Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za posledním únoscem spadla klec

Severomoravská policie zadržela posledního ze čtyř mužů, kteří v noci z 10. na 11. září unesli podnikatele z Prahy a jeho tříletou dceru. Osmadvacetiletý Roman Dziwisz se skrýval na Jesenicku. Převzali si ho policisté z Prahy. Zbytek peněz však u sebe neměl, velkou část z nich zřejmě utratil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SETH-D

Vy muklové
Mě se jenom strašně líbí jak tu všichni píšete o těch údajných českých hotýlcích(vězeních)...snad jako byste tam někdy byli.Netvrdim, že jsem tam byl.Ale mám známýho kterej byl půl roku ve vazbě a ztěch historek se někdy směju,ale někdy mi taky běhá mráz po zádech.Už jenom ty noví parťáci,který tam potkáte stoji zato...moc dobře vědí jak se mají o nováčky postarat ..já bych radši volil smrt...brrrrrrrrrrr
0/0
20.9.2003 21:32

ms344@cam

...co clovek neudela pro 5 milionu
No nevim co dodat...Skoda ze ti unosci nemysli trochu dopredu (jestli teda vubec premysleji). Meli by si vzdy uvedomit, co kdyby to nekdo neco podobneho udelal jim?
To co se stalo na trest smrti sice neni, ale je to na podstatne vic nez na 10 let. Clovek se meni a za tu dobu si uvedomi, ze to byla pekna blbost. Jakekoli vyhrozovani lidskym zivotum ma vetsi cenu, nez nejakych pitomych 10 melounu.
0/0
20.9.2003 19:57

bačkora

to je humus
Chudák dítě!! Aspoň, že jí vrátili živou, to můžou být rodiče opravdu rádi.
0/0
20.9.2003 17:49

michallll

když mně ráno opijou v krámě dělníka, na dluh,
docela rázné kroky svépomoci chápu.
potom se uklidním a hledám  schůdnější cestu, např. personál obchodu nějak uplatit. Bez dělníka totiž dělat nemohu.
V kraji sociálního terorismu, kdy mu hned nabídnou nejen tučnou podporu, ale i dost práce na černo, bych změno osoby nic nezískal.
Zákony to ošetřují dobře, globální korupce, k níž jsem se doznal, je silnější. Řešení neznám.
michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
20.9.2003 15:33

ferda22

Pozdrav pro Romana
 Ahoj Romane,
tak přij´d utratit nějaký prachy do Taverny.
Rádi tě uvidíme a zavspomínáme na starý časy vždyť vaříš perfektně tak nechápu proč sis uvařil takovej průser
Pozdravuje tě šéfkuchař divokej Bill.
 
0/0
20.9.2003 11:12

Thyronx

Nastavene zrcadlo Ceske Policii a Justici to je.
Je to nastavene zrcadlo ceske policii a justici.A protoze lide vedi o uspesnosti policie a trestech justice, berou casto spravedlnost do svych rukou (pouze v CR) a dopada to presne tak jak uvadi clanek.
Jeden dluzi penize,kdyz se obratite na Policii a Soud, potahne se to leta a stejne nic nevymuzou. Kolik z Vas nahlasi na Policii kradez mobilu,penezenky, nebo ze Vas nekdo napadl? Mnohdy nehlasi ani zeny a divky ze byly znasilneny. Policie proste nepracuje pro lidi a na verejnost se dostavaji i pripady ze Ceska Policie spolupracuje s mafiemi.Predava jim adresy svedku a pracuje proti verejnosti. Je to Grossova mafie nikoliv Policie ktera by mela chranit verejnost.
Az teprve kdyz se jedna o dite,dokaze se rozhoupat byt k liknave akci. Tady se nejedna jen o tento pripad unosu ditete,ale o princip jak pfracuje Ceska Policie a Justice jako celek.Jak pracuji zakonodarci zeme (Senatori) a jak "hodne" jim lezi na srdci bezpecnost verejnosti a spravedlnost.
Mae noveho ministra nespravedlnosti a ministra mafii.Kdyz se lidi nemohou s duverou obratit ani na Policii ani na Soud,nic jineho jim nezbyva nez Ukrajinska mafie.Aspon tem co si je muzou zaplatit.  To dite meli nechat na pokoji a vyridit si to jen s panem podnikatelem.Podle meho skoda by ho jiste nebyla.
0/0
19.9.2003 21:45

