Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začíná boj proti agresivním řidičům

Za jízdu na červenou tři body. Opilost za volantem za šest a odmítnutí dechové zkoušky za sedm bodů. Kdo bude mít dvanáct bodů, přijde o řidičský průkaz. Tento "ceník" připravilo ministerstvo dopravy pro neukázněné řidiče. Teprve nyní úředníci dokončují novelu takzvaného silničního zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mila libverda

Policie - nutně jen špatně?
Policajt loupil, bere úplatky, byl arogantní... Naše deníky nás pravidelně "masírují policejními zprávami" o špatnostech, které zase policajti provedli. Zvykli jsme si na to. Dokonce s tím už počítáme do budoucna. Všem je jasné, že policajti si zase přijdou na své na úplatcích za promíjené bodíky. Nevím, jestli bodový systém skutečně pomůže ke změně toho, co změnit má. Jen ti, co tak vehementně tento systém odsoudili, tak nějak nám ostatním zapomněli sdělit, co by tedy změnu k lepšímu přineslo. Anebo to nevědí ani oni sami? Uznávám, že v řadách policie jsou lidé, kteří porušují zákony tím nejhrubším způsobem. Nevím, jestli tak byli vychováni, nebo si vzali příklad až od někoho jiného. Jedno ale vím jistě. Jsem třináctým rokem policistou, svou práci mám rád a chápu ji jako SLUŽBU LIDEM. Snažím se ji proto vykonávat podle svého nejlepšího vědomí i svědomí a vím, že mám kolem sebe dost stejně smýšlejících i pracujících kolegů, kterých si vážím. Nesouhlasím proto s tím, že každý policajt je nutně buď zloděj, nepoctivec, zkorumpovaný darebák... Odsuzuji, že někdo takový mohl být - nebo dokonce je - policistou. Odsuzuji ale i názor, že takoví jsme všichni. A věřte, že v poslední době mám pocit, že jen tak je policista veřejností chápán. Milan Porubský, Liberec
0/0
23.9.2003 15:24

priessnitz

Re:
O.K. beru, že jsou mezi příslušníky PČR taky slušní lidé - jednoho dobře znám a je to opravdu "rovný" člověk (teď to myslím, jak to píšu). Ale jak je tedy možné, že si tady každý - zejména na silnicích - dělá, co chce? Kdyby policie fungovala jak má, tak by si přece vrstva, která má na úplatky, tolik nedovolovala. Mě osobně to štve dost, protože pravidla dodržuju a jenom s úžasem zírám, co si dovolují ostatní. 
My "zvenku" s tím těžko něco uděláme. Co takhle udělat si pořádek uvnitř?
0/0
23.9.2003 17:51

Hnuson

allloooooooooooo...užžžžžžž jeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....
0/0
21.9.2003 0:53

hovnival-

Re:
kam jedes? a jak se porad mas????
0/0
22.9.2003 5:37

ALKIN

Vymahatelnost práva
Je smutné, jak ve spoustě příspěvků lidé rezignovali na vymahatelnost práva. Čteme: stejně to bude zbytečné, protože lumpové, každý zákon obejdou, každého uplatía nakonec to odskáčeme my chudí a slušní. A to je chyba. Pokud ale veřejné mínění bude s obdivem shlížet k lidem, kteří arogantně prohlašují, jak rychle jeli z Prahy do Brna, že na pokuty mají nachystáný cédéčka, tak nepomůže žádný zákon. Na druhou stranu, pokud současné represe nestačí, musí se utáhnout šroub. Jelikož pro mne jsou i současné pokuty vysoké, snažím se jezdit podle předpisů. A taky to jde. Možná někam přijedu o pět minut později než jiný, možná někde budu i dřív, protože ten druhý už tam nikdy nedojede a možná nedojedu taky, protože mě sestřelil nějakej arogantní blb, co si domluvil obchodní jednání brzo za sebou. Přesto z hlediska pravděpodobnosti má šance na přežití je větší než u toho blba.
0/0
20.9.2003 15:30

cambis

cemu to pomuze???
Jen mi neni jasne, cemu toto pomuze. Myslite ze ridici budou slusnejsi?! asi ne nakonec to je jen prinosem pro policisty protoze si ted budou moci rict vic!!!
0/0
20.9.2003 14:11

