez hlavy. Tato fotka vubec nevyjadruje stav veci a je tam jenom proto, aby prilakala lidi na tento clanek, coz povazuji za neslucitelne s novinarskou etikou. Stava se z vas pekny bulvar.
0/0
24.9.2003 0:14

Haďák

Re:
pozor. omyl. idnes uz bulvar je
0/0
24.9.2003 8:25

Sugy

Re:
Ta fotka je přímo z místa nehody. Ta auta stála tak, že se vůbec nedalo poznat, kdo odkud přijel. Jel jsem okolo chvíli po nehodě. Takže jsem to viděl na vlastní oči.
0/0
24.9.2003 10:33

Thyronx

Pane policejni prezidente:
Nechte mi sebrat ridicak a dejte mi tyden,zvolte si jakykoliv Policejni urad a ja svuj ridicak dostanu zpet. Ze neverite? Ale tomu proste verte,nikdo neni vic zkorumpovany a podplatitelny nez Policie. Je to jen otazka nekolika dni a otazka castky kolik zaplatim.Nic vic nikoho nezajima.A uz vubec ne to,za co mi ho kdo sebral.
Co potom chcete v takove zemi dokazat? Mohu napovedet: Absolutne nic. - A kdyz nekoho zavrete, kdyz ma penize i ty brany vezeni dokaze otevrit. Ceska justice ("spravedlnost") je v jistem smyslu opravdu slepa.
Mam to stesti ze v tehle krasne zemi uprostred Evropy travim jen dovolene.Zit bych tam neumel,asi patrim uz davno uplne jinam.
0/0
23.9.2003 23:42

loopmaster

Re:
ehm, ridicaky policie nebere, maly detail. Od toho tady mame okresni urad (alespon zatim). Fizlove jsou tu od toho, aby buzerovali, sikanovali a delali represe (nebo se snad pletu?). Na Kladne na uradu se za chlast sebrany ridicak (bez nehody, pri kontrole) bere 10k az 30k Kc podle toho kdo jste a co jste provedl. Bohuzel jsem se s tim setkal osobne. Az bude ridicaky brat zase policie, tak se cena zvedne, ale o papiry  stejne neprijdete :o)))
0/0
24.9.2003 8:05

Smil

Re:
Podplacis nejakeho urednika a ne policistu, ty troubo! A nebejt takovej lidi jako ty tak je nam lepe. Prave ses priznal k trestnemu cinu.
0/0
24.9.2003 12:13

chroustík

Re:
Pane kolego, evidentně jste mimo mísu. Pokud žijete v USA, určitě nemáte e-mail s příponou cz. To zaprvé. Zadruhé jste nepostřehl, že policie v ČR nějakou dobu řidičáky neodebírá. Zatřetí Váš první oponent nepostřehl neexistenci okresních úřadů. Začtvrté netvrďte svá moudra o vlastnictví řidičáků v Americe od 1 do 99 let, to byste mohl přidat ještě tu o Karkulce. Zapáté pište hezky česky, když sedíte v ČR a v USA jste byl tak leda prstem po mapě, hrdino !
0/0
24.9.2003 14:31

mrakodrap

Re:
Přípona .cz neurčuje, odkud se na internet připojuji. Poštu ze schránky .cz mohu obsluhovat odkudkoli.
0/0
24.9.2003 14:57

V1kt0r

Re:
Ty bys mel nejdrive nastudovat neco o fungovani internetu. A pak se podivej na cas, kdy to ten chytry Amik posilal a vidis, ze nejspis opravdu ve Statech je. Coz ovsem nemeni nic na tom, ze se myli a pise jako namysleny americky hn|_|p.
0/0
24.9.2003 17:35

Thyronx

Co myslite? Je dulezite jestli zkousky na Ridicak v CR jsou obtizne?
Co myslite,je nutne aby adept na ridicak vedel tu spoustu pitomosti ktere testy vyzaduji? Tady v USA ma ridicak kazdy od 1 do 99 let. Tech nhod na procenta je zlomek co u Vas a tech smrtelnych jeste zlomek ze zlomku.Policie nezvlada nic z toho co zvladat ma.Lide jezdi zbesile rychle na preplnenych silnicich a proto je jakakoliv nehoda temer tragicka.
To je v lidech,jezdi prilis rychle a neuvedomuji si ze vezou v aute plno deti.Je to nezodpovedne.Trest v podobe zraneni ma nejen vinik nehody ale i nevinne deti.Tohle nemuze vyresit sebetezsi a obtiznejsi testy. Tohle ma resit Policie jako prevenci.Merit rychlost primo v centru mest,pokutovat a rozdavat trestne body za ktere maji majitele vozidel platit vyssi pojisteni,protoze jsou nebezpecne ostatnimu provozu. V CR je vsak "dzungle". A Gross? Ten pan nevi co se v jeho zemi deje,je evidentne mimo misu.
0/0
23.9.2003 23:32

zoezoe

Re:
hmm tak nevim ale podle statistik jsou na tom usa daleko hur nez my. Patrime sice mezi nejhorsi v evrope ale na ameriku proste nemame.
0/0
24.9.2003 9:08

druide

Re:
Drž hubu ty emigrante a dělej si chytrýho doma.
0/0
24.9.2003 9:50

V1kt0r

Re:
Asi byste si mel jit zdrimnout... Pokud se nemylim, ma v Americe skoro kazdy ridicak, ale ten slouzi jako osobni prukaz, neopravnuje k rizeni aut. A davat Ameriku za priklad bezpecneho provozu, to je k smichu... Kdyz omezim maximalni rychlost na 20km/h, tak tim take zmirnim nasledky stretu testosteronovych nebo menstruacnich bomb...ale pricinu neodstranim.
0/0
24.9.2003 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.