Aiki75

Re:
Napsal si dobře, tohle by si měli přečíst všichni od Grosse přes senatory až po kriminálku. Jen předem nesuď toho podnikatele, když o něm nic nevíš, ale třeba máš pravdu .
  Jsem hodně zvědavý na výšku trestu, ja být soudce tak bych dal 25 bez možnosti propuštění.
0/0
19.9.2003 23:50

Aiki75

Re:
Omlouvám se kriminalce, která dělala tento případ. Podle mě ho zvládli úplně profesionálně a perfekně. Měl jsem na mysli kriminálku, která nechala Stodolovi vraždit apod.
0/0
20.9.2003 0:01

2Mac7

Re: spravedlnost?
No tohle jako spravedlnost tedy rozhodně nevidím. I kdyby onen podnikatel jinému podnikateli dlužil třeba 20 miliónu, tak tihle vyděrači a jsou nesrovnatelně větší hajzlové než on ! A kdo se snad někdy obrací na ukrajinskou mafii , tak rozhodně nepatří mezi slušné lidi ! Nevím jaké bližší informace máte o podnikateli a pozadí tohoto případu, že klidně prohlásíte , že by ho nebyla škoda. Ttakovéhle soudy bez  znalost věci nemají se spravedlností také  nic společného.
0/0
20.9.2003 12:00

Jano_S

Sprisnit tresty
Hovorit o treste smrti je bezpredmetne, nase sudnictvo ho nepozna a dalsia debata je zbytocna, lebo jeho znovuzavedenie dnes neprichadza do uvahy.Okrem toho, nie som si isty ci je mesiac-dva v base a potom rychly koniec vacsi trest ako sediet 20-30 rokov v cimre 2x3 metre s dalsim muklom.
V kazdom pripade moze byt rad ze ho capli v Cesku a nie tu. Ak totiz spachal subezne 2 ci viac trestnych cinov a bol uz trestany, vyfasoval by u nas trest na max. hranici + navrch este 50 % z tejto dlzky. Ak bol 2 x trestany za nasilny t.c., co je v pripade tychto typkov pravdepodobne, bolo by to nevyhnutne 25 az dozivotie bez moznosti skratenia trestu.
0/0
19.9.2003 17:09

jahol

Re:
Jedním z hlavních racionálních argumentů proti trestu smrti je možnost nevratného selhání justice. Jsou ale případy, kdy je tato možnost v podstatě nulová. Takový únos dítěte po trestu smrti přímo volá. Člověk, který se ho dopustí je podle mne zcela asociální, nenapravitelný a vždy bude nebezpečím pro ostatní. 
0/0
20.9.2003 19:04

JohnUSA

trest smrti
v USA je za unos ditete trest smrti
0/0
19.9.2003 16:44

Norm

Re:
A kde jsi k tomu prisel,TROUBO?V samotne Americe je uneseno rocne kolem 30000 deti.
0/0
20.9.2003 5:30

Jano_S

Re:
to tam asi ratas aj Strednu a Juznu Ameriku ? Alebo "unosy" jednym z rodicov po rozvode ...
0/0
20.9.2003 18:30

pragos

Trápit dítě=poslední kasta kriminálníků
no comment
0/0
19.9.2003 16:16

GhorX

Jsme národ géniů
To je zajímavé, jak tady každý "ví", co je ten podnikatel zač. Kolikpak s těch vědoucích asi někdy v životě podnikalo ? Proč v tomhle mikrostátě pořád ještě většina občanů má dojem, že má pokud někdo víc peněz, než oni, musí jít nutně o zloděje ?
0/0
19.9.2003 16:11

krvave_koleno

chlap jako hora !
Víte co by takový velký silný mladý chlap udělal práce ve vězení ?
0/0
19.9.2003 16:11

chroustík

200 km/hod
V Praze ? Autem ?
0/0
19.9.2003 15:04

Franta-z-Masny

Brontosaurus
Ten manik na ty fotce mi pripomina brontosaura - VELKY TELO , MALY MOZEK
0/0
19.9.2003 14:37

4omega

Hezká fotka...
.... podle ní ten chlapík vystudoval asi právnickou fakultu, jen na Ukrajině :-)))) Tatínek té holčičky měl fakt super obchodní partnery :-))
0/0
19.9.2003 14:21

Boris1

Kdo s čím zachází, tím také schází
Firma krachuje a spolumajitelé ji posílají do konkurzu. Na účtu jednoho z nich však uvízlo 5 melounků a určitě ne posledních. Kolik asi dluží tato firma bankám, jež byly a možná opět budou sanovány z peněz daňových poplatníků?
 