Roumen

A jakej je trest...
...za jizdu bez ridicaku? Ja jen aby ty body odstrasovaly. Kdyz nekdo jezdi bez ridicaku, tak ho asi body (a s nima hrozba odebrani) moc netrapej, ne?
0/0
20.9.2003 13:23

Vaclav K. - Tunelar

Odboceni na cervenou do prava
Pokud v novele zakona o silnicnim provozu nebude povoleno odboceni do prava na cervenou, jak je to bezne v Polsku i v USA, tak at se ti poslanci jdou vycpat.
0/0
20.9.2003 0:12

svobodny obcan

Re:
Polsko a USA to jsou opravdu pripklady k pohledani !
0/0
20.9.2003 11:41

hovnival-

@@
Je dulezite zejmena odstranit opile ridice. Dale upozornuji na to, ze se blizi podzim. Z nekterych stromu jiz opadava listi!!
 
 
0/0
19.9.2003 16:40

CDN

Zadluzenost
Uz takhle je Cesko zadluzeno jako moje babca, vzdyt na pokutach se taky vybere nakej ten silink a ted s tima bodama se vybere velky ho*no!
0/0
19.9.2003 15:25

Smil

Re:
Si myslis ze se nebudou davat pokuty??? Kpokutam se budou udelovat ty body!!!
0/0
21.9.2003 10:03

OndraTM

Měli bychom začít vychovávat fízly
... po dobrém to nejde, to jsem zažil na vlastní kůži, když jsem si dovolil nesouhlasit s jejich parkováním v protisměru půl autem na chodníku a navíc v zákazu zastavení! Prý jsem je slovně napadl a fotografoval, .. jo fotku jsem na digitálu pořídil a když jsem ji na služebně ukízal jejich šefovo řval na mě, že to není důkaz, že oni tam to auto nezaparkovali.... nepřipomíná vám to něco... jak si chudáček Bambas stěžoval. Před 2 týdny jsem jim to vrátil, fakt náhoda ale potěšila. Jel jsem po Biskupcově a zprava jsem viděl policejní filcku, říkal jsem si kdyby mi tak ten magor vjel před auto, že bych asi příliš nebrzdil. Hmm, vjel, tak jsem ho zvesela a bez přílišného brždění nabral, na tahání ojetin mám Dodge RAM:-) jaká byla moje radost, když jsem zjistil že v autě byli přesně ti dva zmetci co mě obvilnili, že jsem je napadl, vám nemusím říkat! Myslím, že už si příště dají pozor
0/0
19.9.2003 13:31

Arne_F

Hmm...
Na jednu stranu dost drsný - co kdybys je přizabil - na druhou stranu dobrý...
0/0
19.9.2003 16:02

cambis

Re:
jo jo bejt vic takovejch jako jsi ty a snad by se to vycistilo :o))
0/0
20.9.2003 14:13

priessnitz

Body poslancům
A co takhle bodovat poslance.
Pozdní příchod na jednání -3 body. 
Spaní ve sněmovně, čtení čtyřlístků, pornografie -5 bodů
Opilý a přesto hlasující -10
Mele nesmysly -20
Souhlasil s dalším nic neřešícím zákonem - 50
 
-100 bodů odstoupit (někteří by to měli za týden)
-200 odstřelit
0/0
19.9.2003 13:10

dvoudenni kefir

Re:
dobrej...
0/0
19.9.2003 14:26

GMC

Re:
PERFEKT
0/0
19.9.2003 15:40

svobodny obcan

Re:
Dobry, ale kdo potom zustane ve snemovne ....
0/0
20.9.2003 11:40

deveroux

A hrome
To už začíná dneska? Zrovna jsem se byl projet ve svém Mitsubishi. Bez papírů. Ještě, že jsem jen chudý student, předtím nezaměstnaný, to pokutu nedostanu.
0/0
19.9.2003 12:21

CL-ouzek

a ted trochu humoru pro osvezeni diskuse
Všichni moc dobře víme, že nejrychlejší auto na světě je Škoda Octavia AEK 72-36. ožích hovad je ale na našich silnicích tolik, že jsem se uvolil věnovat světu malou analýzu aut a jejich řidičů. Škoda Octavia AEK 72-36 Škoda Octavia možná nebyla původně koncipována jako nejrychlejší sedan světa, ale zásluhou pražských řidičů se jím stala. Zvlášť mocná je ve svých rallye variantách pomalovaných nápisy jako „Compex Impex s.r.o.“ nebo „PC z Prahy 5, jedeme k vám hned.“ Tento nekorunovaný král dálnice D1 vždycky uhání ještě o 30 kilometrů rychleji, než na kolik jeho motor stačí, a to jedině díky superioritě a fantastické aerodynamice registračních značek začínajících na A. Řidiči AEK, ALA, 1A1 nebo AHU jsou prostě lepší než ti ostatní, kteří by se měli zabagrovat na Ostravsku do hlíny a prodat Polsku i s celým krajem. V čem jsou lepší? No například dovedou na dálnici bleskurychle změnit pruh a skočit před vás bez bliknutí – to jen tak nějaký dobytek nedokáže. Kromě toho, že jsou agresivnější, jsou i rychlejší. A asi se všichni shodneme na tom, že chlapík, který na rovném úseku jede 140, je mnohem lepší řidič než ten, který se tam plouží 120 kmh. Peugeot "Ťuťuňuňu" 206 Všichni dobře víme, že smát se teplým spoluobčanům je neslušné, a tak si na to v příštích minutách dáme pozor. Tohle auto se kupuje kvůli křivkám a ne kvůli tomu, co je uvnitř. Na tom by ještě nebylo nic špatného, horší je, že si to jeho hrdí řidiči ne vždy uvědomují. Hnáni neurčitým pocitem, že mají nový zahraniční vůz a že by to podle toho mělo i jezdit, vrhají se mužští majitelé pojízdného bonbónu nezřídka do rychlého pruhu. Pak z toho vznikají takové ty trapné situace typu "já vlastně předjíždět nechtěl, já se chtěl doleva jen kouknout." Nedá se nic dělat, hošové, na dlouhodobý pobyt v levém pruhu samotný design nestačí. Je k tomu potřeba i nějaký ten motůrek, víme, a k motůrku i podvozeček. Ťuťuťuňuňuňu! ílá dodávka ílá dodávka je pro silnice tím, čím je dámská vložka pro svět. Je to zř

CL-ouzek

Re: pokracovani
Peugeot "Ťuťuňuňu" 206 Všichni dobře víme, že smát se teplým spoluobčanům je neslušné, a tak si na to v příštích minutách dáme pozor. Tohle auto se kupuje kvůli křivkám a ne kvůli tomu, co je uvnitř. Na tom by ještě nebylo nic špatného, horší je, že si to jeho hrdí řidiči ne vždy uvědomují. Hnáni neurčitým pocitem, že mají nový zahraniční vůz a že by to podle toho mělo i jezdit, vrhají se mužští majitelé pojízdného bonbónu nezřídka do rychlého pruhu. Pak z toho vznikají takové ty trapné situace typu "já vlastně předjíždět nechtěl, já se chtěl doleva jen kouknout." Nedá se nic dělat, hošové, na dlouhodobý pobyt v levém pruhu samotný design nestačí. Je k tomu potřeba i nějaký ten motůrek, víme, a k motůrku i podvozeček. Ťuťuťuňuňuňu! ílá dodávka ílá dodávka je pro silnice tím, čím je dámská vložka pro svět. Je to zřejmě nutné, ale nenávidíme to. ílá dodávka (většina má tuhle barvu, protože je bez příplatku) vždycky uhání tempem, které naznačuje, že kdyby právě tenhle náklad králíčků Azuritů nedorazil do Postoloprt včas, tak se za Prahou otevře hvězdná brána a masy ještírků sežerou všechny lidi od Nováka dolů. Pro bílou dodávku není jiná bílá dodávka žádný soupeř. Když už jednou máte Transita, musíte toho ňoumu v oxerovi nebo erlingu předjet za každou cenu, to dá přece rozum. To pak vede k tomu, že dálnicí se řítí jedna bílá dodávka stodesítkou a druhá ji odhodlaně míjí v levém pruhu rychlostí o celý půl kilometr vyšší. Mezi Jihlavou a exitem 2 – Praha Chodov se tohle předjíždění krásně vyřídí a všichni jsou šťastní. Když se pak levý pruh konečně uvolní a vy se svým osobákem toho zmetka konečně míjíte, všichni stavební dělníci v mikrobusu se kření, lepí kolečka salámu na sklo, mávají rohlíkama a jsou veselí, jak vám to zase nandali. Vytuněný golf Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie ta
0/0
19.9.2003 12:21