0/0
19.9.2003 13:34

krvave_koleno

Je to horor !!!
Nejhorší na tom je, že dva blbečkové, kteří se navzájem okrádají si vyřizují účty prostřednictvím tříletého dítěte. To je ubohost !!! To je mi sympatičtější, když se navzájem střílejí. Bez debaty by měly být tresty daleko tvrdší než jsou. Trest smrti by měl být také, ale jen za ty opravdu nejtěžší zločiny a podložený přímými důkazy. Myslím si, že pokud jde někdo za vraždu na pár let do fešáckého vězení, vždycky se najde někdo z nejbližších přátel oběti, který se odhodlá vzít spravedlnost do vlastních rukou a vraha odstraní. Tím se násobí vraždy nebo ublížení na zdraví. Nejhorší ale je, že bezdomovci, jakmile začne mrznout, něco provedou tak na půl roku vězení a jdou si sednout přes zimu. Mají tam jídlo, teplo, večer čumí na TV a nemusí makat, lékařské ošetření, mají se kde umýt, vyspat. Paráda ne ???
0/0
19.9.2003 12:29

4omega

Únos je strašná věc...
.... ale tatínek té malé holčičky asi nebude žádná lilie. A platí "Kdo s čím zachází, tím taky schází" a "Kdo večeří s čerty, zašpiní se.".
 
Té malé je mi líto, ale hlavně by se měl zamyslet její táta.
 
Pro únosce ten nejtvrdší trest ale v každém případě, bez ohledu na okolnosti jsou to hajz*ové 1. třída. pro test smrti jsem ´.
0/0
19.9.2003 11:58

Jackie_

Re:
Tatinka bych nechala poradne proklepnout policii, ale to ho ted nejspis opravdu ceka a nemine. Urcite by v pekle na vahach klesnul stejne jako Machalova v pohadce S certy nejsou zerty
0/0
19.9.2003 14:53

Enulka

Re:
Strasne me fascinuje, kterak nekteri ucastnici diskuzi hazi vsechny podnikatele do jednoho pytle - vy ho snad nekdo osobne znate a jeho obchodni transakce? I kdyby byl co se podnikani tyce krivak, jaky chtel, nikdo nema pravo unest trilete decko, vzdyt to z toho muze mit sok na cely zivot. Zavrit ty unosce az zcernaji a nechat je makat, jak tady nekdo zminil, do rozpadnuti tela
0/0
21.9.2003 16:44

Nufabilek

Re: Pro všechny co žerou media
jakej trest smrti?Co to kecáš?! Dítěti se nic nestalo,tak proč to nafukovat?Některý rodiče týraj svý děti mnohem víc a třeba několik let a pekně huste,ty si zaslouží trest smti! Tihle kluci jsou jen malý ryby,který ani kolikrát nevědí přesný údaje o akci,jsou to prostě jen gorili.Predstavte si,že by jste na to měli tělesný dispozice a nekdo by vám nabídl super prachy za to že budete jen hlídat,dělat zed.Jo,zkusíš to.Super prachy.  Takhle to asi začíná,ale takhle to končí.Nezastávám se jich,je blbý,to co udělali,ale zdá se mi to zbytečně nafouklý! Nikoho přece nezabili!!! Každopádně zdravím vsechny Romanovi známí.
0/0
22.9.2003 22:46

Orthodox

Trest smrti?
Trest smrti je blbost.Je dobre ze byl zde zrusen.Radeji predelat zdejsi rekreacni napravne ustavy hotelovych typu na skutecne vezeni - jako v Turecku!Pak takovyhle hajzly zavrit na dozivoti.Kazdej den by trpeli.
0/0
19.9.2003 11:51

bohuš1

Re:
A ty to budeš platiti
0/0
19.9.2003 11:57

Orthodox

Re:
To bych nerad to je fakt,ale tady v tom Absurdistanu bohuzel platime za nekutecny veci,takze by se to v tom ztratilo.
0/0
19.9.2003 12:06