CL-ouzek

Re: pokracovani 2
Vytuněný golf Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie tam nalepil Láďa a považte, vyšly na 235 korun) se určitě neskrývá nějaký umolousanec, který si ještě před pěti roky zlomil nos při ježdění na panelákových schodech, ale sofistikovaný rebel typu Russella Crowea. Ohromné plastové spoilery domácí výroby se otřásají vibracemi, které dodává supersilná audiosoustava značky AKAI. Původně byla zamýšlena jako afrodisiakum na holky z rodinky, ale i když se ukázalo, že přitahuje jen další podobné uhrovaté zoufalce, jako nejcennější součástka už v autě zůstala. Zvuk je ještě o to krásnější, že přes celé zadní sklo se táhne nápis Sony Car Audio. V našem městě jezdí dva takoví elegáni s nádhernými rychlými pruhy, na kterých není skoro vůbec vidět, že byli vyrobeni v 70. letech a že jsou tedy starší než jejich řidiči. A věru že si oba získali obdiv všech spoluobčanů – už tím, že při sobotním závodění na hlavní třídě ze sebe vytáhnou až 90 kmh. radši bych se střelil do hlavy než řídit vytuněného golfa přes město, kde bydlím
0/0
19.9.2003 12:22

Jihlavska dukla

Re:
A ještě k dodávkám. Jednou jsem si z tátovy firmy půjčil Ducato (kupodivu modrá barva, ale přece nebude zedníkům přilácet za metlu). Motor 2.8 JTD. A do kopce mě spíš překážely fábie 1,4. No a takovej MB Sprinter s třílitrem CDI taky není žádný slimák. Tuňenej golf. Znám i dva vysokoškoláky, co ma tuňenýho golfa. Znám i borce, co učňák nedodělal, ale má vyladěnýho Saaba. Dva roky starýho. Ale jde mu dobře byznys, tak proč ne. Ale cejchovat lidi podle auta, to fakt nemá smysl. Třeba můj čerstvý tchán bere skoro kilo měsíčně, k tomu pronajímá tři byty a ještě je podílníkem v jedný restauraci a přitom jezdí deset let starou Corollou.
0/0
19.9.2003 13:03

CL-ouzek

Re:
mas recht ,, jak rikam mela to bejt prca
ja osobne spis uhejbam kdyz vidim Káčko... ty novy managerky jezdej jako britvy... do prvni havarie .. vetsinou to nekupujou za svoje a neznaj zakon akce a reakce ... jo a panove v klobouku ty jsou taky husty..
a jeste existuje kategorie ponorkar/ponorkarka cili fantom ... ridicka/ridic situaci kontroluje skrz venec volantu ... cili rozhled nula ... takova krava me malem sundala u cukraku
0/0
19.9.2003 13:32

Myllo

Re:
A co z toho jako vyplývá???
0/0
19.9.2003 12:35

emy

Re: Co asi?
Trocha legrace ne? Úplně si představuji toho Pažouta 206....
0/0
19.9.2003 12:39

CL-ouzek

Re:
nic moc ... stat a policie si z nas dela taky prcu ne ?
 
0/0
19.9.2003 12:44

emy

Re: Už se nebude pokračovat v psaní?
0/0
19.9.2003 12:53

CL-ouzek

Re:
nee to je konec
este muzu dodat hodnoceni pasazeru verejne dopravy ale to se tematu tak netyka
0/0
19.9.2003 13:15

emy

Re: Škoda
Hodnocení pasažérů nechci, užívám si s nimi v nočním MHD docela dost.
0/0
19.9.2003 13:22

CL-ouzek

Re:
ale je to pekny ... z denni dopravy
0/0
19.9.2003 13:22

Jihlavska dukla

Re: Božínku, to jsme nevěděl, že jsem na kluky když mám 206
Nejslabší motor ve 206 má 60 koní. Nic moc, ale 150 to taky jede. No ale jinak je vidět, že kolem Vás ještě nikdy neprojelo GTI nebo RC. Jsem spokojeným majitelem GTI a řeknu vám, že jsem si ho nekupoval ani tak kvuli designu, který je mimochodem docela povedený, ale kvůli podvozku a dvoulitrovému benzíňáku. Dále nevím, co máte proti pražským oktávkám. Spousta jich je služebních a jezdí po celé republice a většinou je řídí místní manící, co do prahy jedou jednou za čtrnáct dní na poradu a bližší kontakt s naším hlavním městem nemají. Znám jednoho maníka co má opla s pražskou značkou, ale do prahy vyrazí tak jednou za půl roku. To pak budou všichni majitelé pražských oplů za voly? Posuzujte individuálně, o autě to vůbec není. Spíš z toho vyciťuji, že máte starého Fanouše 136 L a Oktávka před domem by se Vám líbila, ale není vata, co?
0/0
19.9.2003 12:52

emy

Re: Všichni co mají Peugeota jsou divní. Neznám nikoho normálního.
0/0
19.9.2003 13:04

CL-ouzek

Re:
mam dvoulitra Mazdu 6 ... no a ? nemuze byt trocha legrace ?
 Pravda když jedu obci 50-55km v hodine (schvalne si to davam na tempomat ) tak me tech vytunenejch pegotku nebo skodovek 105 se spojlerem az do vysky prumerneho hrbu ceske silnice predjizdi pozehnane... radost v ocich skodovkare ve favoritu ktery me "bere" je nefalsovana...
0/0
19.9.2003 13:20

hop54

Re:
Doufám, že i trabant se tam občas připlete. Mezi ty  "chudáčky  škodovkáře". Ale ruku na srdce -. není to tak trochu vaše fikce? Neprojektujete si to, abyste se předvedl, třeba sám před sebou, jaký jste charakter? Nevím, nevím. Asi si na tom, že máte Mazdu se dvěma litrama pod kapotou dost zakládáte, co???  
0/0
19.9.2003 13:45

CL-ouzek

Re:
neni ... zaprve vetsinou vezu dve deti... takze jedu rozumne a v obci dodrzjuu 50-55 ..... mimo obce jedu max 100... na dalnici podle situace ale tech 150 je max .. mam za sebou jeden tukes pred deseti lety v zhruba 60ce a tak si fakt davam bacha...( a to za to moh ten ozratej kreten)
a sestku mam a fakt to dela lidem radost je to videt...hlavne sem is ji koupil protoze je  odost bezpecnejsi nez oktavka a cena neno vo moc jinde pri tz vybave...
0/0
19.9.2003 13:57

opas

Re:
No, já mám dokonce Favouše 135 :-) Do Prahy supr auto, mam k němu ještě pixlu z barvou a stětec . Blbec s dodavkou pěkně čučel, že se nebojím jít plech na plech.
A na delší cesty Lagunu 2.0 a je pohoda...
0/0
19.9.2003 13:21

CL-ouzek

Re:
verim me favous preoral bok u myho staryho forda ...couval a myslel ze uz je na konci ulice a tak odbocil... von mel skodu za 3 tisice a me to stalo 30 ale je fakt ze byl solidni a dal mi tam listecek a cvakla to pojistka ...
Jinak jsem prazak a sem vdecnej za novou znacku uz me nestavi policie na cizineckou prohlidku v kazde prdeli
0/0
19.9.2003 13:25

EnergyMann

Jako u doktora...
Jo bodovací system je sice pěkný, ale je to celé v bledě modrém - žádná novinka. Mělo by se víc investovat do osvěty, ukazovat lidem co se může stát (a ne na Nově, kde z toho chtějí jen vytěžit) a učit lidi, jak ostatním pomoci. Co byste dělali při havárii? Víte to? www.zijeme.cz
0/0
19.9.2003 12:17

Blackshield

Oprava
Překlepl jsem se, má tam být, že nic než represe neplatí:)
0/0
19.9.2003 11:40

Blackshield

Na něco zapomněli...
Ještě mi v tom jejich stupidním systému chybí dvě věci: zmrzačení člověka 9 bodů, zabití 10... Stupidnější systém jsem fakt neviděl, co se asi změní? Jen nebudou policajti brát úplatky za prominutí pokuty, ale bodů. Kdyby byly pokuty za rychlost natvrdo 10 000 a za opilost by zabavovali NENÁVRATNĚ auta, pak by si lidi možná dávali pozor. Na tenhle národ bohužel nic jiného než tvrdá ruka a represe nestačí.
0/0
19.9.2003 11:39

xmolly

pochyby
je to hezký bodový systém , ale myslím si, že je úplně k ničemu, protože jestli bude vidět policie na silnicích jako dnes tak těch dvanáct bodů bude tak na "1500 let dopředu"
0/0
19.9.2003 11:34