Milkman_Dan

Re:
Je dobre si uvedomit, ze na vezne platime i nyni. Paltime jim jejich klimatizaci a topeni, platime jim stravu, platime jim stravu, osaceni ubytovani, platime jim jejich dozor, platime jim jejich zabavu, jejich TV a radio... Je na case v kazdem kraji zalozit pracovni tabory, ktere budou fungovat od jara do podzimu. Vezne, jako obcana zbaveneho casti obcanskych prav, je mozno donutit pracovat. Samozrejme by to stalo vic nez na ne platime ted, ale aspon by po veznich zustala nejaka prace. Nejtezsi trestance bych donutil pracovat v okovec a retezech celorocne. Byla by to takova vhodna forma ocistce spojeneho s utrpenim...
0/0
19.9.2003 12:50

Jackie_

Re: Bez prace nejsou kolace
Ja bych nechala vezne at si na sebe vydelavaji sami. Treba at lepej papirovy pytliky ale at neco delaj. A kdyz by delat nechteli tak by byli o chlebu a vode. Me taky zadarmo nikdo nic neda a to jsem nic neprovedla.
0/0
19.9.2003 14:50

Pind

Jsem pro trest smrti!
V takových případech jsem pro zavedení trestu smrti!
0/0
19.9.2003 11:40

357

Re:
Za to dítě ano a pomalu.
0/0
19.9.2003 11:50

myreek

trest
Mám tříletou dcerku, něco takového si nedovedu představit, tedy nás v takové situaci, proč, safra, nezavedeme znovu trest smrti ??? takoví se už nanepraví a těch max. 12 let se mi zdá velmi málo a navíc je beztak po polovině trestu pustí, takže za 6 let jśou ti ........ venku.
0/0
19.9.2003 11:19

Jackie_

Re: Jsem pro tvrdsi potrestani
Kdyz dostanou spodni hranici 5 let tak je za 2,5 roku propusti za dobry chovani na svobodu. A to dite si psychicky nasledky ponese celej zivot... Kde je teda spravedlnost? Za unos ditete bych davala 20-25 let bez moznosti predcasneho propusteni.
0/0
19.9.2003 11:48

Orthodox

Re:
SOUHLAS!
0/0
19.9.2003 11:53

socom

Re:
Mám půlroční dceru, ale s trestem smrti nesouhlasím. I to finanční hledisko je zavádějící. V U.S. si spočítali, že odsouzení někoho na smrt a vykonání trestu, je nákladnější než doživotí. Pokud se vám zdá pobyt ve vězení pohodový, tak zkuste strávit jednu noc ve vazbě. Bohužel jsem to musel zažít, sice bezdůvodně, ale to sem nepatří a můžu vám říct, že není o co stát. Jo a pokud vás zajímá jestli se policie omluví za to, že vám dala na veřejností pouta a že vás bezdůvodně celých 24 hodin zavřela, tak tomu tak opravdu není. Zpátky k tématu: "ostrým hochům" min 25 let natvrdo, organizátorovi doživotí.
0/0
19.9.2003 13:21

Milkman_Dan

Myslim,
ze 25 let nucenejch praci v lomu by pro unosce byla vhodna odmena. Takzvane az do rozpadnuti tela. Mozna by to odradilo i dalsi....
0/0
19.9.2003 11:03

fido7787

Re:
jestli slo o vyrizovani uctu mezi podnikateli, jak se pise v clanku, tak bych tam poslal jeste toho podnikatele, ktery to vsechno zpunktoval ...
0/0
19.9.2003 11:10

Jano_S

dobre,
len som zvedavy kolko za to vyfasuju ...
0/0
19.9.2003 11:00

mctom

1st
1st :) normalni přerozdělování - erár nás vydírá eště víc
0/0
19.9.2003 10:55

postovni

vetsi polovinu ?
ach ta cestina. poloviny jsou odjakziva obe stejny.
0/0
19.9.2003 10:55

lucas_bl

Re:
Děti, děti, kolikrát vám mám opakovat, že poloviny jsou vždycky stejné. Ale co s váma člověk nadělá, když větší polovina z vás nedává ve škole pozor ...
0/0
19.9.2003 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.