Destructor

Největší problém --- peníze ...
Já bych vůbec nevybíral policii peníze .... Vždy bych dal podepsat papír a složenku, nebo podobný papír, s kterým by  si došli na polici zaplatit peníze ze přestupek ...
0/0
19.9.2003 11:21

antix

ale nejde jen o agresivní řidiče,
vždyť to je obrázek celé naší dnešní společnosti! To jsou přece titíž lidé, kteří do vás na chodníku vrazí a zatváří se tak, že se neodvážíte pípnout. To je ta parta opilců, kteří nad ránem řvou a převracejí popelnice. To je ta madam, která si u stolu při obědě zapálí cigaretu a jestli ceknete, zpraží vás v minutě. Jenom si přesedli do aut... Je to smutné zjištění, co naši lidé udělali s novou svobodou, ještě k ní prostě nedozráli nebo si ji vyložili jen ve svůj prospěch a bezpečnost si nejsou schopni zajistit svým slušným chování sami jako homo sapiens, ale musí nastoupit represe. Škoda, že daň, kterou za tu zkušenost platíme, je tak v¨ysoká - lidské zdraví a někdy i život.
0/0
19.9.2003 11:21

2Mac7

Re:
Máte pravdu, v naší společnosti se nenosí ohleduplnost a vstřícnost. Když se nějaký hlupák v nějakém rozhovoru  veřejně pochlubí tím, že jezdí pod vlivem alkoholu , že výrazně překračuje rychlost - kolik lidí ze společnosti ho vidí jako omezence , který porušuje zákon a ohrožuje druhé. Proč lidé vidí třeba zloděje ( kteří také porušují zákon) , jako horší než jsou oni sami , když poruší zákon třeba rychlou jízdou. Zloděj mi může sebrat nějakou věc ( třeba auto) , ale oni mi můžou vzít život či zdraví - mé nebo těch co miluji, horší jsou tedy pro mě tito řidiči. A nemyslím, že chování lidí u nás souvisí nějak s novou svobodou, maximálně v tom, že ztratili  dohled nad sebou a začali se chovat tak, jak je jim přirozené.
0/0
19.9.2003 12:17

hondza2

odebrání řidičáku
Oni ještě existujou okresní úřady?? to jsou mi věci....
0/0
19.9.2003 11:20

ekspertyza

yntelygenze
Nevim koho z tech priblbliku zase napadlo z novely vyhodit sviceni celej rok... imho to nikoho nic nestoji, lidi by si brzo zvykli a rozhodne by to pomohlo ke snizeni dopravnich nehod, pac svitici auta jsou vic videt i v lete, kdyz treba proti sviti slunce...
Jsou to matlaci, matlaci a zase jenom matlaci, nerozumjej tomu ani zamaq
0/0
19.9.2003 11:18

ALKIN

Re:
Souhlasím. A zajímalo by mě zdůvodnění, protože teď  v létě, když někdo svítí a jiný ne, je možné srovnat, že to auto, co svítí, je vidět mnohem dřív, než které nesvítí. Možná by se měli poslanci vzít za ručičky a jít na exkurzi na dálnici, aby viděli, že je to pravda.
0/0
19.9.2003 19:00

rostman

Buďte v klidu
Co tady vlastně řešíte? Vždyť naše udatná dopravní policie bude stejně i v budoucnu jenom měřit rychlost tam, kde o ní každý ví a možná vás párkrát večer zastaví a nechá vás fouknout do balónku.
Nebo se bojíte, že budou jezdit a zastavovat řidiče, který uvidí udělat přestupek? Nebuďte naivní a nekoukejte tolik na dokumenty BBC nebo americký detektivky. Kdyby chtěli dělat pořádek na silnici, tak ho mohli dělat už teď.
Nebo už někoho z vás někdy zastavili za něco jinýho než za rychlost nebo večer kvůli alkoholu?
0/0
19.9.2003 11:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.